Klopt je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 09:12 schreef Donna het volgende:
[..]
Je bedoeld waarschijnlijk dat zo'n post blijft staan? Want posts worden niet gecontroleerd en dan pas geplaatst, posts zijn gewoon meteen zichtbaar.
Wij lezen niet alles. Ik lees dit nu pas en heb de hele opsomming weggehaald, echt totaal onnodig.
0 reports. 0. NUL.
We doen het samen he? Als al die 7 die jouw post liken nou gewoon even een TR gezet hadden was het gisteren al weggehaald.
Geen idee waarom niet, want een tr plaatsen kan altijd.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 11:15 schreef Lipisu het volgende:
[..]
Klopt je hebt gelijk.
Had ik willen doen maar las het te laat en kon niet meer reageren of een tr plaatsen.
Waren alweer een stap verder.
Hier net zo.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 10:22 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Ik ben geblokt zonder ooit enige interactie met haar te hebben gehad. Ik volgde haar niet eens🤣
Ik vraag het me af... nu kan ik alleen 16 jaar vaccinatie van mijn eigen 3 kinderen als voorbeeld nemen.. maar ik heb dan een kaart en kom die ruimte binnen.. de gegevens worden gecontroleerd en je komt in een rij waarvoor je komt.. dan loop je door naar de volgende controle en krijg je een bakje met het vaccin die gecontroleerd word door de persoon.. dan loop je naar de prikkers en ga je zitten en de persoon vraagt ouder of kind naar geboorte datum en controleert vaccin en de kaart waar je voor komt en zet de prik... 🤔🤷 hoe werkt het daar dan??quote:Op dinsdag 12 mei 2026 11:28 schreef Loveischocolala het volgende:
Wow verkeerde vaccinatie gekregen zoontje van blije mama.. 🤯
Dit dus... kans dat ze weer iets gevonden heeft... net als het sticken en zijn darm verhaalquote:Op dinsdag 12 mei 2026 11:46 schreef Die_van_verderop het volgende:
Of ze verzint weer iets? In maart is dat in de regio Zuid-Holland west gebeurd, genoeg berichten over te vinden. Ging om 3 kinderen. Maar niets over Noord-Holland.
Mijn hemel😳😳 Dat je jezelf zo online zet voor een ad over een zalfje voor vaginale schimmel infectie 😱 Wauwquote:Op maandag 11 mei 2026 19:13 schreef Beertjeteddy het volgende:
Sorry maar die nieuwste story/reels van Veracamilla... sorry maar waarom maak je hier reclame over? Krijgt ze hier daadwerkelijk zo veel voor dat je jezelf zo voor paal zet?
Ik vind haar ook een beetje soms viezig overkomen, weet niet helemaal waarom.
Ik vind niks leuk aan haar en ze komt op mij ook viezig over. Ik vind haar zo’n roeptoeter die niet tegen kritiek kan. Als het haar niet bevalt, knalt ze zo je account in haar story’s. Zij omringt zich ook met alleen maar ja-knikkers.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 09:15 schreef QuintyQ het volgende:
Wat een raar filmpje van VeraCamilla over die vaginale creme. Alsof je zwetend en puffend op de bank zit tijdens je zwangerschap. Het zal maar goed betalen om op deze manier reclame te maken. En inderdaad zoals iemand hier ook al een zei een beetje viezig ofzo?
Ik kan niet eens naar haar verhaal luisteren, omdat ik dus echt boos wordt dat ze zegt 'hpv wilde we niet geven, ze zeggen dat het geen kwaad kan, maar dat wil ik zelf onderzoeken'.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 11:46 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Maar ook zegt ze dus dat de persoon die haar belde over een heel ander kind sprak 😂 is daar gewoon niet iets mis gegaan? Dat ze haar per ongeluk belde? En "ze sprak steeds over mijn dochter het is mijn zoon!!" Nou kim volgens mij is deze verwarring niet zo raar als je ziet wat je voor hem koopt en hoe je hem behandeld...
Maar als iemand mijn zoon aanziet voor dochter, een andere naam en gegevens voor zich heeft en een raar vaag verhaal heeft word ik niet boos maar vraag ik "weet je zeker dat je juist verbonden bent?"
Ze wil ook niet dat het verteld wordt. Ik gaf een nette opmerking incl een ongevraagd advies en hup in de blokkendoos.quote:
Ik ben ook pro vaccinatie ✌️ hier krijgen ze allemaal ook de hpv ... idd ook met die reden dat mijn zoon later ook gewoon zijn verantwoordelijkheid moet nemen! Daarnaast beschermt het hem ook tegen diverse vormen van kanker... Waarom zou je dit niet willen (als pro vaccinaties gezien he...)quote:Op dinsdag 12 mei 2026 12:09 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik kan niet eens naar haar verhaal luisteren, omdat ik dus echt boos wordt dat ze zegt 'hpv wilde we niet geven, ze zeggen dat het geen kwaad kan, maar dat wil ik zelf onderzoeken'.
Wat ga je onderzoeken boze mama? Ga je zelf onderzoek doen naar vaccinaties? Je hebt naar eigen zeggen nog geen tijd om fatsoenlijk te koken, maar voor 'onderzoek' wel?
Hoe zou je t vinden als je dochter seksueel contact heeft (zodra ze oud genoeg is natuurlijk, niet nu) met een jongens wiens ouders 'zelf onderzoek hebben gedaan'? En zij dus meer risico loopt?
Waarom zou je alles geven, maar die dan weer niet?
Grappig ook dat ze zegt moeite te moeten doen niet te gaan schelden. De hele dag is het fuck dit fucking dat, maar NU moet ze moeite doen....
Ik ben heel erg pro vaccinaties en vind mensen die hun kinderen niet vaccineren echt heel dom, ik hoef hier geen discussie te starten. Maar daarom heb ik haar verhaal doorgeklikt want ik moet echt op mijn handen gaan zitten om niet met haar een discussie te starten.
En idd als er informatie wordt gedeeld die niet over jouw zoon gaan, zou ik dezelfde vraag stellen.
En dan? Het zit er nu toch al in? Als het al echt gebeurd is.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 12:44 schreef Loveischocolala het volgende:
Ze ging onderzoeken wat vrouwe vaccinaties bij hem kon gaan doen…
Dan moet je als jong kind wachten tot je moeder een gesponsorde trip doet met 1 van de andere (oudere) kinderen. En als dat Maartengeerts met de jonge kinderen is. die hebben de tijd van hun leven. Niet continu camera, geen verplichtingen omdat AM het wil.quote:Op maandag 11 mei 2026 18:12 schreef Tarantelle het volgende:
Demammavan: . En wat als een jong kind gewoon behoefte heeft aan lekker thuis aanklooien in de vakantie? Is dat überhaupt een optie in huize Geerts, of kan dat pas als je 12 jaar of ouder bent?
Stel, ik zeg stel, dat hij later uit de kast kont dan kan ze dat de schuld geven??🙃quote:Op dinsdag 12 mei 2026 12:58 schreef Maanstteen55 het volgende:
[..]
En dan? Het zit er nu toch al in? Als het al echt gebeurd is.
Denk vooral onderzoek doen naar welke bijwerkingen ze erbij kan verzinnen en deze bij alle andere verzinsels kan voegen... het is weer een hele nieuwe story line natuurlijk die ze vannacht op Google tegen kwamquote:Op dinsdag 12 mei 2026 12:58 schreef Maanstteen55 het volgende:
[..]
En dan? Het zit er nu toch al in? Als het al echt gebeurd is.
Nu heb ik dit in mijn hoofd 🫣quote:Op dinsdag 12 mei 2026 12:24 schreef Johanna38 het volgende:
Met z’n allen: “Mijan is een smikkelbeer, smikkelbeer, smikkelbeer.”👀
Nee joh jongens krijgen hetzelfde vaccin... haar zoon had bmr moeten krijgen maar heeft hpv 2 jaar te vroeg gekregen dus totaal geen probleem verderquote:Op dinsdag 12 mei 2026 13:07 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Stel, ik zeg stel, dat hij later uit de kast kont dan kan ze dat de schuld geven??🙃
Maar even serieus nu, hoe kan dit. Je wordt toch in de juiste rij gezet? Jongens krijgen een andere dan meisjes? Dus staan ze bij ons ook in een andere rij. Hoeft de prikster niet op te letten of ze de juiste prik zet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |