abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220696390
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 14:25 schreef JJ76 het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja klopt
Ik weet ook niet waarom ik een spoiler deed _O- ik heb immers geen gaven om in de toekomst te kijken ;) dus geen flauw idee
pi_220696449
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 13:50 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Zo, die zien er best wel goed uit maar mag ook wel voor die prijs! :o
Ik mis de woning van Bianca en haar baardmans, althans die fel-rode muur en de rotswand! :?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 6% gewijzigd door PeterKelder op 02-05-2026 15:39:36 ]
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_220696508
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 07:25 schreef NedKelly het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even voor Chea, een aantal users vinden het vervelend als we kletsen over het resultaat op Funda, vandaar tussen spoilers. ;)

Weet je al hoe je spoilert? [.spoiler.] Tekst zetten [/.spoiler.] En dan zonder de punten.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 14:51:18 #154
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220696527
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 14:39 schreef PeterKelder het volgende:

[..]
Die woning is dus door Ray en zijn minions weer 'vakkundig' (lees: je ziet nog restanten van die raar geschilderde muur in de kinderkamer en de rest van de afwerking is ook uiterst discutabel) afgewerkt: https://www.funda.nl/deta(...)flaan-63-c/43336936/
Hé, dit moet onder een spoiler.
pi_220696579
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 14:51 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Hé, dit moet onder een spoiler.
Anders krijg je dit soort posts.. _O-
pi_220696745
Ik zag Debbie van B&Bvl in het programma 'Daar gaan ze weer'. Nu heeft zij exact hetzelfde kapsel met bloemen als Bianca. Bianca mocht willen dat ze net zoveel energie en uitstraling had als Debbie, ze lijkt eerder het luie zusje van.. :D
pi_220697419
Funda geeft dit keer een stuk meer spoilers weg dan vorig jaar. Toen werden er alleen foto's gebruikt van de opgeleverde kamers.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 17:20:59 #158
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220697542
Ik denk dat Gregor en Steffi gaan winnen. Hij kan alles en werklui heb ik daar nog niet gezien. Hoe degelijker, hoe beter. Dat is toch wat iedere koper wil?
Het jammere is dat de deelnemers door hun strakke budget geen kwaliteitinrichting kunnen veroorloven. Dat maakt de kamers wat goedkoop. Bijvoorbeeld een lampje van Leenbakker waar je dwars door de kap kijkt.
Lottie (enig mens) zal nog wel wat punten scoren met haar stylingkwaliteiten. Marloes en Patrick zijn kansloos.
pi_220697642
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 17:20 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik denk dat Gregor en Steffi gaan winnen. Hij kan alles en werklui heb ik daar nog niet gezien. Hoe degelijker, hoe beter. Dat is toch wat iedere koper wil?
Het jammere is dat de deelnemers door hun strakke budget geen kwaliteitinrichting kunnen veroorloven. Dat maakt de kamers wat goedkoop. Bijvoorbeeld een lampje van Leenbakker waar je dwars door de kap kijkt.
Lottie (enig mens) zal nog wel wat punten scoren met haar stylingkwaliteiten. Marloes en Patrick zijn kansloos.
Dat vermoeden heb ik ook, alhoewel ik Kim en Jim nog wel een kans geef. Het blijft wat vaag hoe ze het gaan berekenen, was vorige keer ook al zo. Niet op basis van de werkelijke verkoopopbrengst, maar op taxatie waardes. Blijft wat subjectief.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 6% gewijzigd door Firuze60 op 02-05-2026 18:02:58 ]
  zaterdag 2 mei 2026 @ 18:24:44 #160
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220698014
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 17:41 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Dat vermoeden heb ik ook, alhoewel ik Kim en Jim nog wel een kans geef. Het blijft wat vaag hoe ze het gaan berekenen, was vorige keer ook al zo. Niet op basis van de werkelijke verkoopopbrengst, maar op taxatie waardes. Blijft wat subjectief.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op die manier kunnen ze toch bepalen wie er wint?
pi_220698064
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 18:24 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Op die manier kunnen ze toch bepalen wie er wint?
Nee, volgens mij niet. De winnaar zou zijn die het meeste winst levert tussen investeren in de verbouw en de verkoopprijs. Ten eerste zijn alle budgetten al verschillend en de taxatiewaarde van de verschillende appartementen voordat ze verbouwd werden. Het kan dus best zijn dat een koper voor het ene appartement veel meer overbiedt dan een ander appartement. Ingewikkeld wel, hoop dat het logisch klinkt zo. Ik kan mij namelijk niet voorstellen dat een koper meer biedt omdat er een groene bank ergens staat.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 18:34:09 #162
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220698104
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 18:29 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Nee, volgens mij niet. De winnaar zou zijn die het meeste winst levert tussen investeren in de verbouw en de verkoopprijs. Ten eerste zijn alle budgetten al verschillend en de taxatiewaarde van de verschillende appartementen voordat ze verbouwd werden. Het kan dus best zijn dat een koper voor het ene appartement veel meer overbiedt dan een ander appartement. Ingewikkeld wel, hoop dat het logisch klinkt zo. Ik kan mij namelijk niet voorstellen dat een koper meer biedt omdat er een groene bank ergens staat.
Maar wie controleert dat allemaal is eigenlijk mijn vraag? Stel, ze (de productie) wil graag dat stel 3 wint, kunnen ze dat niet manipuleren? Gewoon, ergens een cijfertje achter?
pi_220698121
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 18:34 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Maar wie controleert dat allemaal is eigenlijk mijn vraag? Stel, ze (de productie) wil graag dat stel 3 wint, kunnen ze dat niet manipuleren? Gewoon, ergens een cijfertje achter?
Nou dat dus. Er is geen controle.
pi_220698254
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 18:34 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Maar wie controleert dat allemaal is eigenlijk mijn vraag? Stel, ze (de productie) wil graag dat stel 3 wint, kunnen ze dat niet manipuleren? Gewoon, ergens een cijfertje achter?
Kan

Maar ontneem je jezelf niet het kijkplezier daarmee?
pi_220698325
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 18:45 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Kan

Maar ontneem je jezelf niet het kijkplezier daarmee?
Beetje wel, voelt als oneerlijk ofso, maar goed, dit keer maakt het mij niet uit wie er wint, vind ze allemaal stom.. :D
pi_220698331
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 18:52 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Beetje wel, voelt als oneerlijk ofso, maar goed, dit keer maakt het mij niet uit wie er wint, vindt ze allemaal stom.. :D
Zeker met het laatste eens _O-
En tja... je zal vast wel gelijk hebben hoor... alleen ik houd mezelf naïef
  zaterdag 2 mei 2026 @ 19:00:49 #167
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220698402
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 18:45 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Kan

Maar ontneem je jezelf niet het kijkplezier daarmee?
Ja dat is nu eenmaal zo: is het wel echt? Het gaat wel door mijn hoofd!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 19:02:25 #168
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220698412
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 18:53 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Zeker met het laatste eens _O-
En tja... je zal vast wel gelijk hebben hoor... alleen ik houd mezelf naïef
Dus als ik aan jouw deur kom om ‘jouw sieraden een veilige plek te geven’ dan geef je alles ook mee? :o
pi_220698417
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 19:02 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Dus als ik aan jouw deur kom om ‘jouw sieraden een veilige plek te geven’ dan geef je alles ook mee? :o
Hahaha je bedoelt die oorbellen van nog geen drie euro :+

Maar nee, zo naïef dan weer niet

quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 19:00 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Ja dat is nu eenmaal zo: is het wel echt? Het gaat wel door mijn hoofd!
Ik kan dat voor televisie prima afsluiten. Met andere dingen niet
  zaterdag 2 mei 2026 @ 19:08:45 #170
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220698452
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 19:03 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Hahaha je bedoelt die oorbellen van nog geen drie euro :+

Maar nee, zo naïef dan weer niet
[..]
Ik kan dat voor televisie prima afsluiten. Met andere dingen niet
Wie denk jij dat er gaat winnen? Zonder voorkennis.
pi_220698458
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 19:00 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Ja dat is nu eenmaal zo: is het wel echt? Het gaat wel door mijn hoofd!
Echt en tv.. _O-
  zaterdag 2 mei 2026 @ 19:10:47 #172
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220698466
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 19:09 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Echt en tv.. _O-
Ja ik ben heel naïef hoor met TV!
pi_220698474
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 19:10 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Ja ik ben heel naïef hoor met TV!
Haha, ik hoop nog steeds een keer op een documentaire van de (reality) tv achter de tv met cameralui die verslag doen.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 19:13:58 #174
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220698486
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 19:12 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Haha, ik hoop nog steeds een keer op een documentaire van de (reality) tv achter de tv met cameramannen die verslag doen.
Nou wat ik wel heb gemerkt is dat de volgorde van de beelden niet klopt: dan hebben ze die douche af maar douchen ze opeens niet meer :?
pi_220698493
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 19:13 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Nou wat ik wel heb gemerkt is dat de volgorde van de beelden niet klopt: dan hebben ze die douche af maar douchen ze opeens niet meer :?
Ja dat, plus even meekijken in de regiekamer welke beelden ze achter elkaar zetten.
pi_220703448
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 19:22 schreef Firuze60 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 17:41 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Dat vermoeden heb ik ook, alhoewel ik Kim en Jim nog wel een kans geef. Het blijft wat vaag hoe ze het gaan berekenen, was vorige keer ook al zo. Niet op basis van de werkelijke verkoopopbrengst, maar op taxatie waardes. Blijft wat subjectief.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 3 mei 2026 @ 12:21:58 #177
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220703673
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 12:00 schreef NedKelly het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet dat het zo moet, maar gezellig is anders. :{
pi_220704802
quote:
1s.gif Op zondag 3 mei 2026 12:21 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Ik weet dat het zo moet, maar gezellig is anders. :{
Ja, snap ik, maar de nieuwigheid is er zo weer af, hoor.. :Y
pi_220709296
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 15:20 schreef Firuze60 het volgende:
Ik zag Debbie van B&Bvl in het programma 'Daar gaan ze weer'. Nu heeft zij exact hetzelfde kapsel met bloemen als Bianca. Bianca mocht willen dat ze net zoveel energie en uitstraling had als Debbie, ze lijkt eerder het luie zusje van.. :D
Oftewel de temu versie van Debbie (en ja Debbie is ook veel irritanter geworden dan tijdens b&bvl
pi_220709699
Ja, leuke uitdrukking een temu-versie van Debbie. :D

[ Bericht 95% gewijzigd door Firuze60 op 03-05-2026 22:52:35 ]
  maandag 4 mei 2026 @ 08:27:16 #181
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_220710780
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_220713512
Appje gekregen van de loodgieter, er staat een afspraak! Smoesje heeft gewerkt.. :D *O*
  maandag 4 mei 2026 @ 17:25:34 #183
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220714505
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 14:43 schreef Firuze60 het volgende:
Appje gekregen van de loodgieter, er staat een afspraak! Smoesje heeft gewerkt.. :D *O*
Van welke aflevering is dat..?
pi_220714517
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2026 17:25 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Van welke aflevering is dat..?
Nee joh, was een reactie op een off-topic tussendoortje van afgelopen donderdag (paar pagina's terug) van mij.. :D
  maandag 4 mei 2026 @ 17:30:42 #185
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220714537
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 17:27 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Nee joh, was een reactie op een off-topic tussendoortje van afgelopen donderdag (paar pagina's terug) van mij.. :D
Ohwww
pi_220714599
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2026 17:30 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Ohwww
Of mag dat ook al niet? :o
  maandag 4 mei 2026 @ 17:41:06 #187
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220714610
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 17:39 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Of mag dat ook al niet? :o
Natuulijk wel, malle :+
pi_220716087
Wat een knorrig stel is dat toch, die Marloes en Patrick.
  maandag 4 mei 2026 @ 20:57:10 #190
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220716216
Waarom moet KJim die lunch goed maken? :? (met vieze snacks nog wel... :X )
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
  maandag 4 mei 2026 @ 20:58:33 #191
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220716224
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 20:40 schreef Firuze60 het volgende:
Wat een knorrig stel is dat toch, die Marloes en Patrick.
Ze hebben ook gewoon pech dat hun keuken in de woonkamer staat...
Aan de andere kant heb ik sterk het idee dat CK Patrick niet erg sterk is in 'goed luisteren'.... hij hoort niet eens goed meer wat Heiko zegt... :P
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
  maandag 4 mei 2026 @ 20:59:27 #192
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220716237
Volgens mij wist Jacky totaal niet wat ze met die zieke vrouw aan moest... Jammer dat we niet zagen hoe ze reageerde op het verhaal van die vrouw.. mevrouw anti-empathie.... dat had ik wel eens willen zien! _O-

O ja, en wat was Menno ineens inclusief bezig zeg in de klus bij die donkere vrouw!

(ja, als hij geld kan verdienen dan vliegen zijn principes het raam uit.. 8)7 )
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220716242
quote:
2s.gif Op maandag 4 mei 2026 20:58 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Ze hebben ook gewoon pech dat hun keuken in de woonkamer staat...
Aan de andere kant heb ik sterk het idee dat CK Patrick niet erg sterk is in 'goed luisteren'.... hij hoort niet eens goed meer wat Heiko zegt... :P
Ja, gewoon een eigenwijze drol is ie. Maar Silvio kan er ook wat van, hoezo een laser om uit te meten.. _O-
pi_220716244
quote:
2s.gif Op maandag 4 mei 2026 20:59 schreef RobertoCarlos het volgende:
Volgens mij wist Jacky totaal niet wat ze met die zieke vrouw aan moest... Jammer dat we niet zagen hoe ze reageerde op het verhaal van die vrouw.. dat had ik wel eens willen zien! _O-
Tja, wat zijn Moppenflopper en Mono-toon toch goed in naastenliefde. Ahem. :') _O-
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  maandag 4 mei 2026 @ 21:01:38 #195
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220716255
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 21:00 schreef PeterKelder het volgende:

[..]
Tja, wat zijn Moppenflopper en Mono-toon toch goed in naastenliefde. Ahem. :') _O-
Amen O-)
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
  maandag 4 mei 2026 @ 21:03:19 #196
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220716268
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 20:59 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ja, gewoon een eigenwijze drol is ie. Maar Silvio kan er ook wat van, hoezo een laser om uit te meten.. _O-
Ja bizar... maar ja... die lag even niet in de buurt waar hij op dat moment aan het werk was.... dus ja...

En de reactie van het Bloemenkind nadat Heiko op bezoek kwam: 'zo, laten we nu eerst effe koffie gaan drinken'' _O- 8)7
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220716276
quote:
2s.gif Op maandag 4 mei 2026 21:03 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Ja bizar... maar ja... die lag even niet in de buurt waar hij op dat moment aan het werk was.... dus ja...

En de reactie van het Bloemenkind nadat Heiko op bezoek kwam: 'zo, laten we nu eerst effe koffie gaan drinken'' _O- 8)7
_O-
  maandag 4 mei 2026 @ 21:07:28 #199
168093 Soury
Squeek
pi_220716302
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 20:59 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ja, gewoon een eigenwijze drol is ie. Maar Silvio kan er ook wat van, hoezo een laser om uit te meten.. _O-
Ik kan het niet meer aanzien die twee, muts Bianca zo voorovergebogen zittend met een potloodje moeilijk doen op haar mobiel. Sloffende Silvio waar geen sprankje energie in zit. Erger me kapot
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220716320
quote:
8s.gif Op maandag 4 mei 2026 21:07 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik kan het niet meer aanzien die twee, muts Bianca zo voorovergebogen zittend met een potloodje moeilijk doen op haar mobiel. Sloffende Silvio waar geen sprankje energie in zit. Erger me kapot
Ben je niet de enige, manoman, wat een truttenmiepen bij elkaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')