abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 april 2026 @ 21:52:27 #101
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220686122
@PeterKelder bedankt, moet hem nog lezen :+
Drop you like an ill, bad habit
pi_220686130
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 21:50 schreef pmponer het volgende:
heb jij een thermomix? Bevalt dat?
Ik ben er blij mee en gebruik hem vaak. Daardoor ben ik ook (echt) geinteresseerd geraakt in koken.

quote:
In Nederland is de grote moot in de horeca dat ze vooral prefab en makkelijk koken ,ik gok ook wel een beetje dat dat bij die 2 ook zo is.
Op zich niks mis mee, maar ik reageerde op de stelling hier dat Patrick een goede kok is en dat zou ik dan eerst wel eens willen proeven... afgaande op zijn skills in Het Blok...
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220686190
Trouwens: begreep ik het nou goed dat Gre-goor al aan de woonkamer heeft gewerkt?
Wat is dit voor een programma??

En eerlijk: ik zou, als dit de spelregels kennelijk zijn, inmiddels misschien ook wel de grens opzoeken... als er toch niet gestraft wordt..
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220686207
quote:
2s.gif Op donderdag 30 april 2026 22:00 schreef RobertoCarlos het volgende:
Trouwens: begreep ik het nou goed dat Gre-goor al aan de woonkamer heeft gewerkt?
Wat is dit voor een programma??

En eerlijk: ik zou, als dit de spelregels kennelijk zijn, inmiddels misschien ook wel de grens opzoeken... als er toch niet gestraft wordt..
Daar ging ook iets vreemds, de een beweerde dat dat wel mocht en de ander niet. Moet wel zeggen dat je Gregor zelden ziet luieren, die werkt zich de pleuris.
  donderdag 30 april 2026 @ 22:02:59 #105
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220686218
Ja die zei zelfs dat die ander dat ook moest doen ivm de stuccers die komen (Gregoor dus).
Die spelregels zijn allang niet meer zoals eerdere seizoenen.
Er ligt ook veel meer bouwmateriaal dan dat ze voor de op te leveren ruimte(s)
Drop you like an ill, bad habit
pi_220686220
Over de column van PeterKelder en zijn Ghostwriter geef ik graag het woord aan Clarke:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220686224
quote:
2s.gif Op donderdag 30 april 2026 22:03 schreef RobertoCarlos het volgende:
Over de column van PeterKelder en zijn Ghostwriter geef ik graag het woord aan Clarke:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O-
pi_220686238
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 22:01 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Daar ging ook iets vreemds, de een beweerde dat dat wel mocht en de ander niet. Moet wel zeggen dat je Gregor zelden ziet luieren, die werkt zich de pleuris.
Ik heb het even opgezocht in de bouwregels, maar daar staat niet dat het niet mag. Dus ik zie geen probleem
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220686287
Even tussendoor, ik moet absoluut een nieuw toilet hebben (oude lekt) op de begane grond en heb nu al twee loodgietersbedrijven benaderd. Foto's opgestuurd en alles, een laat al weken niks van zich horen, nummer twee is iets sneller met de belofte, zodra we het kunnen plannen krijg je een appje. Inmiddels ook al meer dan een week geleden. Krijg adviezen van kennissen om op facebook (heb ik niet) een oproep te doen, want dan kreeg ik gegarandeerd reacties. Hoef geen klunsprutsers hier, heb ervaring met beide bedrijven, die zijn safe. Snap heus wel dat het druk is en er teveel werk is. Hoe krijg ik ze sneller hier, door weer te gaan janken aan de telefoon?

Stom ook dat ik zei, boven is er ook een toilet.. :D
  donderdag 30 april 2026 @ 22:25:24 #110
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220686399
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 22:12 schreef Firuze60 het volgende:
Even tussendoor, ik moet absoluut een nieuw toilet hebben (oude lekt) op de begane grond en heb nu al twee loodgietersbedrijven benaderd. Foto's opgestuurd en alles, een laat al weken niks van zich horen, nummer twee is iets sneller met de belofte, zodra we het kunnen plannen krijg je een appje. Inmiddels ook al meer dan een week geleden. Krijg adviezen van kennissen om op facebook (heb ik niet) een oproep te doen, want dan kreeg ik gegarandeerd reacties. Hoef geen klunsprutsers hier, heb ervaring met beide bedrijven, die zijn safe. Snap heus wel dat het druk is en er teveel werk is. Hoe krijg ik ze sneller hier, door weer te gaan janken aan de telefoon?

Stom ook dat ik zei, boven is er ook een toilet.. :D
Wat lekt er? De afvoer van de pot? het (inbouw) reservoir? Wat moet er allemaal gebeuren?
Loodgieters werk komt ondanks dat het best rauwdauwers kunnen zijn best secuur namelijk
Mag ik ook vragen wat dat ongeveer kost?
Drop you like an ill, bad habit
pi_220686456
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 22:25 schreef pmponer het volgende:

[..]
Wat lekt er? De afvoer van de pot? het (inbouw) reservoir? Wat moet er allemaal gebeuren?
Loodgieters werk komt ondanks dat het best rauwdauwers kunnen zijn best secuur namelijk
Mag ik ook vragen wat dat ongeveer kost?
Aansluiting reservoir met de pot lekt, maar aangezien het al zo'n oude toestand is wil ik wel de hele troep vervangen, maar dan zonder al teveel breekwerk of tegelwerk, dus gewoon een nieuwe staande pot met reservoir, kreeg een offerte van 600 euro, dat is dan inclusief alles, ben ik mee akkoord gegaan en toen werd het stil aan de overkant.
  donderdag 30 april 2026 @ 22:37:08 #112
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220686529
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 22:30 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Aansluiting reservoir met de pot lekt, maar aangezien het al zo'n oude toestand is wil ik wel de hele troep vervangen, maar dan zonder al teveel breekwerk of tegelwerk, dus gewoon een nieuwe staande pot met reservoir, kreeg een offerte van 600 euro, dat is dan inclusief alles, ben ik mee akkoord gegaan en toen werd het stil aan de overkant.
Klinkt niet heel gek qua prijs, wel veel geld voor wat het is maar er is zomaar iemand toch weer een tijdje mee bezig.
Is zo'n zelfde toilet met spoelbak nog in de handel qua maatvoering e.d. Anders is het ook relatief simpel zelf te doen. Als de pot nog goed is zou je zelfs alleen het reservoir kunnen vervangen, maar dan moet het porcelein nog goed zijn en de lekkage dus op de rubbers of de buis zitten. Ik zou gewoon die lui morgen bellen waar je mee akkoord bent gegaan en dat je graag een datum wilt omdat dit wel erg lastig is en jij jou dagen ook in moet plannen.
Drop you like an ill, bad habit
pi_220686571
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 22:37 schreef pmponer het volgende:

[..]
Klinkt niet heel gek qua prijs, wel veel geld voor wat het is maar er is zomaar iemand toch weer een tijdje mee bezig.
Is zo'n zelfde toilet met spoelbak nog in de handel qua maatvoering e.d. Anders is het ook relatief simpel zelf te doen. Als de pot nog goed is zou je zelfs alleen het reservoir kunnen vervangen, maar dan moet het porcelein nog goed zijn en de lekkage dus op de rubbers of de buis zitten. Ik zou gewoon die lui morgen bellen waar je mee akkoord bent gegaan en dat je graag een datum wilt omdat dit wel erg lastig is en jij jou dagen ook in moet plannen.
Ik vond het ook best een aardige offerte, alleen al het brengen en afvoeren van een nieuwe en oude closetpot is al prijzig. Maar had begrepen dat zo'n 'klusje' echt even tussendoor moet als er geen haastklussen zijn. Daarom sta ik volgens mij achteraan in de rij.. :D
pi_220686588
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 22:12 schreef Firuze60 het volgende:
Hoe krijg ik ze sneller hier, door weer te gaan janken aan de telefoon?
Vandaar dat je zei dat Steffi dat best handig deed met die stucadoor voor het plafond... :s)
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220686596
quote:
2s.gif Op donderdag 30 april 2026 22:42 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Vandaar dat je zei dat Steffi dat best handig deed met die stucadoor voor het plafond... :s)
Ja, of ze nu 750 had genoemd of 600 wat ze zei, deze was duurder.
  donderdag 30 april 2026 @ 22:44:17 #116
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220686599
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 22:40 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ik vond het ook best een aardige offerte, alleen al het brengen en afvoeren van een nieuwe en oude closetpot is al prijzig. Maar had begrepen dat zo'n 'klusje' echt even tussendoor moet als er geen haastklussen zijn. Daarom sta ik volgens mij achteraan in de rij.. :D
Dan bellen om te vragen wanneer ze in de buurt komen ;)
Mij zou het een halve dag kostten dus een ervaren installateur zal het er in een uurtje wel in hebben.
Heb je ook een stopkraan? (meestal niet) Dan moet het water er helemaal af en daar moet je even rekening mee houden wanneer ze langskomen (qua wasmachine of vaatwasser)
Drop you like an ill, bad habit
pi_220686619
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 22:44 schreef pmponer het volgende:

[..]
Dan bellen om te vragen wanneer ze in de buurt komen ;)
Mij zou het een halve dag kostten dus een ervaren installateur zal het er in een uurtje wel in hebben.
Heb je ook een stopkraan? (meestal niet) Dan moet het water er helemaal af en daar moet je even rekening mee houden wanneer ze langskomen (qua wasmachine of vaatwasser)
Geen idee, maar voor 1000 euro had ik het ook prima gevonden, als het maar een keertje wordt gedaan, dat traplopen ben ik inmiddels wel zat.. :D
pi_220686624
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 22:12 schreef Firuze60 het volgende:
Snap heus wel dat het druk is en er teveel werk is. Hoe krijg ik ze sneller hier, door weer te gaan janken aan de telefoon?
Vriendelijk 'zeuren'. Er kan trouwens ook gewoon sprake zijn van een misverstand of dat er ergens een fout is gemaakt. Jij neemt al bij voorbaat aan dat de stilte door de drukte komt...
En desnoods de situatie wat erger maken dan het is: 'ik kan sinds kort moeilijk lopen, dus helemaal naar boven is lastig voor mij'.

Of anders benaderd: hoe zou Steffi dit in jouw plaats oplossen? ;)
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220686634
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 22:44 schreef pmponer het volgende:

[..]
Dan bellen om te vragen wanneer ze in de buurt komen ;)
Mij zou het een halve dag kostten dus een ervaren installateur zal het er in een uurtje wel in hebben.
Heb je ook een stopkraan? (meestal niet) Dan moet het water er helemaal af en daar moet je even rekening mee houden wanneer ze langskomen (qua wasmachine of vaatwasser)
Kan pmponer dit niet even fiksen? Is ook een maatschappelijk belangrijke klus toch?
Mag hij wat mij betreft de klusbus meenemen ^O^
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220686638
quote:
2s.gif Op donderdag 30 april 2026 22:48 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Kan pmponer dit niet even fiksen? Is ook een maatschappelijk belangrijke klus toch?
Mag hij wat mij betreft de klusbus meenemen ^O^
_O-
  donderdag 30 april 2026 @ 22:52:38 #121
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220686655
quote:
2s.gif Op donderdag 30 april 2026 22:48 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Kan pmponer dit niet even fiksen? Is ook een maatschappelijk belangrijke klus toch?
Mag hij wat mij betreft de klusbus meenemen ^O^
Lijkt me niet verstandig, ik ben niet verzekerd en kan geen garanties geven :)

qua background story, wij zijn 2,5 jaar geleden in een woning met potentie getrokken en ben door allerlei voorziene en onvorziene zaken nu bijna een jaar met de badkamer bezig :D (gelukkig hebben we er 2)
Drop you like an ill, bad habit
pi_220686668
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 22:52 schreef pmponer het volgende:

[..]
Lijkt me niet verstandig, ik ben niet verzekerd en kan geen garanties geven :)
Daarom ben ik ook niet ingegaan op al die adviezen om het op facebook te zetten. Niks ten nadele van jou, hoor, ik wil gewoon een erkend bedrijf in mijn huis.
  donderdag 30 april 2026 @ 22:57:12 #123
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220686688
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 22:55 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Daarom ben ik ook niet ingegaan op al die adviezen om het op facebook te zetten. Niks ten nadele van jou, hoor, ik wil gewoon een erkend bedrijf in mijn huis.
Nee ik snap dat, ik heb dat bij bepaalde zaken ook. Dit soort zaken moet gewoon goed zijn en je moet iemand direct kunnen bellen bij problemen. Dus bel die zaak morgen even op en probeer tot een afspraak te komen. Mijn ervaring is wanneer je netjes vraagt er een hoop geregeld kan worden.
Drop you like an ill, bad habit
pi_220686717
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 22:57 schreef pmponer het volgende:

[..]
Nee ik snap dat, ik heb dat bij bepaalde zaken ook. Dit soort zaken moet gewoon goed zijn en je moet iemand direct kunnen bellen bij problemen. Dus bel die zaak morgen even op en probeer tot een afspraak te komen. Mijn ervaring is wanneer je netjes vraagt er een hoop geregeld kan worden.
Ze staan in mijn whatsapp nu, dus app morgen wel even met hun AI assistente (haha, grapje). Maar dit is een erkend goed loodgietersbedrijf en die hebben soms nog wel echte mensen aan de lijn.

https://tib-spoelstra.nl/
pi_220686739
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 22:52 schreef pmponer het volgende:

[..]
qua background story, wij zijn 2,5 jaar geleden in een woning met potentie getrokken en ben door allerlei voorziene en onvorziene zaken nu bijna een jaar met de badkamer bezig :D (gelukkig hebben we er 2)
Je doet zeg maar een Silvio-tje ;)
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220686741
quote:
2s.gif Op donderdag 30 april 2026 22:03 schreef RobertoCarlos het volgende:
Over de column van PeterKelder en zijn Ghostwriter geef ik graag het woord aan Clarke:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha was het maar zo dat ik een Ghostwriter heb, zou mij een hoop schelen qua typwerk en terugspoelen voor quotes :D
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  donderdag 30 april 2026 @ 23:05:36 #127
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220686744
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 23:01 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ze staan in mijn whatsapp nu, dus app morgen wel even met hun AI assistente (haha, grapje). Maar dit is een erkend goed loodgietersbedrijf en die hebben soms nog wel echte mensen aan de lijn.

https://tib-spoelstra.nl/
Oh Friezen, dat moet wel goed komen ;)
Drop you like an ill, bad habit
  donderdag 30 april 2026 @ 23:06:24 #128
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220686746
quote:
2s.gif Op donderdag 30 april 2026 23:04 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Je doet zeg maar een Silvio-tje ;)
Ik loop soms wel zo te foeteren ja ;)
Nee ik doe net genoeg zodat John Williams niet langs hoeft te komen.
Drop you like an ill, bad habit
pi_220686754
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 23:05 schreef pmponer het volgende:

[..]
Oh Friezen, dat moet wel goed komen ;)
En woon zelf in Drachten, dus ik wil voorrang hebben.. :D
pi_220686770
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 23:05 schreef PeterKelder het volgende:

[..]
Haha was het maar zo dat ik een Ghostwriter heb, zou mij een hoop schelen qua typwerk en terugspoelen voor quotes :D
Nou, al jouw moeite levert mij wel lachsalvo's op dus geen moeite voor niks.. :D
pi_220687230
de sfeer is wel heel anders dan vorig jaar. er zijn teveel koppels en te weinig ruzie vind ik. en ik mis die styling opdrachten, die waren wel leuk al ben ik heel erg blij dat die styliste niet meer mee doen.

die klusjes bij zielige mensen spoel ik door. vind ik zo ongemakkelijk.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 09:05:21 #132
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220687776
ZIEDEND wordt ik van die klusjes bij die mensen thuis
Drop you like an ill, bad habit
  vrijdag 1 mei 2026 @ 10:22:59 #133
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220688244
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 23:07 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
En woon zelf in Drachten, dus ik wil voorrang hebben.. :D
Je doet zeg maar een Mennootje dus. En wat doe je bij niet-Friezen die over het zebrapad lopen? :{w
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 10:45:51 #134
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220688334
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 10:22 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Je doet zeg maar een Mennootje dus. En wat doe je bij niet-Friezen die over het zebrapad lopen? :{w
De hulp van de Frysian Border Patrol inroepen natuurlijk
Dus ik denk dat dat duoblok vandaag vervangen wordt.
Drop you like an ill, bad habit
pi_220688980
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 02:35 schreef Cosima het volgende:
de sfeer is wel heel anders dan vorig jaar. er zijn teveel koppels en te weinig ruzie vind ik. en ik mis die styling opdrachten, die waren wel leuk al ben ik heel erg blij dat die styliste niet meer mee doen.
Grappig, ik ben juist blij dat er weinig onderlinge ruzie is ten opzichte van vorig jaar, toen was het gewoon stelselmatig pestgedrag en uitsluiting onderling. En die stylingopdrachten van twee seizoenen geleden die een halve aflevering in beslag namen vond ik helemaal rampzalig. Dan vind ik die klusbusklusjes meer in lijn van het geheel, hoewel die tearjerkers mij ook iets teveel van het goede zijn :P

Ben het wel met je eens dat het nu teveel koppels zijn. Maximaal vijf kluskoppels is meer dan genoeg, nu is het overzicht zelfs voor mij soms wel even zoek.

quote:
die klusjes bij zielige mensen spoel ik door. vind ik zo ongemakkelijk.
Oh, dan kun je maandag je lol weer op :X
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_220688996
quote:
2s.gif Op donderdag 30 april 2026 18:02 schreef RobertoCarlos het volgende:
Gelukkig zijn hier in dit topic wél sterke, geemancipeerde vrouwen *O* :s) ;)

Ben ik erg achterdochtig als ik zou zeggen dat Bianca Silvio soms ook een beetje (emotioneel) manipuleert?
Zeker weten, heb mijn woning in mijn uppie moeten opknappen en niet dat ik nou alles maar kan maar van verven ben ik nog nooit ziek geworden dus dat is het minste wat je zou kunnen doen. Voor de zwaardere klussen moest ik jammer genoeg een klusjesman inhuren maar dan heb ik het over schuttingen en een overkapping timmeren. Die vrouwen daar zijn er alleen maar voor de inrichting? O ja, vergeet het geroddel niet, daar zijn ze ook zo goed in daar. En Sylvio met zijn pijnlijke rug heeft het eindelijk voor elkaar gekregen zijn luie vrouw ook aan het werk te zetten met het plafond. Waar ze trouwens wéér met een minuscuul verfrollertje het plafond aan het doen was, 8)7
pi_220689749
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 10:22 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Je doet zeg maar een Mennootje dus. En wat doe je bij niet-Friezen die over het zebrapad lopen? :{w
Haha, nee, braaf appje met de vraag of ze een indicatie kan geven hoelang het nog gaat duren aangezien ik over twee weken logees krijg en het lastig is met maar een werkend toilet. (van die logees is een smoes.. :D )
pi_220690301
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 15:01 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Haha, nee, braaf appje met de vraag of ze een indicatie kan geven hoelang het nog gaat duren aangezien ik over twee weken logees krijg en het lastig is met maar een werkend toilet. (van die logees is een smoes.. :D )
Hopelijk helpt je smoes. :)
  vrijdag 1 mei 2026 @ 16:27:17 #139
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_220690683
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 12:48 schreef PeterKelder het volgende:

Grappig, ik ben juist blij dat er weinig onderlinge ruzie is ten opzichte van vorig jaar, toen was het gewoon stelselmatig pestgedrag en uitsluiting onderling.
Vorig jaar waren vooral Noami en Victor erg vervelend. Dat mis ik ook niet.

Toch is er nu onderhuids ook veel irritatie, komt er nog wel uit.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 18:10:01 #140
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220691330
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 16:27 schreef Rocket Ride het volgende:

[..]
Vorig jaar waren vooral Noami en Victor erg vervelend. Dat mis ik ook niet.

Toch is er nu onderhuids ook veel irritatie, komt er nog wel uit.
Helemaal mee eens. Ben vorig jaar afgehaakt vanwege de agressie in Het Blok (want dat was het)
Omgekeerd zou ik wel wat meer van het klussen willen zien.

Beetje gedoe mag ook wel, maar na die gezamenlijke gezellige 'zuippartij' ben ik benieuwd hoe dat nog geloofwaardig kan zijn. Of het moet zijn dat Lottie door haar uitsluiting van Lottie getikt :o wordt en flink uitpakt tegenover The Others
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220691777
Ze staan op Funda *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 19:06:41 #142
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220691816
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 19:01 schreef Firuze60 het volgende:
Ze staan op Funda *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dat zal zijn nadat Ray de boel gefatsoeneerd heeft.
pi_220691842
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 19:06 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Maar dat zal zijn nadat Ray de boel gefatsoeneerd heeft.
Dat sowieso

Als dat niet zo was zou niemand het kopen ja
pi_220691951
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 4% gewijzigd door Firuze60 op 01-05-2026 19:30:59 ]
pi_220692519
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 19:22 schreef Firuze60 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idd :o
pi_220692533
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220693013
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 19:22 schreef Firuze60 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 3% gewijzigd door PeterKelder op 01-05-2026 22:01:18 ]
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_220694319
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 19:22 schreef Firuze60 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220696154
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 19:01 schreef Firuze60 het volgende:
Ze staan op Funda *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo, die zien er best wel goed uit maar mag ook wel voor die prijs! :o
Ik mis de woning van Bianca en haar baardmans, althans die fel-rode muur en de rotswand! :?
pi_220696371
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 20:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')