Dat was nog al snel bij zijn niveau wat hij bij ons liet zien. Maar het zal hem worst wezen denk ik, lekker weer wat centen geharkt en verder beetje genieten van het leven. Ik zou het ook doen als ik ze zo makkelijk kon verdienen.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 01:10 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Ook in een Lambo gaat het allemaal te snel voor hem
2028/2029 pas?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 00:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
In 2028-2029 spelen jullie kampioen door de gouden transferes van Dévy Rigaux
Als je ergens 300 miljoen shoptegoed vindt, kan het ook sneller dan spelers ontwikkelen natuurlijkquote:
Prima ventje die Rico. Begrijp dat ie een stuk of 10 talen spreekt, hopelijk komt Nederlands daar binnenkort ook bij.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 00:12 schreef TweedeKlum het volgende:
Interview met Rico, zo gaan Willem en Boskamp hem noemen denk ik.
Bekijk deze YouTube-video
Ik wil die jongen gewoon nog 2 seizoenen in Eotterdam zien shinen voordat Rico hem voor de hoofdprijs wegbrengt. Daarvoor kan hij beter thuisblijven.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 20:07 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Had het wel leuk gevonden, hoor. Een beetje wat minuten maken en trainen met de beste spelers van Nederland. Daar wordt niemand slechter van en het prijskaartje gaat er ook van omhoog. Voor zijn fitheid is het fijn dat ie er niet bij zit, maar dan kijken we vooral naar Feyenoord, zelf zal die enorm balen.
Dvd’tje van Feyenoord de tweede seizoenshelft gekeken, genot.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 23:51 schreef Irritatie100 het volgende:
Kalmerings- en slaapmiddelen, dat verklaart veel.
Dan had ie die pillen niet in hoeven nemenquote:Op zaterdag 30 mei 2026 10:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dvd’tje van Feyenoord de tweede seizoenshelft gekeken, genot.
Of hij heeft juist nog meer pillen ingenomen.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 10:56 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dan had ie die pillen niet in hoeven nemen
quote:Op zaterdag 30 mei 2026 11:03 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Of hij heeft juist nog meer pillen ingenomen.
quote:The Telegraph meldt dat een bron dicht bij Sterling tegenover de krant heeft bevestigd dat de spanning van het abrupte einde van zijn carrière als topspeler zijn tol heeft geëist van zijn mentale welzijn. The Daily Mail doet daar nog een schepje bovenop. 'De psychologische druk die op hem is uitgeoefend is onmetelijk. Hij is geïsoleerd. Zodra hij een bal aanraakt, wordt hem verteld dat hij een mislukkeling is en dat het met hem gedaan is. Hij wordt bespot en uitgejouwd', schrijft het Engelse medium op basis van bronnen.
'Hij verhuisde naar Nederland om te ontsnappen en zijn liefde voor de sport te herontdekken, maar de negativiteit volgde hem. Het zijn een paar extreem zware jaren voor hem geweest en dit incident is daar een voorbeeld van', valt er te lezen. De vertegenwoordigers van Sterling wilden geen commentaar geven toen zij door Daily Mail Sport om commentaar werden benaderd.
Welkom in de voetbalwereldquote:Op zaterdag 30 mei 2026 13:29 schreef Irritatie100 het volgende:
Dus eerst halen ze Reijnen en nu doen ze Slot weg?
In Italië en dat soort landen ja, maar dit opportunistische gedrag had ik niet verwacht van een club als Liverpool.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 13:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Welkom in de voetbalwereld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |