Als je stiekem tóch een game wilt kopen voor weinig, zeker in sales, is Monument Valley nog een toptip.quote:Op woensdag 20 mei 2026 17:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even een uurtje Winter Burrow gespeeld. Echt zo schattig en lief spelletje
Om maar even een tip te geven tussen al het schietergeweld hier
Besloten voorlopig geen nieuwe game te kopen. Ondanks vakantiegeld: wees dankbaar met wat je hebt en zo
Dan je wel voor de tip!quote:Op woensdag 20 mei 2026 18:45 schreef V. het volgende:
[..]
Als je stiekem tóch een game wilt kopen voor weinig, zeker in sales, is Monument Valley nog een toptip.
Herkenbaarquote:Op woensdag 20 mei 2026 18:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dan je wel voor de tip!
Zo eens kijken wat het is
Alleen denk dat ik het even laat bij wat ik nu veel speel. Genoeg amper aangeroerde spellen
(speel vooral Cozy Grove, Disneys Dreamlight Valley, Hello Kitty, Farm Together, Winter Burrow. Eerst daarop uitgekeken raken).
Uiteraard. Ik heb alleen teveel somsquote:Op woensdag 20 mei 2026 19:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dus tevreden zijn met wat je hebt
Je hebt er nooit teveelquote:Op woensdag 20 mei 2026 19:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik heb alleen teveel soms
Wat is je steam libraryquote:Op donderdag 21 mei 2026 20:36 schreef Discombobulate het volgende:
Ik wil ook echt omver geblazen worden. Dat had ik met Outer Wilds, dus dat perfectionisme zoek ik automatisch ook in andere games, maar zoiets gebeurd je niet zo maar helaas.
Welke mensen en waar?quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:43 schreef Enchanter het volgende:
Mensen weer over zeik vanwege deze game
Dan koop je het toch niet
Mijn eerste indruk is ook niet best.quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:43 schreef Enchanter het volgende:
mensen moeten niet zo zeiken, beschrijving klinkt redelijk duidelijkquote:Op donderdag 21 mei 2026 20:43 schreef Enchanter het volgende:
A Short Hikequote:
Beter in een game dan in het echt.quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:59 schreef V. het volgende:
Gewoon een racistisch kutspelletje, gemaakt door een keldernazi met schimmelvingers om te trollen en wat centen te verdienen aan moreel uitgedaagden die het wel lollig vinden.
je kan je er heel druk om gaan maken, of gewoon lekker negeren..quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:59 schreef V. het volgende:
Gewoon een racistisch kutspelletje, gemaakt door een keldernazi met schimmelvingers om te trollen en wat centen te verdienen aan moreel uitgedaagden die het wel lollig vinden.
Beter helemaal niet.quote:Op donderdag 21 mei 2026 21:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Beter in een game dan in het echt.
Nihilisme, dat zeg ik.quote:Op donderdag 21 mei 2026 21:05 schreef mschol het volgende:
[..]
je kan je er heel druk om gaan maken, of gewoon lekker negeren..
niemand die meer valt over een GTA, maar dit is opeens een probleem?
sorry, maar de tijd om me druk te gaan maken over moraal in een spelletje ligt wel heel ver achter me..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |