quote:Op zaterdag 2 mei 2026 14:25 schreef JJ76 het volgende:
[..]Ja kloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet ook niet waarom ik een spoiler deedik heb immers geen gaven om in de toekomst te kijken
dus geen flauw idee
quote:Op zaterdag 2 mei 2026 13:50 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zo, die zien er best wel goed uit maar mag ook wel voor die prijs!![]()
Ik mis de woning van Bianca en haar baardmans, althans die fel-rode muur en de rotswand!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door PeterKelder op 02-05-2026 15:39:36 ]
quote:Op zaterdag 2 mei 2026 07:25 schreef NedKelly het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even voor Chea, een aantal users vinden het vervelend als we kletsen over het resultaat op Funda, vandaar tussen spoilers.
Weet je al hoe je spoilert? [.spoiler.] Tekst zetten [/.spoiler.] En dan zonder de punten.
Hé, dit moet onder een spoiler.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 14:39 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Die woning is dus door Ray en zijn minions weer 'vakkundig' (lees: je ziet nog restanten van die raar geschilderde muur in de kinderkamer en de rest van de afwerking is ook uiterst discutabel) afgewerkt: https://www.funda.nl/deta(...)flaan-63-c/43336936/
Dat vermoeden heb ik ook, alhoewel ik Kim en Jim nog wel een kans geef. Het blijft wat vaag hoe ze het gaan berekenen, was vorige keer ook al zo. Niet op basis van de werkelijke verkoopopbrengst, maar op taxatie waardes. Blijft wat subjectief.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 17:20 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik denk dat Gregor en Steffi gaan winnen. Hij kan alles en werklui heb ik daar nog niet gezien. Hoe degelijker, hoe beter. Dat is toch wat iedere koper wil?
Het jammere is dat de deelnemers door hun strakke budget geen kwaliteitinrichting kunnen veroorloven. Dat maakt de kamers wat goedkoop. Bijvoorbeeld een lampje van Leenbakker waar je dwars door de kap kijkt.
Lottie (enig mens) zal nog wel wat punten scoren met haar stylingkwaliteiten. Marloes en Patrick zijn kansloos.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Firuze60 op 02-05-2026 18:02:58 ]
quote:Op zaterdag 2 mei 2026 17:41 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat vermoeden heb ik ook, alhoewel ik Kim en Jim nog wel een kans geef. Het blijft wat vaag hoe ze het gaan berekenen, was vorige keer ook al zo. Niet op basis van de werkelijke verkoopopbrengst, maar op taxatie waardes. Blijft wat subjectief.Op die manier kunnen ze toch bepalen wie er wint?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, volgens mij niet. De winnaar zou zijn die het meeste winst levert tussen investeren in de verbouw en de verkoopprijs. Ten eerste zijn alle budgetten al verschillend en de taxatiewaarde van de verschillende appartementen voordat ze verbouwd werden. Het kan dus best zijn dat een koper voor het ene appartement veel meer overbiedt dan een ander appartement. Ingewikkeld wel, hoop dat het logisch klinkt zo. Ik kan mij namelijk niet voorstellen dat een koper meer biedt omdat er een groene bank ergens staat.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 18:24 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Op die manier kunnen ze toch bepalen wie er wint?
Maar wie controleert dat allemaal is eigenlijk mijn vraag? Stel, ze (de productie) wil graag dat stel 3 wint, kunnen ze dat niet manipuleren? Gewoon, ergens een cijfertje achter?quote:Op zaterdag 2 mei 2026 18:29 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nee, volgens mij niet. De winnaar zou zijn die het meeste winst levert tussen investeren in de verbouw en de verkoopprijs. Ten eerste zijn alle budgetten al verschillend en de taxatiewaarde van de verschillende appartementen voordat ze verbouwd werden. Het kan dus best zijn dat een koper voor het ene appartement veel meer overbiedt dan een ander appartement. Ingewikkeld wel, hoop dat het logisch klinkt zo. Ik kan mij namelijk niet voorstellen dat een koper meer biedt omdat er een groene bank ergens staat.
Nou dat dus. Er is geen controle.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 18:34 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Maar wie controleert dat allemaal is eigenlijk mijn vraag? Stel, ze (de productie) wil graag dat stel 3 wint, kunnen ze dat niet manipuleren? Gewoon, ergens een cijfertje achter?
Kanquote:Op zaterdag 2 mei 2026 18:34 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Maar wie controleert dat allemaal is eigenlijk mijn vraag? Stel, ze (de productie) wil graag dat stel 3 wint, kunnen ze dat niet manipuleren? Gewoon, ergens een cijfertje achter?
Beetje wel, voelt als oneerlijk ofso, maar goed, dit keer maakt het mij niet uit wie er wint, vind ze allemaal stom..quote:Op zaterdag 2 mei 2026 18:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Kan
Maar ontneem je jezelf niet het kijkplezier daarmee?
Zeker met het laatste eensquote:Op zaterdag 2 mei 2026 18:52 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Beetje wel, voelt als oneerlijk ofso, maar goed, dit keer maakt het mij niet uit wie er wint, vindt ze allemaal stom..
Ja dat is nu eenmaal zo: is het wel echt? Het gaat wel door mijn hoofd!quote:Op zaterdag 2 mei 2026 18:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Kan
Maar ontneem je jezelf niet het kijkplezier daarmee?
Dus als ik aan jouw deur kom om ‘jouw sieraden een veilige plek te geven’ dan geef je alles ook mee?quote:Op zaterdag 2 mei 2026 18:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zeker met het laatste eens
En tja... je zal vast wel gelijk hebben hoor... alleen ik houd mezelf naïef
Hahaha je bedoelt die oorbellen van nog geen drie euroquote:Op zaterdag 2 mei 2026 19:02 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dus als ik aan jouw deur kom om ‘jouw sieraden een veilige plek te geven’ dan geef je alles ook mee?
Ik kan dat voor televisie prima afsluiten. Met andere dingen nietquote:Op zaterdag 2 mei 2026 19:00 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ja dat is nu eenmaal zo: is het wel echt? Het gaat wel door mijn hoofd!
Wie denk jij dat er gaat winnen? Zonder voorkennis.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 19:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha je bedoelt die oorbellen van nog geen drie euro
Maar nee, zo naïef dan weer niet
[..]
Ik kan dat voor televisie prima afsluiten. Met andere dingen niet
Echt en tv..quote:Op zaterdag 2 mei 2026 19:00 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ja dat is nu eenmaal zo: is het wel echt? Het gaat wel door mijn hoofd!
Haha, ik hoop nog steeds een keer op een documentaire van de (reality) tv achter de tv met cameralui die verslag doen.quote:
Nou wat ik wel heb gemerkt is dat de volgorde van de beelden niet klopt: dan hebben ze die douche af maar douchen ze opeens niet meerquote:Op zaterdag 2 mei 2026 19:12 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Haha, ik hoop nog steeds een keer op een documentaire van de (reality) tv achter de tv met cameramannen die verslag doen.
Ja dat, plus even meekijken in de regiekamer welke beelden ze achter elkaar zetten.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 19:13 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nou wat ik wel heb gemerkt is dat de volgorde van de beelden niet klopt: dan hebben ze die douche af maar douchen ze opeens niet meer
quote:Op vrijdag 1 mei 2026 19:22 schreef Firuze60 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 17:41 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat vermoeden heb ik ook, alhoewel ik Kim en Jim nog wel een kans geef. Het blijft wat vaag hoe ze het gaan berekenen, was vorige keer ook al zo. Niet op basis van de werkelijke verkoopopbrengst, maar op taxatie waardes. Blijft wat subjectief.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 3 mei 2026 12:00 schreef NedKelly het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]Ik weet dat het zo moet, maar gezellig is anders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja, snap ik, maar de nieuwigheid is er zo weer af, hoor..quote:Op zondag 3 mei 2026 12:21 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik weet dat het zo moet, maar gezellig is anders.![]()
![]()
Oftewel de temu versie van Debbie (en ja Debbie is ook veel irritanter geworden dan tijdens b&bvlquote:Op zaterdag 2 mei 2026 15:20 schreef Firuze60 het volgende:
Ik zag Debbie van B&Bvl in het programma 'Daar gaan ze weer'. Nu heeft zij exact hetzelfde kapsel met bloemen als Bianca. Bianca mocht willen dat ze net zoveel energie en uitstraling had als Debbie, ze lijkt eerder het luie zusje van..![]()
Ja, leuke uitdrukking een temu-versie van Debbie.
[ Bericht 95% gewijzigd door Firuze60 op 03-05-2026 22:52:35 ]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Van welke aflevering is dat..?quote:Op maandag 4 mei 2026 14:43 schreef Firuze60 het volgende:
Appje gekregen van de loodgieter, er staat een afspraak! Smoesje heeft gewerkt..![]()
![]()
Nee joh, was een reactie op een off-topic tussendoortje van afgelopen donderdag (paar pagina's terug) van mij..quote:![]()
![]()
Ohwwwquote:Op maandag 4 mei 2026 17:27 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nee joh, was een reactie op een off-topic tussendoortje van afgelopen donderdag (paar pagina's terug) van mij..![]()
Waarom moet KJim die lunch goed maken?(met vieze snacks nog wel...
)
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.![]()
Ze hebben ook gewoon pech dat hun keuken in de woonkamer staat...quote:Op maandag 4 mei 2026 20:40 schreef Firuze60 het volgende:
Wat een knorrig stel is dat toch, die Marloes en Patrick.
Aan de andere kant heb ik sterk het idee dat CK Patrick niet erg sterk is in 'goed luisteren'.... hij hoort niet eens goed meer wat Heiko zegt...
Volgens mij wist Jacky totaal niet wat ze met die zieke vrouw aan moest... Jammer dat we niet zagen hoe ze reageerde op het verhaal van die vrouw.. mevrouw anti-empathie.... dat had ik wel eens willen zien!
O ja, en wat was Menno ineens inclusief bezig zeg in de klus bij die donkere vrouw!
(ja, als hij geld kan verdienen dan vliegen zijn principes het raam uit..)
Ja, gewoon een eigenwijze drol is ie. Maar Silvio kan er ook wat van, hoezo een laser om uit te meten..quote:Op maandag 4 mei 2026 20:58 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ze hebben ook gewoon pech dat hun keuken in de woonkamer staat...
Aan de andere kant heb ik sterk het idee dat CK Patrick niet erg sterk is in 'goed luisteren'.... hij hoort niet eens goed meer wat Heiko zegt...![]()
![]()
Tja, wat zijn Moppenflopper en Mono-toon toch goed in naastenliefde. Ahem.quote:Op maandag 4 mei 2026 20:59 schreef RobertoCarlos het volgende:
Volgens mij wist Jacky totaal niet wat ze met die zieke vrouw aan moest... Jammer dat we niet zagen hoe ze reageerde op het verhaal van die vrouw.. dat had ik wel eens willen zien!![]()
![]()
![]()
Amenquote:Op maandag 4 mei 2026 21:00 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Tja, wat zijn Moppenflopper en Mono-toon toch goed in naastenliefde. Ahem.![]()
Ja bizar... maar ja... die lag even niet in de buurt waar hij op dat moment aan het werk was.... dus ja...quote:Op maandag 4 mei 2026 20:59 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ja, gewoon een eigenwijze drol is ie. Maar Silvio kan er ook wat van, hoezo een laser om uit te meten..
En de reactie van het Bloemenkind nadat Heiko op bezoek kwam: 'zo, laten we nu eerst effe koffie gaan drinken''![]()
quote:Op maandag 4 mei 2026 21:03 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ja bizar... maar ja... die lag even niet in de buurt waar hij op dat moment aan het werk was.... dus ja...
En de reactie van het Bloemenkind nadat Heiko op bezoek kwam: 'zo, laten we nu eerst effe koffie gaan drinken''![]()
![]()
![]()
Ik kan het niet meer aanzien die twee, muts Bianca zo voorovergebogen zittend met een potloodje moeilijk doen op haar mobiel. Sloffende Silvio waar geen sprankje energie in zit. Erger me kapotquote:Op maandag 4 mei 2026 20:59 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ja, gewoon een eigenwijze drol is ie. Maar Silvio kan er ook wat van, hoezo een laser om uit te meten..Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Ben je niet de enige, manoman, wat een truttenmiepen bij elkaar.quote:Op maandag 4 mei 2026 21:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kan het niet meer aanzien die twee, muts Bianca zo voorovergebogen zittend met een potloodje moeilijk doen op haar mobiel. Sloffende Silvio waar geen sprankje energie in zit. Erger me kapot
Forum Opties Forumhop: Hop naar: