abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220764352
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 14:27 schreef Hope88 het volgende:
DBM antwoord bij een andere influencer die vraagt waar moeders zich schuldig over voelen met "dat ik heel veel sport"
Hahahaha
En ze voelt zich ook schuldig dat ze niet veel gedaan heeft met de kinderen deze vakantie, alsof je altijd wat leuks buiten de deur moet doen tijdens een vakantie. (En als dat niet doet moet je je schuldig voelen) Ik herken dat helemaal niet maar ik heb geen rijbewijs en mijn man werkte in vakanties dus waren we gewoon thuis. (Of gingen op de fiets naar een speeltuintje een dorp verder maar echt weg gaan deden we niet)
pi_220764360
KC heeft haar extensions er uit gelaten?
pi_220764369
AM: veel reels plaatsen om maar zichtbaar te zijn. Voor de gekochte volgers uit India? Dan moet ze misschien ook maar een vertaalbutton toevoegen.
pi_220764379
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 14:27 schreef Hope88 het volgende:
DBM antwoord bij een andere influencer die vraagt waar moeders zich schuldig over voelen met "dat ik heel veel sport"
Hahahaha
Die is ook in haar 387e leugen nog niet gestikt… 😂
pi_220764438
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 14:27 schreef Hope88 het volgende:
DBM antwoord bij een andere influencer die vraagt waar moeders zich schuldig over voelen met "dat ik heel veel sport"
Hahahaha
Zij gelooft oprecht dat ze heel veel sport, want alles is (te) veel voor haar. Zoveel ballen die ze hoog moet houden. *kuch*
pi_220764482
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 14:13 schreef Beppie12345 het volgende:

[..]
Zeg het maar. Hij vertrok. Ze veranderde haar naam op Instagram. Hij was terug en hup nog 2 kinderen.
Ach Jeroen woont ergens anders op dit moment, maar is er al sinds donderdag ofzo. Ik vindt het een bar slechte situatie in dit gezin
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 14:24 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Vind het belachelijk dat je zulke dingen deelt! Vind dit echt privé
Zeker! Maar straks weer voor het een of ander een tikkie open gooien en binnen harken maar. Er moeten snel regels komen om kinderen te beschermen tegen dit soort onzin
pi_220764483
Dat gezanik van AM over zichtbaar zijn is toch ook weinig attractief naar die volgmoekes. Het geeft hen niet het gevoel speciaal te zijn. Dat het AM gaat om kwantiteit (desnoods met Anjali en Vihaan uit India) ipv kwaliteit van de lieve cheerleadende volgmoekes.
pi_220764553
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 13:47 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ze had net zo goed online kunnen blijven in die maanden. Het enige was is veranderd is haar omvang en zelfs dat is niet positief.
Enige wat niet echt een probleem was heeft ze wel aangepakt 🤷
pi_220764623
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 15:03 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:

[..]
Ach Jeroen woont ergens anders op dit moment, maar is er al sinds donderdag ofzo. Ik vindt het een bar slechte situatie in dit gezin
[..]
Zeker! Maar straks weer voor het een of ander een tikkie open gooien en binnen harken maar. Er moeten snel regels komen om kinderen te beschermen tegen dit soort onzin
Nou idd! En het zijn al van die kwetsbare kinderen!
pi_220764681
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 14:41 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
En ze voelt zich ook schuldig dat ze niet veel gedaan heeft met de kinderen deze vakantie, alsof je altijd wat leuks buiten de deur moet doen tijdens een vakantie. (En als dat niet doet moet je je schuldig voelen) Ik herken dat helemaal niet maar ik heb geen rijbewijs en mijn man werkte in vakanties dus waren we gewoon thuis. (Of gingen op de fiets naar een speeltuintje een dorp verder maar echt weg gaan deden we niet)
Ja ze voelt zich zo schuldig, maar aan de andere kant blijft ze doorzeuren over Flipje en Flapje die allebei zo ziek waren, dat ze niks konden doen. Misschien voelt ze zich schuldig omdat ze zeker van Flipje nogal een vlokje heeft (ge)maakt en hij bij elke scheet 'ziek' is.
pi_220764701
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 15:03 schreef AnnArt het volgende:
Dat gezanik van AM over zichtbaar zijn is toch ook weinig attractief naar die volgmoekes. Het geeft hen niet het gevoel speciaal te zijn. Dat het AM gaat om kwantiteit (desnoods met Anjali en Vihaan uit India) ipv kwaliteit van de lieve cheerleadende volgmoekes.
Enige doel is samenwerkingen - want eurootjes en boxen aan volgmoekes verkopen - want eurootjes maar het is allemaal éénrichtingsverkeer. Alsof ze zichzelf een akela-rol heeft aangemeten die op een troon zit en neerkijkt over haar volgers die moeten zorgen dat haar bankrekening niet leegloopt. Volgens die blij moeten zijn met haar filmpjes, dankbaar en niet zeuren, en vooral boxen kopen of op linkjes klikken. Anders hoor je niet bij het AM clubje. Dus graag even meewerken aan het zichtbaar houden van haar account ook nog. Dat snappen ze in India vast niet...
pi_220764900
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 11:39 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ik zie in het stukje van tamara staan dat de logopedist zegt dat het goed mogelijk is dat hij straks ineens gaat praten en dat die zich geen zorgen maakt omdat hij wel alles begrijpt.. daaruit maak ik op dat die ernaar gekeken heeft...
Ook zegt ze dat de basisschool hem geobserveerd heeft op de psz en ze met die bevindingen straks dat gesprek hebben...
Tja wat wil je verder nog meer doen 🤔🤷 als diverse hulp al loopt..
Niks, meer kun je niet doen. Ik denk dat het met Tamara haar moedergevoel wel goed zit, ze is niet zo'n paniekzaaier als een Dbm, en hij loopt bij de logopedist, die zullen wel adviseren.
pi_220764944
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 15:32 schreef papierentas het volgende:

[..]
Ja ze voelt zich zo schuldig, maar aan de andere kant blijft ze doorzeuren over Flipje en Flapje die allebei zo ziek waren, dat ze niks konden doen. Misschien voelt ze zich schuldig omdat ze zeker van Flipje nogal een vlokje heeft (ge)maakt en hij bij elke scheet 'ziek' is.
Pfff ze is zo een moeder die haar kinderen ziet smelten in de regen!
pi_220764951
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 14:27 schreef Hope88 het volgende:
DBM antwoord bij een andere influencer die vraagt waar moeders zich schuldig over voelen met "dat ik heel veel sport"
Hahahaha
Hahahahahaha _O-

Oh man, onze atlete.
pi_220764957
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 15:51 schreef Lipisu het volgende:

[..]
Niks, meer kun je niet doen. Ik denk dat het met Tamara haar moedergevoel wel goed zit, ze is niet zo'n paniekzaaier als een Dbm, en hij loopt bij de logopedist, die zullen wel adviseren.
En Tamara weet wel welke weg te bewandelen, ze heeft meer kinderen die (om welke reden dan ook) wat problemen hadden met spraak
pi_220765035
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 15:25 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Nou idd! En het zijn al van die kwetsbare kinderen!
Ze heeft ooit gezegd dat Jeroen zoveel mogelijk tijd met zijn kinderen door wil brengen, dat hij er voor ze is als hij zich goed voelt.
Ik denk dat ze het zelf ook graag anders hadden gezien, en dat ze er samen het beste van proberen te maken .
Ze krijgen professionele begeleiding hoe om te gaan met de situatie .
Ik ben altijd voorzichtig in het oordelen over deze situaties want je weet niet precies hoe het zit.
Ik vind Tamara altijd een lieve moeder , en meest van de tijd dat ik de filmpjes voorbij zie komen zie ik toch wel blije kinderen.
Ik sta niet in haar schoenen dus weet niet hoe ik het zou aanpakken.
pi_220765073
Fitmama.natas. Ik blijf er maar een beetje vreemd naar kijken. Haar bos stro, het behang in de slaapkamer wat al zeker een jaar loshangt, een gleuf in de vloer bij de (ik denk) overgang keuken en woonkamer. Je ziet de folie van de ondervloer eruit steken en er zit ducktape opgeplakt.
Blijkbaar maakt het haar niet uit want ze filmt het bijna dagelijks maar ik zou er zelf niet oké mee zijn.
pi_220765193
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 16:04 schreef Lipisu het volgende:

[..]
Ze heeft ooit gezegd dat Jeroen zoveel mogelijk tijd met zijn kinderen door wil brengen, dat hij er voor ze is als hij zich goed voelt.
Ik denk dat ze het zelf ook graag anders hadden gezien, en dat ze er samen het beste van proberen te maken .
Ze krijgen professionele begeleiding hoe om te gaan met de situatie .
Ik ben altijd voorzichtig in het oordelen over deze situaties want je weet niet precies hoe het zit.
Ik vind Tamara altijd een lieve moeder , en meest van de tijd dat ik de filmpjes voorbij zie komen zie ik toch wel blije kinderen.
Ik sta niet in haar schoenen dus weet niet hoe ik het zou aanpakken.
Dit... ik sta niet in haar schoenen dus kan niet oordelen.. ze maakt andere keuzes dan ik maar ik zie wel blije kinderen waar ze genoeg voor doet 👌 schooien voor bakfiets maar gebruikt hem wel 👍 dus mensen geven niet voor de heb... en niemand word verplicht te geven 🤷 ik zou het niet doen maar heb makkelijk kletsen.. ik kan morgen een nieuwe bakfiets/auto kopen of alletwee tegelijk.. wie weet wat ik zou doen in een andere situatie
pi_220765217
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 16:04 schreef Lipisu het volgende:

[..]
Ze heeft ooit gezegd dat Jeroen zoveel mogelijk tijd met zijn kinderen door wil brengen, dat hij er voor ze is als hij zich goed voelt.
Ik denk dat ze het zelf ook graag anders hadden gezien, en dat ze er samen het beste van proberen te maken .
Ze krijgen professionele begeleiding hoe om te gaan met de situatie .
Ik ben altijd voorzichtig in het oordelen over deze situaties want je weet niet precies hoe het zit.
Ik vind Tamara altijd een lieve moeder , en meest van de tijd dat ik de filmpjes voorbij zie komen zie ik toch wel blije kinderen.
Ik sta niet in haar schoenen dus weet niet hoe ik het zou aanpakken.
Ik heb het niet over Jeroen, ik heb het erover dat ze alles deelt! Kwetsbare kinderen waarbij alles online staat, dingen die gewoon niet voor andere bestemd zijn.. dingen die tegen je gebruikt kunnen worden.

Wat zij met Jeroen doet moet ze zelf weten, soms komen mensen niet van elkaar los.. traumabond. Maar ik vind wel dat delen gevaarlijk!
pi_220765308
Nouja en dat jochie moet nu in de zomer naar een opvang zodat hij veel kan oefenen met taal en spraak in contact met andere kinderen? Huh, ze zijn thuis toch met genoeg kinderen en er zal genoeg gepraat worden. Lijkt me dat Tamara en Jeroen toch dagelijks ook wel gerichte oefeningen kunnen doen? Nouja fijn hoor als het lukt maar zulke opvang is zeer schaars, ik hoop dat er goed gekeken wordt naar wat echt nodig is.
pi_220765346
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 16:48 schreef Keesie123 het volgende:
Nouja en dat jochie moet nu in de zomer naar een opvang zodat hij veel kan oefenen met taal en spraak in contact met andere kinderen? Huh, ze zijn thuis toch met genoeg kinderen en er zal genoeg gepraat worden. Lijkt me dat Tamara en Jeroen toch dagelijks ook wel gerichte oefeningen kunnen doen? Nouja fijn hoor als het lukt maar zulke opvang is zeer schaars, ik hoop dat er goed gekeken wordt naar wat echt nodig is.
Ik weet toevallig uit mijn omgeving met een tweeling die ook niet prate dat een andere omgeving juist helpt.. de tweeling sprak onderling een raar gebrabbel en iedereen thuis "begreep " hen ook dus noodzaak van spreken was er niet.. ze werden dus uit elkaar in verschillende groepen gezet waardoor ze moesten gaan praten
Denk dat dit beetje zelfde effect zal moeten zijn
pi_220765599
quote:
17s.gif Op maandag 11 mei 2026 16:07 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Fitmama.natas. Ik blijf er maar een beetje vreemd naar kijken. Haar bos stro, het behang in de slaapkamer wat al zeker een jaar loshangt, een gleuf in de vloer bij de (ik denk) overgang keuken en woonkamer. Je ziet de folie van de ondervloer eruit steken en er zit ducktape opgeplakt.
Blijkbaar maakt het haar niet uit want ze filmt het bijna dagelijks maar ik zou er zelf niet oké mee zijn.
Ik weet ook niet goed of ik het nou leuk vind om haar te volgen of niet. Het is zo saai en eentonig.
pi_220765784
MCW zagen we nooit bij haar schoonouders. JVP komt er wel. Vind ik positief.
pi_220766060
Debbie zien we binnenkort in een Nijntje shirt. Pippi kan naar de kringloop.
En ze moet even laten zien dat ze een Nijntje boekje in het Engels hebben. En weer door Debbie.
pi_220766159
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 17:48 schreef JaNeeDan het volgende:
Debbie zien we binnenkort in een Nijntje shirt. Pippi kan naar de kringloop.
En ze moet even laten zien dat ze een Nijntje boekje in het Engels hebben. En weer door Debbie.
Bij de Hema verkrijgbaar, Nijntje shirts voor volwassenen. Ze shopt graag, want dan kan ze haar bolide showen. Komt goed dus!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')