abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220894046
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 12:47 schreef TweedeKlum het volgende:
Het geeft wel aan hoe Te Kloese de boel belazerd heeft door heel lang te roepen dat ze wel op zoek waren naar een TD maar het was er lastig om iemand te vinden die in het profiel paste.

En zie vandaag, tja.
Het is de taak van de RvC om bestuurders aan te stellen, niet van de RvB of AD
  dinsdag 26 mei 2026 @ 21:03:21 #102
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220894235
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 12:47 schreef TweedeKlum het volgende:
Het geeft wel aan hoe Te Kloese de boel belazerd heeft door heel lang te roepen dat ze wel op zoek waren naar een TD maar het was er lastig om iemand te vinden die in het profiel paste.

En zie vandaag, tja.
Waarom moet het nu ook meteen belazeren zijn?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_220894695
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 19:25 schreef Solispolar het volgende:
Wotte, CR7 en HMFfuckyouall in 1 topic. Genot.
Nee de downie Solispolar, daar zitten we op te wachten
  dinsdag 26 mei 2026 @ 22:47:28 #104
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220894903
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:33 schreef snabbi het volgende:

[..]
Het is de taak van de RvC om bestuurders aan te stellen, niet van de RvB of AD
Yup maar ja, Toontje en Dennis regelden de boel wel samen of denk je echt dat ze wel serieus op zoek waren?
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220894905
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 22:47 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Yup maar ja, Toontje en Dennis regelden de boel wel samen of denk je echt dat ze wel serieus op zoek waren?
nee maar ik neem het toon en sjaak dus meer kwalijk dan dennis

-edit-
Overigens prima om kritiek te hebben op dat dennis een slechte aantrekker geweest is en daarmee een slechte td. Maar dat hij de duo rol combineert vind ik dus te wijten aan anderen.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 22:48:46 #106
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220894906
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:03 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Waarom moet het nu ook meteen belazeren zijn?
Als jij roept dat je niemand kan vinden en nu staat er binnen 6 weken eentje dan heb je de boel gewoon bedonderd.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  dinsdag 26 mei 2026 @ 22:51:54 #107
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220894920
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 22:48 schreef snabbi het volgende:

[..]
nee maar ik neem het toon en sjaak dus meer kwalijk dan dennis
2024:

https://www.ad.nl/nederla(...)ur-vinden~a0293ce07/
quote:
"Zo iemand vinden is niet makkelijk’’, zegt Te Kloese. ,,Ik kon hem niet vinden in elk geval.’’
Tja.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220894931
quote:
Er is vanalles verrot binnen de structuur als je het mij vraagt. Ook dat transfers de goedkeuring van een RvC moeten krijgen, terwijl zij daar dus eigenlijk geen verantwoording afleggen.

RvB moet beleid invullen en getoetst worden door de RvC. De RvC onderdeel van het uitvoerende beleid maken zonder verantwoording is echt een bizarre constructie. En dus ook andersom dat een RvB zichzelf samenstelt is ook bijzonder.

Dus hoe het hoort te gaan als je kijkt naar het verhaal van Dennis bij ESPN dat ze een visie hadden dat Hake de ervaring zou moeten geven aan RvP - dus dat er vooraf een constructie is bedacht (die dan achteraf niet blijkt te werken). Dat is dan wel goed beleid opgezet - maar bij de uitvoering te laat ingegrepen wmb.
pi_220895161
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 19:58 schreef Wotte het volgende:

[..]
Ik schaar de @:de_pel ook in deze categorie
Sow. En ik dacht nog wel dat wij vrienden waren. Maar door je vergelijk met Klaas en HMF weet ik nu beter, ongeacht hoeveel Bacos er al in zitten.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_220895208
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 22:48 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Als jij roept dat je niemand kan vinden en nu staat er binnen 6 weken eentje dan heb je de boel gewoon bedonderd.
Rare conclusie. Je weet niet eens of die vorig jaar of dat jaar ervoor beschikbaar was. En nogmaals hij was niet eens een technisch directeur daar. Was hij kwa functie niet vergelijkbaar als Mark Ruijl toen?

Hij zou toen zelfs een aanbod hebben gekregen om in de toekomst TD te worden en dus niet eens op dat moment. Nou achten ze hem dus na een extra jaartje ervaring bij Brugge dus schijnbaar wel geschikt. Deze gozer is voor een TD zijnde nog piepjong hé.

https://www.fr-fans.nl/ni(...)m_source=chatgpt.com
pi_220895334
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 00:48 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Sow. En ik dacht nog wel dat wij vrienden waren. Maar door je vergelijk met Klaas en HMF weet ik nu beter, ongeacht hoeveel Bacos er al in zitten.
Vrienden met Wotte, dan hoef ik verder niet toe te lichten waarom ik inderdaad niet in één adem met jou genoemd wil worden.
  woensdag 27 mei 2026 @ 08:42:07 #112
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220895783
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 01:29 schreef CR7 het volgende:

[..]
Rare conclusie. Je weet niet eens of die vorig jaar of dat jaar ervoor beschikbaar was. En nogmaals hij was niet eens een technisch directeur daar. Was hij kwa functie niet vergelijkbaar als Mark Ruijl toen?

Hij zou toen zelfs een aanbod hebben gekregen om in de toekomst TD te worden en dus niet eens op dat moment. Nou achten ze hem dus na een extra jaartje ervaring bij Brugge dus schijnbaar wel geschikt. Deze gozer is voor een TD zijnde nog piepjong hé.

https://www.fr-fans.nl/ni(...)m_source=chatgpt.com
Daar gaat het niet om, Te Kloese riep dat 'ie niemand kon vinden, dat lijkt me dus bijzonder onwaarschijnlijk, die wilde zelf de regie, nou, dat hebben we geweten.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  woensdag 27 mei 2026 @ 08:49:07 #113
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_220895857
quote:
Ligt er ook aan wat er op dat moment beschikbaar was. Die Rigeaux zal de afgelopen twee jaar of nog niet geschikt genoeg of gewoon niet beschikbaar geweest op dat moment.

Maar goed, we hoeven ook niet te ontkennen dat hij waarschijnlijk ook niet super hard aan het zoeken is geweest en het wel redelijk vond. En dat vond zo'n beetje iedereen hier de afgelopen jaren behalve de laatste 2. Dat er na Arne een TD (of AD als Te Kloese graag TD wilde blijven, wat je daar verder ook van mag vinden lijkt me wel duidelijk.

"De boel bedonderen" is gewoon ontzettend kort door te bocht, ik twijfel niet aan oprecht goede intenties in elk geval.
  woensdag 27 mei 2026 @ 09:06:07 #114
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_220896293
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 08:42 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Daar gaat het niet om, Te Kloese riep dat 'ie niemand kon vinden, dat lijkt me dus bijzonder onwaarschijnlijk, die wilde zelf de regie, nou, dat hebben we geweten.
Je bent weer gigantisch aan het chargeren zeg.

Natuurlijk kan je altijd iemand vinden, maar kennelijk even niemand die in het profiel past volgens Dennis. En dat hij dolgraag die taak ook zelf deed doet daar weinig aan af en is de term bedonderen verre van waard.
pi_220896300
Verder moeten we natuurlijk ook nog maar zien of Rigaux een succes gaat worden. We slaan nog wel eens in de hosanna-stemming door als er een nieuw poppetje zit om vervolgens van een koude kermis thuis te komen.

Eerste signalen zijn natuurlijk meer dan prima.
pi_220896419
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 10:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Verder moeten we natuurlijk ook nog maar zien of Rigaux een succes gaat worden. We slaan nog wel eens in de hosanna-stemming door als er een nieuw poppetje zit om vervolgens van een koude kermis thuis te komen.

Eerste signalen zijn natuurlijk meer dan prima.
Ik ben vooral erg content over Eenhoorn, Rigaux moet ik nog maar zien.
pi_220896426
https://www.bbc.com/sport/football/articles/c3922gej3rzo

Volgens de BBC heeft Feyenoord interesse in de 39-jarige Jamie Vardy….

Mag toch hopen dat dat niet waar is. Kan ook bijna niet waar zijn trouwens.

Maar de BBC meldt het. :P
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_220896458
Feyenoord meldt dat Saïd Bakatti de nieuwe assistent trainer wordt voor Robin van Persie.

Geen goed nieuws dus want dat lijkt er niet op dat ze Robin van Persie gaan ontslaan.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_220896472
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 10:33 schreef Tomatenboer het volgende:
https://www.bbc.com/sport/football/articles/c3922gej3rzo

Volgens de BBC heeft Feyenoord interesse in de 39-jarige Jamie Vardy….

Mag toch hopen dat dat niet waar is. Kan ook bijna niet waar zijn trouwens.

Maar de BBC meldt het. :P
Ik zie Feyenoord er best voor aan hoor.
  woensdag 27 mei 2026 @ 10:59:38 #121
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_220896509
Vardy altijd doen.

Die heeft nog wel een jaar of 2 te gaan.
pi_220896639
Heeft de BBC niet gewoon een bericht van vorig jaar opnieuw geplaatst?
  woensdag 27 mei 2026 @ 11:29:40 #123
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_220896676
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 10:42 schreef Tomatenboer het volgende:
Feyenoord meldt dat Saïd Bakatti de nieuwe assistent trainer wordt voor Robin van Persie.

Geen goed nieuws dus want dat lijkt er niet op dat ze Robin van Persie gaan ontslaan.
Dat Van Persie voorlopig blijft zitten lijkt me al langer duidelijk.

We gaan volgend seizoen snel zien of hij lessen heeft getrokken uit afgelopen seizoen. Denk dat Eenhoorn en Rigaux dan niet bang zijn om snel in te grijpen.
pi_220896696
quote:
Het is even afwachten hoe het uitpakt maar dit lijkt toch een droomduo dat nu is aangesteld. Volgens mij wilde Eenhoorn niet met Sjaak, dus nu was een goed moment om het stokje over te dragen.
blablablabla
pi_220896729
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 11:34 schreef Elan het volgende:

[..]
Het is even afwachten hoe het uitpakt maar dit lijkt toch een droomduo dat nu is aangesteld. Volgens mij wilde Eenhoorn niet met Sjaak, dus nu was een goed moment om het stokje over te dragen.
Wie is eigenlijk die man van AZ zo'n enge club heeft gemaakt? Is hij dat of die Huiberts.
Zal @El-Stinho wel weten
pi_220896736
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 10:59 schreef Scrummie het volgende:
Vardy altijd doen.

Die heeft nog wel een jaar of 2 te gaan.
Minstens. Voorbeeldprof en de medische staf van Feyenoord verricht wonderen.
pi_220896752
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 11:43 schreef Adames het volgende:

[..]
Wie is eigenlijk die man van AZ zo'n enge club heeft gemaakt? Is hij dat of die Huiberts.
Zal @:el-stinho wel weten
Ten tijde van Scheringa was het het net een sekte, maar Ajax of Feyenoord zijn in principe geen haar beter gok ik zo.
blablablabla
pi_220896756
Zou wel geinig zijn een TD die visie heeft jong talent aankopen en dan de 1e aankoop een 39 jarige
blablablabla
pi_220896765
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 11:47 schreef Elan het volgende:
Zou wel geinig zijn een TD die visie heeft jong talent aankopen en dan de 1e aankoop een 39 jarige
Zeg dat, ik lach me een ongeluk! Wat een dijenkletser.
  woensdag 27 mei 2026 @ 11:51:21 #130
378023 Wotte
wotte!?
pi_220896771
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 11:47 schreef Elan het volgende:

[..]
Ten tijde van Scheringa was het het net een sekte, maar Ajax of Feyenoord zijn in principe geen haar beter gok ik zo.
Eenhoorn had geloof ik wel een tiefushekel aan Ajax. Heeft een streepje voor, denk ik.
pi_220896786
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 11:51 schreef Wotte het volgende:

[..]
Eenhoorn had geloof ik wel een tiefushekel aan Ajax. Heeft een streepje voor, denk ik.
Bij labiele doorgesnoven types als HMF zal dat soort sentiment wellicht een rol spelen, in principe zou het geen zak uit moeten maken. Zolang het een capabele bestuurder is zou zijn achtergrond er niet toe moeten doen.
blablablabla
pi_220896832
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 11:54 schreef Elan het volgende:

[..]
Bij labiele doorgesnoven types als HMF zal dat soort sentiment wellicht een rol spelen, in principe zou het geen zak uit moeten maken. Zolang het een capabele bestuurder is zou zijn achtergrond er niet toe moeten doen.
Klopt ja, ik ben totaal niet kritisch op hun vaardigheden, zolang ze maar elke dag een amsterdamse vlag verbranden, ben ik tevreden
  woensdag 27 mei 2026 @ 12:13:14 #133
378023 Wotte
wotte!?
pi_220896901
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 11:54 schreef Elan het volgende:

[..]
Bij labiele doorgesnoven types als HMF zal dat soort sentiment wellicht een rol spelen, in principe zou het geen zak uit moeten maken. Zolang het een capabele bestuurder is zou zijn achtergrond er niet toe moeten doen.
Denk dat Eenhoorn wel een van de betere bestuurders is van de afgelopen tien jaar in de Eredivisie.
pi_220897205
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 10:33 schreef Tomatenboer het volgende:
https://www.bbc.com/sport/football/articles/c3922gej3rzo

Volgens de BBC heeft Feyenoord interesse in de 39-jarige Jamie Vardy….

Mag toch hopen dat dat niet waar is. Kan ook bijna niet waar zijn trouwens.

Maar de BBC meldt het. :P
Greg Bellamy, Vagner Love, Jamie Vardy _O_
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_220897560
Ik zou persoonlijk Vardy een leukere aanwinst vinden dan Stelring. Dat gezegd hebbende moet je natuurlijk geen 39-jarige (topvrrdiener) halen, zeker niet met de honderd miljoen miljard blessures die we hier de afgelopen 2 jaar hebben gehad. Kan me niet indenken dat dit serieus is.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_220898157
Wij wensen Luciano een fijne vakantie!
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  woensdag 27 mei 2026 @ 15:21:49 #137
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_220898771
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 11:29 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Dat Van Persie voorlopig blijft zitten lijkt me al langer duidelijk.

We gaan volgend seizoen snel zien of hij lessen heeft getrokken uit afgelopen seizoen. Denk dat Eenhoorn en Rigaux dan niet bang zijn om snel in te grijpen.
vPersie trekt zijn lessen nooit, maar tenzij hij frontaal in botsing komt met Rigaux of Eenhoorn zal hij wel door blijven mogen. Wat ik overigens niet volledig uitsluit als vPersie zich absoluut niet laat lijnen. Maar dan krijg je hoe dan ook geen soepele transitie naar een nieuwe trainer.

Rigaux zal hoe dan ook wel een gebrek aan voetbalkennis gaan opmerken in de technische staf. Bakkati is een leuke vent en alles maar geen 1 op 1 opvolger van de kwaliteiten/kennis van Reijnen, Sjon pompt de ballen, en Hake vertrekt vast ook wel. Niet dat het echt uitmaakt welk poppetje je daar neerzet met voetbalkennis, want vPersie luistert volgens mij toch nooit naar iemand tenzij ze hoger in de hiërarchie staan.

Maar daarom extra interessant om te zien wie Rigaux aanstelt als vervanger van Hake, mocht deze vertrekken. Dat is toch wel de positie van ‘eerste keuze voor interim-trainer’, en je ziet direct een beetje in wat voor vijver Rigaux gaat vissen.

Brave werkt uitstekend maat :)
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_220898777
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:23 schreef ThePlaneteer het volgende:
Wij wensen Luciano een fijne vakantie!
Top dit. Opgeladen het seizoen in. Zich nu al in de kijker spelen op het WK is onaannemelijk. Echt dikke winnaar met dit besluit van De Koe.
  woensdag 27 mei 2026 @ 15:31:48 #139
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_220898844
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
vPersie trekt zijn lessen nooit, maar tenzij hij frontaal in botsing komt met Rigaux of Eenhoorn zal hij wel door blijven mogen. Wat ik overigens niet volledig uitsluit als vPersie zich absoluut niet laat lijnen. Maar dan krijg je hoe dan ook geen soepele transitie naar een nieuwe trainer.

Rigaux zal hoe dan ook wel een gebrek aan voetbalkennis gaan opmerken in de technische staf. Bakkati is een leuke vent en alles maar geen 1 op 1 opvolger van de kwaliteiten/kennis van Reijnen, Sjon pompt de ballen, en Hake vertrekt vast ook wel. Niet dat het echt uitmaakt welk poppetje je daar neerzet met voetbalkennis, want vPersie luistert volgens mij toch nooit naar iemand tenzij ze hoger in de hiërarchie staan.

Maar daarom extra interessant om te zien wie Rigaux aanstelt als vervanger van Hake, mocht deze vertrekken. Dat is toch wel de positie van ‘eerste keuze voor interim-trainer’, en je ziet direct een beetje in wat voor vijver Rigaux gaat vissen.

Brave werkt uitstekend maat :)
Ja ik ben ook erg benieuwd naar de positie van assistent.

Rigaux is misschien (nog) niet in de positie om Van Persie te ontslaan, maar hij kan wel gewoon bepaalde verwachtingen uitspreken waar Van Persie aan gebonden is. Bijvoorbeeld dat hij wordt afgerekend op prestaties in topwedstrijden of op het aantal late tegendoelpunten. Of dat de adviezen van de assistent en medische begeleiding zwaarder moeten wegen.
  woensdag 27 mei 2026 @ 16:14:33 #140
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_220899177
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:31 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Ja ik ben ook erg benieuwd naar de positie van assistent.

Rigaux is misschien (nog) niet in de positie om Van Persie te ontslaan, maar hij kan wel gewoon bepaalde verwachtingen uitspreken waar Van Persie aan gebonden is. Bijvoorbeeld dat hij wordt afgerekend op prestaties in topwedstrijden of op het aantal late tegendoelpunten. Of dat de adviezen van de assistent en medische begeleiding zwaarder moeten wegen.
Ik vraag mij om eerlijk te zijn ook af of er een serieuze samenwerking tussen Rigaux en vPersie mogelijk gaat zijn. Als Rigaux wil werken zoals bij Club Brugge, zal vPersie toch stevige concessies moeten mbt zijn eigen werkwijze, en omdat hij dat destijds niet wilde klapte het met vWonderen.

Dan zal Rigaux ook niet doof zijn voor de signalen van sommige medewerkers, oud-spelers en een groot deel van de supporters die vPersie totaal niet pruimen als hoofdtrainer. En de beroerde sportieve prestaties van vorig seizoen natuurlijk. Met Toon naar de achtergrond en Dennis weg zal vPersie ook maar weinig rugdekking hebben. Dus hij kan wel degelijk strakke eisen stellen aan het functioneren van vPersie en hem anders eruit gooien.

Maar om hem er direct uit te smijten is ook weer wat, en als Rigaux zijn aankopen niet direct renderen (wat prima kan) wordt er ook naar hem gekeken als hij in het lopende seizoen de trainer eruit gooit. Voor mijn gevoel is die eerste periode met vPersie nog wel echt een zure appel waar we doorheen moeten. Maar wie weet verbaast hij ons, ziet hij dat een machtsstrijd met de nieuwe TD bij voorbaat kansloos is en bindt hij wel degelijk in.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  woensdag 27 mei 2026 @ 16:21:20 #141
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_220899292
Van Persie zal er nu niet uit gaan, maar ik denk/hoop wel dat hij met deze 2 weinig fout mag doen gezien het afgelopen seizoen.
  woensdag 27 mei 2026 @ 21:37:52 #143
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_220901592
https://one.feyenoord.nl/video/963509?showInterstitial=true

Het leeft hier niet echt meer hè.

Zonde dat deze man nu pas AD is geworden.
pi_220901770
Nou Lotomba gaat volgend jaar intimideren en knallen hoor _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_220901811
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 21:59 schreef De_Pel het volgende:
Nou Lotomba gaat volgend jaar intimideren en knallen hoor _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 14:04 schreef Zipportal het volgende:
Die Lotomba heeft zijn lange lokken afgeknipt zodat hij minder opvalt.

Maar hier trappen wij niet in.
pi_220902314
Valente (Ramselaar 2.0) niet opgeroepen....hoe is dat mogelijk
pi_220902347
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 23:16 schreef PSVCL het volgende:
Valente (Ramselaar 2.0) niet opgeroepen....hoe is dat mogelijk
Wat zet je jezelf weer voor lul met je calimeromentiteit
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_220902366
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 23:24 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Wat zet je jezelf weer voor lul met je calimeromentiteit
Je kan ook gewoon toegeven dat ik het weer goed had gezien :) Jullie gingen weer eens veel te snel met het ophemelen van een speler die een paar leuke wedstrijden had gespeeld tegen laagvliegers in de Eredivisie
  woensdag 27 mei 2026 @ 23:33:09 #149
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_220902383
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 23:27 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Je kan ook gewoon toegeven dat ik het weer goed had gezien :) Jullie gingen weer eens veel te snel met het ophemelen van een speler die een paar leuke wedstrijden had gespeeld tegen laagvliegers in de Eredivisie
Blij dat onze sterspeler van de eerste seizoenshelft die voor het eerst een dubbel programma speelde dit seizoen deze zomer rust kan pakken om volgend seizoen de Eredivisie te domineren :)
pi_220902434
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 23:33 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Blij dat onze sterspeler van de eerste seizoenshelft die voor het eerst een dubbel programma speelde dit seizoen deze zomer rust kan pakken om volgend seizoen de Eredivisie te domineren :)
Heerlijk dit _O_ als dat komend seizoen weer jullie sterspeler moet voorstellen hoeft PSV opnieuw niks te vrezen van Feyenoord .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')