abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220807208
subnautica 2 en subnautica below zero gekocht :@
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Redactie Games zaterdag 16 mei 2026 @ 11:05:44 #202
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_220807592
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 10:15 schreef mschol het volgende:
subnautica 2 en subnautica below zero gekocht :@
Samen met 2 miljoen andere mensen die binnen de eerste 12 uur na release hebben gekocht. De game doet het goed. Bijna 468 duizend concurrent players met hemelvaart.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  zaterdag 16 mei 2026 @ 11:13:46 #203
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220807627
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 11:05 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]
Samen met 2 miljoen andere mensen die binnen de eerste 12 uur na release hebben gekocht. De game doet het goed. Bijna 468 duizend concurrent players met hemelvaart.
Ja als je iets maakt wat mensen willen kopen ze het wel


*Kuch*Marathon*kuch*
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_220813483
Is Death Stranding 2 net zo goed en pakkend als de eerste? Ik ben op zo'n 70% denk ik met deel 1, maar ik twijfel een beetje om 2 daarna te gaan spelen (misschien eerst iets anders), want het voelt zo compleet allemaal al. Ik kan me niet voorstellen hoe deel twee niet repetitief en vernieuwend gaat zijn.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_220814863
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:58 schreef Discombobulate het volgende:
Is Death Stranding 2 net zo goed en pakkend als de eerste? Ik ben op zo'n 70% denk ik met deel 1, maar ik twijfel een beetje om 2 daarna te gaan spelen (misschien eerst iets anders), want het voelt zo compleet allemaal al. Ik kan me niet voorstellen hoe deel twee niet repetitief en vernieuwend gaat zijn.
Deel 2 brengt vooral veel QoL veranderingen en is in grote lijnen identiek, zelfs het verhaal. Ik zou zeker een paar maanden wachten om met deel 2 te beginnen.
  zondag 17 mei 2026 @ 00:39:36 #206
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220817947
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:58 schreef Discombobulate het volgende:
Is Death Stranding 2 net zo goed en pakkend als de eerste? Ik ben op zo'n 70% denk ik met deel 1, maar ik twijfel een beetje om 2 daarna te gaan spelen (misschien eerst iets anders), want het voelt zo compleet allemaal al. Ik kan me niet voorstellen hoe deel twee niet repetitief en vernieuwend gaat zijn.
Volgens mij is het tweede deel beter
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zondag 17 mei 2026 @ 14:05:26 #207
141482 Q.
JurassiQ
pi_220823667
Steam Controller is onderweg. *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door Q. op 17-05-2026 14:22:46 ]
For great justice!
  zondag 17 mei 2026 @ 14:16:27 #208
136 V.
Like tears in rain...
pi_220823805
quote:
14s.gif Op zondag 17 mei 2026 14:05 schreef Q. het volgende:
Stream Controller is onderweg. *O*
Kun je lekker streamen :P
Ja inderdaad, V. ja.
  zondag 17 mei 2026 @ 14:22:51 #209
141482 Q.
JurassiQ
pi_220823923
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 14:16 schreef V. het volgende:

[..]
Kun je lekker streamen :P
Typo fixed. :')
For great justice!
  Moderator / Redactie FP zondag 17 mei 2026 @ 14:30:53 #210
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220824057
quote:
14s.gif Op zondag 17 mei 2026 14:22 schreef Q. het volgende:

[..]
Typo fixed. :')
Is de leeftijd ;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 16:42:26 #211
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220825670
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:58 schreef Discombobulate het volgende:
Is Death Stranding 2 net zo goed en pakkend als de eerste? Ik ben op zo'n 70% denk ik met deel 1, maar ik twijfel een beetje om 2 daarna te gaan spelen (misschien eerst iets anders), want het voelt zo compleet allemaal al. Ik kan me niet voorstellen hoe deel twee niet repetitief en vernieuwend gaat zijn.
Deel 2 is qua gameplay QoL een stuk beter, verhaal is minder.

De uitdaging qua environment is compleet weg overigens.
What can change the nature of a man?
  zondag 17 mei 2026 @ 17:22:13 #212
141482 Q.
JurassiQ
pi_220826443
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 14:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Is de leeftijd ;(
Is wel zo.
For great justice!
  Lieve Belg zondag 17 mei 2026 @ 17:36:17 #213
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_220826665
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 10:15 schreef mschol het volgende:
subnautica 2 en subnautica below zero gekocht :@
Kan je het bij de rest van je 4k games zetten :D
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  zondag 17 mei 2026 @ 17:44:35 #214
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_220826743
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 10:15 schreef mschol het volgende:
subnautica 2 en subnautica below zero gekocht :@
Ga je het ook spelen?
Zo ja, hoe bevalt subnautica 2?
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
pi_220826842
quote:
7s.gif Op zondag 17 mei 2026 17:36 schreef Jump het volgende:

[..]
Kan je het bij de rest van je 4k games zetten :D
:Y
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 17:44 schreef marcb1974 het volgende:

[..]
Ga je het ook spelen?
Zo ja, hoe bevalt subnautica 2?
al even gespeeld en dat bevalt prima
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 18:24:51 #216
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220827135
quote:
14s.gif Op zondag 17 mei 2026 14:05 schreef Q. het volgende:
Steam Controller is onderweg. *O*
*O*
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 18:27:06 #217
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220827154
Zonet Lego Party gespeeld en het is leuk spel. Een paar keer gelachen om de sommige animaties in de game.
Een aantal minigames zijn pittige. De volgorde van de beurten wordt bepaald hoe goed je de minigame doet.
Een potje duurt korter dan bij Mario Party.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie FP zondag 17 mei 2026 @ 18:35:13 #218
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220827201
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 18:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
Zonet Lego Party gespeeld en het is leuk spel. Een paar keer gelachen om de sommige animaties in de game.
Een aantal minigames zijn pittige. De volgorde van de beurten wordt bepaald hoe goed je de minigame doet.
Een potje duurt korter dan bij Mario Party.
Moet je wel alles in elkaar zetten?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220827628
Ik wacht nog even met Subnautica 2 denk ik.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_220827651
Ik ben heel benieuwd waar Mobius Digital mee gaat komen als nieuwe game. Gaat nog lang duren wellicht, maar toch: Outer Wilds is het beste wat ik de afgelopen tien jaar gespeeld heb.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 20:14:08 #221
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220827864
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 18:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Moet je wel alles in elkaar zetten?
Soms een gedeelte van het bord bouwen.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_220828567
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 17:53 schreef mschol het volgende:

[..]
:Y
[..]
al even gespeeld en dat bevalt prima
Is dat eigenlijk single player een beetje tof? Ik zie mensen op Twitch Subnautica 2 vooral multiplayer spelen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Moderator maandag 18 mei 2026 @ 17:23:11 #223
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220833745
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 19:36 schreef Discombobulate het volgende:
Ik wacht nog even met Subnautica 2 denk ik.
Ik zou daar echt mee wachten totdat ie echt uit is.
What can change the nature of a man?
  maandag 18 mei 2026 @ 17:27:33 #224
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_220833771
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 17:23 schreef Coco het volgende:

[..]
Ik zou daar echt mee wachten totdat ie echt uit is.
Waarom dat?
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
  Moderator maandag 18 mei 2026 @ 17:32:03 #225
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220833789
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 17:27 schreef marcb1974 het volgende:

[..]
Waarom dat?
Anders heb je een halfbakken game waar je steeds op de volgende update zit te wachten.
What can change the nature of a man?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')