Ik versta die gast nooit met zijn gemompel uut ut ostenquote:Op maandag 4 mei 2026 20:40 schreef Firuze60 het volgende:
Wat een knorlnuut utbostenrig stel is dat toch, die Marloes en Patrick.
quote:Op maandag 4 mei 2026 21:13 schreef V. het volgende:
[..]
Ik versta die gast nooit mt zijn gemompel uut ut osten
Absurde klus.quote:Op maandag 4 mei 2026 21:13 schreef JJ76 het volgende:
Dit is een klus waar een tuinman paar duizend euro voor vraagt. Dat is geen klusje als muur verven of balkon schoonspuiten.
Dit is echt belachelijkquote:Op maandag 4 mei 2026 21:13 schreef JJ76 het volgende:
Dit is een klus waar een tuinman paar duizend euro voor vraagt. Dat is geen klusje als muur verven of balkon schoonspuiten.
Vooral ook niet even aan de dokter vragen.... maar wel jouw medische gegevens uploaden naar ChatGPT....quote:
Nou datquote:Op maandag 4 mei 2026 21:19 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Vooral ook niet even aan de dokter vragen.... maar wel jouw medische gegevens uploaden naar ChatGPT....![]()
Eens, maar in dit geval hebben ze er zelf voor gekozen....quote:
Ja zeker dat... en dat bedoelde ik dus eerder met dat ik me afvroeg hoe ze in de 'normale' maatschappij mee konden draaien...quote:Op maandag 4 mei 2026 21:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nou dat
En ik schrik er wel van dat ze zo'n brief niet begrijpen om eerlijk te zijn...
Inderdaad, heel duur appartement... zat ik ook te denken!quote:Op maandag 4 mei 2026 21:16 schreef Soury het volgende:
WTF die schutting, nou de mazzel he!!! Dan maar geen 1000 euroFucking duur appartement ook (met tuin)
Doe het lekker zelf
Ja dat snap ikquote:Op maandag 4 mei 2026 21:22 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ja zeker dat... en dat bedoelde ik dus eerder met dat ik me afvroeg hoe ze in de 'normale' maatschappij mee konden draaien...
Die blik ook van die 2 toen ze zagen wat de klus was!quote:Op maandag 4 mei 2026 21:16 schreef KapiteinChris het volgende:
Ik was mentaal even uitgecheckt, wat mankeerde die zweefkees dat hij niet zelf het Bamboe kon plaatsen? Rare klus vergeleken met al de andere klussen, zeker nu het ineens verplicht is.
Dat bedoel ik dusquote:Op maandag 4 mei 2026 21:26 schreef V. het volgende:
KOM UIT DIE KUTHOEK, GEK WIJF
(wij kijken met vertraging)
quote:Op maandag 4 mei 2026 21:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus![]()
Ga godver opruimen ofzo, met je koffie
Ik moest ook heel hard lachen om dat achtergrondmuziekskequote:Op maandag 4 mei 2026 21:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Die
OOOOOH YEAH
Niks ten nadelen van hen
Klinkt gewoon grappig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |