abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220902471
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 23:33 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Blij dat onze sterspeler van de eerste seizoenshelft die voor het eerst een dubbel programma speelde dit seizoen deze zomer rust kan pakken om volgend seizoen de Eredivisie te domineren :)
Werkelijk niemand vind het erg dat hij er niet bij is. Alleen maar mooi, meer rust en minder kans dat hij gelijk opgepikt wordt.

Maargoed, die knuppel is te simpel om zelfstandig recht te schijten, die gaat dit niet begrijpen.

[ Bericht 6% gewijzigd door De_Pel op 28-05-2026 00:05:22 ]
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_220904000
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 23:59 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Werkelijk niemand vind het erg dat hij er niet bij is. Alleen maar mooi, meer rust en minder kans dat hij gelijk opgepikt wordt.

Maargoed, die knuppel is te simpel om zelfstandig recht te schijten, die gaat dit niet begrijpen.
Ik denk dat het wel goed komt, wel belangrijk dat hij goed gecoached word, dit is typsich zo een speler dat als het niet loopt hij gaat proberen te overcompenseren, terwijl je juist terug moet gaan naar de basis op zo een moment.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  donderdag 28 mei 2026 @ 13:11:43 #153
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220905413
https://www.voetbalzone.n(...)/bltc9b3d21d6b647d24

Eerste inkomende geruchten-genot O+
pi_220911299
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 13:11 schreef Qarrad het volgende:
https://www.voetbalzone.n(...)/bltc9b3d21d6b647d24

Eerste inkomende geruchten-genot O+
Heeft Mitchell uiteindelijk niet een aardig/goed seizoen gedraaid in Oostenrijk?

Verder ken ik deze speler niet goed genoeg om er een eerlijk oordeel over te vellen.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 13:07:28 #155
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_220912470
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 13:11 schreef Qarrad het volgende:
https://www.voetbalzone.n(...)/bltc9b3d21d6b647d24

Eerste inkomende geruchten-genot O+
Rigaux zal wel veel gaan shoppen in België.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 13:43:11 #156
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_220912759
quote:
Programma voorbereiding seizoen 2026-2027
Feyenoord werkt, nu het huidige seizoen erop zit, aan de invulling van de voorbereiding voor het nieuwe seizoen. In dit bericht lees je hoe het programma van de oefencampagne van het seizoen 2026-2027 eruitziet.

Start voorbereiding
De selectie van trainer Robin van Persie begint eind juni aan de voorbereiding. Op maandag 29 juni staat de eerste groepstraining op het programma.

Start oefencampagne
De eerste week van de voorbereiding wordt afgesloten met de eerste oefenwedstrijd. De oefencampagne start dit jaar in Dordrecht: Op zaterdag 4 juli tegen FC Dordrecht (14:30 uur).

Twee thuiswedstrijden
De oefencampagne wordt vervolgd met twee thuiswedstrijden: op zaterdag 11 juli tegen Club Brugge (12:00 uur, De Kuip) en op vrijdag 17 juli tegen Sporting de Charleroi (13:30 uur, Varkenoord).

Open Dag – Feyenoord Festival
Dit jaar vindt Feyenoord Festival plaats op zaterdag 18 juli. Vanaf 12 juni kunnen er gratis tickets geclaimd worden via de Feyenoord Ticketshop. Voor meer informatie kan je terecht op feyenoord.com/festival.

Trainingskamp & oefenwedstrijd
Feyenoord gaat ook deze zomer op trainingskamp, dit jaar in België. De selectie verblijft daar van zondag 19 juli t/m zaterdag 25 juli. De week van het trainingskamp wordt afgesloten met een oefenwedstrijd: op zondag 26 juli is Rayo Vallecano de tegenstander in De Kuip. (14:00 uur, 120 minuten).

Openingswedstrijd
Op zondag 2 augustus sluit Feyenoord zoals gebruikelijk de oefencampagne af met de traditionele Openingswedstrijd. De tegenstander wordt op een later tijdstip gecommuniceerd.

Kaartverkoop
Feyenoord verwacht op korte termijn te communiceren over de toegankelijkheid van alle oefenwedstrijden en de eventuele kaartverkoop.

Feyenoord ONE
Feyenoord zendt deze zomer alle oefenwedstrijden live uit op Feyenoord ONE. Evenals vorig jaar worden deze uitzendingen aangekleed met presentatie en voor- en nabeschouwing. Meer informatie hierover volgt.
Over België gesproken.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 13:47:07 #157
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_220912773
Hoe gaat het eigenlijk met @DonRaja
  vrijdag 29 mei 2026 @ 13:58:10 #158
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220912903
twitter


(op alle fronten)

#BRINGBACKBELTMAN
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220913255
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 13:58 schreef Caland het volgende:
[ x ]

(op alle fronten)

#BRINGBACKBELTMAN
En de Coolsingel bleef leeg. Wanbeleid #eenhoornout
pi_220913319
Wel enorm kortzichtig om iemand als Eenhoorn aan te stellen als directeur, alsof er buiten het Rotterdamse niks beters te vinden is. En die nieuwe TD heb ik ook weinig vertrouwen in, die belg kent heel de club en de stad amper...
* Verwijderd *
pi_220913438
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 14:59 schreef zoekeenleven het volgende:
Wel enorm kortzichtig om iemand als Eenhoorn aan te stellen als directeur, alsof er buiten het Rotterdamse niks beters te vinden is. En die nieuwe TD heb ik ook weinig vertrouwen in, die belg kent heel de club en de stad amper...
Dus bij de 1 is jouw tegenargument dat hij uit Rotterdam komt, maar de ander zijn probleem is dat hij niet uit Rotterdam komt.

Leuke grap :)
pi_220913500
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 15:23 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Dus bij de 1 is jouw tegenargument dat hij uit Rotterdam komt, maar de ander zijn probleem is dat hij niet uit Rotterdam komt.

Leuke grap :)
Als je niks van voetbal snapt, dan kan je er ook voor kiezen om gewoon niet te reageren.
* Verwijderd *
pi_220913723
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 14:59 schreef zoekeenleven het volgende:
Wel enorm kortzichtig om iemand als Eenhoorn aan te stellen als directeur, alsof er buiten het Rotterdamse niks beters te vinden is. En die nieuwe TD heb ik ook weinig vertrouwen in, die belg kent heel de club en de stad amper...
Misschien is er nog wel een goede Belgische AD!
En wellicht loopt er dan in Rotterdam dan wel weer een goede TD rond!
pi_220914848
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 15:32 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]
Als je niks van voetbal snapt, dan kan je er ook voor kiezen om gewoon niet te reageren.
Bord op schoot scouting genot. Lekker dichtbij huis houden in het Rotterdam wat je zo goed kent _O_
pi_220915437
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 13:43 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Over België gesproken.
Rayo-goden _O_.

Waarschijnlijk met Jagoba Arrasate als trainer.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 20:07:48 #166
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220915809
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 23:59 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Werkelijk niemand vind het erg dat hij er niet bij is. Alleen maar mooi, meer rust en minder kans dat hij gelijk opgepikt wordt.

Maargoed, die knuppel is te simpel om zelfstandig recht te schijten, die gaat dit niet begrijpen.
Had het wel leuk gevonden, hoor. Een beetje wat minuten maken en trainen met de beste spelers van Nederland. Daar wordt niemand slechter van en het prijskaartje gaat er ook van omhoog. Voor zijn fitheid is het fijn dat ie er niet bij zit, maar dan kijken we vooral naar Feyenoord, zelf zal die enorm balen.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  vrijdag 29 mei 2026 @ 20:10:08 #167
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220915828
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 17:53 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Bord op schoot scouting genot. Lekker dichtbij huis houden in het Rotterdam wat je zo goed kent _O_
Ook dat is er zo eentje. Haal je ze alleen maar van ver weg, moet je ze van dichterbij halen. Haal je ze dichtbij, is het bord op schoot, inderdaad.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_220916920
quote:
Feyenoord-aanvaller Raheem Sterling gearresteerd

Raheem Sterling is donderdag aangehouden op verdenking van rijden onder invloed van drugs, zo melden Engelse media. De 31-jarige aanvaller van Feyenoord raakte met zijn Lamborghini betrokken bij een eenzijdig ongeval op de M3 in het Engelse Hampshire.

Advertentie
Sterling botste volgens de politie rond 09.00 uur tegen de vangrail. Er vielen geen gewonden.

De politie maakte donderdagavond bekend dat een Lamborghini op de zuidelijke rijbaan van de snelweg in botsing was gekomen met de wegafscheiding nabij Minley Interchange. Andere voertuigen waren niet betrokken bij het ongeval. Kort na de melding werd de bestuurder aangehouden.

Sterling wordt verdacht van het besturen van een voertuig terwijl hij onder invloed van drugs zou hebben verkeerd. Daarnaast loopt er onderzoek naar gevaarlijk rijgedrag, het bezit van een middel uit Class C en het niet afstaan van een vereist monster voor onderzoek. De aanvaller is op borgtocht vrijgelaten.

In de Britse drugswetgeving vallen in Class C middelen als kalmeringsmiddelen, bepaalde slaapmiddelen, anabole steroïden, lachgas en GHB.

Het gaat in elk geval niet om cannabis, want dat valt in het Verenigd Koninkrijk in de zwaardere Class B. Nog zwaardere middelen als cocaïne, heroïne en MDMA behoren tot Class A.

In een verklaring bevestigt de politie van Hampshire dat de aanhouding volgde op het ongeval. De autoriteiten benadrukten dat het onderzoek nog loopt en dat Sterling voorlopig op vrije voeten blijft.

De voormalig Engels international staat sinds februari onder contract bij Feyenoord. De Rotterdamse club legde de aanvaller vast nadat zijn samenwerking met Chelsea eerder dit jaar ten einde kwam.

Sterling kon in acht optredens voor Feyenoord niet overtuigen (geen goals, één assist) en beschikt over een aflopend contract.
Alles valt ineens op zijn plek.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 23:15:19 #169
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_220916945
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 23:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
lachgas
En of we gelachen hebben!
  vrijdag 29 mei 2026 @ 23:18:44 #170
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_220917007
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 23:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Alles valt ineens op zijn plek.
Daar zijn we vanaf.
pi_220917015
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 14:59 schreef zoekeenleven het volgende:
Wel enorm kortzichtig om iemand als Eenhoorn aan te stellen als directeur, alsof er buiten het Rotterdamse niks beters te vinden is. En die nieuwe TD heb ik ook weinig vertrouwen in, die belg kent heel de club en de stad amper...
Ok Klaas
  vrijdag 29 mei 2026 @ 23:43:43 #172
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_220917119
Sterling _O-
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_220917130
Kalmerings- en slaapmiddelen, dat verklaart veel.
  Moderator zaterdag 30 mei 2026 @ 00:03:10 #174
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_220917144
Met Dévy Rigaux heeft Feyenoord goud in handen. Bij Club Brugge maakte hij uitstekende transfers
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  Moderator zaterdag 30 mei 2026 @ 00:05:46 #175
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_220917148
In 2028-2029 spelen jullie kampioen door de gouden transferes van Dévy Rigaux
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  zaterdag 30 mei 2026 @ 00:12:13 #176
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220917162
Interview met Rico, zo gaan Willem en Boskamp hem noemen denk ik.

Bekijk deze YouTube-video
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zaterdag 30 mei 2026 @ 01:10:35 #177
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220917249
twitter


Ook in een Lambo gaat het allemaal te snel voor hem
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220917337
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 01:10 schreef Caland het volgende:
[ x ]

Ook in een Lambo gaat het allemaal te snel voor hem
Dat was nog al snel bij zijn niveau wat hij bij ons liet zien. Maar het zal hem worst wezen denk ik, lekker weer wat centen geharkt en verder beetje genieten van het leven. Ik zou het ook doen als ik ze zo makkelijk kon verdienen.

Oke, dat rijden onder invloed is niet oké. Maar met geld zat zou ik mij behalve dat ook nergens druk over maken.
pi_220917490
Raheem the bad Dream genot.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_220917563
Jota worden.
pi_220917963
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 00:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
In 2028-2029 spelen jullie kampioen door de gouden transferes van Dévy Rigaux
2028/2029 pas?
Rigaux out
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_220917993
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 08:51 schreef Cara het volgende:

[..]
2028/2029 pas?
Rigaux out
Als je ergens 300 miljoen shoptegoed vindt, kan het ook sneller dan spelers ontwikkelen natuurlijk
pi_220918266
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 00:12 schreef TweedeKlum het volgende:
Interview met Rico, zo gaan Willem en Boskamp hem noemen denk ik.

Bekijk deze YouTube-video
Prima ventje die Rico. Begrijp dat ie een stuk of 10 talen spreekt, hopelijk komt Nederlands daar binnenkort ook bij.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_220918272
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 20:07 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Had het wel leuk gevonden, hoor. Een beetje wat minuten maken en trainen met de beste spelers van Nederland. Daar wordt niemand slechter van en het prijskaartje gaat er ook van omhoog. Voor zijn fitheid is het fijn dat ie er niet bij zit, maar dan kijken we vooral naar Feyenoord, zelf zal die enorm balen.
Ik wil die jongen gewoon nog 2 seizoenen in Eotterdam zien shinen voordat Rico hem voor de hoofdprijs wegbrengt. Daarvoor kan hij beter thuisblijven.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  zaterdag 30 mei 2026 @ 10:08:54 #185
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220918602
Raheem the dream trip. :')
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zaterdag 30 mei 2026 @ 10:24:45 #186
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_220918694
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 23:51 schreef Irritatie100 het volgende:
Kalmerings- en slaapmiddelen, dat verklaart veel.
Dvd’tje van Feyenoord de tweede seizoenshelft gekeken, genot.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_220918936
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 10:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Dvd’tje van Feyenoord de tweede seizoenshelft gekeken, genot.
Dan had ie die pillen niet in hoeven nemen :7
  zaterdag 30 mei 2026 @ 11:03:46 #188
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220918984
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 10:56 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]
Dan had ie die pillen niet in hoeven nemen :7
Of hij heeft juist nog meer pillen ingenomen. :+
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220919414
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 11:03 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Of hij heeft juist nog meer pillen ingenomen. :+
quote:
The Telegraph meldt dat een bron dicht bij Sterling tegenover de krant heeft bevestigd dat de spanning van het abrupte einde van zijn carrière als topspeler zijn tol heeft geëist van zijn mentale welzijn. The Daily Mail doet daar nog een schepje bovenop. 'De psychologische druk die op hem is uitgeoefend is onmetelijk. Hij is geïsoleerd. Zodra hij een bal aanraakt, wordt hem verteld dat hij een mislukkeling is en dat het met hem gedaan is. Hij wordt bespot en uitgejouwd', schrijft het Engelse medium op basis van bronnen.

'Hij verhuisde naar Nederland om te ontsnappen en zijn liefde voor de sport te herontdekken, maar de negativiteit volgde hem. Het zijn een paar extreem zware jaren voor hem geweest en dit incident is daar een voorbeeld van', valt er te lezen. De vertegenwoordigers van Sterling wilden geen commentaar geven toen zij door Daily Mail Sport om commentaar werden benaderd.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_220919977
Eenhoorn, Slot is beschikbaar!
  zaterdag 30 mei 2026 @ 13:23:21 #191
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_220920029
Welkom terug, Arne :)
pi_220920053
Die zal vast komen ja jongens
pi_220920072
Arne weer beschikbaar
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_220920166
Dus eerst halen ze Reijnen en nu doen ze Slot weg?
pi_220920205
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 13:29 schreef Irritatie100 het volgende:
Dus eerst halen ze Reijnen en nu doen ze Slot weg?
Welkom in de voetbalwereld
pi_220920240
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 13:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Welkom in de voetbalwereld
In Italië en dat soort landen ja, maar dit opportunistische gedrag had ik niet verwacht van een club als Liverpool.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 13:38:33 #197
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220920247
ANNOUNCE AREND MARTIJN
pi_220920280
Prima bondscoach. Mooie timing
pi_220920296
Als Eenhoorn en Rico niet NU in in het vliegtuig zitten naar Liverpool beginnen ze al met een faal
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_220920304
Bob heeft al geen rugdekking meer van De Don en nu is Arond ook nog eens beschikbaar. :{

Ligt er uiterlijk eind oktober al uit, gok ik zo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')