abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 april 2026 @ 21:43:35 #1
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220680857






quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 20:28 schreef Firuze60 het volgende:
In Het Blok 2026 doen dit keer 7 koppels mee, 1 koppel meer dan tijdens het vorige seizoen. De deelnemers van het nieuwe seizoen van Het Blok zijn inmiddels bekend. We stellen ze hieronder aan je voor:

Bianca en Silvio
Bianca en Silvio kennen elkaar al 57 jaar. Ooit waren ze buren en toen ze elkaar later weer tegenkwamen, sprong de vonk over. Ze geven elkaar ruimte, maar weten altijd wat ze aan elkaar hebben. Ze vormen een hecht team en geloven dat het door hun sterke band tussen hen gewoon goed blijft gaan.

Frank en Lotty
Frank is monteur bij totaalinstallateur De Vreeden en gespecialiseerd in regeltechnische bekabeling. Lotty is het creatieve brein achter Wolfs Woonstudio in Hengelo. Ze ontwerpt persoonlijke interieurs voor particulieren en bedrijven. Met haar ervaring en frisse blik weet ze in het programma ongetwijfeld verrassende oplossingen te bedenken.

Gregor en Steffie
Steffie is eigenaar van circus Bolalou. Ze begon het circus samen met haar vorige partner, maar runt het nu samen met Gregor. Samen reizen ze met hun gezin en het circus door het land.Ze bedenken steeds creatieve manieren om het circus draaiend te houden, zoals nieuwe acts, optredens in verzorgingstehuizen en tentverhuur.

Hendrik en Sonja
Hendrik en Sonja hebben in oktober 2023 een camper gekocht om te genieten van hun pensioen. Ze trekken er graag op uit, ontdekken nieuwe plekken en fietsen ook regelmatig. Samen genieten ze van het avontuur en van hun vrije tijd.

Jacky en Menno
Jacky en Menno zijn beiden sterk betrokken bij hun omgeving. Jacky heeft recent in Indonesië een halve marathon gelopen om kinderen en gezinnen te helpen aan een betere toekomst. Tijdens de reis bezocht ze ook verschillende projecten, zoals een waterput in Timor en initiatieven om gezinnen te ondersteunen. Menno vindt zijn plek binnen de christelijke gemeenschap, waar hij als spreker en actief lid met aandacht en warmte bijdraagt aan het kerkelijke werk.

Jim en Kimberley
Jim is travel content creator en blogt over unieke treinreizen en verre bestemmingen. Kimberly is online marketeer en deelt met Homefreak.nl haar passie voor interieur en styling. Samen wonen ze in Drunen met hun kinderen Jake en Jackie en zijn ze volop bezig om van hun huis een droompaleis te maken.

Marloes en Patrick
Marloes en Patrick zijn de https://www.nlziet.nl/nl/(...)-Het-Blok-2026-1.jpg eigenaren van restaurant Katz in Ruurlo. Patrick staat als chef in de open keuken, terwijl Marloes als gastvrouw de gasten verwelkomt en zorgt dat iedereen zich thuis voelt. Samen zetten ze zich elke dag in om een warm, gastvrij en duurzaam restaurant te creëren, met mooie regionale en biologische producten die terugkomen in de wisselende menukaart, afgestemd op de seizoenen.
Drop you like an ill, bad habit
  woensdag 29 april 2026 @ 21:44:08 #2
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220680862
Arme Lotti, gelukkig heeft ze een leuke man
Drop you like an ill, bad habit
pi_220680913
quote:
14s.gif Op woensdag 29 april 2026 21:44 schreef pmponer het volgende:
Arme Lotti, gelukkig heeft ze een leuke man
Nou, beetje vissen vermoorden.
  woensdag 29 april 2026 @ 21:54:21 #4
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220680935
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 21:50 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Nou, beetje vissen vermoorden.
Ach die zijn zo op en volgens mij heeft hij ze niet zelf vermoord.
Drop you like an ill, bad habit
pi_220681133
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 21:54 schreef pmponer het volgende:

[..]
Ach die zijn zo op en volgens mij heeft hij ze niet zelf vermoord.
Het was idd zelfmoord.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220681156
quote:
10s.gif Op woensdag 29 april 2026 22:32 schreef Soury het volgende:

[..]
Het was idd zelfmoord.
Vond ik niet, gewoon een foute pomp voor die kleine visjes. En dat hadden ze makkelijk in kunnen schatten met hun zogenaamde ervaring met aquariums. Lekker voorbeeld voor een kinderkamer.
pi_220681219
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 22:36 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Vond ik niet, gewoon een foute pomp voor die kleine visjes. En dat hadden ze makkelijk in kunnen schatten met hun zogenaamde ervaring met aquariums. Lekker voorbeeld voor een kinderkamer.
Het was een grapje, oh nee het was geen grapje :P
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 29 april 2026 @ 23:39:47 #8
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220681378
Alle visjes hebben gevoelens dus is dat een zielige bedoening.
pi_220681392
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2026 23:39 schreef Boca_Raton het volgende:
Alle visjes hebben gevoelens dus is dat een zielige bedoening.
Of ze nu wel gevoelens hebben of niet, je hoort van te voren te bedenken hoe die visjes kunnen overleven in dat vierkante bakje, want leuk voor de kinderen, bewegend iets. Treurige bedoening en dan vond ik de grapjes van Frank ineens niet meer zo leuk.
pi_220682978
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 23:48 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Of ze nu wel gevoelens hebben of niet, je hoort van te voren te bedenken hoe die visjes kunnen overleven in dat vierkante bakje, want leuk voor de kinderen, bewegend iets. Treurige bedoening en dan vond ik de grapjes van Frank ineens niet meer zo leuk.
Frank is überhaupt nooit leuk en visjes in een waterbak stoppen zonder dat je weet welke daarvoor geschikt zijn past helemaal bij deze man die altijd maar denkt overal verstand van te hebben. Jammer dat Daan zo enthousiast was over dat aquarium. Bovendien zet je een bak met visjes niet in een nog te verbouwen pand waar veel kabaal en stof is. 8)7
Die Lottie begint me ook de strot uit te hangen, die wil alleen maar gezelligheid maar kan beter haar handen eens laten wapperen. :(
Het lootjestrekken voor een vrijwillige klus, die nu verplicht is, slaat nergens op als de grootte daarvan zo uiteen loopt. Niet eerlijk, maar gelukkig heeft baardmans kunnen ruilen met een plafond verven. ^O^
pi_220683938
Ik ergerde me dan weer enorm aan Bianca die enorm zat te zeiken dat het niet eerlijk was dat Silvio zoveel moest gaan sjouwen bij de klusbus-klus.. WTF waarom moet Silivio alleen het zware werk doen? Zoveel sterker dan Bianca (en wie dan ook :P ) is hij echt niet hoor.. Je zou ook zelf eens kunnen gaan sjouwen :X }:|
Maar nee hoor, gelijk maar verwachten dat 'de man' het allemaal doet :N
En dan doen alsof je geemancipeerd bent ;(

WITHEET WORD IK HIERVAN! :(
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220684033
quote:
2s.gif Op donderdag 30 april 2026 16:09 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik ergerde me dan weer enorm aan Bianca die enorm zat te zeiken dat het niet eerlijk was dat Silvio zoveel moest gaan sjouwen bij de klusbus-klus.. WTF waarom moet Silivio alleen het zware werk doen? Zoveel sterker dan Bianca (en wie dan ook :P ) is hij echt niet hoor.. Je zou ook zelf eens kunnen gaan sjouwen :X }:|
Maar nee hoor, gelijk maar verwachten dat 'de man' het allemaal doet :N
En dan doen alsof je geemancipeerd bent ;(

WITHEET WORD IK HIERVAN! :(
Daarnaast doet hij mee omdat zij dat wilde

Maar al die vrouwen snap ik niet... wat doen de meeste naast shoppen en koken?

Vrouwen kunnen ook klussen hoor!
Zelfs deze boeren trien kan stekkers maken, schroeven en dergelijke basisvaardigheden
Dat kun je toch wel verwachten als je meedoet? En stel je kan het nog niet > sjouwen en leren
pi_220684160
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 16:27 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Daarnaast doet hij mee omdat zij dat wilde

Maar al die vrouwen snap ik niet... wat doen de meeste naast shoppen en koken?

Vrouwen kunnen ook klussen hoor!
Zelfs deze boeren trien kan stekkers maken, schroeven en dergelijke basisvaardigheden
Dat kun je toch wel verwachten als je meedoet? En stel je kan het nog niet > sjouwen en leren
Ik erger me de *huppeldepupvulzelfmaarinwat* aan Bianca met haar hutkoffer vol potloden op schoot. En dan steeds dat lachje in de camera. :r
pi_220684165
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 17:01 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ik erger me de *huppeldepupvulzelfmaarinwat* aan Bianca met haar hutkoffer vol potloden op schoot. En dan steeds dat lachje in de camera. :r
Eens... ze is altijd make-up aan het doen als ze in beeld is
Beide Hippies mag ik gewoon niet meer zo :o
pi_220684465
Gelukkig zijn hier in dit topic wél sterke, geemancipeerde vrouwen *O* :s) ;)

Ben ik erg achterdochtig als ik zou zeggen dat Bianca Silvio soms ook een beetje (emotioneel) manipuleert?
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220684476
quote:
2s.gif Op donderdag 30 april 2026 18:02 schreef RobertoCarlos het volgende:
Gelukkig zijn hier in dit topic wél sterke, geemancipeerde vrouwen *O* :s) ;)

Ben ik erg achterdochtig als ik zou zeggen dat Bianca Silvio soms ook een beetje (emotioneel) manipuleert?
Nee
maar hij doet wel super negatief tegen haar
Dus beiden even raar naar elkaar
pi_220684480
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 17:01 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ik erger me de *huppeldepupvulzelfmaarinwat* aan Bianca met haar hutkoffer vol potloden op schoot. En dan steeds dat lachje in de camera. :r
Of ze zit op d'r stoeltje in d'r hoekje wat op d'r tablet te rommelen terwijl ze klaagt van "Het is zo zwaar", "Het is zo moeilijk" terwijl Silvio met z'n kapotte rug op z'n knieën een poging tot klussen waagt :r
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_220684528
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 18:04 schreef PeterKelder het volgende:

[..]
Of ze zit op d'r stoeltje in d'r hoekje wat op d'r tablet te rommelen terwijl ze klaagt van "Het is zo zwaar", "Het is zo moeilijk" terwijl Silvio met z'n kapotte rug op z'n knieën een poging tot klussen waagt :r
Oja, dat ook nog en als er dan noodzakelijke dingen op een tablet moet worden gedaan, zoals bouwmateriaal bestellen of de bonnetjes bijhouden kan ze dat weer niet. Uren scrollen op Marktplaats voor een vintage schooltafeltje uiteraard wel. Vreselijk plastic bloemen garnituur wijf, minstens zo ergerlijk als die opgepompte troela van vorig seizoen.

Voorlopig hier geen enkel stel favoriet meer.
pi_220684566
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 18:03 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Nee
maar hij doet wel super negatief tegen haar
Dus beiden even raar naar elkaar
Dank u, die bevestiging had ik even nodig ^O^ :s)

Ik denk dat Silvio erg tegen een burn-out aan zit. Hij is sowieso niet erg stressbestendig en te aardig. En hij voelt zich verantwoordelijk voor alles wat er moet gebeuren (met een vleugje ego, ok)

Vandaar dat hij, naar mijn idee, zo negatief en opgefokt reageert nu. Dat zag je toen ze die klusbus-klus van de schutting kregen: ' o nee, ik kan het al niet aan en nu moet ik dit er ook nog bij doen'
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
  donderdag 30 april 2026 @ 18:22:38 #20
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220684576
Het gaat echt niet goed met Silvio en ondanks dat doet Bianca niks behalve d’r make-up. Waarom lieten ze het pas geschilderde plafond niet zien? Is dat omdat het eerst schoongemaakt had moeten worden?
pi_220684594
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2026 18:22 schreef Boca_Raton het volgende:
Het gaat echt niet goed met Silvio en ondanks dat doet Bianca niks behalve d’r make-up. Waarom lieten ze het pas geschilderde plafond niet zien? Is dat omdat het eerst schoongemaakt had moeten worden?
sssst, je hebt vooruit gekeken.. ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 30 april 2026 @ 18:25:58 #22
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220684602
[spoiler]
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 18:24 schreef Firuze60 het volgende:[/spoiler]

[..]
sssst, je hebt vooruit gekeken.. ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Foutje!

[ Bericht 0% gewijzigd door Boca_Raton op 30-04-2026 18:26:42 (Foutje) ]
pi_220684632
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2026 18:25 schreef Boca_Raton het volgende:
[spoiler]
[..]
Foutje!
Ik stoor mij er niet aan, hoor. Kijk nog gerust lineair mee.
pi_220684643
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 18:30 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ik stoor mij er niet aan, hoor. Kijk nog gerust lineair mee.
Uhh..meer mensen niet.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220684647
quote:
2s.gif Op donderdag 30 april 2026 18:21 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Dank u, die bevestiging had ik even nodig ^O^ :s)

Ik denk dat Silvio erg tegen een burn-out aan zit. Hij is sowieso niet erg stressbestendig en te aardig. En hij voelt zich verantwoordelijk voor alles wat er moet gebeuren (met een vleugje ego, ok)

Vandaar dat hij, naar mijn idee, zo negatief en opgefokt reageert nu. Dat zag je toen ze die klusbus-klus van de schutting kregen: ' o nee, ik kan het al niet aan en nu moet ik dit er ook nog bij doen'
Dat vleugje ego is geen vleugje maar een orkaan van een (gefrustreerd) ego. En bejubeld en geadoreerd door Bianca.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')