Als je stiekem tóch een game wilt kopen voor weinig, zeker in sales, is Monument Valley nog een toptip.quote:Op woensdag 20 mei 2026 17:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even een uurtje Winter Burrow gespeeld. Echt zo schattig en lief spelletje
Om maar even een tip te geven tussen al het schietergeweld hier
Besloten voorlopig geen nieuwe game te kopen. Ondanks vakantiegeld: wees dankbaar met wat je hebt en zo
Dan je wel voor de tip!quote:Op woensdag 20 mei 2026 18:45 schreef V. het volgende:
[..]
Als je stiekem tóch een game wilt kopen voor weinig, zeker in sales, is Monument Valley nog een toptip.
Herkenbaarquote:Op woensdag 20 mei 2026 18:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dan je wel voor de tip!
Zo eens kijken wat het is
Alleen denk dat ik het even laat bij wat ik nu veel speel. Genoeg amper aangeroerde spellen
(speel vooral Cozy Grove, Disneys Dreamlight Valley, Hello Kitty, Farm Together, Winter Burrow. Eerst daarop uitgekeken raken).
Uiteraard. Ik heb alleen teveel somsquote:Op woensdag 20 mei 2026 19:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dus tevreden zijn met wat je hebt
Je hebt er nooit teveelquote:Op woensdag 20 mei 2026 19:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik heb alleen teveel soms
Wat is je steam libraryquote:Op donderdag 21 mei 2026 20:36 schreef Discombobulate het volgende:
Ik wil ook echt omver geblazen worden. Dat had ik met Outer Wilds, dus dat perfectionisme zoek ik automatisch ook in andere games, maar zoiets gebeurd je niet zo maar helaas.
Welke mensen en waar?quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:43 schreef Enchanter het volgende:
Mensen weer over zeik vanwege deze game
Dan koop je het toch niet
Mijn eerste indruk is ook niet best.quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:43 schreef Enchanter het volgende:
mensen moeten niet zo zeiken, beschrijving klinkt redelijk duidelijkquote:Op donderdag 21 mei 2026 20:43 schreef Enchanter het volgende:
A Short Hikequote:
Beter in een game dan in het echt.quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:59 schreef V. het volgende:
Gewoon een racistisch kutspelletje, gemaakt door een keldernazi met schimmelvingers om te trollen en wat centen te verdienen aan moreel uitgedaagden die het wel lollig vinden.
je kan je er heel druk om gaan maken, of gewoon lekker negeren..quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:59 schreef V. het volgende:
Gewoon een racistisch kutspelletje, gemaakt door een keldernazi met schimmelvingers om te trollen en wat centen te verdienen aan moreel uitgedaagden die het wel lollig vinden.
Beter helemaal niet.quote:Op donderdag 21 mei 2026 21:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Beter in een game dan in het echt.
Nihilisme, dat zeg ik.quote:Op donderdag 21 mei 2026 21:05 schreef mschol het volgende:
[..]
je kan je er heel druk om gaan maken, of gewoon lekker negeren..
niemand die meer valt over een GTA, maar dit is opeens een probleem?
sorry, maar de tijd om me druk te gaan maken over moraal in een spelletje ligt wel heel ver achter me..
Ik ben een week bezig met die game, maar ik heb echt het idee dat ik nog maar 10% van heel die game heb gespeeld. Ondanks dat ik elke dag dat spel speel en er tig uren heb inzitten..quote:Op woensdag 20 mei 2026 09:56 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Booooh Forza Horizon 6 is wel genieten zeg.
Op Xquote:Op donderdag 21 mei 2026 20:45 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Welke mensen en waar?
101 reviews.. nou hoopla
gewoon doen alsof je je backlog net gekocht hebquote:Op vrijdag 22 mei 2026 15:42 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb zin in games kopen,
maar weinig op mijn wishlist is uit of wil ik nu
Daar staat ook genoeg,quote:Op vrijdag 22 mei 2026 15:51 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon doen alsof je je backlog net gekocht heb
Wat zoek je dan? Want volgens mij was dit best wel een goeie gevarieerde games maand? Slay The Spire 2, Subnautica 2, Forza Horizon 6, Mixtape, LEGO Batman en volgende week 007: First Light en Mina The Hollower.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 15:42 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb zin in games kopen,
Mixtape heb ik al, Subnautica 2 moet eerst uit early acces, 007 staat op de lijst.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 16:35 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Wat zoek je dan? Want volgens mij was dit best wel een goeie gevarieerde games maand? Slay The Spire 2, Subnautica 2, Forza Horizon 6, Mixtape, LEGO Batman en volgende week 007: First Light en Mina The Hollower.
Ik weet niet direct een RTS of Citybuilder wat op de planning staat, maar ik heb vorige maand Tempest Rising aangeschaft via de Humble Choice bundle voor een appel en een ei, die is wat meer in de stijl van classic Command & Conquer.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 18:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mixtape heb ik al, Subnautica 2 moet eerst uit early acces, 007 staat op de lijst.
Forza Horizon 5 is genoeg voor mij, speel ik al niet zo veel.
Zou het liefst een goede grote RTS of citybuilder zien eigenlijk. Maar die zijn er (nog) niet.
Doen dan, Tempest Rising is goedquote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:16 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik weet niet direct een RTS of Citybuilder wat op de planning staat, maar ik heb vorige maand Tempest Rising aangeschaft via de Humble Choice bundle voor een appel en een ei, die is wat meer in de stijl van classic Command & Conquer.
Ik moet em nog steeds spelen trouwens, geen tijd daarvoor gehad..
Ja, misschien na 007: First Light..quote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doen dan, Tempest Rising is goed
Ook daar schijnt een DLC voor te komen met een derde factie.
Ik heb wel wat dingen op m'n wishlist, maar ik kan gewoon niet kiezen. En ik wil echt omver geblazen worden.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 15:42 schreef marcb1974 het volgende:
Interessant, deze staat ook op mijn wenslijstje, als ik eindelijk een klaar ben met Crimson Desert wordt dit mijn volgende spel denk ik. Ik heb veel positieve dingen gehoord over het spel.quote:Op donderdag 14 mei 2026 19:13 schreef TigerXtrm het volgende:
Subnautica 2![]()
Sinds gisteren al aan het spelen en wat een pareltje weer. En dit is pas early access
Vanwege de RAM?quote:Op woensdag 27 mei 2026 19:35 schreef Drankster het volgende:
Steam Deck OLED in prijzen verhoogd.
¤779 512Gb
¤919 1Tb
521Gb is al maanden uitverkocht btw.heb in december ‘maar’ 563 betaald.
RAM en SSD Flash storage waarschijnlijk.quote:
Doom kreeg Legacy of Rust nog. En daarvoor Sigil 1 en 2quote:Op woensdag 27 mei 2026 19:54 schreef Coco het volgende:
Echt kreezie dat er een Witcher 3 DLC nog komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |