Mag toch hopen dat ze die pan niet alleen voor brood gaat gebruiken. Hup gezond koken, meid.quote:Op maandag 11 mei 2026 12:46 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Allemaal duur spul voor een hobby die ze waarschijnlijk 3minuten vol gaat houden.
Duslekti. Je weet tog.. 😁quote:Op maandag 11 mei 2026 13:08 schreef Lynnyl het volgende:
En onze bestseller-schrijfster heeft het over de 'blote mouwen' van Jet.
Waarom zit ie dan nog op een loopfiets? 🤷🏼♀️quote:Op maandag 11 mei 2026 10:40 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
De oudste van DBM kan gewoon fietsen en heeft volgens mij ook gewoon een fiets. (De jongste heeft volgens mij ook een fiets, of zij kan fietsen zonder zijwieltjes weet ik niet)
Ik snap niet dat ze dit allemaal deeltquote:Op maandag 11 mei 2026 10:24 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Maar er werd toch al verder gekeken? Kind is toch al bij logopedie en vve? En er is al door school geobserveerd 🤔🤷 komt bij mij niet over als dat ze er nu pas iets mee gaan doen
Omdat DBM denkt dat hij 1 jaar isquote:Op maandag 11 mei 2026 13:35 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Waarom zit ie dan nog op een loopfiets? 🤷🏼♀️
Sowieso alle kinderen is wel wat mee. Relatie al niet goed met een man met psychische problemen. Toch nog een paar kinderen krijgen ermee.quote:Op maandag 11 mei 2026 10:24 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Maar er werd toch al verder gekeken? Kind is toch al bij logopedie en vve? En er is al door school geobserveerd 🤔🤷 komt bij mij niet over als dat ze er nu pas iets mee gaan doen
Ik dacht even na haar opstanding dat ze echt was veranderd. Maar ze is gewoon raar, met die blije bakkes de hele tijdquote:Op maandag 11 mei 2026 11:45 schreef Beertjeteddy het volgende:
Debbie zoekt echt weer eens de aandacht op.![]()
Bij haar hoor ik alleen maar: Kijk mij, kijk mij!
Alsof ze niet voldoende aandacht heeft gekregen of krijgt.
Overigens echt heel erg knap om met de klachten die ze heeft, zoveel borden te tillen.![]()
Heel de tijd zielig doen en op tiktok ineens zeggen dat je genezen bent van longcovid. Lever die rolstoel dan in, dan krijgt hopelijk iemand hem die hem veel, veel harder nodig heeft dan zij.
Tot vorige week dacht ik nog dat het nog ging over een kijkje in een groot gezin. Sinds de bedelactie kijk ik daar opeens anders naar. Is dat gek? Heeft informatie over kinderen delen een functie om meer begrip te kweken en zieltje te winnen?quote:Op maandag 11 mei 2026 13:35 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ze dit allemaal deelt
Ze had net zo goed online kunnen blijven in die maanden. Het enige was is veranderd is haar omvang en zelfs dat is niet positief.quote:Op maandag 11 mei 2026 13:42 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Ik dacht even na haar opstanding dat ze echt was veranderd. Maar ze is gewoon raar, met die blije bakkes de hele tijd
Straks krijg je de rest te horen van alle prive dingen over het kindquote:Op maandag 11 mei 2026 13:35 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ze dit allemaal deelt
Huh? Zei wilde er niet meer zei ze ooit eens, Jeroen was degene die er veel wilde?quote:Op maandag 11 mei 2026 13:41 schreef Beppie12345 het volgende:
[..]
Sowieso alle kinderen is wel wat mee. Relatie al niet goed met een man met psychische problemen. Toch nog een paar kinderen krijgen ermee.
(..)
Ze heeft een groot gezin want ze houdt van reuring schreef ze. Nou die heeft ze wel.
Dat weet ik dan weer niet.quote:Op maandag 11 mei 2026 13:35 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Waarom zit ie dan nog op een loopfiets? 🤷🏼♀️
Nee, haar klachten spelen zich alleen nog buiten de deur af, waar anderen haar zien. Thuis vergeet ze het omdat ze in haar offline tijd ineens een normaa leven had. Het zit nog niet helemaal in haar routine om de act thuis weer voort te zetten.quote:Op maandag 11 mei 2026 10:29 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Het valt mij nog mee dat ze in huis nog geen zadelkruk heeft.
Ze ziet er nog steeds onverzorgd uitquote:Op maandag 11 mei 2026 13:47 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ze had net zo goed online kunnen blijven in die maanden. Het enige was is veranderd is haar omvang en zelfs dat is niet positief.
Voorgaande jaren kreeg ze dit ook voor moederdag. Van Jan...quote:Op maandag 11 mei 2026 13:05 schreef Lynnyl het volgende:
Zie ik nou goed dat Sofie voor moederdag lingerie en een bikini heeft gekregen? Stuur je dan Junior naar een lingeriewinkel om een setje voor zijn moeder te kiezen in plaats van een ontbijt op bed en een versje met tekening?
Zeg het maar. Hij vertrok. Ze veranderde haar naam op Instagram. Hij was terug en hup nog 2 kinderen.quote:Op maandag 11 mei 2026 13:55 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
[..]
Huh? Zei wilde er niet meer zei ze ooit eens, Jeroen was degene die er veel wilde?
Vond het al vreemd dat ze dit jaar met Moederdag niet haar gekregen lingerie op de socials had gedeeld.quote:Op maandag 11 mei 2026 14:11 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Voorgaande jaren kreeg ze dit ook voor moederdag. Van Jan...
Vind het belachelijk dat je zulke dingen deelt! Vind dit echt privéquote:Op maandag 11 mei 2026 13:54 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
[..]
Straks krijg je de rest te horen van alle prive dingen over het kind
Ik snap je! Kan ook zijn kijk ons, daarom kunnen we niet werkenquote:Op maandag 11 mei 2026 13:44 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Tot vorige week dacht ik nog dat het nog ging over een kijkje in een groot gezin. Sinds de bedelactie kijk ik daar opeens anders naar. Is dat gek? Heeft informatie over kinderen delen een functie om meer begrip te kweken en zieltje te winnen?
😂😂😂quote:Op maandag 11 mei 2026 14:27 schreef Hope88 het volgende:
DBM antwoord bij een andere influencer die vraagt waar moeders zich schuldig over voelen met "dat ik heel veel sport"
Hahahaha
Ik sport ook veel in mijn dromen.quote:Op maandag 11 mei 2026 14:27 schreef Hope88 het volgende:
DBM antwoord bij een andere influencer die vraagt waar moeders zich schuldig over voelen met "dat ik heel veel sport"
Hahahaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |