abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220762221
AM doet net alsof ze 2 weken volledig offline is geweest. Wie houdt ze nou voor de gek? Ze heeft dagelijks gepost op haar subscribers pagina 🙄 Maar ze is nu weer helemaal opgeladen hoor nadat haar leven wat te strak ingepland was. Zelfs de vakanties zijn daar tot de minuut gepland, afschuwelijk. Benieuwd waar ze nu weer is geweest dat onze oppermoeder pas met avondeten thuis was op HAAR DAG.
pi_220762293
Komt Debbie haar broek ook van de kinderafdeling? Die is veel te kort.
pi_220762303
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 09:13 schreef Tarantelle het volgende:
Ik ben positief verrast dat zuinige Judith ging raften. Dat is echt enorm duur (wij vonden het veel te duur met zijn zessen, net als ziplinen, hopelijk zijn de prijzen in het laagseizoen lager).

Maar dan gaat Judith dus filmen tijdens het raften, daar snap ik echt helemaal niets van. Dat is toch zonde! Het is zo mooi daar en in het echt vele malen mooier dan het ooit op je telefoon wordt. Echt doodzonde om alles via een scherm te beleven.

Maar goed, wel erg gaaf dat ze zijn wezen raften (al was het met telefoon in de aanslag).

Ik vind B. dus wel echt een leuk kind, hij doet mij enorm aan mijn jongste denken (die we juist altijd best wel op bepaalde fronten duidelijke grenzen hebben opgelegd). Welke opvoeding beter is, durf ik echt niet te zeggen, die van Judith is een stuk relaxter (maar voelde hier niet echt als een optie, bij de andere kinderen wel).
Grenzen, daar zit het hem in. Ik heb nog nooit gezien dat Judith grenzen trekt bij/voor haar kind.
pi_220762340
In de bolide babyknuffels halen. Je zal eens geen aandacht opeisen.
pi_220762347
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 10:13 schreef Post-its het volgende:
Komt Debbie haar broek ook van de kinderafdeling? Die is veel te kort.
Maar ze heeft geen last meer van krachtverlies in dr handen volgens mij. Die borden stapel is best zwaar als ze van steen zijn
pi_220762370
AM doet maar even een voorstelrondje voor alle Sanjays en Depaks uit India die deze vakantie in ene besloten een 50-jarige moeke uit een buitenwijkje van Delft massaal te gaan volgen.
pi_220762383
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 10:03 schreef Harper het volgende:
Ik ben een beetje verbaasd over wat Tamara nu over Ozzy zegt. Een tijd geleden zei ze: ik maak me geen zorgen, er zijn er hier wel meer die laat praten. Maar er is dus mogelijk toch wat anders aan de hand. Misschien was het dan goed geweest als er eerder verder gekeken was?
Maar er werd toch al verder gekeken? Kind is toch al bij logopedie en vve? En er is al door school geobserveerd 🤔🤷 komt bij mij niet over als dat ze er nu pas iets mee gaan doen
pi_220762385
Gelukkig heeft Debbie haar rolstoel nog.
pi_220762404
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 10:17 schreef JaNeeDan het volgende:
In de bolide babyknuffels halen. Je zal eens geen aandacht opeisen.
Dat die er nog 1 wilt is wel duidelijk.. tante saraaaaaah was ook alleen leuk toen ze een baby kreeg/had heb er nu bijna een jaar alweer niets meer over gehoord... en nu is er een neefje en moet Debbie dagelijks op visite... alles klein en schattig is leuk... kittens, (waar is raider gebleven?) Kuikens om nog net niet mee te gooien.. alles cute tot het niet meer interessant is dan word het gedoogd
pi_220762413
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 10:19 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Maar ze heeft geen last meer van krachtverlies in dr handen volgens mij. Die borden stapel is best zwaar als ze van steen zijn
Scherp!
pi_220762415
quote:
17s.gif Op maandag 11 mei 2026 10:25 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Gelukkig heeft Debbie haar rolstoel nog.
Het valt mij nog mee dat ze in huis nog geen zadelkruk heeft.
pi_220762429
Heeft Debbie 2 huilbaby's gehad? Staat onder die laatste post van haar. Ik keek toen haar oudste kinderen baby waren nog niet bij haar. Maar is dat echt zo? Die jongste is toch sowieso geen huilbaby geweest? Dus dan waren het die andere twee. Knap dat je dan na 2x zoiets heftigs als een huilbaby nog een kind neemt. Of is dit weer net zoiets als de long covid die ze na 3 weken had en haar extreme vitamine tekort.
pi_220762454
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 10:31 schreef Weerikier het volgende:
Heeft Debbie 2 huilbaby's gehad? Staat onder die laatste post van haar. Ik keek toen haar oudste kinderen baby waren nog niet bij haar. Maar is dat echt zo? Die jongste is toch sowieso geen huilbaby geweest? Dus dan waren het die andere twee. Knap dat je dan na 2x zoiets heftigs als een huilbaby nog een kind neemt. Of is dit weer net zoiets als de long covid die ze na 3 weken had en haar extreme vitamine tekort.
Het laatste. Complete onzin.
pi_220762478
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 10:19 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Maar ze heeft geen last meer van krachtverlies in dr handen volgens mij. Die borden stapel is best zwaar als ze van steen zijn
Als sneeuw voor de zon verdwenen, net als haar #longcovid.
pi_220762484
Vorige week nog op de bakfiets en nu weer in de rolstoel. Terwijl ze net haar leugen over krachtsverlies nog vergat, met die borden op een stapel. Wat heerlijk voor ons irritainment dat Debbie terug is! Al gaat het nog steeds veel te ver dat zij die rolstoel heeft en mensen die zoiets écht nodig hebben ‘m niet krijgen…
pi_220762490
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 09:35 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Ja joh wat is dat. Iedereen leert fietsen op zn eigen tempo, helemaal voorstander van maar je moet het wel zo nu en dan stimuleren. Ik vind sws iets van dat gepop. Ze mogen best wel een beetje weerbaar gemaakt worden. Die hello kitty jas was hier sws niet doorgegaan. Mijn zoon van 4 wil ook nagellak op dus ik heb hem blauwe gekocht.. Hij heeft een paarse trekker ooit op een rommelmarkt gekocht en dat is prima, maar hij zegt zelf al dit is eigenlijk een meisjeskleur. Verder hangt ie ook de afgelopen vakantie 9 van de 10 keer in een boom. Het zit 'm in de balans. Dbm stimuleert alleen het anders zijn en dat vind ik eerlijk gezegd erg kwalijk. Net als dat zoeken naar ziektes en labels. Doe maar gewoon dan doe ke al gek genoeg vriendin. En ook de schoolrun, die is druk want ze mlet sporten. Weet je wann de schoolrun druk is als je om half 9 achter je desk moet zitten, dan is ie druk Kim!
De oudste van DBM kan gewoon fietsen en heeft volgens mij ook gewoon een fiets. (De jongste heeft volgens mij ook een fiets, of zij kan fietsen zonder zijwieltjes weet ik niet)
pi_220762507
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 10:21 schreef Weerikier het volgende:
AM doet maar even een voorstelrondje voor alle Sanjays en Depaks uit India die deze vakantie in ene besloten een 50-jarige moeke uit een buitenwijkje van Delft massaal te gaan volgen.
_O-
pi_220762513
Ik schrik toch iedere keer van Debbie en hoe slecht ze eruit ziet. En dat heeft niks te maken met haar B12 ziekte of LC😅.
En dan in haar rolstoel babyknuffels gaan halen, lekker zwaaien naar de mensen.
pi_220762527
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 10:29 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Het valt mij nog mee dat ze in huis nog geen zadelkruk heeft.
Geef haar nu geen ideeen
pi_220762529
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 10:31 schreef Weerikier het volgende:
Heeft Debbie 2 huilbaby's gehad? Staat onder die laatste post van haar. Ik keek toen haar oudste kinderen baby waren nog niet bij haar. Maar is dat echt zo? Die jongste is toch sowieso geen huilbaby geweest? Dus dan waren het die andere twee. Knap dat je dan na 2x zoiets heftigs als een huilbaby nog een kind neemt. Of is dit weer net zoiets als de long covid die ze na 3 weken had en haar extreme vitamine tekort.
Nee zoe was helemaal perfect... jay en liam waren huilbaby's 🤣 werden 24/7 gefilmd en niemand heeft het echt gemerkt... maar tja... ze heeft ook reflux zelf vast gesteld bij Liam... want jay had daar ooit medicijnen voor gekregen en toen Liam snachts huilde heeft ze de oude medicatie van. Jay aan hem gegeven 👌
We kunnen echt boeken schrijven over de verzinsels van Debbie 🤣 ze heeft ook een stuk mogen schrijven in een boekje van iemand over huilbaby's 🤣 geloofwaardigheid van het boekje direct de kliko in
pi_220762534
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 10:31 schreef Weerikier het volgende:
Heeft Debbie 2 huilbaby's gehad? Staat onder die laatste post van haar. Ik keek toen haar oudste kinderen baby waren nog niet bij haar. Maar is dat echt zo? Die jongste is toch sowieso geen huilbaby geweest? Dus dan waren het die andere twee. Knap dat je dan na 2x zoiets heftigs als een huilbaby nog een kind neemt. Of is dit weer net zoiets als de long covid die ze na 3 weken had en haar extreme vitamine tekort.
Dat huilbaby verhaal is gewoon weer een kulverhaal.
Volgens mij is dat ook 1 van de redenen dat ze geen vrienden meer is met miniliefde
pi_220762536
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 10:17 schreef JaNeeDan het volgende:
In de bolide babyknuffels halen. Je zal eens geen aandacht opeisen.
Die meid is echt niet goed hoor
pi_220762541
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 10:40 schreef Danielle_ het volgende:
Vorige week nog op de bakfiets en nu weer in de rolstoel. Terwijl ze net haar leugen over krachtsverlies nog vergat, met die borden op een stapel. Wat heerlijk voor ons irritainment dat Debbie terug is! Al gaat het nog steeds veel te ver dat zij die rolstoel heeft en mensen die zoiets écht nodig hebben ‘m niet krijgen…
Moet op de lc Facebook ook steeds op mijn vingers zitten als mensen hun verdriet uiten dat ze het niet krijgen terwijl ze in huis al niet kunnen lopen... ben dan zo geneigd om te typen dan ze aan Debbie moeten vragen welke onzin die verkocht heeft om gewoon volledig te functioneren maar voor de lol die rolstoel heeft
pi_220762552
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 10:50 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Dat huilbaby verhaal is gewoon weer een kulverhaal.
Volgens mij is dat ook 1 van de redenen dat ze geen vrienden meer is met miniliefde
Daar had ik het wel mee te doen hoor... erin heeft het echt zwaar gehad met die oudste en jongste.. en als dan een "vriendin" je verhalen jat... triest..
pi_220762587
Zo... Sanneke en haar borre... de tandjes truus... kind kijkt zelfs "doe normaal " en als ik lach hou je dan op?
Sanneke vind mijan enorm sociaal... ze heeft duidelijk geen idee wat dit inhoud.. kind ziet gewoon mensen en zoekt aandacht 🤷 helemaal normaal gedrag... en neefje van 2,5 vind het soms te veel... ook volledig normaal 🤷
Sociaal is als ze straks samen iets doen waarbij ze alle 2 rekening houden met elkaar.. en echt samen spelen 🤷 niet naast elkaar bestaan.. dat is in deze fase hoe kinderen spelen
(In theorie zijn die kleintjes extreem egoïstisch en vragen/eisen gewoon aandacht... niets sociaal aan maar wel normaal)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')