abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220791180
https://store.steampowere(...)and_Magic_Olden_Era/

Iemand nog lopen rommelen met linux en steam op de ps5?
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_220792662
quote:
Ik heb hem al. Erg fijn. Vooralsnog (helaas) vooral veel focus op multiplayer qua maps maar ik heb er vertrouwen in dat dat helemaal goed gaat komen want de rest klopt gewoon.

Eindelijk weer eens een waardige homm. Ik dacht dat het nooit zou gebeuren.
Conscience do cost.
pi_220793157
Subnautica 2 *O*

Sinds gisteren al aan het spelen en wat een pareltje weer. En dit is pas early access _O_
No amount of money ever bought a second of time.
pi_220793214
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 19:13 schreef TigerXtrm het volgende:
Subnautica 2 *O*

Sinds gisteren al aan het spelen en wat een pareltje weer. En dit is pas early access _O_
Beter dan 1?
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_220793264
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 19:24 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Beter dan 1?
Qua quality of life zeker, hoop frustratie puntjes uit 1 zijn aangepakt (zoals kunnen bouwen uit je storage).

De map is voor mijn gevoel nog wat klein en leeg. Prachtig gemaakt verder, maar qua oppervlakte is de map van Subnautica 1 groter en diverser. Maar ze zullen de komende jaren vast nog flink aan de map werken :Y
No amount of money ever bought a second of time.
pi_220794851
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 19:30 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]
Qua quality of life zeker, hoop frustratie puntjes uit 1 zijn aangepakt (zoals kunnen bouwen uit je storage).

De map is voor mijn gevoel nog wat klein en leeg. Prachtig gemaakt verder, maar qua oppervlakte is de map van Subnautica 1 groter en diverser. Maar ze zullen de komende jaren vast nog flink aan de map werken :Y
Ik wacht nog wel even. Eerst nog Death Stranding I (ben bij chapter 6) en daarna II. Daarna wil ik Blue Prince spelen. Misschien daarna Subnautica 2. Ik heb deel één onlangs nog uitgespeeld. Wat ik vooral heel leuk vond is dat ik het echt doodeng vond om dieper te gaan tot een bepaald punt. Na die Lost River en die Lava Zone wordt het een beetje mwa.
pi_220794912
Zero Parades komt 21 mei ook uit, maar mensen willen het boycotten omdat ZA/UM waardeloos met het personeel van Disco Elysium is omgegaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')