Stenen gooien naar zwanen en water op jonge puppies is bij mij een no go, wat voor opvoeding ik ook hanteer. Dat is echt een harde grens en dat neem ik Judith hoogst kwalijk.quote:Op maandag 11 mei 2026 09:13 schreef Tarantelle het volgende:
Ik vind B. dus wel echt een leuk kind, hij doet mij enorm aan mijn jongste denken (die we juist altijd best wel op bepaalde fronten duidelijke grenzen hebben opgelegd). Welke opvoeding beter is, durf ik echt niet te zeggen, die van Judith is een stuk relaxter (maar voelde hier niet echt als een optie, bij de andere kinderen wel).
Dit dus... heeft niets met influencer te maken hoor(toch?) Want wat influence ze nu? Te kleine kleding? Die broek zou bij mijn kinderen ook gewoon in de kringloopzak gaan .. te klein 👌quote:Op maandag 11 mei 2026 09:31 schreef Huisopdehoek het volgende:
Je positioneert je camera, kijkt of je goed op beeld staat en filmt terwijl je de vaatwasser uitruimt. Repeat voor ‘de kat een snoepje geven’
Ik zal nooit influencer worden..
Ja joh wat is dat. Iedereen leert fietsen op zn eigen tempo, helemaal voorstander van maar je moet het wel zo nu en dan stimuleren. Ik vind sws iets van dat gepop. Ze mogen best wel een beetje weerbaar gemaakt worden. Die hello kitty jas was hier sws niet doorgegaan. Mijn zoon van 4 wil ook nagellak op dus ik heb hem blauwe gekocht.. Hij heeft een paarse trekker ooit op een rommelmarkt gekocht en dat is prima, maar hij zegt zelf al dit is eigenlijk een meisjeskleur. Verder hangt ie ook de afgelopen vakantie 9 van de 10 keer in een boom. Het zit 'm in de balans. Dbm stimuleert alleen het anders zijn en dat vind ik eerlijk gezegd erg kwalijk. Net als dat zoeken naar ziektes en labels. Doe maar gewoon dan doe ke al gek genoeg vriendin. En ook de schoolrun, die is druk want ze mlet sporten. Weet je wann de schoolrun druk is als je om half 9 achter je desk moet zitten, dan is ie druk Kim!quote:Op maandag 11 mei 2026 08:15 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Idem hier.. geen enkele kleuter op loopfiets... meeste al los fietsend en een paar met zijwieltjes 👌 in groep 3 fietst alles gewoon
Nee, daarom zeg ik ook, dat soort dingen heb ik hier nooit getolereerd. Mijn jongste is van zichzelf een ongeleid projectiel, dus had echt wel bepaalde grenzen nodig. En had tegelijkertijd ook behoefte aan zelfbepaling, dus dat is/was continu een balans vinden. Maar met stenen gooien waar ook dieren of mensen zijn, is een no go voor mij. Is het water helemaal leeg en is er niets wat je onbedoeld kunt raken, dan ga je je goddelijk gang maar.quote:Op maandag 11 mei 2026 09:26 schreef Shuri het volgende:
[..]
Stenen gooien naar zwanen en water op jonge puppies is bij mij een no go, wat voor opvoeding ik ook hanteer. Dat is echt een harde grens en dat neem ik Judith hoogst kwalijk.
Dieptriest gewoonquote:Op maandag 11 mei 2026 08:11 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Yup... respect zit niet in zijn opvoeding
En dat we ook allemaal even weten dat ze in huisje 11 zaten (niet boeiend) en wat er allemaal in zat (want dat had ze nog niet verteld vorige week maandag toen ze tijd teveel had). Ik hoop dat ze weer helemaal opgeladen is van haar vakantie voor alle rondjes Aldi en andere winkels komende tijd.quote:Op maandag 11 mei 2026 09:33 schreef Huisopdehoek het volgende:
En fijn dat alle kindjes in Rabbithill (dat wisten we nog niet hè?) heel lief en sociaal waren.
Dat scheelt weer een klacht.
De nieuwe vriendin van Jim moest er natuurlijk bij.quote:Op maandag 11 mei 2026 09:53 schreef Tarantelle het volgende:
Annemarie wilde een foto van haar hele gezin op moederdag. Dat zegt de vrouw die meer foto's van haar gezin heeft dan het gemiddelde staatshoofd aan statieportretten heeft. Wat moet je in godsnaam met al die foto's? Ophangen in de opgeknapte badkamer? Op je feed posten?
quote:Op maandag 11 mei 2026 09:53 schreef Tarantelle het volgende:
Annemarie wilde een foto van haar hele gezin op moederdag. Dat zegt de vrouw die meer foto's van haar gezin heeft dan het gemiddelde staatshoofd aan statieportretten heeft. Wat moet je in godsnaam met al die foto's? Ophangen in de opgeknapte badkamer? Op je feed posten?
Ik heb wel ieder jaar 1 foto die we steeds opnieuw maken 🤣 (vind het echt super leuk om de kinderen daarin te zien groeien... is echt dezelfde foto in dezelfde positie)quote:Op maandag 11 mei 2026 09:53 schreef Tarantelle het volgende:
Maar dan is jouw opvoeding sowieso beter 😜! Judith geeft geen enkele grens aan en daar wordt geen enkel kind beter van! Ook niet de kinderen met een enorme behoefte aan zelfbepaling.quote:Op maandag 11 mei 2026 09:38 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Nee, daarom zeg ik ook, dat soort dingen heb ik hier nooit getolereerd. Mijn jongste is van zichzelf een ongeleid projectiel, dus had echt wel bepaalde grenzen nodig. En had tegelijkertijd ook behoefte aan zelfbepaling, dus dat is/was continu een balans vinden. Maar met stenen gooien waar ook dieren of mensen zijn, is een no go voor mij. Is het water helemaal leeg en is er niets wat je onbedoeld kunt raken, dan ga je je goddelijk gang maar.
Ze zat (zit) niet op het strafbankje vanwege het uitleggen van het vlaggensysteem.quote:Op maandag 11 mei 2026 09:56 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
De nieuwe vriendin van Jim moest er natuurlijk bij.
En nog steeds op het strafbankje nav haar vlaggen-gedoe maanden geleden? 🙄
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |