abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 mei 2026 @ 10:55:25 #151
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220780806
quote:
10s.gif Op woensdag 13 mei 2026 10:49 schreef Divje het volgende:

[..]
Dat is toch wel wat je kon verwachten van een Forza-game..
Dat het te verwachten is betekend toch niet dat ik niet mag hopen dat het een x beter is aangepakt na 5 delen?

Ik vind het gewoon een smet op wederom een puike racegame.

Ook dat als je een skill point unlocked, dit met een zwarte half doorzichtige achtergrond MIDDEN in je scherm verschijnt en dus ook tijdens races en dan zie je dus geen flikker :')

Nee 70¤ gaan we hier niet aan uitgeven. 30¤ voor de gold edition max
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 13 mei 2026 @ 11:34:13 #152
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220781241
quote:
17s.gif Op maandag 11 mei 2026 12:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
[ afbeelding ]
Nice :)

Heb je 'm al eens laten vallen?
  Moderator woensdag 13 mei 2026 @ 11:34:48 #153
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220781245
quote:
80s.gif Op woensdag 13 mei 2026 11:34 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Nice :)

Heb je 'm al eens laten vallen?
:Y

Maar hij maakte niet dat geluidje.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  woensdag 13 mei 2026 @ 11:35:22 #154
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220781250
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 11:34 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
:Y

Maar hij maakte niet dat geluidje.
:'( We worden gefopt
  Moderator woensdag 13 mei 2026 @ 11:36:37 #155
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220781254
quote:
14s.gif Op woensdag 13 mei 2026 11:35 schreef Mano_ het volgende:

[..]
:'( We worden gefopt
Ik laat hem niet op de grond kletteren, maar op de bank. Nog geen geluid gehoord.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  woensdag 13 mei 2026 @ 11:36:57 #156
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220781257
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 11:36 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Ik laat hem niet op de grond kletteren, maar op de bank. Nog geen geluid gehoord.
Ik ga je ook niet aanmoedigen om harder te gooien :D
  Moderator woensdag 13 mei 2026 @ 11:38:02 #157
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220781268
quote:
80s.gif Op woensdag 13 mei 2026 11:36 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Ik ga je ook niet aanmoedigen om harder te gooien :D
@Nattekat wel.

Koopt ie zelf maar een controller van 99 euro voor om het uit te testen. :{w
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  woensdag 13 mei 2026 @ 11:38:06 #158
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220781269
Overigens zijn er maar 2 spellen die ik ooit met een controller heb gespeeld: Rocket League en E:33. Daarvoor is m'n bejaarde 360 wireless goed genoeg :D
  Moderator / Redactie Sport woensdag 13 mei 2026 @ 11:44:32 #159
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220781303
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 11:38 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
@:nattekat wel.

Koopt ie zelf maar een controller van 99 euro voor om het uit te testen. :{w
Mijn Switch 2 controller van 70¤ was zat geld :{w
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP woensdag 13 mei 2026 @ 12:26:04 #160
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220781548
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 11:44 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Mijn Switch 2 controller van 70¤ was zat geld :{w
Maar die maakt geen geluidjes ;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  FOK!Fotograaf woensdag 13 mei 2026 @ 12:36:46 #161
364681 over_hedge
pi_220781618
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_220782350
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_220782358
quote:
80s.gif Op woensdag 13 mei 2026 11:38 schreef Mano_ het volgende:
Overigens zijn er maar 2 spellen die ik ooit met een controller heb gespeeld: Rocket League en E:33. Daarvoor is m'n bejaarde 360 wireless goed genoeg :D
op pc alleen brother a tale of 2 sons oid met controller gespeeld volgens mij
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_220783201
quote:
80s.gif Op woensdag 13 mei 2026 11:38 schreef Mano_ het volgende:
Overigens zijn er maar 2 spellen die ik ooit met een controller heb gespeeld: Rocket League en E:33. Daarvoor is m'n bejaarde 360 wireless goed genoeg :D
Ha zelfde hier.

En Elden Ring en de andere souls
Conscience do cost.
pi_220783505
Hah Twilight en CrazyBytes, dat is lang geleden.
  woensdag 13 mei 2026 @ 16:45:23 #166
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220783620
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 16:23 schreef RaXz het volgende:
Hah Twilight en CrazyBytes, dat is lang geleden.
Veel van die Twilight-cd's zijn gelukkig gearchiveerd voor het nageslacht O-)
CB weet ik niet, daar heb ik er volgens mij ook nog 1 of 2 ergens liggen.
pi_220783660
quote:
80s.gif Op woensdag 13 mei 2026 16:45 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Veel van die Twilight-cd's zijn gelukkig gearchiveerd voor het nageslacht O-)
dat heb ik gezien idd, mooi :D
quote:
CB weet ik niet, daar heb ik er volgens mij ook nog 1 of 2 ergens liggen.
daar heb ik er 4 van volgens mij

wel mooi die tijd O+
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Redactie Games woensdag 13 mei 2026 @ 18:23:39 #168
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_220784429
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 11:38 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
@:nattekat wel.

Koopt ie zelf maar een controller van 99 euro voor om het uit te testen. :{w
Bekijk deze YouTube-video

Je moet nog best hard gooien..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  woensdag 13 mei 2026 @ 19:07:24 #169
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220784780
Welke gebied zouden jullie kiezen als twede uitbreiding?
Zie plaatje in de spoiler. :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  woensdag 13 mei 2026 @ 19:10:49 #170
136 V.
Like tears in rain...
pi_220784804
Midden boven of rechtsboven.
Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 13 mei 2026 @ 19:12:23 #171
136 V.
Like tears in rain...
pi_220785131
Blue Prince ga ik na Death Stranding I en II spelen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_220786030
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 19:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Welke gebied zouden jullie kiezen als twede uitbreiding?
Zie plaatje in de spoiler. :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ligt een beetje aan wat het doel ermee is? :D
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  woensdag 13 mei 2026 @ 21:17:55 #174
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220786045
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 21:17 schreef mschol het volgende:

[..]
ligt een beetje aan wat het doel ermee is? :D
verdere uitbreiding van de map voor de hulpdiensten.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220786206
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 21:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
verdere uitbreiding van de map voor de hulpdiensten.
A dan
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_220791180
https://store.steampowere(...)and_Magic_Olden_Era/

Iemand nog lopen rommelen met linux en steam op de ps5?
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_220792662
quote:
Ik heb hem al. Erg fijn. Vooralsnog (helaas) vooral veel focus op multiplayer qua maps maar ik heb er vertrouwen in dat dat helemaal goed gaat komen want de rest klopt gewoon.

Eindelijk weer eens een waardige homm. Ik dacht dat het nooit zou gebeuren.
Conscience do cost.
pi_220793157
Subnautica 2 *O*

Sinds gisteren al aan het spelen en wat een pareltje weer. En dit is pas early access _O_
No amount of money ever bought a second of time.
pi_220793214
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 19:13 schreef TigerXtrm het volgende:
Subnautica 2 *O*

Sinds gisteren al aan het spelen en wat een pareltje weer. En dit is pas early access _O_
Beter dan 1?
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_220793264
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 19:24 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Beter dan 1?
Qua quality of life zeker, hoop frustratie puntjes uit 1 zijn aangepakt (zoals kunnen bouwen uit je storage).

De map is voor mijn gevoel nog wat klein en leeg. Prachtig gemaakt verder, maar qua oppervlakte is de map van Subnautica 1 groter en diverser. Maar ze zullen de komende jaren vast nog flink aan de map werken :Y
No amount of money ever bought a second of time.
pi_220794851
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 19:30 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]
Qua quality of life zeker, hoop frustratie puntjes uit 1 zijn aangepakt (zoals kunnen bouwen uit je storage).

De map is voor mijn gevoel nog wat klein en leeg. Prachtig gemaakt verder, maar qua oppervlakte is de map van Subnautica 1 groter en diverser. Maar ze zullen de komende jaren vast nog flink aan de map werken :Y
Ik wacht nog wel even. Eerst nog Death Stranding I (ben bij chapter 6) en daarna II. Daarna wil ik Blue Prince spelen. Misschien daarna Subnautica 2. Ik heb deel één onlangs nog uitgespeeld. Wat ik vooral heel leuk vond is dat ik het echt doodeng vond om dieper te gaan tot een bepaald punt. Na die Lost River en die Lava Zone wordt het een beetje mwa.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_220794912
Zero Parades komt 21 mei ook uit, maar mensen willen het boycotten omdat ZA/UM waardeloos met het personeel van Disco Elysium is omgegaan.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 21:31:56 #183
511221 Hetekip
Depressief
pi_220804868
Iemand die Age of Empires II speelt, wat is nu de laatste editie?
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  vrijdag 15 mei 2026 @ 21:32:22 #184
511221 Hetekip
Depressief
pi_220804874
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 21:34 schreef Discombobulate het volgende:
Zero Parades komt 21 mei ook uit, maar mensen willen het boycotten omdat ZA/UM waardeloos met het personeel van Disco Elysium is omgegaan.
Ja voor mij wordt dat ook boycot, fuck ZA/UM.

Er zijn iets van 4 of 5 spiritual successors in de maak voor Disco Elysium toch?
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
pi_220804892
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 21:31 schreef Hetekip het volgende:
Iemand die Age of Empires II speelt, wat is nu de laatste editie?
https://store.steampowere(...)_Definitive_Edition/ die toch?
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Eindredactie Games vrijdag 15 mei 2026 @ 21:35:57 #186
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_220804896
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 21:31 schreef Hetekip het volgende:
Iemand die Age of Empires II speelt, wat is nu de laatste editie?
De laatste editie is Age of Empires II: Definitive Edition. Wordt nog met regelmaat geüpdatet.
Mijn review: Age of Empires II: Definitive Edition (ook alweer 7 jaar geleden :X )
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 21:39:06 #187
511221 Hetekip
Depressief
pi_220804912
quote:
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 21:35 schreef 2dope het volgende:

[..]
De laatste editie is Age of Empires II: Definitive Edition. Wordt nog met regelmaat geüpdatet.
Mijn review: Age of Empires II: Definitive Edition (ook alweer 7 jaar geleden :X )
Thanks. Ze weten wel flink erop te cashen... Misschien wachten tot een sale is, ik weet het niet.
Vroeger gespeeld maar eigenlijk nooit meer, maar ik kwam T90 streams tegen en toen begon het wel weer wat te leven.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  vrijdag 15 mei 2026 @ 21:42:15 #188
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220804929
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 21:39 schreef Hetekip het volgende:

[..]
[..]
Thanks. Ze weten wel flink erop te cashen... Misschien wachten tot een sale is, ik weet het niet.
Vroeger gespeeld maar eigenlijk nooit meer, maar ik kwam T90 streams tegen en toen begon het wel weer wat te leven.
4¤ maat

https://www.eneba.com/ste(...)tm_source=allkeyshop
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  vrijdag 15 mei 2026 @ 21:43:25 #189
511221 Hetekip
Depressief
pi_220804938
quote:
Dat is return of rome dlc, dat is niet de base game.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  vrijdag 15 mei 2026 @ 21:44:36 #190
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220804950
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 21:43 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Dat is return of rome dlc, dat is niet de base game.
Ah mijn fout idd

https://www.eneba.com/ste(...)ey-europe&enb_term=1

8¤ 👍🏼🙂

Gaat snel nu ineens 10¤ :D
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Eindredactie Games vrijdag 15 mei 2026 @ 21:45:36 #191
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_220804955
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 21:39 schreef Hetekip het volgende:

[..]
[..]
Thanks. Ze weten wel flink erop te cashen... Misschien wachten tot een sale is, ik weet het niet.
Vroeger gespeeld maar eigenlijk nooit meer, maar ik kwam T90 streams tegen en toen begon het wel weer wat te leven.
Je kunt ook prima nog steeds de OG versie spelen (Age of Empires II: HD Edition uit 2013). Sommige mensen zweren bij die versie. Er staat overigens wel "Retired" bij op Steam dus verwacht geen support - multiplayer schijnt nog wel te werken
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 21:53:45 #192
511221 Hetekip
Depressief
pi_220805013
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 21:44 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Ah mijn fout idd

https://www.eneba.com/ste(...)ey-europe&enb_term=1

8¤ 👍🏼🙂

Gaat snel nu ineens 10¤ :D
Heb hem gekocht, uiteindelijk vraagt Eneba hoge service kosten dus ben op K4G gegaan. 9.26 uiteindelijk met servicekosten voor ideal betaling.

Bedankt voor de aanmoediging, die dlc is niet te betalen, maar basegame ook wel goed,

quote:
2s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 21:45 schreef 2dope het volgende:

[..]
Je kunt ook prima nog steeds de OG versie spelen (Age of Empires II: HD Edition uit 2013). Sommige mensen zweren bij die versie. Er staat overigens wel "Retired" bij op Steam dus verwacht geen support - multiplayer schijnt nog wel te werken
Ja toch maar voor definitive gedaan, ik wil ook nog wel ooit die age of mythology retold spelen. Zag dat jij in je review age of mythology nog aanhaald. Dat was echt mijn nostalgische game Age of Mythology, bij de bibliotheek geleend en gebrand haha.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  Eindredactie Games vrijdag 15 mei 2026 @ 22:05:10 #193
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_220805107
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 21:53 schreef Hetekip het volgende:
Ja toch maar voor definitive gedaan, ik wil ook nog wel ooit die age of mythology retold spelen. Zag dat jij in je review age of mythology nog aanhaald. Dat was echt mijn nostalgische game Age of Mythology, bij de bibliotheek geleend en gebrand haha.
Haha yes, Retold was ook weer leuk om te doen. Age of Mythology: Retold, vrij recent nog. AoE4 heb ik nog het minst gespeeld van allemaal. AoE III (DE) vind ik ook top
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 22:06:18 #194
511221 Hetekip
Depressief
pi_220805121
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 22:05 schreef 2dope het volgende:

[..]
Haha yes, Retold was ook weer leuk om te doen. Age of Mythology: Retold, vrij recent nog. AoE4 heb ik nog het minst gespeeld van allemaal. AoE III (DE) vind ik ook top
Is die Mythology leuk? Misschien koop ik hem ook nog wel.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  Eindredactie Games vrijdag 15 mei 2026 @ 22:12:32 #195
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_220805159
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 22:06 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Is die Mythology leuk? Misschien koop ik hem ook nog wel.
Sowieso wel als je de originele ook leuk vind.

240915_104357_Screenshot1.jpg
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 23:17:16 #196
511221 Hetekip
Depressief
pi_220805702
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 22:12 schreef 2dope het volgende:

[..]
Sowieso wel als je de originele ook leuk vind.

[ afbeelding ]
Ja de originele vond ik echt wel tof, is ook wel een nostalgie trip.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  zaterdag 16 mei 2026 @ 00:04:35 #197
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220805856
Age of mythology retold is fantastisch.

Ze maken gewoon niet meer zulk soort games :)
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 00:10:50 #198
511221 Hetekip
Depressief
pi_220805865
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 00:04 schreef MMaRsu het volgende:
Age of mythology retold is fantastisch.

Ze maken gewoon niet meer zulk soort games :)
Populous the new beginning was echt mijn favoriete game, Age of Mythology kwam een beetje in de buurt.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
pi_220806166
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 00:10 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Populous the new beginning was echt mijn favoriete game, Age of Mythology kwam een beetje in de buurt.
https://www.gog.com/en/game/populous_the_beginning

op steam staat hij ook, maar niet beschikbaar in nl
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_220806302
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 21:32 schreef Hetekip het volgende:
Er zijn iets van 4 of 5 spiritual successors in de maak voor Disco Elysium toch?
Drie volgens mij, maar ik weet niet welke.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_220807208
subnautica 2 en subnautica below zero gekocht :@
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Redactie Games zaterdag 16 mei 2026 @ 11:05:44 #202
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_220807592
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 10:15 schreef mschol het volgende:
subnautica 2 en subnautica below zero gekocht :@
Samen met 2 miljoen andere mensen die binnen de eerste 12 uur na release hebben gekocht. De game doet het goed. Bijna 468 duizend concurrent players met hemelvaart.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  zaterdag 16 mei 2026 @ 11:13:46 #203
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220807627
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 11:05 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]
Samen met 2 miljoen andere mensen die binnen de eerste 12 uur na release hebben gekocht. De game doet het goed. Bijna 468 duizend concurrent players met hemelvaart.
Ja als je iets maakt wat mensen willen kopen ze het wel


*Kuch*Marathon*kuch*
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_220813483
Is Death Stranding 2 net zo goed en pakkend als de eerste? Ik ben op zo'n 70% denk ik met deel 1, maar ik twijfel een beetje om 2 daarna te gaan spelen (misschien eerst iets anders), want het voelt zo compleet allemaal al. Ik kan me niet voorstellen hoe deel twee niet repetitief en vernieuwend gaat zijn.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_220814863
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:58 schreef Discombobulate het volgende:
Is Death Stranding 2 net zo goed en pakkend als de eerste? Ik ben op zo'n 70% denk ik met deel 1, maar ik twijfel een beetje om 2 daarna te gaan spelen (misschien eerst iets anders), want het voelt zo compleet allemaal al. Ik kan me niet voorstellen hoe deel twee niet repetitief en vernieuwend gaat zijn.
Deel 2 brengt vooral veel QoL veranderingen en is in grote lijnen identiek, zelfs het verhaal. Ik zou zeker een paar maanden wachten om met deel 2 te beginnen.
  zondag 17 mei 2026 @ 00:39:36 #206
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220817947
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:58 schreef Discombobulate het volgende:
Is Death Stranding 2 net zo goed en pakkend als de eerste? Ik ben op zo'n 70% denk ik met deel 1, maar ik twijfel een beetje om 2 daarna te gaan spelen (misschien eerst iets anders), want het voelt zo compleet allemaal al. Ik kan me niet voorstellen hoe deel twee niet repetitief en vernieuwend gaat zijn.
Volgens mij is het tweede deel beter
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zondag 17 mei 2026 @ 14:05:26 #207
141482 Q.
JurassiQ
pi_220823667
Steam Controller is onderweg. *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door Q. op 17-05-2026 14:22:46 ]
For great justice!
  zondag 17 mei 2026 @ 14:16:27 #208
136 V.
Like tears in rain...
pi_220823805
quote:
14s.gif Op zondag 17 mei 2026 14:05 schreef Q. het volgende:
Stream Controller is onderweg. *O*
Kun je lekker streamen :P
Ja inderdaad, V. ja.
  zondag 17 mei 2026 @ 14:22:51 #209
141482 Q.
JurassiQ
pi_220823923
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 14:16 schreef V. het volgende:

[..]
Kun je lekker streamen :P
Typo fixed. :')
For great justice!
  Moderator / Redactie FP zondag 17 mei 2026 @ 14:30:53 #210
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220824057
quote:
14s.gif Op zondag 17 mei 2026 14:22 schreef Q. het volgende:

[..]
Typo fixed. :')
Is de leeftijd ;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 16:42:26 #211
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220825670
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:58 schreef Discombobulate het volgende:
Is Death Stranding 2 net zo goed en pakkend als de eerste? Ik ben op zo'n 70% denk ik met deel 1, maar ik twijfel een beetje om 2 daarna te gaan spelen (misschien eerst iets anders), want het voelt zo compleet allemaal al. Ik kan me niet voorstellen hoe deel twee niet repetitief en vernieuwend gaat zijn.
Deel 2 is qua gameplay QoL een stuk beter, verhaal is minder.

De uitdaging qua environment is compleet weg overigens.
What can change the nature of a man?
  zondag 17 mei 2026 @ 17:22:13 #212
141482 Q.
JurassiQ
pi_220826443
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 14:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Is de leeftijd ;(
Is wel zo.
For great justice!
  Lieve Belg zondag 17 mei 2026 @ 17:36:17 #213
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_220826665
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 10:15 schreef mschol het volgende:
subnautica 2 en subnautica below zero gekocht :@
Kan je het bij de rest van je 4k games zetten :D
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  zondag 17 mei 2026 @ 17:44:35 #214
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_220826743
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 10:15 schreef mschol het volgende:
subnautica 2 en subnautica below zero gekocht :@
Ga je het ook spelen?
Zo ja, hoe bevalt subnautica 2?
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
pi_220826842
quote:
7s.gif Op zondag 17 mei 2026 17:36 schreef Jump het volgende:

[..]
Kan je het bij de rest van je 4k games zetten :D
:Y
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 17:44 schreef marcb1974 het volgende:

[..]
Ga je het ook spelen?
Zo ja, hoe bevalt subnautica 2?
al even gespeeld en dat bevalt prima
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 18:24:51 #216
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220827135
quote:
14s.gif Op zondag 17 mei 2026 14:05 schreef Q. het volgende:
Steam Controller is onderweg. *O*
*O*
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 18:27:06 #217
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220827154
Zonet Lego Party gespeeld en het is leuk spel. Een paar keer gelachen om de sommige animaties in de game.
Een aantal minigames zijn pittige. De volgorde van de beurten wordt bepaald hoe goed je de minigame doet.
Een potje duurt korter dan bij Mario Party.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie FP zondag 17 mei 2026 @ 18:35:13 #218
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220827201
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 18:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
Zonet Lego Party gespeeld en het is leuk spel. Een paar keer gelachen om de sommige animaties in de game.
Een aantal minigames zijn pittige. De volgorde van de beurten wordt bepaald hoe goed je de minigame doet.
Een potje duurt korter dan bij Mario Party.
Moet je wel alles in elkaar zetten?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220827628
Ik wacht nog even met Subnautica 2 denk ik.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_220827651
Ik ben heel benieuwd waar Mobius Digital mee gaat komen als nieuwe game. Gaat nog lang duren wellicht, maar toch: Outer Wilds is het beste wat ik de afgelopen tien jaar gespeeld heb.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 20:14:08 #221
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220827864
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 18:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Moet je wel alles in elkaar zetten?
Soms een gedeelte van het bord bouwen.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_220828567
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 17:53 schreef mschol het volgende:

[..]
:Y
[..]
al even gespeeld en dat bevalt prima
Is dat eigenlijk single player een beetje tof? Ik zie mensen op Twitch Subnautica 2 vooral multiplayer spelen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Moderator maandag 18 mei 2026 @ 17:23:11 #223
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220833745
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 19:36 schreef Discombobulate het volgende:
Ik wacht nog even met Subnautica 2 denk ik.
Ik zou daar echt mee wachten totdat ie echt uit is.
What can change the nature of a man?
  maandag 18 mei 2026 @ 17:27:33 #224
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_220833771
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 17:23 schreef Coco het volgende:

[..]
Ik zou daar echt mee wachten totdat ie echt uit is.
Waarom dat?
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
  Moderator maandag 18 mei 2026 @ 17:32:03 #225
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220833789
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 17:27 schreef marcb1974 het volgende:

[..]
Waarom dat?
Anders heb je een halfbakken game waar je steeds op de volgende update zit te wachten.
What can change the nature of a man?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')