abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Colorchick maandag 11 mei 2026 @ 06:38:48 #1
382129 crew  Donna
pi_220761276
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.


Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_220761297
J van AM is 9
Flip van DBM is 8
B van Judith is 7

En als je dan het verschil ziet tussen die kinderen dat is enorm.

Nu is dat natuurlijk altijd, ik zal de laatste zijn die zegt dat alle kinderen hetzelfde (moeten) zijn. Maar dit puur vanwege de vrijheden die hun moeders hun geven.
pi_220761298
In de podcast van vorige week vertelde MCW dat ze 2 jaar geleden op de 8e verjaardag van haar oudste, M., kushandjes stuurde naar Tim op het PSV veld. Dus toen al even een setje.
pi_220761304
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2026 06:50 schreef OnderDeMaan88 het volgende:
In de podcast van vorige week vertelde MCW dat ze 2 jaar geleden op de 8e verjaardag van haar oudste, M., kushandjes stuurde naar Tim op het PSV veld. Dus toen al even een setje.
Je zal dit maar horen als ex (van Tim en van Mies). Naar wicht.
pi_220761380
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 06:55 schreef Keesie123 het volgende:

[..]
Je zal dit maar horen als ex (van Tim en van Mies). Naar wicht.
Ik heb de podcast niet geluisterd, maar bij Michelle zou het zomaar kunnen zijn dat kushandjes niks betekenen, aangezien ze met alles en iedereen zo klef is 🙈
pi_220761428
Was dat rond dezelfde tijd dat ze zoenend met Tim in de gang bij psv werd gespot?
pi_220761438
DBM heeft echt niet door dat ze die kinderen zo kleinzerig maakt door haar zogenaamde bescherming.

Bescherming en pamperen in deze maatschappij kan, maar doe het niet zo erg!

Pesten mag absoluut niet, maar A zij deelt alles en B je voedt het gewoon. Een hele Kitty jasje naar school, op een loopfiets.. jongens van 8 rijden op hun BMX rond niet op een loopfietsje
pi_220761446
Het zou me niet verbazen als Debbie haar volgende #, #anorexia is. Die meid is zo verkeerd bezig, ook naar haar kinderen toe. Ze was echt niet heel dik.....
pi_220761453
Ligt de zoon van Judith nou op een grafsteen?
pi_220761482
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 08:01 schreef JaNeeDan het volgende:
Ligt de zoon van Judith nou op een grafsteen?
Yup... respect zit niet in zijn opvoeding
pi_220761489
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 07:53 schreef Moppie1982 het volgende:
DBM heeft echt niet door dat ze die kinderen zo kleinzerig maakt door haar zogenaamde bescherming.

Bescherming en pamperen in deze maatschappij kan, maar doe het niet zo erg!

Pesten mag absoluut niet, maar A zij deelt alles en B je voedt het gewoon. Een hele Kitty jasje naar school, op een loopfiets.. jongens van 8 rijden op hun BMX rond niet op een loopfietsje
Dat laatste vooral. Hier waren de loopfietsjes voor de kleuterklas al weer door naar het volgende kind. Toen kwam de step fase en nu een MTB. Net zoals de meeste in hun klas
pi_220761494
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 08:11 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Yup... respect zit niet in zijn opvoeding
De doden hebben geen recht op een plek op aarde.
Zelden zo’n domme uitspraak gehoord maar Judith gooide hem er destijds gewoon in.
pi_220761497
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 08:13 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Dat laatste vooral. Hier waren de loopfietsjes voor de kleuterklas al weer door naar het volgende kind. Toen kwam de step fase en nu een MTB. Net zoals de meeste in hun klas
Idem hier.. geen enkele kleuter op loopfiets... meeste al los fietsend en een paar met zijwieltjes 👌 in groep 3 fietst alles gewoon
pi_220761503
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 08:11 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Yup... respect zit niet in zijn opvoeding
Water op de puppy's spuiten oid en weg kropen die diertjes. Irritant jong vind ik het en dat is puur omdat moeder het vertikt hem een opvoeding mee te geven en hem op een voetstuk plaatst waar je u tegen zegt.
pi_220761514
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2026 23:40 schreef Nieve het volgende:
Judith wederom: een zoon die zo naar je kijkt!
Judith heeft dringend een man nodig.
Ik heb ook een zoon die zo kijkt 🤷 maar dat is gewoon blij..
Snap ergens dat ze blij word dat hij een keer blij kijkt.. hij kijkt de helft van deze vakantie alsof hij naar huis wilt 🤷 (wat ook ieder kind volgens mij wel een keer heeft tijdens een vakantie 🤣 maar zo vaak als bobs gezicht op onweer staat hebben wij nog nooit gehad op vakantie)
Maar pfff dat geglibber en geglij met adoratie over een 7 jarige vind ik bijna creepy 😳 doe normaal en bekijk het kind als een kind en niet als een goddelijk wezen
pi_220761528
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 08:18 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]
Water op de puppy's spuiten oid en weg kropen die diertjes. Irritant jong vind ik het en dat is puur omdat moeder het vertikt hem een opvoeding mee te geven en hem op een voetstuk plaatst waar je u tegen zegt.
Positief gezien was ik eigenlijk bang dat hij stenen zou gooien of met een stok erop zou slaan...
Irritant jong zou ik niet zeggen... maar ik zou ook terug gaan naar de auto en ergens anders gaan wandelen als we ze op vakantie tegen zouden komen
pi_220761530
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 08:18 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]
Water op de puppy's spuiten oid en weg kropen die diertjes. Irritant jong vind ik het en dat is puur omdat moeder het vertikt hem een opvoeding mee te geven en hem op een voetstuk plaatst waar je u tegen zegt.
Dit had ik nog niet gezien, had die story doorgeklikt. Die had van mij naar binnen gekund en die had voorlopig niet tegen mij hoeven praten. Maar wat je zegt, zijn moeder vindt alles geweldig. Ik zie hem als een kind waar ik met een grote boog omheen zou lopen. Kan hij niks aan doen, credits gaan naar Judith. Moeder willen worden maar niet willen opvoeden.
pi_220761538
DBM ik snap het niet. De inhoud van een drinkbeker knoeit op de grond en het is meteen een heel drama met allerlei doeken op de grond, te laat komen en krom laminaat?
I can't help it, if I'm lucky
pi_220761594
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 08:28 schreef Missinglink24 het volgende:
DBM ik snap het niet. De inhoud van een drinkbeker knoeit op de grond en het is meteen een heel drama met allerlei doeken op de grond, te laat komen en krom laminaat?
Hahaha, ze had nog een minuut en de vloer zal meteen gaan opzetten, maar dan wel jezelf gaan filmen ipv. handdoek erover, wat keukenrol, en een natte doek, klaar. Echt, koekoek.
pi_220761595
MCW;
Halve finale CL met de jongens: fantastisch! En dat je dan in zo'n superdeluxe hotel zit. Ach jah, of ze hard werkt vind ik moeilijk te beoordelen maar ze houdt in ieder geval haar eigen broek op. Dan mag je het m.i. ook uitgegeven waaraan je wilt. Wel weer opvallend dat ze bij dit hotel (maar ook in Madrid?) een uitgebreide roomtour doen en foto's van het eten. Dat hebben we bij de Cor en Don vakantie niet 1 keer mogen zien.

Die rare post over dat ze niet meer zelf eten te hoeft te bestellen (aparte woordkeus, zeg dan gewoon koken ofzo, of het huishouden doen maargoed, dat wordt volgens mij sinds jaar en dag al door Maudje gedaan) of de deur open te houden; compleet onnodig. Had gewoon lekker een cringe opstel geschreven over hoe blij je bent met Tim enzo zonder terug te kijken naar hoe dingen wellicht in een andere relatie waren.

Ik ben nu wel heel benieuwd naar de podcast maar daar doen ze het volgens mij gewoon om. Controversieel zijn om maar luisteraars te trekken. Is er eigenlijk nog een terugblik geweest om haar bezoekje aan Javea/Iris? Normaal wordt daarvan ook iedere scheet/omhelzing/wijnglas van op de gram gezet.
pi_220761597
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 08:28 schreef Missinglink24 het volgende:
DBM ik snap het niet. De inhoud van een drinkbeker knoeit op de grond en het is meteen een heel drama met allerlei doeken op de grond, te laat komen en krom laminaat?
Whaha en het ook filmen. Als je zo bang bent dat het laminaat krom gaat trekken zorg dan dat je het zo snel mogelijk even droog maakt ipv er alleen doeken op leggen. Maar daar had ze denk ik geen tijd voor, want er moest ook gefilmd worden.
pi_220761619
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 08:15 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Idem hier.. geen enkele kleuter op loopfiets... meeste al los fietsend en een paar met zijwieltjes 👌 in groep 3 fietst alles gewoon
Kleine nuance, niet ieder kind fiets in groep 3 'gewoon'. Onze oudste fietste toen nog niet zelf. Maar zat ook niet op een loopfiets.

quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 08:28 schreef Missinglink24 het volgende:
DBM ik snap het niet. De inhoud van een drinkbeker knoeit op de grond en het is meteen een heel drama met allerlei doeken op de grond, te laat komen en krom laminaat?
En ze moet over 1minuut weg maar nog wel even tijd om een story vol te lullen. En zo'n drama is het toch niet? Ff droog/schoonmaken en klaar
pi_220761627
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 08:01 schreef JaNeeDan het volgende:
Ligt de zoon van Judith nou op een grafsteen?
Hij speelde toen ook op de hunebedden en toen iemand daar wat van zei vond Judith daar van alles van, want de doden hebben geen recht op plek op deze aarde.
pi_220761630
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2026 08:50 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Kleine nuance, niet ieder kind fiets in groep 3 'gewoon'. Onze oudste fietste toen nog niet zelf.

Er staat bij mijn bericht toch ook over hoe het op onze school is? Ik reageer op iemand die vertelde over hoe het op diens school is... 🤷
Hier geen loopfietsjes
pi_220761634
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2026 08:54 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Hij speelde toen ook op de hunebedden en toen iemand daar wat van zei vond Judith daar van alles van, want de doden hebben geen recht op plek op deze aarde.
Klopt. Maar wel kerken en grafkelders o.i.d. bezoeken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')