Ja dat is waar... voor je het weet zeggen mensen dat je op tv voor gek staan met die klushulponzin.quote:
Nee hij zei dat hij dat wilden doen, maar het moest zo blijven. Maar misschien ook wel voor de camera zodat je ziet hoe het was.quote:Op donderdag 30 april 2026 20:54 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Beetje flauw.... ik kan me voorstellen dat hij dat niet kan of zo. Het verbaasde me wel een beetje dat Kjim niet even die spulletjes weer terug ophingen.
Ze is niet voor niks zo grijs.... Ergens vind ik het zielig (en dat bedoel ik nog serieus ook..).quote:Op donderdag 30 april 2026 20:53 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Mevrouw mono-toon. Ze lijkt mij aardig onder de plak van Menno, die hoeft maar een verkeerd woordje voor de camera te zeggen en ze krijgt in het donker op haar flikker.
Dat ging toch over de spijkers?quote:Op donderdag 30 april 2026 20:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee hij zei dat hij dat wilden doen, maar het moest zo blijven. Maar misschien ook wel voor de camera zodat je ziet hoe het was.
Echt he, zo mee eens.quote:Op donderdag 30 april 2026 21:07 schreef Soury het volgende:
Zo'n eiland in de keuken is echt overrated, zeker in een appartement. Hou die ruimte liever vrij voor een flinke eettafel.
Eensquote:Op donderdag 30 april 2026 21:07 schreef Soury het volgende:
Zo'n eiland in de keuken is echt overrated, zeker in een appartement. Hou die ruimte liever vrij voor een flinke eettafel.
Haha dat roken tijdens het wittenquote:Op donderdag 30 april 2026 21:09 schreef Firuze60 het volgende:
Got mens, verf je plafond geel, heb je geen gezeur meer.
Ja precies en meestal is er dan nog ruimte voor een lullig rond eettafeltje, ik hou er van om aan de keukentafel te leven.quote:Op donderdag 30 april 2026 21:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Eens
Alleen die eilanden zijn een soort statussymbool heb ik het idee
Alleen het idee dat mensen er daadwerkelijk een avondje aan borrelen lijkt me klein. Je zit daar enkel om te kijken hoe een ander kookt en misschien om te ontbijten snel
Ja kun je ook gemakkelijker meer mensen kwijt. Het is gezelliger. Je zit op gelijke hoogte. Je kan de stijl en indeling aanpassen etc etc etcquote:Op donderdag 30 april 2026 21:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja precies en meestal is er dan nog ruimte voor een lullig rond eettafeltje, ik hou er van om aan de keukentafel te leven.
Dit was speciale isolerende verf. Dat was nog net te zien onder het merk dat was afgeplakt.quote:Op donderdag 30 april 2026 21:09 schreef Soury het volgende:
Oei een rook plafond, dat moet je eerst voorbehandelen anders is het morgen weer geel
Nou, niet bijzonder.... dat is gewoon onderhandelen. Alleen moet ze daarna niet zo schijnheilig doen dat andere altijd oneerlijk zijn..quote:Op donderdag 30 april 2026 21:04 schreef Firuze60 het volgende:
Haha, toch vind ik hier Steffi wel slim.
Ik heb nog een afgesloten jaren'60 keukentje en ben daar superblij mee, woon in een rijtje huizen waar alles al is doorgebroken.quote:Op donderdag 30 april 2026 21:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja precies en meestal is er dan nog ruimte voor een lullig rond eettafeltje, ik hou er van om aan de keukentafel te leven.
Kan ook zo zijn dat de muur nog niet droog was he.quote:Op donderdag 30 april 2026 20:54 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Beetje flauw.... ik kan me voorstellen dat hij dat niet kan of zo. Het verbaasde me wel een beetje dat Kjim niet even die spulletjes weer terug ophingen.
Ok dat was dan al bekend van te voren.quote:Op donderdag 30 april 2026 21:14 schreef Elleska het volgende:
[..]
Dit was speciale isolerende verf. Dat was nog net te zien onder het merk dat was afgeplakt.
Dan nog, het steekt enorm af tegen de muren.quote:Op donderdag 30 april 2026 21:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ok dat was dan al bekend van te voren.
Ja dat welquote:Op donderdag 30 april 2026 21:17 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dan nog, het steekt enorm af tegen de muren.
Of bruin, net als je gebit.quote:Op donderdag 30 april 2026 21:09 schreef Firuze60 het volgende:
Got mens, verf je plafond geel, heb je geen gezeur meer.
Dat was echt Talpa kots.quote:Op donderdag 30 april 2026 21:19 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik weet niet hoe bij jullie is, maar ik krijg steeds meer moeite met het feit dat de mensen die geholpen worden met een klusbusklus min of meer verplicht worden om hun zware verhaal te vertellen.
Zoals die Bianca zat te vissen bij die vrouw over dat ze vast wel een zwaar leven had oid en hoe ze daar op doorging![]()
Echt respectloos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |