abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220896736
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 10:59 schreef Scrummie het volgende:
Vardy altijd doen.

Die heeft nog wel een jaar of 2 te gaan.
Minstens. Voorbeeldprof en de medische staf van Feyenoord verricht wonderen.
pi_220896752
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 11:43 schreef Adames het volgende:

[..]
Wie is eigenlijk die man van AZ zo'n enge club heeft gemaakt? Is hij dat of die Huiberts.
Zal @:el-stinho wel weten
Ten tijde van Scheringa was het het net een sekte, maar Ajax of Feyenoord zijn in principe geen haar beter gok ik zo.
blablablabla
pi_220896756
Zou wel geinig zijn een TD die visie heeft jong talent aankopen en dan de 1e aankoop een 39 jarige
blablablabla
pi_220896765
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 11:47 schreef Elan het volgende:
Zou wel geinig zijn een TD die visie heeft jong talent aankopen en dan de 1e aankoop een 39 jarige
Zeg dat, ik lach me een ongeluk! Wat een dijenkletser.
  woensdag 27 mei 2026 @ 11:51:21 #130
378023 Wotte
wotte!?
pi_220896771
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 11:47 schreef Elan het volgende:

[..]
Ten tijde van Scheringa was het het net een sekte, maar Ajax of Feyenoord zijn in principe geen haar beter gok ik zo.
Eenhoorn had geloof ik wel een tiefushekel aan Ajax. Heeft een streepje voor, denk ik.
pi_220896786
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 11:51 schreef Wotte het volgende:

[..]
Eenhoorn had geloof ik wel een tiefushekel aan Ajax. Heeft een streepje voor, denk ik.
Bij labiele doorgesnoven types als HMF zal dat soort sentiment wellicht een rol spelen, in principe zou het geen zak uit moeten maken. Zolang het een capabele bestuurder is zou zijn achtergrond er niet toe moeten doen.
blablablabla
pi_220896832
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 11:54 schreef Elan het volgende:

[..]
Bij labiele doorgesnoven types als HMF zal dat soort sentiment wellicht een rol spelen, in principe zou het geen zak uit moeten maken. Zolang het een capabele bestuurder is zou zijn achtergrond er niet toe moeten doen.
Klopt ja, ik ben totaal niet kritisch op hun vaardigheden, zolang ze maar elke dag een amsterdamse vlag verbranden, ben ik tevreden
  woensdag 27 mei 2026 @ 12:13:14 #133
378023 Wotte
wotte!?
pi_220896901
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 11:54 schreef Elan het volgende:

[..]
Bij labiele doorgesnoven types als HMF zal dat soort sentiment wellicht een rol spelen, in principe zou het geen zak uit moeten maken. Zolang het een capabele bestuurder is zou zijn achtergrond er niet toe moeten doen.
Denk dat Eenhoorn wel een van de betere bestuurders is van de afgelopen tien jaar in de Eredivisie.
pi_220897205
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 10:33 schreef Tomatenboer het volgende:
https://www.bbc.com/sport/football/articles/c3922gej3rzo

Volgens de BBC heeft Feyenoord interesse in de 39-jarige Jamie Vardy….

Mag toch hopen dat dat niet waar is. Kan ook bijna niet waar zijn trouwens.

Maar de BBC meldt het. :P
Greg Bellamy, Vagner Love, Jamie Vardy _O_
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_220897560
Ik zou persoonlijk Vardy een leukere aanwinst vinden dan Stelring. Dat gezegd hebbende moet je natuurlijk geen 39-jarige (topvrrdiener) halen, zeker niet met de honderd miljoen miljard blessures die we hier de afgelopen 2 jaar hebben gehad. Kan me niet indenken dat dit serieus is.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_220898157
Wij wensen Luciano een fijne vakantie!
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  woensdag 27 mei 2026 @ 15:21:49 #137
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_220898771
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 11:29 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Dat Van Persie voorlopig blijft zitten lijkt me al langer duidelijk.

We gaan volgend seizoen snel zien of hij lessen heeft getrokken uit afgelopen seizoen. Denk dat Eenhoorn en Rigaux dan niet bang zijn om snel in te grijpen.
vPersie trekt zijn lessen nooit, maar tenzij hij frontaal in botsing komt met Rigaux of Eenhoorn zal hij wel door blijven mogen. Wat ik overigens niet volledig uitsluit als vPersie zich absoluut niet laat lijnen. Maar dan krijg je hoe dan ook geen soepele transitie naar een nieuwe trainer.

Rigaux zal hoe dan ook wel een gebrek aan voetbalkennis gaan opmerken in de technische staf. Bakkati is een leuke vent en alles maar geen 1 op 1 opvolger van de kwaliteiten/kennis van Reijnen, Sjon pompt de ballen, en Hake vertrekt vast ook wel. Niet dat het echt uitmaakt welk poppetje je daar neerzet met voetbalkennis, want vPersie luistert volgens mij toch nooit naar iemand tenzij ze hoger in de hiërarchie staan.

Maar daarom extra interessant om te zien wie Rigaux aanstelt als vervanger van Hake, mocht deze vertrekken. Dat is toch wel de positie van ‘eerste keuze voor interim-trainer’, en je ziet direct een beetje in wat voor vijver Rigaux gaat vissen.

Brave werkt uitstekend maat :)
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_220898777
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:23 schreef ThePlaneteer het volgende:
Wij wensen Luciano een fijne vakantie!
Top dit. Opgeladen het seizoen in. Zich nu al in de kijker spelen op het WK is onaannemelijk. Echt dikke winnaar met dit besluit van De Koe.
  woensdag 27 mei 2026 @ 15:31:48 #139
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_220898844
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
vPersie trekt zijn lessen nooit, maar tenzij hij frontaal in botsing komt met Rigaux of Eenhoorn zal hij wel door blijven mogen. Wat ik overigens niet volledig uitsluit als vPersie zich absoluut niet laat lijnen. Maar dan krijg je hoe dan ook geen soepele transitie naar een nieuwe trainer.

Rigaux zal hoe dan ook wel een gebrek aan voetbalkennis gaan opmerken in de technische staf. Bakkati is een leuke vent en alles maar geen 1 op 1 opvolger van de kwaliteiten/kennis van Reijnen, Sjon pompt de ballen, en Hake vertrekt vast ook wel. Niet dat het echt uitmaakt welk poppetje je daar neerzet met voetbalkennis, want vPersie luistert volgens mij toch nooit naar iemand tenzij ze hoger in de hiërarchie staan.

Maar daarom extra interessant om te zien wie Rigaux aanstelt als vervanger van Hake, mocht deze vertrekken. Dat is toch wel de positie van ‘eerste keuze voor interim-trainer’, en je ziet direct een beetje in wat voor vijver Rigaux gaat vissen.

Brave werkt uitstekend maat :)
Ja ik ben ook erg benieuwd naar de positie van assistent.

Rigaux is misschien (nog) niet in de positie om Van Persie te ontslaan, maar hij kan wel gewoon bepaalde verwachtingen uitspreken waar Van Persie aan gebonden is. Bijvoorbeeld dat hij wordt afgerekend op prestaties in topwedstrijden of op het aantal late tegendoelpunten. Of dat de adviezen van de assistent en medische begeleiding zwaarder moeten wegen.
  woensdag 27 mei 2026 @ 16:14:33 #140
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_220899177
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:31 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Ja ik ben ook erg benieuwd naar de positie van assistent.

Rigaux is misschien (nog) niet in de positie om Van Persie te ontslaan, maar hij kan wel gewoon bepaalde verwachtingen uitspreken waar Van Persie aan gebonden is. Bijvoorbeeld dat hij wordt afgerekend op prestaties in topwedstrijden of op het aantal late tegendoelpunten. Of dat de adviezen van de assistent en medische begeleiding zwaarder moeten wegen.
Ik vraag mij om eerlijk te zijn ook af of er een serieuze samenwerking tussen Rigaux en vPersie mogelijk gaat zijn. Als Rigaux wil werken zoals bij Club Brugge, zal vPersie toch stevige concessies moeten mbt zijn eigen werkwijze, en omdat hij dat destijds niet wilde klapte het met vWonderen.

Dan zal Rigaux ook niet doof zijn voor de signalen van sommige medewerkers, oud-spelers en een groot deel van de supporters die vPersie totaal niet pruimen als hoofdtrainer. En de beroerde sportieve prestaties van vorig seizoen natuurlijk. Met Toon naar de achtergrond en Dennis weg zal vPersie ook maar weinig rugdekking hebben. Dus hij kan wel degelijk strakke eisen stellen aan het functioneren van vPersie en hem anders eruit gooien.

Maar om hem er direct uit te smijten is ook weer wat, en als Rigaux zijn aankopen niet direct renderen (wat prima kan) wordt er ook naar hem gekeken als hij in het lopende seizoen de trainer eruit gooit. Voor mijn gevoel is die eerste periode met vPersie nog wel echt een zure appel waar we doorheen moeten. Maar wie weet verbaast hij ons, ziet hij dat een machtsstrijd met de nieuwe TD bij voorbaat kansloos is en bindt hij wel degelijk in.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  woensdag 27 mei 2026 @ 16:21:20 #141
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_220899292
Van Persie zal er nu niet uit gaan, maar ik denk/hoop wel dat hij met deze 2 weinig fout mag doen gezien het afgelopen seizoen.
  woensdag 27 mei 2026 @ 21:37:52 #143
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_220901592
https://one.feyenoord.nl/video/963509?showInterstitial=true

Het leeft hier niet echt meer hè.

Zonde dat deze man nu pas AD is geworden.
pi_220901770
Nou Lotomba gaat volgend jaar intimideren en knallen hoor _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_220901811
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 21:59 schreef De_Pel het volgende:
Nou Lotomba gaat volgend jaar intimideren en knallen hoor _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 14:04 schreef Zipportal het volgende:
Die Lotomba heeft zijn lange lokken afgeknipt zodat hij minder opvalt.

Maar hier trappen wij niet in.
pi_220902314
Valente (Ramselaar 2.0) niet opgeroepen....hoe is dat mogelijk
pi_220902347
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 23:16 schreef PSVCL het volgende:
Valente (Ramselaar 2.0) niet opgeroepen....hoe is dat mogelijk
Wat zet je jezelf weer voor lul met je calimeromentiteit
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_220902366
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 23:24 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Wat zet je jezelf weer voor lul met je calimeromentiteit
Je kan ook gewoon toegeven dat ik het weer goed had gezien :) Jullie gingen weer eens veel te snel met het ophemelen van een speler die een paar leuke wedstrijden had gespeeld tegen laagvliegers in de Eredivisie
  woensdag 27 mei 2026 @ 23:33:09 #149
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_220902383
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 23:27 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Je kan ook gewoon toegeven dat ik het weer goed had gezien :) Jullie gingen weer eens veel te snel met het ophemelen van een speler die een paar leuke wedstrijden had gespeeld tegen laagvliegers in de Eredivisie
Blij dat onze sterspeler van de eerste seizoenshelft die voor het eerst een dubbel programma speelde dit seizoen deze zomer rust kan pakken om volgend seizoen de Eredivisie te domineren :)
pi_220902434
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 23:33 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Blij dat onze sterspeler van de eerste seizoenshelft die voor het eerst een dubbel programma speelde dit seizoen deze zomer rust kan pakken om volgend seizoen de Eredivisie te domineren :)
Heerlijk dit _O_ als dat komend seizoen weer jullie sterspeler moet voorstellen hoeft PSV opnieuw niks te vrezen van Feyenoord .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')