2019, 4,5 uur gespeeldquote:Op vrijdag 8 mei 2026 15:19 schreef marcb1974 het volgende:
Hier nog iemand die Foundation speelt of gespeeld heeft?
Op zich wel grappig, maar zo onlogisch somsquote:Op vrijdag 8 mei 2026 15:21 schreef mschol het volgende:
[..]
2019, 4,5 uur gespeeld
ik kan mij vaag herinneren dat ik het een vreemde start vond.. geen idee wat ik van de game als geheel vond eigenlijk
600 is ie voor jou, broederquote:
Ik dacht dat ik hem op mijn wishlist had staan, maar blijkbaar een keer tijdens opruimwoede eraf gehaald.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 15:19 schreef marcb1974 het volgende:
Hier nog iemand die Foundation speelt of gespeeld heeft?
klinkt als emergencyquote:Op zaterdag 9 mei 2026 03:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Global Rescue is wel een leuk spel, maar dat je de individuele eenheden ook nog apart alle opdrachten moet geven wanneer ze bij een incident zijn, voelt wel erg micromanaging aan.
Het is niet alsof een brandweerman niet weet wat ie moet doen zodra hij bij een brandend huis aankomt.![]()
Fighters for life?quote:
Die heb ik nog op cd-rom gehadquote:
ik heb de nederlandse versie nog op CDquote:Op zaterdag 9 mei 2026 10:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die heb ik nog op cd-rom gehad
Ja ik ookquote:Op zaterdag 9 mei 2026 10:04 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb de nederlandse versie nog op CD
https://dos.zone/emergency-fighters-for-life/
Red Alert op 2 cd'squote:Op zaterdag 9 mei 2026 10:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
CD-ROM... Ja, dat is een vervolg op zich wel te waarderen.
genoeg nieuwe versies van emergency geweest hoor.. zijn iets van 6 versiesquote:Op zaterdag 9 mei 2026 10:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
CD-ROM... Ja, dat is een vervolg op zich wel te waarderen.
Final Fantasy 8 op 4 discsquote:Op zaterdag 9 mei 2026 10:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Red Alert op 2 cd's
FMV games op 7
Dat was nog te doenquote:
Best veel nog.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 10:56 schreef mschol het volgende:
[..]
genoeg nieuwe versies van emergency geweest hoor.. zijn iets van 6 versies
RA heb ik ook nog op cd's. En volgens mij ook later als Steam-versie.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 10:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Red Alert op 2 cd's
FMV games op 7
Behoorlijke lijst.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 10:57 schreef mschol het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Emergency_(video_game_series)?useskin=vector
Ik alleen de remaster.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 10:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
RA heb ik ook nog op cd's. En volgens mij ook later als Steam-versie.
hier op CD, in originele vorm met losse uitbreidingenquote:Op zaterdag 9 mei 2026 10:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
RA heb ik ook nog op cd's. En volgens mij ook later als Steam-versie.
Same! Ergens op een computerbeurs gewonnen tijdens een bingo-trekking. Maar ik moet echt diep gaan zoeken in de verhuisdozen als ik die nog terug wil vinden..quote:Op zaterdag 9 mei 2026 10:04 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb de nederlandse versie nog op CD
https://dos.zone/emergency-fighters-for-life/
Ik had hem als cadeau gekregen op mijn verjaardagquote:Op zaterdag 9 mei 2026 10:59 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Same! Ergens op een computerbeurs gewonnen tijdens een bingo-trekking. Maar ik moet echt diep gaan zoeken in de verhuisdozen als ik die nog terug wil vinden..
Ja! Erg toffe game. Er is nu een remaster van uit dacht ik.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 11:10 schreef Mr.Noodle het volgende:
Heeft iemand ooit Blade Runner (van Westwood studios) gespeeld? De 4 cd's was nog niet zo het probleem. Ik heb echt wel genoten van die game, maar ik durf bijna te zweren dat die game mijn cd-rom drive van destijds gesloopt heeft. Bij zowat elke level/omgeving wisseling was het <insert disc number #) to continue. Die game had gewoon heel veel cutscenes en animaties die vanaf disc werden afgespeeld en dat was gewoon vervelend omdat het spel nog best wat backtracking had..
Ik heb nog ergens 1 CD van C&C liggen. Samen met een vriend toen gekocht en we wisselde van CD (GDI en NOD) zodat we tegen elkaar konden spelenquote:Op zaterdag 9 mei 2026 10:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Red Alert op 2 cd's
FMV games op 7
Ja gespeeld. Maar ik speelde een rip van een Twilight (oid) cd dus ik heb de CD struggles niet meegemaaktquote:Op zaterdag 9 mei 2026 11:10 schreef Mr.Noodle het volgende:
Heeft iemand ooit Blade Runner (van Westwood studios) gespeeld? De 4 cd's was nog niet zo het probleem. Ik heb echt wel genoten van die game, maar ik durf bijna te zweren dat die game mijn cd-rom drive van destijds gesloopt heeft. Bij zowat elke level/omgeving wisseling was het <insert disc number #) to continue. Die game had gewoon heel veel cutscenes en animaties die vanaf disc werden afgespeeld en dat was gewoon vervelend omdat het spel nog best wat backtracking had..
Staat nog een erg goed interview met Louis Castle van Westwood op YT:quote:Op zaterdag 9 mei 2026 11:10 schreef Mr.Noodle het volgende:
Het is één van mijn favoriete games aller tijden. Top 10.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:56 schreef Discombobulate het volgende:
Vind Death Stranding wel echt heel leuk. Eindelijk weer eens iets waar ik echt in opga.
Ik ben bij chapter 5, dus moet nog best wat, maar ook echt benieuwd naar deel 2.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 22:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is één van mijn favoriete games aller tijden. Top 10.
Miep miepquote:Op maandag 11 mei 2026 16:44 schreef MMaRsu het volgende:
Een racegame in japan maken en dan roept de crowd 1,2,3 go 😭
Wat een kut devs zijn ze toch bij microsoft
??? Wat nou weer?quote:
Twilight cds. Jij bent oud!quote:Op maandag 11 mei 2026 15:03 schreef ems. het volgende:
[..]
Ja gespeeld. Maar ik speelde een rip van een Twilight (oid) cd dus ik heb de CD struggles niet meegemaakt
Good times.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
quote:Op woensdag 13 mei 2026 09:47 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Twilight cds. Jij bent oud!Twilight ken ik ook nog ja. Maar wij konden die niet spelen wat de pc was veel te oud en had geen cd-rom driveSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Zonde. Hoop games door leren kennenquote:Op woensdag 13 mei 2026 09:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Twilight ken ik ook nog ja. Maar wij konden die niet spelen wat de pc was veel te oud en had geen cd-rom drive
Klasgenootjes hadden die, dus wel veel leren kennen jaquote:Op woensdag 13 mei 2026 09:49 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zonde. Hoop games door leren kennenWij hadden een buurman die helemaal in de pc wereld zat. En gratis games voor ons branden ook. Leuke tijd was dat
Dat is toch wel wat je kon verwachten van een Forza-game..quote:Op woensdag 13 mei 2026 09:44 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
??? Wat nou weer?
Het spel is gewoon niet japans genoeg. Het is een klinische ervaring
Geen enkele leuke logo transities of animaties met een japans thema
Sterker nog er zit niks japans themed aan de UI, Hud of wat dan ook
Het enige is het racen in Japan en welgeteld 1 japans radiostation
Extreem cringy amerikaanse voice overs continue
Dit zijn dingen die get van een potentiële 10 een 8 maken imo
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|