abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220894046
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 12:47 schreef TweedeKlum het volgende:
Het geeft wel aan hoe Te Kloese de boel belazerd heeft door heel lang te roepen dat ze wel op zoek waren naar een TD maar het was er lastig om iemand te vinden die in het profiel paste.

En zie vandaag, tja.
Het is de taak van de RvC om bestuurders aan te stellen, niet van de RvB of AD
  dinsdag 26 mei 2026 @ 21:03:21 #102
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220894235
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 12:47 schreef TweedeKlum het volgende:
Het geeft wel aan hoe Te Kloese de boel belazerd heeft door heel lang te roepen dat ze wel op zoek waren naar een TD maar het was er lastig om iemand te vinden die in het profiel paste.

En zie vandaag, tja.
Waarom moet het nu ook meteen belazeren zijn?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_220894695
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 19:25 schreef Solispolar het volgende:
Wotte, CR7 en HMFfuckyouall in 1 topic. Genot.
Nee de downie Solispolar, daar zitten we op te wachten
  dinsdag 26 mei 2026 @ 22:47:28 #104
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220894903
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:33 schreef snabbi het volgende:

[..]
Het is de taak van de RvC om bestuurders aan te stellen, niet van de RvB of AD
Yup maar ja, Toontje en Dennis regelden de boel wel samen of denk je echt dat ze wel serieus op zoek waren?
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220894905
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 22:47 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Yup maar ja, Toontje en Dennis regelden de boel wel samen of denk je echt dat ze wel serieus op zoek waren?
nee maar ik neem het toon en sjaak dus meer kwalijk dan dennis

-edit-
Overigens prima om kritiek te hebben op dat dennis een slechte aantrekker geweest is en daarmee een slechte td. Maar dat hij de duo rol combineert vind ik dus te wijten aan anderen.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 22:48:46 #106
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220894906
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:03 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Waarom moet het nu ook meteen belazeren zijn?
Als jij roept dat je niemand kan vinden en nu staat er binnen 6 weken eentje dan heb je de boel gewoon bedonderd.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  dinsdag 26 mei 2026 @ 22:51:54 #107
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220894920
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 22:48 schreef snabbi het volgende:

[..]
nee maar ik neem het toon en sjaak dus meer kwalijk dan dennis
2024:

https://www.ad.nl/nederla(...)ur-vinden~a0293ce07/
quote:
"Zo iemand vinden is niet makkelijk’’, zegt Te Kloese. ,,Ik kon hem niet vinden in elk geval.’’
Tja.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220894931
quote:
Er is vanalles verrot binnen de structuur als je het mij vraagt. Ook dat transfers de goedkeuring van een RvC moeten krijgen, terwijl zij daar dus eigenlijk geen verantwoording afleggen.

RvB moet beleid invullen en getoetst worden door de RvC. De RvC onderdeel van het uitvoerende beleid maken zonder verantwoording is echt een bizarre constructie. En dus ook andersom dat een RvB zichzelf samenstelt is ook bijzonder.

Dus hoe het hoort te gaan als je kijkt naar het verhaal van Dennis bij ESPN dat ze een visie hadden dat Hake de ervaring zou moeten geven aan RvP - dus dat er vooraf een constructie is bedacht (die dan achteraf niet blijkt te werken). Dat is dan wel goed beleid opgezet - maar bij de uitvoering te laat ingegrepen wmb.
pi_220895161
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 19:58 schreef Wotte het volgende:

[..]
Ik schaar de @:de_pel ook in deze categorie
Sow. En ik dacht nog wel dat wij vrienden waren. Maar door je vergelijk met Klaas en HMF weet ik nu beter, ongeacht hoeveel Bacos er al in zitten.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_220895208
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 22:48 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Als jij roept dat je niemand kan vinden en nu staat er binnen 6 weken eentje dan heb je de boel gewoon bedonderd.
Rare conclusie. Je weet niet eens of die vorig jaar of dat jaar ervoor beschikbaar was. En nogmaals hij was niet eens een technisch directeur daar. Was hij kwa functie niet vergelijkbaar als Mark Ruijl toen?

Hij zou toen zelfs een aanbod hebben gekregen om in de toekomst TD te worden en dus niet eens op dat moment. Nou achten ze hem dus na een extra jaartje ervaring bij Brugge dus schijnbaar wel geschikt. Deze gozer is voor een TD zijnde nog piepjong hé.

https://www.fr-fans.nl/ni(...)m_source=chatgpt.com
pi_220895334
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 00:48 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Sow. En ik dacht nog wel dat wij vrienden waren. Maar door je vergelijk met Klaas en HMF weet ik nu beter, ongeacht hoeveel Bacos er al in zitten.
Vrienden met Wotte, dan hoef ik verder niet toe te lichten waarom ik inderdaad niet in één adem met jou genoemd wil worden.
  woensdag 27 mei 2026 @ 08:42:07 #112
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220895783
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 01:29 schreef CR7 het volgende:

[..]
Rare conclusie. Je weet niet eens of die vorig jaar of dat jaar ervoor beschikbaar was. En nogmaals hij was niet eens een technisch directeur daar. Was hij kwa functie niet vergelijkbaar als Mark Ruijl toen?

Hij zou toen zelfs een aanbod hebben gekregen om in de toekomst TD te worden en dus niet eens op dat moment. Nou achten ze hem dus na een extra jaartje ervaring bij Brugge dus schijnbaar wel geschikt. Deze gozer is voor een TD zijnde nog piepjong hé.

https://www.fr-fans.nl/ni(...)m_source=chatgpt.com
Daar gaat het niet om, Te Kloese riep dat 'ie niemand kon vinden, dat lijkt me dus bijzonder onwaarschijnlijk, die wilde zelf de regie, nou, dat hebben we geweten.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  woensdag 27 mei 2026 @ 08:49:07 #113
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_220895857
quote:
Ligt er ook aan wat er op dat moment beschikbaar was. Die Rigeaux zal de afgelopen twee jaar of nog niet geschikt genoeg of gewoon niet beschikbaar geweest op dat moment.

Maar goed, we hoeven ook niet te ontkennen dat hij waarschijnlijk ook niet super hard aan het zoeken is geweest en het wel redelijk vond. En dat vond zo'n beetje iedereen hier de afgelopen jaren behalve de laatste 2. Dat er na Arne een TD (of AD als Te Kloese graag TD wilde blijven, wat je daar verder ook van mag vinden lijkt me wel duidelijk.

"De boel bedonderen" is gewoon ontzettend kort door te bocht, ik twijfel niet aan oprecht goede intenties in elk geval.
  woensdag 27 mei 2026 @ 09:06:07 #114
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_220896293
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 08:42 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Daar gaat het niet om, Te Kloese riep dat 'ie niemand kon vinden, dat lijkt me dus bijzonder onwaarschijnlijk, die wilde zelf de regie, nou, dat hebben we geweten.
Je bent weer gigantisch aan het chargeren zeg.

Natuurlijk kan je altijd iemand vinden, maar kennelijk even niemand die in het profiel past volgens Dennis. En dat hij dolgraag die taak ook zelf deed doet daar weinig aan af en is de term bedonderen verre van waard.
pi_220896300
Verder moeten we natuurlijk ook nog maar zien of Rigaux een succes gaat worden. We slaan nog wel eens in de hosanna-stemming door als er een nieuw poppetje zit om vervolgens van een koude kermis thuis te komen.

Eerste signalen zijn natuurlijk meer dan prima.
pi_220896419
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 10:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Verder moeten we natuurlijk ook nog maar zien of Rigaux een succes gaat worden. We slaan nog wel eens in de hosanna-stemming door als er een nieuw poppetje zit om vervolgens van een koude kermis thuis te komen.

Eerste signalen zijn natuurlijk meer dan prima.
Ik ben vooral erg content over Eenhoorn, Rigaux moet ik nog maar zien.
pi_220896426
https://www.bbc.com/sport/football/articles/c3922gej3rzo

Volgens de BBC heeft Feyenoord interesse in de 39-jarige Jamie Vardy….

Mag toch hopen dat dat niet waar is. Kan ook bijna niet waar zijn trouwens.

Maar de BBC meldt het. :P
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_220896458
Feyenoord meldt dat Saïd Bakatti de nieuwe assistent trainer wordt voor Robin van Persie.

Geen goed nieuws dus want dat lijkt er niet op dat ze Robin van Persie gaan ontslaan.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_220896472
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 10:33 schreef Tomatenboer het volgende:
https://www.bbc.com/sport/football/articles/c3922gej3rzo

Volgens de BBC heeft Feyenoord interesse in de 39-jarige Jamie Vardy….

Mag toch hopen dat dat niet waar is. Kan ook bijna niet waar zijn trouwens.

Maar de BBC meldt het. :P
Ik zie Feyenoord er best voor aan hoor.
  woensdag 27 mei 2026 @ 10:59:38 #121
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_220896509
Vardy altijd doen.

Die heeft nog wel een jaar of 2 te gaan.
pi_220896639
Heeft de BBC niet gewoon een bericht van vorig jaar opnieuw geplaatst?
  woensdag 27 mei 2026 @ 11:29:40 #123
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_220896676
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 10:42 schreef Tomatenboer het volgende:
Feyenoord meldt dat Saïd Bakatti de nieuwe assistent trainer wordt voor Robin van Persie.

Geen goed nieuws dus want dat lijkt er niet op dat ze Robin van Persie gaan ontslaan.
Dat Van Persie voorlopig blijft zitten lijkt me al langer duidelijk.

We gaan volgend seizoen snel zien of hij lessen heeft getrokken uit afgelopen seizoen. Denk dat Eenhoorn en Rigaux dan niet bang zijn om snel in te grijpen.
pi_220896696
quote:
Het is even afwachten hoe het uitpakt maar dit lijkt toch een droomduo dat nu is aangesteld. Volgens mij wilde Eenhoorn niet met Sjaak, dus nu was een goed moment om het stokje over te dragen.
blablablabla
pi_220896729
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 11:34 schreef Elan het volgende:

[..]
Het is even afwachten hoe het uitpakt maar dit lijkt toch een droomduo dat nu is aangesteld. Volgens mij wilde Eenhoorn niet met Sjaak, dus nu was een goed moment om het stokje over te dragen.
Wie is eigenlijk die man van AZ zo'n enge club heeft gemaakt? Is hij dat of die Huiberts.
Zal @El-Stinho wel weten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')