abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220767038
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 19:14 schreef opwegnaar het volgende:
Ah, wel positief om te zien dat de jongste van HVK spinazie en aardappeltjes eet! Laatst zag ik bij die meiden ook iets wat leek op een salade op het bord liggen?
Als ze buiten de deur gratis eten krijgen, blijken haar kinderen ineens veel meer te lusten. Mijn kind eet ook vaak meer buiten de deur hoor, maar die gaat niet ineens sla eten terwijl dat thuis enorm smerig gevonden wordt. Meer van wat het kind thuis lust, ja, dat wel. Maar bij hvk heb ik het sterke vermoeden dat haar kinderen gewoon veel lusten, maar dat het moeders allemaal teveel werk is en er dus maar weer kale pasta, aardappelkroketten en worteltjes op tafel komen.
pi_220767085
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 18:50 schreef Muisjeruisje het volgende:
Puurleonie is het weer net niet, vreselijk vormloos die rode jurk
Eens. Ze heeft al een apart figuur, maar met wat beter passende kleding zou het er allemaal een stuk beter uitzien. Persoonlijk vind ik het altijd vrij onverzorgd ogen.
pi_220767141
Ooohh dat boek bij AM! 😱😭 Waarom zou je dat in hemelsnaam doen? En nu bladert ze steeds terug naar de 1e pagina om te kijken wie wie is? Schrijf het dan op een apart A4-tje..
pi_220767200
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 18:26 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Sanneke heeft tijdens de vakantie geleerd aan tafel te eten met haar kind 🤣😂 gaan ze nu altijd doen 😂🤣 ze draait camera om mijan te laten zien en showt daarbij haar hele tafel vol troep 🤣😂👍 ja Sanneke... we geloven je helemaal
Dion twijfelt, die vraagt zich af of ze het volhouden. Ze doen alsof ze gaan trainen voor een marathon.
Wel weer allemaal gezonde zooi in huis zie ik. Dat houden ze wel vol!
pi_220767270
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 19:14 schreef opwegnaar het volgende:
Ah, wel positief om te zien dat de jongste van HVK spinazie en aardappeltjes eet! Laatst zag ik bij die meiden ook iets wat leek op een salade op het bord liggen?
Je ziet op het moederdag filmpje jada ook gewoon komkommer en tomaat pakken.
pi_220767279
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 18:46 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Heb je dat wel laten zien op insta?
Nee helaas... ben wel geïnspireerd nu voor de wild reclame
pi_220767287
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 19:35 schreef Jenn1806 het volgende:
Ooohh dat boek bij AM! 😱😭 Waarom zou je dat in hemelsnaam doen? En nu bladert ze steeds terug naar de 1e pagina om te kijken wie wie is? Schrijf het dan op een apart A4-tje..
Heel raar. Maar he, het is gekregen en daarna gaat het vast de papierbak in.
pi_220767339
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 19:49 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Nee helaas... ben wel geïnspireerd nu voor de wild reclame
En je weet nu dat je zeep en deo als kraamcadeau moet geven. Want de geuren uit de kraamweek blijf je je altijd herinneren.
pi_220767354
Joost heeft een beamer aangeschaft voor het gezin. Gekregen natuurlijk maar aangeschaft klinkt wat volwassener.
pi_220767372
quote:
9s.gif Op maandag 11 mei 2026 19:13 schreef Beertjeteddy het volgende:
Sorry maar die nieuwste story/reels van Veracamilla... sorry maar waarom maak je hier reclame over? Krijgt ze hier daadwerkelijk zo veel voor dat je jezelf zo voor paal zet?
Ik vind haar ook een beetje soms viezig overkomen, weet niet helemaal waarom. :@
Ja deze is wel heel erg
I can't help it, if I'm lucky
pi_220767417
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 19:42 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dion twijfelt, die vraagt zich af of ze het volhouden. Ze doen alsof ze gaan trainen voor een marathon.
Wel weer allemaal gezonde zooi in huis zie ik. Dat houden ze wel vol!
Er lagen van die lekkere gevulde chocolade ballen die oplossen in hete melk😋😋. Nu heb ik daar ook trek in🤣

[ Bericht 0% gewijzigd door Lalaland79 op 11-05-2026 20:03:35 (Taalfout ) ]
pi_220767542
Vind Koen er overigens op die foto bij zijn ouders fris/ontspannen uitzien,door de minder diepe groeven in z’n gezicht lijkt hij ook een stukje jonger weer!
Goed om te zien ook :)

In tegenstelling tot timmie die steeds meer groeven in z’n gezicht krijgt, de cringe bjorn borg reclame waar hij ook in meedraaft uiteraard wel als een stoere jongen met z’n capuchon op en handen in de zakken,voelt hij zich misschien toch nog een beetje man
pi_220767548
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 19:35 schreef Jenn1806 het volgende:
Ooohh dat boek bij AM! 😱😭 Waarom zou je dat in hemelsnaam doen? En nu bladert ze steeds terug naar de 1e pagina om te kijken wie wie is? Schrijf het dan op een apart A4-tje..
Wat idioot. Ik krijg daar echt error van. Wat is er mis met een blaadje (vroeger hadden ze een enorm handige uitvinding: een notitieblok noemden ze dat).
pi_220767564
quote:
9s.gif Op maandag 11 mei 2026 19:13 schreef Beertjeteddy het volgende:
Sorry maar die nieuwste story/reels van Veracamilla... sorry maar waarom maak je hier reclame over? Krijgt ze hier daadwerkelijk zo veel voor dat je jezelf zo voor paal zet?
Ik vind haar ook een beetje soms viezig overkomen, weet niet helemaal waarom. :@
Vera vind ik wel een leuke influencer. Ze is lief, verzorgd en actief, maar ook real in mijn optiek :) En ze lijkt oprecht achter haar reclames te staan.
pi_220767602
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2026 20:03 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Er lagen van die lekkere gevulde chocolade ballen die oplossen in hete melk😋😋. Nu heb ik daar ook trek in🤣
Die zag ik ook! En dan dat fruit met chocolade en nog chocolade waar ze eigenlijk niets van verwachtte. Waarom koop je dat dan???
pi_220767605
MaikeKD verkoopt kleding van Parkertje voor heel veel geld (vind ik). Zal wel veel merkkleding zijn maar toch. Kwam nog eens 7 euro verzendkosten bij maar in een mum van tijd is het weer verkocht. Nog meer mensen die de oversized kleding van dat mannetje mooi vinden dus.
Of misschien hebben ze jongens die een paar jaar ouder zijn
pi_220767616
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 18:50 schreef Muisjeruisje het volgende:
Puurleonie is het weer net niet, vreselijk vormloos die rode jurk
Hij verbloemt haar buik anders heel goed. Ik vind het juist bij haar lichaam passen. Zeker met dat blousje of als ze er vorm in brengt (en dan dat vreselijke kettingding verbergt). Ik vind het dus net wel iets voor haar. De kleur is niet mijn ding.
pi_220767626
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 20:11 schreef Babbelaertje het volgende:
Vind Koen er overigens op die foto bij zijn ouders fris/ontspannen uitzien,door de minder diepe groeven in z’n gezicht lijkt hij ook een stukje jonger weer!
Goed om te zien ook :)

In tegenstelling tot timmie die steeds meer groeven in z’n gezicht krijgt, de cringe bjorn borg reclame waar hij ook in meedraaft uiteraard wel als een stoere jongen met z’n capuchon op en handen in de zakken,voelt hij zich misschien toch nog een beetje man
Tim lijkt inderdaad zo'n stoere jongenslook te willen hebben, net zoals die gastjes met tasje om, petje op, capuchon erover en je net niet aanrijden als ze op hun fatbike voorbij scheuren. Die hele stoere blik.Tegelijk sjokt hij sullig achter MW aan en houdt hij meer dan eens haar tas vast. En doet hij niet anders dan kleffe zoenposes voor de foto. Ik mis bij hem al dat mannelijke.
pi_220767680
Het is toch om te gieren! MCW op haar hoge hakken en in rok in de metro en bij/inj het stadion, terwijl Timmie, de jongens en het ganse verder publiek makkelijk gekleed gaat.
Voor wie doe je dit, vraag ik me dan af.....

In de podcat wordt het verschil tussen Iris en Michelle ook duidelijker. Iris lijkt soms zichtbaar ongemakkelijk bij de grote verhalen van Mies. Iris spreekt vanuit haar hart en vanuit haar ondernemerszijn.
Mies raaskalt maar wat vanuit 'Kijk mij zijn'. Maar ze is niks.

[ Bericht 28% gewijzigd door Joleinuitdestad op 11-05-2026 20:33:26 ]
pi_220767682
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2026 20:14 schreef Geledruif2 het volgende:

[..]
Vera vind ik wel een leuke influencer. Ze is lief, verzorgd en actief, maar ook real in mijn optiek :) En ze lijkt oprecht achter haar reclames te staan.
Ik vind haar ook leuk maar deze reclame is wel heel oncharmant met dat uitgebreid in haar kruis krabben.
Natuurlijk gaat de reclame daar wel over maar dan nog.
I can't help it, if I'm lucky
pi_220767718
quote:
17s.gif Op maandag 11 mei 2026 20:19 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Hij verbloemt haar buik anders heel goed. Ik vind het juist bij haar lichaam passen. Zeker met dat blousje of als ze er vorm in brengt (en dan dat vreselijke kettingding verbergt). Ik vind het dus net wel iets voor haar. De kleur is niet mijn ding.
Een, ik vind de jurk haar ook goed staan. Wel met of de blouse of het riempje. Anders is het idd vrij vormloos. Maar ik juich het juist toe als vollere vrouwen zich ook vrouwelijk durven kleden met jurkjes of rokjes.

De kleur en qua smaak vind ik het vaak net niet bij haar, maar dit vind ik leuk staan.
pi_220767852
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 20:29 schreef Sushirijst het volgende:

[..]
Een, ik vind de jurk haar ook goed staan. Wel met of de blouse of het riempje. Anders is het idd vrij vormloos. Maar ik juich het juist toe als vollere vrouwen zich ook vrouwelijk durven kleden met jurkjes of rokjes.

De kleur en qua smaak vind ik het vaak net niet bij haar, maar dit vind ik leuk staan.
Ze draagt weleens vaker jurken, laatst een blauw/witte oid en die stond haar wel leuk vond ik, maar dat was dus een andere model
pi_220767965
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 20:17 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Die zag ik ook! En dan dat fruit met chocolade en nog chocolade waar ze eigenlijk niets van verwachtte. Waarom koop je dat dan???
Hebben, verveling eten. Het was vast een 'aanbieding/ cashback' en dan kost het maar x, dus dan moet je het kopen en meteen opeten. Haar gezicht ziet eruit, alle chocola die ze naar binnen schuift zal ook niet helpen.
pi_220768112
Tienvanwil moest ook weer huilen. De camera draaide toevallig al om het geluid te testen voor de podcast.
Maar het huilen hoef je niet te delen. Mag je ook gewoon voor jezelf houden. Die fluflu’s janken wat af.
pi_220768197
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 21:07 schreef JaNeeDan het volgende:
Tienvanwil moest ook weer huilen. De camera draaide toevallig al om het geluid te testen voor de podcast.
Maar het huilen hoef je niet te delen. Mag je ook gewoon voor jezelf houden. Die fluflu’s janken wat af.
Ik snap dat dus niet... Zaterdagavond gigantisch moeten huilen (zielige film en aankomende moederdag als kind van een kut moeder) maar dat voelt zo kwetsbaar, dat ik het ook niet met mijn man heb gedeeld. Kan wel hoor, maar hij is aan het werk en alleen maar lastig.
Nee ik schaam me niet voor mijn emoties, maar dat delen met iedereen en z'n moeder is zo next level.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')