abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220761696
Hoe Judith ook weer in de weg staat als ze de boot op de kant trekken. Zij en Ilse staan beide weer te filmen 🙄 Als ik die man was geweest had ik haar nog even een harder zetje gegeven.

Ze ziet er ook weer uit alsof ze heel veel vocht vast houdt. Lekker autonoom de plaspillen weer uitstellen?
pi_220761703
Kan je nagaan hoe een andere denkwijze fluflu hebben. Als er iets gebeurt eerst je camera pakken en het live delen ipv actie te ondernemen.
En als je bang bent dat je laminaat zo snel krom trekt, zegt dat dan iets over de kwaliteit daarvan?
pi_220761750
Ik ben positief verrast dat zuinige Judith ging raften. Dat is echt enorm duur (wij vonden het veel te duur met zijn zessen, net als ziplinen, hopelijk zijn de prijzen in het laagseizoen lager).

Maar dan gaat Judith dus filmen tijdens het raften, daar snap ik echt helemaal niets van. Dat is toch zonde! Het is zo mooi daar en in het echt vele malen mooier dan het ooit op je telefoon wordt. Echt doodzonde om alles via een scherm te beleven.

Maar goed, wel erg gaaf dat ze zijn wezen raften (al was het met telefoon in de aanslag).

Ik vind B. dus wel echt een leuk kind, hij doet mij enorm aan mijn jongste denken (die we juist altijd best wel op bepaalde fronten duidelijke grenzen hebben opgelegd). Welke opvoeding beter is, durf ik echt niet te zeggen, die van Judith is een stuk relaxter (maar voelde hier niet echt als een optie, bij de andere kinderen wel).
pi_220761849
🤣 Debbie die een bericht maakt van het vaatwasser leeg maken om te vertellen dat haar kinderen weer naar school zijn... why? En op hoeveel dagen zit het pippie shirt nu? Heel die kast vol met kleding van een samenwerking en je draagt bijna een week je te kleine zara shirtje van de kids afdeling 🤔 of krijgt ze hem simpelweg niet meer uit?
pi_220761864
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 09:13 schreef Tarantelle het volgende:


Ik vind B. dus wel echt een leuk kind, hij doet mij enorm aan mijn jongste denken (die we juist altijd best wel op bepaalde fronten duidelijke grenzen hebben opgelegd). Welke opvoeding beter is, durf ik echt niet te zeggen, die van Judith is een stuk relaxter (maar voelde hier niet echt als een optie, bij de andere kinderen wel).
Stenen gooien naar zwanen en water op jonge puppies is bij mij een no go, wat voor opvoeding ik ook hanteer. Dat is echt een harde grens en dat neem ik Judith hoogst kwalijk.
pi_220761875
Als ik een ernstige ziekte zou hebben die mijn hart en longen betreft, zou ik niet in water van 4 graden springen.

Maar you do you.
pi_220761877
En wat saai, ook dit topic zonder topictitel 😁
(En nee, ik ben even inspiratieloos)
pi_220761908
Je positioneert je camera, kijkt of je goed op beeld staat en filmt terwijl je de vaatwasser uitruimt. Repeat voor ‘de kat een snoepje geven’

Ik zal nooit influencer worden..
pi_220761909
Annick Velthuis maakt alles zo “spannend” en komt erg ongepast en sensatiebelust over.

Vind haar filter geen reclame voor haar zaak.
pi_220761922
Zou Tamara van de logopedist niet het advies hebben gekregen om te stoppen met die babyflessen? En anders kun je dat zelf toch wel onderhand bedenken? Bij LiekeVM lurken die twee jongste dames ook nog dagelijks aan een fles, echt absurd.

Gelukkig kijkt Tamara wel naar wat de best mogelijke school is voor haar kinderen en zoekt hulp, kan HVK nog wat van leren.
pi_220761923
En fijn dat alle kindjes in Rabbithill (dat wisten we nog niet hè?) heel lief en sociaal waren.
Dat scheelt weer een klacht.
pi_220761931
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 09:31 schreef Huisopdehoek het volgende:
Je positioneert je camera, kijkt of je goed op beeld staat en filmt terwijl je de vaatwasser uitruimt. Repeat voor ‘de kat een snoepje geven’

Ik zal nooit influencer worden..
Dit dus... heeft niets met influencer te maken hoor(toch?) Want wat influence ze nu? Te kleine kleding? Die broek zou bij mijn kinderen ook gewoon in de kringloopzak gaan .. te klein 👌
pi_220761937
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 08:15 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Idem hier.. geen enkele kleuter op loopfiets... meeste al los fietsend en een paar met zijwieltjes 👌 in groep 3 fietst alles gewoon
Ja joh wat is dat. Iedereen leert fietsen op zn eigen tempo, helemaal voorstander van maar je moet het wel zo nu en dan stimuleren. Ik vind sws iets van dat gepop. Ze mogen best wel een beetje weerbaar gemaakt worden. Die hello kitty jas was hier sws niet doorgegaan. Mijn zoon van 4 wil ook nagellak op dus ik heb hem blauwe gekocht.. Hij heeft een paarse trekker ooit op een rommelmarkt gekocht en dat is prima, maar hij zegt zelf al dit is eigenlijk een meisjeskleur. Verder hangt ie ook de afgelopen vakantie 9 van de 10 keer in een boom. Het zit 'm in de balans. Dbm stimuleert alleen het anders zijn en dat vind ik eerlijk gezegd erg kwalijk. Net als dat zoeken naar ziektes en labels. Doe maar gewoon dan doe ke al gek genoeg vriendin. En ook de schoolrun, die is druk want ze mlet sporten. Weet je wann de schoolrun druk is als je om half 9 achter je desk moet zitten, dan is ie druk Kim!
pi_220761976
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 09:26 schreef Shuri het volgende:

[..]
Stenen gooien naar zwanen en water op jonge puppies is bij mij een no go, wat voor opvoeding ik ook hanteer. Dat is echt een harde grens en dat neem ik Judith hoogst kwalijk.
Nee, daarom zeg ik ook, dat soort dingen heb ik hier nooit getolereerd. Mijn jongste is van zichzelf een ongeleid projectiel, dus had echt wel bepaalde grenzen nodig. En had tegelijkertijd ook behoefte aan zelfbepaling, dus dat is/was continu een balans vinden. Maar met stenen gooien waar ook dieren of mensen zijn, is een no go voor mij. Is het water helemaal leeg en is er niets wat je onbedoeld kunt raken, dan ga je je goddelijk gang maar.
pi_220761994
Dbm is weer helemaal 15 (was ze ooit ouder?) En luistert nu lmc op YouTube want Spotify kent ze niet... vind ik raar dus checkte Spotify 🤣 alles staat er op en extra.... ze praat dus weer poep
pi_220762031
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 08:11 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Yup... respect zit niet in zijn opvoeding
Dieptriest gewoon
pi_220762050
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 09:33 schreef Huisopdehoek het volgende:
En fijn dat alle kindjes in Rabbithill (dat wisten we nog niet hè?) heel lief en sociaal waren.
Dat scheelt weer een klacht.
En dat we ook allemaal even weten dat ze in huisje 11 zaten (niet boeiend) en wat er allemaal in zat (want dat had ze nog niet verteld vorige week maandag toen ze tijd teveel had). Ik hoop dat ze weer helemaal opgeladen is van haar vakantie voor alle rondjes Aldi en andere winkels komende tijd.
pi_220762081
Annemarie wilde een foto van haar hele gezin op moederdag. Dat zegt de vrouw die meer foto's van haar gezin heeft dan het gemiddelde staatshoofd aan statieportretten heeft. Wat moet je in godsnaam met al die foto's? Ophangen in de opgeknapte badkamer? Op je feed posten?
pi_220762105
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 09:53 schreef Tarantelle het volgende:
Annemarie wilde een foto van haar hele gezin op moederdag. Dat zegt de vrouw die meer foto's van haar gezin heeft dan het gemiddelde staatshoofd aan statieportretten heeft. Wat moet je in godsnaam met al die foto's? Ophangen in de opgeknapte badkamer? Op je feed posten?
De nieuwe vriendin van Jim moest er natuurlijk bij.

En nog steeds op het strafbankje nav haar vlaggen-gedoe maanden geleden? 🙄
pi_220762121
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 09:53 schreef Tarantelle het volgende:
Annemarie wilde een foto van haar hele gezin op moederdag. Dat zegt de vrouw die meer foto's van haar gezin heeft dan het gemiddelde staatshoofd aan statieportretten heeft. Wat moet je in godsnaam met al die foto's? Ophangen in de opgeknapte badkamer? Op je feed posten?
_O- Eens.

En wat een ont-zet-tend geleuter over opluchting dat de kinderen weer naar school zijn, in het ritme komen, blablabla.
pi_220762126
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 09:53 schreef Tarantelle het volgende:
Annemarie wilde een foto van haar hele gezin op moederdag. Dat zegt de vrouw die meer foto's van haar gezin heeft dan het gemiddelde staatshoofd aan statieportretten heeft. Wat moet je in godsnaam met al die foto's? Ophangen in de opgeknapte badkamer? Op je feed posten?
Ik heb wel ieder jaar 1 foto die we steeds opnieuw maken 🤣 (vind het echt super leuk om de kinderen daarin te zien groeien... is echt dezelfde foto in dezelfde positie)
pi_220762142
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 09:38 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Nee, daarom zeg ik ook, dat soort dingen heb ik hier nooit getolereerd. Mijn jongste is van zichzelf een ongeleid projectiel, dus had echt wel bepaalde grenzen nodig. En had tegelijkertijd ook behoefte aan zelfbepaling, dus dat is/was continu een balans vinden. Maar met stenen gooien waar ook dieren of mensen zijn, is een no go voor mij. Is het water helemaal leeg en is er niets wat je onbedoeld kunt raken, dan ga je je goddelijk gang maar.
Maar dan is jouw opvoeding sowieso beter 😜! Judith geeft geen enkele grens aan en daar wordt geen enkel kind beter van! Ook niet de kinderen met een enorme behoefte aan zelfbepaling.
pi_220762154
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 09:56 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
De nieuwe vriendin van Jim moest er natuurlijk bij.

En nog steeds op het strafbankje nav haar vlaggen-gedoe maanden geleden? 🙄
Ze zat (zit) niet op het strafbankje vanwege het uitleggen van het vlaggensysteem.
De straf was vanwege het delen van een plaatje van groep masturberende jongens.
Maar dat lijkt ze maar niet te willen snappen.
pi_220762179
Ik ben een beetje verbaasd over wat Tamara nu over Ozzy zegt. Een tijd geleden zei ze: ik maak me geen zorgen, er zijn er hier wel meer die laat praten. Maar er is dus mogelijk toch wat anders aan de hand. Misschien was het dan goed geweest als er eerder verder gekeken was?
pi_220762201
Ik had overigens altijd een beetje een haat-liefde gevoel over Judith. Maar de liefde is nu wel weg, merk ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')