abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220766165
Wat een suf beeld zeg, Annemarie die Maarten een kopje koffie gaat brengen op z’n thuiswerkdag omdat hij ‘de koffie niet gaat redden’. Die man is gewoon in loondienst, lijkt me niet meer dan normaal dat hij niet te pas en te onpas in de tijd van z’n werkgever koffie kan gaan drinken met z’n vrouw. Ook niet op z’n thuiswerkdagen.
pi_220766190
Demammavan: het werd al geschreven, maar de jongere kinderen hebben gelukkig in de vakantie alle samenwerkingen voor de uitjesbox van content kunnen voorzien. En vanmiddag is er nog even gesponsord geknutseld (totdat het tablettijd was).

Maar ja, uitjes zijn geen werken denk ik dat Annemarie redeneert. Toch is het wel een verplichting. En wat als een jong kind gewoon behoefte heeft aan lekker thuis aanklooien in de vakantie? Is dat überhaupt een optie in huize Geerts, of kan dat pas als je 12 jaar of ouder bent?

Houden jullie allemaal wel even de dag voor de fanclubdag van Annemarie vrij? Eindelijk gaat hij er dan toch komen. Joechei!!!
pi_220766201
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 18:06 schreef Danielle_ het volgende:
Wat een suf beeld zeg, Annemarie die Maarten een kopje koffie gaat brengen op z’n thuiswerkdag omdat hij ‘de koffie niet gaat redden’. Die man is gewoon in loondienst, lijkt me niet meer dan normaal dat hij niet te pas en te onpas in de tijd van z’n werkgever koffie kan gaan drinken met z’n vrouw. Ook niet op z’n thuiswerkdagen.
Ik breng mijn man ook weleens een kopje koffie als hij thuiswerkt. En hij doet dat ook bij mij. Het komt wel heel dichtbij zo...🙂
En we werken ook weleens beiden thuis en dan moet 1 van ons het koffiezetapparaat aanzetten. Dat zijn echt wel de lastige vraagstukken in het leven (wie doet het?).
pi_220766304
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 17:48 schreef JaNeeDan het volgende:
Debbie zien we binnenkort in een Nijntje shirt. Pippi kan naar de kringloop.
En ze moet even laten zien dat ze een Nijntje boekje in het Engels hebben. En weer door Debbie.
🤣 wel blij dat ze een Nederlandse voor leest.. ik heb overigens ook nijntje boekjes in het Engels en Portugees 👍
pi_220766309
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 18:13 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Ik breng mijn man ook weleens een kopje koffie als hij thuiswerkt. En hij doet dat ook bij mij. Het komt wel heel dichtbij zo...🙂
En we werken ook weleens beiden thuis en dan moet 1 van ons het koffiezetapparaat aanzetten. Dat zijn echt wel de lastige vraagstukken in het leven (wie doet het?).
Haha, het ging me meer om deze uitvoering. Eerst de story dat hij het niet redt om samen koffie te drinken (wat ik dus heel normaal vind, ik vind het eerder gek dat hij altijd iedere koffiepauze uitgebreid beneden lijkt te kunnen doen) en vervolgens Annemarie die al filmend met haar grillplaatje met een kopje erop naar boven gaat en zelfs nog die stijle zoldertrap zonder leuning op klimt om Maarten z’n koffie te brengen. Het is natuurlijk allemaal voor de content, toch weer extra stories, maar verder vind ik de hele vertoning dus wat suf.
pi_220766347
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 18:12 schreef Tarantelle het volgende:
Demammavan: het werd al geschreven, maar de jongere kinderen hebben gelukkig in de vakantie alle samenwerkingen voor de uitjesbox van content kunnen voorzien. En vanmiddag is er nog even gesponsord geknutseld (totdat het tablettijd was).

Maar ja, uitjes zijn geen werken denk ik dat Annemarie redeneert. Toch is het wel een verplichting. En wat als een jong kind gewoon behoefte heeft aan lekker thuis aanklooien in de vakantie? Is dat überhaupt een optie in huize Geerts, of kan dat pas als je 12 jaar of ouder bent?

Houden jullie allemaal wel even de dag voor de fanclubdag van Annemarie vrij? Eindelijk gaat hij er dan toch komen. Joechei!!!
Zomaar wat aanrommelen kunnen (in ieder geval de jongste twee) kinderen Geerts niet. Jet werd ook alweer aan een gesponsorde knutsel gezet. AM ziet dat inderdaad allemaal niet als werk maar "gewoon wat leuks voor de meiden". Ben echt benieuwd of een "nee" daar zomaar geaccepteerd wordt, kan me gewoonweg niet indenken dat iedereen daar maar altijd ja en amen zegt. Denk echt dat AM dit heel gehaaid aanpakt thuis.
pi_220766357
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 18:22 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
🤣 wel blij dat ze een Nederlandse voor leest.. ik heb overigens ook nijntje boekjes in het Engels en Portugees 👍
Ze zijn er ook in verschillende dialecten 😂
pi_220766369
Sanneke heeft tijdens de vakantie geleerd aan tafel te eten met haar kind 🤣😂 gaan ze nu altijd doen 😂🤣 ze draait camera om mijan te laten zien en showt daarbij haar hele tafel vol troep 🤣😂👍 ja Sanneke... we geloven je helemaal
pi_220766389
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 18:24 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Ze zijn er ook in verschillende dialecten 😂
Heb ik ook! Haags en Rotterdams (ook de gruffalo trouwens hebben we in talen en dialecten 😂🤣👍)
pi_220766440
Ooit gehoord van vreemde ogen dwingen?

Tuurlijk zijn er genoeg kinderen thuis die met hem kunnen praten. Enige probleem is dat ze allemaal wel weten wat hij bedoelt, dat maakt de noodzaak om te praten kleiner.

In een vreemde omgeving moet je wel gaan praten om duidelijk te maken wat je wil. Dus ja ik kan mij deze stap heel goed voorstellen en ik hoop dat ze een plekje vinden.
pi_220766546
Is het ooit netjes bij Sanneke thuis? En dan heb ik het niet over speelgoed! Maar overal ligt wel wat! Errors!

Jet zit heerlijk te knutselen bij AM komt die dwangmatige moeder weer aan, je MOET op de tablet want ja planning pfff
pi_220766553
quote:
17s.gif Op maandag 11 mei 2026 17:29 schreef Hocuspocus2 het volgende:
MCW zagen we nooit bij haar schoonouders. JVP komt er wel. Vind ik positief.
Ja die moet het ook ff laten zien hè 😂🥳
pi_220766571
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 18:22 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
🤣 wel blij dat ze een Nederlandse voor leest.. ik heb overigens ook nijntje boekjes in het Engels en Portugees 👍
Heb je dat wel laten zien op insta?
pi_220766588
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 18:26 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Sanneke heeft tijdens de vakantie geleerd aan tafel te eten met haar kind 🤣😂 gaan ze nu altijd doen 😂🤣 ze draait camera om mijan te laten zien en showt daarbij haar hele tafel vol troep 🤣😂👍 ja Sanneke... we geloven je helemaal
Waarom zou het niet kunnen? Het deel waar ze waarschijnlijk aan zaten is niet gefilmd. Ook aan een halve tafel vol troep kan je eten 😉
pi_220766599
Puurleonie is het weer net niet, vreselijk vormloos die rode jurk
pi_220766614
Mwah, zoals ik al schreef zijn de plekken schaars voor deze kinderen en ik ken toch vele kindjes (werktechnisch) die het veel harder nodig hebben. Bijvoorbeeld omdat papa 80+ uur werkt om rond te komen en mama alleen Nigeriaans kan zonder netwerk waardoor er een forse achterstand is in taal/spraakontwikkeling. Tamara zegt zelf; ach zonder zal het ook wel goed komen.
pi_220766714
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 18:48 schreef Sushirijst het volgende:

[..]
Waarom zou het niet kunnen? Het deel waar ze waarschijnlijk aan zaten is niet gefilmd. Ook aan een halve tafel vol troep kan je eten 😉
Er zullen mensen zijn die dat kunnen 👍
pi_220766764
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 19:02 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Er zullen mensen zijn die dat kunnen 👍
Sanneke vast wel
  maandag 11 mei 2026 @ 19:10:03 #169
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_220766832
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 18:12 schreef Tarantelle het volgende:
Demammavan: het werd al geschreven, maar de jongere kinderen hebben gelukkig in de vakantie alle samenwerkingen voor de uitjesbox van content kunnen voorzien. En vanmiddag is er nog even gesponsord geknutseld (totdat het tablettijd was).

Maar ja, uitjes zijn geen werken denk ik dat Annemarie redeneert. Toch is het wel een verplichting. En wat als een jong kind gewoon behoefte heeft aan lekker thuis aanklooien in de vakantie? Is dat überhaupt een optie in huize Geerts, of kan dat pas als je 12 jaar of ouder bent?

Houden jullie allemaal wel even de dag voor de fanclubdag van Annemarie vrij? Eindelijk gaat hij er dan toch komen. Joechei!!!
Deze kinderen moeten ook gepland knutselen en op de tablet.
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_220766843
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2026 06:50 schreef OnderDeMaan88 het volgende:
In de podcast van vorige week vertelde MCW dat ze 2 jaar geleden op de 8e verjaardag van haar oudste, M., kushandjes stuurde naar Tim op het PSV veld. Dus toen al even een setje.
Volgens mij vertelde ze het verhaal anders en was het een van haar zoons die dat deed. Het was wel in die periode dat ze regelmatig in het PSV stadion kwam en opeens een skybox had. Die trouwens op magische wijze ook weer verdween.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_220766861
Sorry maar die nieuwste story/reels van Veracamilla... sorry maar waarom maak je hier reclame over? Krijgt ze hier daadwerkelijk zo veel voor dat je jezelf zo voor paal zet?
Ik vind haar ook een beetje soms viezig overkomen, weet niet helemaal waarom. :@
pi_220766887
Ah, wel positief om te zien dat de jongste van HVK spinazie en aardappeltjes eet! Laatst zag ik bij die meiden ook iets wat leek op een salade op het bord liggen?
pi_220766994
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2026 18:22 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Haha, het ging me meer om deze uitvoering. Eerst de story dat hij het niet redt om samen koffie te drinken (wat ik dus heel normaal vind, ik vind het eerder gek dat hij altijd iedere koffiepauze uitgebreid beneden lijkt te kunnen doen) en vervolgens Annemarie die al filmend met haar grillplaatje met een kopje erop naar boven gaat en zelfs nog die stijle zoldertrap zonder leuning op klimt om Maarten z’n koffie te brengen. Het is natuurlijk allemaal voor de content, toch weer extra stories, maar verder vind ik de hele vertoning dus wat suf.
Oja haha, ik bekijk nooit de filmjes, lees alleen even snel scannend de teksten (lang leve Storynavigation, ik heb echt geen geduld 100 keer een story door te klikken.
pi_220767001
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 13:05 schreef Lynnyl het volgende:
Zie ik nou goed dat Sofie voor moederdag lingerie en een bikini heeft gekregen? Stuur je dan Junior naar een lingeriewinkel om een setje voor zijn moeder te kiezen in plaats van een ontbijt op bed en een versje met tekening?
Ik zag het ook. Gênant.
pi_220767031
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 13:42 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Ik dacht even na haar opstanding dat ze echt was veranderd. Maar ze is gewoon raar, met die blije bakkes de hele tijd
Zeker... die kickt er gewoon op. Bizar als je mentaal zo'n kronkel hebt hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')