abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220762620
Ach, gelukkig was Mijan niet onder de indruk van Julianatoren, dus hoeft ze niet bang te zijn dat de later zulke uitjes hoeft te doen!
pi_220762630
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 11:06 schreef Hope88 het volgende:
Ach, gelukkig was Mijan niet onder de indruk van Julianatoren, dus hoeft ze niet bang te zijn dat de later zulke uitjes hoeft te doen!
Mijan is een binnen kind en een winkel kind, pretparken en dierentuinen vindt Sanneke hij niet leuk
pi_220762723
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 11:06 schreef Hope88 het volgende:
Ach, gelukkig was M niet onder de indruk van Julianatoren, dus hoeft ze niet bang te zijn dat de later zulke uitjes hoeft te doen!
Hij was daar het enige kind? Want hij vindt kinderen/andere mensen toch zo leuk? Zwaait naar ze?
Of geldt dat alleen als het ergens binnen is?

En het lijkt me dat hij in zo’n pretpark niet voor zich uit zit te staren, maar om zich heen kijkt. Wat had ze dan verwacht? Dat hij ging vragen om nog een keer de glijbaan af te gaan, ofzoiets?
pi_220762729
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 10:24 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Maar er werd toch al verder gekeken? Kind is toch al bij logopedie en vve? En er is al door school geobserveerd 🤔🤷 komt bij mij niet over als dat ze er nu pas iets mee gaan doen
Krijgt hij logopedie? Dat heb ik niet meegekregen maar als dat zo is, heel goed.
Verder vraag ik me af wat observeren door de psz inhoudt. Laat ik het zo zeggen: ik was er al eerder actief mee aan de slag gegaan.
pi_220762735
Dat DBM met eigen accounts op haar eigen berichten reageert vind ik echt zó cringe, of in haar termen cray cray...dan ben je toch niet meer helemaal goed in je hoofd zeg😂🙈
pi_220762812
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 11:23 schreef Harper het volgende:

[..]
Krijgt hij logopedie? Dat heb ik niet meegekregen maar als dat zo is, heel goed.
Verder vraag ik me af wat observeren door de psz inhoudt. Laat ik het zo zeggen: ik was er al eerder actief mee aan de slag gegaan.
Ik zie in het stukje van tamara staan dat de logopedist zegt dat het goed mogelijk is dat hij straks ineens gaat praten en dat die zich geen zorgen maakt omdat hij wel alles begrijpt.. daaruit maak ik op dat die ernaar gekeken heeft...
Ook zegt ze dat de basisschool hem geobserveerd heeft op de psz en ze met die bevindingen straks dat gesprek hebben...
Tja wat wil je verder nog meer doen 🤔🤷 als diverse hulp al loopt..
pi_220762832
Debbie zoekt echt weer eens de aandacht op. :')

Bij haar hoor ik alleen maar: Kijk mij, kijk mij!

Alsof ze niet voldoende aandacht heeft gekregen of krijgt.

Overigens echt heel erg knap om met de klachten die ze heeft, zoveel borden te tillen. :+

Heel de tijd zielig doen en op tiktok ineens zeggen dat je genezen bent van longcovid. Lever die rolstoel dan in, dan krijgt hopelijk iemand hem die hem veel, veel harder nodig heeft dan zij.
pi_220762864
En er komt eind deze maand weer een doos van AM. Gericht op uitjes. Dus daar moesten alle kinderen ook weer heen gesleept worden de afgelopen 2 weken? Zodat ze honderden foto’s kan maken voor haar dagelijkse spam?

Maar ze zet haar kinderen uiteraard niet in voor reclame hè, gekkies!
pi_220762868
Gierige Gerda is ook Facebook ook weer heel vriendelijk zeg. Sjonge jonge.
pi_220763220
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2026 11:08 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Mijan is een binnen kind en een winkel kind, pretparken en dierentuinen vindt Sanneke hij niet leuk
Dat scheelt dan weer, hoeft ze ook niet meer te leuren om gratis Efteling overnachtingen en toegang en dan hoeft Fien&Teun ook niet meer. Wat een tegenvaller voor Sanneke.
pi_220763288
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 09:27 schreef Huisopdehoek het volgende:
Als ik een ernstige ziekte zou hebben die mijn hart en longen betreft, zou ik niet in water van 4 graden springen.

Maar you do you.
Exact dat! Is echt gevaarlijk
In haar situatie.
pi_220763320
Nou Sanneke kan letterlijk en figuurlijk aan de bak🥳🥳
pi_220763406
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 12:39 schreef Lalaland79 het volgende:
Allemaal duur spul voor een hobby die ze waarschijnlijk 3minuten vol gaat houden.
pi_220763454
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 10:54 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Daar had ik het wel mee te doen hoor... erin heeft het echt zwaar gehad met die oudste en jongste.. en als dan een "vriendin" je verhalen jat... triest..
Ja, met haar had ik het te doen, dat was echt heel heftig
pi_220763474
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 12:39 schreef Lalaland79 het volgende:
En ze heeft er ook uren (..) over gedaan om een paar stories/fotos te plaatsen, omdat kind niet geëntertaind werd door familie.

Maar benieuwd naar haar baksels. En of ze haar handen wast voor ze met het deeg aan de gang gaat
En hoe ze dat gaat doen met een kind wat aan haar geplakt zit.
pi_220763509
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2026 12:46 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Allemaal duur spul voor een hobby die ze waarschijnlijk 3minuten vol gaat houden.
Maar ze gaat een wurksjop doen van haar bestie! En die LEERT HAAR ALLES!
pi_220763537
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 10:13 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Grenzen, daar zit het hem in. Ik heb nog nooit gezien dat Judith grenzen trekt bij/voor haar kind.
En daarom zien we in de filmpjes grenzeloos gedrag. Een kind dat duidelijk om begrenzing vraagt.
Ik vind het vooral sneu voor het mannetje, want het is inderdaad gedrag dat meestal irritatie opwekt.
pi_220763608
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 10:21 schreef Weerikier het volgende:
AM doet maar even een voorstelrondje voor alle Sanjays en Depaks uit India die deze vakantie in ene besloten een 50-jarige moeke uit een buitenwijkje van Delft massaal te gaan volgen.
😂
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220763694
J. Heeft van haar moeder overgenomen dat je helemaal niet vóór je hoeft te kijken als je fietst, maar dat je gewoon opzij kijkend naar je filmende moeder langs de sloot kan rijden.
pi_220763715
Zie ik nou goed dat Sofie voor moederdag lingerie en een bikini heeft gekregen? Stuur je dan Junior naar een lingeriewinkel om een setje voor zijn moeder te kiezen in plaats van een ontbijt op bed en een versje met tekening?
pi_220763741
Ik ben blij dat Debbie (inmiddels alweer een tijdje natuurlijk) terug is en dat ze zo mogelijk nog gekker lijkt dan daarvoor.
Haar reden voor afwezigheid was dus geen gedwongen opname 😆

Ze biedt wel vermaak als ik weer eens niet kan slapen.
pi_220763745
En onze bestseller-schrijfster heeft het over de 'blote mouwen' van Jet.
pi_220763775
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2026 12:46 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Aan dat ene rijsmandje heeft ze al niets als ze met deze pan gaat werken. Ze moet eerst maar eens gaan ontdekken of ze een actieve starter krijgt. Maar... dat gaat ze vanavond vast allemaal leren van AM. En als ze het al lastig vindt om een story te plaatsen omdat er een kind aan haar gekleefd zit, dan ben ik heel benieuwd hoe ze een deegje gaat maken...
pi_220763857
Ruimt DBM de gemorste limonade pas op na het sporten? Hoop dat er dan geen mieren zijn die er lucht van gekregen hebben.
pi_220763862
En het geld van Dion moet rollen. Benieuwd wat Sanneke hem dan heeft gegeven voor hun 5 jarige jubileum. :')

Niks zeker? Want Sanneke heeft het elke dag zooo zwaar en had echt vakantie nodig. En Dion maar alles doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')