SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gouden regels m.b.t. gebruik van steamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prijsvergelijkingssites
IsThereAnyDeal.com
CheapShark.com
/r/GameDeals - Verschillende deals van verschillende sites
Indie Game Bundles
Games Compare
Moddingsites
Nexus Mods
Steam Workshop
GTAInside.com
Leuke/handige linkjes
Het gratis PC Games topic op FOK!
/r/PCMasterRace - Reddit community voor PC Gamers.
Twitch - Dé stream site voor games.
SteamCalculator
Steam Statistieken
Steam Left
MySteamGauge
Dus, gebruikers, critici, zet hier je gedachten, ideeën, je laatste aanschaffingen en deel je ervaringen!!
Alternatieve stores:![]()
![]()
![]()
GoG: DRM free games. GoG biedt veel oude games die altijd met moderne OS en systemen werkt!
Origin: EA's eigen gamestore. Veel games van EA zelf die niet op Steam staan zijn hier te vinden.
uPlay: De gamestore van Ubisoft, bevat voornamelijk Ubisoft games.
Battle.net: De gameclient van Blizzard, de store bevat alleen games van Blizzard zelf.
Epic: De gamestore van Epic, bevat behalve Fortnite veel van Epics eigen games en daarnaast titels waar Epic veel geld voor heeft betaald om exclusief te mogen verkopen. Met regelmaat gratis games.
Dit topic wordt tevens gebruikt als algemeen PC Gaming topic, dus alle PC-(game)gerelateerde discussies zijn hier welkom."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Nou ja, wel met politie- en brandweervoertuigen.quote:
Ben benieuwd of de Steam Machine ooit nog komt. Markt is helemaal naar de tering door die AI troep.quote:
Lijkt erop danquote:Op maandag 4 mei 2026 14:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nou ja, wel met politie- en brandweervoertuigen.
En ze hebben livery van verschillende landen, waaronder Nederland.quote:
Ja, eerst corona, toen waren videokaarten niet betaalbaar, en nu is Ram en opslag fucked up duur. Ik wil ooit nog voor een nieuwe pc gaan maar fuck dat. Gelukkig nog een 2 tb nvme gekocht paar jaar terug. Toen waren ze relatief gezien goedkoop, spijt dat ik er niet nog een heb gepakt.quote:Op maandag 4 mei 2026 14:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Ben benieuwd of de Steam Machine ooit nog komt. Markt is helemaal naar de tering door die AI troep.
Ik hoop het. Na de stop van Windows 10 oktober dit jaar kan mijn PC uit 2012 echt niet meer en de kast is echt veel te groot. Ik wil een kleine machine met Linux dus de Steam Machine is perfect. Met de Steam Deck zit ik nu al met één been in het ecosysteem.quote:Op maandag 4 mei 2026 14:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Ben benieuwd of de Steam Machine ooit nog komt. Markt is helemaal naar de tering door die AI troep.
De Steam Deck is zo'n geweldig apparaat dat ik helemaal over ben gegaan naar Linux.quote:Op maandag 4 mei 2026 14:44 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik hoop het. Na de stop van Windows 10 oktober dit jaar kan mijn PC uit 2012 echt niet meer en de kast is echt veel te groot. Ik wil een kleine machine met Linux dus de Steam Machine is perfect. Met de Steam Deck zit ik nu al met één been in het ecosysteem.
Idem.quote:Op maandag 4 mei 2026 19:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik zit nog in betalingproces voor de steam controller. Blijkbaar wil Valve mijn geld niet.
*kijkt boos naar Steam*quote:Op maandag 4 mei 2026 19:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik zit nog in betalingproces voor de steam controller. Blijkbaar wil Valve mijn geld niet.
*stopt met boos kijken*quote:
Je mag Gabe weer lief aankijkenquote:
Zal ik doenquote:
Gelukt. Benieuwd naar de levertijd.quote:Op maandag 4 mei 2026 19:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
me 2. 6 tot 10 werkdagen staat er nu.quote:
Geleverd met een stoomtreinquote:Op maandag 4 mei 2026 20:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
me 2. 6 tot 10 werkdagen staat er nu.
We gaan het zien. Heb geen haast.quote:Op maandag 4 mei 2026 20:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
me 2. 6 tot 10 werkdagen staat er nu.
Was die niet discontinued? Is hij weer terug?quote:
Het is nieuwe versie die samen met de steam machine zou worden gereleased.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 00:24 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Was die niet discontinued? Is hij weer terug?
Tiny Glade, A Highland Song, Viewfinder, Balatro, Dorf Romantik, Abzuquote:Op dinsdag 5 mei 2026 19:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Heeft iemand een tip voor een leuke cozy game?
Wissel telkens tussen dezelfde en wil wel eens wat anders proberen
(al kan ik ook voorstellen dat de iedereen/meesten hier dat stomme spellen vind, maar voor mij zijn ze verslavend)
Manor Lords https://store.steampowered.com/app/1363080/Manor_Lords/quote:Op dinsdag 5 mei 2026 19:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
(al kan ik ook voorstellen dat de iedereen/meesten hier dat stomme spellen vind, maar voor mij zijn ze verslavend)
Geen tipsquote:Op dinsdag 5 mei 2026 19:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
A Short Hike.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 19:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oooh ja die! Precies waarvan ik houd, die had ik destijds op mijn switch voordat ik hem verkocht. Die doet het ook op de steamdeck?quote:Op dinsdag 5 mei 2026 20:02 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
A Short Hike.
Lekker kort, en heel cozy eventjes. Vind jij wel leuk deze sowieso.
Ik ben niet zo van spannend en schieterijen en zoquote:Op dinsdag 5 mei 2026 20:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik wou DREDGE voorstellen maar die kan best spannend zijn soms.
Hoef je geen sorry voor te zeggenquote:
https://store.steampowered.com/app/3115220/Town_to_City/ ?quote:Op dinsdag 5 mei 2026 19:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dat is niet helemaal mijn ding denk ikquote:Op dinsdag 5 mei 2026 21:24 schreef mschol het volgende:
[..]
https://store.steampowered.com/app/3115220/Town_to_City/ ?
of unpacking (wel korte game)
Dit is een leuke inderdaad. Ook niet standaard ‘blocks’ maar meer vloeiend en organisch als dat logisch klinkt.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 19:49 schreef 2dope het volgende:
[..]
Manor Lords https://store.steampowered.com/app/1363080/Manor_Lords/
Weet niet of het helemaal voldoet, maar je kunt op je eigen tempo beetje laidback een middeleeuwse stad bouwen. Relaxed muziekje erbij, nauwelijks stress en de game is grafisch indrukwekkend, wat veel voldoening geeft als je eenmaal wat hebt staan. Vergt wel wat tijd om alle mechanics te leren
hmm, house flipper dan?quote:Op dinsdag 5 mei 2026 21:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal mijn ding denk ik
Maar dank je wel voor het meedenken
Jaaaa klopt, die heb ikquote:Op dinsdag 5 mei 2026 21:30 schreef mschol het volgende:
[..]
hmm, house flipper dan?
minder cozy maar wel relaxt en in lijn met hozy
De Two Point games niets voor jou?quote:Op dinsdag 5 mei 2026 21:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jaaaa klopt, die heb ik
Alleen Hozy lijkt me schattiger
maar idd erg leuk spel
DREDGE is meer een soort visserspel. Best tof. Maar als je idd niet van spanning houdt is het wellicht geen goede keuze.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 20:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oooh ja die! Precies waarvan ik houd, die had ik destijds op mijn switch voordat ik hem verkocht. Die doet het ook op de steamdeck?
Leek een beetje op Toem geloof ik. Lekker chill sfeertje
Edit 3,29¤ Dat kan ik wel kwijt
[..]
Ik ben niet zo van spannend en schieterijen en zokrijg ik stress van
Snap wel waarom je 'm noemt overigens. Vond Dredge ook echt fantastisch.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 22:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
DREDGE is meer een soort visserspel. Best tof. Maar als je idd niet van spanning houdt is het wellicht geen goede keuze.
Ik hoop nog steeds op een sequel/follow up.quote:Op woensdag 6 mei 2026 06:58 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Snap wel waarom je 'm noemt overigens. Vond Dredge ook echt fantastisch.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |