abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220685706
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 20:54 schreef Soury het volgende:

[..]
Je moet ook maar op tv willen.
Ja dat is waar... voor je het weet zeggen mensen dat je op tv voor gek staan met die klushulponzin.
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220685707
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 20:54 schreef Soury het volgende:

[..]
Je moet ook maar op tv willen.
Dat ook en je verteld worden dat je een beter leven krijgt met een gewitte muur.
pi_220685708
quote:
2s.gif Op donderdag 30 april 2026 20:54 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Beetje flauw.... ik kan me voorstellen dat hij dat niet kan of zo. Het verbaasde me wel een beetje dat Kjim niet even die spulletjes weer terug ophingen.
Nee hij zei dat hij dat wilden doen, maar het moest zo blijven. Maar misschien ook wel voor de camera zodat je ziet hoe het was.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220685715
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 20:53 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Mevrouw mono-toon. Ze lijkt mij aardig onder de plak van Menno, die hoeft maar een verkeerd woordje voor de camera te zeggen en ze krijgt in het donker op haar flikker.
Ze is niet voor niks zo grijs.... Ergens vind ik het zielig (en dat bedoel ik nog serieus ook..).
Ze is erg onzeker en dat zou best eens kunnen komen omdat ze weinig echt zelfstandig mag doen. Waardoor ze dat ook niet kan..
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220685717
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 20:56 schreef Soury het volgende:

[..]
Nee hij zei dat hij dat wilden doen, maar het moest zo blijven. Maar misschien ook wel voor de camera zodat je ziet hoe het was.
Dat ging toch over de spijkers?

Vulva! Weer doorrrr!
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220685737
Eerlijke brave Hendrik: "Moet hard werken om die jongens een beetje voor te blijven."
pi_220685758
Haha, toch vind ik hier Steffi wel slim.
pi_220685779
Zo'n eiland in de keuken is echt overrated, zeker in een appartement. Hou die ruimte liever vrij voor een flinke eettafel.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220685784
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 21:07 schreef Soury het volgende:
Zo'n eiland in de keuken is echt overrated, zeker in een appartement. Hou die ruimte liever vrij voor een flinke eettafel.
Echt he, zo mee eens.
pi_220685790
Got mens, verf je plafond geel, heb je geen gezeur meer.
pi_220685793
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 21:07 schreef Soury het volgende:
Zo'n eiland in de keuken is echt overrated, zeker in een appartement. Hou die ruimte liever vrij voor een flinke eettafel.
Eens
Alleen die eilanden zijn een soort statussymbool heb ik het idee

Alleen het idee dat mensen er daadwerkelijk een avondje aan borrelen lijkt me klein. Je zit daar enkel om te kijken hoe een ander kookt en misschien om te ontbijten snel
pi_220685795
Oei een rook plafond, dat moet je eerst voorbehandelen anders is het morgen weer geel
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220685796
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 21:09 schreef Firuze60 het volgende:
Got mens, verf je plafond geel, heb je geen gezeur meer.
Haha dat roken tijdens het witten _O-
Ik zou zi pissig zijn als ik dat zou moeten witten
pi_220685811
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 21:09 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Eens
Alleen die eilanden zijn een soort statussymbool heb ik het idee

Alleen het idee dat mensen er daadwerkelijk een avondje aan borrelen lijkt me klein. Je zit daar enkel om te kijken hoe een ander kookt en misschien om te ontbijten snel
Ja precies en meestal is er dan nog ruimte voor een lullig rond eettafeltje, ik hou er van om aan de keukentafel te leven.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220685819
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 21:13 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja precies en meestal is er dan nog ruimte voor een lullig rond eettafeltje, ik hou er van om aan de keukentafel te leven.
Ja kun je ook gemakkelijker meer mensen kwijt. Het is gezelliger. Je zit op gelijke hoogte. Je kan de stijl en indeling aanpassen etc etc etc
pi_220685821
quote:
80s.gif Op donderdag 30 april 2026 21:09 schreef Soury het volgende:
Oei een rook plafond, dat moet je eerst voorbehandelen anders is het morgen weer geel
Dit was speciale isolerende verf. Dat was nog net te zien onder het merk dat was afgeplakt.
pi_220685824
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 21:04 schreef Firuze60 het volgende:
Haha, toch vind ik hier Steffi wel slim.
Nou, niet bijzonder.... dat is gewoon onderhandelen. Alleen moet ze daarna niet zo schijnheilig doen dat andere altijd oneerlijk zijn..
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220685826
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 21:13 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja precies en meestal is er dan nog ruimte voor een lullig rond eettafeltje, ik hou er van om aan de keukentafel te leven.
Ik heb nog een afgesloten jaren'60 keukentje en ben daar superblij mee, woon in een rijtje huizen waar alles al is doorgebroken.
  donderdag 30 april 2026 @ 21:15:34 #69
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220685828
quote:
2s.gif Op donderdag 30 april 2026 20:54 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Beetje flauw.... ik kan me voorstellen dat hij dat niet kan of zo. Het verbaasde me wel een beetje dat Kjim niet even die spulletjes weer terug ophingen.
Kan ook zo zijn dat de muur nog niet droog was he.
Drop you like an ill, bad habit
pi_220685830
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 21:14 schreef Elleska het volgende:

[..]
Dit was speciale isolerende verf. Dat was nog net te zien onder het merk dat was afgeplakt.
Ok dat was dan al bekend van te voren.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220685841
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 21:16 schreef Soury het volgende:

[..]
Ok dat was dan al bekend van te voren.
Dan nog, het steekt enorm af tegen de muren.
pi_220685854
Ik weet niet hoe bij jullie is, maar ik krijg steeds meer moeite met het feit dat de mensen die geholpen worden met een klusbusklus min of meer verplicht worden om hun zware verhaal te vertellen.

Zoals die Bianca zat te vissen bij die vrouw over dat ze vast wel een zwaar leven had oid en hoe ze daar op doorging :r
Echt respectloos :(
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220685857
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 21:17 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Dan nog, het steekt enorm af tegen de muren.
Ja dat wel :') Eén muur had een kleurtje. Maar misschien kan ze dat wel zelf nu ze het verschil ziet.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 30 april 2026 @ 21:19:36 #74
136 V.
Like tears in rain...
pi_220685860
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 21:09 schreef Firuze60 het volgende:
Got mens, verf je plafond geel, heb je geen gezeur meer.
Of bruin, net als je gebit.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_220685863
quote:
2s.gif Op donderdag 30 april 2026 21:19 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik weet niet hoe bij jullie is, maar ik krijg steeds meer moeite met het feit dat de mensen die geholpen worden met een klusbusklus min of meer verplicht worden om hun zware verhaal te vertellen.

Zoals die Bianca zat te vissen bij die vrouw over dat ze vast wel een zwaar leven had oid en hoe ze daar op doorging :r
Echt respectloos :(
Dat was echt Talpa kots.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')