abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Colorchick maandag 11 mei 2026 @ 06:38:48 #1
382129 crew  Donna
pi_220761276
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.


Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_220761297
J van AM is 9
Flip van DBM is 8
B van Judith is 7

En als je dan het verschil ziet tussen die kinderen dat is enorm.

Nu is dat natuurlijk altijd, ik zal de laatste zijn die zegt dat alle kinderen hetzelfde (moeten) zijn. Maar dit puur vanwege de vrijheden die hun moeders hun geven.
pi_220761298
In de podcast van vorige week vertelde MCW dat ze 2 jaar geleden op de 8e verjaardag van haar oudste, M., kushandjes stuurde naar Tim op het PSV veld. Dus toen al even een setje.
pi_220761304
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2026 06:50 schreef OnderDeMaan88 het volgende:
In de podcast van vorige week vertelde MCW dat ze 2 jaar geleden op de 8e verjaardag van haar oudste, M., kushandjes stuurde naar Tim op het PSV veld. Dus toen al even een setje.
Je zal dit maar horen als ex (van Tim en van Mies). Naar wicht.
pi_220761380
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 06:55 schreef Keesie123 het volgende:

[..]
Je zal dit maar horen als ex (van Tim en van Mies). Naar wicht.
Ik heb de podcast niet geluisterd, maar bij Michelle zou het zomaar kunnen zijn dat kushandjes niks betekenen, aangezien ze met alles en iedereen zo klef is 🙈
pi_220761428
Was dat rond dezelfde tijd dat ze zoenend met Tim in de gang bij psv werd gespot?
pi_220761438
DBM heeft echt niet door dat ze die kinderen zo kleinzerig maakt door haar zogenaamde bescherming.

Bescherming en pamperen in deze maatschappij kan, maar doe het niet zo erg!

Pesten mag absoluut niet, maar A zij deelt alles en B je voedt het gewoon. Een hele Kitty jasje naar school, op een loopfiets.. jongens van 8 rijden op hun BMX rond niet op een loopfietsje
pi_220761446
Het zou me niet verbazen als Debbie haar volgende #, #anorexia is. Die meid is zo verkeerd bezig, ook naar haar kinderen toe. Ze was echt niet heel dik.....
pi_220761453
Ligt de zoon van Judith nou op een grafsteen?
pi_220761482
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 08:01 schreef JaNeeDan het volgende:
Ligt de zoon van Judith nou op een grafsteen?
Yup... respect zit niet in zijn opvoeding
pi_220761489
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 07:53 schreef Moppie1982 het volgende:
DBM heeft echt niet door dat ze die kinderen zo kleinzerig maakt door haar zogenaamde bescherming.

Bescherming en pamperen in deze maatschappij kan, maar doe het niet zo erg!

Pesten mag absoluut niet, maar A zij deelt alles en B je voedt het gewoon. Een hele Kitty jasje naar school, op een loopfiets.. jongens van 8 rijden op hun BMX rond niet op een loopfietsje
Dat laatste vooral. Hier waren de loopfietsjes voor de kleuterklas al weer door naar het volgende kind. Toen kwam de step fase en nu een MTB. Net zoals de meeste in hun klas
pi_220761494
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 08:11 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Yup... respect zit niet in zijn opvoeding
De doden hebben geen recht op een plek op aarde.
Zelden zo’n domme uitspraak gehoord maar Judith gooide hem er destijds gewoon in.
pi_220761497
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 08:13 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Dat laatste vooral. Hier waren de loopfietsjes voor de kleuterklas al weer door naar het volgende kind. Toen kwam de step fase en nu een MTB. Net zoals de meeste in hun klas
Idem hier.. geen enkele kleuter op loopfiets... meeste al los fietsend en een paar met zijwieltjes 👌 in groep 3 fietst alles gewoon
pi_220761503
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 08:11 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Yup... respect zit niet in zijn opvoeding
Water op de puppy's spuiten oid en weg kropen die diertjes. Irritant jong vind ik het en dat is puur omdat moeder het vertikt hem een opvoeding mee te geven en hem op een voetstuk plaatst waar je u tegen zegt.
pi_220761514
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2026 23:40 schreef Nieve het volgende:
Judith wederom: een zoon die zo naar je kijkt!
Judith heeft dringend een man nodig.
Ik heb ook een zoon die zo kijkt 🤷 maar dat is gewoon blij..
Snap ergens dat ze blij word dat hij een keer blij kijkt.. hij kijkt de helft van deze vakantie alsof hij naar huis wilt 🤷 (wat ook ieder kind volgens mij wel een keer heeft tijdens een vakantie 🤣 maar zo vaak als bobs gezicht op onweer staat hebben wij nog nooit gehad op vakantie)
Maar pfff dat geglibber en geglij met adoratie over een 7 jarige vind ik bijna creepy 😳 doe normaal en bekijk het kind als een kind en niet als een goddelijk wezen
pi_220761528
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 08:18 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]
Water op de puppy's spuiten oid en weg kropen die diertjes. Irritant jong vind ik het en dat is puur omdat moeder het vertikt hem een opvoeding mee te geven en hem op een voetstuk plaatst waar je u tegen zegt.
Positief gezien was ik eigenlijk bang dat hij stenen zou gooien of met een stok erop zou slaan...
Irritant jong zou ik niet zeggen... maar ik zou ook terug gaan naar de auto en ergens anders gaan wandelen als we ze op vakantie tegen zouden komen
pi_220761530
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 08:18 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]
Water op de puppy's spuiten oid en weg kropen die diertjes. Irritant jong vind ik het en dat is puur omdat moeder het vertikt hem een opvoeding mee te geven en hem op een voetstuk plaatst waar je u tegen zegt.
Dit had ik nog niet gezien, had die story doorgeklikt. Die had van mij naar binnen gekund en die had voorlopig niet tegen mij hoeven praten. Maar wat je zegt, zijn moeder vindt alles geweldig. Ik zie hem als een kind waar ik met een grote boog omheen zou lopen. Kan hij niks aan doen, credits gaan naar Judith. Moeder willen worden maar niet willen opvoeden.
pi_220761538
DBM ik snap het niet. De inhoud van een drinkbeker knoeit op de grond en het is meteen een heel drama met allerlei doeken op de grond, te laat komen en krom laminaat?
I can't help it, if I'm lucky
pi_220761594
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 08:28 schreef Missinglink24 het volgende:
DBM ik snap het niet. De inhoud van een drinkbeker knoeit op de grond en het is meteen een heel drama met allerlei doeken op de grond, te laat komen en krom laminaat?
Hahaha, ze had nog een minuut en de vloer zal meteen gaan opzetten, maar dan wel jezelf gaan filmen ipv. handdoek erover, wat keukenrol, en een natte doek, klaar. Echt, koekoek.
pi_220761595
MCW;
Halve finale CL met de jongens: fantastisch! En dat je dan in zo'n superdeluxe hotel zit. Ach jah, of ze hard werkt vind ik moeilijk te beoordelen maar ze houdt in ieder geval haar eigen broek op. Dan mag je het m.i. ook uitgegeven waaraan je wilt. Wel weer opvallend dat ze bij dit hotel (maar ook in Madrid?) een uitgebreide roomtour doen en foto's van het eten. Dat hebben we bij de Cor en Don vakantie niet 1 keer mogen zien.

Die rare post over dat ze niet meer zelf eten te hoeft te bestellen (aparte woordkeus, zeg dan gewoon koken ofzo, of het huishouden doen maargoed, dat wordt volgens mij sinds jaar en dag al door Maudje gedaan) of de deur open te houden; compleet onnodig. Had gewoon lekker een cringe opstel geschreven over hoe blij je bent met Tim enzo zonder terug te kijken naar hoe dingen wellicht in een andere relatie waren.

Ik ben nu wel heel benieuwd naar de podcast maar daar doen ze het volgens mij gewoon om. Controversieel zijn om maar luisteraars te trekken. Is er eigenlijk nog een terugblik geweest om haar bezoekje aan Javea/Iris? Normaal wordt daarvan ook iedere scheet/omhelzing/wijnglas van op de gram gezet.
pi_220761597
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 08:28 schreef Missinglink24 het volgende:
DBM ik snap het niet. De inhoud van een drinkbeker knoeit op de grond en het is meteen een heel drama met allerlei doeken op de grond, te laat komen en krom laminaat?
Whaha en het ook filmen. Als je zo bang bent dat het laminaat krom gaat trekken zorg dan dat je het zo snel mogelijk even droog maakt ipv er alleen doeken op leggen. Maar daar had ze denk ik geen tijd voor, want er moest ook gefilmd worden.
pi_220761619
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 08:15 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Idem hier.. geen enkele kleuter op loopfiets... meeste al los fietsend en een paar met zijwieltjes 👌 in groep 3 fietst alles gewoon
Kleine nuance, niet ieder kind fiets in groep 3 'gewoon'. Onze oudste fietste toen nog niet zelf. Maar zat ook niet op een loopfiets.

quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 08:28 schreef Missinglink24 het volgende:
DBM ik snap het niet. De inhoud van een drinkbeker knoeit op de grond en het is meteen een heel drama met allerlei doeken op de grond, te laat komen en krom laminaat?
En ze moet over 1minuut weg maar nog wel even tijd om een story vol te lullen. En zo'n drama is het toch niet? Ff droog/schoonmaken en klaar
pi_220761627
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 08:01 schreef JaNeeDan het volgende:
Ligt de zoon van Judith nou op een grafsteen?
Hij speelde toen ook op de hunebedden en toen iemand daar wat van zei vond Judith daar van alles van, want de doden hebben geen recht op plek op deze aarde.
pi_220761630
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2026 08:50 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Kleine nuance, niet ieder kind fiets in groep 3 'gewoon'. Onze oudste fietste toen nog niet zelf.

Er staat bij mijn bericht toch ook over hoe het op onze school is? Ik reageer op iemand die vertelde over hoe het op diens school is... 🤷
Hier geen loopfietsjes
pi_220761634
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2026 08:54 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Hij speelde toen ook op de hunebedden en toen iemand daar wat van zei vond Judith daar van alles van, want de doden hebben geen recht op plek op deze aarde.
Klopt. Maar wel kerken en grafkelders o.i.d. bezoeken.
pi_220761696
Hoe Judith ook weer in de weg staat als ze de boot op de kant trekken. Zij en Ilse staan beide weer te filmen 🙄 Als ik die man was geweest had ik haar nog even een harder zetje gegeven.

Ze ziet er ook weer uit alsof ze heel veel vocht vast houdt. Lekker autonoom de plaspillen weer uitstellen?
pi_220761703
Kan je nagaan hoe een andere denkwijze fluflu hebben. Als er iets gebeurt eerst je camera pakken en het live delen ipv actie te ondernemen.
En als je bang bent dat je laminaat zo snel krom trekt, zegt dat dan iets over de kwaliteit daarvan?
pi_220761750
Ik ben positief verrast dat zuinige Judith ging raften. Dat is echt enorm duur (wij vonden het veel te duur met zijn zessen, net als ziplinen, hopelijk zijn de prijzen in het laagseizoen lager).

Maar dan gaat Judith dus filmen tijdens het raften, daar snap ik echt helemaal niets van. Dat is toch zonde! Het is zo mooi daar en in het echt vele malen mooier dan het ooit op je telefoon wordt. Echt doodzonde om alles via een scherm te beleven.

Maar goed, wel erg gaaf dat ze zijn wezen raften (al was het met telefoon in de aanslag).

Ik vind B. dus wel echt een leuk kind, hij doet mij enorm aan mijn jongste denken (die we juist altijd best wel op bepaalde fronten duidelijke grenzen hebben opgelegd). Welke opvoeding beter is, durf ik echt niet te zeggen, die van Judith is een stuk relaxter (maar voelde hier niet echt als een optie, bij de andere kinderen wel).
pi_220761849
🤣 Debbie die een bericht maakt van het vaatwasser leeg maken om te vertellen dat haar kinderen weer naar school zijn... why? En op hoeveel dagen zit het pippie shirt nu? Heel die kast vol met kleding van een samenwerking en je draagt bijna een week je te kleine zara shirtje van de kids afdeling 🤔 of krijgt ze hem simpelweg niet meer uit?
pi_220761864
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 09:13 schreef Tarantelle het volgende:


Ik vind B. dus wel echt een leuk kind, hij doet mij enorm aan mijn jongste denken (die we juist altijd best wel op bepaalde fronten duidelijke grenzen hebben opgelegd). Welke opvoeding beter is, durf ik echt niet te zeggen, die van Judith is een stuk relaxter (maar voelde hier niet echt als een optie, bij de andere kinderen wel).
Stenen gooien naar zwanen en water op jonge puppies is bij mij een no go, wat voor opvoeding ik ook hanteer. Dat is echt een harde grens en dat neem ik Judith hoogst kwalijk.
pi_220761875
Als ik een ernstige ziekte zou hebben die mijn hart en longen betreft, zou ik niet in water van 4 graden springen.

Maar you do you.
pi_220761877
En wat saai, ook dit topic zonder topictitel 😁
(En nee, ik ben even inspiratieloos)
pi_220761908
Je positioneert je camera, kijkt of je goed op beeld staat en filmt terwijl je de vaatwasser uitruimt. Repeat voor ‘de kat een snoepje geven’

Ik zal nooit influencer worden..
pi_220761909
Annick Velthuis maakt alles zo “spannend” en komt erg ongepast en sensatiebelust over.

Vind haar filter geen reclame voor haar zaak.
pi_220761922
Zou Tamara van de logopedist niet het advies hebben gekregen om te stoppen met die babyflessen? En anders kun je dat zelf toch wel onderhand bedenken? Bij LiekeVM lurken die twee jongste dames ook nog dagelijks aan een fles, echt absurd.

Gelukkig kijkt Tamara wel naar wat de best mogelijke school is voor haar kinderen en zoekt hulp, kan HVK nog wat van leren.
pi_220761923
En fijn dat alle kindjes in Rabbithill (dat wisten we nog niet hè?) heel lief en sociaal waren.
Dat scheelt weer een klacht.
pi_220761931
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 09:31 schreef Huisopdehoek het volgende:
Je positioneert je camera, kijkt of je goed op beeld staat en filmt terwijl je de vaatwasser uitruimt. Repeat voor ‘de kat een snoepje geven’

Ik zal nooit influencer worden..
Dit dus... heeft niets met influencer te maken hoor(toch?) Want wat influence ze nu? Te kleine kleding? Die broek zou bij mijn kinderen ook gewoon in de kringloopzak gaan .. te klein 👌
pi_220761937
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 08:15 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Idem hier.. geen enkele kleuter op loopfiets... meeste al los fietsend en een paar met zijwieltjes 👌 in groep 3 fietst alles gewoon
Ja joh wat is dat. Iedereen leert fietsen op zn eigen tempo, helemaal voorstander van maar je moet het wel zo nu en dan stimuleren. Ik vind sws iets van dat gepop. Ze mogen best wel een beetje weerbaar gemaakt worden. Die hello kitty jas was hier sws niet doorgegaan. Mijn zoon van 4 wil ook nagellak op dus ik heb hem blauwe gekocht.. Hij heeft een paarse trekker ooit op een rommelmarkt gekocht en dat is prima, maar hij zegt zelf al dit is eigenlijk een meisjeskleur. Verder hangt ie ook de afgelopen vakantie 9 van de 10 keer in een boom. Het zit 'm in de balans. Dbm stimuleert alleen het anders zijn en dat vind ik eerlijk gezegd erg kwalijk. Net als dat zoeken naar ziektes en labels. Doe maar gewoon dan doe ke al gek genoeg vriendin. En ook de schoolrun, die is druk want ze mlet sporten. Weet je wann de schoolrun druk is als je om half 9 achter je desk moet zitten, dan is ie druk Kim!
pi_220761976
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 09:26 schreef Shuri het volgende:

[..]
Stenen gooien naar zwanen en water op jonge puppies is bij mij een no go, wat voor opvoeding ik ook hanteer. Dat is echt een harde grens en dat neem ik Judith hoogst kwalijk.
Nee, daarom zeg ik ook, dat soort dingen heb ik hier nooit getolereerd. Mijn jongste is van zichzelf een ongeleid projectiel, dus had echt wel bepaalde grenzen nodig. En had tegelijkertijd ook behoefte aan zelfbepaling, dus dat is/was continu een balans vinden. Maar met stenen gooien waar ook dieren of mensen zijn, is een no go voor mij. Is het water helemaal leeg en is er niets wat je onbedoeld kunt raken, dan ga je je goddelijk gang maar.
pi_220761994
Dbm is weer helemaal 15 (was ze ooit ouder?) En luistert nu lmc op YouTube want Spotify kent ze niet... vind ik raar dus checkte Spotify 🤣 alles staat er op en extra.... ze praat dus weer poep
pi_220762031
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 08:11 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Yup... respect zit niet in zijn opvoeding
Dieptriest gewoon
pi_220762050
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 09:33 schreef Huisopdehoek het volgende:
En fijn dat alle kindjes in Rabbithill (dat wisten we nog niet hè?) heel lief en sociaal waren.
Dat scheelt weer een klacht.
En dat we ook allemaal even weten dat ze in huisje 11 zaten (niet boeiend) en wat er allemaal in zat (want dat had ze nog niet verteld vorige week maandag toen ze tijd teveel had). Ik hoop dat ze weer helemaal opgeladen is van haar vakantie voor alle rondjes Aldi en andere winkels komende tijd.
pi_220762081
Annemarie wilde een foto van haar hele gezin op moederdag. Dat zegt de vrouw die meer foto's van haar gezin heeft dan het gemiddelde staatshoofd aan statieportretten heeft. Wat moet je in godsnaam met al die foto's? Ophangen in de opgeknapte badkamer? Op je feed posten?
pi_220762105
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 09:53 schreef Tarantelle het volgende:
Annemarie wilde een foto van haar hele gezin op moederdag. Dat zegt de vrouw die meer foto's van haar gezin heeft dan het gemiddelde staatshoofd aan statieportretten heeft. Wat moet je in godsnaam met al die foto's? Ophangen in de opgeknapte badkamer? Op je feed posten?
De nieuwe vriendin van Jim moest er natuurlijk bij.

En nog steeds op het strafbankje nav haar vlaggen-gedoe maanden geleden? 🙄
pi_220762121
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 09:53 schreef Tarantelle het volgende:
Annemarie wilde een foto van haar hele gezin op moederdag. Dat zegt de vrouw die meer foto's van haar gezin heeft dan het gemiddelde staatshoofd aan statieportretten heeft. Wat moet je in godsnaam met al die foto's? Ophangen in de opgeknapte badkamer? Op je feed posten?
_O- Eens.

En wat een ont-zet-tend geleuter over opluchting dat de kinderen weer naar school zijn, in het ritme komen, blablabla.
pi_220762126
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 09:53 schreef Tarantelle het volgende:
Annemarie wilde een foto van haar hele gezin op moederdag. Dat zegt de vrouw die meer foto's van haar gezin heeft dan het gemiddelde staatshoofd aan statieportretten heeft. Wat moet je in godsnaam met al die foto's? Ophangen in de opgeknapte badkamer? Op je feed posten?
Ik heb wel ieder jaar 1 foto die we steeds opnieuw maken 🤣 (vind het echt super leuk om de kinderen daarin te zien groeien... is echt dezelfde foto in dezelfde positie)
pi_220762142
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 09:38 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Nee, daarom zeg ik ook, dat soort dingen heb ik hier nooit getolereerd. Mijn jongste is van zichzelf een ongeleid projectiel, dus had echt wel bepaalde grenzen nodig. En had tegelijkertijd ook behoefte aan zelfbepaling, dus dat is/was continu een balans vinden. Maar met stenen gooien waar ook dieren of mensen zijn, is een no go voor mij. Is het water helemaal leeg en is er niets wat je onbedoeld kunt raken, dan ga je je goddelijk gang maar.
Maar dan is jouw opvoeding sowieso beter 😜! Judith geeft geen enkele grens aan en daar wordt geen enkel kind beter van! Ook niet de kinderen met een enorme behoefte aan zelfbepaling.
pi_220762154
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 09:56 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
De nieuwe vriendin van Jim moest er natuurlijk bij.

En nog steeds op het strafbankje nav haar vlaggen-gedoe maanden geleden? 🙄
Ze zat (zit) niet op het strafbankje vanwege het uitleggen van het vlaggensysteem.
De straf was vanwege het delen van een plaatje van groep masturberende jongens.
Maar dat lijkt ze maar niet te willen snappen.
pi_220762179
Ik ben een beetje verbaasd over wat Tamara nu over Ozzy zegt. Een tijd geleden zei ze: ik maak me geen zorgen, er zijn er hier wel meer die laat praten. Maar er is dus mogelijk toch wat anders aan de hand. Misschien was het dan goed geweest als er eerder verder gekeken was?
pi_220762201
Ik had overigens altijd een beetje een haat-liefde gevoel over Judith. Maar de liefde is nu wel weg, merk ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')