SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gouden regels m.b.t. gebruik van steamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prijsvergelijkingssites
IsThereAnyDeal.com
CheapShark.com
/r/GameDeals - Verschillende deals van verschillende sites
Indie Game Bundles
Games Compare
Moddingsites
Nexus Mods
Steam Workshop
GTAInside.com
Leuke/handige linkjes
Het gratis PC Games topic op FOK!
/r/PCMasterRace - Reddit community voor PC Gamers.
Twitch - Dé stream site voor games.
SteamCalculator
Steam Statistieken
Steam Left
MySteamGauge
Dus, gebruikers, critici, zet hier je gedachten, ideeën, je laatste aanschaffingen en deel je ervaringen!!
Alternatieve stores:![]()
![]()
![]()
GoG: DRM free games. GoG biedt veel oude games die altijd met moderne OS en systemen werkt!
Origin: EA's eigen gamestore. Veel games van EA zelf die niet op Steam staan zijn hier te vinden.
uPlay: De gamestore van Ubisoft, bevat voornamelijk Ubisoft games.
Battle.net: De gameclient van Blizzard, de store bevat alleen games van Blizzard zelf.
Epic: De gamestore van Epic, bevat behalve Fortnite veel van Epics eigen games en daarnaast titels waar Epic veel geld voor heeft betaald om exclusief te mogen verkopen. Met regelmaat gratis games.
Dit topic wordt tevens gebruikt als algemeen PC Gaming topic, dus alle PC-(game)gerelateerde discussies zijn hier welkom."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Nou ja, wel met politie- en brandweervoertuigen.quote:
Ben benieuwd of de Steam Machine ooit nog komt. Markt is helemaal naar de tering door die AI troep.quote:
Lijkt erop danquote:Op maandag 4 mei 2026 14:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nou ja, wel met politie- en brandweervoertuigen.
En ze hebben livery van verschillende landen, waaronder Nederland.quote:
Ja, eerst corona, toen waren videokaarten niet betaalbaar, en nu is Ram en opslag fucked up duur. Ik wil ooit nog voor een nieuwe pc gaan maar fuck dat. Gelukkig nog een 2 tb nvme gekocht paar jaar terug. Toen waren ze relatief gezien goedkoop, spijt dat ik er niet nog een heb gepakt.quote:Op maandag 4 mei 2026 14:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Ben benieuwd of de Steam Machine ooit nog komt. Markt is helemaal naar de tering door die AI troep.
Ik hoop het. Na de stop van Windows 10 oktober dit jaar kan mijn PC uit 2012 echt niet meer en de kast is echt veel te groot. Ik wil een kleine machine met Linux dus de Steam Machine is perfect. Met de Steam Deck zit ik nu al met één been in het ecosysteem.quote:Op maandag 4 mei 2026 14:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Ben benieuwd of de Steam Machine ooit nog komt. Markt is helemaal naar de tering door die AI troep.
De Steam Deck is zo'n geweldig apparaat dat ik helemaal over ben gegaan naar Linux.quote:Op maandag 4 mei 2026 14:44 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik hoop het. Na de stop van Windows 10 oktober dit jaar kan mijn PC uit 2012 echt niet meer en de kast is echt veel te groot. Ik wil een kleine machine met Linux dus de Steam Machine is perfect. Met de Steam Deck zit ik nu al met één been in het ecosysteem.
Idem.quote:Op maandag 4 mei 2026 19:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik zit nog in betalingproces voor de steam controller. Blijkbaar wil Valve mijn geld niet.
*kijkt boos naar Steam*quote:Op maandag 4 mei 2026 19:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik zit nog in betalingproces voor de steam controller. Blijkbaar wil Valve mijn geld niet.
*stopt met boos kijken*quote:
Je mag Gabe weer lief aankijkenquote:
Zal ik doenquote:
Gelukt. Benieuwd naar de levertijd.quote:Op maandag 4 mei 2026 19:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik zit nog in betalingproces voor de steam controller. Blijkbaar wil Valve mijn geld niet.
me 2. 6 tot 10 werkdagen staat er nu.quote:
Geleverd met een stoomtreinquote:Op maandag 4 mei 2026 20:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
me 2. 6 tot 10 werkdagen staat er nu.
We gaan het zien. Heb geen haast.quote:Op maandag 4 mei 2026 20:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
me 2. 6 tot 10 werkdagen staat er nu.
Was die niet discontinued? Is hij weer terug?quote:
Het is nieuwe versie die samen met de steam machine zou worden gereleased.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 00:24 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Was die niet discontinued? Is hij weer terug?
Tiny Glade, A Highland Song, Viewfinder, Balatro, Dorf Romantik, Abzuquote:Op dinsdag 5 mei 2026 19:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Heeft iemand een tip voor een leuke cozy game?
Wissel telkens tussen dezelfde en wil wel eens wat anders proberen
(al kan ik ook voorstellen dat de iedereen/meesten hier dat stomme spellen vind, maar voor mij zijn ze verslavend)
Manor Lords https://store.steampowered.com/app/1363080/Manor_Lords/quote:Op dinsdag 5 mei 2026 19:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Heeft iemand een tip voor een leuke cozy game?
Wissel telkens tussen dezelfde en wil wel eens wat anders proberen
(al kan ik ook voorstellen dat de iedereen/meesten hier dat stomme spellen vind, maar voor mij zijn ze verslavend)
Geen tipsquote:Op dinsdag 5 mei 2026 19:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Heeft iemand een tip voor een leuke cozy game?
Wissel telkens tussen dezelfde en wil wel eens wat anders proberen
(al kan ik ook voorstellen dat de iedereen/meesten hier dat stomme spellen vind, maar voor mij zijn ze verslavend)
A Short Hike.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 19:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Heeft iemand een tip voor een leuke cozy game?
Wissel telkens tussen dezelfde en wil wel eens wat anders proberen
(al kan ik ook voorstellen dat de iedereen/meesten hier dat stomme spellen vind, maar voor mij zijn ze verslavend)
Oooh ja die! Precies waarvan ik houd, die had ik destijds op mijn switch voordat ik hem verkocht. Die doet het ook op de steamdeck?quote:Op dinsdag 5 mei 2026 20:02 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
A Short Hike.
Lekker kort, en heel cozy eventjes. Vind jij wel leuk deze sowieso.
Ik ben niet zo van spannend en schieterijen en zoquote:Op dinsdag 5 mei 2026 20:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik wou DREDGE voorstellen maar die kan best spannend zijn soms.
Hoef je geen sorry voor te zeggenquote:
https://store.steampowered.com/app/3115220/Town_to_City/ ?quote:Op dinsdag 5 mei 2026 19:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Heeft iemand een tip voor een leuke cozy game?
Wissel telkens tussen dezelfde en wil wel eens wat anders proberen
(al kan ik ook voorstellen dat de iedereen/meesten hier dat stomme spellen vind, maar voor mij zijn ze verslavend)
Dat is niet helemaal mijn ding denk ikquote:Op dinsdag 5 mei 2026 21:24 schreef mschol het volgende:
[..]
https://store.steampowered.com/app/3115220/Town_to_City/ ?
of unpacking (wel korte game)
Dit is een leuke inderdaad. Ook niet standaard ‘blocks’ maar meer vloeiend en organisch als dat logisch klinkt.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 19:49 schreef 2dope het volgende:
[..]
Manor Lords https://store.steampowered.com/app/1363080/Manor_Lords/
Weet niet of het helemaal voldoet, maar je kunt op je eigen tempo beetje laidback een middeleeuwse stad bouwen. Relaxed muziekje erbij, nauwelijks stress en de game is grafisch indrukwekkend, wat veel voldoening geeft als je eenmaal wat hebt staan. Vergt wel wat tijd om alle mechanics te leren
hmm, house flipper dan?quote:Op dinsdag 5 mei 2026 21:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal mijn ding denk ik
Maar dank je wel voor het meedenken
Jaaaa klopt, die heb ikquote:Op dinsdag 5 mei 2026 21:30 schreef mschol het volgende:
[..]
hmm, house flipper dan?
minder cozy maar wel relaxt en in lijn met hozy
De Two Point games niets voor jou?quote:Op dinsdag 5 mei 2026 21:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jaaaa klopt, die heb ik
Alleen Hozy lijkt me schattiger
maar idd erg leuk spel
DREDGE is meer een soort visserspel. Best tof. Maar als je idd niet van spanning houdt is het wellicht geen goede keuze.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 20:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oooh ja die! Precies waarvan ik houd, die had ik destijds op mijn switch voordat ik hem verkocht. Die doet het ook op de steamdeck?
Leek een beetje op Toem geloof ik. Lekker chill sfeertje
Edit 3,29¤ Dat kan ik wel kwijt
[..]
Ik ben niet zo van spannend en schieterijen en zokrijg ik stress van
Snap wel waarom je 'm noemt overigens. Vond Dredge ook echt fantastisch.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 22:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
DREDGE is meer een soort visserspel. Best tof. Maar als je idd niet van spanning houdt is het wellicht geen goede keuze.
Ik hoop nog steeds op een sequel/follow up.quote:Op woensdag 6 mei 2026 06:58 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Snap wel waarom je 'm noemt overigens. Vond Dredge ook echt fantastisch.
Ze zijn wel bezig met een nieuwe game. Ik hoop dat dat weer iets nieuws leuks gaat zijn.quote:Op woensdag 6 mei 2026 07:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds op een sequel/follow up.
Klopt. Maar voorlopig geen sequel. Er is wel een soort spirituele opvolger, Dreadmoore.quote:Op woensdag 6 mei 2026 09:07 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ze zijn wel bezig met een nieuwe game. Ik hoop dat dat weer iets nieuws leuks gaat zijn.
Stardew Valleyquote:Op dinsdag 5 mei 2026 19:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Heeft iemand een tip voor een leuke cozy game?
Wissel telkens tussen dezelfde en wil wel eens wat anders proberen
(al kan ik ook voorstellen dat de iedereen/meesten hier dat stomme spellen vind, maar voor mij zijn ze verslavend)
Hello Kitty Island of Disney Dreamlight Valley.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 19:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Heeft iemand een tip voor een leuke cozy game?
Wissel telkens tussen dezelfde en wil wel eens wat anders proberen
(al kan ik ook voorstellen dat de iedereen/meesten hier dat stomme spellen vind, maar voor mij zijn ze verslavend)
Jaaa die heb ik beidequote:Op woensdag 6 mei 2026 11:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hello Kitty Island of Disney Dreamlight Valley.
Tof!!!quote:Op woensdag 6 mei 2026 11:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
We're preparing your items to ship.
Steamcontroller komt eraan
Ik ben 1 van gelukkige die door de betaling hel van maandagavond heen kwam.quote:Op woensdag 6 mei 2026 11:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jaaa die heb ik beide
Alleen wil even afwisseling
Als het vakantiegeld er is koop ik Hozy
[..]
Tof!!!
Ben blij voor jequote:Op woensdag 6 mei 2026 11:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ben 1 van gelukkige die door de betaling hel van maandagavond heen kwam.
Heb je Hogwarts Legacy? Is niet echt cozy, maar Harry Potter stylequote:Op woensdag 6 mei 2026 11:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Stardew Valley heb ik
Alleen krijg stress in de mijnen en het vissen lukt me niet
Ik heb de steamdeck al zo'n 3 a 4 jaar geloof ik. De steamcontroller ga ik gewoon gebruiken voor de steamdeck, dan hoef ik niet elke met de xbox controller te prutsen als die connectie verliest.quote:Op woensdag 6 mei 2026 11:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ben blij voor je
Dat is wat anders dan een steamdeck?
Voor mij deckje heb ik tien maanden op een wachtlijst gestaan.
Kan je vertellen; je bent blij zodra hij er is
Denk dat het een goed spel is.quote:Op woensdag 6 mei 2026 11:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Heb je Hogwarts Legacy? Is niet echt cozy, maar Harry Potter style
Snap hem denk ikquote:Op woensdag 6 mei 2026 11:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb de steamdeck al zo'n 3 a 4 jaar geloof ik. De steamcontroller ga ik gewoon gebruiken voor de steamdeck, dan hoef ik niet elke met de xbox controller te prutsen als die connectie verliest.
quote:Op woensdag 6 mei 2026 11:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Snap hem denk ik
Zodat je op groter scherm kan spelen?
Sorry ben zo kansloos op dit gebied
Ik wilde deze nog een keertje checken op Game Pass, maar ik heb eerst nog een paar andere games die ik eerst wil doen.. :’)quote:Op dinsdag 5 mei 2026 19:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Heeft iemand een tip voor een leuke cozy game?
Wissel telkens tussen dezelfde en wil wel eens wat anders proberen
(al kan ik ook voorstellen dat de iedereen/meesten hier dat stomme spellen vind, maar voor mij zijn ze verslavend)
Ja. https://store.steampowered.com/app/1455840/Dorfromantik/quote:Op dinsdag 5 mei 2026 19:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Heeft iemand een tip voor een leuke cozy game?
Wissel telkens tussen dezelfde en wil wel eens wat anders proberen
(al kan ik ook voorstellen dat de iedereen/meesten hier dat stomme spellen vind, maar voor mij zijn ze verslavend)
Duur? Bro het spel was gratis op EGS, en je kan een key kopen voor 5/6 euro.quote:Op woensdag 6 mei 2026 11:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Denk dat het een goed spel is.
Alleen erg duur en ik denk eerlijk gezegd niet mijn ding
Sorry
https://www.loaded.com/hozy-pc-steamquote:Op woensdag 6 mei 2026 11:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jaaa die heb ik beide
Alleen wil even afwisseling
Als het vakantiegeld er is koop ik Hozy
[..]
Tof!!!
CotS is niet heel erg thuis hierin.quote:Op woensdag 6 mei 2026 12:56 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Duur? Bro het spel was gratis op EGS, en je kan een key kopen voor 5/6 euro.
https://www.loaded.com/ho(...)7091&irgwc=1&afsrc=1
6 euro
Je hebt 100% gelijkquote:Op woensdag 6 mei 2026 12:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
CotS is niet heel erg thuis hierin.
(Indien wel CotS, heb ik niks gezegd)
Je koopt het via ideal of paypal en redeemt de code op je steam accountquote:Op woensdag 6 mei 2026 13:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je hebt 100% gelijk
Ben echt heel slecht hiermee
Slime Rancherquote:Op dinsdag 5 mei 2026 19:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Heeft iemand een tip voor een leuke cozy game?
Wissel telkens tussen dezelfde en wil wel eens wat anders proberen
(al kan ik ook voorstellen dat de iedereen/meesten hier dat stomme spellen vind, maar voor mij zijn ze verslavend)
in de store? of bundle?quote:Op woensdag 6 mei 2026 16:00 schreef MMaRsu het volgende:
Bij Humble Bundle heb je voor 15 euro deze steam keys (behalve D4 dat is een battle.net code)
[ afbeelding ]
https://www.humblebundle.com/
Deze maandelijkse bundel!!!quote:
ahaquote:Op woensdag 6 mei 2026 19:59 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Deze maandelijkse bundel!!!
En het is echt wel een top bundel want persoonlijk vind ik SMT Vengeance 1 van de ALLERBESTE JRPG's in de afgelopen 10 jaar.
En Diablo IV lijkt me ook vet, Diablo 3 wel redelijk grijs gespeeld
Maar je kan dat ook gewoon 1x doen he als je zoiets hebt van ik wil geen subscription ofzoquote:
dat weet ik, maar choice wordt gewoon per jaar verlengdquote:Op woensdag 6 mei 2026 20:05 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Maar je kan dat ook gewoon 1x doen he als je zoiets hebt van ik wil geen subscription ofzo
https://store.steampowere(...)_the_Arcane_Library/quote:Op dinsdag 5 mei 2026 19:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Heeft iemand een tip voor een leuke cozy game?
Wissel telkens tussen dezelfde en wil wel eens wat anders proberen
(al kan ik ook voorstellen dat de iedereen/meesten hier dat stomme spellen vind, maar voor mij zijn ze verslavend)
Sowquote:Op donderdag 7 mei 2026 14:00 schreef Mr.Noodle het volgende:
Scalpers mogen echt een nekschot van mij krijgen..
Niet onwaarquote:
Eens. Ze verneuken hele hobby'squote:
Toen laatst de prijs van ram even zakte was het wel grappig.quote:
Nu wordt het morgen bezorgd😡quote:
quote:Op donderdag 7 mei 2026 14:00 schreef Mr.Noodle het volgende:
Scalpers mogen echt een nekschot van mij krijgen..
Die heb ik net uitgespeeld! Leuke game, wel ultieme autisme spelquote:Op donderdag 7 mei 2026 00:50 schreef Coco het volgende:
[..]
https://store.steampowere(...)_the_Arcane_Library/
5,22 euro
ripquote:Op donderdag 7 mei 2026 15:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nog even en ik waan me zelf in de Exclusion Zone![]()
Ja, al bijna 70 keerquote:
Zag net deze voorbij komen die uit EA gaat:quote:Op dinsdag 5 mei 2026 19:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Heeft iemand een tip voor een leuke cozy game?
Wissel telkens tussen dezelfde en wil wel eens wat anders proberen
(al kan ik ook voorstellen dat de iedereen/meesten hier dat stomme spellen vind, maar voor mij zijn ze verslavend)
2019, 4,5 uur gespeeldquote:Op vrijdag 8 mei 2026 15:19 schreef marcb1974 het volgende:
Hier nog iemand die Foundation speelt of gespeeld heeft?
Op zich wel grappig, maar zo onlogisch somsquote:Op vrijdag 8 mei 2026 15:21 schreef mschol het volgende:
[..]
2019, 4,5 uur gespeeld
ik kan mij vaag herinneren dat ik het een vreemde start vond.. geen idee wat ik van de game als geheel vond eigenlijk
600 is ie voor jou, broederquote:
Ik dacht dat ik hem op mijn wishlist had staan, maar blijkbaar een keer tijdens opruimwoede eraf gehaald.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 15:19 schreef marcb1974 het volgende:
Hier nog iemand die Foundation speelt of gespeeld heeft?
klinkt als emergencyquote:Op zaterdag 9 mei 2026 03:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Global Rescue is wel een leuk spel, maar dat je de individuele eenheden ook nog apart alle opdrachten moet geven wanneer ze bij een incident zijn, voelt wel erg micromanaging aan.
Het is niet alsof een brandweerman niet weet wat ie moet doen zodra hij bij een brandend huis aankomt.![]()
Fighters for life?quote:
Die heb ik nog op cd-rom gehadquote:
ik heb de nederlandse versie nog op CDquote:Op zaterdag 9 mei 2026 10:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die heb ik nog op cd-rom gehad
Ja ik ookquote:Op zaterdag 9 mei 2026 10:04 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb de nederlandse versie nog op CD
https://dos.zone/emergency-fighters-for-life/
Red Alert op 2 cd'squote:Op zaterdag 9 mei 2026 10:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
CD-ROM... Ja, dat is een vervolg op zich wel te waarderen.
genoeg nieuwe versies van emergency geweest hoor.. zijn iets van 6 versiesquote:Op zaterdag 9 mei 2026 10:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
CD-ROM... Ja, dat is een vervolg op zich wel te waarderen.
Final Fantasy 8 op 4 discsquote:Op zaterdag 9 mei 2026 10:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Red Alert op 2 cd's
FMV games op 7
Dat was nog te doenquote:
Best veel nog.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 10:56 schreef mschol het volgende:
[..]
genoeg nieuwe versies van emergency geweest hoor.. zijn iets van 6 versies
RA heb ik ook nog op cd's. En volgens mij ook later als Steam-versie.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 10:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Red Alert op 2 cd's
FMV games op 7
Behoorlijke lijst.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 10:57 schreef mschol het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Emergency_(video_game_series)?useskin=vector
Ik alleen de remaster.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 10:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
RA heb ik ook nog op cd's. En volgens mij ook later als Steam-versie.
hier op CD, in originele vorm met losse uitbreidingenquote:Op zaterdag 9 mei 2026 10:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
RA heb ik ook nog op cd's. En volgens mij ook later als Steam-versie.
Same! Ergens op een computerbeurs gewonnen tijdens een bingo-trekking. Maar ik moet echt diep gaan zoeken in de verhuisdozen als ik die nog terug wil vinden..quote:Op zaterdag 9 mei 2026 10:04 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb de nederlandse versie nog op CD
https://dos.zone/emergency-fighters-for-life/
Ik had hem als cadeau gekregen op mijn verjaardagquote:Op zaterdag 9 mei 2026 10:59 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Same! Ergens op een computerbeurs gewonnen tijdens een bingo-trekking. Maar ik moet echt diep gaan zoeken in de verhuisdozen als ik die nog terug wil vinden..
Ja! Erg toffe game. Er is nu een remaster van uit dacht ik.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 11:10 schreef Mr.Noodle het volgende:
Heeft iemand ooit Blade Runner (van Westwood studios) gespeeld? De 4 cd's was nog niet zo het probleem. Ik heb echt wel genoten van die game, maar ik durf bijna te zweren dat die game mijn cd-rom drive van destijds gesloopt heeft. Bij zowat elke level/omgeving wisseling was het <insert disc number #) to continue. Die game had gewoon heel veel cutscenes en animaties die vanaf disc werden afgespeeld en dat was gewoon vervelend omdat het spel nog best wat backtracking had..
Ik heb nog ergens 1 CD van C&C liggen. Samen met een vriend toen gekocht en we wisselde van CD (GDI en NOD) zodat we tegen elkaar konden spelenquote:Op zaterdag 9 mei 2026 10:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Red Alert op 2 cd's
FMV games op 7
Ja gespeeld. Maar ik speelde een rip van een Twilight (oid) cd dus ik heb de CD struggles niet meegemaaktquote:Op zaterdag 9 mei 2026 11:10 schreef Mr.Noodle het volgende:
Heeft iemand ooit Blade Runner (van Westwood studios) gespeeld? De 4 cd's was nog niet zo het probleem. Ik heb echt wel genoten van die game, maar ik durf bijna te zweren dat die game mijn cd-rom drive van destijds gesloopt heeft. Bij zowat elke level/omgeving wisseling was het <insert disc number #) to continue. Die game had gewoon heel veel cutscenes en animaties die vanaf disc werden afgespeeld en dat was gewoon vervelend omdat het spel nog best wat backtracking had..
Staat nog een erg goed interview met Louis Castle van Westwood op YT:quote:Op zaterdag 9 mei 2026 11:10 schreef Mr.Noodle het volgende:
Heeft iemand ooit Blade Runner (van Westwood studios) gespeeld? De 4 cd's was nog niet zo het probleem. Ik heb echt wel genoten van die game, maar ik durf bijna te zweren dat die game mijn cd-rom drive van destijds gesloopt heeft. Bij zowat elke level/omgeving wisseling was het <insert disc number #) to continue. Die game had gewoon heel veel cutscenes en animaties die vanaf disc werden afgespeeld en dat was gewoon vervelend omdat het spel nog best wat backtracking had..
Het is één van mijn favoriete games aller tijden. Top 10.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:56 schreef Discombobulate het volgende:
Vind Death Stranding wel echt heel leuk. Eindelijk weer eens iets waar ik echt in opga.
Ik ben bij chapter 5, dus moet nog best wat, maar ook echt benieuwd naar deel 2.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 22:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is één van mijn favoriete games aller tijden. Top 10.
Miep miepquote:Op maandag 11 mei 2026 16:44 schreef MMaRsu het volgende:
Een racegame in japan maken en dan roept de crowd 1,2,3 go 😭
Wat een kut devs zijn ze toch bij microsoft
??? Wat nou weer?quote:
Twilight cds. Jij bent oud!quote:Op maandag 11 mei 2026 15:03 schreef ems. het volgende:
[..]
Ja gespeeld. Maar ik speelde een rip van een Twilight (oid) cd dus ik heb de CD struggles niet meegemaakt
Good times.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
quote:Op woensdag 13 mei 2026 09:47 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Twilight cds. Jij bent oud!Twilight ken ik ook nog ja. Maar wij konden die niet spelen wat de pc was veel te oud en had geen cd-rom driveSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Zonde. Hoop games door leren kennenquote:Op woensdag 13 mei 2026 09:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Twilight ken ik ook nog ja. Maar wij konden die niet spelen wat de pc was veel te oud en had geen cd-rom drive
Klasgenootjes hadden die, dus wel veel leren kennen jaquote:Op woensdag 13 mei 2026 09:49 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zonde. Hoop games door leren kennenWij hadden een buurman die helemaal in de pc wereld zat. En gratis games voor ons branden ook. Leuke tijd was dat
Dat is toch wel wat je kon verwachten van een Forza-game..quote:Op woensdag 13 mei 2026 09:44 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
??? Wat nou weer?
Het spel is gewoon niet japans genoeg. Het is een klinische ervaring
Geen enkele leuke logo transities of animaties met een japans thema
Sterker nog er zit niks japans themed aan de UI, Hud of wat dan ook
Het enige is het racen in Japan en welgeteld 1 japans radiostation
Extreem cringy amerikaanse voice overs continue
Dit zijn dingen die get van een potentiële 10 een 8 maken imo
Dat het te verwachten is betekend toch niet dat ik niet mag hopen dat het een x beter is aangepakt na 5 delen?quote:Op woensdag 13 mei 2026 10:49 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat is toch wel wat je kon verwachten van een Forza-game..
quote:
quote:Op woensdag 13 mei 2026 11:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]![]()
Maar hij maakte niet dat geluidje.
Ik laat hem niet op de grond kletteren, maar op de bank. Nog geen geluid gehoord.quote:
Ik ga je ook niet aanmoedigen om harder te gooienquote:Op woensdag 13 mei 2026 11:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik laat hem niet op de grond kletteren, maar op de bank. Nog geen geluid gehoord.
@Nattekat wel.quote:Op woensdag 13 mei 2026 11:36 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ik ga je ook niet aanmoedigen om harder te gooien
Mijn Switch 2 controller van 70¤ was zat geldquote:Op woensdag 13 mei 2026 11:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
@:nattekat wel.
Koopt ie zelf maar een controller van 99 euro voor om het uit te testen.
Maar die maakt geen geluidjesquote:Op woensdag 13 mei 2026 11:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn Switch 2 controller van 70¤ was zat geld
leuk inderdaadquote:Op woensdag 13 mei 2026 12:36 schreef over_hedge het volgende:
https://tweakers.net/geek(...)hem-laat-vallen.html
op pc alleen brother a tale of 2 sons oid met controller gespeeld volgens mijquote:Op woensdag 13 mei 2026 11:38 schreef Mano_ het volgende:
Overigens zijn er maar 2 spellen die ik ooit met een controller heb gespeeld: Rocket League en E:33. Daarvoor is m'n bejaarde 360 wireless goed genoeg
Ha zelfde hier.quote:Op woensdag 13 mei 2026 11:38 schreef Mano_ het volgende:
Overigens zijn er maar 2 spellen die ik ooit met een controller heb gespeeld: Rocket League en E:33. Daarvoor is m'n bejaarde 360 wireless goed genoeg
Veel van die Twilight-cd's zijn gelukkig gearchiveerd voor het nageslachtquote:Op woensdag 13 mei 2026 16:23 schreef RaXz het volgende:
Hah Twilight en CrazyBytes, dat is lang geleden.
dat heb ik gezien idd, mooiquote:Op woensdag 13 mei 2026 16:45 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Veel van die Twilight-cd's zijn gelukkig gearchiveerd voor het nageslacht![]()
daar heb ik er 4 van volgens mijquote:CB weet ik niet, daar heb ik er volgens mij ook nog 1 of 2 ergens liggen.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 13 mei 2026 11:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
@:nattekat wel.
Koopt ie zelf maar een controller van 99 euro voor om het uit te testen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op woensdag 13 mei 2026 19:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Welke gebied zouden jullie kiezen als twede uitbreiding?
Zie plaatje in de spoiler.ligt een beetje aan wat het doel ermee is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
verdere uitbreiding van de map voor de hulpdiensten.quote:Op woensdag 13 mei 2026 21:17 schreef mschol het volgende:
[..]
ligt een beetje aan wat het doel ermee is?
A danquote:Op woensdag 13 mei 2026 21:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
verdere uitbreiding van de map voor de hulpdiensten.
Ik heb hem al. Erg fijn. Vooralsnog (helaas) vooral veel focus op multiplayer qua maps maar ik heb er vertrouwen in dat dat helemaal goed gaat komen want de rest klopt gewoon.quote:Op donderdag 14 mei 2026 15:23 schreef Alarmonoff het volgende:
https://store.steampowere(...)and_Magic_Olden_Era/
Beter dan 1?quote:Op donderdag 14 mei 2026 19:13 schreef TigerXtrm het volgende:
Subnautica 2![]()
Sinds gisteren al aan het spelen en wat een pareltje weer. En dit is pas early access
Qua quality of life zeker, hoop frustratie puntjes uit 1 zijn aangepakt (zoals kunnen bouwen uit je storage).quote:
Ik wacht nog wel even. Eerst nog Death Stranding I (ben bij chapter 6) en daarna II. Daarna wil ik Blue Prince spelen. Misschien daarna Subnautica 2. Ik heb deel één onlangs nog uitgespeeld. Wat ik vooral heel leuk vond is dat ik het echt doodeng vond om dieper te gaan tot een bepaald punt. Na die Lost River en die Lava Zone wordt het een beetje mwa.quote:Op donderdag 14 mei 2026 19:30 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Qua quality of life zeker, hoop frustratie puntjes uit 1 zijn aangepakt (zoals kunnen bouwen uit je storage).
De map is voor mijn gevoel nog wat klein en leeg. Prachtig gemaakt verder, maar qua oppervlakte is de map van Subnautica 1 groter en diverser. Maar ze zullen de komende jaren vast nog flink aan de map werken
Ja voor mij wordt dat ook boycot, fuck ZA/UM.quote:Op donderdag 14 mei 2026 21:34 schreef Discombobulate het volgende:
Zero Parades komt 21 mei ook uit, maar mensen willen het boycotten omdat ZA/UM waardeloos met het personeel van Disco Elysium is omgegaan.
https://store.steampowere(...)_Definitive_Edition/ die toch?quote:Op vrijdag 15 mei 2026 21:31 schreef Hetekip het volgende:
Iemand die Age of Empires II speelt, wat is nu de laatste editie?
De laatste editie is Age of Empires II: Definitive Edition. Wordt nog met regelmaat geüpdatet.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 21:31 schreef Hetekip het volgende:
Iemand die Age of Empires II speelt, wat is nu de laatste editie?
quote:Op vrijdag 15 mei 2026 21:35 schreef mschol het volgende:
[..]
https://store.steampowere(...)_Definitive_Edition/ die toch?
Thanks. Ze weten wel flink erop te cashen... Misschien wachten tot een sale is, ik weet het niet.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 21:35 schreef 2dope het volgende:
[..]
De laatste editie is Age of Empires II: Definitive Edition. Wordt nog met regelmaat geüpdatet.
Mijn review: Age of Empires II: Definitive Edition (ook alweer 7 jaar geleden)
4¤ maatquote:Op vrijdag 15 mei 2026 21:39 schreef Hetekip het volgende:
[..]
[..]
Thanks. Ze weten wel flink erop te cashen... Misschien wachten tot een sale is, ik weet het niet.
Vroeger gespeeld maar eigenlijk nooit meer, maar ik kwam T90 streams tegen en toen begon het wel weer wat te leven.
Dat is return of rome dlc, dat is niet de base game.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 21:42 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
4¤ maat
https://www.eneba.com/ste(...)tm_source=allkeyshop
Ah mijn fout iddquote:Op vrijdag 15 mei 2026 21:43 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Dat is return of rome dlc, dat is niet de base game.
Je kunt ook prima nog steeds de OG versie spelen (Age of Empires II: HD Edition uit 2013). Sommige mensen zweren bij die versie. Er staat overigens wel "Retired" bij op Steam dus verwacht geen support - multiplayer schijnt nog wel te werkenquote:Op vrijdag 15 mei 2026 21:39 schreef Hetekip het volgende:
[..]
[..]
Thanks. Ze weten wel flink erop te cashen... Misschien wachten tot een sale is, ik weet het niet.
Vroeger gespeeld maar eigenlijk nooit meer, maar ik kwam T90 streams tegen en toen begon het wel weer wat te leven.
Heb hem gekocht, uiteindelijk vraagt Eneba hoge service kosten dus ben op K4G gegaan. 9.26 uiteindelijk met servicekosten voor ideal betaling.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 21:44 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ah mijn fout idd
https://www.eneba.com/ste(...)ey-europe&enb_term=1
8¤ 👍🏼🙂
Gaat snel nu ineens 10¤
Ja toch maar voor definitive gedaan, ik wil ook nog wel ooit die age of mythology retold spelen. Zag dat jij in je review age of mythology nog aanhaald. Dat was echt mijn nostalgische game Age of Mythology, bij de bibliotheek geleend en gebrand haha.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 21:45 schreef 2dope het volgende:
[..]
Je kunt ook prima nog steeds de OG versie spelen (Age of Empires II: HD Edition uit 2013). Sommige mensen zweren bij die versie. Er staat overigens wel "Retired" bij op Steam dus verwacht geen support - multiplayer schijnt nog wel te werken
Haha yes, Retold was ook weer leuk om te doen. Age of Mythology: Retold, vrij recent nog. AoE4 heb ik nog het minst gespeeld van allemaal. AoE III (DE) vind ik ook topquote:Op vrijdag 15 mei 2026 21:53 schreef Hetekip het volgende:
Ja toch maar voor definitive gedaan, ik wil ook nog wel ooit die age of mythology retold spelen. Zag dat jij in je review age of mythology nog aanhaald. Dat was echt mijn nostalgische game Age of Mythology, bij de bibliotheek geleend en gebrand haha.
Is die Mythology leuk? Misschien koop ik hem ook nog wel.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 22:05 schreef 2dope het volgende:
[..]
Haha yes, Retold was ook weer leuk om te doen. Age of Mythology: Retold, vrij recent nog. AoE4 heb ik nog het minst gespeeld van allemaal. AoE III (DE) vind ik ook top
Sowieso wel als je de originele ook leuk vind.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 22:06 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Is die Mythology leuk? Misschien koop ik hem ook nog wel.
Ja de originele vond ik echt wel tof, is ook wel een nostalgie trip.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 22:12 schreef 2dope het volgende:
[..]
Sowieso wel als je de originele ook leuk vind.
[ afbeelding ]
Populous the new beginning was echt mijn favoriete game, Age of Mythology kwam een beetje in de buurt.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 00:04 schreef MMaRsu het volgende:
Age of mythology retold is fantastisch.
Ze maken gewoon niet meer zulk soort games
https://www.gog.com/en/game/populous_the_beginningquote:Op zaterdag 16 mei 2026 00:10 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Populous the new beginning was echt mijn favoriete game, Age of Mythology kwam een beetje in de buurt.
Drie volgens mij, maar ik weet niet welke.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 21:32 schreef Hetekip het volgende:
Er zijn iets van 4 of 5 spiritual successors in de maak voor Disco Elysium toch?
Samen met 2 miljoen andere mensen die binnen de eerste 12 uur na release hebben gekocht. De game doet het goed. Bijna 468 duizend concurrent players met hemelvaart.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 10:15 schreef mschol het volgende:
subnautica 2 en subnautica below zero gekocht
Ja als je iets maakt wat mensen willen kopen ze het welquote:Op zaterdag 16 mei 2026 11:05 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Samen met 2 miljoen andere mensen die binnen de eerste 12 uur na release hebben gekocht. De game doet het goed. Bijna 468 duizend concurrent players met hemelvaart.
Deel 2 brengt vooral veel QoL veranderingen en is in grote lijnen identiek, zelfs het verhaal. Ik zou zeker een paar maanden wachten om met deel 2 te beginnen.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:58 schreef Discombobulate het volgende:
Is Death Stranding 2 net zo goed en pakkend als de eerste? Ik ben op zo'n 70% denk ik met deel 1, maar ik twijfel een beetje om 2 daarna te gaan spelen (misschien eerst iets anders), want het voelt zo compleet allemaal al. Ik kan me niet voorstellen hoe deel twee niet repetitief en vernieuwend gaat zijn.
Volgens mij is het tweede deel beterquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:58 schreef Discombobulate het volgende:
Is Death Stranding 2 net zo goed en pakkend als de eerste? Ik ben op zo'n 70% denk ik met deel 1, maar ik twijfel een beetje om 2 daarna te gaan spelen (misschien eerst iets anders), want het voelt zo compleet allemaal al. Ik kan me niet voorstellen hoe deel twee niet repetitief en vernieuwend gaat zijn.
Is de leeftijdquote:
Deel 2 is qua gameplay QoL een stuk beter, verhaal is minder.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:58 schreef Discombobulate het volgende:
Is Death Stranding 2 net zo goed en pakkend als de eerste? Ik ben op zo'n 70% denk ik met deel 1, maar ik twijfel een beetje om 2 daarna te gaan spelen (misschien eerst iets anders), want het voelt zo compleet allemaal al. Ik kan me niet voorstellen hoe deel twee niet repetitief en vernieuwend gaat zijn.
Kan je het bij de rest van je 4k games zettenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 10:15 schreef mschol het volgende:
subnautica 2 en subnautica below zero gekocht
Ga je het ook spelen?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 10:15 schreef mschol het volgende:
subnautica 2 en subnautica below zero gekocht
quote:Op zondag 17 mei 2026 17:36 schreef Jump het volgende:
[..]
Kan je het bij de rest van je 4k games zetten
al even gespeeld en dat bevalt primaquote:Op zondag 17 mei 2026 17:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga je het ook spelen?
Zo ja, hoe bevalt subnautica 2?
Moet je wel alles in elkaar zetten?quote:Op zondag 17 mei 2026 18:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
Zonet Lego Party gespeeld en het is leuk spel. Een paar keer gelachen om de sommige animaties in de game.
Een aantal minigames zijn pittige. De volgorde van de beurten wordt bepaald hoe goed je de minigame doet.
Een potje duurt korter dan bij Mario Party.
Soms een gedeelte van het bord bouwen.quote:Op zondag 17 mei 2026 18:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Moet je wel alles in elkaar zetten?
Is dat eigenlijk single player een beetje tof? Ik zie mensen op Twitch Subnautica 2 vooral multiplayer spelen.quote:Op zondag 17 mei 2026 17:53 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
al even gespeeld en dat bevalt prima
Ik zou daar echt mee wachten totdat ie echt uit is.quote:Op zondag 17 mei 2026 19:36 schreef Discombobulate het volgende:
Ik wacht nog even met Subnautica 2 denk ik.
Waarom dat?quote:Op maandag 18 mei 2026 17:23 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik zou daar echt mee wachten totdat ie echt uit is.
Anders heb je een halfbakken game waar je steeds op de volgende update zit te wachten.quote:
Wat ik tot nu toe lees over Subnautica 2 valt dat nog wel mee.quote:Op maandag 18 mei 2026 17:32 schreef Coco het volgende:
[..]
Anders heb je een halfbakken game waar je steeds op de volgende update zit te wachten.
ik vind het prima spelen, hecht 0 waarde aan de multiplayerquote:Op zondag 17 mei 2026 21:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Is dat eigenlijk single player een beetje tof? Ik zie mensen op Twitch Subnautica 2 vooral multiplayer spelen.
Ik wacht wel tot ie wat meer compleet is.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 11:16 schreef MMaRsu het volgende:
Maar ik lees ook dat Subnautica 20% van een nieuwe game is? En dat de rest nog moet komen
Ik speel nu Conan Exiles, ziet er super uit met nieuwe release op UE5.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 11:06 schreef MMaRsu het volgende:
Ik heb echt 0,0 met het hele crafting / survival genre dus Subnautica 2 boeit me echt niks
Valheim is de enige in die soort die ik tof vind. En die is ook nog niet af
jammerquote:Op dinsdag 19 mei 2026 18:30 schreef Coco het volgende:
Sony stopt met het uitbrengen van single-player games voor de pc
quote:Op dinsdag 19 mei 2026 18:30 schreef Coco het volgende:
Sony stopt met het uitbrengen van single-player games voor de pc
ze waren amper begonnen tochquote:Op dinsdag 19 mei 2026 18:30 schreef Coco het volgende:
Sony stopt met het uitbrengen van single-player games voor de pc
Blue Princequote:Op dinsdag 19 mei 2026 19:22 schreef Discombobulate het volgende:
Bijna klaar met Death Stranding I denk ik. Mensen hier wel Blue Prince gespeeld?
Ga 'm hierna doen. Niet zo veel zin om Death Stranding 2 te spelen nu ik 1 bijna uit heb. Ik kan me niet voorstellen hoe dat niet hetzelfde liedje gaat zijn.quote:
Ik heb destijds wat streamers op de achtergrond opgehad die het speelden, dus ik laat het nog even iets verder uit m'n geheugen wegzakken voor ik het eens oppak.quote:
Als alternatief kan ik altijd Return of the Obra Dinn aanraden.quote:Op woensdag 20 mei 2026 09:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb destijds wat streamers op de achtergrond opgehad die het speelden, dus ik laat het nog even iets verder uit m'n geheugen wegzakken voor ik het eens oppak.
Ik vind de Metro serie veel leuker eigenlijk.quote:Op woensdag 20 mei 2026 10:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Druk bezig met artefacts hunten in STALKER 2. Er is nog genoeg wat ik niet ontdekt hebPlus eens kijken welke gear ik het beste kan gaan gebruiken. Auto-shotgun is wel
Is ook erg goed maar soms te lineair. STALKER is veel vrijer. Kan van beide genieten.quote:Op woensdag 20 mei 2026 17:00 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik vind de Metro serie veel leuker eigenlijk.
Heb ik geprobeerd, maar ik kon niet echt aan de stijl wennen. Misschien nog maar eens proberen. Waarom staat deze zo hoog?quote:Op woensdag 20 mei 2026 12:04 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Als alternatief kan ik altijd Return of the Obra Dinn aanraden.
Ik heb ook rustige gamesquote:Op woensdag 20 mei 2026 17:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even een uurtje Winter Burrow gespeeld. Echt zo schattig en lief spelletje
Om maar even een tip te geven tussen al het schietergeweld hier
Besloten voorlopig geen nieuwe game te kopen. Ondanks vakantiegeld: wees dankbaar met wat je hebt en zo
Als je stiekem tóch een game wilt kopen voor weinig, zeker in sales, is Monument Valley nog een toptip.quote:Op woensdag 20 mei 2026 17:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even een uurtje Winter Burrow gespeeld. Echt zo schattig en lief spelletje
Om maar even een tip te geven tussen al het schietergeweld hier
Besloten voorlopig geen nieuwe game te kopen. Ondanks vakantiegeld: wees dankbaar met wat je hebt en zo
Dan je wel voor de tip!quote:Op woensdag 20 mei 2026 18:45 schreef V. het volgende:
[..]
Als je stiekem tóch een game wilt kopen voor weinig, zeker in sales, is Monument Valley nog een toptip.
Herkenbaarquote:Op woensdag 20 mei 2026 18:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dan je wel voor de tip!
Zo eens kijken wat het is
Alleen denk dat ik het even laat bij wat ik nu veel speel. Genoeg amper aangeroerde spellen
(speel vooral Cozy Grove, Disneys Dreamlight Valley, Hello Kitty, Farm Together, Winter Burrow. Eerst daarop uitgekeken raken).
Uiteraard. Ik heb alleen teveel somsquote:Op woensdag 20 mei 2026 19:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dus tevreden zijn met wat je hebt
Je hebt er nooit teveelquote:Op woensdag 20 mei 2026 19:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik heb alleen teveel soms
Wat is je steam libraryquote:Op donderdag 21 mei 2026 20:36 schreef Discombobulate het volgende:
Ik wil ook echt omver geblazen worden. Dat had ik met Outer Wilds, dus dat perfectionisme zoek ik automatisch ook in andere games, maar zoiets gebeurd je niet zo maar helaas.
Welke mensen en waar?quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:43 schreef Enchanter het volgende:
Mensen weer over zeik vanwege deze game
Dan koop je het toch niet
Mijn eerste indruk is ook niet best.quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:43 schreef Enchanter het volgende:
Mensen weer over zeik vanwege deze game
Dan koop je het toch niet
mensen moeten niet zo zeiken, beschrijving klinkt redelijk duidelijkquote:Op donderdag 21 mei 2026 20:43 schreef Enchanter het volgende:
Mensen weer over zeik vanwege deze game
Dan koop je het toch niet
A Short Hikequote:
Beter in een game dan in het echt.quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:59 schreef V. het volgende:
Gewoon een racistisch kutspelletje, gemaakt door een keldernazi met schimmelvingers om te trollen en wat centen te verdienen aan moreel uitgedaagden die het wel lollig vinden.
je kan je er heel druk om gaan maken, of gewoon lekker negeren..quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:59 schreef V. het volgende:
Gewoon een racistisch kutspelletje, gemaakt door een keldernazi met schimmelvingers om te trollen en wat centen te verdienen aan moreel uitgedaagden die het wel lollig vinden.
Beter helemaal niet.quote:Op donderdag 21 mei 2026 21:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Beter in een game dan in het echt.
Nihilisme, dat zeg ik.quote:Op donderdag 21 mei 2026 21:05 schreef mschol het volgende:
[..]
je kan je er heel druk om gaan maken, of gewoon lekker negeren..
niemand die meer valt over een GTA, maar dit is opeens een probleem?
sorry, maar de tijd om me druk te gaan maken over moraal in een spelletje ligt wel heel ver achter me..
Ik ben een week bezig met die game, maar ik heb echt het idee dat ik nog maar 10% van heel die game heb gespeeld. Ondanks dat ik elke dag dat spel speel en er tig uren heb inzitten..quote:Op woensdag 20 mei 2026 09:56 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Booooh Forza Horizon 6 is wel genieten zeg.
Op Xquote:Op donderdag 21 mei 2026 20:45 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Welke mensen en waar?
101 reviews.. nou hoopla
gewoon doen alsof je je backlog net gekocht hebquote:Op vrijdag 22 mei 2026 15:42 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb zin in games kopen,
maar weinig op mijn wishlist is uit of wil ik nu
Daar staat ook genoeg,quote:Op vrijdag 22 mei 2026 15:51 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon doen alsof je je backlog net gekocht heb
Wat zoek je dan? Want volgens mij was dit best wel een goeie gevarieerde games maand? Slay The Spire 2, Subnautica 2, Forza Horizon 6, Mixtape, LEGO Batman en volgende week 007: First Light en Mina The Hollower.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 15:42 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb zin in games kopen,
maar weinig op mijn wishlist is uit of wil ik nu
Mixtape heb ik al, Subnautica 2 moet eerst uit early acces, 007 staat op de lijst.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 16:35 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Wat zoek je dan? Want volgens mij was dit best wel een goeie gevarieerde games maand? Slay The Spire 2, Subnautica 2, Forza Horizon 6, Mixtape, LEGO Batman en volgende week 007: First Light en Mina The Hollower.
Ik weet niet direct een RTS of Citybuilder wat op de planning staat, maar ik heb vorige maand Tempest Rising aangeschaft via de Humble Choice bundle voor een appel en een ei, die is wat meer in de stijl van classic Command & Conquer.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 18:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mixtape heb ik al, Subnautica 2 moet eerst uit early acces, 007 staat op de lijst.
Forza Horizon 5 is genoeg voor mij, speel ik al niet zo veel.
Zou het liefst een goede grote RTS of citybuilder zien eigenlijk. Maar die zijn er (nog) niet.
Doen dan, Tempest Rising is goedquote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:16 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik weet niet direct een RTS of Citybuilder wat op de planning staat, maar ik heb vorige maand Tempest Rising aangeschaft via de Humble Choice bundle voor een appel en een ei, die is wat meer in de stijl van classic Command & Conquer.
Ik moet em nog steeds spelen trouwens, geen tijd daarvoor gehad..
Ja, misschien na 007: First Light..quote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doen dan, Tempest Rising is goed
Ook daar schijnt een DLC voor te komen met een derde factie.
Ik heb wel wat dingen op m'n wishlist, maar ik kan gewoon niet kiezen. En ik wil echt omver geblazen worden.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 15:42 schreef marcb1974 het volgende:
maar weinig op mijn wishlist is uit of wil ik nu
Interessant, deze staat ook op mijn wenslijstje, als ik eindelijk een klaar ben met Crimson Desert wordt dit mijn volgende spel denk ik. Ik heb veel positieve dingen gehoord over het spel.quote:Op donderdag 14 mei 2026 19:13 schreef TigerXtrm het volgende:
Subnautica 2![]()
Sinds gisteren al aan het spelen en wat een pareltje weer. En dit is pas early access
Vanwege de RAM?quote:Op woensdag 27 mei 2026 19:35 schreef Drankster het volgende:
Steam Deck OLED in prijzen verhoogd.
¤779 512Gb
¤919 1Tb
521Gb is al maanden uitverkocht btw.heb in december ‘maar’ 563 betaald.
RAM en SSD Flash storage waarschijnlijk.quote:
Doom kreeg Legacy of Rust nog. En daarvoor Sigil 1 en 2quote:Op woensdag 27 mei 2026 19:54 schreef Coco het volgende:
Echt kreezie dat er een Witcher 3 DLC nog komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |