Mijan is een binnen kind en een winkel kind, pretparken en dierentuinen vindt Sanneke hij niet leukquote:Op maandag 11 mei 2026 11:06 schreef Hope88 het volgende:
Ach, gelukkig was Mijan niet onder de indruk van Julianatoren, dus hoeft ze niet bang te zijn dat de later zulke uitjes hoeft te doen!
Hij was daar het enige kind? Want hij vindt kinderen/andere mensen toch zo leuk? Zwaait naar ze?quote:Op maandag 11 mei 2026 11:06 schreef Hope88 het volgende:
Ach, gelukkig was M niet onder de indruk van Julianatoren, dus hoeft ze niet bang te zijn dat de later zulke uitjes hoeft te doen!
Krijgt hij logopedie? Dat heb ik niet meegekregen maar als dat zo is, heel goed.quote:Op maandag 11 mei 2026 10:24 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Maar er werd toch al verder gekeken? Kind is toch al bij logopedie en vve? En er is al door school geobserveerd 🤔🤷 komt bij mij niet over als dat ze er nu pas iets mee gaan doen
Ik zie in het stukje van tamara staan dat de logopedist zegt dat het goed mogelijk is dat hij straks ineens gaat praten en dat die zich geen zorgen maakt omdat hij wel alles begrijpt.. daaruit maak ik op dat die ernaar gekeken heeft...quote:Op maandag 11 mei 2026 11:23 schreef Harper het volgende:
[..]
Krijgt hij logopedie? Dat heb ik niet meegekregen maar als dat zo is, heel goed.
Verder vraag ik me af wat observeren door de psz inhoudt. Laat ik het zo zeggen: ik was er al eerder actief mee aan de slag gegaan.
Dat scheelt dan weer, hoeft ze ook niet meer te leuren om gratis Efteling overnachtingen en toegang en dan hoeft Fien&Teun ook niet meer. Wat een tegenvaller voor Sanneke.quote:Op maandag 11 mei 2026 11:08 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Mijan is een binnen kind en een winkel kind, pretparken en dierentuinen vindt Sanneke hij niet leuk
Exact dat! Is echt gevaarlijkquote:Op maandag 11 mei 2026 09:27 schreef Huisopdehoek het volgende:
Als ik een ernstige ziekte zou hebben die mijn hart en longen betreft, zou ik niet in water van 4 graden springen.
Maar you do you.
Allemaal duur spul voor een hobby die ze waarschijnlijk 3minuten vol gaat houden.quote:Op maandag 11 mei 2026 12:39 schreef Lalaland79 het volgende:
Nou Sanneke kan letterlijk en figuurlijk aan de bak🥳🥳
Ja, met haar had ik het te doen, dat was echt heel heftigquote:Op maandag 11 mei 2026 10:54 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Daar had ik het wel mee te doen hoor... erin heeft het echt zwaar gehad met die oudste en jongste.. en als dan een "vriendin" je verhalen jat... triest..
En ze heeft er ook uren (..) over gedaan om een paar stories/fotos te plaatsen, omdat kind niet geëntertaind werd door familie.quote:Op maandag 11 mei 2026 12:39 schreef Lalaland79 het volgende:
Nou Sanneke kan letterlijk en figuurlijk aan de bak🥳🥳
Maar ze gaat een wurksjop doen van haar bestie! En die LEERT HAAR ALLES!quote:Op maandag 11 mei 2026 12:46 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Allemaal duur spul voor een hobby die ze waarschijnlijk 3minuten vol gaat houden.
En daarom zien we in de filmpjes grenzeloos gedrag. Een kind dat duidelijk om begrenzing vraagt.quote:Op maandag 11 mei 2026 10:13 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Grenzen, daar zit het hem in. Ik heb nog nooit gezien dat Judith grenzen trekt bij/voor haar kind.
😂quote:Op maandag 11 mei 2026 10:21 schreef Weerikier het volgende:
AM doet maar even een voorstelrondje voor alle Sanjays en Depaks uit India die deze vakantie in ene besloten een 50-jarige moeke uit een buitenwijkje van Delft massaal te gaan volgen.
Aan dat ene rijsmandje heeft ze al niets als ze met deze pan gaat werken. Ze moet eerst maar eens gaan ontdekken of ze een actieve starter krijgt. Maar... dat gaat ze vanavond vast allemaal leren van AM. En als ze het al lastig vindt om een story te plaatsen omdat er een kind aan haar gekleefd zit, dan ben ik heel benieuwd hoe ze een deegje gaat maken...quote:Op maandag 11 mei 2026 12:46 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Allemaal duur spul voor een hobby die ze waarschijnlijk 3minuten vol gaat houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |