abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 mei 2026 @ 17:38:45 #226
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_220833883
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 17:32 schreef Coco het volgende:

[..]
Anders heb je een halfbakken game waar je steeds op de volgende update zit te wachten.
Wat ik tot nu toe lees over Subnautica 2 valt dat nog wel mee.

Nou wacht ik zelf wel tot minimaal de achievements er zijn.
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
  maandag 18 mei 2026 @ 18:03:10 #227
141482 Q.
JurassiQ
pi_220833965
Steam Controller binnen. *O* Doet het perfect samen met de Deck. *O*
For great justice!
pi_220836827
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 21:52 schreef Monolith het volgende:

[..]
Is dat eigenlijk single player een beetje tof? Ik zie mensen op Twitch Subnautica 2 vooral multiplayer spelen.
ik vind het prima spelen, hecht 0 waarde aan de multiplayer
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  dinsdag 19 mei 2026 @ 11:06:04 #229
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220838403
Ik heb echt 0,0 met het hele crafting / survival genre dus Subnautica 2 boeit me echt niks :D

Valheim is de enige in die soort die ik tof vind. En die is ook nog niet af :')
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 19 mei 2026 @ 11:16:54 #230
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220838497
Maar ik lees ook dat Subnautica 20% van een nieuwe game is? En dat de rest nog moet komen
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 19 mei 2026 @ 13:10:41 #231
141482 Q.
JurassiQ
pi_220839213
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 11:16 schreef MMaRsu het volgende:
Maar ik lees ook dat Subnautica 20% van een nieuwe game is? En dat de rest nog moet komen
Ik wacht wel tot ie wat meer compleet is.
For great justice!
  Moderator dinsdag 19 mei 2026 @ 18:29:29 #232
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220841739
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 11:06 schreef MMaRsu het volgende:
Ik heb echt 0,0 met het hele crafting / survival genre dus Subnautica 2 boeit me echt niks :D

Valheim is de enige in die soort die ik tof vind. En die is ook nog niet af :')
Ik speel nu Conan Exiles, ziet er super uit met nieuwe release op UE5.
What can change the nature of a man?
  Moderator dinsdag 19 mei 2026 @ 18:30:04 #233
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
  FOK!Fotograaf dinsdag 19 mei 2026 @ 19:15:32 #234
364681 over_hedge
pi_220842057
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 19:19:54 #235
136 V.
Like tears in rain...
pi_220842088
Jammer. Zat wel te wachten op een port van Astro Bot.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_220842106
Bijna klaar met Death Stranding I denk ik. Mensen hier wel Blue Prince gespeeld?
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  Moderator dinsdag 19 mei 2026 @ 19:47:54 #237
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220842385
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_220842703
quote:
ze waren amper begonnen toch _O-
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_220843273
Het enige spel van playstation wat relevant is (bloodborne) hebben ze nooit uitgebracht :(

Ghosts was wel grappig maar ook niet bijster bijzonder.
Conscience do cost.
pi_220843320
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 19:22 schreef Discombobulate het volgende:
Bijna klaar met Death Stranding I denk ik. Mensen hier wel Blue Prince gespeeld?
Blue Prince _O_ . Erg van genoten.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_220843378
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 21:10 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Blue Prince _O_ . Erg van genoten.
Ga 'm hierna doen. Niet zo veel zin om Death Stranding 2 te spelen nu ik 1 bijna uit heb. Ik kan me niet voorstellen hoe dat niet hetzelfde liedje gaat zijn.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  woensdag 20 mei 2026 @ 09:56:07 #242
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220845404




Booooh Forza Horizon 6 is wel genieten zeg. _O_
pi_220845427
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 21:10 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Blue Prince _O_ . Erg van genoten.
Ik heb destijds wat streamers op de achtergrond opgehad die het speelden, dus ik laat het nog even iets verder uit m'n geheugen wegzakken voor ik het eens oppak. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Moderator / Redactie FP woensdag 20 mei 2026 @ 10:02:07 #244
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220845460
Druk bezig met artefacts hunten in STALKER 2. Er is nog genoeg wat ik niet ontdekt heb :D Plus eens kijken welke gear ik het beste kan gaan gebruiken. Auto-shotgun is wel :9
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220846270
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 09:59 schreef Monolith het volgende:

[..]
Ik heb destijds wat streamers op de achtergrond opgehad die het speelden, dus ik laat het nog even iets verder uit m'n geheugen wegzakken voor ik het eens oppak. :P
Als alternatief kan ik altijd Return of the Obra Dinn aanraden.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Moderator woensdag 20 mei 2026 @ 17:00:24 #246
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220848475
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 10:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Druk bezig met artefacts hunten in STALKER 2. Er is nog genoeg wat ik niet ontdekt heb :D Plus eens kijken welke gear ik het beste kan gaan gebruiken. Auto-shotgun is wel :9
Ik vind de Metro serie veel leuker eigenlijk.
What can change the nature of a man?
  Moderator / Redactie FP woensdag 20 mei 2026 @ 17:43:12 #247
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220848776
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 17:00 schreef Coco het volgende:

[..]
Ik vind de Metro serie veel leuker eigenlijk.
Is ook erg goed maar soms te lineair. STALKER is veel vrijer. Kan van beide genieten.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220848793
Even een uurtje Winter Burrow gespeeld. Echt zo schattig en lief spelletje O+
Om maar even een tip te geven tussen al het schietergeweld hier ;)

Besloten voorlopig geen nieuwe game te kopen. Ondanks vakantiegeld: wees dankbaar met wat je hebt en zo :)
pi_220848802
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 12:04 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Als alternatief kan ik altijd Return of the Obra Dinn aanraden.
Heb ik geprobeerd, maar ik kon niet echt aan de stijl wennen. Misschien nog maar eens proberen. Waarom staat deze zo hoog?
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  Moderator / Redactie FP woensdag 20 mei 2026 @ 18:17:55 #250
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220849035
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 17:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even een uurtje Winter Burrow gespeeld. Echt zo schattig en lief spelletje O+
Om maar even een tip te geven tussen al het schietergeweld hier ;)

Besloten voorlopig geen nieuwe game te kopen. Ondanks vakantiegeld: wees dankbaar met wat je hebt en zo :)
Ik heb ook rustige games :@

Alleen niet zoveel :@
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')