abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Colorchick maandag 11 mei 2026 @ 06:38:48 #1
382129 crew  Donna
pi_220761276
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.


Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_220761297
J van AM is 9
Flip van DBM is 8
B van Judith is 7

En als je dan het verschil ziet tussen die kinderen dat is enorm.

Nu is dat natuurlijk altijd, ik zal de laatste zijn die zegt dat alle kinderen hetzelfde (moeten) zijn. Maar dit puur vanwege de vrijheden die hun moeders hun geven.
pi_220761298
In de podcast van vorige week vertelde MCW dat ze 2 jaar geleden op de 8e verjaardag van haar oudste, M., kushandjes stuurde naar Tim op het PSV veld. Dus toen al even een setje.
pi_220761304
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2026 06:50 schreef OnderDeMaan88 het volgende:
In de podcast van vorige week vertelde MCW dat ze 2 jaar geleden op de 8e verjaardag van haar oudste, M., kushandjes stuurde naar Tim op het PSV veld. Dus toen al even een setje.
Je zal dit maar horen als ex (van Tim en van Mies). Naar wicht.
pi_220761380
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 06:55 schreef Keesie123 het volgende:

[..]
Je zal dit maar horen als ex (van Tim en van Mies). Naar wicht.
Ik heb de podcast niet geluisterd, maar bij Michelle zou het zomaar kunnen zijn dat kushandjes niks betekenen, aangezien ze met alles en iedereen zo klef is 🙈
pi_220761428
Was dat rond dezelfde tijd dat ze zoenend met Tim in de gang bij psv werd gespot?
pi_220761438
DBM heeft echt niet door dat ze die kinderen zo kleinzerig maakt door haar zogenaamde bescherming.

Bescherming en pamperen in deze maatschappij kan, maar doe het niet zo erg!

Pesten mag absoluut niet, maar A zij deelt alles en B je voedt het gewoon. Een hele Kitty jasje naar school, op een loopfiets.. jongens van 8 rijden op hun BMX rond niet op een loopfietsje
pi_220761446
Het zou me niet verbazen als Debbie haar volgende #, #anorexia is. Die meid is zo verkeerd bezig, ook naar haar kinderen toe. Ze was echt niet heel dik.....
pi_220761453
Ligt de zoon van Judith nou op een grafsteen?
pi_220761482
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 08:01 schreef JaNeeDan het volgende:
Ligt de zoon van Judith nou op een grafsteen?
Yup... respect zit niet in zijn opvoeding
pi_220761489
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 07:53 schreef Moppie1982 het volgende:
DBM heeft echt niet door dat ze die kinderen zo kleinzerig maakt door haar zogenaamde bescherming.

Bescherming en pamperen in deze maatschappij kan, maar doe het niet zo erg!

Pesten mag absoluut niet, maar A zij deelt alles en B je voedt het gewoon. Een hele Kitty jasje naar school, op een loopfiets.. jongens van 8 rijden op hun BMX rond niet op een loopfietsje
Dat laatste vooral. Hier waren de loopfietsjes voor de kleuterklas al weer door naar het volgende kind. Toen kwam de step fase en nu een MTB. Net zoals de meeste in hun klas
pi_220761494
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 08:11 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Yup... respect zit niet in zijn opvoeding
De doden hebben geen recht op een plek op aarde.
Zelden zo’n domme uitspraak gehoord maar Judith gooide hem er destijds gewoon in.
pi_220761497
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 08:13 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Dat laatste vooral. Hier waren de loopfietsjes voor de kleuterklas al weer door naar het volgende kind. Toen kwam de step fase en nu een MTB. Net zoals de meeste in hun klas
Idem hier.. geen enkele kleuter op loopfiets... meeste al los fietsend en een paar met zijwieltjes 👌 in groep 3 fietst alles gewoon
pi_220761503
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 08:11 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Yup... respect zit niet in zijn opvoeding
Water op de puppy's spuiten oid en weg kropen die diertjes. Irritant jong vind ik het en dat is puur omdat moeder het vertikt hem een opvoeding mee te geven en hem op een voetstuk plaatst waar je u tegen zegt.
pi_220761514
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2026 23:40 schreef Nieve het volgende:
Judith wederom: een zoon die zo naar je kijkt!
Judith heeft dringend een man nodig.
Ik heb ook een zoon die zo kijkt 🤷 maar dat is gewoon blij..
Snap ergens dat ze blij word dat hij een keer blij kijkt.. hij kijkt de helft van deze vakantie alsof hij naar huis wilt 🤷 (wat ook ieder kind volgens mij wel een keer heeft tijdens een vakantie 🤣 maar zo vaak als bobs gezicht op onweer staat hebben wij nog nooit gehad op vakantie)
Maar pfff dat geglibber en geglij met adoratie over een 7 jarige vind ik bijna creepy 😳 doe normaal en bekijk het kind als een kind en niet als een goddelijk wezen
pi_220761528
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 08:18 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]
Water op de puppy's spuiten oid en weg kropen die diertjes. Irritant jong vind ik het en dat is puur omdat moeder het vertikt hem een opvoeding mee te geven en hem op een voetstuk plaatst waar je u tegen zegt.
Positief gezien was ik eigenlijk bang dat hij stenen zou gooien of met een stok erop zou slaan...
Irritant jong zou ik niet zeggen... maar ik zou ook terug gaan naar de auto en ergens anders gaan wandelen als we ze op vakantie tegen zouden komen
pi_220761530
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 08:18 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]
Water op de puppy's spuiten oid en weg kropen die diertjes. Irritant jong vind ik het en dat is puur omdat moeder het vertikt hem een opvoeding mee te geven en hem op een voetstuk plaatst waar je u tegen zegt.
Dit had ik nog niet gezien, had die story doorgeklikt. Die had van mij naar binnen gekund en die had voorlopig niet tegen mij hoeven praten. Maar wat je zegt, zijn moeder vindt alles geweldig. Ik zie hem als een kind waar ik met een grote boog omheen zou lopen. Kan hij niks aan doen, credits gaan naar Judith. Moeder willen worden maar niet willen opvoeden.
pi_220761538
DBM ik snap het niet. De inhoud van een drinkbeker knoeit op de grond en het is meteen een heel drama met allerlei doeken op de grond, te laat komen en krom laminaat?
I can't help it, if I'm lucky
pi_220761594
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 08:28 schreef Missinglink24 het volgende:
DBM ik snap het niet. De inhoud van een drinkbeker knoeit op de grond en het is meteen een heel drama met allerlei doeken op de grond, te laat komen en krom laminaat?
Hahaha, ze had nog een minuut en de vloer zal meteen gaan opzetten, maar dan wel jezelf gaan filmen ipv. handdoek erover, wat keukenrol, en een natte doek, klaar. Echt, koekoek.
pi_220761595
MCW;
Halve finale CL met de jongens: fantastisch! En dat je dan in zo'n superdeluxe hotel zit. Ach jah, of ze hard werkt vind ik moeilijk te beoordelen maar ze houdt in ieder geval haar eigen broek op. Dan mag je het m.i. ook uitgegeven waaraan je wilt. Wel weer opvallend dat ze bij dit hotel (maar ook in Madrid?) een uitgebreide roomtour doen en foto's van het eten. Dat hebben we bij de Cor en Don vakantie niet 1 keer mogen zien.

Die rare post over dat ze niet meer zelf eten te hoeft te bestellen (aparte woordkeus, zeg dan gewoon koken ofzo, of het huishouden doen maargoed, dat wordt volgens mij sinds jaar en dag al door Maudje gedaan) of de deur open te houden; compleet onnodig. Had gewoon lekker een cringe opstel geschreven over hoe blij je bent met Tim enzo zonder terug te kijken naar hoe dingen wellicht in een andere relatie waren.

Ik ben nu wel heel benieuwd naar de podcast maar daar doen ze het volgens mij gewoon om. Controversieel zijn om maar luisteraars te trekken. Is er eigenlijk nog een terugblik geweest om haar bezoekje aan Javea/Iris? Normaal wordt daarvan ook iedere scheet/omhelzing/wijnglas van op de gram gezet.
pi_220761597
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 08:28 schreef Missinglink24 het volgende:
DBM ik snap het niet. De inhoud van een drinkbeker knoeit op de grond en het is meteen een heel drama met allerlei doeken op de grond, te laat komen en krom laminaat?
Whaha en het ook filmen. Als je zo bang bent dat het laminaat krom gaat trekken zorg dan dat je het zo snel mogelijk even droog maakt ipv er alleen doeken op leggen. Maar daar had ze denk ik geen tijd voor, want er moest ook gefilmd worden.
pi_220761619
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 08:15 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Idem hier.. geen enkele kleuter op loopfiets... meeste al los fietsend en een paar met zijwieltjes 👌 in groep 3 fietst alles gewoon
Kleine nuance, niet ieder kind fiets in groep 3 'gewoon'. Onze oudste fietste toen nog niet zelf. Maar zat ook niet op een loopfiets.

quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 08:28 schreef Missinglink24 het volgende:
DBM ik snap het niet. De inhoud van een drinkbeker knoeit op de grond en het is meteen een heel drama met allerlei doeken op de grond, te laat komen en krom laminaat?
En ze moet over 1minuut weg maar nog wel even tijd om een story vol te lullen. En zo'n drama is het toch niet? Ff droog/schoonmaken en klaar
pi_220761627
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 08:01 schreef JaNeeDan het volgende:
Ligt de zoon van Judith nou op een grafsteen?
Hij speelde toen ook op de hunebedden en toen iemand daar wat van zei vond Judith daar van alles van, want de doden hebben geen recht op plek op deze aarde.
pi_220761630
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2026 08:50 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Kleine nuance, niet ieder kind fiets in groep 3 'gewoon'. Onze oudste fietste toen nog niet zelf.

Er staat bij mijn bericht toch ook over hoe het op onze school is? Ik reageer op iemand die vertelde over hoe het op diens school is... 🤷
Hier geen loopfietsjes
pi_220761634
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2026 08:54 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Hij speelde toen ook op de hunebedden en toen iemand daar wat van zei vond Judith daar van alles van, want de doden hebben geen recht op plek op deze aarde.
Klopt. Maar wel kerken en grafkelders o.i.d. bezoeken.
pi_220761696
Hoe Judith ook weer in de weg staat als ze de boot op de kant trekken. Zij en Ilse staan beide weer te filmen 🙄 Als ik die man was geweest had ik haar nog even een harder zetje gegeven.

Ze ziet er ook weer uit alsof ze heel veel vocht vast houdt. Lekker autonoom de plaspillen weer uitstellen?
pi_220761703
Kan je nagaan hoe een andere denkwijze fluflu hebben. Als er iets gebeurt eerst je camera pakken en het live delen ipv actie te ondernemen.
En als je bang bent dat je laminaat zo snel krom trekt, zegt dat dan iets over de kwaliteit daarvan?
pi_220761750
Ik ben positief verrast dat zuinige Judith ging raften. Dat is echt enorm duur (wij vonden het veel te duur met zijn zessen, net als ziplinen, hopelijk zijn de prijzen in het laagseizoen lager).

Maar dan gaat Judith dus filmen tijdens het raften, daar snap ik echt helemaal niets van. Dat is toch zonde! Het is zo mooi daar en in het echt vele malen mooier dan het ooit op je telefoon wordt. Echt doodzonde om alles via een scherm te beleven.

Maar goed, wel erg gaaf dat ze zijn wezen raften (al was het met telefoon in de aanslag).

Ik vind B. dus wel echt een leuk kind, hij doet mij enorm aan mijn jongste denken (die we juist altijd best wel op bepaalde fronten duidelijke grenzen hebben opgelegd). Welke opvoeding beter is, durf ik echt niet te zeggen, die van Judith is een stuk relaxter (maar voelde hier niet echt als een optie, bij de andere kinderen wel).
pi_220761849
🤣 Debbie die een bericht maakt van het vaatwasser leeg maken om te vertellen dat haar kinderen weer naar school zijn... why? En op hoeveel dagen zit het pippie shirt nu? Heel die kast vol met kleding van een samenwerking en je draagt bijna een week je te kleine zara shirtje van de kids afdeling 🤔 of krijgt ze hem simpelweg niet meer uit?
pi_220761864
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 09:13 schreef Tarantelle het volgende:


Ik vind B. dus wel echt een leuk kind, hij doet mij enorm aan mijn jongste denken (die we juist altijd best wel op bepaalde fronten duidelijke grenzen hebben opgelegd). Welke opvoeding beter is, durf ik echt niet te zeggen, die van Judith is een stuk relaxter (maar voelde hier niet echt als een optie, bij de andere kinderen wel).
Stenen gooien naar zwanen en water op jonge puppies is bij mij een no go, wat voor opvoeding ik ook hanteer. Dat is echt een harde grens en dat neem ik Judith hoogst kwalijk.
pi_220761875
Als ik een ernstige ziekte zou hebben die mijn hart en longen betreft, zou ik niet in water van 4 graden springen.

Maar you do you.
pi_220761877
En wat saai, ook dit topic zonder topictitel 😁
(En nee, ik ben even inspiratieloos)
pi_220761908
Je positioneert je camera, kijkt of je goed op beeld staat en filmt terwijl je de vaatwasser uitruimt. Repeat voor ‘de kat een snoepje geven’

Ik zal nooit influencer worden..
pi_220761909
Annick Velthuis maakt alles zo “spannend” en komt erg ongepast en sensatiebelust over.

Vind haar filter geen reclame voor haar zaak.
pi_220761922
Zou Tamara van de logopedist niet het advies hebben gekregen om te stoppen met die babyflessen? En anders kun je dat zelf toch wel onderhand bedenken? Bij LiekeVM lurken die twee jongste dames ook nog dagelijks aan een fles, echt absurd.

Gelukkig kijkt Tamara wel naar wat de best mogelijke school is voor haar kinderen en zoekt hulp, kan HVK nog wat van leren.
pi_220761923
En fijn dat alle kindjes in Rabbithill (dat wisten we nog niet hè?) heel lief en sociaal waren.
Dat scheelt weer een klacht.
pi_220761931
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 09:31 schreef Huisopdehoek het volgende:
Je positioneert je camera, kijkt of je goed op beeld staat en filmt terwijl je de vaatwasser uitruimt. Repeat voor ‘de kat een snoepje geven’

Ik zal nooit influencer worden..
Dit dus... heeft niets met influencer te maken hoor(toch?) Want wat influence ze nu? Te kleine kleding? Die broek zou bij mijn kinderen ook gewoon in de kringloopzak gaan .. te klein 👌
pi_220761937
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 08:15 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Idem hier.. geen enkele kleuter op loopfiets... meeste al los fietsend en een paar met zijwieltjes 👌 in groep 3 fietst alles gewoon
Ja joh wat is dat. Iedereen leert fietsen op zn eigen tempo, helemaal voorstander van maar je moet het wel zo nu en dan stimuleren. Ik vind sws iets van dat gepop. Ze mogen best wel een beetje weerbaar gemaakt worden. Die hello kitty jas was hier sws niet doorgegaan. Mijn zoon van 4 wil ook nagellak op dus ik heb hem blauwe gekocht.. Hij heeft een paarse trekker ooit op een rommelmarkt gekocht en dat is prima, maar hij zegt zelf al dit is eigenlijk een meisjeskleur. Verder hangt ie ook de afgelopen vakantie 9 van de 10 keer in een boom. Het zit 'm in de balans. Dbm stimuleert alleen het anders zijn en dat vind ik eerlijk gezegd erg kwalijk. Net als dat zoeken naar ziektes en labels. Doe maar gewoon dan doe ke al gek genoeg vriendin. En ook de schoolrun, die is druk want ze mlet sporten. Weet je wann de schoolrun druk is als je om half 9 achter je desk moet zitten, dan is ie druk Kim!
pi_220761976
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 09:26 schreef Shuri het volgende:

[..]
Stenen gooien naar zwanen en water op jonge puppies is bij mij een no go, wat voor opvoeding ik ook hanteer. Dat is echt een harde grens en dat neem ik Judith hoogst kwalijk.
Nee, daarom zeg ik ook, dat soort dingen heb ik hier nooit getolereerd. Mijn jongste is van zichzelf een ongeleid projectiel, dus had echt wel bepaalde grenzen nodig. En had tegelijkertijd ook behoefte aan zelfbepaling, dus dat is/was continu een balans vinden. Maar met stenen gooien waar ook dieren of mensen zijn, is een no go voor mij. Is het water helemaal leeg en is er niets wat je onbedoeld kunt raken, dan ga je je goddelijk gang maar.
pi_220761994
Dbm is weer helemaal 15 (was ze ooit ouder?) En luistert nu lmc op YouTube want Spotify kent ze niet... vind ik raar dus checkte Spotify 🤣 alles staat er op en extra.... ze praat dus weer poep
pi_220762031
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 08:11 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Yup... respect zit niet in zijn opvoeding
Dieptriest gewoon
pi_220762050
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 09:33 schreef Huisopdehoek het volgende:
En fijn dat alle kindjes in Rabbithill (dat wisten we nog niet hè?) heel lief en sociaal waren.
Dat scheelt weer een klacht.
En dat we ook allemaal even weten dat ze in huisje 11 zaten (niet boeiend) en wat er allemaal in zat (want dat had ze nog niet verteld vorige week maandag toen ze tijd teveel had). Ik hoop dat ze weer helemaal opgeladen is van haar vakantie voor alle rondjes Aldi en andere winkels komende tijd.
pi_220762081
Annemarie wilde een foto van haar hele gezin op moederdag. Dat zegt de vrouw die meer foto's van haar gezin heeft dan het gemiddelde staatshoofd aan statieportretten heeft. Wat moet je in godsnaam met al die foto's? Ophangen in de opgeknapte badkamer? Op je feed posten?
pi_220762105
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 09:53 schreef Tarantelle het volgende:
Annemarie wilde een foto van haar hele gezin op moederdag. Dat zegt de vrouw die meer foto's van haar gezin heeft dan het gemiddelde staatshoofd aan statieportretten heeft. Wat moet je in godsnaam met al die foto's? Ophangen in de opgeknapte badkamer? Op je feed posten?
De nieuwe vriendin van Jim moest er natuurlijk bij.

En nog steeds op het strafbankje nav haar vlaggen-gedoe maanden geleden? 🙄
pi_220762121
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 09:53 schreef Tarantelle het volgende:
Annemarie wilde een foto van haar hele gezin op moederdag. Dat zegt de vrouw die meer foto's van haar gezin heeft dan het gemiddelde staatshoofd aan statieportretten heeft. Wat moet je in godsnaam met al die foto's? Ophangen in de opgeknapte badkamer? Op je feed posten?
_O- Eens.

En wat een ont-zet-tend geleuter over opluchting dat de kinderen weer naar school zijn, in het ritme komen, blablabla.
pi_220762126
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 09:53 schreef Tarantelle het volgende:
Annemarie wilde een foto van haar hele gezin op moederdag. Dat zegt de vrouw die meer foto's van haar gezin heeft dan het gemiddelde staatshoofd aan statieportretten heeft. Wat moet je in godsnaam met al die foto's? Ophangen in de opgeknapte badkamer? Op je feed posten?
Ik heb wel ieder jaar 1 foto die we steeds opnieuw maken 🤣 (vind het echt super leuk om de kinderen daarin te zien groeien... is echt dezelfde foto in dezelfde positie)
pi_220762142
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 09:38 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Nee, daarom zeg ik ook, dat soort dingen heb ik hier nooit getolereerd. Mijn jongste is van zichzelf een ongeleid projectiel, dus had echt wel bepaalde grenzen nodig. En had tegelijkertijd ook behoefte aan zelfbepaling, dus dat is/was continu een balans vinden. Maar met stenen gooien waar ook dieren of mensen zijn, is een no go voor mij. Is het water helemaal leeg en is er niets wat je onbedoeld kunt raken, dan ga je je goddelijk gang maar.
Maar dan is jouw opvoeding sowieso beter 😜! Judith geeft geen enkele grens aan en daar wordt geen enkel kind beter van! Ook niet de kinderen met een enorme behoefte aan zelfbepaling.
pi_220762154
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 09:56 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
De nieuwe vriendin van Jim moest er natuurlijk bij.

En nog steeds op het strafbankje nav haar vlaggen-gedoe maanden geleden? 🙄
Ze zat (zit) niet op het strafbankje vanwege het uitleggen van het vlaggensysteem.
De straf was vanwege het delen van een plaatje van groep masturberende jongens.
Maar dat lijkt ze maar niet te willen snappen.
pi_220762179
Ik ben een beetje verbaasd over wat Tamara nu over Ozzy zegt. Een tijd geleden zei ze: ik maak me geen zorgen, er zijn er hier wel meer die laat praten. Maar er is dus mogelijk toch wat anders aan de hand. Misschien was het dan goed geweest als er eerder verder gekeken was?
pi_220762201
Ik had overigens altijd een beetje een haat-liefde gevoel over Judith. Maar de liefde is nu wel weg, merk ik.
pi_220762221
AM doet net alsof ze 2 weken volledig offline is geweest. Wie houdt ze nou voor de gek? Ze heeft dagelijks gepost op haar subscribers pagina 🙄 Maar ze is nu weer helemaal opgeladen hoor nadat haar leven wat te strak ingepland was. Zelfs de vakanties zijn daar tot de minuut gepland, afschuwelijk. Benieuwd waar ze nu weer is geweest dat onze oppermoeder pas met avondeten thuis was op HAAR DAG.
pi_220762293
Komt Debbie haar broek ook van de kinderafdeling? Die is veel te kort.
pi_220762303
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 09:13 schreef Tarantelle het volgende:
Ik ben positief verrast dat zuinige Judith ging raften. Dat is echt enorm duur (wij vonden het veel te duur met zijn zessen, net als ziplinen, hopelijk zijn de prijzen in het laagseizoen lager).

Maar dan gaat Judith dus filmen tijdens het raften, daar snap ik echt helemaal niets van. Dat is toch zonde! Het is zo mooi daar en in het echt vele malen mooier dan het ooit op je telefoon wordt. Echt doodzonde om alles via een scherm te beleven.

Maar goed, wel erg gaaf dat ze zijn wezen raften (al was het met telefoon in de aanslag).

Ik vind B. dus wel echt een leuk kind, hij doet mij enorm aan mijn jongste denken (die we juist altijd best wel op bepaalde fronten duidelijke grenzen hebben opgelegd). Welke opvoeding beter is, durf ik echt niet te zeggen, die van Judith is een stuk relaxter (maar voelde hier niet echt als een optie, bij de andere kinderen wel).
Grenzen, daar zit het hem in. Ik heb nog nooit gezien dat Judith grenzen trekt bij/voor haar kind.
pi_220762340
In de bolide babyknuffels halen. Je zal eens geen aandacht opeisen.
pi_220762347
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 10:13 schreef Post-its het volgende:
Komt Debbie haar broek ook van de kinderafdeling? Die is veel te kort.
Maar ze heeft geen last meer van krachtverlies in dr handen volgens mij. Die borden stapel is best zwaar als ze van steen zijn
pi_220762370
AM doet maar even een voorstelrondje voor alle Sanjays en Depaks uit India die deze vakantie in ene besloten een 50-jarige moeke uit een buitenwijkje van Delft massaal te gaan volgen.
pi_220762383
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 10:03 schreef Harper het volgende:
Ik ben een beetje verbaasd over wat Tamara nu over Ozzy zegt. Een tijd geleden zei ze: ik maak me geen zorgen, er zijn er hier wel meer die laat praten. Maar er is dus mogelijk toch wat anders aan de hand. Misschien was het dan goed geweest als er eerder verder gekeken was?
Maar er werd toch al verder gekeken? Kind is toch al bij logopedie en vve? En er is al door school geobserveerd 🤔🤷 komt bij mij niet over als dat ze er nu pas iets mee gaan doen
pi_220762385
Gelukkig heeft Debbie haar rolstoel nog.
pi_220762404
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 10:17 schreef JaNeeDan het volgende:
In de bolide babyknuffels halen. Je zal eens geen aandacht opeisen.
Dat die er nog 1 wilt is wel duidelijk.. tante saraaaaaah was ook alleen leuk toen ze een baby kreeg/had heb er nu bijna een jaar alweer niets meer over gehoord... en nu is er een neefje en moet Debbie dagelijks op visite... alles klein en schattig is leuk... kittens, (waar is raider gebleven?) Kuikens om nog net niet mee te gooien.. alles cute tot het niet meer interessant is dan word het gedoogd
pi_220762413
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 10:19 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Maar ze heeft geen last meer van krachtverlies in dr handen volgens mij. Die borden stapel is best zwaar als ze van steen zijn
Scherp!
pi_220762415
quote:
17s.gif Op maandag 11 mei 2026 10:25 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Gelukkig heeft Debbie haar rolstoel nog.
Het valt mij nog mee dat ze in huis nog geen zadelkruk heeft.
pi_220762429
Heeft Debbie 2 huilbaby's gehad? Staat onder die laatste post van haar. Ik keek toen haar oudste kinderen baby waren nog niet bij haar. Maar is dat echt zo? Die jongste is toch sowieso geen huilbaby geweest? Dus dan waren het die andere twee. Knap dat je dan na 2x zoiets heftigs als een huilbaby nog een kind neemt. Of is dit weer net zoiets als de long covid die ze na 3 weken had en haar extreme vitamine tekort.
pi_220762454
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 10:31 schreef Weerikier het volgende:
Heeft Debbie 2 huilbaby's gehad? Staat onder die laatste post van haar. Ik keek toen haar oudste kinderen baby waren nog niet bij haar. Maar is dat echt zo? Die jongste is toch sowieso geen huilbaby geweest? Dus dan waren het die andere twee. Knap dat je dan na 2x zoiets heftigs als een huilbaby nog een kind neemt. Of is dit weer net zoiets als de long covid die ze na 3 weken had en haar extreme vitamine tekort.
Het laatste. Complete onzin.
pi_220762478
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 10:19 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Maar ze heeft geen last meer van krachtverlies in dr handen volgens mij. Die borden stapel is best zwaar als ze van steen zijn
Als sneeuw voor de zon verdwenen, net als haar #longcovid.
pi_220762484
Vorige week nog op de bakfiets en nu weer in de rolstoel. Terwijl ze net haar leugen over krachtsverlies nog vergat, met die borden op een stapel. Wat heerlijk voor ons irritainment dat Debbie terug is! Al gaat het nog steeds veel te ver dat zij die rolstoel heeft en mensen die zoiets écht nodig hebben ‘m niet krijgen…
pi_220762490
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 09:35 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Ja joh wat is dat. Iedereen leert fietsen op zn eigen tempo, helemaal voorstander van maar je moet het wel zo nu en dan stimuleren. Ik vind sws iets van dat gepop. Ze mogen best wel een beetje weerbaar gemaakt worden. Die hello kitty jas was hier sws niet doorgegaan. Mijn zoon van 4 wil ook nagellak op dus ik heb hem blauwe gekocht.. Hij heeft een paarse trekker ooit op een rommelmarkt gekocht en dat is prima, maar hij zegt zelf al dit is eigenlijk een meisjeskleur. Verder hangt ie ook de afgelopen vakantie 9 van de 10 keer in een boom. Het zit 'm in de balans. Dbm stimuleert alleen het anders zijn en dat vind ik eerlijk gezegd erg kwalijk. Net als dat zoeken naar ziektes en labels. Doe maar gewoon dan doe ke al gek genoeg vriendin. En ook de schoolrun, die is druk want ze mlet sporten. Weet je wann de schoolrun druk is als je om half 9 achter je desk moet zitten, dan is ie druk Kim!
De oudste van DBM kan gewoon fietsen en heeft volgens mij ook gewoon een fiets. (De jongste heeft volgens mij ook een fiets, of zij kan fietsen zonder zijwieltjes weet ik niet)
pi_220762507
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 10:21 schreef Weerikier het volgende:
AM doet maar even een voorstelrondje voor alle Sanjays en Depaks uit India die deze vakantie in ene besloten een 50-jarige moeke uit een buitenwijkje van Delft massaal te gaan volgen.
_O-
pi_220762513
Ik schrik toch iedere keer van Debbie en hoe slecht ze eruit ziet. En dat heeft niks te maken met haar B12 ziekte of LC😅.
En dan in haar rolstoel babyknuffels gaan halen, lekker zwaaien naar de mensen.
pi_220762527
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 10:29 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Het valt mij nog mee dat ze in huis nog geen zadelkruk heeft.
Geef haar nu geen ideeen
pi_220762529
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 10:31 schreef Weerikier het volgende:
Heeft Debbie 2 huilbaby's gehad? Staat onder die laatste post van haar. Ik keek toen haar oudste kinderen baby waren nog niet bij haar. Maar is dat echt zo? Die jongste is toch sowieso geen huilbaby geweest? Dus dan waren het die andere twee. Knap dat je dan na 2x zoiets heftigs als een huilbaby nog een kind neemt. Of is dit weer net zoiets als de long covid die ze na 3 weken had en haar extreme vitamine tekort.
Nee zoe was helemaal perfect... jay en liam waren huilbaby's 🤣 werden 24/7 gefilmd en niemand heeft het echt gemerkt... maar tja... ze heeft ook reflux zelf vast gesteld bij Liam... want jay had daar ooit medicijnen voor gekregen en toen Liam snachts huilde heeft ze de oude medicatie van. Jay aan hem gegeven 👌
We kunnen echt boeken schrijven over de verzinsels van Debbie 🤣 ze heeft ook een stuk mogen schrijven in een boekje van iemand over huilbaby's 🤣 geloofwaardigheid van het boekje direct de kliko in
pi_220762534
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 10:31 schreef Weerikier het volgende:
Heeft Debbie 2 huilbaby's gehad? Staat onder die laatste post van haar. Ik keek toen haar oudste kinderen baby waren nog niet bij haar. Maar is dat echt zo? Die jongste is toch sowieso geen huilbaby geweest? Dus dan waren het die andere twee. Knap dat je dan na 2x zoiets heftigs als een huilbaby nog een kind neemt. Of is dit weer net zoiets als de long covid die ze na 3 weken had en haar extreme vitamine tekort.
Dat huilbaby verhaal is gewoon weer een kulverhaal.
Volgens mij is dat ook 1 van de redenen dat ze geen vrienden meer is met miniliefde
pi_220762536
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 10:17 schreef JaNeeDan het volgende:
In de bolide babyknuffels halen. Je zal eens geen aandacht opeisen.
Die meid is echt niet goed hoor
pi_220762541
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 10:40 schreef Danielle_ het volgende:
Vorige week nog op de bakfiets en nu weer in de rolstoel. Terwijl ze net haar leugen over krachtsverlies nog vergat, met die borden op een stapel. Wat heerlijk voor ons irritainment dat Debbie terug is! Al gaat het nog steeds veel te ver dat zij die rolstoel heeft en mensen die zoiets écht nodig hebben ‘m niet krijgen…
Moet op de lc Facebook ook steeds op mijn vingers zitten als mensen hun verdriet uiten dat ze het niet krijgen terwijl ze in huis al niet kunnen lopen... ben dan zo geneigd om te typen dan ze aan Debbie moeten vragen welke onzin die verkocht heeft om gewoon volledig te functioneren maar voor de lol die rolstoel heeft
pi_220762552
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 10:50 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Dat huilbaby verhaal is gewoon weer een kulverhaal.
Volgens mij is dat ook 1 van de redenen dat ze geen vrienden meer is met miniliefde
Daar had ik het wel mee te doen hoor... erin heeft het echt zwaar gehad met die oudste en jongste.. en als dan een "vriendin" je verhalen jat... triest..
pi_220762587
Zo... Sanneke en haar borre... de tandjes truus... kind kijkt zelfs "doe normaal " en als ik lach hou je dan op?
Sanneke vind mijan enorm sociaal... ze heeft duidelijk geen idee wat dit inhoud.. kind ziet gewoon mensen en zoekt aandacht 🤷 helemaal normaal gedrag... en neefje van 2,5 vind het soms te veel... ook volledig normaal 🤷
Sociaal is als ze straks samen iets doen waarbij ze alle 2 rekening houden met elkaar.. en echt samen spelen 🤷 niet naast elkaar bestaan.. dat is in deze fase hoe kinderen spelen
(In theorie zijn die kleintjes extreem egoïstisch en vragen/eisen gewoon aandacht... niets sociaal aan maar wel normaal)
pi_220762620
Ach, gelukkig was Mijan niet onder de indruk van Julianatoren, dus hoeft ze niet bang te zijn dat de later zulke uitjes hoeft te doen!
pi_220762630
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 11:06 schreef Hope88 het volgende:
Ach, gelukkig was Mijan niet onder de indruk van Julianatoren, dus hoeft ze niet bang te zijn dat de later zulke uitjes hoeft te doen!
Mijan is een binnen kind en een winkel kind, pretparken en dierentuinen vindt Sanneke hij niet leuk
pi_220762723
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 11:06 schreef Hope88 het volgende:
Ach, gelukkig was M niet onder de indruk van Julianatoren, dus hoeft ze niet bang te zijn dat de later zulke uitjes hoeft te doen!
Hij was daar het enige kind? Want hij vindt kinderen/andere mensen toch zo leuk? Zwaait naar ze?
Of geldt dat alleen als het ergens binnen is?

En het lijkt me dat hij in zo’n pretpark niet voor zich uit zit te staren, maar om zich heen kijkt. Wat had ze dan verwacht? Dat hij ging vragen om nog een keer de glijbaan af te gaan, ofzoiets?
pi_220762729
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 10:24 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Maar er werd toch al verder gekeken? Kind is toch al bij logopedie en vve? En er is al door school geobserveerd 🤔🤷 komt bij mij niet over als dat ze er nu pas iets mee gaan doen
Krijgt hij logopedie? Dat heb ik niet meegekregen maar als dat zo is, heel goed.
Verder vraag ik me af wat observeren door de psz inhoudt. Laat ik het zo zeggen: ik was er al eerder actief mee aan de slag gegaan.
pi_220762735
Dat DBM met eigen accounts op haar eigen berichten reageert vind ik echt zó cringe, of in haar termen cray cray...dan ben je toch niet meer helemaal goed in je hoofd zeg😂🙈
pi_220762812
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 11:23 schreef Harper het volgende:

[..]
Krijgt hij logopedie? Dat heb ik niet meegekregen maar als dat zo is, heel goed.
Verder vraag ik me af wat observeren door de psz inhoudt. Laat ik het zo zeggen: ik was er al eerder actief mee aan de slag gegaan.
Ik zie in het stukje van tamara staan dat de logopedist zegt dat het goed mogelijk is dat hij straks ineens gaat praten en dat die zich geen zorgen maakt omdat hij wel alles begrijpt.. daaruit maak ik op dat die ernaar gekeken heeft...
Ook zegt ze dat de basisschool hem geobserveerd heeft op de psz en ze met die bevindingen straks dat gesprek hebben...
Tja wat wil je verder nog meer doen 🤔🤷 als diverse hulp al loopt..
pi_220762832
Debbie zoekt echt weer eens de aandacht op. :')

Bij haar hoor ik alleen maar: Kijk mij, kijk mij!

Alsof ze niet voldoende aandacht heeft gekregen of krijgt.

Overigens echt heel erg knap om met de klachten die ze heeft, zoveel borden te tillen. :+

Heel de tijd zielig doen en op tiktok ineens zeggen dat je genezen bent van longcovid. Lever die rolstoel dan in, dan krijgt hopelijk iemand hem die hem veel, veel harder nodig heeft dan zij.
pi_220762864
En er komt eind deze maand weer een doos van AM. Gericht op uitjes. Dus daar moesten alle kinderen ook weer heen gesleept worden de afgelopen 2 weken? Zodat ze honderden foto’s kan maken voor haar dagelijkse spam?

Maar ze zet haar kinderen uiteraard niet in voor reclame hè, gekkies!
pi_220762868
Gierige Gerda is ook Facebook ook weer heel vriendelijk zeg. Sjonge jonge.
pi_220763220
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2026 11:08 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Mijan is een binnen kind en een winkel kind, pretparken en dierentuinen vindt Sanneke hij niet leuk
Dat scheelt dan weer, hoeft ze ook niet meer te leuren om gratis Efteling overnachtingen en toegang en dan hoeft Fien&Teun ook niet meer. Wat een tegenvaller voor Sanneke.
pi_220763288
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 09:27 schreef Huisopdehoek het volgende:
Als ik een ernstige ziekte zou hebben die mijn hart en longen betreft, zou ik niet in water van 4 graden springen.

Maar you do you.
Exact dat! Is echt gevaarlijk
In haar situatie.
pi_220763320
Nou Sanneke kan letterlijk en figuurlijk aan de bak🥳🥳
pi_220763406
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 12:39 schreef Lalaland79 het volgende:
Nou Sanneke kan letterlijk en figuurlijk aan de bak🥳🥳
Allemaal duur spul voor een hobby die ze waarschijnlijk 3minuten vol gaat houden.
pi_220763454
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 10:54 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Daar had ik het wel mee te doen hoor... erin heeft het echt zwaar gehad met die oudste en jongste.. en als dan een "vriendin" je verhalen jat... triest..
Ja, met haar had ik het te doen, dat was echt heel heftig
pi_220763474
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 12:39 schreef Lalaland79 het volgende:
Nou Sanneke kan letterlijk en figuurlijk aan de bak🥳🥳
En ze heeft er ook uren (..) over gedaan om een paar stories/fotos te plaatsen, omdat kind niet geëntertaind werd door familie.

Maar benieuwd naar haar baksels. En of ze haar handen wast voor ze met het deeg aan de gang gaat
En hoe ze dat gaat doen met een kind wat aan haar geplakt zit.
pi_220763509
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2026 12:46 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Allemaal duur spul voor een hobby die ze waarschijnlijk 3minuten vol gaat houden.
Maar ze gaat een wurksjop doen van haar bestie! En die LEERT HAAR ALLES!
pi_220763537
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 10:13 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Grenzen, daar zit het hem in. Ik heb nog nooit gezien dat Judith grenzen trekt bij/voor haar kind.
En daarom zien we in de filmpjes grenzeloos gedrag. Een kind dat duidelijk om begrenzing vraagt.
Ik vind het vooral sneu voor het mannetje, want het is inderdaad gedrag dat meestal irritatie opwekt.
pi_220763608
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 10:21 schreef Weerikier het volgende:
AM doet maar even een voorstelrondje voor alle Sanjays en Depaks uit India die deze vakantie in ene besloten een 50-jarige moeke uit een buitenwijkje van Delft massaal te gaan volgen.
😂
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220763694
J. Heeft van haar moeder overgenomen dat je helemaal niet vóór je hoeft te kijken als je fietst, maar dat je gewoon opzij kijkend naar je filmende moeder langs de sloot kan rijden.
pi_220763715
Zie ik nou goed dat Sofie voor moederdag lingerie en een bikini heeft gekregen? Stuur je dan Junior naar een lingeriewinkel om een setje voor zijn moeder te kiezen in plaats van een ontbijt op bed en een versje met tekening?
pi_220763741
Ik ben blij dat Debbie (inmiddels alweer een tijdje natuurlijk) terug is en dat ze zo mogelijk nog gekker lijkt dan daarvoor.
Haar reden voor afwezigheid was dus geen gedwongen opname 😆

Ze biedt wel vermaak als ik weer eens niet kan slapen.
pi_220763745
En onze bestseller-schrijfster heeft het over de 'blote mouwen' van Jet.
pi_220763775
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2026 12:46 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Allemaal duur spul voor een hobby die ze waarschijnlijk 3minuten vol gaat houden.
Aan dat ene rijsmandje heeft ze al niets als ze met deze pan gaat werken. Ze moet eerst maar eens gaan ontdekken of ze een actieve starter krijgt. Maar... dat gaat ze vanavond vast allemaal leren van AM. En als ze het al lastig vindt om een story te plaatsen omdat er een kind aan haar gekleefd zit, dan ben ik heel benieuwd hoe ze een deegje gaat maken...
pi_220763857
Ruimt DBM de gemorste limonade pas op na het sporten? Hoop dat er dan geen mieren zijn die er lucht van gekregen hebben.
pi_220763862
En het geld van Dion moet rollen. Benieuwd wat Sanneke hem dan heeft gegeven voor hun 5 jarige jubileum. :')

Niks zeker? Want Sanneke heeft het elke dag zooo zwaar en had echt vakantie nodig. En Dion maar alles doen.
pi_220763890
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2026 12:46 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Allemaal duur spul voor een hobby die ze waarschijnlijk 3minuten vol gaat houden.
Mag toch hopen dat ze die pan niet alleen voor brood gaat gebruiken. Hup gezond koken, meid.
pi_220763915
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 13:08 schreef Lynnyl het volgende:
En onze bestseller-schrijfster heeft het over de 'blote mouwen' van Jet.
Duslekti. Je weet tog.. 😁
pi_220763953
Wat zitten Dion en Sanneke weer achterlijk te doen in de auto 😵‍💫 Zou zij ooit normaal praten tegen haar kind?

Dat filmpje van Dion die voorleest is wel echt heel lief, doet ie leuk!
pi_220763965
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 10:40 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
De oudste van DBM kan gewoon fietsen en heeft volgens mij ook gewoon een fiets. (De jongste heeft volgens mij ook een fiets, of zij kan fietsen zonder zijwieltjes weet ik niet)
Waarom zit ie dan nog op een loopfiets? 🤷🏼‍♀️
pi_220763969
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 10:24 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Maar er werd toch al verder gekeken? Kind is toch al bij logopedie en vve? En er is al door school geobserveerd 🤔🤷 komt bij mij niet over als dat ze er nu pas iets mee gaan doen
Ik snap niet dat ze dit allemaal deelt
pi_220763972
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 13:35 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Waarom zit ie dan nog op een loopfiets? 🤷🏼‍♀️
Omdat DBM denkt dat hij 1 jaar is
pi_220763996
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 10:24 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Maar er werd toch al verder gekeken? Kind is toch al bij logopedie en vve? En er is al door school geobserveerd 🤔🤷 komt bij mij niet over als dat ze er nu pas iets mee gaan doen
Sowieso alle kinderen is wel wat mee. Relatie al niet goed met een man met psychische problemen. Toch nog een paar kinderen krijgen ermee.
(deze opsomming was totaal niet nodig en is weggehaald)

Ze heeft een groot gezin want ze houdt van reuring schreef ze. Nou die heeft ze wel.

[ Bericht 7% gewijzigd door Donna op 12-05-2026 09:07:46 ]
pi_220764002
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2026 11:45 schreef Beertjeteddy het volgende:
Debbie zoekt echt weer eens de aandacht op. :')

Bij haar hoor ik alleen maar: Kijk mij, kijk mij!

Alsof ze niet voldoende aandacht heeft gekregen of krijgt.

Overigens echt heel erg knap om met de klachten die ze heeft, zoveel borden te tillen. :+

Heel de tijd zielig doen en op tiktok ineens zeggen dat je genezen bent van longcovid. Lever die rolstoel dan in, dan krijgt hopelijk iemand hem die hem veel, veel harder nodig heeft dan zij.
Ik dacht even na haar opstanding dat ze echt was veranderd. Maar ze is gewoon raar, met die blije bakkes de hele tijd
pi_220764022
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 13:35 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Ik snap niet dat ze dit allemaal deelt
Tot vorige week dacht ik nog dat het nog ging over een kijkje in een groot gezin. Sinds de bedelactie kijk ik daar opeens anders naar. Is dat gek? Heeft informatie over kinderen delen een functie om meer begrip te kweken en zieltje te winnen?
pi_220764040
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 13:42 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Ik dacht even na haar opstanding dat ze echt was veranderd. Maar ze is gewoon raar, met die blije bakkes de hele tijd
Ze had net zo goed online kunnen blijven in die maanden. Het enige was is veranderd is haar omvang en zelfs dat is niet positief.
pi_220764081
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 13:35 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Ik snap niet dat ze dit allemaal deelt
Straks krijg je de rest te horen van alle prive dingen over het kind
pi_220764088
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 13:41 schreef Beppie12345 het volgende:

[..]
Sowieso alle kinderen is wel wat mee. Relatie al niet goed met een man met psychische problemen. Toch nog een paar kinderen krijgen ermee.
(..)

Ze heeft een groot gezin want ze houdt van reuring schreef ze. Nou die heeft ze wel.
Huh? Zei wilde er niet meer zei ze ooit eens, Jeroen was degene die er veel wilde?

[ Bericht 7% gewijzigd door Donna op 12-05-2026 09:08:04 ]
pi_220764092
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 13:35 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Waarom zit ie dan nog op een loopfiets? 🤷🏼‍♀️
Dat weet ik dan weer niet.
pi_220764150
Waarom laat Sofie haar onderbroek van moederdag zien?
pi_220764152
Sanneke: mijn hemel, waar heb ik weer naar zitten kijken. Als Mijan één keer ergens naar glimlacht, is hij gelijk fan van iets in haar ogen. Mijan heeft nauwelijks besef van z’n eigen naam, en zij zit als een bezetene “borre” uit te kramen en denkt dat hij daarop reageert.
pi_220764157
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 10:29 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Het valt mij nog mee dat ze in huis nog geen zadelkruk heeft.
Nee, haar klachten spelen zich alleen nog buiten de deur af, waar anderen haar zien. Thuis vergeet ze het omdat ze in haar offline tijd ineens een normaa leven had. Het zit nog niet helemaal in haar routine om de act thuis weer voort te zetten.
pi_220764172
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 13:47 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ze had net zo goed online kunnen blijven in die maanden. Het enige was is veranderd is haar omvang en zelfs dat is niet positief.
Ze ziet er nog steeds onverzorgd uit
pi_220764178
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 13:05 schreef Lynnyl het volgende:
Zie ik nou goed dat Sofie voor moederdag lingerie en een bikini heeft gekregen? Stuur je dan Junior naar een lingeriewinkel om een setje voor zijn moeder te kiezen in plaats van een ontbijt op bed en een versje met tekening?
Voorgaande jaren kreeg ze dit ook voor moederdag. Van Jan...
pi_220764193
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 13:55 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:

[..]
Huh? Zei wilde er niet meer zei ze ooit eens, Jeroen was degene die er veel wilde?
Zeg het maar. Hij vertrok. Ze veranderde haar naam op Instagram. Hij was terug en hup nog 2 kinderen.
pi_220764249
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 14:11 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Voorgaande jaren kreeg ze dit ook voor moederdag. Van Jan...
Vond het al vreemd dat ze dit jaar met Moederdag niet haar gekregen lingerie op de socials had gedeeld.
Maar gelukkig kwam dat alsnog vandaag!
pi_220764257
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 13:54 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:

[..]
Straks krijg je de rest te horen van alle prive dingen over het kind
Vind het belachelijk dat je zulke dingen deelt! Vind dit echt privé
pi_220764260
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 13:44 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Tot vorige week dacht ik nog dat het nog ging over een kijkje in een groot gezin. Sinds de bedelactie kijk ik daar opeens anders naar. Is dat gek? Heeft informatie over kinderen delen een functie om meer begrip te kweken en zieltje te winnen?
Ik snap je! Kan ook zijn kijk ons, daarom kunnen we niet werken
pi_220764271
DBM antwoord bij een andere influencer die vraagt waar moeders zich schuldig over voelen met "dat ik heel veel sport"
Hahahaha
pi_220764309
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 14:27 schreef Hope88 het volgende:
DBM antwoord bij een andere influencer die vraagt waar moeders zich schuldig over voelen met "dat ik heel veel sport"
Hahahaha
😂😂😂
pi_220764318
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 14:27 schreef Hope88 het volgende:
DBM antwoord bij een andere influencer die vraagt waar moeders zich schuldig over voelen met "dat ik heel veel sport"
Hahahaha
Ik sport ook veel in mijn dromen.
pi_220764352
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 14:27 schreef Hope88 het volgende:
DBM antwoord bij een andere influencer die vraagt waar moeders zich schuldig over voelen met "dat ik heel veel sport"
Hahahaha
En ze voelt zich ook schuldig dat ze niet veel gedaan heeft met de kinderen deze vakantie, alsof je altijd wat leuks buiten de deur moet doen tijdens een vakantie. (En als dat niet doet moet je je schuldig voelen) Ik herken dat helemaal niet maar ik heb geen rijbewijs en mijn man werkte in vakanties dus waren we gewoon thuis. (Of gingen op de fiets naar een speeltuintje een dorp verder maar echt weg gaan deden we niet)
pi_220764360
KC heeft haar extensions er uit gelaten?
pi_220764369
AM: veel reels plaatsen om maar zichtbaar te zijn. Voor de gekochte volgers uit India? Dan moet ze misschien ook maar een vertaalbutton toevoegen.
pi_220764379
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 14:27 schreef Hope88 het volgende:
DBM antwoord bij een andere influencer die vraagt waar moeders zich schuldig over voelen met "dat ik heel veel sport"
Hahahaha
Die is ook in haar 387e leugen nog niet gestikt… 😂
pi_220764438
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 14:27 schreef Hope88 het volgende:
DBM antwoord bij een andere influencer die vraagt waar moeders zich schuldig over voelen met "dat ik heel veel sport"
Hahahaha
Zij gelooft oprecht dat ze heel veel sport, want alles is (te) veel voor haar. Zoveel ballen die ze hoog moet houden. *kuch*
pi_220764482
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 14:13 schreef Beppie12345 het volgende:

[..]
Zeg het maar. Hij vertrok. Ze veranderde haar naam op Instagram. Hij was terug en hup nog 2 kinderen.
Ach Jeroen woont ergens anders op dit moment, maar is er al sinds donderdag ofzo. Ik vindt het een bar slechte situatie in dit gezin
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 14:24 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Vind het belachelijk dat je zulke dingen deelt! Vind dit echt privé
Zeker! Maar straks weer voor het een of ander een tikkie open gooien en binnen harken maar. Er moeten snel regels komen om kinderen te beschermen tegen dit soort onzin
pi_220764483
Dat gezanik van AM over zichtbaar zijn is toch ook weinig attractief naar die volgmoekes. Het geeft hen niet het gevoel speciaal te zijn. Dat het AM gaat om kwantiteit (desnoods met Anjali en Vihaan uit India) ipv kwaliteit van de lieve cheerleadende volgmoekes.
pi_220764553
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 13:47 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ze had net zo goed online kunnen blijven in die maanden. Het enige was is veranderd is haar omvang en zelfs dat is niet positief.
Enige wat niet echt een probleem was heeft ze wel aangepakt 🤷
pi_220764623
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 15:03 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:

[..]
Ach Jeroen woont ergens anders op dit moment, maar is er al sinds donderdag ofzo. Ik vindt het een bar slechte situatie in dit gezin
[..]
Zeker! Maar straks weer voor het een of ander een tikkie open gooien en binnen harken maar. Er moeten snel regels komen om kinderen te beschermen tegen dit soort onzin
Nou idd! En het zijn al van die kwetsbare kinderen!
pi_220764681
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 14:41 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
En ze voelt zich ook schuldig dat ze niet veel gedaan heeft met de kinderen deze vakantie, alsof je altijd wat leuks buiten de deur moet doen tijdens een vakantie. (En als dat niet doet moet je je schuldig voelen) Ik herken dat helemaal niet maar ik heb geen rijbewijs en mijn man werkte in vakanties dus waren we gewoon thuis. (Of gingen op de fiets naar een speeltuintje een dorp verder maar echt weg gaan deden we niet)
Ja ze voelt zich zo schuldig, maar aan de andere kant blijft ze doorzeuren over Flipje en Flapje die allebei zo ziek waren, dat ze niks konden doen. Misschien voelt ze zich schuldig omdat ze zeker van Flipje nogal een vlokje heeft (ge)maakt en hij bij elke scheet 'ziek' is.
pi_220764701
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 15:03 schreef AnnArt het volgende:
Dat gezanik van AM over zichtbaar zijn is toch ook weinig attractief naar die volgmoekes. Het geeft hen niet het gevoel speciaal te zijn. Dat het AM gaat om kwantiteit (desnoods met Anjali en Vihaan uit India) ipv kwaliteit van de lieve cheerleadende volgmoekes.
Enige doel is samenwerkingen - want eurootjes en boxen aan volgmoekes verkopen - want eurootjes maar het is allemaal éénrichtingsverkeer. Alsof ze zichzelf een akela-rol heeft aangemeten die op een troon zit en neerkijkt over haar volgers die moeten zorgen dat haar bankrekening niet leegloopt. Volgens die blij moeten zijn met haar filmpjes, dankbaar en niet zeuren, en vooral boxen kopen of op linkjes klikken. Anders hoor je niet bij het AM clubje. Dus graag even meewerken aan het zichtbaar houden van haar account ook nog. Dat snappen ze in India vast niet...
pi_220764900
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 11:39 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ik zie in het stukje van tamara staan dat de logopedist zegt dat het goed mogelijk is dat hij straks ineens gaat praten en dat die zich geen zorgen maakt omdat hij wel alles begrijpt.. daaruit maak ik op dat die ernaar gekeken heeft...
Ook zegt ze dat de basisschool hem geobserveerd heeft op de psz en ze met die bevindingen straks dat gesprek hebben...
Tja wat wil je verder nog meer doen 🤔🤷 als diverse hulp al loopt..
Niks, meer kun je niet doen. Ik denk dat het met Tamara haar moedergevoel wel goed zit, ze is niet zo'n paniekzaaier als een Dbm, en hij loopt bij de logopedist, die zullen wel adviseren.
pi_220764944
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 15:32 schreef papierentas het volgende:

[..]
Ja ze voelt zich zo schuldig, maar aan de andere kant blijft ze doorzeuren over Flipje en Flapje die allebei zo ziek waren, dat ze niks konden doen. Misschien voelt ze zich schuldig omdat ze zeker van Flipje nogal een vlokje heeft (ge)maakt en hij bij elke scheet 'ziek' is.
Pfff ze is zo een moeder die haar kinderen ziet smelten in de regen!
pi_220764951
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 14:27 schreef Hope88 het volgende:
DBM antwoord bij een andere influencer die vraagt waar moeders zich schuldig over voelen met "dat ik heel veel sport"
Hahahaha
Hahahahahaha _O-

Oh man, onze atlete.
pi_220764957
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 15:51 schreef Lipisu het volgende:

[..]
Niks, meer kun je niet doen. Ik denk dat het met Tamara haar moedergevoel wel goed zit, ze is niet zo'n paniekzaaier als een Dbm, en hij loopt bij de logopedist, die zullen wel adviseren.
En Tamara weet wel welke weg te bewandelen, ze heeft meer kinderen die (om welke reden dan ook) wat problemen hadden met spraak
pi_220765035
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 15:25 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Nou idd! En het zijn al van die kwetsbare kinderen!
Ze heeft ooit gezegd dat Jeroen zoveel mogelijk tijd met zijn kinderen door wil brengen, dat hij er voor ze is als hij zich goed voelt.
Ik denk dat ze het zelf ook graag anders hadden gezien, en dat ze er samen het beste van proberen te maken .
Ze krijgen professionele begeleiding hoe om te gaan met de situatie .
Ik ben altijd voorzichtig in het oordelen over deze situaties want je weet niet precies hoe het zit.
Ik vind Tamara altijd een lieve moeder , en meest van de tijd dat ik de filmpjes voorbij zie komen zie ik toch wel blije kinderen.
Ik sta niet in haar schoenen dus weet niet hoe ik het zou aanpakken.
pi_220765073
Fitmama.natas. Ik blijf er maar een beetje vreemd naar kijken. Haar bos stro, het behang in de slaapkamer wat al zeker een jaar loshangt, een gleuf in de vloer bij de (ik denk) overgang keuken en woonkamer. Je ziet de folie van de ondervloer eruit steken en er zit ducktape opgeplakt.
Blijkbaar maakt het haar niet uit want ze filmt het bijna dagelijks maar ik zou er zelf niet oké mee zijn.
pi_220765193
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 16:04 schreef Lipisu het volgende:

[..]
Ze heeft ooit gezegd dat Jeroen zoveel mogelijk tijd met zijn kinderen door wil brengen, dat hij er voor ze is als hij zich goed voelt.
Ik denk dat ze het zelf ook graag anders hadden gezien, en dat ze er samen het beste van proberen te maken .
Ze krijgen professionele begeleiding hoe om te gaan met de situatie .
Ik ben altijd voorzichtig in het oordelen over deze situaties want je weet niet precies hoe het zit.
Ik vind Tamara altijd een lieve moeder , en meest van de tijd dat ik de filmpjes voorbij zie komen zie ik toch wel blije kinderen.
Ik sta niet in haar schoenen dus weet niet hoe ik het zou aanpakken.
Dit... ik sta niet in haar schoenen dus kan niet oordelen.. ze maakt andere keuzes dan ik maar ik zie wel blije kinderen waar ze genoeg voor doet 👌 schooien voor bakfiets maar gebruikt hem wel 👍 dus mensen geven niet voor de heb... en niemand word verplicht te geven 🤷 ik zou het niet doen maar heb makkelijk kletsen.. ik kan morgen een nieuwe bakfiets/auto kopen of alletwee tegelijk.. wie weet wat ik zou doen in een andere situatie
pi_220765217
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 16:04 schreef Lipisu het volgende:

[..]
Ze heeft ooit gezegd dat Jeroen zoveel mogelijk tijd met zijn kinderen door wil brengen, dat hij er voor ze is als hij zich goed voelt.
Ik denk dat ze het zelf ook graag anders hadden gezien, en dat ze er samen het beste van proberen te maken .
Ze krijgen professionele begeleiding hoe om te gaan met de situatie .
Ik ben altijd voorzichtig in het oordelen over deze situaties want je weet niet precies hoe het zit.
Ik vind Tamara altijd een lieve moeder , en meest van de tijd dat ik de filmpjes voorbij zie komen zie ik toch wel blije kinderen.
Ik sta niet in haar schoenen dus weet niet hoe ik het zou aanpakken.
Ik heb het niet over Jeroen, ik heb het erover dat ze alles deelt! Kwetsbare kinderen waarbij alles online staat, dingen die gewoon niet voor andere bestemd zijn.. dingen die tegen je gebruikt kunnen worden.

Wat zij met Jeroen doet moet ze zelf weten, soms komen mensen niet van elkaar los.. traumabond. Maar ik vind wel dat delen gevaarlijk!
pi_220765308
Nouja en dat jochie moet nu in de zomer naar een opvang zodat hij veel kan oefenen met taal en spraak in contact met andere kinderen? Huh, ze zijn thuis toch met genoeg kinderen en er zal genoeg gepraat worden. Lijkt me dat Tamara en Jeroen toch dagelijks ook wel gerichte oefeningen kunnen doen? Nouja fijn hoor als het lukt maar zulke opvang is zeer schaars, ik hoop dat er goed gekeken wordt naar wat echt nodig is.
pi_220765346
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 16:48 schreef Keesie123 het volgende:
Nouja en dat jochie moet nu in de zomer naar een opvang zodat hij veel kan oefenen met taal en spraak in contact met andere kinderen? Huh, ze zijn thuis toch met genoeg kinderen en er zal genoeg gepraat worden. Lijkt me dat Tamara en Jeroen toch dagelijks ook wel gerichte oefeningen kunnen doen? Nouja fijn hoor als het lukt maar zulke opvang is zeer schaars, ik hoop dat er goed gekeken wordt naar wat echt nodig is.
Ik weet toevallig uit mijn omgeving met een tweeling die ook niet prate dat een andere omgeving juist helpt.. de tweeling sprak onderling een raar gebrabbel en iedereen thuis "begreep " hen ook dus noodzaak van spreken was er niet.. ze werden dus uit elkaar in verschillende groepen gezet waardoor ze moesten gaan praten
Denk dat dit beetje zelfde effect zal moeten zijn
pi_220765599
quote:
17s.gif Op maandag 11 mei 2026 16:07 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Fitmama.natas. Ik blijf er maar een beetje vreemd naar kijken. Haar bos stro, het behang in de slaapkamer wat al zeker een jaar loshangt, een gleuf in de vloer bij de (ik denk) overgang keuken en woonkamer. Je ziet de folie van de ondervloer eruit steken en er zit ducktape opgeplakt.
Blijkbaar maakt het haar niet uit want ze filmt het bijna dagelijks maar ik zou er zelf niet oké mee zijn.
Ik weet ook niet goed of ik het nou leuk vind om haar te volgen of niet. Het is zo saai en eentonig.
pi_220765784
MCW zagen we nooit bij haar schoonouders. JVP komt er wel. Vind ik positief.
pi_220766060
Debbie zien we binnenkort in een Nijntje shirt. Pippi kan naar de kringloop.
En ze moet even laten zien dat ze een Nijntje boekje in het Engels hebben. En weer door Debbie.
pi_220766159
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 17:48 schreef JaNeeDan het volgende:
Debbie zien we binnenkort in een Nijntje shirt. Pippi kan naar de kringloop.
En ze moet even laten zien dat ze een Nijntje boekje in het Engels hebben. En weer door Debbie.
Bij de Hema verkrijgbaar, Nijntje shirts voor volwassenen. Ze shopt graag, want dan kan ze haar bolide showen. Komt goed dus!
pi_220766165
Wat een suf beeld zeg, Annemarie die Maarten een kopje koffie gaat brengen op z’n thuiswerkdag omdat hij ‘de koffie niet gaat redden’. Die man is gewoon in loondienst, lijkt me niet meer dan normaal dat hij niet te pas en te onpas in de tijd van z’n werkgever koffie kan gaan drinken met z’n vrouw. Ook niet op z’n thuiswerkdagen.
pi_220766190
Demammavan: het werd al geschreven, maar de jongere kinderen hebben gelukkig in de vakantie alle samenwerkingen voor de uitjesbox van content kunnen voorzien. En vanmiddag is er nog even gesponsord geknutseld (totdat het tablettijd was).

Maar ja, uitjes zijn geen werken denk ik dat Annemarie redeneert. Toch is het wel een verplichting. En wat als een jong kind gewoon behoefte heeft aan lekker thuis aanklooien in de vakantie? Is dat überhaupt een optie in huize Geerts, of kan dat pas als je 12 jaar of ouder bent?

Houden jullie allemaal wel even de dag voor de fanclubdag van Annemarie vrij? Eindelijk gaat hij er dan toch komen. Joechei!!!
pi_220766201
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 18:06 schreef Danielle_ het volgende:
Wat een suf beeld zeg, Annemarie die Maarten een kopje koffie gaat brengen op z’n thuiswerkdag omdat hij ‘de koffie niet gaat redden’. Die man is gewoon in loondienst, lijkt me niet meer dan normaal dat hij niet te pas en te onpas in de tijd van z’n werkgever koffie kan gaan drinken met z’n vrouw. Ook niet op z’n thuiswerkdagen.
Ik breng mijn man ook weleens een kopje koffie als hij thuiswerkt. En hij doet dat ook bij mij. Het komt wel heel dichtbij zo...🙂
En we werken ook weleens beiden thuis en dan moet 1 van ons het koffiezetapparaat aanzetten. Dat zijn echt wel de lastige vraagstukken in het leven (wie doet het?).
pi_220766304
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 17:48 schreef JaNeeDan het volgende:
Debbie zien we binnenkort in een Nijntje shirt. Pippi kan naar de kringloop.
En ze moet even laten zien dat ze een Nijntje boekje in het Engels hebben. En weer door Debbie.
🤣 wel blij dat ze een Nederlandse voor leest.. ik heb overigens ook nijntje boekjes in het Engels en Portugees 👍
pi_220766309
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 18:13 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Ik breng mijn man ook weleens een kopje koffie als hij thuiswerkt. En hij doet dat ook bij mij. Het komt wel heel dichtbij zo...🙂
En we werken ook weleens beiden thuis en dan moet 1 van ons het koffiezetapparaat aanzetten. Dat zijn echt wel de lastige vraagstukken in het leven (wie doet het?).
Haha, het ging me meer om deze uitvoering. Eerst de story dat hij het niet redt om samen koffie te drinken (wat ik dus heel normaal vind, ik vind het eerder gek dat hij altijd iedere koffiepauze uitgebreid beneden lijkt te kunnen doen) en vervolgens Annemarie die al filmend met haar grillplaatje met een kopje erop naar boven gaat en zelfs nog die stijle zoldertrap zonder leuning op klimt om Maarten z’n koffie te brengen. Het is natuurlijk allemaal voor de content, toch weer extra stories, maar verder vind ik de hele vertoning dus wat suf.
pi_220766347
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 18:12 schreef Tarantelle het volgende:
Demammavan: het werd al geschreven, maar de jongere kinderen hebben gelukkig in de vakantie alle samenwerkingen voor de uitjesbox van content kunnen voorzien. En vanmiddag is er nog even gesponsord geknutseld (totdat het tablettijd was).

Maar ja, uitjes zijn geen werken denk ik dat Annemarie redeneert. Toch is het wel een verplichting. En wat als een jong kind gewoon behoefte heeft aan lekker thuis aanklooien in de vakantie? Is dat überhaupt een optie in huize Geerts, of kan dat pas als je 12 jaar of ouder bent?

Houden jullie allemaal wel even de dag voor de fanclubdag van Annemarie vrij? Eindelijk gaat hij er dan toch komen. Joechei!!!
Zomaar wat aanrommelen kunnen (in ieder geval de jongste twee) kinderen Geerts niet. Jet werd ook alweer aan een gesponsorde knutsel gezet. AM ziet dat inderdaad allemaal niet als werk maar "gewoon wat leuks voor de meiden". Ben echt benieuwd of een "nee" daar zomaar geaccepteerd wordt, kan me gewoonweg niet indenken dat iedereen daar maar altijd ja en amen zegt. Denk echt dat AM dit heel gehaaid aanpakt thuis.
pi_220766357
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 18:22 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
🤣 wel blij dat ze een Nederlandse voor leest.. ik heb overigens ook nijntje boekjes in het Engels en Portugees 👍
Ze zijn er ook in verschillende dialecten 😂
pi_220766369
Sanneke heeft tijdens de vakantie geleerd aan tafel te eten met haar kind 🤣😂 gaan ze nu altijd doen 😂🤣 ze draait camera om mijan te laten zien en showt daarbij haar hele tafel vol troep 🤣😂👍 ja Sanneke... we geloven je helemaal
pi_220766389
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 18:24 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Ze zijn er ook in verschillende dialecten 😂
Heb ik ook! Haags en Rotterdams (ook de gruffalo trouwens hebben we in talen en dialecten 😂🤣👍)
pi_220766440
Ooit gehoord van vreemde ogen dwingen?

Tuurlijk zijn er genoeg kinderen thuis die met hem kunnen praten. Enige probleem is dat ze allemaal wel weten wat hij bedoelt, dat maakt de noodzaak om te praten kleiner.

In een vreemde omgeving moet je wel gaan praten om duidelijk te maken wat je wil. Dus ja ik kan mij deze stap heel goed voorstellen en ik hoop dat ze een plekje vinden.
pi_220766546
Is het ooit netjes bij Sanneke thuis? En dan heb ik het niet over speelgoed! Maar overal ligt wel wat! Errors!

Jet zit heerlijk te knutselen bij AM komt die dwangmatige moeder weer aan, je MOET op de tablet want ja planning pfff
pi_220766553
quote:
17s.gif Op maandag 11 mei 2026 17:29 schreef Hocuspocus2 het volgende:
MCW zagen we nooit bij haar schoonouders. JVP komt er wel. Vind ik positief.
Ja die moet het ook ff laten zien hè 😂🥳
pi_220766571
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 18:22 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
🤣 wel blij dat ze een Nederlandse voor leest.. ik heb overigens ook nijntje boekjes in het Engels en Portugees 👍
Heb je dat wel laten zien op insta?
pi_220766588
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 18:26 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Sanneke heeft tijdens de vakantie geleerd aan tafel te eten met haar kind 🤣😂 gaan ze nu altijd doen 😂🤣 ze draait camera om mijan te laten zien en showt daarbij haar hele tafel vol troep 🤣😂👍 ja Sanneke... we geloven je helemaal
Waarom zou het niet kunnen? Het deel waar ze waarschijnlijk aan zaten is niet gefilmd. Ook aan een halve tafel vol troep kan je eten 😉
pi_220766599
Puurleonie is het weer net niet, vreselijk vormloos die rode jurk
pi_220766614
Mwah, zoals ik al schreef zijn de plekken schaars voor deze kinderen en ik ken toch vele kindjes (werktechnisch) die het veel harder nodig hebben. Bijvoorbeeld omdat papa 80+ uur werkt om rond te komen en mama alleen Nigeriaans kan zonder netwerk waardoor er een forse achterstand is in taal/spraakontwikkeling. Tamara zegt zelf; ach zonder zal het ook wel goed komen.
pi_220766714
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 18:48 schreef Sushirijst het volgende:

[..]
Waarom zou het niet kunnen? Het deel waar ze waarschijnlijk aan zaten is niet gefilmd. Ook aan een halve tafel vol troep kan je eten 😉
Er zullen mensen zijn die dat kunnen 👍
pi_220766764
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 19:02 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Er zullen mensen zijn die dat kunnen 👍
Sanneke vast wel
  maandag 11 mei 2026 @ 19:10:03 #169
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_220766832
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 18:12 schreef Tarantelle het volgende:
Demammavan: het werd al geschreven, maar de jongere kinderen hebben gelukkig in de vakantie alle samenwerkingen voor de uitjesbox van content kunnen voorzien. En vanmiddag is er nog even gesponsord geknutseld (totdat het tablettijd was).

Maar ja, uitjes zijn geen werken denk ik dat Annemarie redeneert. Toch is het wel een verplichting. En wat als een jong kind gewoon behoefte heeft aan lekker thuis aanklooien in de vakantie? Is dat überhaupt een optie in huize Geerts, of kan dat pas als je 12 jaar of ouder bent?

Houden jullie allemaal wel even de dag voor de fanclubdag van Annemarie vrij? Eindelijk gaat hij er dan toch komen. Joechei!!!
Deze kinderen moeten ook gepland knutselen en op de tablet.
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_220766843
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2026 06:50 schreef OnderDeMaan88 het volgende:
In de podcast van vorige week vertelde MCW dat ze 2 jaar geleden op de 8e verjaardag van haar oudste, M., kushandjes stuurde naar Tim op het PSV veld. Dus toen al even een setje.
Volgens mij vertelde ze het verhaal anders en was het een van haar zoons die dat deed. Het was wel in die periode dat ze regelmatig in het PSV stadion kwam en opeens een skybox had. Die trouwens op magische wijze ook weer verdween.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_220766861
Sorry maar die nieuwste story/reels van Veracamilla... sorry maar waarom maak je hier reclame over? Krijgt ze hier daadwerkelijk zo veel voor dat je jezelf zo voor paal zet?
Ik vind haar ook een beetje soms viezig overkomen, weet niet helemaal waarom. :@
pi_220766887
Ah, wel positief om te zien dat de jongste van HVK spinazie en aardappeltjes eet! Laatst zag ik bij die meiden ook iets wat leek op een salade op het bord liggen?
pi_220766994
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2026 18:22 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Haha, het ging me meer om deze uitvoering. Eerst de story dat hij het niet redt om samen koffie te drinken (wat ik dus heel normaal vind, ik vind het eerder gek dat hij altijd iedere koffiepauze uitgebreid beneden lijkt te kunnen doen) en vervolgens Annemarie die al filmend met haar grillplaatje met een kopje erop naar boven gaat en zelfs nog die stijle zoldertrap zonder leuning op klimt om Maarten z’n koffie te brengen. Het is natuurlijk allemaal voor de content, toch weer extra stories, maar verder vind ik de hele vertoning dus wat suf.
Oja haha, ik bekijk nooit de filmjes, lees alleen even snel scannend de teksten (lang leve Storynavigation, ik heb echt geen geduld 100 keer een story door te klikken.
pi_220767001
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 13:05 schreef Lynnyl het volgende:
Zie ik nou goed dat Sofie voor moederdag lingerie en een bikini heeft gekregen? Stuur je dan Junior naar een lingeriewinkel om een setje voor zijn moeder te kiezen in plaats van een ontbijt op bed en een versje met tekening?
Ik zag het ook. Gênant.
pi_220767031
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 13:42 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Ik dacht even na haar opstanding dat ze echt was veranderd. Maar ze is gewoon raar, met die blije bakkes de hele tijd
Zeker... die kickt er gewoon op. Bizar als je mentaal zo'n kronkel hebt hoor.
pi_220767038
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 19:14 schreef opwegnaar het volgende:
Ah, wel positief om te zien dat de jongste van HVK spinazie en aardappeltjes eet! Laatst zag ik bij die meiden ook iets wat leek op een salade op het bord liggen?
Als ze buiten de deur gratis eten krijgen, blijken haar kinderen ineens veel meer te lusten. Mijn kind eet ook vaak meer buiten de deur hoor, maar die gaat niet ineens sla eten terwijl dat thuis enorm smerig gevonden wordt. Meer van wat het kind thuis lust, ja, dat wel. Maar bij hvk heb ik het sterke vermoeden dat haar kinderen gewoon veel lusten, maar dat het moeders allemaal teveel werk is en er dus maar weer kale pasta, aardappelkroketten en worteltjes op tafel komen.
pi_220767085
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 18:50 schreef Muisjeruisje het volgende:
Puurleonie is het weer net niet, vreselijk vormloos die rode jurk
Eens. Ze heeft al een apart figuur, maar met wat beter passende kleding zou het er allemaal een stuk beter uitzien. Persoonlijk vind ik het altijd vrij onverzorgd ogen.
pi_220767141
Ooohh dat boek bij AM! 😱😭 Waarom zou je dat in hemelsnaam doen? En nu bladert ze steeds terug naar de 1e pagina om te kijken wie wie is? Schrijf het dan op een apart A4-tje..
pi_220767200
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 18:26 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Sanneke heeft tijdens de vakantie geleerd aan tafel te eten met haar kind 🤣😂 gaan ze nu altijd doen 😂🤣 ze draait camera om mijan te laten zien en showt daarbij haar hele tafel vol troep 🤣😂👍 ja Sanneke... we geloven je helemaal
Dion twijfelt, die vraagt zich af of ze het volhouden. Ze doen alsof ze gaan trainen voor een marathon.
Wel weer allemaal gezonde zooi in huis zie ik. Dat houden ze wel vol!
pi_220767270
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 19:14 schreef opwegnaar het volgende:
Ah, wel positief om te zien dat de jongste van HVK spinazie en aardappeltjes eet! Laatst zag ik bij die meiden ook iets wat leek op een salade op het bord liggen?
Je ziet op het moederdag filmpje jada ook gewoon komkommer en tomaat pakken.
pi_220767279
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 18:46 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Heb je dat wel laten zien op insta?
Nee helaas... ben wel geïnspireerd nu voor de wild reclame
pi_220767287
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 19:35 schreef Jenn1806 het volgende:
Ooohh dat boek bij AM! 😱😭 Waarom zou je dat in hemelsnaam doen? En nu bladert ze steeds terug naar de 1e pagina om te kijken wie wie is? Schrijf het dan op een apart A4-tje..
Heel raar. Maar he, het is gekregen en daarna gaat het vast de papierbak in.
pi_220767339
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 19:49 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Nee helaas... ben wel geïnspireerd nu voor de wild reclame
En je weet nu dat je zeep en deo als kraamcadeau moet geven. Want de geuren uit de kraamweek blijf je je altijd herinneren.
pi_220767354
Joost heeft een beamer aangeschaft voor het gezin. Gekregen natuurlijk maar aangeschaft klinkt wat volwassener.
pi_220767372
quote:
9s.gif Op maandag 11 mei 2026 19:13 schreef Beertjeteddy het volgende:
Sorry maar die nieuwste story/reels van Veracamilla... sorry maar waarom maak je hier reclame over? Krijgt ze hier daadwerkelijk zo veel voor dat je jezelf zo voor paal zet?
Ik vind haar ook een beetje soms viezig overkomen, weet niet helemaal waarom. :@
Ja deze is wel heel erg
I can't help it, if I'm lucky
pi_220767417
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 19:42 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dion twijfelt, die vraagt zich af of ze het volhouden. Ze doen alsof ze gaan trainen voor een marathon.
Wel weer allemaal gezonde zooi in huis zie ik. Dat houden ze wel vol!
Er lagen van die lekkere gevulde chocolade ballen die oplossen in hete melk😋😋. Nu heb ik daar ook trek in🤣

[ Bericht 0% gewijzigd door Lalaland79 op 11-05-2026 20:03:35 (Taalfout ) ]
pi_220767542
Vind Koen er overigens op die foto bij zijn ouders fris/ontspannen uitzien,door de minder diepe groeven in z’n gezicht lijkt hij ook een stukje jonger weer!
Goed om te zien ook :)

In tegenstelling tot timmie die steeds meer groeven in z’n gezicht krijgt, de cringe bjorn borg reclame waar hij ook in meedraaft uiteraard wel als een stoere jongen met z’n capuchon op en handen in de zakken,voelt hij zich misschien toch nog een beetje man
pi_220767548
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 19:35 schreef Jenn1806 het volgende:
Ooohh dat boek bij AM! 😱😭 Waarom zou je dat in hemelsnaam doen? En nu bladert ze steeds terug naar de 1e pagina om te kijken wie wie is? Schrijf het dan op een apart A4-tje..
Wat idioot. Ik krijg daar echt error van. Wat is er mis met een blaadje (vroeger hadden ze een enorm handige uitvinding: een notitieblok noemden ze dat).
pi_220767564
quote:
9s.gif Op maandag 11 mei 2026 19:13 schreef Beertjeteddy het volgende:
Sorry maar die nieuwste story/reels van Veracamilla... sorry maar waarom maak je hier reclame over? Krijgt ze hier daadwerkelijk zo veel voor dat je jezelf zo voor paal zet?
Ik vind haar ook een beetje soms viezig overkomen, weet niet helemaal waarom. :@
Vera vind ik wel een leuke influencer. Ze is lief, verzorgd en actief, maar ook real in mijn optiek :) En ze lijkt oprecht achter haar reclames te staan.
pi_220767602
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2026 20:03 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Er lagen van die lekkere gevulde chocolade ballen die oplossen in hete melk😋😋. Nu heb ik daar ook trek in🤣
Die zag ik ook! En dan dat fruit met chocolade en nog chocolade waar ze eigenlijk niets van verwachtte. Waarom koop je dat dan???
pi_220767605
MaikeKD verkoopt kleding van Parkertje voor heel veel geld (vind ik). Zal wel veel merkkleding zijn maar toch. Kwam nog eens 7 euro verzendkosten bij maar in een mum van tijd is het weer verkocht. Nog meer mensen die de oversized kleding van dat mannetje mooi vinden dus.
Of misschien hebben ze jongens die een paar jaar ouder zijn
pi_220767616
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 18:50 schreef Muisjeruisje het volgende:
Puurleonie is het weer net niet, vreselijk vormloos die rode jurk
Hij verbloemt haar buik anders heel goed. Ik vind het juist bij haar lichaam passen. Zeker met dat blousje of als ze er vorm in brengt (en dan dat vreselijke kettingding verbergt). Ik vind het dus net wel iets voor haar. De kleur is niet mijn ding.
pi_220767626
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 20:11 schreef Babbelaertje het volgende:
Vind Koen er overigens op die foto bij zijn ouders fris/ontspannen uitzien,door de minder diepe groeven in z’n gezicht lijkt hij ook een stukje jonger weer!
Goed om te zien ook :)

In tegenstelling tot timmie die steeds meer groeven in z’n gezicht krijgt, de cringe bjorn borg reclame waar hij ook in meedraaft uiteraard wel als een stoere jongen met z’n capuchon op en handen in de zakken,voelt hij zich misschien toch nog een beetje man
Tim lijkt inderdaad zo'n stoere jongenslook te willen hebben, net zoals die gastjes met tasje om, petje op, capuchon erover en je net niet aanrijden als ze op hun fatbike voorbij scheuren. Die hele stoere blik.Tegelijk sjokt hij sullig achter MW aan en houdt hij meer dan eens haar tas vast. En doet hij niet anders dan kleffe zoenposes voor de foto. Ik mis bij hem al dat mannelijke.
pi_220767680
Het is toch om te gieren! MCW op haar hoge hakken en in rok in de metro en bij/inj het stadion, terwijl Timmie, de jongens en het ganse verder publiek makkelijk gekleed gaat.
Voor wie doe je dit, vraag ik me dan af.....

In de podcat wordt het verschil tussen Iris en Michelle ook duidelijker. Iris lijkt soms zichtbaar ongemakkelijk bij de grote verhalen van Mies. Iris spreekt vanuit haar hart en vanuit haar ondernemerszijn.
Mies raaskalt maar wat vanuit 'Kijk mij zijn'. Maar ze is niks.

[ Bericht 28% gewijzigd door Joleinuitdestad op 11-05-2026 20:33:26 ]
pi_220767682
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2026 20:14 schreef Geledruif2 het volgende:

[..]
Vera vind ik wel een leuke influencer. Ze is lief, verzorgd en actief, maar ook real in mijn optiek :) En ze lijkt oprecht achter haar reclames te staan.
Ik vind haar ook leuk maar deze reclame is wel heel oncharmant met dat uitgebreid in haar kruis krabben.
Natuurlijk gaat de reclame daar wel over maar dan nog.
I can't help it, if I'm lucky
pi_220767718
quote:
17s.gif Op maandag 11 mei 2026 20:19 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Hij verbloemt haar buik anders heel goed. Ik vind het juist bij haar lichaam passen. Zeker met dat blousje of als ze er vorm in brengt (en dan dat vreselijke kettingding verbergt). Ik vind het dus net wel iets voor haar. De kleur is niet mijn ding.
Een, ik vind de jurk haar ook goed staan. Wel met of de blouse of het riempje. Anders is het idd vrij vormloos. Maar ik juich het juist toe als vollere vrouwen zich ook vrouwelijk durven kleden met jurkjes of rokjes.

De kleur en qua smaak vind ik het vaak net niet bij haar, maar dit vind ik leuk staan.
pi_220767852
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 20:29 schreef Sushirijst het volgende:

[..]
Een, ik vind de jurk haar ook goed staan. Wel met of de blouse of het riempje. Anders is het idd vrij vormloos. Maar ik juich het juist toe als vollere vrouwen zich ook vrouwelijk durven kleden met jurkjes of rokjes.

De kleur en qua smaak vind ik het vaak net niet bij haar, maar dit vind ik leuk staan.
Ze draagt weleens vaker jurken, laatst een blauw/witte oid en die stond haar wel leuk vond ik, maar dat was dus een andere model
pi_220767965
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 20:17 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Die zag ik ook! En dan dat fruit met chocolade en nog chocolade waar ze eigenlijk niets van verwachtte. Waarom koop je dat dan???
Hebben, verveling eten. Het was vast een 'aanbieding/ cashback' en dan kost het maar x, dus dan moet je het kopen en meteen opeten. Haar gezicht ziet eruit, alle chocola die ze naar binnen schuift zal ook niet helpen.
pi_220768112
Tienvanwil moest ook weer huilen. De camera draaide toevallig al om het geluid te testen voor de podcast.
Maar het huilen hoef je niet te delen. Mag je ook gewoon voor jezelf houden. Die fluflu’s janken wat af.
pi_220768197
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 21:07 schreef JaNeeDan het volgende:
Tienvanwil moest ook weer huilen. De camera draaide toevallig al om het geluid te testen voor de podcast.
Maar het huilen hoef je niet te delen. Mag je ook gewoon voor jezelf houden. Die fluflu’s janken wat af.
Ik snap dat dus niet... Zaterdagavond gigantisch moeten huilen (zielige film en aankomende moederdag als kind van een kut moeder) maar dat voelt zo kwetsbaar, dat ik het ook niet met mijn man heb gedeeld. Kan wel hoor, maar hij is aan het werk en alleen maar lastig.
Nee ik schaam me niet voor mijn emoties, maar dat delen met iedereen en z'n moeder is zo next level.
pi_220768229
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 21:07 schreef JaNeeDan het volgende:
Tienvanwil moest ook weer huilen. De camera draaide toevallig al om het geluid te testen voor de podcast.
Maar het huilen hoef je niet te delen. Mag je ook gewoon voor jezelf houden. Die fluflu’s janken wat af.
Al de tweede keer deze week dat ze spontaan op film moest huilen
I can't help it, if I'm lucky
pi_220768248
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2026 21:15 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Ik snap dat dus niet... Zaterdagavond gigantisch moeten huilen (zielige film en aankomende moederdag als kind van een kut moeder) maar dat voelt zo kwetsbaar, dat ik het ook niet met mijn man heb gedeeld. Kan wel hoor, maar hij is aan het werk en alleen maar lastig.
Nee ik schaam me niet voor mijn emoties, maar dat delen met iedereen en z'n moeder is zo next level.
Dit. Niks mis met huilen maar het wordt nep als het zo gedeeld moet worden.
Hopelijk had je wel een fijne zondag❤
pi_220768256
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 21:18 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Al de tweede keer deze week dat ze spontaan op film moest huilen
Die scheiding wordt al 2 jaar uitgemolken. En nu een tijdelijke ‘eigen’ plek. We zijn er dus nog lang niet.
pi_220768769
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2026 20:14 schreef Geledruif2 het volgende:

[..]
Vera vind ik wel een leuke influencer. Ze is lief, verzorgd en actief, maar ook real in mijn optiek :) En ze lijkt oprecht achter haar reclames te staan.
Ik vind haar ook wel leuk hoor, ik vind alleen zo'n reclame als deze echt niet nodig.
pi_220768848
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 13:41 schreef Beppie12345 het volgende:

[..]
Sowieso alle kinderen is wel wat mee. Relatie al niet goed met een man met psychische problemen. Toch nog een paar kinderen krijgen ermee.
(---)
Ze heeft een groot gezin want ze houdt van reuring schreef ze. Nou die heeft ze wel.
Heb je haar post gelezen?
Heel eerlijk vind ik dit heel verdrietig dat zo'n post als die van jou geplaatst wordt.
We mogen het niet over minderjarige kinderen hebben hier, over vreemde kledingkeuze of rare kapsels maar dit mag dan weer wel.
Eigenlijk was ik te beduusd om te reageren maar zag net de reactie van Tamara en dat was zo raak.
Ben er echt beduusd van

[ Bericht 5% gewijzigd door Donna op 12-05-2026 09:08:46 ]
pi_220768904
DBM; vindt het vervelend dat haar dochter zo onzeker is. Hoe denkt ze dat dat komt? Haar kinderen worden zo klein gehouden
pi_220769008
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2026 22:44 schreef Dievanhiernaast het volgende:
DBM; vindt het vervelend dat haar dochter zo onzeker is. Hoe denkt ze dat dat komt? Haar kinderen worden zo klein gehouden
En zij projecteert allerlei irreële angsten op haar kinderen.
pi_220769016
Wat rijdt Judith eigenlijk hard zeg, zo langs die ravijnen en met al die bochten terwijl je geen idee hebt of er een tegenligger komt. Er zijn wel meer opties om de afgrond in te duiken dan enkel een mogelijke sneeuwlawine…
pi_220769160
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 23:03 schreef Danielle_ het volgende:
Wat rijdt Judith eigenlijk hard zeg, zo langs die ravijnen en met al die bochten terwijl je geen idee hebt of er een tegenligger komt. Er zijn wel meer opties om de afgrond in te duiken dan enkel een mogelijke sneeuwlawine…
Ik vind de omgeving wel echt prachtig waar ze zit.
Grappig dat ze het over een scherm arme vakantie (voor Bob) heeft. We zien regelmatig hoe de ene de zus de andere filmt terwijl de andere zus Bob weer filmt.
En bij een afgrond mag Bob toch geen autonome keuzes maken. Volkomen logisch uiteraard, maar vind t toch niet passen bij haar 😅
pi_220769205
Oh Kelly Caresse mag weer dansen hoor. :')
pi_220769280
Schermvrije vakantie voor bob... de gezusters zitten aan hun telefoon gekleefd om de goddelijkheid zelve te filmen...
Bob aan het handje in de houdgreep en nog steeds trekkend en los proberen te komen 👍 die afgrond kan ook op plekken zijn waar hij wel ver vooruit mag rennen en hij uit zicht verdwijnt 👍 maar naast Judith mag hij niet het ravijn in storten 🤷
Blij dat vanaf een jaar of 4 ik mijn stuiterbal gewoon uit kon leggen dat hij niet rond mocht stuiteren omdat dat gevaarlijk was... geen gedoe👍 gewoon rustig doen en bij ons blijven
pi_220769390
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 19:11 schreef Cyan het volgende:

[..]
Volgens mij vertelde ze het verhaal anders en was het een van haar zoons die dat deed. Het was wel in die periode dat ze regelmatig in het PSV stadion kwam en opeens een skybox had. Die trouwens op magische wijze ook weer verdween.
Ohja? Vertel
pi_220769589
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 22:36 schreef Lipisu het volgende:

[..]
Heb je haar post gelezen?
Heel eerlijk vind ik dit heel verdrietig dat zo'n post als die van jou geplaatst wordt.
We mogen het niet over minderjarige kinderen hebben hier, over vreemde kledingkeuze of rare kapsels maar dit mag dan weer wel.
Eigenlijk was ik te beduusd om te reageren maar zag net de reactie van Tamara en dat was zo raak.
Ben er echt beduusd van
Het is inderdaad heel verdrietig dat ze zoveel deelt van die kinderen. Die keuze maakt Tamara zelf, ook om hier mee te lezen. Volgens mij zijn de reacties op haar pagina overwegend positief, en anders zet je toch gewoon de reacties uit..

Het is gewoon een feit dat er met al haar kinderen "iets is", haar man mentaal overhoop ligt en er in die situatie nog zeker 2 kinderen zijn verwekt.
pi_220769780
Vraag: moet B. van Judith niet alweer op school zitten deze week? Die vakantie lijkt eindeloos te duren.

Ik ben allang uit de jonge kinderen dus wellicht ben ik abuis, maar zie de kinderen uit de straat allang weer naar school gaan en ook bij diverse influencers zie ik dat.
pi_220769785
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 07:45 schreef Shuri het volgende:
Vraag: moet B. van Judith niet alweer op school zitten deze week? Die vakantie lijkt eindeloos te duren.

Ik ben allang uit de jonge kinderen dus wellicht ben ik abuis, maar zie de kinderen uit de straat allang weer naar school gaan en ook bij diverse influencers zie ik dat.
Hij heeft extra vrij gekregen
pi_220769788
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 07:45 schreef Shuri het volgende:
Vraag: moet B. van Judith niet alweer op school zitten deze week? Die vakantie lijkt eindeloos te duren.

Ik ben allang uit de jonge kinderen dus wellicht ben ik abuis, maar zie de kinderen uit de straat allang weer naar school gaan en ook bij diverse influencers zie ik dat.
Ja maar bob zit op een school waar ze alle "ik wil vrij" verzoeken van Judith met ok bestempelen 👍 bob mist dus 3 dagen school! Wat pas echt heel erg is is dat hij ook een atletiek wedstrijd mist... dit durft Judith hem zelfs niet te vertellen 👌
pi_220769793
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 07:49 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ja maar bob zit op een school waar ze alle "ik wil vrij" verzoeken van Judith met ok bestempelen 👍 bob mist dus 3 dagen school! Wat pas echt heel erg is is dat hij ook een atletiek wedstrijd mist... dit durft Judith hem zelfs niet te vertellen 👌
Maar Bob miste toch al dagen voor de vakantie? Of heb ik dat verkeerd onthouden? 🙈
pi_220769801
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 07:51 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Maar Bob miste toch al dagen voor de vakantie? Of heb ik dat verkeerd onthouden? 🙈
Nee toch? Volgens mij gingen ze pas in de 2e week vakantie weg.. ilse was ook ziek.. (ik kan het ook fout hebben hoor.. )
pi_220769810
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 07:51 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Maar Bob miste toch al dagen voor de vakantie? Of heb ik dat verkeerd onthouden? 🙈
Dat is voor de zomervakantie, dan gaat ze een week voor de start van de zomervakantie al weg.
pi_220769855
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2026 22:44 schreef Dievanhiernaast het volgende:
DBM; vindt het vervelend dat haar dochter zo onzeker is. Hoe denkt ze dat dat komt? Haar kinderen worden zo klein gehouden
Raar, normaal laat DBM geen moment onbenut om te melden dat vriendinnie zo'n 'stoere chick' is...
pi_220769876
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 08:00 schreef papierentas het volgende:

[..]
Dat is voor de zomervakantie, dan gaat ze een week voor de start van de zomervakantie al weg.
Ja dat ook.... (weet niet hoe het bij andere zit maar laatste week is altijd mega druk op school maar altijd super vol met leuke activiteiten... zo raar om je zoon dat niet te gunnen)
pi_220770042
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 08:00 schreef papierentas het volgende:

[..]
Dat is voor de zomervakantie, dan gaat ze een week voor de start van de zomervakantie al weg.
Dan zal dat het zijn, ik houd t niet meer bij. Vind t toch bijzonder dat het haar iedere keer lukt. Hier op school had een moeder een probleem vanwege 2 dagen meer dan toegestaan was.
pi_220770078
Wauw, ik heb ooit 1 keer, toen de oudste in groep 1 zat, bij een lang weekend gevraagd, of ik kind een uurtje eerder kon ophalen. Dat scheelde enorm voor de reistijd (was iets met de trein en aansluitingen). Dat mocht niet. Het hoofd der school was zelfs zo bits dat ik al die acht jaren x 3 kinderen jaren nooit meer zoiets heb gevraagd 🤣
pi_220770090
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 08:54 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Dan zal dat het zijn, ik houd t niet meer bij. Vind t toch bijzonder dat het haar iedere keer lukt. Hier op school had een moeder een probleem vanwege 2 dagen meer dan toegestaan was.
Weet nog dat we voor een speciaal familie weekend 1 dag eerder weg wilde en daar een volledig drama van kregen op school... kinderen nooit ziek, afwezig of te laat... en werd helemaal naar van het gesprek op school omdat dit echt extreem onverantwoord was... dreigen met leerplicht enzovoort 🤦‍♂️ uiteindelijk dus echt gesprek met leerplicht gehad en die vond het wel ok.. maar wel besloten dit nooit meer zo te doen 🙇‍♂️
Snap dus echt niet hoe die flu's gewoon binnen stappen en een "ja joh prima" krijgen steeds
pi_220770094
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 08:57 schreef Shuri het volgende:
Wauw, ik heb ooit 1 keer, toen de oudste in groep 1 zat, bij een lang weekend gevraagd, of ik kind een uurtje eerder kon ophalen. Dat scheelde enorm voor de reistijd (was iets met de trein en aansluitingen). Dat mocht niet. Het hoofd der school was zelfs zo bits dat ik al die acht jaren x 3 kinderen jaren nooit meer zoiets heb gevraagd 🤣
Ja dat dus.... oudste was net 5.. dus ik heel netjes vragen 🤣😂 nooit meer gedaan
  Moderator / Colorchick dinsdag 12 mei 2026 @ 09:12:16 #226
382129 crew  Donna
pi_220770139
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 22:36 schreef Lipisu het volgende:

[..]
Heb je haar post gelezen?
Heel eerlijk vind ik dit heel verdrietig dat zo'n post als die van jou geplaatst wordt.
We mogen het niet over minderjarige kinderen hebben hier, over vreemde kledingkeuze of rare kapsels maar dit mag dan weer wel.
Eigenlijk was ik te beduusd om te reageren maar zag net de reactie van Tamara en dat was zo raak.
Ben er echt beduusd van
Je bedoeld waarschijnlijk dat zo'n post blijft staan? Want posts worden niet gecontroleerd en dan pas geplaatst, posts zijn gewoon meteen zichtbaar.
Wij lezen niet alles. Ik lees dit nu pas en heb de hele opsomming weggehaald, echt totaal onnodig.
0 reports. 0. NUL.
We doen het samen he? Als al die 7 die jouw post liken nou gewoon even een TR gezet hadden was het gisteren al weggehaald.
pi_220770147
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 07:48 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Hij heeft extra vrij gekregen
Ik begrijp vooral niet waarom. Het is niet dat twee weken te kort voor een vakantie als deze is.
Ik snap dat ze herinneringen wil maken maar moet dat persé met vaak en lang op vakantie?
pi_220770148
Wat een raar filmpje van VeraCamilla over die vaginale creme. Alsof je zwetend en puffend op de bank zit tijdens je zwangerschap. Het zal maar goed betalen om op deze manier reclame te maken. En inderdaad zoals iemand hier ook al een zei een beetje viezig ofzo?
pi_220770179
Zaterdag miste vriendinnetje alleen kracht, geen conditie en gisteravond had ze ineens geen conditie.. Gelukkig heeft ze nog wel even verteld dat ze veruit de kleinste (jongste) is maar iedereen zo lief is voor haar. Persoonlijk had ik dan iets gekozen met kinderen van haar eigen leeftIjd, helemaal omdat ze veruit de kleinste (jongste) is en je dan nooit een gelijkwaardig “gevecht” kan hebben.
pi_220770189
Sanneke die zit te denken om nieuw speelgoed te kopen zodat mijan zichzelf weer bezig kan houden.. 🤔👍 hij heeft vast nieuwe spullen nodig...
Zit zijn ene oog nu trouwens "dichter" dan zijn andere oog? Viel mij ineens op 🤔🤷
De manier dat Sanneke ook steeds tegen hem praat 😵‍💫 trek dat echt heel slecht
pi_220770237
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 09:19 schreef IlseMarije het volgende:
Zaterdag miste vriendinnetje alleen kracht, geen conditie en gisteravond had ze ineens geen conditie.. Gelukkig heeft ze nog wel even verteld dat ze veruit de kleinste (jongste) is maar iedereen zo lief is voor haar. Persoonlijk had ik dan iets gekozen met kinderen van haar eigen leeftIjd, helemaal omdat ze veruit de kleinste (jongste) is en je dan nooit een gelijkwaardig “gevecht” kan hebben.
Ik zou het vooral naar vinden voor die hele groep die zich aan moet passen aan jou mini...
pi_220770253
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 07:51 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Maar Bob miste toch al dagen voor de vakantie? Of heb ik dat verkeerd onthouden? 🙈
Dat had ik ook zo onthouden.
Hij was zelfs boos dat hij niet meer hoefde die laatste dagen. En daarom durfde ze ook niet te vertellen van die atletiekwefstrijd die hij ging missen.
Ze hadden 3 weken vakantie zei Juud
pi_220770297
Ik even terug "dbm heeft toch een trainer? Waarom lift ze fout.. zo krijg je blessures" nu kim... weer aan het liften sinds haar rug fuckery (of zoiets) dus idd een blessure gekregen... en nog steeds gaat mijn rug bijna zeer doen als ik naar haar lift kijk 😵‍💫 die heeft straks serieuze problemen in haar rug... waar is die trainer??? En als dit echt onder begeleiding is wat voor kneus is dat???
pi_220770321
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 09:19 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Sanneke die zit te denken om nieuw speelgoed te kopen zodat mijan zichzelf weer bezig kan houden.. 🤔👍 hij heeft vast nieuwe spullen nodig...
Zit zijn ene oog nu trouwens "dichter" dan zijn andere oog? Viel mij ineens op 🤔🤷
De manier dat Sanneke ook steeds tegen hem praat 😵‍💫 trek dat echt heel slecht
Op die leeftijd plante ik ze in de box. Soms even piepen maar daarna waren ze druk met dat speelgoed wat daar lag en had ik mn handen vrij. En nieuw speelgoed is gewoon een excuus om naar de winkels te gaan en geld uit te geven. Dus Sanneke rennen!!!
pi_220770362
Mijan heeft zijn speelgoed nog niet aangeraakt vandaag, en nu denk Sanneke dat ze nieuw speelgoed moet gaan kopen 🤦♀ mens, ga lekker naar buiten met hem, dan duren de ochtenden ook niet zo lang
pi_220770405
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 09:30 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Op die leeftijd plante ik ze in de box. Soms even piepen maar daarna waren ze druk met dat speelgoed wat daar lag en had ik mn handen vrij. En nieuw speelgoed is gewoon een excuus om naar de winkels te gaan en geld uit te geven. Dus Sanneke rennen!!!
Iedereen weet ook dat te veel speelgoed zorgt dat er minder gespeeld word... Iedereen behalve Sanneke 😂 hier ook gewoon in de box nog op die leeftijd 👍 maar ook kon ik ze gewoon neer zetten met iets wat ze leuk vonden...
Niemand heeft tijd voor dat continue geplak toch?
pi_220770468
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 09:40 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Iedereen weet ook dat te veel speelgoed zorgt dat er minder gespeeld word... Iedereen behalve Sanneke 😂 hier ook gewoon in de box nog op die leeftijd 👍 maar ook kon ik ze gewoon neer zetten met iets wat ze leuk vonden...
Niemand heeft tijd voor dat continue geplak toch?
Ik had geen box meer maar wel een kinderstoel (met riem 😉 voor de jongste) waar ze inzaten als ik iets moest doen. Ik liet ze vooral lekker spelen.
pi_220770495
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 09:40 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Iedereen weet ook dat te veel speelgoed zorgt dat er minder gespeeld word... Iedereen behalve Sanneke 😂 hier ook gewoon in de box nog op die leeftijd 👍 maar ook kon ik ze gewoon neer zetten met iets wat ze leuk vonden...
Niemand heeft tijd voor dat continue geplak toch?
Ik had nog een huishouden te doen, dus de hele dag een kind aan me geplakt werkt dan niet
pi_220770525
AM moet ook weer schooien om hartjes voor haar bereik
pi_220770547
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 09:40 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Iedereen weet ook dat te veel speelgoed zorgt dat er minder gespeeld word... Iedereen behalve Sanneke 😂 hier ook gewoon in de box nog op die leeftijd 👍 maar ook kon ik ze gewoon neer zetten met iets wat ze leuk vonden...
Niemand heeft tijd voor dat continue geplak toch?
Niemand heeft haar dit verteld!
pi_220770634
AM heeft geleerd van de opmerkingen dat aan haar boeken duidelijk te zien is dat ze ongelezen zijn🤣🤣🤣

Vraag me af hoe dat gaat thuis. Benieuwd of we ook nog iets gaan horen over de gekochte volgers. Dat dat hoort bij haar werk, bijvoorbeeld😁
pi_220770660
Sanneke heeft mij geblokt. Had aangegeven dat ik haar gestreepte broek niet mooi vond staan
pi_220770727
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 10:20 schreef Lonneke1983 het volgende:
Sanneke heeft mij geblokt. Had aangegeven dat ik haar gestreepte broek niet mooi vond staan
Ik ben geblokt zonder ooit enige interactie met haar te hebben gehad. Ik volgde haar niet eens🤣
pi_220770774
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 20:11 schreef Babbelaertje het volgende:
Vind Koen er overigens op die foto bij zijn ouders fris/ontspannen uitzien,door de minder diepe groeven in z’n gezicht lijkt hij ook een stukje jonger weer!
Goed om te zien ook :)

In tegenstelling tot timmie die steeds meer groeven in z’n gezicht krijgt, de cringe bjorn borg reclame waar hij ook in meedraaft uiteraard wel als een stoere jongen met z’n capuchon op en handen in de zakken,voelt hij zich misschien toch nog een beetje man
Vond ik ook. Ik zit nu in de podcast maar ze overweegt echt nog een kind sort of! Ik ben toch nog steeds erg benieuwd wat er Michelle is aangedaan volgens Michelle....
pi_220770835
quote:
3s.gif Op maandag 11 mei 2026 20:26 schreef Joleinuitdestad het volgende:
Het is toch om te gieren! MCW op haar hoge hakken en in rok in de metro en bij/inj het stadion, terwijl Timmie, de jongens en het ganse verder publiek makkelijk gekleed gaat.
Voor wie doe je dit, vraag ik me dan af.....

In de podcat wordt het verschil tussen Iris en Michelle ook duidelijker. Iris lijkt soms zichtbaar ongemakkelijk bij de grote verhalen van Mies. Iris spreekt vanuit haar hart en vanuit haar ondernemerszijn.
Mies raaskalt maar wat vanuit 'Kijk mij zijn'. Maar ze is niks.
Ik merk ook dat er zich een bepaalde irritatie bij Iris ontwikkelt, en terecht
pi_220770908
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 10:20 schreef Lonneke1983 het volgende:
Sanneke heeft mij geblokt. Had aangegeven dat ik haar gestreepte broek niet mooi vond staan
😂 tja das ook niet aardig (wel waar... maar Sanneke is niet gewend om eerlijke vrienden te hebben waarschijnlijk)
pi_220770920
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2026 23:15 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik vind de omgeving wel echt prachtig waar ze zit.
Grappig dat ze het over een scherm arme vakantie (voor Bob) heeft. We zien regelmatig hoe de ene de zus de andere filmt terwijl de andere zus Bob weer filmt.
En bij een afgrond mag Bob toch geen autonome keuzes maken. Volkomen logisch uiteraard, maar vind t toch niet passen bij haar 😅
Ik vroeg me af; heeft Bob geen school?
pi_220770980
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 10:29 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Ik vroeg me af; heeft Bob geen school?
Ik vroeg me een paar posts geleden hetzelfde af : ;) ⬆️ En kreeg als antwoord dat ze extra vrij had gekregen.
pi_220770997
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 10:29 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Ik vroeg me af; heeft Bob geen school?
Ga bijna twijfelen om mijn kinderen van school te halen... al die flu kids die veel school missen zijn ook allemaal super slim en lopen kilometers voor ... je zou haast denken dat school dom maakt ofzo 🤔
pi_220771042
Sanneke moet gewoon een berg speelgoed boven zeggen waar M het niet ziet, dan gaat ie waarschijnlijk al beter spelen als hij minder om zich heen heeft. En dan iedere maand speelgoed wisselen, heeft die jongen iedere maand nieuw speelgoed. Maar dan heeft ze natuurlijk geen excuses om naar buiten te gaan om Dion z’n geld uit te geven.
pi_220771290
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 09:12 schreef Donna het volgende:

[..]
Je bedoeld waarschijnlijk dat zo'n post blijft staan? Want posts worden niet gecontroleerd en dan pas geplaatst, posts zijn gewoon meteen zichtbaar.
Wij lezen niet alles. Ik lees dit nu pas en heb de hele opsomming weggehaald, echt totaal onnodig.
0 reports. 0. NUL.
We doen het samen he? Als al die 7 die jouw post liken nou gewoon even een TR gezet hadden was het gisteren al weggehaald.

Klopt je hebt gelijk.
Had ik willen doen maar las het te laat en kon niet meer reageren of een tr plaatsen.
Waren alweer een stap verder.
  Moderator / Colorchick dinsdag 12 mei 2026 @ 11:22:00 #252
382129 crew  Donna
pi_220771379
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 11:15 schreef Lipisu het volgende:

[..]
Klopt je hebt gelijk.
Had ik willen doen maar las het te laat en kon niet meer reageren of een tr plaatsen.
Waren alweer een stap verder.
Geen idee waarom niet, want een tr plaatsen kan altijd.
pi_220771440
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 10:22 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Ik ben geblokt zonder ooit enige interactie met haar te hebben gehad. Ik volgde haar niet eens🤣

Hier net zo.
pi_220771447
Wow verkeerde vaccinatie gekregen zoontje van blije mama.. 🤯
pi_220771467
Sanneke "mijn kind zit aan me geplakt ik kan niet van de bank af"
Ook Sanneke filmt vanaf de bank mijan zie lekker zijn eigen ding zit te doen en 0 interesse in haar heeft... das niet de bedoeling... gaat dus zijn aandacht opeisen 🤦‍♂️ ik vermoed dat mijan prima alleen kan spelen maar zijn moeder aan hem geplakt zit zodat ze niets hoeft te doen...
En dan die korting app met alleen maar meuk voor minder.. Waarom zou je dit willen?
pi_220771495
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 11:28 schreef Loveischocolala het volgende:
Wow verkeerde vaccinatie gekregen zoontje van blije mama.. 🤯
Ik vraag het me af... nu kan ik alleen 16 jaar vaccinatie van mijn eigen 3 kinderen als voorbeeld nemen.. maar ik heb dan een kaart en kom die ruimte binnen.. de gegevens worden gecontroleerd en je komt in een rij waarvoor je komt.. dan loop je door naar de volgende controle en krijg je een bakje met het vaccin die gecontroleerd word door de persoon.. dan loop je naar de prikkers en ga je zitten en de persoon vraagt ouder of kind naar geboorte datum en controleert vaccin en de kaart waar je voor komt en zet de prik... 🤔🤷 hoe werkt het daar dan??
En beide pubers hebben het hpv vaccin en echt 0 last gehad ook in mijn omgeving nooit iemand er over gehoord...

Ik denk dat kim weer iets verzonnen heeft
pi_220771524
Maar ook zegt ze dus dat de persoon die haar belde over een heel ander kind sprak 😂 is daar gewoon niet iets mis gegaan? Dat ze haar per ongeluk belde? En "ze sprak steeds over mijn dochter het is mijn zoon!!" Nou kim volgens mij is deze verwarring niet zo raar als je ziet wat je voor hem koopt en hoe je hem behandeld...
Maar als iemand mijn zoon aanziet voor dochter, een andere naam en gegevens voor zich heeft en een raar vaag verhaal heeft word ik niet boos maar vraag ik "weet je zeker dat je juist verbonden bent?"
pi_220771526
Of ze verzint weer iets? In maart is dat in de regio Zuid-Holland west gebeurd, genoeg berichten over te vinden. Ging om 3 kinderen. Maar niets over Noord-Holland.
pi_220771531
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 11:46 schreef Die_van_verderop het volgende:
Of ze verzint weer iets? In maart is dat in de regio Zuid-Holland west gebeurd, genoeg berichten over te vinden. Ging om 3 kinderen. Maar niets over Noord-Holland.
Dit dus... kans dat ze weer iets gevonden heeft... net als het sticken en zijn darm verhaal
pi_220771537
quote:
9s.gif Op maandag 11 mei 2026 19:13 schreef Beertjeteddy het volgende:
Sorry maar die nieuwste story/reels van Veracamilla... sorry maar waarom maak je hier reclame over? Krijgt ze hier daadwerkelijk zo veel voor dat je jezelf zo voor paal zet?
Ik vind haar ook een beetje soms viezig overkomen, weet niet helemaal waarom. :@
Mijn hemel😳😳 Dat je jezelf zo online zet voor een ad over een zalfje voor vaginale schimmel infectie 😱 Wauw
pi_220771550
Sanneke: “Mijan at altijd vroeg”
Altijd? Serieus? Mijan is nog geen anderhalf jaar oud. Meine Güte.
pi_220771565
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 09:15 schreef QuintyQ het volgende:
Wat een raar filmpje van VeraCamilla over die vaginale creme. Alsof je zwetend en puffend op de bank zit tijdens je zwangerschap. Het zal maar goed betalen om op deze manier reclame te maken. En inderdaad zoals iemand hier ook al een zei een beetje viezig ofzo?
Ik vind niks leuk aan haar en ze komt op mij ook viezig over. Ik vind haar zo’n roeptoeter die niet tegen kritiek kan. Als het haar niet bevalt, knalt ze zo je account in haar story’s. Zij omringt zich ook met alleen maar ja-knikkers.
pi_220771678
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 11:46 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Maar ook zegt ze dus dat de persoon die haar belde over een heel ander kind sprak 😂 is daar gewoon niet iets mis gegaan? Dat ze haar per ongeluk belde? En "ze sprak steeds over mijn dochter het is mijn zoon!!" Nou kim volgens mij is deze verwarring niet zo raar als je ziet wat je voor hem koopt en hoe je hem behandeld...
Maar als iemand mijn zoon aanziet voor dochter, een andere naam en gegevens voor zich heeft en een raar vaag verhaal heeft word ik niet boos maar vraag ik "weet je zeker dat je juist verbonden bent?"
Ik kan niet eens naar haar verhaal luisteren, omdat ik dus echt boos wordt dat ze zegt 'hpv wilde we niet geven, ze zeggen dat het geen kwaad kan, maar dat wil ik zelf onderzoeken'.
Wat ga je onderzoeken boze mama? Ga je zelf onderzoek doen naar vaccinaties? Je hebt naar eigen zeggen nog geen tijd om fatsoenlijk te koken, maar voor 'onderzoek' wel?
Hoe zou je t vinden als je dochter seksueel contact heeft (zodra ze oud genoeg is natuurlijk, niet nu) met een jongens wiens ouders 'zelf onderzoek hebben gedaan'? En zij dus meer risico loopt?
Waarom zou je alles geven, maar die dan weer niet?
Grappig ook dat ze zegt moeite te moeten doen niet te gaan schelden. De hele dag is het fuck dit fucking dat, maar NU moet ze moeite doen....

Ik ben heel erg pro vaccinaties en vind mensen die hun kinderen niet vaccineren echt heel dom, ik hoef hier geen discussie te starten. Maar daarom heb ik haar verhaal doorgeklikt want ik moet echt op mijn handen gaan zitten om niet met haar een discussie te starten.

En idd als er informatie wordt gedeeld die niet over jouw zoon gaan, zou ik dezelfde vraag stellen.
pi_220771700
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 10:09 schreef Sstt1993 het volgende:

[..]
Niemand heeft haar dit verteld!
Ze wil ook niet dat het verteld wordt. Ik gaf een nette opmerking incl een ongevraagd advies en hup in de blokkendoos.

Dus begrijpelijk als niemand iets zegt tegen Sanneke.
pi_220771813
Met z’n allen: “Mijan is een smikkelbeer, smikkelbeer, smikkelbeer.”👀
pi_220771877
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 12:09 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik kan niet eens naar haar verhaal luisteren, omdat ik dus echt boos wordt dat ze zegt 'hpv wilde we niet geven, ze zeggen dat het geen kwaad kan, maar dat wil ik zelf onderzoeken'.
Wat ga je onderzoeken boze mama? Ga je zelf onderzoek doen naar vaccinaties? Je hebt naar eigen zeggen nog geen tijd om fatsoenlijk te koken, maar voor 'onderzoek' wel?
Hoe zou je t vinden als je dochter seksueel contact heeft (zodra ze oud genoeg is natuurlijk, niet nu) met een jongens wiens ouders 'zelf onderzoek hebben gedaan'? En zij dus meer risico loopt?
Waarom zou je alles geven, maar die dan weer niet?
Grappig ook dat ze zegt moeite te moeten doen niet te gaan schelden. De hele dag is het fuck dit fucking dat, maar NU moet ze moeite doen....

Ik ben heel erg pro vaccinaties en vind mensen die hun kinderen niet vaccineren echt heel dom, ik hoef hier geen discussie te starten. Maar daarom heb ik haar verhaal doorgeklikt want ik moet echt op mijn handen gaan zitten om niet met haar een discussie te starten.

En idd als er informatie wordt gedeeld die niet over jouw zoon gaan, zou ik dezelfde vraag stellen.
Ik ben ook pro vaccinatie ✌️ hier krijgen ze allemaal ook de hpv ... idd ook met die reden dat mijn zoon later ook gewoon zijn verantwoordelijkheid moet nemen! Daarnaast beschermt het hem ook tegen diverse vormen van kanker... Waarom zou je dit niet willen (als pro vaccinaties gezien he...)
pi_220771988
Ze ging onderzoeken wat vrouwe vaccinaties bij hem kon gaan doen…
pi_220772156
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 12:44 schreef Loveischocolala het volgende:
Ze ging onderzoeken wat vrouwe vaccinaties bij hem kon gaan doen…
En dan? Het zit er nu toch al in? Als het al echt gebeurd is.
  dinsdag 12 mei 2026 @ 13:00:50 #269
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_220772168
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 18:12 schreef Tarantelle het volgende:
Demammavan: . En wat als een jong kind gewoon behoefte heeft aan lekker thuis aanklooien in de vakantie? Is dat überhaupt een optie in huize Geerts, of kan dat pas als je 12 jaar of ouder bent?

Dan moet je als jong kind wachten tot je moeder een gesponsorde trip doet met 1 van de andere (oudere) kinderen. En als dat Maartengeerts met de jonge kinderen is. die hebben de tijd van hun leven. Niet continu camera, geen verplichtingen omdat AM het wil.
de beelden van toen de kids met Maarten waren en zij met Julia knolhobbelen was. Die kinderen zagen er zo heerlijk relaxt uit.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_220772197
Ik vraag me af.. hoe komt het CB er nu achter dat je kind de verkeerde vaccinatie heeft gekregen?
Het boekje is al ingevuld, de prik al weggegooid
Hoe dan? Daarbij moet het dan bij heel veel kinderen zijn misgegaan en dan hadden we het wel in het nieuws gehoord toch?

Ik denk dat Kim weer een dikke duim heeft!
pi_220772205
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 12:58 schreef Maanstteen55 het volgende:

[..]
En dan? Het zit er nu toch al in? Als het al echt gebeurd is.
Stel, ik zeg stel, dat hij later uit de kast kont dan kan ze dat de schuld geven??🙃

Maar even serieus nu, hoe kan dit. Je wordt toch in de juiste rij gezet? Jongens krijgen een andere dan meisjes? Dus staan ze bij ons ook in een andere rij. Hoeft de prikster niet op te letten of ze de juiste prik zet.
pi_220772214
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 12:58 schreef Maanstteen55 het volgende:

[..]
En dan? Het zit er nu toch al in? Als het al echt gebeurd is.
Denk vooral onderzoek doen naar welke bijwerkingen ze erbij kan verzinnen en deze bij alle andere verzinsels kan voegen... het is weer een hele nieuwe story line natuurlijk die ze vannacht op Google tegen kwam
pi_220772221
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 12:24 schreef Johanna38 het volgende:
Met z’n allen: “Mijan is een smikkelbeer, smikkelbeer, smikkelbeer.”👀
Nu heb ik dit in mijn hoofd 🫣
pi_220772241
Ik gok dat Flip binnen een week op de HAP zit vanwege een of andere vage klacht en die natuurlijk door de verkeerde vaccinatie is gekomen.
pi_220772242
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 13:07 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Stel, ik zeg stel, dat hij later uit de kast kont dan kan ze dat de schuld geven??🙃

Maar even serieus nu, hoe kan dit. Je wordt toch in de juiste rij gezet? Jongens krijgen een andere dan meisjes? Dus staan ze bij ons ook in een andere rij. Hoeft de prikster niet op te letten of ze de juiste prik zet.
Nee joh jongens krijgen hetzelfde vaccin... haar zoon had bmr moeten krijgen maar heeft hpv 2 jaar te vroeg gekregen dus totaal geen probleem verder
pi_220772271
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 13:11 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Nee joh jongens krijgen hetzelfde vaccin... haar zoon had bmr moeten krijgen maar heeft hpv 2 jaar te vroeg gekregen dus totaal geen probleem verder
Ok dat wist ik niet.
Vaak worden de prikken voor verschillende vaccinatie op een andere dag of tijdstip gegeven. Raar verhaal. En hoezo wordt ze nu gebeld. Worden al die gezette vaccinaties gecontroleerd? Weet iemand dat?
pi_220772283
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 11:33 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Sanneke "mijn kind zit aan me geplakt ik kan niet van de bank af"
Ook Sanneke filmt vanaf de bank mijan zie lekker zijn eigen ding zit te doen en 0 interesse in haar heeft... das niet de bedoeling... gaat dus zijn aandacht opeisen 🤦‍♂️ ik vermoed dat mijan prima alleen kan spelen maar zijn moeder aan hem geplakt zit zodat ze niets hoeft te doen...
En dan die korting app met alleen maar meuk voor minder.. Waarom zou je dit willen?
Mijan plakt aan Sanneke omdat hij het interessant vind dat Sanneke vind dat ze tegen de camera aan het spreken is en wil zien we ze aan het doen is.
pi_220772300
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 13:11 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Nee joh jongens krijgen hetzelfde vaccin... haar zoon had bmr moeten krijgen maar heeft hpv 2 jaar te vroeg gekregen dus totaal geen probleem verder

Dus weer paniek om niks...

Ik meen mij ook te herinneren dat zoon toen ook een speciale behandeling moest krijgen, met verdovingspleister, apart afgeschermd kamertje, begeleiding erbij, psychologische hulp, misschien is ze zelf het verkeerde hokje in gelopen? 😂
pi_220772389
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 13:18 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Ok dat wist ik niet.
Vaak worden de prikken voor verschillende vaccinatie op een andere dag of tijdstip gegeven. Raar verhaal. En hoezo wordt ze nu gebeld. Worden al die gezette vaccinaties gecontroleerd? Weet iemand dat?
Vraag ik me ook af... ze plakken een stickertje van het "flesje" op je inenting kaart en op je "prikbrief" (even kwijt hoe dit heet) en dat briefje blijft daar achter.. zo registreren ze het denk ik 🤷 maar ze zou dit dus kunnen controleren op zijn kaart
pi_220772480
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 13:08 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Denk vooral onderzoek doen naar welke bijwerkingen ze erbij kan verzinnen en deze bij alle andere verzinsels kan voegen... het is weer een hele nieuwe story line natuurlijk die ze vannacht op Google tegen kwam
Precies. En na de hpv kun je wel binnen 48 uur koorts krijgen, dus “klopte” dat ineens weer wel. Enorme dikke duim die vrouw. Dáár zou ze zich eens schuldig over moeten voelen.
pi_220772492
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 13:21 schreef opwegnaar het volgende:

[..]
Dus weer paniek om niks...

Ik meen mij ook te herinneren dat zoon toen ook een speciale behandeling moest krijgen, met verdovingspleister, apart afgeschermd kamertje, begeleiding erbij, psychologische hulp, misschien is ze zelf het verkeerde hokje in gelopen? 😂
Precies hierom geloof ik er niks van. Dan heb je al een ‘speciale behandeling’, dan zal er toch echt wel extra gecontroleerd worden? Rustig vragen heet je Flip, ben je 8? Dikke duim!
pi_220772563
De mevrouw had een “verkeerd scherm” en een verkeerde naam en had het over haar dochter, dan vraag je toch of de mevrouw wel de juiste persoon voor zich heeft en anders even opnieuw de gegevens erbij wil pakken? Als het gebeurt is, is slecht maar dit verhaal is nog slechter. (Helemaal omdat het jochie apart van de groep geprikt werd )

Gelukkig heeft haar dochter net als haar zoon een hoog iq wat ze natuurlijk van hun moeder hebben.
pi_220772615
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 13:58 schreef IlseMarije het volgende:
De mevrouw had een “verkeerd scherm” en een verkeerde naam en had het over haar dochter, dan vraag je toch of de mevrouw wel de juiste persoon voor zich heeft en anders even opnieuw de gegevens erbij wil pakken? Als het gebeurt is, is slecht maar dit verhaal is nog slechter. (Helemaal omdat het jochie apart van de groep geprikt werd )

Gelukkig heeft haar dochter net als haar zoon een hoog iq wat ze natuurlijk van hun moeder hebben.
Tja, als Debbie hoogbegaafd is kan DBM ook wel roepen dat ze een hoog IQ heeft 😂.
pi_220772645
Ze is dolblij dat ze kinderen krijgt met een label, ze kwijlt nog net niet van de “diagnose”
pi_220772656
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 14:14 schreef Moppie1982 het volgende:
Ze is dolblij dat ze kinderen krijgt met een label, ze kwijlt nog net niet van de “diagnose”
Ik dacht precies hetzelfde. Lachend iets aankondigen over je kind. Op Instagram. Echt domme meid.
pi_220772658
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 14:09 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Tja, als Debbie hoogbegaafd is kan DBM ook wel roepen dat ze een hoog IQ heeft 😂.
Waar baseert ze dat op? Omdat ze het hele handboek van geneeskunde én DSM5 uit haar hoofd kent omdat ze op zoek was naar hoe ze zo goed mogelijk een aandoening neer kan zetten? Echt die vrouw 🤦♀
pi_220772662
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 14:16 schreef papierentas het volgende:

[..]
Ik dacht precies hetzelfde. Lachend iets aankondigen over je kind. Op Instagram. Echt domme meid.
Precies ik zou nooit zeggen dat ik daar dolblij om ben! Wat een triest mens is het toch

Ik vond wel deze

https://wos.nl/nieuws/art(...)-niet-mogen-gebeuren

Zou ze gegoogeld hebben
pi_220772665
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 12:10 schreef Maretakje het volgende:

[..]
Ze wil ook niet dat het verteld wordt. Ik gaf een nette opmerking incl een ongevraagd advies en hup in de blokkendoos.

Dus begrijpelijk als niemand iets zegt tegen Sanneke.
Sanneke kan nergens tegen, niet tegen stilte maar ook niet tegen drukte. Niet tegen eerlijkheid maar ook niet tegen leugens. En ga zo maar door.
Heel moeilijk persoon.
pi_220772671
Ik dr google even gebruikt

https://www.google.com/am(...)-niet-mogen-gebeuren

En dit is dus eind maart eens gebeurd, omdat een medewerker een verkeerde doos uit de koelkast had gehaald.
Het kan dus best zijn dat het bij Flipflap ook gebeurd is. Waar mensen werken worden fouten gemaakt. Ik heb eens iemand te veel morfine gegeven zelfs na een dubbele check van een collega. 'Wij' zijn ook maar mensen.

Maar gelukkig kon ze daarna euforisch vertellen dat ze autisten maakt met een hoog IQ. Ik meen me te herinneren dat haar zoon helemaal geen autisme heeft. Maar goed, gelukkig is ze nu weer blij✌️

En om even in te gaan op haar poll, ik denk dat weinig mensen op haar geklaag zitten te wachten aan het schoolplein.
pi_220772691
Snap het stukje over 2 behandel plannen niet. Mijn zoon heeft ook een hoger iq en een minder snelle verwerking. Betekent dat het iets langer duurt voordat iets automatisch gaat. Zoals bv de tafels leren. Daar geeft school extra tijd voor. Maar ik heb van geen behandel plan gehoord. Haar kinderen zijn natuurlijk wel specialer dan mijn kinderen. En autisme is nu ook een officiële diagnose voor Flap?
pi_220772699
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 12:24 schreef Johanna38 het volgende:
Met z’n allen: “Mijan is een smikkelbeer, smikkelbeer, smikkelbeer.”👀
_O- _O- _O-
pi_220772718
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 14:17 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Precies ik zou nooit zeggen dat ik daar dolblij om ben! Wat een triest mens is het toch

Ik vond wel deze

https://wos.nl/nieuws/art(...)-niet-mogen-gebeuren

Zou ze gegoogeld hebben
Dat zal het zijn... weer gejat iets
pi_220772727
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 14:21 schreef Lalaland79 het volgende:
Snap het stukje over 2 behandel plannen niet. Mijn zoon heeft ook een hoger iq en een minder snelle verwerking. Betekent dat het iets langer duurt voordat iets automatisch gaat. Zoals bv de tafels leren. Daar geeft school extra tijd voor. Maar ik heb van geen behandel plan gehoord. Haar kinderen zijn natuurlijk wel specialer dan mijn kinderen. En autisme is nu ook een officiële diagnose voor Flap?
Een diagnose van mama.
pi_220772738
Volgens mij was bij flip en flap geen duidelijkheid van autisme... maar dat is minder interessant natuurlijk
pi_220772821
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 14:28 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Volgens mij was bij flip en flap geen duidelijkheid van autisme... maar dat is minder interessant natuurlijk
Ze zal Am kunnen vragen om een stempel, kan ze ermee rondlopen en haar kinderen de hele dag labelen
pi_220772829
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 14:21 schreef Lalaland79 het volgende:
Snap het stukje over 2 behandel plannen niet. Mijn zoon heeft ook een hoger iq en een minder snelle verwerking. Betekent dat het iets langer duurt voordat iets automatisch gaat. Zoals bv de tafels leren. Daar geeft school extra tijd voor. Maar ik heb van geen behandel plan gehoord. Haar kinderen zijn natuurlijk wel specialer dan mijn kinderen. En autisme is nu ook een officiële diagnose voor Flap?
Wat ik vooral niet snap dat delen! En ook blij delen! Dan ben je toch niet goed hè
  Moderator / Colorchick dinsdag 12 mei 2026 @ 15:12:35 #297
382129 crew  Donna
pi_220772957
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 14:44 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Ze zal Am kunnen vragen om een stempel, kan ze ermee rondlopen en haar kinderen de hele dag labelen
_O-
pi_220772978
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 14:44 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Ze zal Am kunnen vragen om een stempel, kan ze ermee rondlopen en haar kinderen de hele dag labelen
Moet zeggen wel beter dan die stempels van Debbie... overal die klem op zetten vind ik zielig
pi_220773106
Meisje flap heeft geen conditie maar kan lekker springen!
Weet DBM wat ze zelf schrijft?
pi_220773111
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 15:12 schreef Donna het volgende:

[..]
_O-
Of een label maker 🫣😂
pi_220773116
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 15:16 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Moet zeggen wel beter dan die stempels van Debbie... overal die klem op zetten vind ik zielig
Denk dat DBM zou kwijlen bij het idee dat ze overal een label op kan doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')