abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220763890
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2026 12:46 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Allemaal duur spul voor een hobby die ze waarschijnlijk 3minuten vol gaat houden.
Mag toch hopen dat ze die pan niet alleen voor brood gaat gebruiken. Hup gezond koken, meid.
pi_220763915
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 13:08 schreef Lynnyl het volgende:
En onze bestseller-schrijfster heeft het over de 'blote mouwen' van Jet.
Duslekti. Je weet tog.. 😁
pi_220763953
Wat zitten Dion en Sanneke weer achterlijk te doen in de auto 😵‍💫 Zou zij ooit normaal praten tegen haar kind?

Dat filmpje van Dion die voorleest is wel echt heel lief, doet ie leuk!
pi_220763965
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 10:40 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
De oudste van DBM kan gewoon fietsen en heeft volgens mij ook gewoon een fiets. (De jongste heeft volgens mij ook een fiets, of zij kan fietsen zonder zijwieltjes weet ik niet)
Waarom zit ie dan nog op een loopfiets? 🤷🏼‍♀️
pi_220763969
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 10:24 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Maar er werd toch al verder gekeken? Kind is toch al bij logopedie en vve? En er is al door school geobserveerd 🤔🤷 komt bij mij niet over als dat ze er nu pas iets mee gaan doen
Ik snap niet dat ze dit allemaal deelt
pi_220763972
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 13:35 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Waarom zit ie dan nog op een loopfiets? 🤷🏼‍♀️
Omdat DBM denkt dat hij 1 jaar is
pi_220763996
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 10:24 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Maar er werd toch al verder gekeken? Kind is toch al bij logopedie en vve? En er is al door school geobserveerd 🤔🤷 komt bij mij niet over als dat ze er nu pas iets mee gaan doen
Sowieso alle kinderen is wel wat mee. Relatie al niet goed met een man met psychische problemen. Toch nog een paar kinderen krijgen ermee.
(deze opsomming was totaal niet nodig en is weggehaald)

Ze heeft een groot gezin want ze houdt van reuring schreef ze. Nou die heeft ze wel.

[ Bericht 7% gewijzigd door Donna op 12-05-2026 09:07:46 ]
pi_220764002
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2026 11:45 schreef Beertjeteddy het volgende:
Debbie zoekt echt weer eens de aandacht op. :')

Bij haar hoor ik alleen maar: Kijk mij, kijk mij!

Alsof ze niet voldoende aandacht heeft gekregen of krijgt.

Overigens echt heel erg knap om met de klachten die ze heeft, zoveel borden te tillen. :+

Heel de tijd zielig doen en op tiktok ineens zeggen dat je genezen bent van longcovid. Lever die rolstoel dan in, dan krijgt hopelijk iemand hem die hem veel, veel harder nodig heeft dan zij.
Ik dacht even na haar opstanding dat ze echt was veranderd. Maar ze is gewoon raar, met die blije bakkes de hele tijd
pi_220764022
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 13:35 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Ik snap niet dat ze dit allemaal deelt
Tot vorige week dacht ik nog dat het nog ging over een kijkje in een groot gezin. Sinds de bedelactie kijk ik daar opeens anders naar. Is dat gek? Heeft informatie over kinderen delen een functie om meer begrip te kweken en zieltje te winnen?
pi_220764040
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 13:42 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Ik dacht even na haar opstanding dat ze echt was veranderd. Maar ze is gewoon raar, met die blije bakkes de hele tijd
Ze had net zo goed online kunnen blijven in die maanden. Het enige was is veranderd is haar omvang en zelfs dat is niet positief.
pi_220764081
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 13:35 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Ik snap niet dat ze dit allemaal deelt
Straks krijg je de rest te horen van alle prive dingen over het kind
pi_220764088
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 13:41 schreef Beppie12345 het volgende:

[..]
Sowieso alle kinderen is wel wat mee. Relatie al niet goed met een man met psychische problemen. Toch nog een paar kinderen krijgen ermee.
(..)

Ze heeft een groot gezin want ze houdt van reuring schreef ze. Nou die heeft ze wel.
Huh? Zei wilde er niet meer zei ze ooit eens, Jeroen was degene die er veel wilde?

[ Bericht 7% gewijzigd door Donna op 12-05-2026 09:08:04 ]
pi_220764092
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 13:35 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Waarom zit ie dan nog op een loopfiets? 🤷🏼‍♀️
Dat weet ik dan weer niet.
pi_220764150
Waarom laat Sofie haar onderbroek van moederdag zien?
pi_220764152
Sanneke: mijn hemel, waar heb ik weer naar zitten kijken. Als Mijan één keer ergens naar glimlacht, is hij gelijk fan van iets in haar ogen. Mijan heeft nauwelijks besef van z’n eigen naam, en zij zit als een bezetene “borre” uit te kramen en denkt dat hij daarop reageert.
pi_220764157
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 10:29 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Het valt mij nog mee dat ze in huis nog geen zadelkruk heeft.
Nee, haar klachten spelen zich alleen nog buiten de deur af, waar anderen haar zien. Thuis vergeet ze het omdat ze in haar offline tijd ineens een normaa leven had. Het zit nog niet helemaal in haar routine om de act thuis weer voort te zetten.
pi_220764172
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 13:47 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ze had net zo goed online kunnen blijven in die maanden. Het enige was is veranderd is haar omvang en zelfs dat is niet positief.
Ze ziet er nog steeds onverzorgd uit
pi_220764178
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 13:05 schreef Lynnyl het volgende:
Zie ik nou goed dat Sofie voor moederdag lingerie en een bikini heeft gekregen? Stuur je dan Junior naar een lingeriewinkel om een setje voor zijn moeder te kiezen in plaats van een ontbijt op bed en een versje met tekening?
Voorgaande jaren kreeg ze dit ook voor moederdag. Van Jan...
pi_220764193
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 13:55 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:

[..]
Huh? Zei wilde er niet meer zei ze ooit eens, Jeroen was degene die er veel wilde?
Zeg het maar. Hij vertrok. Ze veranderde haar naam op Instagram. Hij was terug en hup nog 2 kinderen.
pi_220764249
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 14:11 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Voorgaande jaren kreeg ze dit ook voor moederdag. Van Jan...
Vond het al vreemd dat ze dit jaar met Moederdag niet haar gekregen lingerie op de socials had gedeeld.
Maar gelukkig kwam dat alsnog vandaag!
pi_220764257
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 13:54 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:

[..]
Straks krijg je de rest te horen van alle prive dingen over het kind
Vind het belachelijk dat je zulke dingen deelt! Vind dit echt privé
pi_220764260
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 13:44 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Tot vorige week dacht ik nog dat het nog ging over een kijkje in een groot gezin. Sinds de bedelactie kijk ik daar opeens anders naar. Is dat gek? Heeft informatie over kinderen delen een functie om meer begrip te kweken en zieltje te winnen?
Ik snap je! Kan ook zijn kijk ons, daarom kunnen we niet werken
pi_220764271
DBM antwoord bij een andere influencer die vraagt waar moeders zich schuldig over voelen met "dat ik heel veel sport"
Hahahaha
pi_220764309
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 14:27 schreef Hope88 het volgende:
DBM antwoord bij een andere influencer die vraagt waar moeders zich schuldig over voelen met "dat ik heel veel sport"
Hahahaha
😂😂😂
pi_220764318
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 14:27 schreef Hope88 het volgende:
DBM antwoord bij een andere influencer die vraagt waar moeders zich schuldig over voelen met "dat ik heel veel sport"
Hahahaha
Ik sport ook veel in mijn dromen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')