abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 31 mei 2026 @ 21:18:20 #251
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220932087
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 21:15 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
[..]
Ik sluit niet uit dat het ooit gaat gebeuren, maar zo vroeg laat mijn hard wel een beetje breken, hoor. Niet als in dat ik Slot ga haten, maar ik heb zoveel bewondering voor die man, dat houdt ik niet vol als ie ineens weer een concurent is.

Ik las Almelo wat laat, maar dat zie ik wat minder snel gebeuren, mooie klus voor Heitinga.
Ik zie liever een vakman die zijn ambacht verstaat. Een type Erwin van de Looi
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  zondag 31 mei 2026 @ 21:23:58 #252
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220932125
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 21:15 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
[..]
Ik sluit niet uit dat het ooit gaat gebeuren, maar zo vroeg laat mijn hard wel een beetje breken, hoor. Niet als in dat ik Slot ga haten, maar ik heb zoveel bewondering voor die man, dat houdt ik niet vol als ie ineens weer een concurent is.

Ik las Almelo wat laat, maar dat zie ik wat minder snel gebeuren, mooie klus voor Heitinga.
Ook bij @GGMM en @onlogisch zal dat nieuws hard aankomen mocht het zover komen
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Forum Admin zondag 31 mei 2026 @ 21:29:26 #253
35723 crew  GGMM
pi_220932163
Mijn hard _O-
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_220932375
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 21:09 schreef GGMM het volgende:
Oei, iemand op Twitter zegt iets
Er post me daar toch een mongool, één met de naam Rene en een zooitje cijfers

Familie toevallig?
  Forum Admin zondag 31 mei 2026 @ 22:11:34 #255
35723 crew  GGMM
pi_220932385
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 22:09 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
Er post me daar toch een mongool, één met de naam Rene en een zooitje cijfers

Familie toevallig?
Klopt, René is m'n familienaam.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  zondag 31 mei 2026 @ 22:15:42 #256
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_220932403
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 20:06 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]

D’n Deef ziet eruit als zunne smerige hardloper :{

@:gurneyisbestoke
Heeft een echt horloge (die halflos om zijn pols hangt) in plaats van een sporthorloge. Geen hardloper dus.

Verder dit lichaam inderdaad @Pisces29 . Derhalve de reden dat ik niet dit soort shirtjes draag :{
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  zondag 31 mei 2026 @ 23:26:31 #257
378023 Wotte
wotte!?
pi_220932649
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 20:06 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]

D’n Deef ziet eruit als zunne smerige hardloper :{

@:gurneyisbestoke
Kan me niet voorstellen dat er veel druk op die schouders kan rusten.
pi_220934041
Directie DVD kopen.
pi_220934952
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 15:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Misschien is er nog wel een goede Belgische AD!
En wellicht loopt er dan in Rotterdam dan wel weer een goede TD rond!
Jij snapt het
* Verwijderd *
pi_220935777
https://www.fr12.nl/nieuw(...)oor-grondige-analyse

Geen uitgesproken "Van Persie blijft", maar ik ga er gewoon vanuit dat dat wel gaat gebeuren.
  maandag 1 juni 2026 @ 14:03:37 #261
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220935794
quote:
14s.gif Op maandag 1 juni 2026 14:00 schreef Irritatie100 het volgende:
https://www.fr12.nl/nieuw(...)oor-grondige-analyse

Geen uitgesproken "Van Persie blijft", maar ik ga er gewoon vanuit dat dat wel gaat gebeuren.
Ik lees hem juist als dat er een opening wordt gemaakt naar een vervolg toe waarin zijn positie wel degelijk ter discussie gaat staan.
pi_220935797
Iedereen gefeliciteerd met de 26e verjaardag van Tengstedt!
blablablabla
  maandag 1 juni 2026 @ 14:30:30 #263
393053 De_Pel
Is weg.
pi_220935891
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 14:03 schreef Elan het volgende:
Iedereen gefeliciteerd met de 26e verjaardag van Tengstedt!
Wie?!
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_220936040
quote:
Rigaux kan nog niet zeggen dat Van Persie komend seizoen sowieso de trainer is van Feyenoord. ,,We moeten een analyse maken van afgelopen seizoen. Zodanig dat we ook duidelijk een beeld hebben voordat we beslissingen gaan nemen. Het is nu aan ons om de zaken helderder te krijgen."
https://www.ad.nl/voetbal(...)en-seizoen~a8df3d54/
  maandag 1 juni 2026 @ 15:16:53 #265
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220936178
Gezellig ballonnetjes opblazen achter het stuur, misschien was Raheem jarig? :P

twitter
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220936185
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 15:16 schreef TweedeKlum het volgende:
Gezellig ballonnetjes opblazen achter het stuur, misschien was Raheem jarig? :P

[ x ]
Die zien we hopelijk niet meer terug
blablablabla
  maandag 1 juni 2026 @ 15:19:26 #267
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220936188
quote:
Hij kan toch gewoon de eerste minuut van Feyenoord-AZ terugkijken

Met je analyse
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 1 juni 2026 @ 15:21:24 #268
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220936202
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 15:18 schreef Elan het volgende:

[..]
Die zien we hopelijk niet meer terug
Wacht, het is wel jouw schuld. _O- _O- _O-

twitter
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220936233
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 15:21 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Wacht, het is wel jouw schuld. _O- _O- _O-

[ x ]
Thafuck mis je dan elke vorm van zelfreflectie .
Nog net niet het slavernijverleden van zijn betovergrootouders er bij gehaald.
blablablabla
pi_220936267
Die persconferentie is wel veelzeggend. Rigaux wil aanvallend en dominant voetbal spelen zal me niet verbazen dat ze Robin lozen bij Dick Schreuder uit komen.
blablablabla
  maandag 1 juni 2026 @ 15:40:27 #272
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220936279
Rico kan goed lullen.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  maandag 1 juni 2026 @ 16:15:46 #273
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_220936429
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 14:03 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ik lees hem juist als dat er een opening wordt gemaakt naar een vervolg toe waarin zijn positie wel degelijk ter discussie gaat staan.
Lijkt mij inderdaad sterk dat vPersie deze ‘evaluatie’ gaat overleven. Je gaat niet de positie van de trainer op dit moment ter discussie stellen als je niet voornemens bent hem al te ontslaan. Binnen enkele weken verwacht ik een ‘Robin van Persie and Feyenoord part ways’.

Dan op zoek naar een opvolger, alsof het niet al druk genoeg is. En toevallig is de succesvolste trainer van de afgelopen 40/45 jaar bij Feyenoord net ontslagen bij Liverpool en vast op zoek naar een job :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_220936468
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 22:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Heeft een echt horloge (die halflos om zijn pols hangt) in plaats van een sporthorloge. Geen hardloper dus.

Verder dit lichaam inderdaad @:pisces29 . Derhalve de reden dat ik niet dit soort shirtjes draag :{
Gelukkig heeft hij een knappe kop. :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 16:37:17 #275
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220936526
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 15:40 schreef TweedeKlum het volgende:
Rico kan goed lullen.
En slaan.
What can change the nature of a man?
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 16:37:27 #276
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220936530
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 16:23 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Gelukkig heeft hij een knappe kop. :)
Genoteerd.
What can change the nature of a man?
pi_220936752
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 15:37 schreef Elan het volgende:
Die persconferentie is wel veelzeggend. Rigaux wil aanvallend en dominant voetbal spelen zal me niet verbazen dat ze Robin lozen bij Dick Schreuder uit komen.
Ik zou er ook niet van staan te kijken als Robin gaat.
Anderzijds zijn het gewoon twee nieuwe koppen die rangorde bepalen en kritische supporters pleasen.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  maandag 1 juni 2026 @ 17:16:46 #278
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_220936766
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 16:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Lijkt mij inderdaad sterk dat vPersie deze ‘evaluatie’ gaat overleven. Je gaat niet de positie van de trainer op dit moment ter discussie stellen als je niet voornemens bent hem al te ontslaan. Binnen enkele weken verwacht ik een ‘Robin van Persie and Feyenoord part ways’.

Dan op zoek naar een opvolger, alsof het niet al druk genoeg is. En toevallig is de succesvolste trainer van de afgelopen 40/45 jaar bij Feyenoord net ontslagen bij Liverpool en vast op zoek naar een job :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft @aTypisch je account overgenomen?
  maandag 1 juni 2026 @ 17:17:16 #279
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220936770
Hij kan ook moeilijk op zijn allereerste werkdag een trainer ontslaan.

Ik gok dat ze al een tijdje tot de conclusie zijn gekomen dat flink saneren in een selectie en een trainer ontslaan een beetje teveel van het goede is.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 1 juni 2026 @ 17:20:47 #280
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_220936792
Wel verrast dat ie dit zo zegt, ik denk dat ie de deur alvast open wil zetten naar een ontslag inderdaad.

Mogen ze wel haast gaan maken, 26 juni eerste training.
  maandag 1 juni 2026 @ 17:43:22 #281
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220936921
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 17:20 schreef hhh38 het volgende:
Wel verrast dat ie dit zo zegt, ik denk dat ie de deur alvast open wil zetten naar een ontslag inderdaad.

Mogen ze wel haast gaan maken, 26 juni eerste training.
Ik denk dat ze met hem doorgaan, maar wel onder een soort van curatele.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  maandag 1 juni 2026 @ 17:46:36 #282
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_220936940
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 17:17 schreef Caland het volgende:
Ik gok dat ze al een tijdje tot de conclusie zijn gekomen dat flink saneren in een selectie en een trainer ontslaan een beetje teveel van het goede is.
Dan had hij dat wel in minder verkapte woorden uitgesproken want dat is ook het enige argument om hem te houden.

Als je begint over een ‘analyse’, zet je de deur open voor een ontslag want geen weldenkend mens komt na een analyse tot de conclusie dat vPersie de juiste man is voor de klus.

Ik zie ook vPersie zich niet aanpassen naar de werkwijze van Rigaux. Hij vond vWonderen in de kleedkamer al te spannend. Laat staan een magere Belg die spelers knuffelt aan de zijlijn. Dat gaat snel botsen en dat advies zullen veel mensen (lees: Hake) hem al gegeven hebben.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  maandag 1 juni 2026 @ 17:50:18 #283
378023 Wotte
wotte!?
pi_220936962
Het lijkt haast wel Ajax met criminelen en een veredelde onverzorgde hoofdscout als technisch directeur. Ze zijn in Eindhoven jaloers op deze grootstedelijke problematiek.
  maandag 1 juni 2026 @ 17:52:41 #284
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_220936973
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 17:43 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Ik denk dat ze met hem doorgaan, maar wel onder een soort van curatele.
VPersie onder curatele plaatsen is als tegen de snuivers van de gele zijde zeggen dat ze écht geen fakkeltjes meer mogen afsteken.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  maandag 1 juni 2026 @ 17:53:22 #285
378023 Wotte
wotte!?
pi_220936974
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 17:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Dan had hij dat wel in minder verkapte woorden uitgesproken want dat is ook het enige argument om hem te houden.

Als je begint over een ‘analyse’, zet je de deur open voor een ontslag want geen weldenkend mens komt na een analyse tot de conclusie dat vPersie de juiste man is voor de klus.

Ik zie ook vPersie zich niet aanpassen naar de werkwijze van Rigaux. Hij vond vWonderen in de kleedkamer al te spannend. Laat staan een magere Belg die spelers knuffelt aan de zijlijn. Dat gaat snel botsen en dat advies zullen veel mensen (lees: Hake) hem al gegeven hebben.
Ik denk dat Robin wel veilig is voor Rigaux in de kleedkamer van de sportschool.
  maandag 1 juni 2026 @ 17:54:24 #286
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220936982
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 16:37 schreef Coco het volgende:

[..]
En slaan.
Dit is wel een rare opmerking.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  maandag 1 juni 2026 @ 17:55:27 #287
378023 Wotte
wotte!?
pi_220936991
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 17:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
VPersie onder curatele plaatsen is als tegen de snuivers van de gele zijde zeggen dat ze écht geen fakkeltjes meer mogen afsteken.
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 17:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
VPersie onder curatele plaatsen is als tegen de snuivers van de gele zijde zeggen dat ze écht geen fakkeltjes meer mogen afsteken.
en terecht toch je laat je als internationaal topspeler toch niet de les lezen door een jeugdtrainer. Beetje respect voor je clubicoon.
  maandag 1 juni 2026 @ 18:00:31 #288
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220937029
Feyenoord ziet kans om Slot weer terug te halen?
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220937044
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 17:20 schreef hhh38 het volgende:
Wel verrast dat ie dit zo zegt, ik denk dat ie de deur alvast open wil zetten naar een ontslag inderdaad.

Mogen ze wel haast gaan maken, 26 juni eerste training.
Ze zijn beide autistische datanerds, als je dan gaat kijken hoe Robin in dat opzicht heeft gepresteerd qua resultaten kun je toch niet anders dan concluderen dat hij er uit moet.

Laat staan als je data vervolgens dieper gaat ontleden zoals de pressing, balbezit, gecreëerde kansen en eigenlijk elk aspect dat belangrijk is voor fatsoenlijk veldspel.
blablablabla
pi_220937055
quote:
10s.gif Op maandag 1 juni 2026 18:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Feyenoord ziet kans om Slot weer terug te halen?
Geloof niet dat daar nu sprake van is.

Slot gaat gewoon naar een grote Europese club. Los daarvan zullen hij en Eenhoorn nou niet de beste vrienden zijn door hoe hij is vertrokken bij AZ .
blablablabla
  maandag 1 juni 2026 @ 18:06:03 #291
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220937098
quote:
10s.gif Op maandag 1 juni 2026 18:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Feyenoord ziet kans om Slot weer terug te halen?
Pascal Jansen die in november de klus overneemt

De gruwel
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220937134
Slot is natuurlijk totaal niet realistisch, maar sluit ook niet uit dat ze gedacht hebben "voor de zekerheid toch maar even polsen" en dat na z'n "nee" RvP gewoon blijft.
pi_220937160
quote:
10s.gif Op maandag 1 juni 2026 18:12 schreef Irritatie100 het volgende:
Slot is natuurlijk totaal niet realistisch, maar sluit ook niet uit dat ze gedacht hebben "voor de zekerheid toch maar even polsen" en dat na z'n "nee" RvP gewoon blijft.
Denk niet dat Eenhoorn is gaan polsen.

Of ze moeten dat in het verleden laten.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220937171
quote:
10s.gif Op maandag 1 juni 2026 18:17 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Denk niet dat Eenhoorn is gaan polsen.

Of ze moeten dat in het verleden laten.
Neuh, dat is ook een van de grootste redenen waarom ik het al vanaf minuut 1 niet echt een realistisch idee vond.
  maandag 1 juni 2026 @ 18:33:05 #295
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220937238
quote:
10s.gif Op maandag 1 juni 2026 18:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Feyenoord ziet kans om Slot weer terug te halen?
Natuurlijk niet, Slot heeft niets meer te bewijzen bij Feyenoord en in de eredivisie. Daarnaast onbetaalbaar.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  maandag 1 juni 2026 @ 18:42:48 #296
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220937294
Is die Engelse cokesnuiver Sterling nog een overbetaalde Feyenoorder?
https://www.ad.nl/voetbal(...)m-sterling~a54bba32/

[ Bericht 65% gewijzigd door spapaars op 01-06-2026 18:53:00 ]
  maandag 1 juni 2026 @ 18:46:01 #297
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_220937311
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 18:02 schreef Elan het volgende:

[..]
Ze zijn beide autistische datanerds, als je dan gaat kijken hoe Robin in dat opzicht heeft gepresteerd qua resultaten kun je toch niet anders dan concluderen dat hij er uit moet.

Laat staan als je data vervolgens dieper gaat ontleden zoals de pressing, balbezit, gecreëerde kansen en eigenlijk elk aspect dat belangrijk is voor fatsoenlijk veldspel.
Volgens mij werd er over Rigaux gezegd dat ie juist géén autistische datanerd was.
pi_220937333
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 18:46 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Volgens mij werd er over Rigaux gezegd dat ie juist géén autistische datanerd was.
Hij zei tijdens de persconferentie van vandaag dat het wel heel belangrijk was om tot besluiten te komen, maar hij daarnaast ook heel erg veel waarde hecht aan het persoonlijke aspect. Bij Brugge stond hij heel dicht bij de spelersgroep en dus de trainer.
blablablabla
  maandag 1 juni 2026 @ 19:02:29 #299
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_220937395
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 18:50 schreef Elan het volgende:

[..]
Hij zei tijdens de persconferentie van vandaag dat het wel heel belangrijk was om tot besluiten te komen, maar hij daarnaast ook heel erg veel waarde hecht aan het persoonlijke aspect. Bij Brugge stond hij heel dicht bij de spelersgroep en dus de trainer.
Dat is in ieder geval niet wat een autist zou zeggen :P
pi_220937857
Arend gaat echt niet met Eenhoorn om tafel zitten. Die was een jaar later nog steeds vies mad dat hij bij AZ eruit was gekanjerd.

Zo heeft iedereen zijn mindere kanten, zelfs Arend.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')