abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 april 2026 @ 21:43:35 #1
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220680857






quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 20:28 schreef Firuze60 het volgende:
In Het Blok 2026 doen dit keer 7 koppels mee, 1 koppel meer dan tijdens het vorige seizoen. De deelnemers van het nieuwe seizoen van Het Blok zijn inmiddels bekend. We stellen ze hieronder aan je voor:

Bianca en Silvio
Bianca en Silvio kennen elkaar al 57 jaar. Ooit waren ze buren en toen ze elkaar later weer tegenkwamen, sprong de vonk over. Ze geven elkaar ruimte, maar weten altijd wat ze aan elkaar hebben. Ze vormen een hecht team en geloven dat het door hun sterke band tussen hen gewoon goed blijft gaan.

Frank en Lotty
Frank is monteur bij totaalinstallateur De Vreeden en gespecialiseerd in regeltechnische bekabeling. Lotty is het creatieve brein achter Wolfs Woonstudio in Hengelo. Ze ontwerpt persoonlijke interieurs voor particulieren en bedrijven. Met haar ervaring en frisse blik weet ze in het programma ongetwijfeld verrassende oplossingen te bedenken.

Gregor en Steffie
Steffie is eigenaar van circus Bolalou. Ze begon het circus samen met haar vorige partner, maar runt het nu samen met Gregor. Samen reizen ze met hun gezin en het circus door het land.Ze bedenken steeds creatieve manieren om het circus draaiend te houden, zoals nieuwe acts, optredens in verzorgingstehuizen en tentverhuur.

Hendrik en Sonja
Hendrik en Sonja hebben in oktober 2023 een camper gekocht om te genieten van hun pensioen. Ze trekken er graag op uit, ontdekken nieuwe plekken en fietsen ook regelmatig. Samen genieten ze van het avontuur en van hun vrije tijd.

Jacky en Menno
Jacky en Menno zijn beiden sterk betrokken bij hun omgeving. Jacky heeft recent in Indonesië een halve marathon gelopen om kinderen en gezinnen te helpen aan een betere toekomst. Tijdens de reis bezocht ze ook verschillende projecten, zoals een waterput in Timor en initiatieven om gezinnen te ondersteunen. Menno vindt zijn plek binnen de christelijke gemeenschap, waar hij als spreker en actief lid met aandacht en warmte bijdraagt aan het kerkelijke werk.

Jim en Kimberley
Jim is travel content creator en blogt over unieke treinreizen en verre bestemmingen. Kimberly is online marketeer en deelt met Homefreak.nl haar passie voor interieur en styling. Samen wonen ze in Drunen met hun kinderen Jake en Jackie en zijn ze volop bezig om van hun huis een droompaleis te maken.

Marloes en Patrick
Marloes en Patrick zijn de https://www.nlziet.nl/nl/(...)-Het-Blok-2026-1.jpg eigenaren van restaurant Katz in Ruurlo. Patrick staat als chef in de open keuken, terwijl Marloes als gastvrouw de gasten verwelkomt en zorgt dat iedereen zich thuis voelt. Samen zetten ze zich elke dag in om een warm, gastvrij en duurzaam restaurant te creëren, met mooie regionale en biologische producten die terugkomen in de wisselende menukaart, afgestemd op de seizoenen.
Drop you like an ill, bad habit
  woensdag 29 april 2026 @ 21:44:08 #2
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220680862
Arme Lotti, gelukkig heeft ze een leuke man
Drop you like an ill, bad habit
pi_220680913
quote:
14s.gif Op woensdag 29 april 2026 21:44 schreef pmponer het volgende:
Arme Lotti, gelukkig heeft ze een leuke man
Nou, beetje vissen vermoorden.
  woensdag 29 april 2026 @ 21:54:21 #4
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220680935
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 21:50 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Nou, beetje vissen vermoorden.
Ach die zijn zo op en volgens mij heeft hij ze niet zelf vermoord.
Drop you like an ill, bad habit
pi_220681133
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 21:54 schreef pmponer het volgende:

[..]
Ach die zijn zo op en volgens mij heeft hij ze niet zelf vermoord.
Het was idd zelfmoord.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220681156
quote:
10s.gif Op woensdag 29 april 2026 22:32 schreef Soury het volgende:

[..]
Het was idd zelfmoord.
Vond ik niet, gewoon een foute pomp voor die kleine visjes. En dat hadden ze makkelijk in kunnen schatten met hun zogenaamde ervaring met aquariums. Lekker voorbeeld voor een kinderkamer.
pi_220681219
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 22:36 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Vond ik niet, gewoon een foute pomp voor die kleine visjes. En dat hadden ze makkelijk in kunnen schatten met hun zogenaamde ervaring met aquariums. Lekker voorbeeld voor een kinderkamer.
Het was een grapje, oh nee het was geen grapje :P
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 29 april 2026 @ 23:39:47 #8
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220681378
Alle visjes hebben gevoelens dus is dat een zielige bedoening.
pi_220681392
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2026 23:39 schreef Boca_Raton het volgende:
Alle visjes hebben gevoelens dus is dat een zielige bedoening.
Of ze nu wel gevoelens hebben of niet, je hoort van te voren te bedenken hoe die visjes kunnen overleven in dat vierkante bakje, want leuk voor de kinderen, bewegend iets. Treurige bedoening en dan vond ik de grapjes van Frank ineens niet meer zo leuk.
pi_220682978
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 23:48 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Of ze nu wel gevoelens hebben of niet, je hoort van te voren te bedenken hoe die visjes kunnen overleven in dat vierkante bakje, want leuk voor de kinderen, bewegend iets. Treurige bedoening en dan vond ik de grapjes van Frank ineens niet meer zo leuk.
Frank is überhaupt nooit leuk en visjes in een waterbak stoppen zonder dat je weet welke daarvoor geschikt zijn past helemaal bij deze man die altijd maar denkt overal verstand van te hebben. Jammer dat Daan zo enthousiast was over dat aquarium. Bovendien zet je een bak met visjes niet in een nog te verbouwen pand waar veel kabaal en stof is. 8)7
Die Lottie begint me ook de strot uit te hangen, die wil alleen maar gezelligheid maar kan beter haar handen eens laten wapperen. :(
Het lootjestrekken voor een vrijwillige klus, die nu verplicht is, slaat nergens op als de grootte daarvan zo uiteen loopt. Niet eerlijk, maar gelukkig heeft baardmans kunnen ruilen met een plafond verven. ^O^
pi_220683938
Ik ergerde me dan weer enorm aan Bianca die enorm zat te zeiken dat het niet eerlijk was dat Silvio zoveel moest gaan sjouwen bij de klusbus-klus.. WTF waarom moet Silivio alleen het zware werk doen? Zoveel sterker dan Bianca (en wie dan ook :P ) is hij echt niet hoor.. Je zou ook zelf eens kunnen gaan sjouwen :X }:|
Maar nee hoor, gelijk maar verwachten dat 'de man' het allemaal doet :N
En dan doen alsof je geemancipeerd bent ;(

WITHEET WORD IK HIERVAN! :(
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220684033
quote:
2s.gif Op donderdag 30 april 2026 16:09 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik ergerde me dan weer enorm aan Bianca die enorm zat te zeiken dat het niet eerlijk was dat Silvio zoveel moest gaan sjouwen bij de klusbus-klus.. WTF waarom moet Silivio alleen het zware werk doen? Zoveel sterker dan Bianca (en wie dan ook :P ) is hij echt niet hoor.. Je zou ook zelf eens kunnen gaan sjouwen :X }:|
Maar nee hoor, gelijk maar verwachten dat 'de man' het allemaal doet :N
En dan doen alsof je geemancipeerd bent ;(

WITHEET WORD IK HIERVAN! :(
Daarnaast doet hij mee omdat zij dat wilde

Maar al die vrouwen snap ik niet... wat doen de meeste naast shoppen en koken?

Vrouwen kunnen ook klussen hoor!
Zelfs deze boeren trien kan stekkers maken, schroeven en dergelijke basisvaardigheden
Dat kun je toch wel verwachten als je meedoet? En stel je kan het nog niet > sjouwen en leren
pi_220684160
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 16:27 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Daarnaast doet hij mee omdat zij dat wilde

Maar al die vrouwen snap ik niet... wat doen de meeste naast shoppen en koken?

Vrouwen kunnen ook klussen hoor!
Zelfs deze boeren trien kan stekkers maken, schroeven en dergelijke basisvaardigheden
Dat kun je toch wel verwachten als je meedoet? En stel je kan het nog niet > sjouwen en leren
Ik erger me de *huppeldepupvulzelfmaarinwat* aan Bianca met haar hutkoffer vol potloden op schoot. En dan steeds dat lachje in de camera. :r
pi_220684165
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 17:01 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ik erger me de *huppeldepupvulzelfmaarinwat* aan Bianca met haar hutkoffer vol potloden op schoot. En dan steeds dat lachje in de camera. :r
Eens... ze is altijd make-up aan het doen als ze in beeld is
Beide Hippies mag ik gewoon niet meer zo :o
pi_220684465
Gelukkig zijn hier in dit topic wél sterke, geemancipeerde vrouwen *O* :s) ;)

Ben ik erg achterdochtig als ik zou zeggen dat Bianca Silvio soms ook een beetje (emotioneel) manipuleert?
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220684476
quote:
2s.gif Op donderdag 30 april 2026 18:02 schreef RobertoCarlos het volgende:
Gelukkig zijn hier in dit topic wél sterke, geemancipeerde vrouwen *O* :s) ;)

Ben ik erg achterdochtig als ik zou zeggen dat Bianca Silvio soms ook een beetje (emotioneel) manipuleert?
Nee
maar hij doet wel super negatief tegen haar
Dus beiden even raar naar elkaar
pi_220684480
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 17:01 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ik erger me de *huppeldepupvulzelfmaarinwat* aan Bianca met haar hutkoffer vol potloden op schoot. En dan steeds dat lachje in de camera. :r
Of ze zit op d'r stoeltje in d'r hoekje wat op d'r tablet te rommelen terwijl ze klaagt van "Het is zo zwaar", "Het is zo moeilijk" terwijl Silvio met z'n kapotte rug op z'n knieën een poging tot klussen waagt :r
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_220684528
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 18:04 schreef PeterKelder het volgende:

[..]
Of ze zit op d'r stoeltje in d'r hoekje wat op d'r tablet te rommelen terwijl ze klaagt van "Het is zo zwaar", "Het is zo moeilijk" terwijl Silvio met z'n kapotte rug op z'n knieën een poging tot klussen waagt :r
Oja, dat ook nog en als er dan noodzakelijke dingen op een tablet moet worden gedaan, zoals bouwmateriaal bestellen of de bonnetjes bijhouden kan ze dat weer niet. Uren scrollen op Marktplaats voor een vintage schooltafeltje uiteraard wel. Vreselijk plastic bloemen garnituur wijf, minstens zo ergerlijk als die opgepompte troela van vorig seizoen.

Voorlopig hier geen enkel stel favoriet meer.
pi_220684566
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 18:03 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Nee
maar hij doet wel super negatief tegen haar
Dus beiden even raar naar elkaar
Dank u, die bevestiging had ik even nodig ^O^ :s)

Ik denk dat Silvio erg tegen een burn-out aan zit. Hij is sowieso niet erg stressbestendig en te aardig. En hij voelt zich verantwoordelijk voor alles wat er moet gebeuren (met een vleugje ego, ok)

Vandaar dat hij, naar mijn idee, zo negatief en opgefokt reageert nu. Dat zag je toen ze die klusbus-klus van de schutting kregen: ' o nee, ik kan het al niet aan en nu moet ik dit er ook nog bij doen'
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
  donderdag 30 april 2026 @ 18:22:38 #20
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220684576
Het gaat echt niet goed met Silvio en ondanks dat doet Bianca niks behalve d’r make-up. Waarom lieten ze het pas geschilderde plafond niet zien? Is dat omdat het eerst schoongemaakt had moeten worden?
pi_220684594
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2026 18:22 schreef Boca_Raton het volgende:
Het gaat echt niet goed met Silvio en ondanks dat doet Bianca niks behalve d’r make-up. Waarom lieten ze het pas geschilderde plafond niet zien? Is dat omdat het eerst schoongemaakt had moeten worden?
sssst, je hebt vooruit gekeken.. ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 30 april 2026 @ 18:25:58 #22
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220684602
[spoiler]
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 18:24 schreef Firuze60 het volgende:[/spoiler]

[..]
sssst, je hebt vooruit gekeken.. ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Foutje!

[ Bericht 0% gewijzigd door Boca_Raton op 30-04-2026 18:26:42 (Foutje) ]
pi_220684632
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2026 18:25 schreef Boca_Raton het volgende:
[spoiler]
[..]
Foutje!
Ik stoor mij er niet aan, hoor. Kijk nog gerust lineair mee.
pi_220684643
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 18:30 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ik stoor mij er niet aan, hoor. Kijk nog gerust lineair mee.
Uhh..meer mensen niet.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220684647
quote:
2s.gif Op donderdag 30 april 2026 18:21 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Dank u, die bevestiging had ik even nodig ^O^ :s)

Ik denk dat Silvio erg tegen een burn-out aan zit. Hij is sowieso niet erg stressbestendig en te aardig. En hij voelt zich verantwoordelijk voor alles wat er moet gebeuren (met een vleugje ego, ok)

Vandaar dat hij, naar mijn idee, zo negatief en opgefokt reageert nu. Dat zag je toen ze die klusbus-klus van de schutting kregen: ' o nee, ik kan het al niet aan en nu moet ik dit er ook nog bij doen'
Dat vleugje ego is geen vleugje maar een orkaan van een (gefrustreerd) ego. En bejubeld en geadoreerd door Bianca.
  donderdag 30 april 2026 @ 18:40:53 #26
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220684704
Bianca wil alleen maar met haar make-up bezig zijn en met de styling. Verder doet ze niets. En die styling hangt van punaises en plakband aan elkaar.
pi_220684707
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 18:32 schreef Soury het volgende:

[..]
Uhh..meer mensen niet.
Nuja, in zoverre dan dat ik mij nog inhoud van commentaar totdat de lineaire uitzendingen er zijn.
pi_220684719
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2026 18:40 schreef Boca_Raton het volgende:
Bianca wil alleen maar met haar make-up bezig zijn en met de styling. Verder doet ze niets. En die styling hangt van punaises en plakband aan elkaar.
hahahaha, ja, koop een leuke kast met drie poten.. _O-
pi_220684877
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2026 18:25 schreef Boca_Raton het volgende:
[spoiler]
[..]
Foutje!
Geeft niet, maar niet meer doen svp >:) :*
Waarschuwing van Dennis! :wtf:
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220684888
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 18:42 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
hahahaha, ja, koop een leuke kast met drie poten.. _O-
En weet je wat? Doe maar gelijk die halve pot verf erbij! Dat is vast wel genoeg :s)

[ Bericht 0% gewijzigd door RobertoCarlos op 30-04-2026 19:27:37 ]
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
  donderdag 30 april 2026 @ 19:14:08 #31
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220684936
Die klus was in die zin erg raar, ook omdat de aanvrager de problemen aangaf. En Silvio en Bianca het er ook al over hadden ("Ik hoop niet dat....")
Drop you like an ill, bad habit
  donderdag 30 april 2026 @ 19:15:02 #32
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220684942
quote:
2s.gif Op donderdag 30 april 2026 19:05 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Geeft niet, maar niet meer doen svp >:) :*
Waarschuwing van Dennis! :wtf:
Oeh sorry. Ik tik af.
Drop you like an ill, bad habit
pi_220685027
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 19:15 schreef pmponer het volgende:

[..]
Oeh sorry. Ik tik af.
_O- :s) Ja, ik dacht: als dat geen indruk maakt dan weet ik het ook niet meer ;)
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220685039
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 19:14 schreef pmponer het volgende:
Die klus was in die zin erg raar, ook omdat de aanvrager de problemen aangaf. En Silvio en Bianca het er ook al over hadden ("Ik hoop niet dat....")
Ik denk dat het niet eens meer tot ze doordrong wat er op dat kaart stond: van de stress en de vermoeidheid
(waarvan? van huppeldepuppelvulzelfmaarin)
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220685070
quote:
2s.gif Op donderdag 30 april 2026 19:27 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Ik denk dat het niet eens meer tot ze doordrong wat er op dat kaart stond: van de stress en de vermoeidheid
(waarvan? van huppeldepuppelvulzelfmaarin)
_O-
pi_220685520
Nou, ik ga er weer gezellig voor zitten zometeen, ben al aardig voorgekookt. :7 *O*
pi_220685557
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 20:26 schreef Firuze60 het volgende:
Nou, ik ga er weer gezellig voor zitten zometeen, ben al aardig voorgekookt. :7 *O*
Soep?
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220685573
Dat gegraai van Bianca in haar hutkoffer, soms vraag ik mij af hoeveel van haar preparaten al over datum zijn.. :o
pi_220685584
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 20:33 schreef Firuze60 het volgende:
Dat gegraai van Bianca in haar hutkoffer, soms vraag ik mij af hoeveel van haar preparaten al over datum zijn.. :o
Vintage preparaten :+
pi_220685593
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 20:35 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Vintage preparaten :+
_O-
pi_220685616
"Wij zijn helemaal niet voor de winst" Nee hoor, Marloes de saggerijn.
pi_220685626
Lekker koffieleuteren met vrouw leuter.
pi_220685645
Ze hebben maatschappelijk werk ingeschakeld om 'kandidaten cq slachtoffers' te vinden om op tv voor gek te gaan staan met die klushulponzin.
pi_220685651
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 20:47 schreef Firuze60 het volgende:
Ze hebben maatschappelijk werk ingeschakeld om 'kandidaten cq slachtoffers' te vinden om op tv voor gek te gaan staan met die klushulponzin.
Hij had toch wel die zooi van de muren kunnen halen, maar dat hoefde niet van de regie :')
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220685658
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 20:48 schreef Soury het volgende:

[..]
Hij had toch wel die zooi van de muren kunnen halen, maar dat hoefde niet van de regie :')
Nou dat dus.
  donderdag 30 april 2026 @ 20:50:48 #46
136 V.
Like tears in rain...
pi_220685661
Jeeezus, ze lijkt me best aardig, maar die mimiekloze miep van menno is wel bijzonder om te aanschouwen.

Alleen haar bambi-ogen wiebelen af en toe heen en weer, en als ze praat beweegt alleen haar onderlip, want haar bovenlip zit aan haar gebit geplakt.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_220685676
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 20:47 schreef Firuze60 het volgende:
Ze hebben maatschappelijk werk ingeschakeld om 'kandidaten cq slachtoffers' te vinden om op tv voor gek te gaan staan met die klushulponzin.
Ja inderdaad...ik gun het Clarke natuurlijk, maar deze klus was niet eens in dat heerlijke volkse Crooswijk (ergens in Hillegersberg)

Ik vind het idee wel goed, alleen is de uitvoering niet zo best.. Ik vraag me af of ze wel echt geprobeerd hebben om mensen te vinden die hulp nodig hebben
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220685679
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 20:50 schreef V. het volgende:
Jeeezus, ze lijkt me best aardig, maar die mimiekloze miep van menno is wel bijzonder om te aanschouwen.

Alleen haar bambi-ogen wiebelen af en toe heen en weer, en als ze praat beweegt alleen haar onderlip, want haar bovenlip zit aan haar gebit geplakt.
Mevrouw mono-toon. Ze lijkt mij aardig onder de plak van Menno, die hoeft maar een verkeerd woordje voor de camera te zeggen en ze krijgt in het donker op haar flikker.
pi_220685686
quote:
2s.gif Op donderdag 30 april 2026 20:53 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Ja inderdaad...ik gun het Clarke natuurlijk, maar deze klus was niet eens in dat heerlijke volkse Crooswijk (ergens in Hillegersberg)

Ik vind het idee wel goed, alleen is de uitvoering niet zo best.. Ik vraag me af of ze wel echt geprobeerd hebben om mensen te vinden die hulp nodig hebben
Je moet ook maar op tv willen.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220685690
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 20:48 schreef Soury het volgende:

[..]
Hij had toch wel die zooi van de muren kunnen halen, maar dat hoefde niet van de regie :')
Beetje flauw.... ik kan me voorstellen dat hij dat niet kan of zo. Het verbaasde me wel een beetje dat Kjim niet even die spulletjes weer terug ophingen.
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220685706
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 20:54 schreef Soury het volgende:

[..]
Je moet ook maar op tv willen.
Ja dat is waar... voor je het weet zeggen mensen dat je op tv voor gek staan met die klushulponzin.
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220685707
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 20:54 schreef Soury het volgende:

[..]
Je moet ook maar op tv willen.
Dat ook en je verteld worden dat je een beter leven krijgt met een gewitte muur.
pi_220685708
quote:
2s.gif Op donderdag 30 april 2026 20:54 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Beetje flauw.... ik kan me voorstellen dat hij dat niet kan of zo. Het verbaasde me wel een beetje dat Kjim niet even die spulletjes weer terug ophingen.
Nee hij zei dat hij dat wilden doen, maar het moest zo blijven. Maar misschien ook wel voor de camera zodat je ziet hoe het was.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220685715
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 20:53 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Mevrouw mono-toon. Ze lijkt mij aardig onder de plak van Menno, die hoeft maar een verkeerd woordje voor de camera te zeggen en ze krijgt in het donker op haar flikker.
Ze is niet voor niks zo grijs.... Ergens vind ik het zielig (en dat bedoel ik nog serieus ook..).
Ze is erg onzeker en dat zou best eens kunnen komen omdat ze weinig echt zelfstandig mag doen. Waardoor ze dat ook niet kan..
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220685717
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 20:56 schreef Soury het volgende:

[..]
Nee hij zei dat hij dat wilden doen, maar het moest zo blijven. Maar misschien ook wel voor de camera zodat je ziet hoe het was.
Dat ging toch over de spijkers?

Vulva! Weer doorrrr!
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220685737
Eerlijke brave Hendrik: "Moet hard werken om die jongens een beetje voor te blijven."
pi_220685758
Haha, toch vind ik hier Steffi wel slim.
pi_220685779
Zo'n eiland in de keuken is echt overrated, zeker in een appartement. Hou die ruimte liever vrij voor een flinke eettafel.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220685784
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 21:07 schreef Soury het volgende:
Zo'n eiland in de keuken is echt overrated, zeker in een appartement. Hou die ruimte liever vrij voor een flinke eettafel.
Echt he, zo mee eens.
pi_220685790
Got mens, verf je plafond geel, heb je geen gezeur meer.
pi_220685793
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 21:07 schreef Soury het volgende:
Zo'n eiland in de keuken is echt overrated, zeker in een appartement. Hou die ruimte liever vrij voor een flinke eettafel.
Eens
Alleen die eilanden zijn een soort statussymbool heb ik het idee

Alleen het idee dat mensen er daadwerkelijk een avondje aan borrelen lijkt me klein. Je zit daar enkel om te kijken hoe een ander kookt en misschien om te ontbijten snel
pi_220685795
Oei een rook plafond, dat moet je eerst voorbehandelen anders is het morgen weer geel
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220685796
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 21:09 schreef Firuze60 het volgende:
Got mens, verf je plafond geel, heb je geen gezeur meer.
Haha dat roken tijdens het witten _O-
Ik zou zi pissig zijn als ik dat zou moeten witten
pi_220685811
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 21:09 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Eens
Alleen die eilanden zijn een soort statussymbool heb ik het idee

Alleen het idee dat mensen er daadwerkelijk een avondje aan borrelen lijkt me klein. Je zit daar enkel om te kijken hoe een ander kookt en misschien om te ontbijten snel
Ja precies en meestal is er dan nog ruimte voor een lullig rond eettafeltje, ik hou er van om aan de keukentafel te leven.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220685819
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 21:13 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja precies en meestal is er dan nog ruimte voor een lullig rond eettafeltje, ik hou er van om aan de keukentafel te leven.
Ja kun je ook gemakkelijker meer mensen kwijt. Het is gezelliger. Je zit op gelijke hoogte. Je kan de stijl en indeling aanpassen etc etc etc
pi_220685821
quote:
80s.gif Op donderdag 30 april 2026 21:09 schreef Soury het volgende:
Oei een rook plafond, dat moet je eerst voorbehandelen anders is het morgen weer geel
Dit was speciale isolerende verf. Dat was nog net te zien onder het merk dat was afgeplakt.
pi_220685824
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 21:04 schreef Firuze60 het volgende:
Haha, toch vind ik hier Steffi wel slim.
Nou, niet bijzonder.... dat is gewoon onderhandelen. Alleen moet ze daarna niet zo schijnheilig doen dat andere altijd oneerlijk zijn..
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220685826
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 21:13 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja precies en meestal is er dan nog ruimte voor een lullig rond eettafeltje, ik hou er van om aan de keukentafel te leven.
Ik heb nog een afgesloten jaren'60 keukentje en ben daar superblij mee, woon in een rijtje huizen waar alles al is doorgebroken.
  donderdag 30 april 2026 @ 21:15:34 #69
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220685828
quote:
2s.gif Op donderdag 30 april 2026 20:54 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Beetje flauw.... ik kan me voorstellen dat hij dat niet kan of zo. Het verbaasde me wel een beetje dat Kjim niet even die spulletjes weer terug ophingen.
Kan ook zo zijn dat de muur nog niet droog was he.
Drop you like an ill, bad habit
pi_220685830
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 21:14 schreef Elleska het volgende:

[..]
Dit was speciale isolerende verf. Dat was nog net te zien onder het merk dat was afgeplakt.
Ok dat was dan al bekend van te voren.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220685841
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 21:16 schreef Soury het volgende:

[..]
Ok dat was dan al bekend van te voren.
Dan nog, het steekt enorm af tegen de muren.
pi_220685854
Ik weet niet hoe bij jullie is, maar ik krijg steeds meer moeite met het feit dat de mensen die geholpen worden met een klusbusklus min of meer verplicht worden om hun zware verhaal te vertellen.

Zoals die Bianca zat te vissen bij die vrouw over dat ze vast wel een zwaar leven had oid en hoe ze daar op doorging :r
Echt respectloos :(
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220685857
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 21:17 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Dan nog, het steekt enorm af tegen de muren.
Ja dat wel :') Eén muur had een kleurtje. Maar misschien kan ze dat wel zelf nu ze het verschil ziet.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 30 april 2026 @ 21:19:36 #74
136 V.
Like tears in rain...
pi_220685860
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 21:09 schreef Firuze60 het volgende:
Got mens, verf je plafond geel, heb je geen gezeur meer.
Of bruin, net als je gebit.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_220685863
quote:
2s.gif Op donderdag 30 april 2026 21:19 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik weet niet hoe bij jullie is, maar ik krijg steeds meer moeite met het feit dat de mensen die geholpen worden met een klusbusklus min of meer verplicht worden om hun zware verhaal te vertellen.

Zoals die Bianca zat te vissen bij die vrouw over dat ze vast wel een zwaar leven had oid en hoe ze daar op doorging :r
Echt respectloos :(
Dat was echt Talpa kots.
pi_220685866
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 21:15 schreef pmponer het volgende:

[..]
Kan ook zo zijn dat de muur nog niet droog was he.
Nee dat kan niet. Want dan zou ik een domme opmerking hebben gemaakt. En dat is onmogelijk.
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220685869
quote:
2s.gif Op donderdag 30 april 2026 21:19 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik weet niet hoe bij jullie is, maar ik krijg steeds meer moeite met het feit dat de mensen die geholpen worden met een klusbusklus min of meer verplicht worden om hun zware verhaal te vertellen.

Zoals die Bianca zat te vissen bij die vrouw over dat ze vast wel een zwaar leven had oid en hoe ze daar op doorging :r
Echt respectloos :(
Oh ik dacht dat ik een hard kreng was :o

Goedkope emoties voor kijkcijfers
pi_220685873
quote:
2s.gif Op donderdag 30 april 2026 21:19 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik weet niet hoe bij jullie is, maar ik krijg steeds meer moeite met het feit dat de mensen die geholpen worden met een klusbusklus min of meer verplicht worden om hun zware verhaal te vertellen.

Zoals die Bianca zat te vissen bij die vrouw over dat ze vast wel een zwaar leven had oid en hoe ze daar op doorging :r
Echt respectloos :(
Ik vond het helemaal niet respectloos, ik denk ook dat het even een emotie dingetje is in dit programma.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220685874
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 21:19 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Dat was echt Talpa kots.
Alle zenderdingen tegenwoordig wel ja :Y
pi_220685875
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 21:15 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ik heb nog een afgesloten jaren'60 keukentje en ben daar superblij mee, woon in een rijtje huizen waar alles al is doorgebroken.
Toe maar, niet gewoon in 1 huis wonen.... hoe hou je dat bij qua huishouden??
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
  donderdag 30 april 2026 @ 21:21:21 #81
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220685877
quote:
2s.gif Op donderdag 30 april 2026 21:19 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Nee dat kan niet. Want dan zou ik een domme opmerking hebben gemaakt. En dat is onmogelijk.
Ook weer waar, 1 star review!!
Drop you like an ill, bad habit
  donderdag 30 april 2026 @ 21:21:55 #82
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220685879
quote:
2s.gif Op donderdag 30 april 2026 21:20 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Toe maar, niet gewoon in 1 huis wonen.... hoe hou je dat bij qua huishouden??
Hoeveel vierkante meter is dat eigenlijk en moet dat nog verbouwd.
Drop you like an ill, bad habit
pi_220685880
quote:
2s.gif Op donderdag 30 april 2026 21:20 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Toe maar, niet gewoon in 1 huis wonen.... hoe hou je dat bij qua huishouden??
LOL, bedoel dat de meeste huizen in mijn straat de muur tussen de keuken en de doorzonkamer al heel lang geleden hebben doorgebroken.
pi_220685886
Jim houdt van kleine meisjes :X
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220685888
quote:
2s.gif Op donderdag 30 april 2026 21:22 schreef RobertoCarlos het volgende:
Jim houdt van kleine meisjes :X
Haha ja dat klinkt fout :P
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 30 april 2026 @ 21:27:49 #86
136 V.
Like tears in rain...
pi_220685920
Dus nou zijn ze chagrijnig omdat ze zelf niet hebben opgelet?
Ja inderdaad, V. ja.
pi_220685927
Marloes en Patrick vind ik een enorm stel domme klunzen die voortdurend alles wat fout gaat de schuld geeft aan de organisatie.
pi_220685974
Ik snap ook niet dat ze dit soort dingen niet samen bespreken.... ik bedoel: het is nogal wat als je ineens een extra ruimte erbij moet doen.

En dat Marloes dan bijv. kritische vragen stelt, als in: 'Zeg Patrick, ik hoorde dat toch echt anders van Heiko'
Of: "Nou dat lijkt me sterk dat we nu ineens 2 ruimtes moeten opleveren, zal ik dit toch maar niet even checken bij Heiko?"

Ik heb niet het idee dat ze veel praten in hun relatie...
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220686000
quote:
2s.gif Op donderdag 30 april 2026 21:34 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik snap ook niet dat ze dit soort dingen niet samen bespreken.... ik bedoel: het is nogal wat als je ineens een extra ruimte erbij moet doen.

En dat Marloes dan bijv. kritische vragen stelt, als in: 'Zeg Patrick, ik hoorde dat toch echt anders van Heiko'
Of: "Nou dat lijkt me sterk dat we nu ineens 2 ruimtes moeten opleveren, zal ik dit toch maar niet even checken bij Heiko?"

Ik heb niet het idee dat ze veel praten in hun relatie...
Nou inderdaad, zuur stel zo samen. Kan ie wel een goeie kok zijn, maar dat zegt dus niks. Slim plannen kunnen ze niet, dat bleek al. En Marloes loopt alleen maar te zeiken en te zeuren.
pi_220686004
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 21:21 schreef pmponer het volgende:

[..]
Ook weer waar, 1 star review!!
Het komt allemaal door Heiko :'( :'(
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220686019
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 21:36 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Nou inderdaad, zuur stel zo samen. Kan ie wel een goeie kok zijn, maar dat zegt dus niks. Slim plannen kunnen ze niet, dat bleek al. En Marloes loopt alleen maar te zeiken en te zeuren.
Ik betwijfel of ie wel zo'n goede kok is... koken is namelijk voor een heel groot deel plannen..
En de kaart van hun restaurant is vrij simpel...
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220686037
quote:
2s.gif Op donderdag 30 april 2026 21:38 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Ik betwijfel of ie wel zo'n goede kok is... koken is namelijk voor een heel groot deel plannen..
En de kaart van hun restaurant is vrij simpel...
OMG, ja, dat is ook geen aanbeveling dan.
  donderdag 30 april 2026 @ 21:41:17 #93
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220686052
quote:
2s.gif Op donderdag 30 april 2026 21:38 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Ik betwijfel of ie wel zo'n goede kok is... koken is namelijk voor een heel groot deel plannen..
En de kaart van hun restaurant is vrij simpel...
Simpel en eenvoud is misschien wel het lastigste.

Bekijk deze YouTube-video
Drop you like an ill, bad habit
pi_220686075
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 21:21 schreef pmponer het volgende:

[..]
Hoeveel vierkante meter is dat eigenlijk en moet dat nog verbouwd.
140 vierkante meter tussenwoning uit de jaren '60, gewoon rechttoe rechtaan doorzonbouw, drie woonlagen, en een tuintje. Zoon koopt nu een nieuwbouwhuisje tussenwoning van 110 vierkante meter voor meer dan een half miljoen, wel met open keuken.
  donderdag 30 april 2026 @ 21:47:28 #95
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220686088
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 21:45 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
140 vierkante meter tussenwoning uit de jaren '60, gewoon rechttoe rechtaan doorzonbouw, drie verdiepingen en een tuintje. Zoon koopt nu een nieuwbouwhuisje van 110 vierkante meter voor meer dan een half miljoen, wel met open keuken.
het was een grapje dat alle muren in het blok waren doorgebroken.
Wel groot trouwens voor een tussenwoning uit de jaren 60 dan zie je vaker rond de 100 vierkante meter.
Huizenprijzen ga ik het verder niet over hebben, daar verbaas ik me al zeker bijna 5 -10 jaar over.
Drop you like an ill, bad habit
pi_220686091
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 21:41 schreef pmponer het volgende:

[..]
Simpel en eenvoud is misschien wel het lastigste.
Tuurlijk...ik hou ook niet van vreemde ingrediënten puur om interessant te doen. Met goeie techniek kune je met weinig/iets simpels heel lekker koken... Maar iets zegt mij dat hij dat niet doet....maar dat is idd maar een gevoel...

Op dit moment staat er trouwens helemaal geen menukaart op hun site....dat schiet niet op dan...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220686098
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 21:45 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
140 vierkante meter tussenwoning uit de jaren '60, gewoon rechttoe rechtaan doorzonbouw, drie woonlagen, en een tuintje. Zoon koopt nu een nieuwbouwhuisje tussenwoning van 110 vierkante meter voor meer dan een half miljoen, wel met open keuken.
O gaan we hier een beetje lopen te op te scheppen? :P
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220686105
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 21:47 schreef pmponer het volgende:

[..]
het was een grapje dat alle muren in het blok waren doorgebroken.
Wel groot trouwens voor een tussenwoning uit de jaren 60 dan zie je vaker rond de 100 vierkante meter.
Huizenprijzen ga ik het verder niet over hebben, daar verbaas ik me al zeker bijna 5 -10 jaar over.
Klopt hoor, over woonprijzen moeten we het niet hebben. Moet wel bekennen dat mijn huis iets breder is dan de standaard tussenwoning uit de jaren'60. De wijk werd ooit gebouwd voor de iets meer verdienende werknemers, lees tussenbaasjes, van een groot concern.
  donderdag 30 april 2026 @ 21:50:39 #99
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220686108
heb jij een thermomix? Bevalt dat?
In Nederland is de grote moot in de horeca dat ze vooral prefab en makkelijk koken ,ik gok ook wel een beetje dat dat bij die 2 ook zo is.
Drop you like an ill, bad habit
pi_220686115
Het Blok 2026 – Week 6: Calimero-complexen en de besloten burenborrel

Na een korte verbouwingsweek staat de oplevering voor de genderneutrale kinderkamer op het programma. En het mag een wonder heten: zowel Flower en Power(less) als de Trage Tukkers leveren hiermee hun eerste ruimte op. Of nou ja, zo ongeveer. In het eerste geval heeft Flower wat antieke meuk in de kamer gepleurd en een wand (een soort van) geverfd, in het tweede geval hebben de Trage Tukkers een dependance van het Maritiem Museum gerealiseerd. Helemaal af is het zeker niet, maar je zou bijna gaan denken dat beide koppels de weg naar boven hebben gevonden. Met nadruk op zou. Want de turbobooster van de Trage Tukkers is van korte duur als de keuken als volgende oplevering op het programma staat. Iets met een strakke planning die (on)terecht omgegooid kon worden doordat Patrick dacht te denken wat Ray bedoelde terwijl die iets anders zei.

Moppenflopper en Mono-toon leveren (zoals verwacht, want dit hebben ze afgelopen week ettelijke malen kenbaar gemaakt) géén genderneutrale kinderkamer op. In plaats daarvan leveren ze een zolderkamer op die met moeite gestuct is, maar daar is ook wel alles mee gezegd. Niet onbegrijpelijk dat Daan en (zeker) Heiko daar kritiek op leveren. Maar dat schiet ons aller Moppenflopper in het verkeerde keelgat, die dat niet alleen non-verbaal (door zijn middelvingers naar het scherm op te steken) maar ook in duidelijke taal laat merken. Een bloemlezing van de Calimero van deze editie:

“Wat een eikel hè, ongelofelijk.”
“Gelul, dat weet je wel! Wat een mongool.”
“Wat is dit nou? Wat een achterlijke idioot joh! Zoooo… ik ben echt helemaal klaar met die klootzak!”
“Wat is dit nou? 21… 22… Beter is ie al naar huis toe!”
“Wat een slappeling! Wat een poppenkast! Wat is die man nep. Alleen maar om anders op tv over te komen.”
“Als ik hem zie, dan word ik boos. Dus ik hoef hem liever niet te zien. Nee, hij mag langskomen zo vaak als hij wil, maar hij hoeft niks tegen mij te zeggen. Zeg de dingen die je wil zeggen, maar verwacht niks van mij.”


Maar van zodra Heiko de volgende dag verhaal komt halen omdat ie heeft vernomen dat de verongelijkte Moppenflopper nog wat te bespreken heeft, weet die laatste zich geen houding aan te nemen. Hij wil al tegensputterend gerust dingen met Heiko bespreken, maar niet op camera, want “als ik dingen zeg waar ik spijt van krijg, dan moet dat niet op camera.” Ehm… ik vrees dat dat sowieso al gebeurd is o|O

Bij wie de camera ook een stille getuige is van ongeoorloofd gedrag, is bij Schijnheilige Steffie en Gluiperige Gregor. Als er klachten komen van geluidsoverlast en doorwerken tot diep in de nacht wassen zij hun handen in eerste instantie in onschuld. Zelfs als Gluiperd het in feite bekent tegenover Onkel X dat hij tot diep in de nacht heeft doorgewerkt met de daarbij behorende herrie bluft hij nog “ach, wie kan mij wat maken, het staat toch niet op beeld!” Hmm… 1: je zegt dit terwijl er een CAMERAPLOEG NAAST JE ZIT, oetlul! En 2: er hangen beveiligingscamera’s in het pand die jouw noeste arbeid ook in de late uurtjes registreert, Domoor! Helaas worden Pipo en Mamaloe niet berispt voor hun fouten, waardoor ze er wéér mee wegkomen.
En ook Calimero-gedrag is hen niet vreemd, als zij de prijs voor de G-kamer-oplevering aan hun clownsneusjes voorbij zien gaan. Heiko wordt ontboden op het circusterrein om tekst en uitleg te geven, want Gluiperd vindt geheel objectief (AHUM!) dat zij een “veel mooiere ruimte hebben opgeleverd” dus het is allemaal niet eerlijk, ooooh nee!

Power(less) heeft slapeloze nachten, enerzijds door met pijn en moeite de oplevering te willen halen, anderzijds door allerlei vragen rondom de verbouwing. En alsof dat nog niet ellendig genoeg is, raakt hij ook nog zijn toeren over de getrokken klusbusklus. Ik citeer:
“Hoe kunnen ze er in jezusnaam zo’n tyfusklus erbij doen? Godverdegod. Een schutting plaatsen met golfplaten bij iemand in de teringtuin, en anderen kunnen een plafonnetje witten of een balkonnetje schoonspuiten met een hogedrukspuit. Ik vind het gewoon een tyfusstreek dat er zo veel verschil in zit. Ik ga er niks over zeggen.” Juist.
Flower is intussen het vertrouwen kwijtgeraakt in de andere kluskoppels als ze merkt dat het toch allemaal niet zo lief en netjes gaat tussen iedereen. Dat kan natuurlijk niet voor de vrouw met “Positive vibes only!” als mantra. Nog een geluk dat Sergeant Schoonmaak haar klusbusklus wil ruilen, waardoor Flower en Power(less) nu opgescheept raken met het witten van een plafond van een kettingrokende vrouw. Ik citeer nogmaals: “Straks is het bij iemand die rookt en is het plafond geel, dan moeten we eerst nog primeren.” Om zich er vervolgens met één luttel laagje witte verf van af te maken en dan weer snel de benen te nemen :{ _O-

Beige en Boring winnen de kinderkameroplevering en mogen zowel een keukeninstallateur verwelkomen als één weggeven voor een dag. Een vergiftigd cadeau, want iedereen krioelt als mieren om hen heen om kans te maken op die geste. Uiteindelijk nemen ze de meest voor de hand liggende beslissing en geven ze de tweede keukeninstallateur aan Sergeant Schoonmaak en Brave Hendrik. Een ander vergiftigd cadeau is het regelen van de gezamenlijke lunch. Beige is er direct helemaal klaar mee als er in de geïmproviseerde keuken in de voormalige fietsenstalling allerlei keukengerei smerig is achtergelaten of zelfs ontbreekt en roept de hele groep bij elkaar om hen tot de orde te roepen. Het resultaat? Een groot aantal lege magen (want de lunch werd nauwelijks geserveerd) en een hoop onderlinge irritatie. En dan te bedenken dat dit in het leven geroepen was om de verbroedering een handje te helpen :')

Sergeant Schoonmaak en Brave Hendrik hebben weer niet kunnen opleveren. Dennis probeert de frustratie vooraf nog te temperen met een zen-oefening, maar dat haalt weinig uit als de pensionado’s de kritieken van Daan en Heiko te horen krijgen – waarbij ze zich volledig kunnen vinden in de scheldkanonnades van Moppenflopper. Dan krijgen ze van de financiële administratie ook nog eens het bericht dat ze ruim 5000 euro meer hebben uitgegeven dan in de boeken aangegeven staat. Hoog tijd dus om hun heil te zoeken in de drank, waarbij ze het halve Blok optrommelen voor een besloten borrelavond en er zowaar een gezellige avond ontstaat, een compleet contrast na die eerdere rampenlunch.

Over gezelligheid gesproken: “We moeten het toch gezellig maken! Het gaat toch om de gezelligheid?” aldus Tante Til tijdens die beruchte samenkomst. Maar helaas is gezelligheid voor haar en Onkel X ook ver te zoeken. Ze zijn er verbolgen over dat zij de oplevering niet gewonnen hebben, ondanks dat zij als het enige kluskoppel wél de kamer op de zolderverdieping klaar hadden. Als Tante Til na de mislukte lunch probeert tóch nog gezelligheid te creëren door een de Trage Tukkers uit te nodigen voor een kop koffie, wijzen die dit af – om even later gezellig aan de borrel bij Sonja en Hendrik deel te nemen. Ook vindt een groot aantal vissen in het net aangeschafte aquarium de dood door het waterfilter, en alsof het leed nog niet groot genoeg is weet Onkel X het voor elkaar te krijgen Dennis op zijn hart te trappen door tijdens de oplevering een shirt te dragen van Roberto Jacketti & The Scooters, een ‘subtiele’ verwijzing naar Mister ‘Het Blok’ Erik van der Hoff :D Niet gek dus dat het tussen Tante Til en Onkel X ook steeds minder gezellig wordt, al kan ik hem er wel in begrijpen dat ie zo langzamerhand knettergek wordt van haar eeuwige gekakel. Toch jammer dat dat waterfilter niet groot genoeg is…

En verder: laat Schijnheilige Steffie een stukadoor komen om hem direct af te wijzen, schiet Mono-toon weer in de vlekken om keuzestress en krijgen we de onthulling dat er bij Brave Hendrik niet veel meer omhoog komt :{ En dan laat ie ook nog de helft van zijn bier in zijn kruis landen _O-
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  donderdag 30 april 2026 @ 21:52:27 #101
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220686122
@PeterKelder bedankt, moet hem nog lezen :+
Drop you like an ill, bad habit
pi_220686130
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 21:50 schreef pmponer het volgende:
heb jij een thermomix? Bevalt dat?
Ik ben er blij mee en gebruik hem vaak. Daardoor ben ik ook (echt) geinteresseerd geraakt in koken.

quote:
In Nederland is de grote moot in de horeca dat ze vooral prefab en makkelijk koken ,ik gok ook wel een beetje dat dat bij die 2 ook zo is.
Op zich niks mis mee, maar ik reageerde op de stelling hier dat Patrick een goede kok is en dat zou ik dan eerst wel eens willen proeven... afgaande op zijn skills in Het Blok...
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220686190
Trouwens: begreep ik het nou goed dat Gre-goor al aan de woonkamer heeft gewerkt?
Wat is dit voor een programma??

En eerlijk: ik zou, als dit de spelregels kennelijk zijn, inmiddels misschien ook wel de grens opzoeken... als er toch niet gestraft wordt..
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220686207
quote:
2s.gif Op donderdag 30 april 2026 22:00 schreef RobertoCarlos het volgende:
Trouwens: begreep ik het nou goed dat Gre-goor al aan de woonkamer heeft gewerkt?
Wat is dit voor een programma??

En eerlijk: ik zou, als dit de spelregels kennelijk zijn, inmiddels misschien ook wel de grens opzoeken... als er toch niet gestraft wordt..
Daar ging ook iets vreemds, de een beweerde dat dat wel mocht en de ander niet. Moet wel zeggen dat je Gregor zelden ziet luieren, die werkt zich de pleuris.
  donderdag 30 april 2026 @ 22:02:59 #105
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220686218
Ja die zei zelfs dat die ander dat ook moest doen ivm de stuccers die komen (Gregoor dus).
Die spelregels zijn allang niet meer zoals eerdere seizoenen.
Er ligt ook veel meer bouwmateriaal dan dat ze voor de op te leveren ruimte(s)
Drop you like an ill, bad habit
pi_220686220
Over de column van PeterKelder en zijn Ghostwriter geef ik graag het woord aan Clarke:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220686224
quote:
2s.gif Op donderdag 30 april 2026 22:03 schreef RobertoCarlos het volgende:
Over de column van PeterKelder en zijn Ghostwriter geef ik graag het woord aan Clarke:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O-
pi_220686238
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 22:01 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Daar ging ook iets vreemds, de een beweerde dat dat wel mocht en de ander niet. Moet wel zeggen dat je Gregor zelden ziet luieren, die werkt zich de pleuris.
Ik heb het even opgezocht in de bouwregels, maar daar staat niet dat het niet mag. Dus ik zie geen probleem
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220686287
Even tussendoor, ik moet absoluut een nieuw toilet hebben (oude lekt) op de begane grond en heb nu al twee loodgietersbedrijven benaderd. Foto's opgestuurd en alles, een laat al weken niks van zich horen, nummer twee is iets sneller met de belofte, zodra we het kunnen plannen krijg je een appje. Inmiddels ook al meer dan een week geleden. Krijg adviezen van kennissen om op facebook (heb ik niet) een oproep te doen, want dan kreeg ik gegarandeerd reacties. Hoef geen klunsprutsers hier, heb ervaring met beide bedrijven, die zijn safe. Snap heus wel dat het druk is en er teveel werk is. Hoe krijg ik ze sneller hier, door weer te gaan janken aan de telefoon?

Stom ook dat ik zei, boven is er ook een toilet.. :D
  donderdag 30 april 2026 @ 22:25:24 #110
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220686399
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 22:12 schreef Firuze60 het volgende:
Even tussendoor, ik moet absoluut een nieuw toilet hebben (oude lekt) op de begane grond en heb nu al twee loodgietersbedrijven benaderd. Foto's opgestuurd en alles, een laat al weken niks van zich horen, nummer twee is iets sneller met de belofte, zodra we het kunnen plannen krijg je een appje. Inmiddels ook al meer dan een week geleden. Krijg adviezen van kennissen om op facebook (heb ik niet) een oproep te doen, want dan kreeg ik gegarandeerd reacties. Hoef geen klunsprutsers hier, heb ervaring met beide bedrijven, die zijn safe. Snap heus wel dat het druk is en er teveel werk is. Hoe krijg ik ze sneller hier, door weer te gaan janken aan de telefoon?

Stom ook dat ik zei, boven is er ook een toilet.. :D
Wat lekt er? De afvoer van de pot? het (inbouw) reservoir? Wat moet er allemaal gebeuren?
Loodgieters werk komt ondanks dat het best rauwdauwers kunnen zijn best secuur namelijk
Mag ik ook vragen wat dat ongeveer kost?
Drop you like an ill, bad habit
pi_220686456
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 22:25 schreef pmponer het volgende:

[..]
Wat lekt er? De afvoer van de pot? het (inbouw) reservoir? Wat moet er allemaal gebeuren?
Loodgieters werk komt ondanks dat het best rauwdauwers kunnen zijn best secuur namelijk
Mag ik ook vragen wat dat ongeveer kost?
Aansluiting reservoir met de pot lekt, maar aangezien het al zo'n oude toestand is wil ik wel de hele troep vervangen, maar dan zonder al teveel breekwerk of tegelwerk, dus gewoon een nieuwe staande pot met reservoir, kreeg een offerte van 600 euro, dat is dan inclusief alles, ben ik mee akkoord gegaan en toen werd het stil aan de overkant.
  donderdag 30 april 2026 @ 22:37:08 #112
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220686529
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 22:30 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Aansluiting reservoir met de pot lekt, maar aangezien het al zo'n oude toestand is wil ik wel de hele troep vervangen, maar dan zonder al teveel breekwerk of tegelwerk, dus gewoon een nieuwe staande pot met reservoir, kreeg een offerte van 600 euro, dat is dan inclusief alles, ben ik mee akkoord gegaan en toen werd het stil aan de overkant.
Klinkt niet heel gek qua prijs, wel veel geld voor wat het is maar er is zomaar iemand toch weer een tijdje mee bezig.
Is zo'n zelfde toilet met spoelbak nog in de handel qua maatvoering e.d. Anders is het ook relatief simpel zelf te doen. Als de pot nog goed is zou je zelfs alleen het reservoir kunnen vervangen, maar dan moet het porcelein nog goed zijn en de lekkage dus op de rubbers of de buis zitten. Ik zou gewoon die lui morgen bellen waar je mee akkoord bent gegaan en dat je graag een datum wilt omdat dit wel erg lastig is en jij jou dagen ook in moet plannen.
Drop you like an ill, bad habit
pi_220686571
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 22:37 schreef pmponer het volgende:

[..]
Klinkt niet heel gek qua prijs, wel veel geld voor wat het is maar er is zomaar iemand toch weer een tijdje mee bezig.
Is zo'n zelfde toilet met spoelbak nog in de handel qua maatvoering e.d. Anders is het ook relatief simpel zelf te doen. Als de pot nog goed is zou je zelfs alleen het reservoir kunnen vervangen, maar dan moet het porcelein nog goed zijn en de lekkage dus op de rubbers of de buis zitten. Ik zou gewoon die lui morgen bellen waar je mee akkoord bent gegaan en dat je graag een datum wilt omdat dit wel erg lastig is en jij jou dagen ook in moet plannen.
Ik vond het ook best een aardige offerte, alleen al het brengen en afvoeren van een nieuwe en oude closetpot is al prijzig. Maar had begrepen dat zo'n 'klusje' echt even tussendoor moet als er geen haastklussen zijn. Daarom sta ik volgens mij achteraan in de rij.. :D
pi_220686588
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 22:12 schreef Firuze60 het volgende:
Hoe krijg ik ze sneller hier, door weer te gaan janken aan de telefoon?
Vandaar dat je zei dat Steffi dat best handig deed met die stucadoor voor het plafond... :s)
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220686596
quote:
2s.gif Op donderdag 30 april 2026 22:42 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Vandaar dat je zei dat Steffi dat best handig deed met die stucadoor voor het plafond... :s)
Ja, of ze nu 750 had genoemd of 600 wat ze zei, deze was duurder.
  donderdag 30 april 2026 @ 22:44:17 #116
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220686599
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 22:40 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ik vond het ook best een aardige offerte, alleen al het brengen en afvoeren van een nieuwe en oude closetpot is al prijzig. Maar had begrepen dat zo'n 'klusje' echt even tussendoor moet als er geen haastklussen zijn. Daarom sta ik volgens mij achteraan in de rij.. :D
Dan bellen om te vragen wanneer ze in de buurt komen ;)
Mij zou het een halve dag kostten dus een ervaren installateur zal het er in een uurtje wel in hebben.
Heb je ook een stopkraan? (meestal niet) Dan moet het water er helemaal af en daar moet je even rekening mee houden wanneer ze langskomen (qua wasmachine of vaatwasser)
Drop you like an ill, bad habit
pi_220686619
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 22:44 schreef pmponer het volgende:

[..]
Dan bellen om te vragen wanneer ze in de buurt komen ;)
Mij zou het een halve dag kostten dus een ervaren installateur zal het er in een uurtje wel in hebben.
Heb je ook een stopkraan? (meestal niet) Dan moet het water er helemaal af en daar moet je even rekening mee houden wanneer ze langskomen (qua wasmachine of vaatwasser)
Geen idee, maar voor 1000 euro had ik het ook prima gevonden, als het maar een keertje wordt gedaan, dat traplopen ben ik inmiddels wel zat.. :D
pi_220686624
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 22:12 schreef Firuze60 het volgende:
Snap heus wel dat het druk is en er teveel werk is. Hoe krijg ik ze sneller hier, door weer te gaan janken aan de telefoon?
Vriendelijk 'zeuren'. Er kan trouwens ook gewoon sprake zijn van een misverstand of dat er ergens een fout is gemaakt. Jij neemt al bij voorbaat aan dat de stilte door de drukte komt...
En desnoods de situatie wat erger maken dan het is: 'ik kan sinds kort moeilijk lopen, dus helemaal naar boven is lastig voor mij'.

Of anders benaderd: hoe zou Steffi dit in jouw plaats oplossen? ;)
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220686634
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 22:44 schreef pmponer het volgende:

[..]
Dan bellen om te vragen wanneer ze in de buurt komen ;)
Mij zou het een halve dag kostten dus een ervaren installateur zal het er in een uurtje wel in hebben.
Heb je ook een stopkraan? (meestal niet) Dan moet het water er helemaal af en daar moet je even rekening mee houden wanneer ze langskomen (qua wasmachine of vaatwasser)
Kan pmponer dit niet even fiksen? Is ook een maatschappelijk belangrijke klus toch?
Mag hij wat mij betreft de klusbus meenemen ^O^
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220686638
quote:
2s.gif Op donderdag 30 april 2026 22:48 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Kan pmponer dit niet even fiksen? Is ook een maatschappelijk belangrijke klus toch?
Mag hij wat mij betreft de klusbus meenemen ^O^
_O-
  donderdag 30 april 2026 @ 22:52:38 #121
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220686655
quote:
2s.gif Op donderdag 30 april 2026 22:48 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Kan pmponer dit niet even fiksen? Is ook een maatschappelijk belangrijke klus toch?
Mag hij wat mij betreft de klusbus meenemen ^O^
Lijkt me niet verstandig, ik ben niet verzekerd en kan geen garanties geven :)

qua background story, wij zijn 2,5 jaar geleden in een woning met potentie getrokken en ben door allerlei voorziene en onvorziene zaken nu bijna een jaar met de badkamer bezig :D (gelukkig hebben we er 2)
Drop you like an ill, bad habit
pi_220686668
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 22:52 schreef pmponer het volgende:

[..]
Lijkt me niet verstandig, ik ben niet verzekerd en kan geen garanties geven :)
Daarom ben ik ook niet ingegaan op al die adviezen om het op facebook te zetten. Niks ten nadele van jou, hoor, ik wil gewoon een erkend bedrijf in mijn huis.
  donderdag 30 april 2026 @ 22:57:12 #123
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220686688
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 22:55 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Daarom ben ik ook niet ingegaan op al die adviezen om het op facebook te zetten. Niks ten nadele van jou, hoor, ik wil gewoon een erkend bedrijf in mijn huis.
Nee ik snap dat, ik heb dat bij bepaalde zaken ook. Dit soort zaken moet gewoon goed zijn en je moet iemand direct kunnen bellen bij problemen. Dus bel die zaak morgen even op en probeer tot een afspraak te komen. Mijn ervaring is wanneer je netjes vraagt er een hoop geregeld kan worden.
Drop you like an ill, bad habit
pi_220686717
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 22:57 schreef pmponer het volgende:

[..]
Nee ik snap dat, ik heb dat bij bepaalde zaken ook. Dit soort zaken moet gewoon goed zijn en je moet iemand direct kunnen bellen bij problemen. Dus bel die zaak morgen even op en probeer tot een afspraak te komen. Mijn ervaring is wanneer je netjes vraagt er een hoop geregeld kan worden.
Ze staan in mijn whatsapp nu, dus app morgen wel even met hun AI assistente (haha, grapje). Maar dit is een erkend goed loodgietersbedrijf en die hebben soms nog wel echte mensen aan de lijn.

https://tib-spoelstra.nl/
pi_220686739
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 22:52 schreef pmponer het volgende:

[..]
qua background story, wij zijn 2,5 jaar geleden in een woning met potentie getrokken en ben door allerlei voorziene en onvorziene zaken nu bijna een jaar met de badkamer bezig :D (gelukkig hebben we er 2)
Je doet zeg maar een Silvio-tje ;)
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220686741
quote:
2s.gif Op donderdag 30 april 2026 22:03 schreef RobertoCarlos het volgende:
Over de column van PeterKelder en zijn Ghostwriter geef ik graag het woord aan Clarke:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha was het maar zo dat ik een Ghostwriter heb, zou mij een hoop schelen qua typwerk en terugspoelen voor quotes :D
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  donderdag 30 april 2026 @ 23:05:36 #127
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220686744
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 23:01 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ze staan in mijn whatsapp nu, dus app morgen wel even met hun AI assistente (haha, grapje). Maar dit is een erkend goed loodgietersbedrijf en die hebben soms nog wel echte mensen aan de lijn.

https://tib-spoelstra.nl/
Oh Friezen, dat moet wel goed komen ;)
Drop you like an ill, bad habit
  donderdag 30 april 2026 @ 23:06:24 #128
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220686746
quote:
2s.gif Op donderdag 30 april 2026 23:04 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Je doet zeg maar een Silvio-tje ;)
Ik loop soms wel zo te foeteren ja ;)
Nee ik doe net genoeg zodat John Williams niet langs hoeft te komen.
Drop you like an ill, bad habit
pi_220686754
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 23:05 schreef pmponer het volgende:

[..]
Oh Friezen, dat moet wel goed komen ;)
En woon zelf in Drachten, dus ik wil voorrang hebben.. :D
pi_220686770
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 23:05 schreef PeterKelder het volgende:

[..]
Haha was het maar zo dat ik een Ghostwriter heb, zou mij een hoop schelen qua typwerk en terugspoelen voor quotes :D
Nou, al jouw moeite levert mij wel lachsalvo's op dus geen moeite voor niks.. :D
pi_220687230
de sfeer is wel heel anders dan vorig jaar. er zijn teveel koppels en te weinig ruzie vind ik. en ik mis die styling opdrachten, die waren wel leuk al ben ik heel erg blij dat die styliste niet meer mee doen.

die klusjes bij zielige mensen spoel ik door. vind ik zo ongemakkelijk.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 09:05:21 #132
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220687776
ZIEDEND wordt ik van die klusjes bij die mensen thuis
Drop you like an ill, bad habit
  vrijdag 1 mei 2026 @ 10:22:59 #133
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220688244
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 23:07 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
En woon zelf in Drachten, dus ik wil voorrang hebben.. :D
Je doet zeg maar een Mennootje dus. En wat doe je bij niet-Friezen die over het zebrapad lopen? :{w
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 10:45:51 #134
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220688334
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 10:22 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Je doet zeg maar een Mennootje dus. En wat doe je bij niet-Friezen die over het zebrapad lopen? :{w
De hulp van de Frysian Border Patrol inroepen natuurlijk
Dus ik denk dat dat duoblok vandaag vervangen wordt.
Drop you like an ill, bad habit
pi_220688980
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 02:35 schreef Cosima het volgende:
de sfeer is wel heel anders dan vorig jaar. er zijn teveel koppels en te weinig ruzie vind ik. en ik mis die styling opdrachten, die waren wel leuk al ben ik heel erg blij dat die styliste niet meer mee doen.
Grappig, ik ben juist blij dat er weinig onderlinge ruzie is ten opzichte van vorig jaar, toen was het gewoon stelselmatig pestgedrag en uitsluiting onderling. En die stylingopdrachten van twee seizoenen geleden die een halve aflevering in beslag namen vond ik helemaal rampzalig. Dan vind ik die klusbusklusjes meer in lijn van het geheel, hoewel die tearjerkers mij ook iets teveel van het goede zijn :P

Ben het wel met je eens dat het nu teveel koppels zijn. Maximaal vijf kluskoppels is meer dan genoeg, nu is het overzicht zelfs voor mij soms wel even zoek.

quote:
die klusjes bij zielige mensen spoel ik door. vind ik zo ongemakkelijk.
Oh, dan kun je maandag je lol weer op :X
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_220688996
quote:
2s.gif Op donderdag 30 april 2026 18:02 schreef RobertoCarlos het volgende:
Gelukkig zijn hier in dit topic wél sterke, geemancipeerde vrouwen *O* :s) ;)

Ben ik erg achterdochtig als ik zou zeggen dat Bianca Silvio soms ook een beetje (emotioneel) manipuleert?
Zeker weten, heb mijn woning in mijn uppie moeten opknappen en niet dat ik nou alles maar kan maar van verven ben ik nog nooit ziek geworden dus dat is het minste wat je zou kunnen doen. Voor de zwaardere klussen moest ik jammer genoeg een klusjesman inhuren maar dan heb ik het over schuttingen en een overkapping timmeren. Die vrouwen daar zijn er alleen maar voor de inrichting? O ja, vergeet het geroddel niet, daar zijn ze ook zo goed in daar. En Sylvio met zijn pijnlijke rug heeft het eindelijk voor elkaar gekregen zijn luie vrouw ook aan het werk te zetten met het plafond. Waar ze trouwens wéér met een minuscuul verfrollertje het plafond aan het doen was, 8)7
pi_220689749
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 10:22 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Je doet zeg maar een Mennootje dus. En wat doe je bij niet-Friezen die over het zebrapad lopen? :{w
Haha, nee, braaf appje met de vraag of ze een indicatie kan geven hoelang het nog gaat duren aangezien ik over twee weken logees krijg en het lastig is met maar een werkend toilet. (van die logees is een smoes.. :D )
pi_220690301
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 15:01 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Haha, nee, braaf appje met de vraag of ze een indicatie kan geven hoelang het nog gaat duren aangezien ik over twee weken logees krijg en het lastig is met maar een werkend toilet. (van die logees is een smoes.. :D )
Hopelijk helpt je smoes. :)
  vrijdag 1 mei 2026 @ 16:27:17 #139
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_220690683
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 12:48 schreef PeterKelder het volgende:

Grappig, ik ben juist blij dat er weinig onderlinge ruzie is ten opzichte van vorig jaar, toen was het gewoon stelselmatig pestgedrag en uitsluiting onderling.
Vorig jaar waren vooral Noami en Victor erg vervelend. Dat mis ik ook niet.

Toch is er nu onderhuids ook veel irritatie, komt er nog wel uit.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 18:10:01 #140
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220691330
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 16:27 schreef Rocket Ride het volgende:

[..]
Vorig jaar waren vooral Noami en Victor erg vervelend. Dat mis ik ook niet.

Toch is er nu onderhuids ook veel irritatie, komt er nog wel uit.
Helemaal mee eens. Ben vorig jaar afgehaakt vanwege de agressie in Het Blok (want dat was het)
Omgekeerd zou ik wel wat meer van het klussen willen zien.

Beetje gedoe mag ook wel, maar na die gezamenlijke gezellige 'zuippartij' ben ik benieuwd hoe dat nog geloofwaardig kan zijn. Of het moet zijn dat Lottie door haar uitsluiting van Lottie getikt :o wordt en flink uitpakt tegenover The Others
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220691777
Ze staan op Funda *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 19:06:41 #142
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220691816
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 19:01 schreef Firuze60 het volgende:
Ze staan op Funda *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dat zal zijn nadat Ray de boel gefatsoeneerd heeft.
pi_220691842
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 19:06 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Maar dat zal zijn nadat Ray de boel gefatsoeneerd heeft.
Dat sowieso

Als dat niet zo was zou niemand het kopen ja
pi_220691951
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 4% gewijzigd door Firuze60 op 01-05-2026 19:30:59 ]
pi_220692519
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 19:22 schreef Firuze60 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idd :o
pi_220692533
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220693013
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 19:22 schreef Firuze60 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 3% gewijzigd door PeterKelder op 01-05-2026 22:01:18 ]
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_220694319
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 19:22 schreef Firuze60 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220696154
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 19:01 schreef Firuze60 het volgende:
Ze staan op Funda *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo, die zien er best wel goed uit maar mag ook wel voor die prijs! :o
Ik mis de woning van Bianca en haar baardmans, althans die fel-rode muur en de rotswand! :?
pi_220696371
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 20:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220696390
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 14:25 schreef JJ76 het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja klopt
Ik weet ook niet waarom ik een spoiler deed _O- ik heb immers geen gaven om in de toekomst te kijken ;) dus geen flauw idee
pi_220696449
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 13:50 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Zo, die zien er best wel goed uit maar mag ook wel voor die prijs! :o
Ik mis de woning van Bianca en haar baardmans, althans die fel-rode muur en de rotswand! :?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 6% gewijzigd door PeterKelder op 02-05-2026 15:39:36 ]
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_220696508
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 07:25 schreef NedKelly het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even voor Chea, een aantal users vinden het vervelend als we kletsen over het resultaat op Funda, vandaar tussen spoilers. ;)

Weet je al hoe je spoilert? [.spoiler.] Tekst zetten [/.spoiler.] En dan zonder de punten.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 14:51:18 #154
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220696527
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 14:39 schreef PeterKelder het volgende:

[..]
Die woning is dus door Ray en zijn minions weer 'vakkundig' (lees: je ziet nog restanten van die raar geschilderde muur in de kinderkamer en de rest van de afwerking is ook uiterst discutabel) afgewerkt: https://www.funda.nl/deta(...)flaan-63-c/43336936/
Hé, dit moet onder een spoiler.
pi_220696579
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 14:51 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Hé, dit moet onder een spoiler.
Anders krijg je dit soort posts.. _O-
pi_220696745
Ik zag Debbie van B&Bvl in het programma 'Daar gaan ze weer'. Nu heeft zij exact hetzelfde kapsel met bloemen als Bianca. Bianca mocht willen dat ze net zoveel energie en uitstraling had als Debbie, ze lijkt eerder het luie zusje van.. :D
pi_220697419
Funda geeft dit keer een stuk meer spoilers weg dan vorig jaar. Toen werden er alleen foto's gebruikt van de opgeleverde kamers.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 17:20:59 #158
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220697542
Ik denk dat Gregor en Steffi gaan winnen. Hij kan alles en werklui heb ik daar nog niet gezien. Hoe degelijker, hoe beter. Dat is toch wat iedere koper wil?
Het jammere is dat de deelnemers door hun strakke budget geen kwaliteitinrichting kunnen veroorloven. Dat maakt de kamers wat goedkoop. Bijvoorbeeld een lampje van Leenbakker waar je dwars door de kap kijkt.
Lottie (enig mens) zal nog wel wat punten scoren met haar stylingkwaliteiten. Marloes en Patrick zijn kansloos.
pi_220697642
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 17:20 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik denk dat Gregor en Steffi gaan winnen. Hij kan alles en werklui heb ik daar nog niet gezien. Hoe degelijker, hoe beter. Dat is toch wat iedere koper wil?
Het jammere is dat de deelnemers door hun strakke budget geen kwaliteitinrichting kunnen veroorloven. Dat maakt de kamers wat goedkoop. Bijvoorbeeld een lampje van Leenbakker waar je dwars door de kap kijkt.
Lottie (enig mens) zal nog wel wat punten scoren met haar stylingkwaliteiten. Marloes en Patrick zijn kansloos.
Dat vermoeden heb ik ook, alhoewel ik Kim en Jim nog wel een kans geef. Het blijft wat vaag hoe ze het gaan berekenen, was vorige keer ook al zo. Niet op basis van de werkelijke verkoopopbrengst, maar op taxatie waardes. Blijft wat subjectief.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 6% gewijzigd door Firuze60 op 02-05-2026 18:02:58 ]
  zaterdag 2 mei 2026 @ 18:24:44 #160
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220698014
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 17:41 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Dat vermoeden heb ik ook, alhoewel ik Kim en Jim nog wel een kans geef. Het blijft wat vaag hoe ze het gaan berekenen, was vorige keer ook al zo. Niet op basis van de werkelijke verkoopopbrengst, maar op taxatie waardes. Blijft wat subjectief.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op die manier kunnen ze toch bepalen wie er wint?
pi_220698064
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 18:24 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Op die manier kunnen ze toch bepalen wie er wint?
Nee, volgens mij niet. De winnaar zou zijn die het meeste winst levert tussen investeren in de verbouw en de verkoopprijs. Ten eerste zijn alle budgetten al verschillend en de taxatiewaarde van de verschillende appartementen voordat ze verbouwd werden. Het kan dus best zijn dat een koper voor het ene appartement veel meer overbiedt dan een ander appartement. Ingewikkeld wel, hoop dat het logisch klinkt zo. Ik kan mij namelijk niet voorstellen dat een koper meer biedt omdat er een groene bank ergens staat.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 18:34:09 #162
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220698104
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 18:29 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Nee, volgens mij niet. De winnaar zou zijn die het meeste winst levert tussen investeren in de verbouw en de verkoopprijs. Ten eerste zijn alle budgetten al verschillend en de taxatiewaarde van de verschillende appartementen voordat ze verbouwd werden. Het kan dus best zijn dat een koper voor het ene appartement veel meer overbiedt dan een ander appartement. Ingewikkeld wel, hoop dat het logisch klinkt zo. Ik kan mij namelijk niet voorstellen dat een koper meer biedt omdat er een groene bank ergens staat.
Maar wie controleert dat allemaal is eigenlijk mijn vraag? Stel, ze (de productie) wil graag dat stel 3 wint, kunnen ze dat niet manipuleren? Gewoon, ergens een cijfertje achter?
pi_220698121
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 18:34 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Maar wie controleert dat allemaal is eigenlijk mijn vraag? Stel, ze (de productie) wil graag dat stel 3 wint, kunnen ze dat niet manipuleren? Gewoon, ergens een cijfertje achter?
Nou dat dus. Er is geen controle.
pi_220698254
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 18:34 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Maar wie controleert dat allemaal is eigenlijk mijn vraag? Stel, ze (de productie) wil graag dat stel 3 wint, kunnen ze dat niet manipuleren? Gewoon, ergens een cijfertje achter?
Kan

Maar ontneem je jezelf niet het kijkplezier daarmee?
pi_220698325
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 18:45 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Kan

Maar ontneem je jezelf niet het kijkplezier daarmee?
Beetje wel, voelt als oneerlijk ofso, maar goed, dit keer maakt het mij niet uit wie er wint, vind ze allemaal stom.. :D
pi_220698331
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 18:52 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Beetje wel, voelt als oneerlijk ofso, maar goed, dit keer maakt het mij niet uit wie er wint, vindt ze allemaal stom.. :D
Zeker met het laatste eens _O-
En tja... je zal vast wel gelijk hebben hoor... alleen ik houd mezelf naïef
  zaterdag 2 mei 2026 @ 19:00:49 #167
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220698402
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 18:45 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Kan

Maar ontneem je jezelf niet het kijkplezier daarmee?
Ja dat is nu eenmaal zo: is het wel echt? Het gaat wel door mijn hoofd!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 19:02:25 #168
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220698412
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 18:53 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Zeker met het laatste eens _O-
En tja... je zal vast wel gelijk hebben hoor... alleen ik houd mezelf naïef
Dus als ik aan jouw deur kom om ‘jouw sieraden een veilige plek te geven’ dan geef je alles ook mee? :o
pi_220698417
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 19:02 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Dus als ik aan jouw deur kom om ‘jouw sieraden een veilige plek te geven’ dan geef je alles ook mee? :o
Hahaha je bedoelt die oorbellen van nog geen drie euro :+

Maar nee, zo naïef dan weer niet

quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 19:00 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Ja dat is nu eenmaal zo: is het wel echt? Het gaat wel door mijn hoofd!
Ik kan dat voor televisie prima afsluiten. Met andere dingen niet
  zaterdag 2 mei 2026 @ 19:08:45 #170
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220698452
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 19:03 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Hahaha je bedoelt die oorbellen van nog geen drie euro :+

Maar nee, zo naïef dan weer niet
[..]
Ik kan dat voor televisie prima afsluiten. Met andere dingen niet
Wie denk jij dat er gaat winnen? Zonder voorkennis.
pi_220698458
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 19:00 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Ja dat is nu eenmaal zo: is het wel echt? Het gaat wel door mijn hoofd!
Echt en tv.. _O-
  zaterdag 2 mei 2026 @ 19:10:47 #172
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220698466
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 19:09 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Echt en tv.. _O-
Ja ik ben heel naïef hoor met TV!
pi_220698474
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 19:10 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Ja ik ben heel naïef hoor met TV!
Haha, ik hoop nog steeds een keer op een documentaire van de (reality) tv achter de tv met cameralui die verslag doen.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 19:13:58 #174
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220698486
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 19:12 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Haha, ik hoop nog steeds een keer op een documentaire van de (reality) tv achter de tv met cameramannen die verslag doen.
Nou wat ik wel heb gemerkt is dat de volgorde van de beelden niet klopt: dan hebben ze die douche af maar douchen ze opeens niet meer :?
pi_220698493
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 19:13 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Nou wat ik wel heb gemerkt is dat de volgorde van de beelden niet klopt: dan hebben ze die douche af maar douchen ze opeens niet meer :?
Ja dat, plus even meekijken in de regiekamer welke beelden ze achter elkaar zetten.
pi_220703448
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 19:22 schreef Firuze60 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 17:41 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Dat vermoeden heb ik ook, alhoewel ik Kim en Jim nog wel een kans geef. Het blijft wat vaag hoe ze het gaan berekenen, was vorige keer ook al zo. Niet op basis van de werkelijke verkoopopbrengst, maar op taxatie waardes. Blijft wat subjectief.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 3 mei 2026 @ 12:21:58 #177
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220703673
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 12:00 schreef NedKelly het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet dat het zo moet, maar gezellig is anders. :{
pi_220704802
quote:
1s.gif Op zondag 3 mei 2026 12:21 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Ik weet dat het zo moet, maar gezellig is anders. :{
Ja, snap ik, maar de nieuwigheid is er zo weer af, hoor.. :Y
pi_220709296
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 15:20 schreef Firuze60 het volgende:
Ik zag Debbie van B&Bvl in het programma 'Daar gaan ze weer'. Nu heeft zij exact hetzelfde kapsel met bloemen als Bianca. Bianca mocht willen dat ze net zoveel energie en uitstraling had als Debbie, ze lijkt eerder het luie zusje van.. :D
Oftewel de temu versie van Debbie (en ja Debbie is ook veel irritanter geworden dan tijdens b&bvl
pi_220709699
Ja, leuke uitdrukking een temu-versie van Debbie. :D

[ Bericht 95% gewijzigd door Firuze60 op 03-05-2026 22:52:35 ]
  maandag 4 mei 2026 @ 08:27:16 #181
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_220710780
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_220713512
Appje gekregen van de loodgieter, er staat een afspraak! Smoesje heeft gewerkt.. :D *O*
  maandag 4 mei 2026 @ 17:25:34 #183
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220714505
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 14:43 schreef Firuze60 het volgende:
Appje gekregen van de loodgieter, er staat een afspraak! Smoesje heeft gewerkt.. :D *O*
Van welke aflevering is dat..?
pi_220714517
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2026 17:25 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Van welke aflevering is dat..?
Nee joh, was een reactie op een off-topic tussendoortje van afgelopen donderdag (paar pagina's terug) van mij.. :D
  maandag 4 mei 2026 @ 17:30:42 #185
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220714537
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 17:27 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Nee joh, was een reactie op een off-topic tussendoortje van afgelopen donderdag (paar pagina's terug) van mij.. :D
Ohwww
pi_220714599
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2026 17:30 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Ohwww
Of mag dat ook al niet? :o
  maandag 4 mei 2026 @ 17:41:06 #187
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220714610
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 17:39 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Of mag dat ook al niet? :o
Natuulijk wel, malle :+
pi_220716087
Wat een knorrig stel is dat toch, die Marloes en Patrick.
  maandag 4 mei 2026 @ 20:57:10 #190
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220716216
Waarom moet KJim die lunch goed maken? :? (met vieze snacks nog wel... :X )
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
  maandag 4 mei 2026 @ 20:58:33 #191
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220716224
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 20:40 schreef Firuze60 het volgende:
Wat een knorrig stel is dat toch, die Marloes en Patrick.
Ze hebben ook gewoon pech dat hun keuken in de woonkamer staat...
Aan de andere kant heb ik sterk het idee dat CK Patrick niet erg sterk is in 'goed luisteren'.... hij hoort niet eens goed meer wat Heiko zegt... :P
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
  maandag 4 mei 2026 @ 20:59:27 #192
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220716237
Volgens mij wist Jacky totaal niet wat ze met die zieke vrouw aan moest... Jammer dat we niet zagen hoe ze reageerde op het verhaal van die vrouw.. mevrouw anti-empathie.... dat had ik wel eens willen zien! _O-

O ja, en wat was Menno ineens inclusief bezig zeg in de klus bij die donkere vrouw!

(ja, als hij geld kan verdienen dan vliegen zijn principes het raam uit.. 8)7 )
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220716242
quote:
2s.gif Op maandag 4 mei 2026 20:58 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Ze hebben ook gewoon pech dat hun keuken in de woonkamer staat...
Aan de andere kant heb ik sterk het idee dat CK Patrick niet erg sterk is in 'goed luisteren'.... hij hoort niet eens goed meer wat Heiko zegt... :P
Ja, gewoon een eigenwijze drol is ie. Maar Silvio kan er ook wat van, hoezo een laser om uit te meten.. _O-
pi_220716244
quote:
2s.gif Op maandag 4 mei 2026 20:59 schreef RobertoCarlos het volgende:
Volgens mij wist Jacky totaal niet wat ze met die zieke vrouw aan moest... Jammer dat we niet zagen hoe ze reageerde op het verhaal van die vrouw.. dat had ik wel eens willen zien! _O-
Tja, wat zijn Moppenflopper en Mono-toon toch goed in naastenliefde. Ahem. :') _O-
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  maandag 4 mei 2026 @ 21:01:38 #195
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220716255
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 21:00 schreef PeterKelder het volgende:

[..]
Tja, wat zijn Moppenflopper en Mono-toon toch goed in naastenliefde. Ahem. :') _O-
Amen O-)
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
  maandag 4 mei 2026 @ 21:03:19 #196
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220716268
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 20:59 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ja, gewoon een eigenwijze drol is ie. Maar Silvio kan er ook wat van, hoezo een laser om uit te meten.. _O-
Ja bizar... maar ja... die lag even niet in de buurt waar hij op dat moment aan het werk was.... dus ja...

En de reactie van het Bloemenkind nadat Heiko op bezoek kwam: 'zo, laten we nu eerst effe koffie gaan drinken'' _O- 8)7
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220716276
quote:
2s.gif Op maandag 4 mei 2026 21:03 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Ja bizar... maar ja... die lag even niet in de buurt waar hij op dat moment aan het werk was.... dus ja...

En de reactie van het Bloemenkind nadat Heiko op bezoek kwam: 'zo, laten we nu eerst effe koffie gaan drinken'' _O- 8)7
_O-
  maandag 4 mei 2026 @ 21:07:28 #199
168093 Soury
Squeek
pi_220716302
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 20:59 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ja, gewoon een eigenwijze drol is ie. Maar Silvio kan er ook wat van, hoezo een laser om uit te meten.. _O-
Ik kan het niet meer aanzien die twee, muts Bianca zo voorovergebogen zittend met een potloodje moeilijk doen op haar mobiel. Sloffende Silvio waar geen sprankje energie in zit. Erger me kapot
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220716320
quote:
8s.gif Op maandag 4 mei 2026 21:07 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik kan het niet meer aanzien die twee, muts Bianca zo voorovergebogen zittend met een potloodje moeilijk doen op haar mobiel. Sloffende Silvio waar geen sprankje energie in zit. Erger me kapot
Ben je niet de enige, manoman, wat een truttenmiepen bij elkaar.
pi_220716341
Klusklant wil ook zijn vijf minuten fame.
pi_220716342
Zelfs bij hippies baas boven baas in zweverigheid
  maandag 4 mei 2026 @ 21:13:01 #203
136 V.
Like tears in rain...
pi_220716348
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 20:40 schreef Firuze60 het volgende:
Wat een knorlnuut utbostenrig stel is dat toch, die Marloes en Patrick.
Ik versta die gast nooit met zijn gemompel uut ut osten
Ja inderdaad, V. ja.
pi_220716354
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2026 21:13 schreef V. het volgende:

[..]
Ik versta die gast nooit mt zijn gemompel uut ut osten
:D
pi_220716355
Dit is een klus waar een tuinman paar duizend euro voor vraagt. Dat is geen klusje als muur verven of balkon schoonspuiten.
pi_220716359
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 21:13 schreef JJ76 het volgende:
Dit is een klus waar een tuinman paar duizend euro voor vraagt. Dat is geen klusje als muur verven of balkon schoonspuiten.
Absurde klus.
pi_220716366
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 21:13 schreef JJ76 het volgende:
Dit is een klus waar een tuinman paar duizend euro voor vraagt. Dat is geen klusje als muur verven of balkon schoonspuiten.
Dit is echt belachelijk

En dan even in badjas checken. Ik zou uit mijn vel springen :o
pi_220716373
"Hendrik snapt dat niet"

Ik helemaal niet! :D
  maandag 4 mei 2026 @ 21:16:20 #209
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220716380
JE KUNT HET OOK GEWOON VRAGEN AAN DIE MEDEWERKER DIE NAAST JE STAAT! :X ;)
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220716385
Kabouters plop en kwebbel in de bouwmarkt. Kabouter klus is er niet bij.
  maandag 4 mei 2026 @ 21:16:54 #211
168093 Soury
Squeek
pi_220716386
WTF die schutting, nou de mazzel he!!! Dan maar geen 1000 euro :W Fucking duur appartement ook (met tuin)
Doe het lekker zelf
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220716387
Ik was mentaal even uitgecheckt, wat mankeerde die zweefkees dat hij niet zelf het Bamboe kon plaatsen? Rare klus vergeleken met al de andere klussen, zeker nu het ineens verplicht is.
pi_220716388
Moet wel zeggen dat de Gamma goeie reclame maakt zo. 8-)
  maandag 4 mei 2026 @ 21:19:58 #214
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220716407
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 21:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Doktersbrief net AI lezen :o
Vooral ook niet even aan de dokter vragen.... maar wel jouw medische gegevens uploaden naar ChatGPT.... 8)7 :W
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220716416
quote:
2s.gif Op maandag 4 mei 2026 21:19 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Vooral ook niet even aan de dokter vragen.... maar wel jouw medische gegevens uploaden naar ChatGPT.... 8)7 :W
Nou dat
En ik schrik er wel van dat ze zo'n brief niet begrijpen om eerlijk te zijn...
  maandag 4 mei 2026 @ 21:21:13 #216
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220716417
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 21:14 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Absurde klus.
Eens, maar in dit geval hebben ze er zelf voor gekozen....
Het verbaast me dat ze gewoon nog 400 euro krijgen....
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
  maandag 4 mei 2026 @ 21:22:01 #217
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220716428
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 21:21 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Nou dat
En ik schrik er wel van dat ze zo'n brief niet begrijpen om eerlijk te zijn...
Ja zeker dat... en dat bedoelde ik dus eerder met dat ik me afvroeg hoe ze in de 'normale' maatschappij mee konden draaien...
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
  maandag 4 mei 2026 @ 21:23:09 #218
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220716437
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 21:16 schreef Soury het volgende:
WTF die schutting, nou de mazzel he!!! Dan maar geen 1000 euro :W Fucking duur appartement ook (met tuin)
Doe het lekker zelf
Inderdaad, heel duur appartement... zat ik ook te denken!
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220716443
quote:
2s.gif Op maandag 4 mei 2026 21:22 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Ja zeker dat... en dat bedoelde ik dus eerder met dat ik me afvroeg hoe ze in de 'normale' maatschappij mee konden draaien...
Ja dat snap ik
Want hoe doen ze het met andere post. Alle prive het internet op slingeren... Naja... misschien onderschat ik ze
  maandag 4 mei 2026 @ 21:25:17 #220
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220716468
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 21:16 schreef KapiteinChris het volgende:
Ik was mentaal even uitgecheckt, wat mankeerde die zweefkees dat hij niet zelf het Bamboe kon plaatsen? Rare klus vergeleken met al de andere klussen, zeker nu het ineens verplicht is.
Die blik ook van die 2 toen ze zagen wat de klus was! _O-

Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
  maandag 4 mei 2026 @ 21:26:43 #221
136 V.
Like tears in rain...
pi_220716479
KOM UIT DIE KUTHOEK, GEK WIJF
(wij kijken met vertraging)
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 4 mei 2026 @ 21:27:52 #222
168093 Soury
Squeek
pi_220716492
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 21:26 schreef V. het volgende:
KOM UIT DIE KUTHOEK, GEK WIJF
(wij kijken met vertraging)
Dat bedoel ik dus _O-
Ga godver opruimen ofzo, met je koffie
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220716497
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 21:27 schreef Soury het volgende:

[..]
Dat bedoel ik dus _O-
Ga godver opruimen ofzo, met je koffie
_O- _O- _O-
pi_220716532
Die
OOOOOH YEAH

_O-

Niks ten nadelen van hen
Klinkt gewoon grappig
pi_220716534
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 21:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Die
OOOOOH YEAH

_O-

Niks ten nadelen van hen
Klinkt gewoon grappig
Ik moest ook heel hard lachen om dat achtergrondmuziekske :D
  maandag 4 mei 2026 @ 21:34:44 #226
136 V.
Like tears in rain...
pi_220716546
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 21:23 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja dat snap ik
Want hoe doen ze het met andere post. Alle prive het internet op slingeren... Naja... misschien onderschat ik ze
Mijn schoonvader van in de tachtig laatst op ChatGPT "Hallo, ik ben Jaap, ik ben 82. Ik ga zo eerst een dutje doen maar heb je een tip van wat ik daarna op Netflix kan kijken? Ik woon in Nederland (en geeft adres)."

Zucht
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 4 mei 2026 @ 21:36:17 #227
136 V.
Like tears in rain...
pi_220716558
Dat gedoe in die tuin sloeg nergens op. Volslagen onbalans vergeleken met dat douchewandje.
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 4 mei 2026 @ 21:38:37 #228
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220716578
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 21:27 schreef Soury het volgende:

[..]
Dat bedoel ik dus _O-
Ga godver opruimen ofzo, met je koffie
Wacht.... doe even je ogen dicht.... en adem.... in.... en... uit...
Voel je die innerlijke rust?
Mooi, dan kun je nu even mijn schutting van 40 meter plaatsen O-)
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
  maandag 4 mei 2026 @ 21:39:26 #229
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220716583
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 21:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Die
OOOOOH YEAH

_O-

Niks ten nadelen van hen
Klinkt gewoon grappig
Nou, het was allemaal niet erg romanties... :O
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
  maandag 4 mei 2026 @ 21:41:12 #230
168093 Soury
Squeek
pi_220716600
quote:
2s.gif Op maandag 4 mei 2026 21:38 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Wacht.... doe even je ogen dicht.... en adem.... in.... en... uit...
Voel je die innerlijke rust?
Mooi, dan kun je nu even mijn schutting van 40 meter plaatsen O-)
Ja aan de éne kant wel jammer dat Bianca en Silvio die klus niet meer hadden, dan had er niks gestaan.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  maandag 4 mei 2026 @ 21:41:13 #231
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220716601
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 21:34 schreef V. het volgende:

[..]
Mijn schoonvader van in de tachtig laatst op ChatGPT "Hallo, ik ben Jaap, ik ben 82. Ik ga zo eerst een dutje doen maar heb je een tip van wat ik daarna op Netflix kan kijken? Ik woon in Nederland (en geeft adres)."

Zucht
Ja, Jaap moet niet gek opkijken als er binnenkort een installateur van Netflix voor zijn deur staat die vraagt om zijn bankpas... :X
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220716604
quote:
2s.gif Op maandag 4 mei 2026 21:39 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Nou, het was allemaal niet erg romanties... :O
Ach dat is irl nooit zo duidelijk toch. Als ze het maar fijn hebben gehad O+
pi_220716610
quote:
2s.gif Op maandag 4 mei 2026 21:41 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Ja, Jaap moet niet gek opkijken als er binnenkort een installateur van Netflix voor zijn deur staat die vraagt om zijn bankpas... :X
Dat idd...
  maandag 4 mei 2026 @ 21:42:06 #234
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220716612
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 21:36 schreef V. het volgende:
Dat gedoe in die tuin sloeg nergens op. Volslagen onbalans vergeleken met dat douchewandje.
En wat denk je van het plafonnetje verven? :N
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220716615
quote:
2s.gif Op maandag 4 mei 2026 21:38 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Wacht.... doe even je ogen dicht.... en adem.... in.... en... uit...
Voel je die innerlijke rust?
Mooi, dan kun je nu even mijn schutting van 40 meter plaatsen O-)
Dat was echt een hele absurde scene. Maar moet soms ook weer lachen om Sonja. Wat zat die nu in dialect te bazelen met alle woorden zonder pauze.

"nahikwilutweleuvemetrayoverlegguhdenkik"
pi_220716622
quote:
2s.gif Op maandag 4 mei 2026 21:42 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
En wat denk je van het plafonnetje verven? :N
Terwijl iemand ondertussen er bij zit te paffen

Twee frustratieklussen
  maandag 4 mei 2026 @ 21:44:16 #237
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220716644
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 21:42 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Dat was echt een hele absurde scene. Maar moet soms ook weer lachen om Sonja. Wat zat die nu in dialect te bazelen met alle woorden zonder pauze.

"nahikwilutweleuvemetrayoverlegguhdenkik"
En met zo'n lage Miss Mono-toon ook.... :{
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220716647
En door met de aflevering van morgen

En nee ik zeg er niks over
  maandag 4 mei 2026 @ 21:44:39 #239
136 V.
Like tears in rain...
pi_220716651
quote:
2s.gif Op maandag 4 mei 2026 21:41 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Ja, Jaap moet niet gek opkijken als er binnenkort een installateur van Netflix voor zijn deur staat die vraagt om zijn bankpas... :X
Zoiets hebben ze al eens bij de hand gehad -O-
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 4 mei 2026 @ 21:45:31 #240
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220716658
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 21:41 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ach dat is irl nooit zo duidelijk toch. Als ze het maar fijn hebben gehad O+
Ik ben benieuwd wat CK Pat over het eten gezegd zou hebben... ik neem aan dat ze in een 3 sterrenrestaurant hebben gegeten, bij zijn collega CK...
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220716663
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 21:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
En door met de aflevering van morgen

En nee ik zeg er niks over
Dat doen wij niet.. :{w O-)
  maandag 4 mei 2026 @ 21:46:49 #242
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220716666
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 21:42 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Terwijl iemand ondertussen er bij zit te paffen
Dat vind ik eerder gezegd nog niet zo heel erg... dat is nou juist het probleem van die vrouw, doet ze niet met kwade intentie.. en dat ga je toch niet oplossen...
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220716676
quote:
2s.gif Op maandag 4 mei 2026 21:46 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Dat vind ik eerder gezegd nog niet zo heel erg... dat is nou juist het probleem van die vrouw, doet ze niet met kwade intentie.. en dat ga je toch niet oplossen...
Niks mis met dat binnen paffen, maar dan niet willen dat je plafond wit blijft.
  maandag 4 mei 2026 @ 21:47:50 #244
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220716677
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 21:44 schreef V. het volgende:

[..]
Zoiets hebben ze al eens bij de hand gehad -O-
O echt? :X Shit... ik zou ze maar een beetje in de gaten houden dan.... als ze dat toestaan..... :{
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220716682
quote:
2s.gif Op maandag 4 mei 2026 21:46 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Dat vind ik eerder gezegd nog niet zo heel erg... dat is nou juist het probleem van die vrouw, doet ze niet met kwade intentie.. en dat ga je toch niet oplossen...
Dat snap ik en ben geen kruistocht aan het houden tegen rokers. Alleen dat is net zoiets als dweilen terwijl kinderen met vieze schoenen er doorheen blijft lopen. Helemaal prima, doch frustrerend
  maandag 4 mei 2026 @ 21:48:46 #246
136 V.
Like tears in rain...
pi_220716685
quote:
2s.gif Op maandag 4 mei 2026 21:47 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
O echt? :X Shit... ik zou ze maar een beetje in de gaten houden dan.... als ze dat toestaan..... :{
We letten op ze ;)
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 4 mei 2026 @ 21:49:00 #247
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220716689
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 21:47 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Niks mis met dat binnen paffen, maar dan niet willen dat je plafond wit blijft.
Ik zie dat wat meer met een roze Silvio-bril... ik ga er vanuit dat het witte plafond ervoor zorgt dat ze dan nooit meer rookt omdat ze wil dat het plafond ook zo mooi wit blijft... :s)
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
  maandag 4 mei 2026 @ 21:49:14 #248
136 V.
Like tears in rain...
pi_220716693
Heeft die Steffi nou nepwimpers?
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 4 mei 2026 @ 21:49:21 #249
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220716695
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 21:48 schreef V. het volgende:

[..]
We letten op ze ;)
^O^
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
  maandag 4 mei 2026 @ 21:50:07 #250
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220716698
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 21:49 schreef V. het volgende:
Heeft die Steffi nou nepwimpers?
Nee, hoe kom je daar nou bij?? En anders hadden we dat hier toch wel eerder benoemd??
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220716701
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 21:49 schreef V. het volgende:
Heeft die Steffi nou nepwimpers?
Nee joh, die zijn van nature zo aangegroeid.. _O-
  maandag 4 mei 2026 @ 21:51:27 #252
136 V.
Like tears in rain...
pi_220716708
quote:
2s.gif Op maandag 4 mei 2026 21:50 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Nee, hoe kom je daar nou bij?? En anders hadden we dat hier toch wel eerder benoemd??
Bespeur ik sarcasme?
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 4 mei 2026 @ 21:53:03 #253
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220716721
Ik vind die Sonja ook wel vermoeiend.... tijdens de borrel met haar 3 koppel-vrienden zegt ze dat al het drama-gedoe zat is, en na het appje van Steffie dat ze stoppen met de gezamenlijke container gaat de Commandant Container zelf een rel schoppen dat ze de boete niet gaat betalen....

Wie is er nou een drama-queen??
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220716726
Waar is @pmponer? Ik wil een compliment over mijn tussendooroplossinkje.. :D
  maandag 4 mei 2026 @ 21:55:08 #255
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220716735
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 21:51 schreef V. het volgende:

[..]
Bespeur ik sarcasme?
Ik doe een Frankje ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 10% gewijzigd door RobertoCarlos op 04-05-2026 22:15:31 ]
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220716738
quote:
2s.gif Op maandag 4 mei 2026 21:53 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik vind die Sonja ook wel vermoeiend.... tijdens de borrel met haar 3 koppel-vrienden zegt ze dat al het drama-gedoe zat is, en na het appje van Steffie dat ze stoppen met de gezamenlijke container gaat de Commandant Container zelf een rel schoppen dat ze de boete niet gaat betalen....

Wie is er nou een drama-queen??
Je zal maar de buurvrouw zijn van een Sonja, verschrikkelijk mens. :X
  maandag 4 mei 2026 @ 21:55:56 #257
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220716741
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 21:53 schreef Firuze60 het volgende:
Waar is @:pmponer? Ik wil een compliment over mijn tussendooroplossinkje.. :D
Afgehaakt vanwege teveel spoliers... en romanties uit eten met zijn/haar/hun :W @Menno partner
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
  maandag 4 mei 2026 @ 21:58:11 #258
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220716761
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 21:55 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Je zal maar de buurvrouw zijn van een Sonja, verschrikkelijk mens. :X
Vandaar ook dat ze met een camper rondreist... _O-
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220716768
quote:
2s.gif Op maandag 4 mei 2026 21:55 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Afgehaakt vanwege teveel spoliers... en uit eten met zijn/haar/hun @:Menno partner
Over teveel spoilers klagen is net zo erg als over het posten van vooruitkijkers zonder spoileren. Als Funda kijker heb ik recht op kijken en posten met spoilers.. :6
  maandag 4 mei 2026 @ 22:00:15 #260
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220716776
Trouwens: als S&B zo graag die man hadden willen helpen vanwege zijn moeilijke verhaal.. waarom zeggen ze dan niet dat ze dat na Het Blok nog een keer gaan doen?
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
  maandag 4 mei 2026 @ 22:00:59 #261
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220716780
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 21:59 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Over teveel spoilers klagen is net zo erg als over het posten van vooruitkijkers zonder spoileren. Als Funda kijker heb ik recht op kijken en posten met spoilers.. :6
Zeker! En daar kan pmponer het mee doen! Girlpower! ^O^
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
  maandag 4 mei 2026 @ 22:04:02 #262
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220716796
Ik vraag me trouwens wel af waar Steffi en Gregoor dan hun afval gaan laten... Want dat past echt niet allemaal in en ondergrondse afvalcontainer... ook al snij je het in stukken
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220716811
quote:
2s.gif Op maandag 4 mei 2026 22:04 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik vraag me trouwens wel af waar Steffi en Gregoor dan hun afval gaan laten... Want dat past echt niet allemaal in en ondergrondse afvalcontainer... ook al snij je het in stukken
Die timmerman gebruikt elk stukje hout/gips/spaanplaat of wat dan ook. Die man zie je ook bijna altijd bezig, de enige keren dat ie zit is koffieleuten met de koffieleuters.
  maandag 4 mei 2026 @ 22:09:24 #264
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220716828
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 22:06 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Die timmerman gebruikt elk stukje hout/gips/spaanplaat of wat dan ook. Die man zie je ook bijna altijd bezig, de enige keren dat ie zit is koffieleuten met de koffieleuters.
Ja klopt, hij werkt hard... hij werkt zelfs voor 2... Net zo'n type als Frank...
Daar heb ik op zich wel respect voor... Alhoewel dat ook wel voor een deel is hoe hij vanuit zijn beroep werkt...
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
  maandag 4 mei 2026 @ 22:39:31 #265
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220717073
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 21:53 schreef Firuze60 het volgende:
Waar is @:pmponer? Ik wil een compliment over mijn tussendooroplossinkje.. :D
Andere dingen doen, ik ben ook helemaal kwijt waar het over gaat eigenlijk
Drop you like an ill, bad habit
pi_220717110
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 22:39 schreef pmponer het volgende:

[..]
Andere dingen doen, ik ben ook helemaal kwijt waar het over gaat eigenlijk
Over voorrang krijgen van Friese loodgieters.. _O-
  maandag 4 mei 2026 @ 22:42:42 #267
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220717121
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 22:41 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Over voorrang krijgen van Friese loodgieters.. _O-
Ja was net terug aan het lezen, het is iig gelukt om een afspraak te krijgen. Complimenten !! :+
Drop you like an ill, bad habit
pi_220717132
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 22:42 schreef pmponer het volgende:

[..]
Ja was net terug aan het lezen, het is iig gelukt om een afspraak te krijgen. Complimenten !! :+
Dat wilde ik maar even horen, ja! Hoef ik niet iemand van de sokken te rijden op een regenboogzebrapad.
  maandag 4 mei 2026 @ 22:57:41 #269
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220717211
quote:
2s.gif Op maandag 4 mei 2026 22:00 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Zeker! En daar kan pmponer het mee doen! Girlpower! ^O^
Wut, wat wordt er hier in mijn schoenen geschoven?
Drop you like an ill, bad habit
  maandag 4 mei 2026 @ 22:58:53 #270
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220717223
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 22:44 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Dat wilde ik maar even horen, ja! Hoef ik niet iemand van de sokken te rijden op een regenboogzebrapad.
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 22:44 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Dat wilde ik maar even horen, ja! Hoef ik niet iemand van de sokken te rijden op een regenboogzebrapad.
Nee dat zou ook lullig zijn, maar je vindt tegenwoordig maar weinig gebruikers van zo een zebrapad, iedereen is bang om voor homo uitgemaakt te worden (heb ik ergens gezien/gelezen)
Drop you like an ill, bad habit
pi_220717243
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 22:58 schreef pmponer het volgende:

[..]
[..]
Nee dat zou ook lullig zijn, maar je vindt tegenwoordig maar weinig gebruikers van zo een zebrapad, iedereen is bang om voor homo uitgemaakt te worden (heb ik ergens gezien/gelezen)
Menno zonder prik in zijn cola.. _O-
  maandag 4 mei 2026 @ 23:02:14 #272
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220717270
Morgenvroeg weer even vooruit kijken
Eens even zien wat voor grappen en grollen Frank weer maakt.
Drop you like an ill, bad habit
  dinsdag 5 mei 2026 @ 08:23:17 #273
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220718217
Poah, gelukkig over de helft.

"Ik zeg niet dat jij niks kan, maar ...."

[ Bericht 47% gewijzigd door pmponer op 05-05-2026 09:08:47 ]
Drop you like an ill, bad habit
  dinsdag 5 mei 2026 @ 12:06:11 #274
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220719739
Nou, ik geloof dat ik ook maar eens mijn zware verhaal moet gaan vertellen aan mijn telefoon provider... :P :X
Anders maak ik natuurlijk geen schijn van kans... :s)
Moe nie gekker worre...


Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220719856
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 14:43 schreef Firuze60 het volgende:
Appje gekregen van de loodgieter, er staat een afspraak! Smoesje heeft gewerkt.. :D *O*
Geweldig hoor, smoesjes kan je verder brengen dan eerlijk zijn. ^O^
pi_220719883
quote:
2s.gif Op maandag 4 mei 2026 21:03 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Ja bizar... maar ja... die lag even niet in de buurt waar hij op dat moment aan het werk was.... dus ja...

En de reactie van het Bloemenkind nadat Heiko op bezoek kwam: 'zo, laten we nu eerst effe koffie gaan drinken'' _O- 8)7
Ongelofelijk toch? Dat mens zit vastgeplakt aan die stoel geloof ik. I.p.v. dat ze, op advies, de boel even op gaat ruimen biedt ze wéér koffie aan. :? Gelukkig was het antwoord van Sylvio iets verstandiger: lijkt me niet handig nu. :{w
pi_220719907
quote:
2s.gif Op maandag 4 mei 2026 21:21 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Eens, maar in dit geval hebben ze er zelf voor gekozen....
Het verbaast me dat ze gewoon nog 400 euro krijgen....
Is toch niet te vergelijken met die andere klussen? Dit was een enorme klus en niet te doen in enkele uurtjes. Je verwacht toch geen schutting plaatsen van 40 meter? :(
pi_220719928
quote:
2s.gif Op maandag 4 mei 2026 21:42 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
En wat denk je van het plafonnetje verven? :N
Of dat muurtje in de gang? }:|
  dinsdag 5 mei 2026 @ 13:33:33 #279
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220720362
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 12:40 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Is toch niet te vergelijken met die andere klussen? Dit was een enorme klus en niet te doen in enkele uurtjes. Je verwacht toch geen schutting plaatsen van 40 meter? :(
Nou die megaklus van vanavond gaat de deelnemers ook niet in de koude kleren zitten.
Drop you like an ill, bad habit
  dinsdag 5 mei 2026 @ 15:32:16 #280
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220721022
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 13:33 schreef pmponer het volgende:

[..]
Nou die megaklus van vanavond gaat de deelnemers ook niet in de koude kleren zitten.
Dit moet onder een spoiler :(
pi_220721386
quote:
8s.gif Op maandag 4 mei 2026 21:07 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik kan het niet meer aanzien die twee, muts Bianca zo voorovergebogen zittend met een potloodje moeilijk doen op haar mobiel. Sloffende Silvio waar geen sprankje energie in zit. Erger me kapot
Same, in de aflevering van vanavond is het ook weer kommer en kwel daar. Kan ook geen medelijden meer hebben met ze, en dan vooral niet met Flower. Snap ook niet waarom de wedstrijdleiding hen niet gewoon uit Het Blok zet, en nog meer waarom de mensen van casting dachten dat dit wel een goed koppel zou zijn voor het programma. Al snap ik helemaal niet waarom ze zich überhaupt hebben opgegeven, wat hadden ze gerookt toen ze dachten dat dit een goed idee was? :')
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  dinsdag 5 mei 2026 @ 17:06:31 #282
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220721553
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 16:28 schreef PeterKelder het volgende:

[..]
Same, in de aflevering van vanavond is het ook weer kommer en kwel daar. Kan ook geen medelijden meer hebben met ze, en dan vooral niet met Flower. Snap ook niet waarom de wedstrijdleiding hen niet gewoon uit Het Blok zet, en nog meer waarom de mensen van casting dachten dat dit wel een goed koppel zou zijn voor het programma. Al snap ik helemaal niet waarom ze zich überhaupt hebben opgegeven, wat hadden ze gerookt toen ze dachten dat dit een goed idee was? :')
Waar zijn we hier nou mee bezig? Continu zaken die onder een spoiler moeten gewoon neerplempen. :( :( :(
  dinsdag 5 mei 2026 @ 19:01:12 #283
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220722509
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 15:32 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Dit moet onder een spoiler :(
Ja want er wordt verschrikkelijk veel gespoiled.
Verder kan je als je de uitzendingen hebt gezien en wie welke klus heeft getrokken prima bedenken wat dat zou kunnen zijn.
Drop you like an ill, bad habit
  dinsdag 5 mei 2026 @ 19:19:27 #284
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220722625
quote:
16s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 19:01 schreef pmponer het volgende:

[..]
Ja want er wordt verschrikkelijk veel gespoiled.
Verder kan je als je de uitzendingen hebt gezien en wie welke klus heeft getrokken prima bedenken wat dat zou kunnen zijn.
Ah, vooruitbedenken. Omdat jij te beroerd bent om je aan de afspraak te houden. Ik moet zelf de verhaallijnen maar verzinnen. 8)7
  dinsdag 5 mei 2026 @ 19:31:06 #285
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220722719
Nou ik hoop dat je straks geniet van de uitzending en de reclames
Drop you like an ill, bad habit
pi_220723195
Ook al heb ik de uitzending al gezien, direct na die van gisteravond, vind ik het toch leuk om dan weer mee te kijken met de rechtstreekse kijkers. Moeten ze wel kijken, he, anders zit ik voor janboerefluitjes commentaar te leveren als een ander pas later gaat inhaken.. :(
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:21:43 #287
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220723385
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 20:08 schreef Firuze60 het volgende:
Ook al heb ik de uitzending al gezien, direct na die van gisteravond, vind ik het toch leuk om dan weer mee te kijken met de rechtstreekse kijkers. Moeten ze wel kijken, he, anders zit ik voor janboerefluitjes commentaar te leveren als een ander pas later gaat inhaken.. :(
Ik kijk ‘m morgen. Ik slaap straks :z
pi_220723412
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 20:21 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Ik kijk ‘m morgen. Ik slaap straks :z
Mooie boel.. :D
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:26:31 #289
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220723465
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 20:08 schreef Firuze60 het volgende:
Ook al heb ik de uitzending al gezien, direct na die van gisteravond, vind ik het toch leuk om dan weer mee te kijken met de rechtstreekse kijkers. Moeten ze wel kijken, he, anders zit ik voor janboerefluitjes commentaar te leveren als een ander pas later gaat inhaken.. :(
Hier kijken de dames Married at first sight.
Drop you like an ill, bad habit
pi_220723483
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 20:26 schreef pmponer het volgende:

[..]
Hier kijken de dames Married at first sight.
Daar ben bij afgehaakt, te tenenkrommend.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:28:00 #291
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220723493
Tja, ik ben niet alleen thuis en 1 tv :+
Ik kijk mee voor de drama
Drop you like an ill, bad habit
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:29:09 #292
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220723517
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 20:28 schreef pmponer het volgende:
Tja, ik ben niet alleen thuis en 1 tv :+
Ik kijk mee voor de drama
Mag jij Firuze vertellen wat er steeds komt. :+
pi_220723533
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 20:28 schreef pmponer het volgende:
Tja, ik ben niet alleen thuis en 1 tv :+
Ik kijk mee voor de drama
De laatste aflevering ga ik nog wel even kijken, maar het is dit seizoen nog saaier dan alle vorige.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:31:12 #294
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220723553
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 20:29 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Mag jij Firuze vertellen wat er steeds komt. :+
Oh dat ben ik al lang weer kwijt, zal morgenvroeg nog eens kijken ;)
Drop you like an ill, bad habit
pi_220723568
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 20:31 schreef pmponer het volgende:

[..]
Oh dat ben ik al lang weer kwijt, zal morgenvroeg nog eens kijken ;)
Hahaha, ik ben die aflevering van vanavond nu al vergeten. Vandaar zometeen even 'terug' kijken.
pi_220723582
Die eethoek van Bianca. :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:39:40 #297
136 V.
Like tears in rain...
pi_220723634
KOM UIT DIE KUTHOEK!!!
Ja inderdaad, V. ja.
pi_220723645
Ik snap trouwens niet dat wel mag, dat opstoken van spaanplaat op de stoep, zou eerder verwachten dat ze daar klachten over krijgen van de buurt ipv over de container.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:43:58 #299
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_220723676
Waarom is Steffie nu zo “boos” over die boete? Zij gooit spullen in de ondergrondse, maar er is nog geen boete. Wat is t probleem?
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:44:05 #300
168093 Soury
Squeek
pi_220723677
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 20:39 schreef V. het volgende:
KOM UIT DIE KUTHOEK!!!
Als je ziet dat de meeste de ruimtes bezemschoon hebben en zij zit maar in die hoek te zitten. Daar loopt mijn bloed van weg :X
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:54:13 #301
168093 Soury
Squeek
pi_220723765
Waarom niet betalen voor die container, jesus al die dozen en zooi van de keuken verpakkingen klein maken??
Wat een nutteloze besparing. 8)7
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')