Ik wacht nog wel even. Eerst nog Death Stranding I (ben bij chapter 6) en daarna II. Daarna wil ik Blue Prince spelen. Misschien daarna Subnautica 2. Ik heb deel één onlangs nog uitgespeeld. Wat ik vooral heel leuk vond is dat ik het echt doodeng vond om dieper te gaan tot een bepaald punt. Na die Lost River en die Lava Zone wordt het een beetje mwa.quote:Op donderdag 14 mei 2026 19:30 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Qua quality of life zeker, hoop frustratie puntjes uit 1 zijn aangepakt (zoals kunnen bouwen uit je storage).
De map is voor mijn gevoel nog wat klein en leeg. Prachtig gemaakt verder, maar qua oppervlakte is de map van Subnautica 1 groter en diverser. Maar ze zullen de komende jaren vast nog flink aan de map werken
Ja voor mij wordt dat ook boycot, fuck ZA/UM.quote:Op donderdag 14 mei 2026 21:34 schreef Discombobulate het volgende:
Zero Parades komt 21 mei ook uit, maar mensen willen het boycotten omdat ZA/UM waardeloos met het personeel van Disco Elysium is omgegaan.
https://store.steampowere(...)_Definitive_Edition/ die toch?quote:Op vrijdag 15 mei 2026 21:31 schreef Hetekip het volgende:
Iemand die Age of Empires II speelt, wat is nu de laatste editie?
De laatste editie is Age of Empires II: Definitive Edition. Wordt nog met regelmaat geüpdatet.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 21:31 schreef Hetekip het volgende:
Iemand die Age of Empires II speelt, wat is nu de laatste editie?
quote:Op vrijdag 15 mei 2026 21:35 schreef mschol het volgende:
[..]
https://store.steampowere(...)_Definitive_Edition/ die toch?
Thanks. Ze weten wel flink erop te cashen... Misschien wachten tot een sale is, ik weet het niet.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 21:35 schreef 2dope het volgende:
[..]
De laatste editie is Age of Empires II: Definitive Edition. Wordt nog met regelmaat geüpdatet.
Mijn review: Age of Empires II: Definitive Edition (ook alweer 7 jaar geleden)
4¤ maatquote:Op vrijdag 15 mei 2026 21:39 schreef Hetekip het volgende:
[..]
[..]
Thanks. Ze weten wel flink erop te cashen... Misschien wachten tot een sale is, ik weet het niet.
Vroeger gespeeld maar eigenlijk nooit meer, maar ik kwam T90 streams tegen en toen begon het wel weer wat te leven.
Dat is return of rome dlc, dat is niet de base game.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 21:42 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
4¤ maat
https://www.eneba.com/ste(...)tm_source=allkeyshop
Ah mijn fout iddquote:Op vrijdag 15 mei 2026 21:43 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Dat is return of rome dlc, dat is niet de base game.
Je kunt ook prima nog steeds de OG versie spelen (Age of Empires II: HD Edition uit 2013). Sommige mensen zweren bij die versie. Er staat overigens wel "Retired" bij op Steam dus verwacht geen support - multiplayer schijnt nog wel te werkenquote:Op vrijdag 15 mei 2026 21:39 schreef Hetekip het volgende:
[..]
[..]
Thanks. Ze weten wel flink erop te cashen... Misschien wachten tot een sale is, ik weet het niet.
Vroeger gespeeld maar eigenlijk nooit meer, maar ik kwam T90 streams tegen en toen begon het wel weer wat te leven.
Heb hem gekocht, uiteindelijk vraagt Eneba hoge service kosten dus ben op K4G gegaan. 9.26 uiteindelijk met servicekosten voor ideal betaling.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 21:44 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ah mijn fout idd
https://www.eneba.com/ste(...)ey-europe&enb_term=1
8¤ 👍🏼🙂
Gaat snel nu ineens 10¤
Ja toch maar voor definitive gedaan, ik wil ook nog wel ooit die age of mythology retold spelen. Zag dat jij in je review age of mythology nog aanhaald. Dat was echt mijn nostalgische game Age of Mythology, bij de bibliotheek geleend en gebrand haha.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 21:45 schreef 2dope het volgende:
[..]
Je kunt ook prima nog steeds de OG versie spelen (Age of Empires II: HD Edition uit 2013). Sommige mensen zweren bij die versie. Er staat overigens wel "Retired" bij op Steam dus verwacht geen support - multiplayer schijnt nog wel te werken
Haha yes, Retold was ook weer leuk om te doen. Age of Mythology: Retold, vrij recent nog. AoE4 heb ik nog het minst gespeeld van allemaal. AoE III (DE) vind ik ook topquote:Op vrijdag 15 mei 2026 21:53 schreef Hetekip het volgende:
Ja toch maar voor definitive gedaan, ik wil ook nog wel ooit die age of mythology retold spelen. Zag dat jij in je review age of mythology nog aanhaald. Dat was echt mijn nostalgische game Age of Mythology, bij de bibliotheek geleend en gebrand haha.
Is die Mythology leuk? Misschien koop ik hem ook nog wel.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 22:05 schreef 2dope het volgende:
[..]
Haha yes, Retold was ook weer leuk om te doen. Age of Mythology: Retold, vrij recent nog. AoE4 heb ik nog het minst gespeeld van allemaal. AoE III (DE) vind ik ook top
Sowieso wel als je de originele ook leuk vind.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 22:06 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Is die Mythology leuk? Misschien koop ik hem ook nog wel.
Ja de originele vond ik echt wel tof, is ook wel een nostalgie trip.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 22:12 schreef 2dope het volgende:
[..]
Sowieso wel als je de originele ook leuk vind.
[ afbeelding ]
Populous the new beginning was echt mijn favoriete game, Age of Mythology kwam een beetje in de buurt.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 00:04 schreef MMaRsu het volgende:
Age of mythology retold is fantastisch.
Ze maken gewoon niet meer zulk soort games
https://www.gog.com/en/game/populous_the_beginningquote:Op zaterdag 16 mei 2026 00:10 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Populous the new beginning was echt mijn favoriete game, Age of Mythology kwam een beetje in de buurt.
Drie volgens mij, maar ik weet niet welke.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 21:32 schreef Hetekip het volgende:
Er zijn iets van 4 of 5 spiritual successors in de maak voor Disco Elysium toch?
Samen met 2 miljoen andere mensen die binnen de eerste 12 uur na release hebben gekocht. De game doet het goed. Bijna 468 duizend concurrent players met hemelvaart.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 10:15 schreef mschol het volgende:
subnautica 2 en subnautica below zero gekocht
Ja als je iets maakt wat mensen willen kopen ze het welquote:Op zaterdag 16 mei 2026 11:05 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Samen met 2 miljoen andere mensen die binnen de eerste 12 uur na release hebben gekocht. De game doet het goed. Bijna 468 duizend concurrent players met hemelvaart.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |