Al de tweede keer deze week dat ze spontaan op film moest huilenquote:Op maandag 11 mei 2026 21:07 schreef JaNeeDan het volgende:
Tienvanwil moest ook weer huilen. De camera draaide toevallig al om het geluid te testen voor de podcast.
Maar het huilen hoef je niet te delen. Mag je ook gewoon voor jezelf houden. Die fluflu’s janken wat af.
Dit. Niks mis met huilen maar het wordt nep als het zo gedeeld moet worden.quote:Op maandag 11 mei 2026 21:15 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Ik snap dat dus niet... Zaterdagavond gigantisch moeten huilen (zielige film en aankomende moederdag als kind van een kut moeder) maar dat voelt zo kwetsbaar, dat ik het ook niet met mijn man heb gedeeld. Kan wel hoor, maar hij is aan het werk en alleen maar lastig.
Nee ik schaam me niet voor mijn emoties, maar dat delen met iedereen en z'n moeder is zo next level.
Die scheiding wordt al 2 jaar uitgemolken. En nu een tijdelijke ‘eigen’ plek. We zijn er dus nog lang niet.quote:Op maandag 11 mei 2026 21:18 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Al de tweede keer deze week dat ze spontaan op film moest huilen
Ik vind haar ook wel leuk hoor, ik vind alleen zo'n reclame als deze echt niet nodig.quote:Op maandag 11 mei 2026 20:14 schreef Geledruif2 het volgende:
[..]
Vera vind ik wel een leuke influencer. Ze is lief, verzorgd en actief, maar ook real in mijn optiekEn ze lijkt oprecht achter haar reclames te staan.
Heb je haar post gelezen?quote:Op maandag 11 mei 2026 13:41 schreef Beppie12345 het volgende:
[..]
Sowieso alle kinderen is wel wat mee. Relatie al niet goed met een man met psychische problemen. Toch nog een paar kinderen krijgen ermee.
(---)
Ze heeft een groot gezin want ze houdt van reuring schreef ze. Nou die heeft ze wel.
En zij projecteert allerlei irreële angsten op haar kinderen.quote:Op maandag 11 mei 2026 22:44 schreef Dievanhiernaast het volgende:
DBM; vindt het vervelend dat haar dochter zo onzeker is. Hoe denkt ze dat dat komt? Haar kinderen worden zo klein gehouden
Ik vind de omgeving wel echt prachtig waar ze zit.quote:Op maandag 11 mei 2026 23:03 schreef Danielle_ het volgende:
Wat rijdt Judith eigenlijk hard zeg, zo langs die ravijnen en met al die bochten terwijl je geen idee hebt of er een tegenligger komt. Er zijn wel meer opties om de afgrond in te duiken dan enkel een mogelijke sneeuwlawine…
Ohja? Vertelquote:Op maandag 11 mei 2026 19:11 schreef Cyan het volgende:
[..]
Volgens mij vertelde ze het verhaal anders en was het een van haar zoons die dat deed. Het was wel in die periode dat ze regelmatig in het PSV stadion kwam en opeens een skybox had. Die trouwens op magische wijze ook weer verdween.
Het is inderdaad heel verdrietig dat ze zoveel deelt van die kinderen. Die keuze maakt Tamara zelf, ook om hier mee te lezen. Volgens mij zijn de reacties op haar pagina overwegend positief, en anders zet je toch gewoon de reacties uit..quote:Op maandag 11 mei 2026 22:36 schreef Lipisu het volgende:
[..]
Heb je haar post gelezen?
Heel eerlijk vind ik dit heel verdrietig dat zo'n post als die van jou geplaatst wordt.
We mogen het niet over minderjarige kinderen hebben hier, over vreemde kledingkeuze of rare kapsels maar dit mag dan weer wel.
Eigenlijk was ik te beduusd om te reageren maar zag net de reactie van Tamara en dat was zo raak.
Ben er echt beduusd van
Hij heeft extra vrij gekregenquote:Op dinsdag 12 mei 2026 07:45 schreef Shuri het volgende:
Vraag: moet B. van Judith niet alweer op school zitten deze week? Die vakantie lijkt eindeloos te duren.
Ik ben allang uit de jonge kinderen dus wellicht ben ik abuis, maar zie de kinderen uit de straat allang weer naar school gaan en ook bij diverse influencers zie ik dat.
Ja maar bob zit op een school waar ze alle "ik wil vrij" verzoeken van Judith met ok bestempelen 👍 bob mist dus 3 dagen school! Wat pas echt heel erg is is dat hij ook een atletiek wedstrijd mist... dit durft Judith hem zelfs niet te vertellen 👌quote:Op dinsdag 12 mei 2026 07:45 schreef Shuri het volgende:
Vraag: moet B. van Judith niet alweer op school zitten deze week? Die vakantie lijkt eindeloos te duren.
Ik ben allang uit de jonge kinderen dus wellicht ben ik abuis, maar zie de kinderen uit de straat allang weer naar school gaan en ook bij diverse influencers zie ik dat.
Maar Bob miste toch al dagen voor de vakantie? Of heb ik dat verkeerd onthouden? 🙈quote:Op dinsdag 12 mei 2026 07:49 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ja maar bob zit op een school waar ze alle "ik wil vrij" verzoeken van Judith met ok bestempelen 👍 bob mist dus 3 dagen school! Wat pas echt heel erg is is dat hij ook een atletiek wedstrijd mist... dit durft Judith hem zelfs niet te vertellen 👌
Nee toch? Volgens mij gingen ze pas in de 2e week vakantie weg.. ilse was ook ziek.. (ik kan het ook fout hebben hoor.. )quote:Op dinsdag 12 mei 2026 07:51 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Maar Bob miste toch al dagen voor de vakantie? Of heb ik dat verkeerd onthouden? 🙈
Dat is voor de zomervakantie, dan gaat ze een week voor de start van de zomervakantie al weg.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 07:51 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Maar Bob miste toch al dagen voor de vakantie? Of heb ik dat verkeerd onthouden? 🙈
Raar, normaal laat DBM geen moment onbenut om te melden dat vriendinnie zo'n 'stoere chick' is...quote:Op maandag 11 mei 2026 22:44 schreef Dievanhiernaast het volgende:
DBM; vindt het vervelend dat haar dochter zo onzeker is. Hoe denkt ze dat dat komt? Haar kinderen worden zo klein gehouden
Ja dat ook.... (weet niet hoe het bij andere zit maar laatste week is altijd mega druk op school maar altijd super vol met leuke activiteiten... zo raar om je zoon dat niet te gunnen)quote:Op dinsdag 12 mei 2026 08:00 schreef papierentas het volgende:
[..]
Dat is voor de zomervakantie, dan gaat ze een week voor de start van de zomervakantie al weg.
Dan zal dat het zijn, ik houd t niet meer bij. Vind t toch bijzonder dat het haar iedere keer lukt. Hier op school had een moeder een probleem vanwege 2 dagen meer dan toegestaan was.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 08:00 schreef papierentas het volgende:
[..]
Dat is voor de zomervakantie, dan gaat ze een week voor de start van de zomervakantie al weg.
Weet nog dat we voor een speciaal familie weekend 1 dag eerder weg wilde en daar een volledig drama van kregen op school... kinderen nooit ziek, afwezig of te laat... en werd helemaal naar van het gesprek op school omdat dit echt extreem onverantwoord was... dreigen met leerplicht enzovoort 🤦♂️ uiteindelijk dus echt gesprek met leerplicht gehad en die vond het wel ok.. maar wel besloten dit nooit meer zo te doen 🙇♂️quote:Op dinsdag 12 mei 2026 08:54 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Dan zal dat het zijn, ik houd t niet meer bij. Vind t toch bijzonder dat het haar iedere keer lukt. Hier op school had een moeder een probleem vanwege 2 dagen meer dan toegestaan was.
Ja dat dus.... oudste was net 5.. dus ik heel netjes vragen 🤣😂 nooit meer gedaanquote:Op dinsdag 12 mei 2026 08:57 schreef Shuri het volgende:
Wauw, ik heb ooit 1 keer, toen de oudste in groep 1 zat, bij een lang weekend gevraagd, of ik kind een uurtje eerder kon ophalen. Dat scheelde enorm voor de reistijd (was iets met de trein en aansluitingen). Dat mocht niet. Het hoofd der school was zelfs zo bits dat ik al die acht jaren x 3 kinderen jaren nooit meer zoiets heb gevraagd 🤣
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |