abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220696390
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 14:25 schreef JJ76 het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja klopt
Ik weet ook niet waarom ik een spoiler deed _O- ik heb immers geen gaven om in de toekomst te kijken ;) dus geen flauw idee
pi_220696449
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 13:50 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Zo, die zien er best wel goed uit maar mag ook wel voor die prijs! :o
Ik mis de woning van Bianca en haar baardmans, althans die fel-rode muur en de rotswand! :?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 6% gewijzigd door PeterKelder op 02-05-2026 15:39:36 ]
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_220696508
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 07:25 schreef NedKelly het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even voor Chea, een aantal users vinden het vervelend als we kletsen over het resultaat op Funda, vandaar tussen spoilers. ;)

Weet je al hoe je spoilert? [.spoiler.] Tekst zetten [/.spoiler.] En dan zonder de punten.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 14:51:18 #154
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220696527
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 14:39 schreef PeterKelder het volgende:

[..]
Die woning is dus door Ray en zijn minions weer 'vakkundig' (lees: je ziet nog restanten van die raar geschilderde muur in de kinderkamer en de rest van de afwerking is ook uiterst discutabel) afgewerkt: https://www.funda.nl/deta(...)flaan-63-c/43336936/
Hé, dit moet onder een spoiler.
pi_220696579
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 14:51 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Hé, dit moet onder een spoiler.
Anders krijg je dit soort posts.. _O-
pi_220696745
Ik zag Debbie van B&Bvl in het programma 'Daar gaan ze weer'. Nu heeft zij exact hetzelfde kapsel met bloemen als Bianca. Bianca mocht willen dat ze net zoveel energie en uitstraling had als Debbie, ze lijkt eerder het luie zusje van.. :D
pi_220697419
Funda geeft dit keer een stuk meer spoilers weg dan vorig jaar. Toen werden er alleen foto's gebruikt van de opgeleverde kamers.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 17:20:59 #158
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220697542
Ik denk dat Gregor en Steffi gaan winnen. Hij kan alles en werklui heb ik daar nog niet gezien. Hoe degelijker, hoe beter. Dat is toch wat iedere koper wil?
Het jammere is dat de deelnemers door hun strakke budget geen kwaliteitinrichting kunnen veroorloven. Dat maakt de kamers wat goedkoop. Bijvoorbeeld een lampje van Leenbakker waar je dwars door de kap kijkt.
Lottie (enig mens) zal nog wel wat punten scoren met haar stylingkwaliteiten. Marloes en Patrick zijn kansloos.
pi_220697642
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 17:20 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik denk dat Gregor en Steffi gaan winnen. Hij kan alles en werklui heb ik daar nog niet gezien. Hoe degelijker, hoe beter. Dat is toch wat iedere koper wil?
Het jammere is dat de deelnemers door hun strakke budget geen kwaliteitinrichting kunnen veroorloven. Dat maakt de kamers wat goedkoop. Bijvoorbeeld een lampje van Leenbakker waar je dwars door de kap kijkt.
Lottie (enig mens) zal nog wel wat punten scoren met haar stylingkwaliteiten. Marloes en Patrick zijn kansloos.
Dat vermoeden heb ik ook, alhoewel ik Kim en Jim nog wel een kans geef. Het blijft wat vaag hoe ze het gaan berekenen, was vorige keer ook al zo. Niet op basis van de werkelijke verkoopopbrengst, maar op taxatie waardes. Blijft wat subjectief.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 6% gewijzigd door Firuze60 op 02-05-2026 18:02:58 ]
  zaterdag 2 mei 2026 @ 18:24:44 #160
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220698014
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 17:41 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Dat vermoeden heb ik ook, alhoewel ik Kim en Jim nog wel een kans geef. Het blijft wat vaag hoe ze het gaan berekenen, was vorige keer ook al zo. Niet op basis van de werkelijke verkoopopbrengst, maar op taxatie waardes. Blijft wat subjectief.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op die manier kunnen ze toch bepalen wie er wint?
pi_220698064
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 18:24 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Op die manier kunnen ze toch bepalen wie er wint?
Nee, volgens mij niet. De winnaar zou zijn die het meeste winst levert tussen investeren in de verbouw en de verkoopprijs. Ten eerste zijn alle budgetten al verschillend en de taxatiewaarde van de verschillende appartementen voordat ze verbouwd werden. Het kan dus best zijn dat een koper voor het ene appartement veel meer overbiedt dan een ander appartement. Ingewikkeld wel, hoop dat het logisch klinkt zo. Ik kan mij namelijk niet voorstellen dat een koper meer biedt omdat er een groene bank ergens staat.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 18:34:09 #162
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220698104
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 18:29 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Nee, volgens mij niet. De winnaar zou zijn die het meeste winst levert tussen investeren in de verbouw en de verkoopprijs. Ten eerste zijn alle budgetten al verschillend en de taxatiewaarde van de verschillende appartementen voordat ze verbouwd werden. Het kan dus best zijn dat een koper voor het ene appartement veel meer overbiedt dan een ander appartement. Ingewikkeld wel, hoop dat het logisch klinkt zo. Ik kan mij namelijk niet voorstellen dat een koper meer biedt omdat er een groene bank ergens staat.
Maar wie controleert dat allemaal is eigenlijk mijn vraag? Stel, ze (de productie) wil graag dat stel 3 wint, kunnen ze dat niet manipuleren? Gewoon, ergens een cijfertje achter?
pi_220698121
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 18:34 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Maar wie controleert dat allemaal is eigenlijk mijn vraag? Stel, ze (de productie) wil graag dat stel 3 wint, kunnen ze dat niet manipuleren? Gewoon, ergens een cijfertje achter?
Nou dat dus. Er is geen controle.
pi_220698254
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 18:34 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Maar wie controleert dat allemaal is eigenlijk mijn vraag? Stel, ze (de productie) wil graag dat stel 3 wint, kunnen ze dat niet manipuleren? Gewoon, ergens een cijfertje achter?
Kan

Maar ontneem je jezelf niet het kijkplezier daarmee?
pi_220698325
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 18:45 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Kan

Maar ontneem je jezelf niet het kijkplezier daarmee?
Beetje wel, voelt als oneerlijk ofso, maar goed, dit keer maakt het mij niet uit wie er wint, vind ze allemaal stom.. :D
pi_220698331
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 18:52 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Beetje wel, voelt als oneerlijk ofso, maar goed, dit keer maakt het mij niet uit wie er wint, vindt ze allemaal stom.. :D
Zeker met het laatste eens _O-
En tja... je zal vast wel gelijk hebben hoor... alleen ik houd mezelf naïef
  zaterdag 2 mei 2026 @ 19:00:49 #167
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220698402
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 18:45 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Kan

Maar ontneem je jezelf niet het kijkplezier daarmee?
Ja dat is nu eenmaal zo: is het wel echt? Het gaat wel door mijn hoofd!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 19:02:25 #168
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220698412
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 18:53 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Zeker met het laatste eens _O-
En tja... je zal vast wel gelijk hebben hoor... alleen ik houd mezelf naïef
Dus als ik aan jouw deur kom om ‘jouw sieraden een veilige plek te geven’ dan geef je alles ook mee? :o
pi_220698417
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 19:02 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Dus als ik aan jouw deur kom om ‘jouw sieraden een veilige plek te geven’ dan geef je alles ook mee? :o
Hahaha je bedoelt die oorbellen van nog geen drie euro :+

Maar nee, zo naïef dan weer niet

quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 19:00 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Ja dat is nu eenmaal zo: is het wel echt? Het gaat wel door mijn hoofd!
Ik kan dat voor televisie prima afsluiten. Met andere dingen niet
  zaterdag 2 mei 2026 @ 19:08:45 #170
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220698452
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 19:03 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Hahaha je bedoelt die oorbellen van nog geen drie euro :+

Maar nee, zo naïef dan weer niet
[..]
Ik kan dat voor televisie prima afsluiten. Met andere dingen niet
Wie denk jij dat er gaat winnen? Zonder voorkennis.
pi_220698458
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 19:00 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Ja dat is nu eenmaal zo: is het wel echt? Het gaat wel door mijn hoofd!
Echt en tv.. _O-
  zaterdag 2 mei 2026 @ 19:10:47 #172
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220698466
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 19:09 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Echt en tv.. _O-
Ja ik ben heel naïef hoor met TV!
pi_220698474
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 19:10 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Ja ik ben heel naïef hoor met TV!
Haha, ik hoop nog steeds een keer op een documentaire van de (reality) tv achter de tv met cameralui die verslag doen.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 19:13:58 #174
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220698486
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 19:12 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Haha, ik hoop nog steeds een keer op een documentaire van de (reality) tv achter de tv met cameramannen die verslag doen.
Nou wat ik wel heb gemerkt is dat de volgorde van de beelden niet klopt: dan hebben ze die douche af maar douchen ze opeens niet meer :?
pi_220698493
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 19:13 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Nou wat ik wel heb gemerkt is dat de volgorde van de beelden niet klopt: dan hebben ze die douche af maar douchen ze opeens niet meer :?
Ja dat, plus even meekijken in de regiekamer welke beelden ze achter elkaar zetten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')