abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 30 mei 2026 @ 00:12:13 #176
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220917162
Interview met Rico, zo gaan Willem en Boskamp hem noemen denk ik.

Bekijk deze YouTube-video
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zaterdag 30 mei 2026 @ 01:10:35 #177
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220917249
twitter


Ook in een Lambo gaat het allemaal te snel voor hem
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220917337
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 01:10 schreef Caland het volgende:
[ x ]

Ook in een Lambo gaat het allemaal te snel voor hem
Dat was nog al snel bij zijn niveau wat hij bij ons liet zien. Maar het zal hem worst wezen denk ik, lekker weer wat centen geharkt en verder beetje genieten van het leven. Ik zou het ook doen als ik ze zo makkelijk kon verdienen.

Oke, dat rijden onder invloed is niet oké. Maar met geld zat zou ik mij behalve dat ook nergens druk over maken.
pi_220917490
Raheem the bad Dream genot.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_220917563
Jota worden.
pi_220917963
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 00:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
In 2028-2029 spelen jullie kampioen door de gouden transferes van Dévy Rigaux
2028/2029 pas?
Rigaux out
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_220917993
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 08:51 schreef Cara het volgende:

[..]
2028/2029 pas?
Rigaux out
Als je ergens 300 miljoen shoptegoed vindt, kan het ook sneller dan spelers ontwikkelen natuurlijk
pi_220918266
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 00:12 schreef TweedeKlum het volgende:
Interview met Rico, zo gaan Willem en Boskamp hem noemen denk ik.

Bekijk deze YouTube-video
Prima ventje die Rico. Begrijp dat ie een stuk of 10 talen spreekt, hopelijk komt Nederlands daar binnenkort ook bij.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_220918272
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 20:07 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Had het wel leuk gevonden, hoor. Een beetje wat minuten maken en trainen met de beste spelers van Nederland. Daar wordt niemand slechter van en het prijskaartje gaat er ook van omhoog. Voor zijn fitheid is het fijn dat ie er niet bij zit, maar dan kijken we vooral naar Feyenoord, zelf zal die enorm balen.
Ik wil die jongen gewoon nog 2 seizoenen in Eotterdam zien shinen voordat Rico hem voor de hoofdprijs wegbrengt. Daarvoor kan hij beter thuisblijven.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  zaterdag 30 mei 2026 @ 10:08:54 #185
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220918602
Raheem the dream trip. :')
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zaterdag 30 mei 2026 @ 10:24:45 #186
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_220918694
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 23:51 schreef Irritatie100 het volgende:
Kalmerings- en slaapmiddelen, dat verklaart veel.
Dvd’tje van Feyenoord de tweede seizoenshelft gekeken, genot.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_220918936
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 10:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Dvd’tje van Feyenoord de tweede seizoenshelft gekeken, genot.
Dan had ie die pillen niet in hoeven nemen :7
  zaterdag 30 mei 2026 @ 11:03:46 #188
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220918984
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 10:56 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]
Dan had ie die pillen niet in hoeven nemen :7
Of hij heeft juist nog meer pillen ingenomen. :+
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220919414
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 11:03 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Of hij heeft juist nog meer pillen ingenomen. :+
quote:
The Telegraph meldt dat een bron dicht bij Sterling tegenover de krant heeft bevestigd dat de spanning van het abrupte einde van zijn carrière als topspeler zijn tol heeft geëist van zijn mentale welzijn. The Daily Mail doet daar nog een schepje bovenop. 'De psychologische druk die op hem is uitgeoefend is onmetelijk. Hij is geïsoleerd. Zodra hij een bal aanraakt, wordt hem verteld dat hij een mislukkeling is en dat het met hem gedaan is. Hij wordt bespot en uitgejouwd', schrijft het Engelse medium op basis van bronnen.

'Hij verhuisde naar Nederland om te ontsnappen en zijn liefde voor de sport te herontdekken, maar de negativiteit volgde hem. Het zijn een paar extreem zware jaren voor hem geweest en dit incident is daar een voorbeeld van', valt er te lezen. De vertegenwoordigers van Sterling wilden geen commentaar geven toen zij door Daily Mail Sport om commentaar werden benaderd.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_220919977
Eenhoorn, Slot is beschikbaar!
  zaterdag 30 mei 2026 @ 13:23:21 #191
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_220920029
Welkom terug, Arne :)
pi_220920053
Die zal vast komen ja jongens
pi_220920072
Arne weer beschikbaar
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_220920166
Dus eerst halen ze Reijnen en nu doen ze Slot weg?
pi_220920205
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 13:29 schreef Irritatie100 het volgende:
Dus eerst halen ze Reijnen en nu doen ze Slot weg?
Welkom in de voetbalwereld
pi_220920240
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 13:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Welkom in de voetbalwereld
In Italië en dat soort landen ja, maar dit opportunistische gedrag had ik niet verwacht van een club als Liverpool.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 13:38:33 #197
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220920247
ANNOUNCE AREND MARTIJN
pi_220920280
Prima bondscoach. Mooie timing
pi_220920296
Als Eenhoorn en Rico niet NU in in het vliegtuig zitten naar Liverpool beginnen ze al met een faal
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_220920304
Bob heeft al geen rugdekking meer van De Don en nu is Arond ook nog eens beschikbaar. :{

Ligt er uiterlijk eind oktober al uit, gok ik zo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')