Ik heb hem al. Erg fijn. Vooralsnog (helaas) vooral veel focus op multiplayer qua maps maar ik heb er vertrouwen in dat dat helemaal goed gaat komen want de rest klopt gewoon.quote:Op donderdag 14 mei 2026 15:23 schreef Alarmonoff het volgende:
https://store.steampowere(...)and_Magic_Olden_Era/
Beter dan 1?quote:Op donderdag 14 mei 2026 19:13 schreef TigerXtrm het volgende:
Subnautica 2![]()
Sinds gisteren al aan het spelen en wat een pareltje weer. En dit is pas early access
Qua quality of life zeker, hoop frustratie puntjes uit 1 zijn aangepakt (zoals kunnen bouwen uit je storage).quote:
Ik wacht nog wel even. Eerst nog Death Stranding I (ben bij chapter 6) en daarna II. Daarna wil ik Blue Prince spelen. Misschien daarna Subnautica 2. Ik heb deel één onlangs nog uitgespeeld. Wat ik vooral heel leuk vond is dat ik het echt doodeng vond om dieper te gaan tot een bepaald punt. Na die Lost River en die Lava Zone wordt het een beetje mwa.quote:Op donderdag 14 mei 2026 19:30 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Qua quality of life zeker, hoop frustratie puntjes uit 1 zijn aangepakt (zoals kunnen bouwen uit je storage).
De map is voor mijn gevoel nog wat klein en leeg. Prachtig gemaakt verder, maar qua oppervlakte is de map van Subnautica 1 groter en diverser. Maar ze zullen de komende jaren vast nog flink aan de map werken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |