quote:Op donderdag 30 april 2026 22:03 schreef RobertoCarlos het volgende:
Over de column van PeterKelder en zijn Ghostwriter geef ik graag het woord aan Clarke:Haha was het maar zo dat ik een Ghostwriter heb, zou mij een hoop schelen qua typwerk en terugspoelen voor quotesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh Friezen, dat moet wel goed komenquote:Op donderdag 30 april 2026 23:01 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ze staan in mijn whatsapp nu, dus app morgen wel even met hun AI assistente (haha, grapje). Maar dit is een erkend goed loodgietersbedrijf en die hebben soms nog wel echte mensen aan de lijn.
https://tib-spoelstra.nl/
Ik loop soms wel zo te foeteren jaquote:Op donderdag 30 april 2026 23:04 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Je doet zeg maar een Silvio-tje
En woon zelf in Drachten, dus ik wil voorrang hebben..quote:Op donderdag 30 april 2026 23:05 schreef pmponer het volgende:
[..]
Oh Friezen, dat moet wel goed komen
Nou, al jouw moeite levert mij wel lachsalvo's op dus geen moeite voor niks..quote:Op donderdag 30 april 2026 23:05 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Haha was het maar zo dat ik een Ghostwriter heb, zou mij een hoop schelen qua typwerk en terugspoelen voor quotes
Je doet zeg maar een Mennootje dus. En wat doe je bij niet-Friezen die over het zebrapad lopen?quote:Op donderdag 30 april 2026 23:07 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
En woon zelf in Drachten, dus ik wil voorrang hebben..
De hulp van de Frysian Border Patrol inroepen natuurlijkquote:Op vrijdag 1 mei 2026 10:22 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Je doet zeg maar een Mennootje dus. En wat doe je bij niet-Friezen die over het zebrapad lopen?
Grappig, ik ben juist blij dat er weinig onderlinge ruzie is ten opzichte van vorig jaar, toen was het gewoon stelselmatig pestgedrag en uitsluiting onderling. En die stylingopdrachten van twee seizoenen geleden die een halve aflevering in beslag namen vond ik helemaal rampzalig. Dan vind ik die klusbusklusjes meer in lijn van het geheel, hoewel die tearjerkers mij ook iets teveel van het goede zijnquote:Op vrijdag 1 mei 2026 02:35 schreef Cosima het volgende:
de sfeer is wel heel anders dan vorig jaar. er zijn teveel koppels en te weinig ruzie vind ik. en ik mis die styling opdrachten, die waren wel leuk al ben ik heel erg blij dat die styliste niet meer mee doen.
Oh, dan kun je maandag je lol weer opquote:die klusjes bij zielige mensen spoel ik door. vind ik zo ongemakkelijk.
Zeker weten, heb mijn woning in mijn uppie moeten opknappen en niet dat ik nou alles maar kan maar van verven ben ik nog nooit ziek geworden dus dat is het minste wat je zou kunnen doen. Voor de zwaardere klussen moest ik jammer genoeg een klusjesman inhuren maar dan heb ik het over schuttingen en een overkapping timmeren. Die vrouwen daar zijn er alleen maar voor de inrichting? O ja, vergeet het geroddel niet, daar zijn ze ook zo goed in daar. En Sylvio met zijn pijnlijke rug heeft het eindelijk voor elkaar gekregen zijn luie vrouw ook aan het werk te zetten met het plafond. Waar ze trouwens wéér met een minuscuul verfrollertje het plafond aan het doen was,quote:Op donderdag 30 april 2026 18:02 schreef RobertoCarlos het volgende:
Gelukkig zijn hier in dit topic wél sterke, geemancipeerde vrouwen![]()
![]()
![]()
Ben ik erg achterdochtig als ik zou zeggen dat Bianca Silvio soms ook een beetje (emotioneel) manipuleert?
Haha, nee, braaf appje met de vraag of ze een indicatie kan geven hoelang het nog gaat duren aangezien ik over twee weken logees krijg en het lastig is met maar een werkend toilet. (van die logees is een smoes..quote:Op vrijdag 1 mei 2026 10:22 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Je doet zeg maar een Mennootje dus. En wat doe je bij niet-Friezen die over het zebrapad lopen?
Hopelijk helpt je smoes.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 15:01 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Haha, nee, braaf appje met de vraag of ze een indicatie kan geven hoelang het nog gaat duren aangezien ik over twee weken logees krijg en het lastig is met maar een werkend toilet. (van die logees is een smoes..)
Vorig jaar waren vooral Noami en Victor erg vervelend. Dat mis ik ook niet.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 12:48 schreef PeterKelder het volgende:
Grappig, ik ben juist blij dat er weinig onderlinge ruzie is ten opzichte van vorig jaar, toen was het gewoon stelselmatig pestgedrag en uitsluiting onderling.
Helemaal mee eens. Ben vorig jaar afgehaakt vanwege de agressie in Het Blok (want dat was het)quote:Op vrijdag 1 mei 2026 16:27 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Vorig jaar waren vooral Noami en Victor erg vervelend. Dat mis ik ook niet.
Toch is er nu onderhuids ook veel irritatie, komt er nog wel uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 mei 2026 19:01 schreef Firuze60 het volgende:
Ze staan op Funda
Maar dat zal zijn nadat Ray de boel gefatsoeneerd heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 1 mei 2026 19:06 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Maar dat zal zijn nadat Ray de boel gefatsoeneerd heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Firuze60 op 01-05-2026 19:30:59 ]
quote:Op vrijdag 1 mei 2026 19:22 schreef Firuze60 het volgende:
IddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 mei 2026 19:22 schreef Firuze60 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door PeterKelder op 01-05-2026 22:01:18 ]
quote:Op vrijdag 1 mei 2026 19:22 schreef Firuze60 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 mei 2026 19:01 schreef Firuze60 het volgende:
Ze staan op Funda
Zo, die zien er best wel goed uit maar mag ook wel voor die prijs!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik mis de woning van Bianca en haar baardmans, althans die fel-rode muur en de rotswand!![]()
quote:Op vrijdag 1 mei 2026 20:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |