Waarom moet Jeng eigenlijk weg? Die ene wedstrijd die hij speelde voor hij driemiljoenmiljard jaar geblesseerd raakte toonde hij best wat potentie.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 10:18 schreef Zipportal het volgende:
AD verwacht enorme leegloop bij Feyenoord: vijftien spelers op vertreklijst
https://www.fr12.nl/trans(...)enoord-komende-zomer
Stukje zuivering.
Ik denk dat de door jou genoemde driemiljoenmiljard jaar blessure daarin wel meespeelt.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 13:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom moet Jeng eigenlijk weg? Die ene wedstrijd die hij speelde voor hij driemiljoenmiljard jaar geblesseerd raakte toonde hij best wat potentie.
Etnisch?quote:Op dinsdag 19 mei 2026 10:18 schreef Zipportal het volgende:
Stukje zuivering.
Kop als een bak met wurmen.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 14:11 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Etnisch?
Jeng weg, waarom? Die viel toch best positief op?
Je kan hem ook nog een jaar proberen te huren maar goed weet ook niet hoe hij er zelf in staat. Hij leek in elk geval wel potentie te hebben en we kunnen een RCV goed gebruiken, helemaal als Trauner ook vertrekt.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 15:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jeng had ook een achillespeesblessure, dat is voor een voetballer wel echt een vervelende. Daar willen spelers nog wel eens slecht van terugkomen, misschien dat ze daar bij hem ook bang voor zijn.
Ik weet verder ook niet of ik een speler definitief vast zou leggen op basis van een of twee goede wedstrijden.
Ik vond hem erg rustig aan de bal en stijlvol ogen in (inderdaad) de weinige minuten die hij gemaakt heeft dus die zou ik best een seizoen lang willen zien doorontwikkelen.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 15:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jeng had ook een achillespeesblessure, dat is voor een voetballer wel echt een vervelende. Daar willen spelers nog wel eens slecht van terugkomen, misschien dat ze daar bij hem ook bang voor zijn.
Ik weet verder ook niet of ik een speler definitief vast zou leggen op basis van een of twee goede wedstrijden.
Oh we lenen die gozer ipv koop?quote:Op dinsdag 19 mei 2026 16:36 schreef Caland het volgende:
Je gaat natuurlijk niet investeren in iemand die bijna het hele seizoen eruit is geweest met een zware blessure
Zo’n gokje had je eerder kunnen wagen als je de afgelopen seizoenen een topfitte selectie had gehad
Dit lijkt mij een leugen.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 21:01 schreef TweedeKlum het volgende:
Eerste keer dat een Nederlandse club een broekreclame krijgt.
Was top vergeten te typen.quote:
En die blunderende Duitse mongool in het groen? Het is toch wel duidelijk geworden dat hij geen eerste keeper meer kan zijn. Wat heeft die vent ons een punten gekost. Oké, als 2de keeper heeft hij wel voldaan.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 10:18 schreef Zipportal het volgende:
Stukje zuivering.
Prima als ie weer 2e keeper wordt. Met een normale 1e keeper (dus niet Bijlow) speelt zo'n gast maximaal een paar potjes per seizoen.quote:Op woensdag 20 mei 2026 11:12 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
En die blunderende Duitse mongool in het groen? Het is toch wel duidelijk geworden dat hij geen eerste keeper meer kan zijn. Wat heeft die vent ons een punten gekost. Oké, als 2de keeper heeft hij wel voldaan.
Wellenreuther is geen waardige eerste goalie voor Feyenoord, maar termen als Duitse mongool gaat wel een beetje ver. De beste man heeft gewoon een groot aandeel gehad in het behalen van de titel en ook in de bekerfinale die hij speelde was hij gewoon belangrijk.quote:Op woensdag 20 mei 2026 11:12 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
En die blunderende Duitse mongool in het groen? Het is toch wel duidelijk geworden dat hij geen eerste keeper meer kan zijn. Wat heeft die vent ons een punten gekost. Oké, als 2de keeper heeft hij wel voldaan.
Bijlowgod. Gaat een transfer naar Juventus pakken.quote:Op woensdag 20 mei 2026 11:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Prima als ie weer 2e keeper wordt. Met een normale 1e keeper (dus niet Bijlow) speelt zo'n gast maximaal een paar potjes per seizoen.
Verdient net als Ueda complimenten voor wat hij geleverd heeft met zijn gebrekkige vaardigheden.quote:Op woensdag 20 mei 2026 11:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wellenreuther is geen waardige eerste goalie voor Feyenoord, maar termen als Duitse mongool gaat wel een beetje ver. De beste man heeft gewoon een groot aandeel gehad in het behalen van de titel en ook in de bekerfinale die hij speelde was hij gewoon belangrijk.
Natuurlijk heeft hij zijn ietwat idiote acties maar daartegenover staat wel gewoon dat hij meermaals belangrijk geweest is en zijn waarde bewezen heeft. Wordt echt te ver naar beneden gehaald her en der.
Timon in de spits lijkt mij geen goed idee nee.quote:Op woensdag 20 mei 2026 12:01 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Verdient net als Ueda complimenten voor wat hij geleverd heeft met zijn gebrekkige vaardigheden.
Wellenreuther nog veel meer dan Ueda trouwens. Stond er altijd als tweede in de rij. Waaronder tegen ajax en in andere topwedstrijden.
Dat kan je van Ueda die alleen intikkertjes maakt tegen de lamme en blinde niet zeggen.
Wellenreuther is absoluut onwaardig alle eerste spits voor het niveau dat Feyenoord dient te ambiëren.
Weg ermee.
HAHAHA WAT EEN DIJENKLETSER HMF MAAKT EEN FOUTJEquote:Op woensdag 20 mei 2026 12:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Timon in de spits lijkt mij geen goed idee nee.
Kan gebeuren grote vriend.quote:Op woensdag 20 mei 2026 12:03 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
HAHAHA WAT EEN DIJENKLETSER HMF MAAKT EEN FOUTJE
Ik ben je vriend niet.quote:Op woensdag 20 mei 2026 12:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Kan gebeuren grote vriend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |