Mijn schoonvader van in de tachtig laatst op ChatGPT "Hallo, ik ben Jaap, ik ben 82. Ik ga zo eerst een dutje doen maar heb je een tip van wat ik daarna op Netflix kan kijken? Ik woon in Nederland (en geeft adres)."quote:Op maandag 4 mei 2026 21:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja dat snap ik
Want hoe doen ze het met andere post. Alle prive het internet op slingeren... Naja... misschien onderschat ik ze
Wacht.... doe even je ogen dicht.... en adem.... in.... en... uit...quote:Op maandag 4 mei 2026 21:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus![]()
Ga godver opruimen ofzo, met je koffie
Nou, het was allemaal niet erg romanties...quote:Op maandag 4 mei 2026 21:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Die
OOOOOH YEAH
Niks ten nadelen van hen
Klinkt gewoon grappig
Ja aan de éne kant wel jammer dat Bianca en Silvio die klus niet meer hadden, dan had er niks gestaan.quote:Op maandag 4 mei 2026 21:38 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Wacht.... doe even je ogen dicht.... en adem.... in.... en... uit...
Voel je die innerlijke rust?
Mooi, dan kun je nu even mijn schutting van 40 meter plaatsen
Ja, Jaap moet niet gek opkijken als er binnenkort een installateur van Netflix voor zijn deur staat die vraagt om zijn bankpas...quote:Op maandag 4 mei 2026 21:34 schreef V. het volgende:
[..]
Mijn schoonvader van in de tachtig laatst op ChatGPT "Hallo, ik ben Jaap, ik ben 82. Ik ga zo eerst een dutje doen maar heb je een tip van wat ik daarna op Netflix kan kijken? Ik woon in Nederland (en geeft adres)."
Zucht
Ach dat is irl nooit zo duidelijk toch. Als ze het maar fijn hebben gehadquote:Op maandag 4 mei 2026 21:39 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Nou, het was allemaal niet erg romanties...
Dat idd...quote:Op maandag 4 mei 2026 21:41 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ja, Jaap moet niet gek opkijken als er binnenkort een installateur van Netflix voor zijn deur staat die vraagt om zijn bankpas...
En wat denk je van het plafonnetje verven?quote:Op maandag 4 mei 2026 21:36 schreef V. het volgende:
Dat gedoe in die tuin sloeg nergens op. Volslagen onbalans vergeleken met dat douchewandje.
Dat was echt een hele absurde scene. Maar moet soms ook weer lachen om Sonja. Wat zat die nu in dialect te bazelen met alle woorden zonder pauze.quote:Op maandag 4 mei 2026 21:38 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Wacht.... doe even je ogen dicht.... en adem.... in.... en... uit...
Voel je die innerlijke rust?
Mooi, dan kun je nu even mijn schutting van 40 meter plaatsen
Terwijl iemand ondertussen er bij zit te paffenquote:Op maandag 4 mei 2026 21:42 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
En wat denk je van het plafonnetje verven?
En met zo'n lage Miss Mono-toon ook....quote:Op maandag 4 mei 2026 21:42 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat was echt een hele absurde scene. Maar moet soms ook weer lachen om Sonja. Wat zat die nu in dialect te bazelen met alle woorden zonder pauze.
"nahikwilutweleuvemetrayoverlegguhdenkik"
Zoiets hebben ze al eens bij de hand gehadquote:Op maandag 4 mei 2026 21:41 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ja, Jaap moet niet gek opkijken als er binnenkort een installateur van Netflix voor zijn deur staat die vraagt om zijn bankpas...
Ik ben benieuwd wat CK Pat over het eten gezegd zou hebben... ik neem aan dat ze in een 3 sterrenrestaurant hebben gegeten, bij zijn collega CK...quote:Op maandag 4 mei 2026 21:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ach dat is irl nooit zo duidelijk toch. Als ze het maar fijn hebben gehad
Dat doen wij niet..quote:Op maandag 4 mei 2026 21:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
En door met de aflevering van morgen
En nee ik zeg er niks over
Dat vind ik eerder gezegd nog niet zo heel erg... dat is nou juist het probleem van die vrouw, doet ze niet met kwade intentie.. en dat ga je toch niet oplossen...quote:Op maandag 4 mei 2026 21:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Terwijl iemand ondertussen er bij zit te paffen
Niks mis met dat binnen paffen, maar dan niet willen dat je plafond wit blijft.quote:Op maandag 4 mei 2026 21:46 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dat vind ik eerder gezegd nog niet zo heel erg... dat is nou juist het probleem van die vrouw, doet ze niet met kwade intentie.. en dat ga je toch niet oplossen...
O echt?quote:
Dat snap ik en ben geen kruistocht aan het houden tegen rokers. Alleen dat is net zoiets als dweilen terwijl kinderen met vieze schoenen er doorheen blijft lopen. Helemaal prima, doch frustrerendquote:Op maandag 4 mei 2026 21:46 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dat vind ik eerder gezegd nog niet zo heel erg... dat is nou juist het probleem van die vrouw, doet ze niet met kwade intentie.. en dat ga je toch niet oplossen...
We letten op zequote:Op maandag 4 mei 2026 21:47 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
O echt?Shit... ik zou ze maar een beetje in de gaten houden dan.... als ze dat toestaan.....
Ik zie dat wat meer met een roze Silvio-bril... ik ga er vanuit dat het witte plafond ervoor zorgt dat ze dan nooit meer rookt omdat ze wil dat het plafond ook zo mooi wit blijft...quote:Op maandag 4 mei 2026 21:47 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Niks mis met dat binnen paffen, maar dan niet willen dat je plafond wit blijft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |