Je zal dit maar horen als ex (van Tim en van Mies). Naar wicht.quote:Op maandag 11 mei 2026 06:50 schreef OnderDeMaan88 het volgende:
In de podcast van vorige week vertelde MCW dat ze 2 jaar geleden op de 8e verjaardag van haar oudste, M., kushandjes stuurde naar Tim op het PSV veld. Dus toen al even een setje.
Ik heb de podcast niet geluisterd, maar bij Michelle zou het zomaar kunnen zijn dat kushandjes niks betekenen, aangezien ze met alles en iedereen zo klef is 🙈quote:Op maandag 11 mei 2026 06:55 schreef Keesie123 het volgende:
[..]
Je zal dit maar horen als ex (van Tim en van Mies). Naar wicht.
Yup... respect zit niet in zijn opvoedingquote:Op maandag 11 mei 2026 08:01 schreef JaNeeDan het volgende:
Ligt de zoon van Judith nou op een grafsteen?
Dat laatste vooral. Hier waren de loopfietsjes voor de kleuterklas al weer door naar het volgende kind. Toen kwam de step fase en nu een MTB. Net zoals de meeste in hun klasquote:Op maandag 11 mei 2026 07:53 schreef Moppie1982 het volgende:
DBM heeft echt niet door dat ze die kinderen zo kleinzerig maakt door haar zogenaamde bescherming.
Bescherming en pamperen in deze maatschappij kan, maar doe het niet zo erg!
Pesten mag absoluut niet, maar A zij deelt alles en B je voedt het gewoon. Een hele Kitty jasje naar school, op een loopfiets.. jongens van 8 rijden op hun BMX rond niet op een loopfietsje
De doden hebben geen recht op een plek op aarde.quote:Op maandag 11 mei 2026 08:11 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Yup... respect zit niet in zijn opvoeding
Idem hier.. geen enkele kleuter op loopfiets... meeste al los fietsend en een paar met zijwieltjes 👌 in groep 3 fietst alles gewoonquote:Op maandag 11 mei 2026 08:13 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Dat laatste vooral. Hier waren de loopfietsjes voor de kleuterklas al weer door naar het volgende kind. Toen kwam de step fase en nu een MTB. Net zoals de meeste in hun klas
Water op de puppy's spuiten oid en weg kropen die diertjes. Irritant jong vind ik het en dat is puur omdat moeder het vertikt hem een opvoeding mee te geven en hem op een voetstuk plaatst waar je u tegen zegt.quote:Op maandag 11 mei 2026 08:11 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Yup... respect zit niet in zijn opvoeding
Ik heb ook een zoon die zo kijkt 🤷 maar dat is gewoon blij..quote:Op zondag 10 mei 2026 23:40 schreef Nieve het volgende:
Judith wederom: een zoon die zo naar je kijkt!
Judith heeft dringend een man nodig.
Positief gezien was ik eigenlijk bang dat hij stenen zou gooien of met een stok erop zou slaan...quote:Op maandag 11 mei 2026 08:18 schreef Kaatje35 het volgende:
[..]
Water op de puppy's spuiten oid en weg kropen die diertjes. Irritant jong vind ik het en dat is puur omdat moeder het vertikt hem een opvoeding mee te geven en hem op een voetstuk plaatst waar je u tegen zegt.
Dit had ik nog niet gezien, had die story doorgeklikt. Die had van mij naar binnen gekund en die had voorlopig niet tegen mij hoeven praten. Maar wat je zegt, zijn moeder vindt alles geweldig. Ik zie hem als een kind waar ik met een grote boog omheen zou lopen. Kan hij niks aan doen, credits gaan naar Judith. Moeder willen worden maar niet willen opvoeden.quote:Op maandag 11 mei 2026 08:18 schreef Kaatje35 het volgende:
[..]
Water op de puppy's spuiten oid en weg kropen die diertjes. Irritant jong vind ik het en dat is puur omdat moeder het vertikt hem een opvoeding mee te geven en hem op een voetstuk plaatst waar je u tegen zegt.
Hahaha, ze had nog een minuut en de vloer zal meteen gaan opzetten, maar dan wel jezelf gaan filmen ipv. handdoek erover, wat keukenrol, en een natte doek, klaar. Echt, koekoek.quote:Op maandag 11 mei 2026 08:28 schreef Missinglink24 het volgende:
DBM ik snap het niet. De inhoud van een drinkbeker knoeit op de grond en het is meteen een heel drama met allerlei doeken op de grond, te laat komen en krom laminaat?
Whaha en het ook filmen. Als je zo bang bent dat het laminaat krom gaat trekken zorg dan dat je het zo snel mogelijk even droog maakt ipv er alleen doeken op leggen. Maar daar had ze denk ik geen tijd voor, want er moest ook gefilmd worden.quote:Op maandag 11 mei 2026 08:28 schreef Missinglink24 het volgende:
DBM ik snap het niet. De inhoud van een drinkbeker knoeit op de grond en het is meteen een heel drama met allerlei doeken op de grond, te laat komen en krom laminaat?
Kleine nuance, niet ieder kind fiets in groep 3 'gewoon'. Onze oudste fietste toen nog niet zelf. Maar zat ook niet op een loopfiets.quote:Op maandag 11 mei 2026 08:15 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Idem hier.. geen enkele kleuter op loopfiets... meeste al los fietsend en een paar met zijwieltjes 👌 in groep 3 fietst alles gewoon
En ze moet over 1minuut weg maar nog wel even tijd om een story vol te lullen. En zo'n drama is het toch niet? Ff droog/schoonmaken en klaarquote:Op maandag 11 mei 2026 08:28 schreef Missinglink24 het volgende:
Hij speelde toen ook op de hunebedden en toen iemand daar wat van zei vond Judith daar van alles van, want de doden hebben geen recht op plek op deze aarde.quote:Op maandag 11 mei 2026 08:01 schreef JaNeeDan het volgende:
Ligt de zoon van Judith nou op een grafsteen?
Er staat bij mijn bericht toch ook over hoe het op onze school is? Ik reageer op iemand die vertelde over hoe het op diens school is... 🤷quote:Op maandag 11 mei 2026 08:50 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Kleine nuance, niet ieder kind fiets in groep 3 'gewoon'. Onze oudste fietste toen nog niet zelf.
Klopt. Maar wel kerken en grafkelders o.i.d. bezoeken.quote:Op maandag 11 mei 2026 08:54 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Hij speelde toen ook op de hunebedden en toen iemand daar wat van zei vond Judith daar van alles van, want de doden hebben geen recht op plek op deze aarde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |