abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220772271
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 13:11 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Nee joh jongens krijgen hetzelfde vaccin... haar zoon had bmr moeten krijgen maar heeft hpv 2 jaar te vroeg gekregen dus totaal geen probleem verder
Ok dat wist ik niet.
Vaak worden de prikken voor verschillende vaccinatie op een andere dag of tijdstip gegeven. Raar verhaal. En hoezo wordt ze nu gebeld. Worden al die gezette vaccinaties gecontroleerd? Weet iemand dat?
pi_220772283
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 11:33 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Sanneke "mijn kind zit aan me geplakt ik kan niet van de bank af"
Ook Sanneke filmt vanaf de bank mijan zie lekker zijn eigen ding zit te doen en 0 interesse in haar heeft... das niet de bedoeling... gaat dus zijn aandacht opeisen 🤦‍♂️ ik vermoed dat mijan prima alleen kan spelen maar zijn moeder aan hem geplakt zit zodat ze niets hoeft te doen...
En dan die korting app met alleen maar meuk voor minder.. Waarom zou je dit willen?
Mijan plakt aan Sanneke omdat hij het interessant vind dat Sanneke vind dat ze tegen de camera aan het spreken is en wil zien we ze aan het doen is.
pi_220772300
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 13:11 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Nee joh jongens krijgen hetzelfde vaccin... haar zoon had bmr moeten krijgen maar heeft hpv 2 jaar te vroeg gekregen dus totaal geen probleem verder

Dus weer paniek om niks...

Ik meen mij ook te herinneren dat zoon toen ook een speciale behandeling moest krijgen, met verdovingspleister, apart afgeschermd kamertje, begeleiding erbij, psychologische hulp, misschien is ze zelf het verkeerde hokje in gelopen? 😂
pi_220772389
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 13:18 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Ok dat wist ik niet.
Vaak worden de prikken voor verschillende vaccinatie op een andere dag of tijdstip gegeven. Raar verhaal. En hoezo wordt ze nu gebeld. Worden al die gezette vaccinaties gecontroleerd? Weet iemand dat?
Vraag ik me ook af... ze plakken een stickertje van het "flesje" op je inenting kaart en op je "prikbrief" (even kwijt hoe dit heet) en dat briefje blijft daar achter.. zo registreren ze het denk ik 🤷 maar ze zou dit dus kunnen controleren op zijn kaart
pi_220772480
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 13:08 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Denk vooral onderzoek doen naar welke bijwerkingen ze erbij kan verzinnen en deze bij alle andere verzinsels kan voegen... het is weer een hele nieuwe story line natuurlijk die ze vannacht op Google tegen kwam
Precies. En na de hpv kun je wel binnen 48 uur koorts krijgen, dus “klopte” dat ineens weer wel. Enorme dikke duim die vrouw. Dáár zou ze zich eens schuldig over moeten voelen.
pi_220772492
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 13:21 schreef opwegnaar het volgende:

[..]
Dus weer paniek om niks...

Ik meen mij ook te herinneren dat zoon toen ook een speciale behandeling moest krijgen, met verdovingspleister, apart afgeschermd kamertje, begeleiding erbij, psychologische hulp, misschien is ze zelf het verkeerde hokje in gelopen? 😂
Precies hierom geloof ik er niks van. Dan heb je al een ‘speciale behandeling’, dan zal er toch echt wel extra gecontroleerd worden? Rustig vragen heet je Flip, ben je 8? Dikke duim!
pi_220772563
De mevrouw had een “verkeerd scherm” en een verkeerde naam en had het over haar dochter, dan vraag je toch of de mevrouw wel de juiste persoon voor zich heeft en anders even opnieuw de gegevens erbij wil pakken? Als het gebeurt is, is slecht maar dit verhaal is nog slechter. (Helemaal omdat het jochie apart van de groep geprikt werd )

Gelukkig heeft haar dochter net als haar zoon een hoog iq wat ze natuurlijk van hun moeder hebben.
pi_220772615
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 13:58 schreef IlseMarije het volgende:
De mevrouw had een “verkeerd scherm” en een verkeerde naam en had het over haar dochter, dan vraag je toch of de mevrouw wel de juiste persoon voor zich heeft en anders even opnieuw de gegevens erbij wil pakken? Als het gebeurt is, is slecht maar dit verhaal is nog slechter. (Helemaal omdat het jochie apart van de groep geprikt werd )

Gelukkig heeft haar dochter net als haar zoon een hoog iq wat ze natuurlijk van hun moeder hebben.
Tja, als Debbie hoogbegaafd is kan DBM ook wel roepen dat ze een hoog IQ heeft 😂.
pi_220772645
Ze is dolblij dat ze kinderen krijgt met een label, ze kwijlt nog net niet van de “diagnose”
pi_220772656
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 14:14 schreef Moppie1982 het volgende:
Ze is dolblij dat ze kinderen krijgt met een label, ze kwijlt nog net niet van de “diagnose”
Ik dacht precies hetzelfde. Lachend iets aankondigen over je kind. Op Instagram. Echt domme meid.
pi_220772658
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 14:09 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Tja, als Debbie hoogbegaafd is kan DBM ook wel roepen dat ze een hoog IQ heeft 😂.
Waar baseert ze dat op? Omdat ze het hele handboek van geneeskunde én DSM5 uit haar hoofd kent omdat ze op zoek was naar hoe ze zo goed mogelijk een aandoening neer kan zetten? Echt die vrouw 🤦♀
pi_220772662
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 14:16 schreef papierentas het volgende:

[..]
Ik dacht precies hetzelfde. Lachend iets aankondigen over je kind. Op Instagram. Echt domme meid.
Precies ik zou nooit zeggen dat ik daar dolblij om ben! Wat een triest mens is het toch

Ik vond wel deze

https://wos.nl/nieuws/art(...)-niet-mogen-gebeuren

Zou ze gegoogeld hebben
pi_220772665
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 12:10 schreef Maretakje het volgende:

[..]
Ze wil ook niet dat het verteld wordt. Ik gaf een nette opmerking incl een ongevraagd advies en hup in de blokkendoos.

Dus begrijpelijk als niemand iets zegt tegen Sanneke.
Sanneke kan nergens tegen, niet tegen stilte maar ook niet tegen drukte. Niet tegen eerlijkheid maar ook niet tegen leugens. En ga zo maar door.
Heel moeilijk persoon.
pi_220772671
Ik dr google even gebruikt

https://www.google.com/am(...)-niet-mogen-gebeuren

En dit is dus eind maart eens gebeurd, omdat een medewerker een verkeerde doos uit de koelkast had gehaald.
Het kan dus best zijn dat het bij Flipflap ook gebeurd is. Waar mensen werken worden fouten gemaakt. Ik heb eens iemand te veel morfine gegeven zelfs na een dubbele check van een collega. 'Wij' zijn ook maar mensen.

Maar gelukkig kon ze daarna euforisch vertellen dat ze autisten maakt met een hoog IQ. Ik meen me te herinneren dat haar zoon helemaal geen autisme heeft. Maar goed, gelukkig is ze nu weer blij✌️

En om even in te gaan op haar poll, ik denk dat weinig mensen op haar geklaag zitten te wachten aan het schoolplein.
pi_220772691
Snap het stukje over 2 behandel plannen niet. Mijn zoon heeft ook een hoger iq en een minder snelle verwerking. Betekent dat het iets langer duurt voordat iets automatisch gaat. Zoals bv de tafels leren. Daar geeft school extra tijd voor. Maar ik heb van geen behandel plan gehoord. Haar kinderen zijn natuurlijk wel specialer dan mijn kinderen. En autisme is nu ook een officiële diagnose voor Flap?
pi_220772699
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 12:24 schreef Johanna38 het volgende:
Met z’n allen: “Mijan is een smikkelbeer, smikkelbeer, smikkelbeer.”👀
_O- _O- _O-
pi_220772718
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 14:17 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Precies ik zou nooit zeggen dat ik daar dolblij om ben! Wat een triest mens is het toch

Ik vond wel deze

https://wos.nl/nieuws/art(...)-niet-mogen-gebeuren

Zou ze gegoogeld hebben
Dat zal het zijn... weer gejat iets
pi_220772727
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 14:21 schreef Lalaland79 het volgende:
Snap het stukje over 2 behandel plannen niet. Mijn zoon heeft ook een hoger iq en een minder snelle verwerking. Betekent dat het iets langer duurt voordat iets automatisch gaat. Zoals bv de tafels leren. Daar geeft school extra tijd voor. Maar ik heb van geen behandel plan gehoord. Haar kinderen zijn natuurlijk wel specialer dan mijn kinderen. En autisme is nu ook een officiële diagnose voor Flap?
Een diagnose van mama.
pi_220772738
Volgens mij was bij flip en flap geen duidelijkheid van autisme... maar dat is minder interessant natuurlijk
pi_220772821
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 14:28 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Volgens mij was bij flip en flap geen duidelijkheid van autisme... maar dat is minder interessant natuurlijk
Ze zal Am kunnen vragen om een stempel, kan ze ermee rondlopen en haar kinderen de hele dag labelen
pi_220772829
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 14:21 schreef Lalaland79 het volgende:
Snap het stukje over 2 behandel plannen niet. Mijn zoon heeft ook een hoger iq en een minder snelle verwerking. Betekent dat het iets langer duurt voordat iets automatisch gaat. Zoals bv de tafels leren. Daar geeft school extra tijd voor. Maar ik heb van geen behandel plan gehoord. Haar kinderen zijn natuurlijk wel specialer dan mijn kinderen. En autisme is nu ook een officiële diagnose voor Flap?
Wat ik vooral niet snap dat delen! En ook blij delen! Dan ben je toch niet goed hè
  Moderator / Colorchick dinsdag 12 mei 2026 @ 15:12:35 #297
382129 crew  Donna
pi_220772957
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 14:44 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Ze zal Am kunnen vragen om een stempel, kan ze ermee rondlopen en haar kinderen de hele dag labelen
_O-
pi_220772978
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 14:44 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Ze zal Am kunnen vragen om een stempel, kan ze ermee rondlopen en haar kinderen de hele dag labelen
Moet zeggen wel beter dan die stempels van Debbie... overal die klem op zetten vind ik zielig
pi_220773106
Meisje flap heeft geen conditie maar kan lekker springen!
Weet DBM wat ze zelf schrijft?
pi_220773111
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 15:12 schreef Donna het volgende:

[..]
_O-
Of een label maker 🫣😂
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')