abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Colorchick dinsdag 12 mei 2026 @ 09:12:16 #226
382129 crew  Donna
pi_220770139
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 22:36 schreef Lipisu het volgende:

[..]
Heb je haar post gelezen?
Heel eerlijk vind ik dit heel verdrietig dat zo'n post als die van jou geplaatst wordt.
We mogen het niet over minderjarige kinderen hebben hier, over vreemde kledingkeuze of rare kapsels maar dit mag dan weer wel.
Eigenlijk was ik te beduusd om te reageren maar zag net de reactie van Tamara en dat was zo raak.
Ben er echt beduusd van
Je bedoeld waarschijnlijk dat zo'n post blijft staan? Want posts worden niet gecontroleerd en dan pas geplaatst, posts zijn gewoon meteen zichtbaar.
Wij lezen niet alles. Ik lees dit nu pas en heb de hele opsomming weggehaald, echt totaal onnodig.
0 reports. 0. NUL.
We doen het samen he? Als al die 7 die jouw post liken nou gewoon even een TR gezet hadden was het gisteren al weggehaald.
pi_220770147
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 07:48 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Hij heeft extra vrij gekregen
Ik begrijp vooral niet waarom. Het is niet dat twee weken te kort voor een vakantie als deze is.
Ik snap dat ze herinneringen wil maken maar moet dat persé met vaak en lang op vakantie?
pi_220770148
Wat een raar filmpje van VeraCamilla over die vaginale creme. Alsof je zwetend en puffend op de bank zit tijdens je zwangerschap. Het zal maar goed betalen om op deze manier reclame te maken. En inderdaad zoals iemand hier ook al een zei een beetje viezig ofzo?
pi_220770179
Zaterdag miste vriendinnetje alleen kracht, geen conditie en gisteravond had ze ineens geen conditie.. Gelukkig heeft ze nog wel even verteld dat ze veruit de kleinste (jongste) is maar iedereen zo lief is voor haar. Persoonlijk had ik dan iets gekozen met kinderen van haar eigen leeftIjd, helemaal omdat ze veruit de kleinste (jongste) is en je dan nooit een gelijkwaardig “gevecht” kan hebben.
pi_220770189
Sanneke die zit te denken om nieuw speelgoed te kopen zodat mijan zichzelf weer bezig kan houden.. 🤔👍 hij heeft vast nieuwe spullen nodig...
Zit zijn ene oog nu trouwens "dichter" dan zijn andere oog? Viel mij ineens op 🤔🤷
De manier dat Sanneke ook steeds tegen hem praat 😵‍💫 trek dat echt heel slecht
pi_220770237
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 09:19 schreef IlseMarije het volgende:
Zaterdag miste vriendinnetje alleen kracht, geen conditie en gisteravond had ze ineens geen conditie.. Gelukkig heeft ze nog wel even verteld dat ze veruit de kleinste (jongste) is maar iedereen zo lief is voor haar. Persoonlijk had ik dan iets gekozen met kinderen van haar eigen leeftIjd, helemaal omdat ze veruit de kleinste (jongste) is en je dan nooit een gelijkwaardig “gevecht” kan hebben.
Ik zou het vooral naar vinden voor die hele groep die zich aan moet passen aan jou mini...
pi_220770253
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 07:51 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Maar Bob miste toch al dagen voor de vakantie? Of heb ik dat verkeerd onthouden? 🙈
Dat had ik ook zo onthouden.
Hij was zelfs boos dat hij niet meer hoefde die laatste dagen. En daarom durfde ze ook niet te vertellen van die atletiekwefstrijd die hij ging missen.
Ze hadden 3 weken vakantie zei Juud
pi_220770297
Ik even terug "dbm heeft toch een trainer? Waarom lift ze fout.. zo krijg je blessures" nu kim... weer aan het liften sinds haar rug fuckery (of zoiets) dus idd een blessure gekregen... en nog steeds gaat mijn rug bijna zeer doen als ik naar haar lift kijk 😵‍💫 die heeft straks serieuze problemen in haar rug... waar is die trainer??? En als dit echt onder begeleiding is wat voor kneus is dat???
pi_220770321
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 09:19 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Sanneke die zit te denken om nieuw speelgoed te kopen zodat mijan zichzelf weer bezig kan houden.. 🤔👍 hij heeft vast nieuwe spullen nodig...
Zit zijn ene oog nu trouwens "dichter" dan zijn andere oog? Viel mij ineens op 🤔🤷
De manier dat Sanneke ook steeds tegen hem praat 😵‍💫 trek dat echt heel slecht
Op die leeftijd plante ik ze in de box. Soms even piepen maar daarna waren ze druk met dat speelgoed wat daar lag en had ik mn handen vrij. En nieuw speelgoed is gewoon een excuus om naar de winkels te gaan en geld uit te geven. Dus Sanneke rennen!!!
pi_220770362
Mijan heeft zijn speelgoed nog niet aangeraakt vandaag, en nu denk Sanneke dat ze nieuw speelgoed moet gaan kopen 🤦♀ mens, ga lekker naar buiten met hem, dan duren de ochtenden ook niet zo lang
pi_220770405
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 09:30 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Op die leeftijd plante ik ze in de box. Soms even piepen maar daarna waren ze druk met dat speelgoed wat daar lag en had ik mn handen vrij. En nieuw speelgoed is gewoon een excuus om naar de winkels te gaan en geld uit te geven. Dus Sanneke rennen!!!
Iedereen weet ook dat te veel speelgoed zorgt dat er minder gespeeld word... Iedereen behalve Sanneke 😂 hier ook gewoon in de box nog op die leeftijd 👍 maar ook kon ik ze gewoon neer zetten met iets wat ze leuk vonden...
Niemand heeft tijd voor dat continue geplak toch?
pi_220770468
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 09:40 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Iedereen weet ook dat te veel speelgoed zorgt dat er minder gespeeld word... Iedereen behalve Sanneke 😂 hier ook gewoon in de box nog op die leeftijd 👍 maar ook kon ik ze gewoon neer zetten met iets wat ze leuk vonden...
Niemand heeft tijd voor dat continue geplak toch?
Ik had geen box meer maar wel een kinderstoel (met riem 😉 voor de jongste) waar ze inzaten als ik iets moest doen. Ik liet ze vooral lekker spelen.
pi_220770495
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 09:40 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Iedereen weet ook dat te veel speelgoed zorgt dat er minder gespeeld word... Iedereen behalve Sanneke 😂 hier ook gewoon in de box nog op die leeftijd 👍 maar ook kon ik ze gewoon neer zetten met iets wat ze leuk vonden...
Niemand heeft tijd voor dat continue geplak toch?
Ik had nog een huishouden te doen, dus de hele dag een kind aan me geplakt werkt dan niet
pi_220770525
AM moet ook weer schooien om hartjes voor haar bereik
pi_220770547
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 09:40 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Iedereen weet ook dat te veel speelgoed zorgt dat er minder gespeeld word... Iedereen behalve Sanneke 😂 hier ook gewoon in de box nog op die leeftijd 👍 maar ook kon ik ze gewoon neer zetten met iets wat ze leuk vonden...
Niemand heeft tijd voor dat continue geplak toch?
Niemand heeft haar dit verteld!
pi_220770634
AM heeft geleerd van de opmerkingen dat aan haar boeken duidelijk te zien is dat ze ongelezen zijn🤣🤣🤣

Vraag me af hoe dat gaat thuis. Benieuwd of we ook nog iets gaan horen over de gekochte volgers. Dat dat hoort bij haar werk, bijvoorbeeld😁
pi_220770660
Sanneke heeft mij geblokt. Had aangegeven dat ik haar gestreepte broek niet mooi vond staan
pi_220770727
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 10:20 schreef Lonneke1983 het volgende:
Sanneke heeft mij geblokt. Had aangegeven dat ik haar gestreepte broek niet mooi vond staan
Ik ben geblokt zonder ooit enige interactie met haar te hebben gehad. Ik volgde haar niet eens🤣
pi_220770774
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 20:11 schreef Babbelaertje het volgende:
Vind Koen er overigens op die foto bij zijn ouders fris/ontspannen uitzien,door de minder diepe groeven in z’n gezicht lijkt hij ook een stukje jonger weer!
Goed om te zien ook :)

In tegenstelling tot timmie die steeds meer groeven in z’n gezicht krijgt, de cringe bjorn borg reclame waar hij ook in meedraaft uiteraard wel als een stoere jongen met z’n capuchon op en handen in de zakken,voelt hij zich misschien toch nog een beetje man
Vond ik ook. Ik zit nu in de podcast maar ze overweegt echt nog een kind sort of! Ik ben toch nog steeds erg benieuwd wat er Michelle is aangedaan volgens Michelle....
pi_220770835
quote:
3s.gif Op maandag 11 mei 2026 20:26 schreef Joleinuitdestad het volgende:
Het is toch om te gieren! MCW op haar hoge hakken en in rok in de metro en bij/inj het stadion, terwijl Timmie, de jongens en het ganse verder publiek makkelijk gekleed gaat.
Voor wie doe je dit, vraag ik me dan af.....

In de podcat wordt het verschil tussen Iris en Michelle ook duidelijker. Iris lijkt soms zichtbaar ongemakkelijk bij de grote verhalen van Mies. Iris spreekt vanuit haar hart en vanuit haar ondernemerszijn.
Mies raaskalt maar wat vanuit 'Kijk mij zijn'. Maar ze is niks.
Ik merk ook dat er zich een bepaalde irritatie bij Iris ontwikkelt, en terecht
pi_220770908
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 10:20 schreef Lonneke1983 het volgende:
Sanneke heeft mij geblokt. Had aangegeven dat ik haar gestreepte broek niet mooi vond staan
😂 tja das ook niet aardig (wel waar... maar Sanneke is niet gewend om eerlijke vrienden te hebben waarschijnlijk)
pi_220770920
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2026 23:15 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik vind de omgeving wel echt prachtig waar ze zit.
Grappig dat ze het over een scherm arme vakantie (voor Bob) heeft. We zien regelmatig hoe de ene de zus de andere filmt terwijl de andere zus Bob weer filmt.
En bij een afgrond mag Bob toch geen autonome keuzes maken. Volkomen logisch uiteraard, maar vind t toch niet passen bij haar 😅
Ik vroeg me af; heeft Bob geen school?
pi_220770980
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 10:29 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Ik vroeg me af; heeft Bob geen school?
Ik vroeg me een paar posts geleden hetzelfde af : ;) ⬆️ En kreeg als antwoord dat ze extra vrij had gekregen.
pi_220770997
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 10:29 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Ik vroeg me af; heeft Bob geen school?
Ga bijna twijfelen om mijn kinderen van school te halen... al die flu kids die veel school missen zijn ook allemaal super slim en lopen kilometers voor ... je zou haast denken dat school dom maakt ofzo 🤔
pi_220771042
Sanneke moet gewoon een berg speelgoed boven zeggen waar M het niet ziet, dan gaat ie waarschijnlijk al beter spelen als hij minder om zich heen heeft. En dan iedere maand speelgoed wisselen, heeft die jongen iedere maand nieuw speelgoed. Maar dan heeft ze natuurlijk geen excuses om naar buiten te gaan om Dion z’n geld uit te geven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')