quote:Op vrijdag 1 mei 2026 19:22 schreef Firuze60 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 17:41 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat vermoeden heb ik ook, alhoewel ik Kim en Jim nog wel een kans geef. Het blijft wat vaag hoe ze het gaan berekenen, was vorige keer ook al zo. Niet op basis van de werkelijke verkoopopbrengst, maar op taxatie waardes. Blijft wat subjectief.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 3 mei 2026 12:00 schreef NedKelly het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]Ik weet dat het zo moet, maar gezellig is anders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja, snap ik, maar de nieuwigheid is er zo weer af, hoor..quote:Op zondag 3 mei 2026 12:21 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik weet dat het zo moet, maar gezellig is anders.![]()
![]()
Oftewel de temu versie van Debbie (en ja Debbie is ook veel irritanter geworden dan tijdens b&bvlquote:Op zaterdag 2 mei 2026 15:20 schreef Firuze60 het volgende:
Ik zag Debbie van B&Bvl in het programma 'Daar gaan ze weer'. Nu heeft zij exact hetzelfde kapsel met bloemen als Bianca. Bianca mocht willen dat ze net zoveel energie en uitstraling had als Debbie, ze lijkt eerder het luie zusje van..![]()
Ja, leuke uitdrukking een temu-versie van Debbie.
[ Bericht 95% gewijzigd door Firuze60 op 03-05-2026 22:52:35 ]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Van welke aflevering is dat..?quote:Op maandag 4 mei 2026 14:43 schreef Firuze60 het volgende:
Appje gekregen van de loodgieter, er staat een afspraak! Smoesje heeft gewerkt..![]()
![]()
Nee joh, was een reactie op een off-topic tussendoortje van afgelopen donderdag (paar pagina's terug) van mij..quote:![]()
![]()
Ohwwwquote:Op maandag 4 mei 2026 17:27 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nee joh, was een reactie op een off-topic tussendoortje van afgelopen donderdag (paar pagina's terug) van mij..![]()
Waarom moet KJim die lunch goed maken?(met vieze snacks nog wel...
)
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.![]()
Ze hebben ook gewoon pech dat hun keuken in de woonkamer staat...quote:Op maandag 4 mei 2026 20:40 schreef Firuze60 het volgende:
Wat een knorrig stel is dat toch, die Marloes en Patrick.
Aan de andere kant heb ik sterk het idee dat CK Patrick niet erg sterk is in 'goed luisteren'.... hij hoort niet eens goed meer wat Heiko zegt...
Volgens mij wist Jacky totaal niet wat ze met die zieke vrouw aan moest... Jammer dat we niet zagen hoe ze reageerde op het verhaal van die vrouw.. mevrouw anti-empathie.... dat had ik wel eens willen zien!
O ja, en wat was Menno ineens inclusief bezig zeg in de klus bij die donkere vrouw!
(ja, als hij geld kan verdienen dan vliegen zijn principes het raam uit..)
Ja, gewoon een eigenwijze drol is ie. Maar Silvio kan er ook wat van, hoezo een laser om uit te meten..quote:Op maandag 4 mei 2026 20:58 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ze hebben ook gewoon pech dat hun keuken in de woonkamer staat...
Aan de andere kant heb ik sterk het idee dat CK Patrick niet erg sterk is in 'goed luisteren'.... hij hoort niet eens goed meer wat Heiko zegt...![]()
![]()
Tja, wat zijn Moppenflopper en Mono-toon toch goed in naastenliefde. Ahem.quote:Op maandag 4 mei 2026 20:59 schreef RobertoCarlos het volgende:
Volgens mij wist Jacky totaal niet wat ze met die zieke vrouw aan moest... Jammer dat we niet zagen hoe ze reageerde op het verhaal van die vrouw.. dat had ik wel eens willen zien!![]()
![]()
![]()
Amenquote:Op maandag 4 mei 2026 21:00 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Tja, wat zijn Moppenflopper en Mono-toon toch goed in naastenliefde. Ahem.![]()
Ja bizar... maar ja... die lag even niet in de buurt waar hij op dat moment aan het werk was.... dus ja...quote:Op maandag 4 mei 2026 20:59 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ja, gewoon een eigenwijze drol is ie. Maar Silvio kan er ook wat van, hoezo een laser om uit te meten..
En de reactie van het Bloemenkind nadat Heiko op bezoek kwam: 'zo, laten we nu eerst effe koffie gaan drinken''![]()
quote:Op maandag 4 mei 2026 21:03 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ja bizar... maar ja... die lag even niet in de buurt waar hij op dat moment aan het werk was.... dus ja...
En de reactie van het Bloemenkind nadat Heiko op bezoek kwam: 'zo, laten we nu eerst effe koffie gaan drinken''![]()
![]()
![]()
Ik kan het niet meer aanzien die twee, muts Bianca zo voorovergebogen zittend met een potloodje moeilijk doen op haar mobiel. Sloffende Silvio waar geen sprankje energie in zit. Erger me kapotquote:Op maandag 4 mei 2026 20:59 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ja, gewoon een eigenwijze drol is ie. Maar Silvio kan er ook wat van, hoezo een laser om uit te meten..Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Ben je niet de enige, manoman, wat een truttenmiepen bij elkaar.quote:Op maandag 4 mei 2026 21:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kan het niet meer aanzien die twee, muts Bianca zo voorovergebogen zittend met een potloodje moeilijk doen op haar mobiel. Sloffende Silvio waar geen sprankje energie in zit. Erger me kapot
Forum Opties Forumhop: Hop naar: