Samen met 2 miljoen andere mensen die binnen de eerste 12 uur na release hebben gekocht. De game doet het goed. Bijna 468 duizend concurrent players met hemelvaart.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 10:15 schreef mschol het volgende:
subnautica 2 en subnautica below zero gekocht
Ja als je iets maakt wat mensen willen kopen ze het welquote:Op zaterdag 16 mei 2026 11:05 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Samen met 2 miljoen andere mensen die binnen de eerste 12 uur na release hebben gekocht. De game doet het goed. Bijna 468 duizend concurrent players met hemelvaart.
Deel 2 brengt vooral veel QoL veranderingen en is in grote lijnen identiek, zelfs het verhaal. Ik zou zeker een paar maanden wachten om met deel 2 te beginnen.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:58 schreef Discombobulate het volgende:
Is Death Stranding 2 net zo goed en pakkend als de eerste? Ik ben op zo'n 70% denk ik met deel 1, maar ik twijfel een beetje om 2 daarna te gaan spelen (misschien eerst iets anders), want het voelt zo compleet allemaal al. Ik kan me niet voorstellen hoe deel twee niet repetitief en vernieuwend gaat zijn.
Volgens mij is het tweede deel beterquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:58 schreef Discombobulate het volgende:
Is Death Stranding 2 net zo goed en pakkend als de eerste? Ik ben op zo'n 70% denk ik met deel 1, maar ik twijfel een beetje om 2 daarna te gaan spelen (misschien eerst iets anders), want het voelt zo compleet allemaal al. Ik kan me niet voorstellen hoe deel twee niet repetitief en vernieuwend gaat zijn.
Is de leeftijdquote:
Deel 2 is qua gameplay QoL een stuk beter, verhaal is minder.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:58 schreef Discombobulate het volgende:
Kan je het bij de rest van je 4k games zettenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 10:15 schreef mschol het volgende:
Ga je het ook spelen?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 10:15 schreef mschol het volgende:
quote:Op zondag 17 mei 2026 17:36 schreef Jump het volgende:
[..]
Kan je het bij de rest van je 4k games zetten
al even gespeeld en dat bevalt primaquote:Op zondag 17 mei 2026 17:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga je het ook spelen?
Zo ja, hoe bevalt subnautica 2?
Moet je wel alles in elkaar zetten?quote:Op zondag 17 mei 2026 18:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
Zonet Lego Party gespeeld en het is leuk spel. Een paar keer gelachen om de sommige animaties in de game.
Een aantal minigames zijn pittige. De volgorde van de beurten wordt bepaald hoe goed je de minigame doet.
Een potje duurt korter dan bij Mario Party.
Soms een gedeelte van het bord bouwen.quote:Op zondag 17 mei 2026 18:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Moet je wel alles in elkaar zetten?
Is dat eigenlijk single player een beetje tof? Ik zie mensen op Twitch Subnautica 2 vooral multiplayer spelen.quote:Op zondag 17 mei 2026 17:53 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
al even gespeeld en dat bevalt prima
Ik zou daar echt mee wachten totdat ie echt uit is.quote:Op zondag 17 mei 2026 19:36 schreef Discombobulate het volgende:
Ik wacht nog even met Subnautica 2 denk ik.
Waarom dat?quote:Op maandag 18 mei 2026 17:23 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik zou daar echt mee wachten totdat ie echt uit is.
Anders heb je een halfbakken game waar je steeds op de volgende update zit te wachten.quote:
Wat ik tot nu toe lees over Subnautica 2 valt dat nog wel mee.quote:Op maandag 18 mei 2026 17:32 schreef Coco het volgende:
[..]
Anders heb je een halfbakken game waar je steeds op de volgende update zit te wachten.
ik vind het prima spelen, hecht 0 waarde aan de multiplayerquote:Op zondag 17 mei 2026 21:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Is dat eigenlijk single player een beetje tof? Ik zie mensen op Twitch Subnautica 2 vooral multiplayer spelen.
Ik wacht wel tot ie wat meer compleet is.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 11:16 schreef MMaRsu het volgende:
Maar ik lees ook dat Subnautica 20% van een nieuwe game is? En dat de rest nog moet komen
Ik speel nu Conan Exiles, ziet er super uit met nieuwe release op UE5.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 11:06 schreef MMaRsu het volgende:
Ik heb echt 0,0 met het hele crafting / survival genre dus Subnautica 2 boeit me echt niks
Valheim is de enige in die soort die ik tof vind. En die is ook nog niet af
jammerquote:Op dinsdag 19 mei 2026 18:30 schreef Coco het volgende:
Sony stopt met het uitbrengen van single-player games voor de pc
quote:Op dinsdag 19 mei 2026 18:30 schreef Coco het volgende:
ze waren amper begonnen tochquote:Op dinsdag 19 mei 2026 18:30 schreef Coco het volgende:
Blue Princequote:Op dinsdag 19 mei 2026 19:22 schreef Discombobulate het volgende:
Bijna klaar met Death Stranding I denk ik. Mensen hier wel Blue Prince gespeeld?
Ga 'm hierna doen. Niet zo veel zin om Death Stranding 2 te spelen nu ik 1 bijna uit heb. Ik kan me niet voorstellen hoe dat niet hetzelfde liedje gaat zijn.quote:
Ik heb destijds wat streamers op de achtergrond opgehad die het speelden, dus ik laat het nog even iets verder uit m'n geheugen wegzakken voor ik het eens oppak.quote:
Als alternatief kan ik altijd Return of the Obra Dinn aanraden.quote:Op woensdag 20 mei 2026 09:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb destijds wat streamers op de achtergrond opgehad die het speelden, dus ik laat het nog even iets verder uit m'n geheugen wegzakken voor ik het eens oppak.
Ik vind de Metro serie veel leuker eigenlijk.quote:Op woensdag 20 mei 2026 10:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Druk bezig met artefacts hunten in STALKER 2. Er is nog genoeg wat ik niet ontdekt hebPlus eens kijken welke gear ik het beste kan gaan gebruiken. Auto-shotgun is wel
Is ook erg goed maar soms te lineair. STALKER is veel vrijer. Kan van beide genieten.quote:Op woensdag 20 mei 2026 17:00 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik vind de Metro serie veel leuker eigenlijk.
Heb ik geprobeerd, maar ik kon niet echt aan de stijl wennen. Misschien nog maar eens proberen. Waarom staat deze zo hoog?quote:Op woensdag 20 mei 2026 12:04 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Als alternatief kan ik altijd Return of the Obra Dinn aanraden.
Ik heb ook rustige gamesquote:Op woensdag 20 mei 2026 17:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even een uurtje Winter Burrow gespeeld. Echt zo schattig en lief spelletje
Om maar even een tip te geven tussen al het schietergeweld hier
Besloten voorlopig geen nieuwe game te kopen. Ondanks vakantiegeld: wees dankbaar met wat je hebt en zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |