Ze zijn wel bezig met een nieuwe game. Ik hoop dat dat weer iets nieuws leuks gaat zijn.quote:Op woensdag 6 mei 2026 07:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds op een sequel/follow up.
Klopt. Maar voorlopig geen sequel. Er is wel een soort spirituele opvolger, Dreadmoore.quote:Op woensdag 6 mei 2026 09:07 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ze zijn wel bezig met een nieuwe game. Ik hoop dat dat weer iets nieuws leuks gaat zijn.
Stardew Valleyquote:Op dinsdag 5 mei 2026 19:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Heeft iemand een tip voor een leuke cozy game?
Wissel telkens tussen dezelfde en wil wel eens wat anders proberen
(al kan ik ook voorstellen dat de iedereen/meesten hier dat stomme spellen vind, maar voor mij zijn ze verslavend)
Hello Kitty Island of Disney Dreamlight Valley.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 19:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
(al kan ik ook voorstellen dat de iedereen/meesten hier dat stomme spellen vind, maar voor mij zijn ze verslavend)
Jaaa die heb ik beidequote:Op woensdag 6 mei 2026 11:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hello Kitty Island of Disney Dreamlight Valley.
Tof!!!quote:Op woensdag 6 mei 2026 11:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
We're preparing your items to ship.
Steamcontroller komt eraan
Ik ben 1 van gelukkige die door de betaling hel van maandagavond heen kwam.quote:Op woensdag 6 mei 2026 11:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jaaa die heb ik beide
Alleen wil even afwisseling
Als het vakantiegeld er is koop ik Hozy
[..]
Tof!!!
Ben blij voor jequote:Op woensdag 6 mei 2026 11:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ben 1 van gelukkige die door de betaling hel van maandagavond heen kwam.
Heb je Hogwarts Legacy? Is niet echt cozy, maar Harry Potter stylequote:Op woensdag 6 mei 2026 11:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Stardew Valley heb ik
Alleen krijg stress in de mijnen en het vissen lukt me niet
Ik heb de steamdeck al zo'n 3 a 4 jaar geloof ik. De steamcontroller ga ik gewoon gebruiken voor de steamdeck, dan hoef ik niet elke met de xbox controller te prutsen als die connectie verliest.quote:Op woensdag 6 mei 2026 11:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ben blij voor je
Dat is wat anders dan een steamdeck?
Voor mij deckje heb ik tien maanden op een wachtlijst gestaan.
Kan je vertellen; je bent blij zodra hij er is
Denk dat het een goed spel is.quote:Op woensdag 6 mei 2026 11:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Heb je Hogwarts Legacy? Is niet echt cozy, maar Harry Potter style
Snap hem denk ikquote:Op woensdag 6 mei 2026 11:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb de steamdeck al zo'n 3 a 4 jaar geloof ik. De steamcontroller ga ik gewoon gebruiken voor de steamdeck, dan hoef ik niet elke met de xbox controller te prutsen als die connectie verliest.
quote:Op woensdag 6 mei 2026 11:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Snap hem denk ik
Zodat je op groter scherm kan spelen?
Sorry ben zo kansloos op dit gebied
Ik wilde deze nog een keertje checken op Game Pass, maar ik heb eerst nog een paar andere games die ik eerst wil doen.. :’)quote:Op dinsdag 5 mei 2026 19:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ja. https://store.steampowered.com/app/1455840/Dorfromantik/quote:Op dinsdag 5 mei 2026 19:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Duur? Bro het spel was gratis op EGS, en je kan een key kopen voor 5/6 euro.quote:Op woensdag 6 mei 2026 11:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Denk dat het een goed spel is.
Alleen erg duur en ik denk eerlijk gezegd niet mijn ding
Sorry
https://www.loaded.com/hozy-pc-steamquote:Op woensdag 6 mei 2026 11:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jaaa die heb ik beide
Alleen wil even afwisseling
Als het vakantiegeld er is koop ik Hozy
[..]
Tof!!!
CotS is niet heel erg thuis hierin.quote:Op woensdag 6 mei 2026 12:56 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Duur? Bro het spel was gratis op EGS, en je kan een key kopen voor 5/6 euro.
https://www.loaded.com/ho(...)7091&irgwc=1&afsrc=1
6 euro
Je hebt 100% gelijkquote:Op woensdag 6 mei 2026 12:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
CotS is niet heel erg thuis hierin.
(Indien wel CotS, heb ik niks gezegd)
Je koopt het via ideal of paypal en redeemt de code op je steam accountquote:Op woensdag 6 mei 2026 13:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je hebt 100% gelijk
Ben echt heel slecht hiermee
Slime Rancherquote:Op dinsdag 5 mei 2026 19:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
in de store? of bundle?quote:Op woensdag 6 mei 2026 16:00 schreef MMaRsu het volgende:
Bij Humble Bundle heb je voor 15 euro deze steam keys (behalve D4 dat is een battle.net code)
[ afbeelding ]
https://www.humblebundle.com/
Deze maandelijkse bundel!!!quote:
ahaquote:Op woensdag 6 mei 2026 19:59 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Deze maandelijkse bundel!!!
En het is echt wel een top bundel want persoonlijk vind ik SMT Vengeance 1 van de ALLERBESTE JRPG's in de afgelopen 10 jaar.
En Diablo IV lijkt me ook vet, Diablo 3 wel redelijk grijs gespeeld
Maar je kan dat ook gewoon 1x doen he als je zoiets hebt van ik wil geen subscription ofzoquote:
dat weet ik, maar choice wordt gewoon per jaar verlengdquote:Op woensdag 6 mei 2026 20:05 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Maar je kan dat ook gewoon 1x doen he als je zoiets hebt van ik wil geen subscription ofzo
https://store.steampowere(...)_the_Arcane_Library/quote:Op dinsdag 5 mei 2026 19:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Sowquote:Op donderdag 7 mei 2026 14:00 schreef Mr.Noodle het volgende:
Scalpers mogen echt een nekschot van mij krijgen..
Niet onwaarquote:
Eens. Ze verneuken hele hobby'squote:
Toen laatst de prijs van ram even zakte was het wel grappig.quote:
Nu wordt het morgen bezorgd😡quote:
quote:Op donderdag 7 mei 2026 14:00 schreef Mr.Noodle het volgende:
Scalpers mogen echt een nekschot van mij krijgen..
Die heb ik net uitgespeeld! Leuke game, wel ultieme autisme spelquote:Op donderdag 7 mei 2026 00:50 schreef Coco het volgende:
[..]
https://store.steampowere(...)_the_Arcane_Library/
5,22 euro
ripquote:Op donderdag 7 mei 2026 15:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nog even en ik waan me zelf in de Exclusion Zone![]()
Ja, al bijna 70 keerquote:
Zag net deze voorbij komen die uit EA gaat:quote:Op dinsdag 5 mei 2026 19:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |