abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220686741
quote:
2s.gif Op donderdag 30 april 2026 22:03 schreef RobertoCarlos het volgende:
Over de column van PeterKelder en zijn Ghostwriter geef ik graag het woord aan Clarke:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha was het maar zo dat ik een Ghostwriter heb, zou mij een hoop schelen qua typwerk en terugspoelen voor quotes :D
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  donderdag 30 april 2026 @ 23:05:36 #127
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220686744
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 23:01 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ze staan in mijn whatsapp nu, dus app morgen wel even met hun AI assistente (haha, grapje). Maar dit is een erkend goed loodgietersbedrijf en die hebben soms nog wel echte mensen aan de lijn.

https://tib-spoelstra.nl/
Oh Friezen, dat moet wel goed komen ;)
Drop you like an ill, bad habit
  donderdag 30 april 2026 @ 23:06:24 #128
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220686746
quote:
2s.gif Op donderdag 30 april 2026 23:04 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Je doet zeg maar een Silvio-tje ;)
Ik loop soms wel zo te foeteren ja ;)
Nee ik doe net genoeg zodat John Williams niet langs hoeft te komen.
Drop you like an ill, bad habit
pi_220686754
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 23:05 schreef pmponer het volgende:

[..]
Oh Friezen, dat moet wel goed komen ;)
En woon zelf in Drachten, dus ik wil voorrang hebben.. :D
pi_220686770
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 23:05 schreef PeterKelder het volgende:

[..]
Haha was het maar zo dat ik een Ghostwriter heb, zou mij een hoop schelen qua typwerk en terugspoelen voor quotes :D
Nou, al jouw moeite levert mij wel lachsalvo's op dus geen moeite voor niks.. :D
pi_220687230
de sfeer is wel heel anders dan vorig jaar. er zijn teveel koppels en te weinig ruzie vind ik. en ik mis die styling opdrachten, die waren wel leuk al ben ik heel erg blij dat die styliste niet meer mee doen.

die klusjes bij zielige mensen spoel ik door. vind ik zo ongemakkelijk.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 09:05:21 #132
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220687776
ZIEDEND wordt ik van die klusjes bij die mensen thuis
Drop you like an ill, bad habit
  vrijdag 1 mei 2026 @ 10:22:59 #133
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220688244
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 23:07 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
En woon zelf in Drachten, dus ik wil voorrang hebben.. :D
Je doet zeg maar een Mennootje dus. En wat doe je bij niet-Friezen die over het zebrapad lopen? :{w
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 10:45:51 #134
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220688334
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 10:22 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Je doet zeg maar een Mennootje dus. En wat doe je bij niet-Friezen die over het zebrapad lopen? :{w
De hulp van de Frysian Border Patrol inroepen natuurlijk
Dus ik denk dat dat duoblok vandaag vervangen wordt.
Drop you like an ill, bad habit
pi_220688980
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 02:35 schreef Cosima het volgende:
de sfeer is wel heel anders dan vorig jaar. er zijn teveel koppels en te weinig ruzie vind ik. en ik mis die styling opdrachten, die waren wel leuk al ben ik heel erg blij dat die styliste niet meer mee doen.
Grappig, ik ben juist blij dat er weinig onderlinge ruzie is ten opzichte van vorig jaar, toen was het gewoon stelselmatig pestgedrag en uitsluiting onderling. En die stylingopdrachten van twee seizoenen geleden die een halve aflevering in beslag namen vond ik helemaal rampzalig. Dan vind ik die klusbusklusjes meer in lijn van het geheel, hoewel die tearjerkers mij ook iets teveel van het goede zijn :P

Ben het wel met je eens dat het nu teveel koppels zijn. Maximaal vijf kluskoppels is meer dan genoeg, nu is het overzicht zelfs voor mij soms wel even zoek.

quote:
die klusjes bij zielige mensen spoel ik door. vind ik zo ongemakkelijk.
Oh, dan kun je maandag je lol weer op :X
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_220688996
quote:
2s.gif Op donderdag 30 april 2026 18:02 schreef RobertoCarlos het volgende:
Gelukkig zijn hier in dit topic wél sterke, geemancipeerde vrouwen *O* :s) ;)

Ben ik erg achterdochtig als ik zou zeggen dat Bianca Silvio soms ook een beetje (emotioneel) manipuleert?
Zeker weten, heb mijn woning in mijn uppie moeten opknappen en niet dat ik nou alles maar kan maar van verven ben ik nog nooit ziek geworden dus dat is het minste wat je zou kunnen doen. Voor de zwaardere klussen moest ik jammer genoeg een klusjesman inhuren maar dan heb ik het over schuttingen en een overkapping timmeren. Die vrouwen daar zijn er alleen maar voor de inrichting? O ja, vergeet het geroddel niet, daar zijn ze ook zo goed in daar. En Sylvio met zijn pijnlijke rug heeft het eindelijk voor elkaar gekregen zijn luie vrouw ook aan het werk te zetten met het plafond. Waar ze trouwens wéér met een minuscuul verfrollertje het plafond aan het doen was, 8)7
pi_220689749
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 10:22 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Je doet zeg maar een Mennootje dus. En wat doe je bij niet-Friezen die over het zebrapad lopen? :{w
Haha, nee, braaf appje met de vraag of ze een indicatie kan geven hoelang het nog gaat duren aangezien ik over twee weken logees krijg en het lastig is met maar een werkend toilet. (van die logees is een smoes.. :D )
pi_220690301
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 15:01 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Haha, nee, braaf appje met de vraag of ze een indicatie kan geven hoelang het nog gaat duren aangezien ik over twee weken logees krijg en het lastig is met maar een werkend toilet. (van die logees is een smoes.. :D )
Hopelijk helpt je smoes. :)
  vrijdag 1 mei 2026 @ 16:27:17 #139
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_220690683
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 12:48 schreef PeterKelder het volgende:

Grappig, ik ben juist blij dat er weinig onderlinge ruzie is ten opzichte van vorig jaar, toen was het gewoon stelselmatig pestgedrag en uitsluiting onderling.
Vorig jaar waren vooral Noami en Victor erg vervelend. Dat mis ik ook niet.

Toch is er nu onderhuids ook veel irritatie, komt er nog wel uit.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 18:10:01 #140
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220691330
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 16:27 schreef Rocket Ride het volgende:

[..]
Vorig jaar waren vooral Noami en Victor erg vervelend. Dat mis ik ook niet.

Toch is er nu onderhuids ook veel irritatie, komt er nog wel uit.
Helemaal mee eens. Ben vorig jaar afgehaakt vanwege de agressie in Het Blok (want dat was het)
Omgekeerd zou ik wel wat meer van het klussen willen zien.

Beetje gedoe mag ook wel, maar na die gezamenlijke gezellige 'zuippartij' ben ik benieuwd hoe dat nog geloofwaardig kan zijn. Of het moet zijn dat Lottie door haar uitsluiting van Lottie getikt :o wordt en flink uitpakt tegenover The Others
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220691777
Ze staan op Funda *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 19:06:41 #142
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220691816
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 19:01 schreef Firuze60 het volgende:
Ze staan op Funda *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dat zal zijn nadat Ray de boel gefatsoeneerd heeft.
pi_220691842
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 19:06 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Maar dat zal zijn nadat Ray de boel gefatsoeneerd heeft.
Dat sowieso

Als dat niet zo was zou niemand het kopen ja
pi_220691951
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 4% gewijzigd door Firuze60 op 01-05-2026 19:30:59 ]
pi_220692519
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 19:22 schreef Firuze60 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idd :o
pi_220692533
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220693013
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 19:22 schreef Firuze60 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 3% gewijzigd door PeterKelder op 01-05-2026 22:01:18 ]
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_220694319
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 19:22 schreef Firuze60 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220696154
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 19:01 schreef Firuze60 het volgende:
Ze staan op Funda *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo, die zien er best wel goed uit maar mag ook wel voor die prijs! :o
Ik mis de woning van Bianca en haar baardmans, althans die fel-rode muur en de rotswand! :?
pi_220696371
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 20:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')