2019, 4,5 uur gespeeldquote:Op vrijdag 8 mei 2026 15:19 schreef marcb1974 het volgende:
Hier nog iemand die Foundation speelt of gespeeld heeft?
Op zich wel grappig, maar zo onlogisch somsquote:Op vrijdag 8 mei 2026 15:21 schreef mschol het volgende:
[..]
2019, 4,5 uur gespeeld
ik kan mij vaag herinneren dat ik het een vreemde start vond.. geen idee wat ik van de game als geheel vond eigenlijk
600 is ie voor jou, broederquote:
Ik dacht dat ik hem op mijn wishlist had staan, maar blijkbaar een keer tijdens opruimwoede eraf gehaald.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 15:19 schreef marcb1974 het volgende:
Hier nog iemand die Foundation speelt of gespeeld heeft?
klinkt als emergencyquote:Op zaterdag 9 mei 2026 03:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Global Rescue is wel een leuk spel, maar dat je de individuele eenheden ook nog apart alle opdrachten moet geven wanneer ze bij een incident zijn, voelt wel erg micromanaging aan.
Het is niet alsof een brandweerman niet weet wat ie moet doen zodra hij bij een brandend huis aankomt.![]()
Fighters for life?quote:
Die heb ik nog op cd-rom gehadquote:
ik heb de nederlandse versie nog op CDquote:Op zaterdag 9 mei 2026 10:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die heb ik nog op cd-rom gehad
Ja ik ookquote:Op zaterdag 9 mei 2026 10:04 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb de nederlandse versie nog op CD
https://dos.zone/emergency-fighters-for-life/
Red Alert op 2 cd'squote:Op zaterdag 9 mei 2026 10:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
CD-ROM... Ja, dat is een vervolg op zich wel te waarderen.
genoeg nieuwe versies van emergency geweest hoor.. zijn iets van 6 versiesquote:Op zaterdag 9 mei 2026 10:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
CD-ROM... Ja, dat is een vervolg op zich wel te waarderen.
Final Fantasy 8 op 4 discsquote:Op zaterdag 9 mei 2026 10:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Red Alert op 2 cd's
FMV games op 7
Dat was nog te doenquote:
Best veel nog.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 10:56 schreef mschol het volgende:
[..]
genoeg nieuwe versies van emergency geweest hoor.. zijn iets van 6 versies
RA heb ik ook nog op cd's. En volgens mij ook later als Steam-versie.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 10:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Red Alert op 2 cd's
FMV games op 7
Behoorlijke lijst.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 10:57 schreef mschol het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Emergency_(video_game_series)?useskin=vector
Ik alleen de remaster.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 10:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
RA heb ik ook nog op cd's. En volgens mij ook later als Steam-versie.
hier op CD, in originele vorm met losse uitbreidingenquote:Op zaterdag 9 mei 2026 10:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
RA heb ik ook nog op cd's. En volgens mij ook later als Steam-versie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |