Dat het te verwachten is betekend toch niet dat ik niet mag hopen dat het een x beter is aangepakt na 5 delen?quote:Op woensdag 13 mei 2026 10:49 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat is toch wel wat je kon verwachten van een Forza-game..
quote:
quote:Op woensdag 13 mei 2026 11:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]![]()
Maar hij maakte niet dat geluidje.
Ik laat hem niet op de grond kletteren, maar op de bank. Nog geen geluid gehoord.quote:
Ik ga je ook niet aanmoedigen om harder te gooienquote:Op woensdag 13 mei 2026 11:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik laat hem niet op de grond kletteren, maar op de bank. Nog geen geluid gehoord.
@Nattekat wel.quote:Op woensdag 13 mei 2026 11:36 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ik ga je ook niet aanmoedigen om harder te gooien
Mijn Switch 2 controller van 70¤ was zat geldquote:Op woensdag 13 mei 2026 11:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
@:nattekat wel.
Koopt ie zelf maar een controller van 99 euro voor om het uit te testen.
Maar die maakt geen geluidjesquote:Op woensdag 13 mei 2026 11:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn Switch 2 controller van 70¤ was zat geld
leuk inderdaadquote:Op woensdag 13 mei 2026 12:36 schreef over_hedge het volgende:
https://tweakers.net/geek(...)hem-laat-vallen.html
op pc alleen brother a tale of 2 sons oid met controller gespeeld volgens mijquote:Op woensdag 13 mei 2026 11:38 schreef Mano_ het volgende:
Overigens zijn er maar 2 spellen die ik ooit met een controller heb gespeeld: Rocket League en E:33. Daarvoor is m'n bejaarde 360 wireless goed genoeg
Ha zelfde hier.quote:Op woensdag 13 mei 2026 11:38 schreef Mano_ het volgende:
Overigens zijn er maar 2 spellen die ik ooit met een controller heb gespeeld: Rocket League en E:33. Daarvoor is m'n bejaarde 360 wireless goed genoeg
Veel van die Twilight-cd's zijn gelukkig gearchiveerd voor het nageslachtquote:Op woensdag 13 mei 2026 16:23 schreef RaXz het volgende:
Hah Twilight en CrazyBytes, dat is lang geleden.
dat heb ik gezien idd, mooiquote:Op woensdag 13 mei 2026 16:45 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Veel van die Twilight-cd's zijn gelukkig gearchiveerd voor het nageslacht![]()
daar heb ik er 4 van volgens mijquote:CB weet ik niet, daar heb ik er volgens mij ook nog 1 of 2 ergens liggen.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 13 mei 2026 11:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
@:nattekat wel.
Koopt ie zelf maar een controller van 99 euro voor om het uit te testen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op woensdag 13 mei 2026 19:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Welke gebied zouden jullie kiezen als twede uitbreiding?
Zie plaatje in de spoiler.ligt een beetje aan wat het doel ermee is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
verdere uitbreiding van de map voor de hulpdiensten.quote:Op woensdag 13 mei 2026 21:17 schreef mschol het volgende:
[..]
ligt een beetje aan wat het doel ermee is?
A danquote:Op woensdag 13 mei 2026 21:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
verdere uitbreiding van de map voor de hulpdiensten.
Ik heb hem al. Erg fijn. Vooralsnog (helaas) vooral veel focus op multiplayer qua maps maar ik heb er vertrouwen in dat dat helemaal goed gaat komen want de rest klopt gewoon.quote:Op donderdag 14 mei 2026 15:23 schreef Alarmonoff het volgende:
https://store.steampowere(...)and_Magic_Olden_Era/
Beter dan 1?quote:Op donderdag 14 mei 2026 19:13 schreef TigerXtrm het volgende:
Subnautica 2![]()
Sinds gisteren al aan het spelen en wat een pareltje weer. En dit is pas early access
Qua quality of life zeker, hoop frustratie puntjes uit 1 zijn aangepakt (zoals kunnen bouwen uit je storage).quote:
Ik wacht nog wel even. Eerst nog Death Stranding I (ben bij chapter 6) en daarna II. Daarna wil ik Blue Prince spelen. Misschien daarna Subnautica 2. Ik heb deel één onlangs nog uitgespeeld. Wat ik vooral heel leuk vond is dat ik het echt doodeng vond om dieper te gaan tot een bepaald punt. Na die Lost River en die Lava Zone wordt het een beetje mwa.quote:Op donderdag 14 mei 2026 19:30 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Qua quality of life zeker, hoop frustratie puntjes uit 1 zijn aangepakt (zoals kunnen bouwen uit je storage).
De map is voor mijn gevoel nog wat klein en leeg. Prachtig gemaakt verder, maar qua oppervlakte is de map van Subnautica 1 groter en diverser. Maar ze zullen de komende jaren vast nog flink aan de map werken
Ja voor mij wordt dat ook boycot, fuck ZA/UM.quote:Op donderdag 14 mei 2026 21:34 schreef Discombobulate het volgende:
Zero Parades komt 21 mei ook uit, maar mensen willen het boycotten omdat ZA/UM waardeloos met het personeel van Disco Elysium is omgegaan.
https://store.steampowere(...)_Definitive_Edition/ die toch?quote:Op vrijdag 15 mei 2026 21:31 schreef Hetekip het volgende:
Iemand die Age of Empires II speelt, wat is nu de laatste editie?
De laatste editie is Age of Empires II: Definitive Edition. Wordt nog met regelmaat geüpdatet.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 21:31 schreef Hetekip het volgende:
Iemand die Age of Empires II speelt, wat is nu de laatste editie?
quote:Op vrijdag 15 mei 2026 21:35 schreef mschol het volgende:
[..]
https://store.steampowere(...)_Definitive_Edition/ die toch?
Thanks. Ze weten wel flink erop te cashen... Misschien wachten tot een sale is, ik weet het niet.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 21:35 schreef 2dope het volgende:
[..]
De laatste editie is Age of Empires II: Definitive Edition. Wordt nog met regelmaat geüpdatet.
Mijn review: Age of Empires II: Definitive Edition (ook alweer 7 jaar geleden)
4¤ maatquote:Op vrijdag 15 mei 2026 21:39 schreef Hetekip het volgende:
[..]
[..]
Thanks. Ze weten wel flink erop te cashen... Misschien wachten tot een sale is, ik weet het niet.
Vroeger gespeeld maar eigenlijk nooit meer, maar ik kwam T90 streams tegen en toen begon het wel weer wat te leven.
Dat is return of rome dlc, dat is niet de base game.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 21:42 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
4¤ maat
https://www.eneba.com/ste(...)tm_source=allkeyshop
Ah mijn fout iddquote:Op vrijdag 15 mei 2026 21:43 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Dat is return of rome dlc, dat is niet de base game.
Je kunt ook prima nog steeds de OG versie spelen (Age of Empires II: HD Edition uit 2013). Sommige mensen zweren bij die versie. Er staat overigens wel "Retired" bij op Steam dus verwacht geen support - multiplayer schijnt nog wel te werkenquote:Op vrijdag 15 mei 2026 21:39 schreef Hetekip het volgende:
[..]
[..]
Thanks. Ze weten wel flink erop te cashen... Misschien wachten tot een sale is, ik weet het niet.
Vroeger gespeeld maar eigenlijk nooit meer, maar ik kwam T90 streams tegen en toen begon het wel weer wat te leven.
Heb hem gekocht, uiteindelijk vraagt Eneba hoge service kosten dus ben op K4G gegaan. 9.26 uiteindelijk met servicekosten voor ideal betaling.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 21:44 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ah mijn fout idd
https://www.eneba.com/ste(...)ey-europe&enb_term=1
8¤ 👍🏼🙂
Gaat snel nu ineens 10¤
Ja toch maar voor definitive gedaan, ik wil ook nog wel ooit die age of mythology retold spelen. Zag dat jij in je review age of mythology nog aanhaald. Dat was echt mijn nostalgische game Age of Mythology, bij de bibliotheek geleend en gebrand haha.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 21:45 schreef 2dope het volgende:
[..]
Je kunt ook prima nog steeds de OG versie spelen (Age of Empires II: HD Edition uit 2013). Sommige mensen zweren bij die versie. Er staat overigens wel "Retired" bij op Steam dus verwacht geen support - multiplayer schijnt nog wel te werken
Haha yes, Retold was ook weer leuk om te doen. Age of Mythology: Retold, vrij recent nog. AoE4 heb ik nog het minst gespeeld van allemaal. AoE III (DE) vind ik ook topquote:Op vrijdag 15 mei 2026 21:53 schreef Hetekip het volgende:
Ja toch maar voor definitive gedaan, ik wil ook nog wel ooit die age of mythology retold spelen. Zag dat jij in je review age of mythology nog aanhaald. Dat was echt mijn nostalgische game Age of Mythology, bij de bibliotheek geleend en gebrand haha.
Is die Mythology leuk? Misschien koop ik hem ook nog wel.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 22:05 schreef 2dope het volgende:
[..]
Haha yes, Retold was ook weer leuk om te doen. Age of Mythology: Retold, vrij recent nog. AoE4 heb ik nog het minst gespeeld van allemaal. AoE III (DE) vind ik ook top
Sowieso wel als je de originele ook leuk vind.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 22:06 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Is die Mythology leuk? Misschien koop ik hem ook nog wel.
Ja de originele vond ik echt wel tof, is ook wel een nostalgie trip.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 22:12 schreef 2dope het volgende:
[..]
Sowieso wel als je de originele ook leuk vind.
[ afbeelding ]
Populous the new beginning was echt mijn favoriete game, Age of Mythology kwam een beetje in de buurt.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 00:04 schreef MMaRsu het volgende:
Age of mythology retold is fantastisch.
Ze maken gewoon niet meer zulk soort games
https://www.gog.com/en/game/populous_the_beginningquote:Op zaterdag 16 mei 2026 00:10 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Populous the new beginning was echt mijn favoriete game, Age of Mythology kwam een beetje in de buurt.
Drie volgens mij, maar ik weet niet welke.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 21:32 schreef Hetekip het volgende:
Er zijn iets van 4 of 5 spiritual successors in de maak voor Disco Elysium toch?
Samen met 2 miljoen andere mensen die binnen de eerste 12 uur na release hebben gekocht. De game doet het goed. Bijna 468 duizend concurrent players met hemelvaart.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 10:15 schreef mschol het volgende:
subnautica 2 en subnautica below zero gekocht
Ja als je iets maakt wat mensen willen kopen ze het welquote:Op zaterdag 16 mei 2026 11:05 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Samen met 2 miljoen andere mensen die binnen de eerste 12 uur na release hebben gekocht. De game doet het goed. Bijna 468 duizend concurrent players met hemelvaart.
Deel 2 brengt vooral veel QoL veranderingen en is in grote lijnen identiek, zelfs het verhaal. Ik zou zeker een paar maanden wachten om met deel 2 te beginnen.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:58 schreef Discombobulate het volgende:
Is Death Stranding 2 net zo goed en pakkend als de eerste? Ik ben op zo'n 70% denk ik met deel 1, maar ik twijfel een beetje om 2 daarna te gaan spelen (misschien eerst iets anders), want het voelt zo compleet allemaal al. Ik kan me niet voorstellen hoe deel twee niet repetitief en vernieuwend gaat zijn.
Volgens mij is het tweede deel beterquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:58 schreef Discombobulate het volgende:
Is Death Stranding 2 net zo goed en pakkend als de eerste? Ik ben op zo'n 70% denk ik met deel 1, maar ik twijfel een beetje om 2 daarna te gaan spelen (misschien eerst iets anders), want het voelt zo compleet allemaal al. Ik kan me niet voorstellen hoe deel twee niet repetitief en vernieuwend gaat zijn.
Is de leeftijdquote:
Deel 2 is qua gameplay QoL een stuk beter, verhaal is minder.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:58 schreef Discombobulate het volgende:
Is Death Stranding 2 net zo goed en pakkend als de eerste? Ik ben op zo'n 70% denk ik met deel 1, maar ik twijfel een beetje om 2 daarna te gaan spelen (misschien eerst iets anders), want het voelt zo compleet allemaal al. Ik kan me niet voorstellen hoe deel twee niet repetitief en vernieuwend gaat zijn.
Kan je het bij de rest van je 4k games zettenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 10:15 schreef mschol het volgende:
subnautica 2 en subnautica below zero gekocht
Ga je het ook spelen?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 10:15 schreef mschol het volgende:
subnautica 2 en subnautica below zero gekocht
quote:Op zondag 17 mei 2026 17:36 schreef Jump het volgende:
[..]
Kan je het bij de rest van je 4k games zetten
al even gespeeld en dat bevalt primaquote:Op zondag 17 mei 2026 17:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga je het ook spelen?
Zo ja, hoe bevalt subnautica 2?
Moet je wel alles in elkaar zetten?quote:Op zondag 17 mei 2026 18:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
Zonet Lego Party gespeeld en het is leuk spel. Een paar keer gelachen om de sommige animaties in de game.
Een aantal minigames zijn pittige. De volgorde van de beurten wordt bepaald hoe goed je de minigame doet.
Een potje duurt korter dan bij Mario Party.
Soms een gedeelte van het bord bouwen.quote:Op zondag 17 mei 2026 18:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Moet je wel alles in elkaar zetten?
Is dat eigenlijk single player een beetje tof? Ik zie mensen op Twitch Subnautica 2 vooral multiplayer spelen.quote:Op zondag 17 mei 2026 17:53 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
al even gespeeld en dat bevalt prima
Ik zou daar echt mee wachten totdat ie echt uit is.quote:Op zondag 17 mei 2026 19:36 schreef Discombobulate het volgende:
Ik wacht nog even met Subnautica 2 denk ik.
Waarom dat?quote:Op maandag 18 mei 2026 17:23 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik zou daar echt mee wachten totdat ie echt uit is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |