abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 mei 2026 @ 21:34:44 #226
136 V.
Like tears in rain...
pi_220716546
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 21:23 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja dat snap ik
Want hoe doen ze het met andere post. Alle prive het internet op slingeren... Naja... misschien onderschat ik ze
Mijn schoonvader van in de tachtig laatst op ChatGPT "Hallo, ik ben Jaap, ik ben 82. Ik ga zo eerst een dutje doen maar heb je een tip van wat ik daarna op Netflix kan kijken? Ik woon in Nederland (en geeft adres)."

Zucht
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 4 mei 2026 @ 21:36:17 #227
136 V.
Like tears in rain...
pi_220716558
Dat gedoe in die tuin sloeg nergens op. Volslagen onbalans vergeleken met dat douchewandje.
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 4 mei 2026 @ 21:38:37 #228
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220716578
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 21:27 schreef Soury het volgende:

[..]
Dat bedoel ik dus _O-
Ga godver opruimen ofzo, met je koffie
Wacht.... doe even je ogen dicht.... en adem.... in.... en... uit...
Voel je die innerlijke rust?
Mooi, dan kun je nu even mijn schutting van 40 meter plaatsen O-)
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
  maandag 4 mei 2026 @ 21:39:26 #229
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220716583
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 21:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Die
OOOOOH YEAH

_O-

Niks ten nadelen van hen
Klinkt gewoon grappig
Nou, het was allemaal niet erg romanties... :O
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
  maandag 4 mei 2026 @ 21:41:12 #230
168093 Soury
Squeek
pi_220716600
quote:
2s.gif Op maandag 4 mei 2026 21:38 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Wacht.... doe even je ogen dicht.... en adem.... in.... en... uit...
Voel je die innerlijke rust?
Mooi, dan kun je nu even mijn schutting van 40 meter plaatsen O-)
Ja aan de éne kant wel jammer dat Bianca en Silvio die klus niet meer hadden, dan had er niks gestaan.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  maandag 4 mei 2026 @ 21:41:13 #231
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220716601
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 21:34 schreef V. het volgende:

[..]
Mijn schoonvader van in de tachtig laatst op ChatGPT "Hallo, ik ben Jaap, ik ben 82. Ik ga zo eerst een dutje doen maar heb je een tip van wat ik daarna op Netflix kan kijken? Ik woon in Nederland (en geeft adres)."

Zucht
Ja, Jaap moet niet gek opkijken als er binnenkort een installateur van Netflix voor zijn deur staat die vraagt om zijn bankpas... :X
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220716604
quote:
2s.gif Op maandag 4 mei 2026 21:39 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Nou, het was allemaal niet erg romanties... :O
Ach dat is irl nooit zo duidelijk toch. Als ze het maar fijn hebben gehad O+
pi_220716610
quote:
2s.gif Op maandag 4 mei 2026 21:41 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Ja, Jaap moet niet gek opkijken als er binnenkort een installateur van Netflix voor zijn deur staat die vraagt om zijn bankpas... :X
Dat idd...
  maandag 4 mei 2026 @ 21:42:06 #234
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220716612
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 21:36 schreef V. het volgende:
Dat gedoe in die tuin sloeg nergens op. Volslagen onbalans vergeleken met dat douchewandje.
En wat denk je van het plafonnetje verven? :N
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220716615
quote:
2s.gif Op maandag 4 mei 2026 21:38 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Wacht.... doe even je ogen dicht.... en adem.... in.... en... uit...
Voel je die innerlijke rust?
Mooi, dan kun je nu even mijn schutting van 40 meter plaatsen O-)
Dat was echt een hele absurde scene. Maar moet soms ook weer lachen om Sonja. Wat zat die nu in dialect te bazelen met alle woorden zonder pauze.

"nahikwilutweleuvemetrayoverlegguhdenkik"
pi_220716622
quote:
2s.gif Op maandag 4 mei 2026 21:42 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
En wat denk je van het plafonnetje verven? :N
Terwijl iemand ondertussen er bij zit te paffen

Twee frustratieklussen
  maandag 4 mei 2026 @ 21:44:16 #237
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220716644
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 21:42 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Dat was echt een hele absurde scene. Maar moet soms ook weer lachen om Sonja. Wat zat die nu in dialect te bazelen met alle woorden zonder pauze.

"nahikwilutweleuvemetrayoverlegguhdenkik"
En met zo'n lage Miss Mono-toon ook.... :{
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220716647
En door met de aflevering van morgen

En nee ik zeg er niks over
  maandag 4 mei 2026 @ 21:44:39 #239
136 V.
Like tears in rain...
pi_220716651
quote:
2s.gif Op maandag 4 mei 2026 21:41 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Ja, Jaap moet niet gek opkijken als er binnenkort een installateur van Netflix voor zijn deur staat die vraagt om zijn bankpas... :X
Zoiets hebben ze al eens bij de hand gehad -O-
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 4 mei 2026 @ 21:45:31 #240
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220716658
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 21:41 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ach dat is irl nooit zo duidelijk toch. Als ze het maar fijn hebben gehad O+
Ik ben benieuwd wat CK Pat over het eten gezegd zou hebben... ik neem aan dat ze in een 3 sterrenrestaurant hebben gegeten, bij zijn collega CK...
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220716663
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 21:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
En door met de aflevering van morgen

En nee ik zeg er niks over
Dat doen wij niet.. :{w O-)
  maandag 4 mei 2026 @ 21:46:49 #242
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220716666
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 21:42 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Terwijl iemand ondertussen er bij zit te paffen
Dat vind ik eerder gezegd nog niet zo heel erg... dat is nou juist het probleem van die vrouw, doet ze niet met kwade intentie.. en dat ga je toch niet oplossen...
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220716676
quote:
2s.gif Op maandag 4 mei 2026 21:46 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Dat vind ik eerder gezegd nog niet zo heel erg... dat is nou juist het probleem van die vrouw, doet ze niet met kwade intentie.. en dat ga je toch niet oplossen...
Niks mis met dat binnen paffen, maar dan niet willen dat je plafond wit blijft.
  maandag 4 mei 2026 @ 21:47:50 #244
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220716677
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 21:44 schreef V. het volgende:

[..]
Zoiets hebben ze al eens bij de hand gehad -O-
O echt? :X Shit... ik zou ze maar een beetje in de gaten houden dan.... als ze dat toestaan..... :{
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220716682
quote:
2s.gif Op maandag 4 mei 2026 21:46 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Dat vind ik eerder gezegd nog niet zo heel erg... dat is nou juist het probleem van die vrouw, doet ze niet met kwade intentie.. en dat ga je toch niet oplossen...
Dat snap ik en ben geen kruistocht aan het houden tegen rokers. Alleen dat is net zoiets als dweilen terwijl kinderen met vieze schoenen er doorheen blijft lopen. Helemaal prima, doch frustrerend
  maandag 4 mei 2026 @ 21:48:46 #246
136 V.
Like tears in rain...
pi_220716685
quote:
2s.gif Op maandag 4 mei 2026 21:47 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
O echt? :X Shit... ik zou ze maar een beetje in de gaten houden dan.... als ze dat toestaan..... :{
We letten op ze ;)
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 4 mei 2026 @ 21:49:00 #247
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220716689
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 21:47 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Niks mis met dat binnen paffen, maar dan niet willen dat je plafond wit blijft.
Ik zie dat wat meer met een roze Silvio-bril... ik ga er vanuit dat het witte plafond ervoor zorgt dat ze dan nooit meer rookt omdat ze wil dat het plafond ook zo mooi wit blijft... :s)
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
  maandag 4 mei 2026 @ 21:49:14 #248
136 V.
Like tears in rain...
pi_220716693
Heeft die Steffi nou nepwimpers?
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 4 mei 2026 @ 21:49:21 #249
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220716695
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 21:48 schreef V. het volgende:

[..]
We letten op ze ;)
^O^
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
  maandag 4 mei 2026 @ 21:50:07 #250
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220716698
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 21:49 schreef V. het volgende:
Heeft die Steffi nou nepwimpers?
Nee, hoe kom je daar nou bij?? En anders hadden we dat hier toch wel eerder benoemd??
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')