Het is nieuwe versie die samen met de steam machine zou worden gereleased.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 00:24 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Was die niet discontinued? Is hij weer terug?
Tiny Glade, A Highland Song, Viewfinder, Balatro, Dorf Romantik, Abzuquote:Op dinsdag 5 mei 2026 19:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Heeft iemand een tip voor een leuke cozy game?
Wissel telkens tussen dezelfde en wil wel eens wat anders proberen
(al kan ik ook voorstellen dat de iedereen/meesten hier dat stomme spellen vind, maar voor mij zijn ze verslavend)
Manor Lords https://store.steampowered.com/app/1363080/Manor_Lords/quote:Op dinsdag 5 mei 2026 19:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
(al kan ik ook voorstellen dat de iedereen/meesten hier dat stomme spellen vind, maar voor mij zijn ze verslavend)
Geen tipsquote:Op dinsdag 5 mei 2026 19:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
A Short Hike.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 19:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oooh ja die! Precies waarvan ik houd, die had ik destijds op mijn switch voordat ik hem verkocht. Die doet het ook op de steamdeck?quote:Op dinsdag 5 mei 2026 20:02 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
A Short Hike.
Lekker kort, en heel cozy eventjes. Vind jij wel leuk deze sowieso.
Ik ben niet zo van spannend en schieterijen en zoquote:Op dinsdag 5 mei 2026 20:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik wou DREDGE voorstellen maar die kan best spannend zijn soms.
Hoef je geen sorry voor te zeggenquote:
https://store.steampowered.com/app/3115220/Town_to_City/ ?quote:Op dinsdag 5 mei 2026 19:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dat is niet helemaal mijn ding denk ikquote:Op dinsdag 5 mei 2026 21:24 schreef mschol het volgende:
[..]
https://store.steampowered.com/app/3115220/Town_to_City/ ?
of unpacking (wel korte game)
Dit is een leuke inderdaad. Ook niet standaard ‘blocks’ maar meer vloeiend en organisch als dat logisch klinkt.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 19:49 schreef 2dope het volgende:
[..]
Manor Lords https://store.steampowered.com/app/1363080/Manor_Lords/
Weet niet of het helemaal voldoet, maar je kunt op je eigen tempo beetje laidback een middeleeuwse stad bouwen. Relaxed muziekje erbij, nauwelijks stress en de game is grafisch indrukwekkend, wat veel voldoening geeft als je eenmaal wat hebt staan. Vergt wel wat tijd om alle mechanics te leren
hmm, house flipper dan?quote:Op dinsdag 5 mei 2026 21:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal mijn ding denk ik
Maar dank je wel voor het meedenken
Jaaaa klopt, die heb ikquote:Op dinsdag 5 mei 2026 21:30 schreef mschol het volgende:
[..]
hmm, house flipper dan?
minder cozy maar wel relaxt en in lijn met hozy
De Two Point games niets voor jou?quote:Op dinsdag 5 mei 2026 21:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jaaaa klopt, die heb ik
Alleen Hozy lijkt me schattiger
maar idd erg leuk spel
DREDGE is meer een soort visserspel. Best tof. Maar als je idd niet van spanning houdt is het wellicht geen goede keuze.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 20:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oooh ja die! Precies waarvan ik houd, die had ik destijds op mijn switch voordat ik hem verkocht. Die doet het ook op de steamdeck?
Leek een beetje op Toem geloof ik. Lekker chill sfeertje
Edit 3,29¤ Dat kan ik wel kwijt
[..]
Ik ben niet zo van spannend en schieterijen en zokrijg ik stress van
Snap wel waarom je 'm noemt overigens. Vond Dredge ook echt fantastisch.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 22:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
DREDGE is meer een soort visserspel. Best tof. Maar als je idd niet van spanning houdt is het wellicht geen goede keuze.
Ik hoop nog steeds op een sequel/follow up.quote:Op woensdag 6 mei 2026 06:58 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Snap wel waarom je 'm noemt overigens. Vond Dredge ook echt fantastisch.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |