Grenzen, daar zit het hem in. Ik heb nog nooit gezien dat Judith grenzen trekt bij/voor haar kind.quote:Op maandag 11 mei 2026 09:13 schreef Tarantelle het volgende:
Ik ben positief verrast dat zuinige Judith ging raften. Dat is echt enorm duur (wij vonden het veel te duur met zijn zessen, net als ziplinen, hopelijk zijn de prijzen in het laagseizoen lager).
Maar dan gaat Judith dus filmen tijdens het raften, daar snap ik echt helemaal niets van. Dat is toch zonde! Het is zo mooi daar en in het echt vele malen mooier dan het ooit op je telefoon wordt. Echt doodzonde om alles via een scherm te beleven.
Maar goed, wel erg gaaf dat ze zijn wezen raften (al was het met telefoon in de aanslag).
Ik vind B. dus wel echt een leuk kind, hij doet mij enorm aan mijn jongste denken (die we juist altijd best wel op bepaalde fronten duidelijke grenzen hebben opgelegd). Welke opvoeding beter is, durf ik echt niet te zeggen, die van Judith is een stuk relaxter (maar voelde hier niet echt als een optie, bij de andere kinderen wel).
Maar ze heeft geen last meer van krachtverlies in dr handen volgens mij. Die borden stapel is best zwaar als ze van steen zijnquote:Op maandag 11 mei 2026 10:13 schreef Post-its het volgende:
Komt Debbie haar broek ook van de kinderafdeling? Die is veel te kort.
Maar er werd toch al verder gekeken? Kind is toch al bij logopedie en vve? En er is al door school geobserveerd 🤔🤷 komt bij mij niet over als dat ze er nu pas iets mee gaan doenquote:Op maandag 11 mei 2026 10:03 schreef Harper het volgende:
Ik ben een beetje verbaasd over wat Tamara nu over Ozzy zegt. Een tijd geleden zei ze: ik maak me geen zorgen, er zijn er hier wel meer die laat praten. Maar er is dus mogelijk toch wat anders aan de hand. Misschien was het dan goed geweest als er eerder verder gekeken was?
Dat die er nog 1 wilt is wel duidelijk.. tante saraaaaaah was ook alleen leuk toen ze een baby kreeg/had heb er nu bijna een jaar alweer niets meer over gehoord... en nu is er een neefje en moet Debbie dagelijks op visite... alles klein en schattig is leuk... kittens, (waar is raider gebleven?) Kuikens om nog net niet mee te gooien.. alles cute tot het niet meer interessant is dan word het gedoogdquote:Op maandag 11 mei 2026 10:17 schreef JaNeeDan het volgende:
In de bolide babyknuffels halen. Je zal eens geen aandacht opeisen.
Scherp!quote:Op maandag 11 mei 2026 10:19 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Maar ze heeft geen last meer van krachtverlies in dr handen volgens mij. Die borden stapel is best zwaar als ze van steen zijn
Het valt mij nog mee dat ze in huis nog geen zadelkruk heeft.quote:Op maandag 11 mei 2026 10:25 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Gelukkig heeft Debbie haar rolstoel nog.
Het laatste. Complete onzin.quote:Op maandag 11 mei 2026 10:31 schreef Weerikier het volgende:
Heeft Debbie 2 huilbaby's gehad? Staat onder die laatste post van haar. Ik keek toen haar oudste kinderen baby waren nog niet bij haar. Maar is dat echt zo? Die jongste is toch sowieso geen huilbaby geweest? Dus dan waren het die andere twee. Knap dat je dan na 2x zoiets heftigs als een huilbaby nog een kind neemt. Of is dit weer net zoiets als de long covid die ze na 3 weken had en haar extreme vitamine tekort.
Als sneeuw voor de zon verdwenen, net als haar #longcovid.quote:Op maandag 11 mei 2026 10:19 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Maar ze heeft geen last meer van krachtverlies in dr handen volgens mij. Die borden stapel is best zwaar als ze van steen zijn
De oudste van DBM kan gewoon fietsen en heeft volgens mij ook gewoon een fiets. (De jongste heeft volgens mij ook een fiets, of zij kan fietsen zonder zijwieltjes weet ik niet)quote:Op maandag 11 mei 2026 09:35 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Ja joh wat is dat. Iedereen leert fietsen op zn eigen tempo, helemaal voorstander van maar je moet het wel zo nu en dan stimuleren. Ik vind sws iets van dat gepop. Ze mogen best wel een beetje weerbaar gemaakt worden. Die hello kitty jas was hier sws niet doorgegaan. Mijn zoon van 4 wil ook nagellak op dus ik heb hem blauwe gekocht.. Hij heeft een paarse trekker ooit op een rommelmarkt gekocht en dat is prima, maar hij zegt zelf al dit is eigenlijk een meisjeskleur. Verder hangt ie ook de afgelopen vakantie 9 van de 10 keer in een boom. Het zit 'm in de balans. Dbm stimuleert alleen het anders zijn en dat vind ik eerlijk gezegd erg kwalijk. Net als dat zoeken naar ziektes en labels. Doe maar gewoon dan doe ke al gek genoeg vriendin. En ook de schoolrun, die is druk want ze mlet sporten. Weet je wann de schoolrun druk is als je om half 9 achter je desk moet zitten, dan is ie druk Kim!
quote:Op maandag 11 mei 2026 10:21 schreef Weerikier het volgende:
AM doet maar even een voorstelrondje voor alle Sanjays en Depaks uit India die deze vakantie in ene besloten een 50-jarige moeke uit een buitenwijkje van Delft massaal te gaan volgen.
Geef haar nu geen ideeenquote:Op maandag 11 mei 2026 10:29 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Het valt mij nog mee dat ze in huis nog geen zadelkruk heeft.
Nee zoe was helemaal perfect... jay en liam waren huilbaby's 🤣 werden 24/7 gefilmd en niemand heeft het echt gemerkt... maar tja... ze heeft ook reflux zelf vast gesteld bij Liam... want jay had daar ooit medicijnen voor gekregen en toen Liam snachts huilde heeft ze de oude medicatie van. Jay aan hem gegeven 👌quote:Op maandag 11 mei 2026 10:31 schreef Weerikier het volgende:
Heeft Debbie 2 huilbaby's gehad? Staat onder die laatste post van haar. Ik keek toen haar oudste kinderen baby waren nog niet bij haar. Maar is dat echt zo? Die jongste is toch sowieso geen huilbaby geweest? Dus dan waren het die andere twee. Knap dat je dan na 2x zoiets heftigs als een huilbaby nog een kind neemt. Of is dit weer net zoiets als de long covid die ze na 3 weken had en haar extreme vitamine tekort.
Dat huilbaby verhaal is gewoon weer een kulverhaal.quote:Op maandag 11 mei 2026 10:31 schreef Weerikier het volgende:
Die meid is echt niet goed hoorquote:Op maandag 11 mei 2026 10:17 schreef JaNeeDan het volgende:
In de bolide babyknuffels halen. Je zal eens geen aandacht opeisen.
Moet op de lc Facebook ook steeds op mijn vingers zitten als mensen hun verdriet uiten dat ze het niet krijgen terwijl ze in huis al niet kunnen lopen... ben dan zo geneigd om te typen dan ze aan Debbie moeten vragen welke onzin die verkocht heeft om gewoon volledig te functioneren maar voor de lol die rolstoel heeftquote:Op maandag 11 mei 2026 10:40 schreef Danielle_ het volgende:
Vorige week nog op de bakfiets en nu weer in de rolstoel. Terwijl ze net haar leugen over krachtsverlies nog vergat, met die borden op een stapel. Wat heerlijk voor ons irritainment dat Debbie terug is! Al gaat het nog steeds veel te ver dat zij die rolstoel heeft en mensen die zoiets écht nodig hebben ‘m niet krijgen…
Daar had ik het wel mee te doen hoor... erin heeft het echt zwaar gehad met die oudste en jongste.. en als dan een "vriendin" je verhalen jat... triest..quote:Op maandag 11 mei 2026 10:50 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Dat huilbaby verhaal is gewoon weer een kulverhaal.
Volgens mij is dat ook 1 van de redenen dat ze geen vrienden meer is met miniliefde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |