Het is de taak van de RvC om bestuurders aan te stellen, niet van de RvB of ADquote:Op dinsdag 26 mei 2026 12:47 schreef TweedeKlum het volgende:
Het geeft wel aan hoe Te Kloese de boel belazerd heeft door heel lang te roepen dat ze wel op zoek waren naar een TD maar het was er lastig om iemand te vinden die in het profiel paste.
En zie vandaag, tja.
Waarom moet het nu ook meteen belazeren zijn?quote:Op dinsdag 26 mei 2026 12:47 schreef TweedeKlum het volgende:
Het geeft wel aan hoe Te Kloese de boel belazerd heeft door heel lang te roepen dat ze wel op zoek waren naar een TD maar het was er lastig om iemand te vinden die in het profiel paste.
En zie vandaag, tja.
Nee de downie Solispolar, daar zitten we op te wachtenquote:Op dinsdag 26 mei 2026 19:25 schreef Solispolar het volgende:
Wotte, CR7 en HMFfuckyouall in 1 topic. Genot.
Yup maar ja, Toontje en Dennis regelden de boel wel samen of denk je echt dat ze wel serieus op zoek waren?quote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:33 schreef snabbi het volgende:
[..]
Het is de taak van de RvC om bestuurders aan te stellen, niet van de RvB of AD
nee maar ik neem het toon en sjaak dus meer kwalijk dan dennisquote:Op dinsdag 26 mei 2026 22:47 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Yup maar ja, Toontje en Dennis regelden de boel wel samen of denk je echt dat ze wel serieus op zoek waren?
Als jij roept dat je niemand kan vinden en nu staat er binnen 6 weken eentje dan heb je de boel gewoon bedonderd.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:03 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Waarom moet het nu ook meteen belazeren zijn?
2024:quote:Op dinsdag 26 mei 2026 22:48 schreef snabbi het volgende:
[..]
nee maar ik neem het toon en sjaak dus meer kwalijk dan dennis
Tja.quote:"Zo iemand vinden is niet makkelijk’’, zegt Te Kloese. ,,Ik kon hem niet vinden in elk geval.’’
Er is vanalles verrot binnen de structuur als je het mij vraagt. Ook dat transfers de goedkeuring van een RvC moeten krijgen, terwijl zij daar dus eigenlijk geen verantwoording afleggen.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 22:51 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
2024:
https://www.ad.nl/nederla(...)ur-vinden~a0293ce07/
[..]
Tja.
Sow. En ik dacht nog wel dat wij vrienden waren. Maar door je vergelijk met Klaas en HMF weet ik nu beter, ongeacht hoeveel Bacos er al in zitten.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 19:58 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik schaar de @:de_pel ook in deze categorie
Rare conclusie. Je weet niet eens of die vorig jaar of dat jaar ervoor beschikbaar was. En nogmaals hij was niet eens een technisch directeur daar. Was hij kwa functie niet vergelijkbaar als Mark Ruijl toen?quote:Op dinsdag 26 mei 2026 22:48 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Als jij roept dat je niemand kan vinden en nu staat er binnen 6 weken eentje dan heb je de boel gewoon bedonderd.
Vrienden met Wotte, dan hoef ik verder niet toe te lichten waarom ik inderdaad niet in één adem met jou genoemd wil worden.quote:Op woensdag 27 mei 2026 00:48 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Sow. En ik dacht nog wel dat wij vrienden waren. Maar door je vergelijk met Klaas en HMF weet ik nu beter, ongeacht hoeveel Bacos er al in zitten.
Daar gaat het niet om, Te Kloese riep dat 'ie niemand kon vinden, dat lijkt me dus bijzonder onwaarschijnlijk, die wilde zelf de regie, nou, dat hebben we geweten.quote:Op woensdag 27 mei 2026 01:29 schreef CR7 het volgende:
[..]
Rare conclusie. Je weet niet eens of die vorig jaar of dat jaar ervoor beschikbaar was. En nogmaals hij was niet eens een technisch directeur daar. Was hij kwa functie niet vergelijkbaar als Mark Ruijl toen?
Hij zou toen zelfs een aanbod hebben gekregen om in de toekomst TD te worden en dus niet eens op dat moment. Nou achten ze hem dus na een extra jaartje ervaring bij Brugge dus schijnbaar wel geschikt. Deze gozer is voor een TD zijnde nog piepjong hé.
https://www.fr-fans.nl/ni(...)m_source=chatgpt.com
Ligt er ook aan wat er op dat moment beschikbaar was. Die Rigeaux zal de afgelopen twee jaar of nog niet geschikt genoeg of gewoon niet beschikbaar geweest op dat moment.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 22:51 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
2024:
[..]
Tja.
Je bent weer gigantisch aan het chargeren zeg.quote:Op woensdag 27 mei 2026 08:42 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, Te Kloese riep dat 'ie niemand kon vinden, dat lijkt me dus bijzonder onwaarschijnlijk, die wilde zelf de regie, nou, dat hebben we geweten.
Ik ben vooral erg content over Eenhoorn, Rigaux moet ik nog maar zien.quote:Op woensdag 27 mei 2026 10:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Verder moeten we natuurlijk ook nog maar zien of Rigaux een succes gaat worden. We slaan nog wel eens in de hosanna-stemming door als er een nieuw poppetje zit om vervolgens van een koude kermis thuis te komen.
Eerste signalen zijn natuurlijk meer dan prima.
Ik zie Feyenoord er best voor aan hoor.quote:Op woensdag 27 mei 2026 10:33 schreef Tomatenboer het volgende:
https://www.bbc.com/sport/football/articles/c3922gej3rzo
Volgens de BBC heeft Feyenoord interesse in de 39-jarige Jamie Vardy….
Mag toch hopen dat dat niet waar is. Kan ook bijna niet waar zijn trouwens.
Maar de BBC meldt het.
Dat Van Persie voorlopig blijft zitten lijkt me al langer duidelijk.quote:Op woensdag 27 mei 2026 10:42 schreef Tomatenboer het volgende:
Feyenoord meldt dat Saïd Bakatti de nieuwe assistent trainer wordt voor Robin van Persie.
Geen goed nieuws dus want dat lijkt er niet op dat ze Robin van Persie gaan ontslaan.
Het is even afwachten hoe het uitpakt maar dit lijkt toch een droomduo dat nu is aangesteld. Volgens mij wilde Eenhoorn niet met Sjaak, dus nu was een goed moment om het stokje over te dragen.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 22:51 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
2024:
[..]
Tja.
Wie is eigenlijk die man van AZ zo'n enge club heeft gemaakt? Is hij dat of die Huiberts.quote:Op woensdag 27 mei 2026 11:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is even afwachten hoe het uitpakt maar dit lijkt toch een droomduo dat nu is aangesteld. Volgens mij wilde Eenhoorn niet met Sjaak, dus nu was een goed moment om het stokje over te dragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |