Je bedoeld waarschijnlijk dat zo'n post blijft staan? Want posts worden niet gecontroleerd en dan pas geplaatst, posts zijn gewoon meteen zichtbaar.quote:Op maandag 11 mei 2026 22:36 schreef Lipisu het volgende:
[..]
Heb je haar post gelezen?
Heel eerlijk vind ik dit heel verdrietig dat zo'n post als die van jou geplaatst wordt.
We mogen het niet over minderjarige kinderen hebben hier, over vreemde kledingkeuze of rare kapsels maar dit mag dan weer wel.
Eigenlijk was ik te beduusd om te reageren maar zag net de reactie van Tamara en dat was zo raak.
Ben er echt beduusd van
Ik begrijp vooral niet waarom. Het is niet dat twee weken te kort voor een vakantie als deze is.quote:
Ik zou het vooral naar vinden voor die hele groep die zich aan moet passen aan jou mini...quote:Op dinsdag 12 mei 2026 09:19 schreef IlseMarije het volgende:
Zaterdag miste vriendinnetje alleen kracht, geen conditie en gisteravond had ze ineens geen conditie.. Gelukkig heeft ze nog wel even verteld dat ze veruit de kleinste (jongste) is maar iedereen zo lief is voor haar. Persoonlijk had ik dan iets gekozen met kinderen van haar eigen leeftIjd, helemaal omdat ze veruit de kleinste (jongste) is en je dan nooit een gelijkwaardig “gevecht” kan hebben.
Dat had ik ook zo onthouden.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 07:51 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Maar Bob miste toch al dagen voor de vakantie? Of heb ik dat verkeerd onthouden? 🙈
Op die leeftijd plante ik ze in de box. Soms even piepen maar daarna waren ze druk met dat speelgoed wat daar lag en had ik mn handen vrij. En nieuw speelgoed is gewoon een excuus om naar de winkels te gaan en geld uit te geven. Dus Sanneke rennen!!!quote:Op dinsdag 12 mei 2026 09:19 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Sanneke die zit te denken om nieuw speelgoed te kopen zodat mijan zichzelf weer bezig kan houden.. 🤔👍 hij heeft vast nieuwe spullen nodig...
Zit zijn ene oog nu trouwens "dichter" dan zijn andere oog? Viel mij ineens op 🤔🤷
De manier dat Sanneke ook steeds tegen hem praat 😵💫 trek dat echt heel slecht
Iedereen weet ook dat te veel speelgoed zorgt dat er minder gespeeld word... Iedereen behalve Sanneke 😂 hier ook gewoon in de box nog op die leeftijd 👍 maar ook kon ik ze gewoon neer zetten met iets wat ze leuk vonden...quote:Op dinsdag 12 mei 2026 09:30 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Op die leeftijd plante ik ze in de box. Soms even piepen maar daarna waren ze druk met dat speelgoed wat daar lag en had ik mn handen vrij. En nieuw speelgoed is gewoon een excuus om naar de winkels te gaan en geld uit te geven. Dus Sanneke rennen!!!
Ik had geen box meer maar wel een kinderstoel (met riem 😉 voor de jongste) waar ze inzaten als ik iets moest doen. Ik liet ze vooral lekker spelen.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 09:40 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Iedereen weet ook dat te veel speelgoed zorgt dat er minder gespeeld word... Iedereen behalve Sanneke 😂 hier ook gewoon in de box nog op die leeftijd 👍 maar ook kon ik ze gewoon neer zetten met iets wat ze leuk vonden...
Niemand heeft tijd voor dat continue geplak toch?
Ik had nog een huishouden te doen, dus de hele dag een kind aan me geplakt werkt dan nietquote:Op dinsdag 12 mei 2026 09:40 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Iedereen weet ook dat te veel speelgoed zorgt dat er minder gespeeld word... Iedereen behalve Sanneke 😂 hier ook gewoon in de box nog op die leeftijd 👍 maar ook kon ik ze gewoon neer zetten met iets wat ze leuk vonden...
Niemand heeft tijd voor dat continue geplak toch?
Niemand heeft haar dit verteld!quote:Op dinsdag 12 mei 2026 09:40 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Iedereen weet ook dat te veel speelgoed zorgt dat er minder gespeeld word... Iedereen behalve Sanneke 😂 hier ook gewoon in de box nog op die leeftijd 👍 maar ook kon ik ze gewoon neer zetten met iets wat ze leuk vonden...
Niemand heeft tijd voor dat continue geplak toch?
Ik ben geblokt zonder ooit enige interactie met haar te hebben gehad. Ik volgde haar niet eens🤣quote:Op dinsdag 12 mei 2026 10:20 schreef Lonneke1983 het volgende:
Sanneke heeft mij geblokt. Had aangegeven dat ik haar gestreepte broek niet mooi vond staan
Vond ik ook. Ik zit nu in de podcast maar ze overweegt echt nog een kind sort of! Ik ben toch nog steeds erg benieuwd wat er Michelle is aangedaan volgens Michelle....quote:Op maandag 11 mei 2026 20:11 schreef Babbelaertje het volgende:
Vind Koen er overigens op die foto bij zijn ouders fris/ontspannen uitzien,door de minder diepe groeven in z’n gezicht lijkt hij ook een stukje jonger weer!
Goed om te zien ook![]()
In tegenstelling tot timmie die steeds meer groeven in z’n gezicht krijgt, de cringe bjorn borg reclame waar hij ook in meedraaft uiteraard wel als een stoere jongen met z’n capuchon op en handen in de zakken,voelt hij zich misschien toch nog een beetje man
Ik merk ook dat er zich een bepaalde irritatie bij Iris ontwikkelt, en terechtquote:Op maandag 11 mei 2026 20:26 schreef Joleinuitdestad het volgende:
Het is toch om te gieren! MCW op haar hoge hakken en in rok in de metro en bij/inj het stadion, terwijl Timmie, de jongens en het ganse verder publiek makkelijk gekleed gaat.
Voor wie doe je dit, vraag ik me dan af.....
In de podcat wordt het verschil tussen Iris en Michelle ook duidelijker. Iris lijkt soms zichtbaar ongemakkelijk bij de grote verhalen van Mies. Iris spreekt vanuit haar hart en vanuit haar ondernemerszijn.
Mies raaskalt maar wat vanuit 'Kijk mij zijn'. Maar ze is niks.
😂 tja das ook niet aardig (wel waar... maar Sanneke is niet gewend om eerlijke vrienden te hebben waarschijnlijk)quote:Op dinsdag 12 mei 2026 10:20 schreef Lonneke1983 het volgende:
Sanneke heeft mij geblokt. Had aangegeven dat ik haar gestreepte broek niet mooi vond staan
Ik vroeg me af; heeft Bob geen school?quote:Op maandag 11 mei 2026 23:15 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik vind de omgeving wel echt prachtig waar ze zit.
Grappig dat ze het over een scherm arme vakantie (voor Bob) heeft. We zien regelmatig hoe de ene de zus de andere filmt terwijl de andere zus Bob weer filmt.
En bij een afgrond mag Bob toch geen autonome keuzes maken. Volkomen logisch uiteraard, maar vind t toch niet passen bij haar 😅
Ik vroeg me een paar posts geleden hetzelfde af :quote:Op dinsdag 12 mei 2026 10:29 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Ik vroeg me af; heeft Bob geen school?
Ga bijna twijfelen om mijn kinderen van school te halen... al die flu kids die veel school missen zijn ook allemaal super slim en lopen kilometers voor ... je zou haast denken dat school dom maakt ofzo 🤔quote:Op dinsdag 12 mei 2026 10:29 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Ik vroeg me af; heeft Bob geen school?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |