Bespeur ik sarcasme?quote:Op maandag 4 mei 2026 21:50 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Nee, hoe kom je daar nou bij?? En anders hadden we dat hier toch wel eerder benoemd??
Ik doe een Frankjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door RobertoCarlos op 04-05-2026 22:15:31 ]Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
Je zal maar de buurvrouw zijn van een Sonja, verschrikkelijk mens.quote:Op maandag 4 mei 2026 21:53 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik vind die Sonja ook wel vermoeiend.... tijdens de borrel met haar 3 koppel-vrienden zegt ze dat al het drama-gedoe zat is, en na het appje van Steffie dat ze stoppen met de gezamenlijke container gaat de Commandant Container zelf een rel schoppen dat ze de boete niet gaat betalen....
Wie is er nou een drama-queen??
Afgehaakt vanwege teveel spoliers... en romanties uit eten met zijn/haar/hunquote:Op maandag 4 mei 2026 21:53 schreef Firuze60 het volgende:
Waar is @:pmponer? Ik wil een compliment over mijn tussendooroplossinkje..
Vandaar ook dat ze met een camper rondreist...quote:Op maandag 4 mei 2026 21:55 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Je zal maar de buurvrouw zijn van een Sonja, verschrikkelijk mens.
Over teveel spoilers klagen is net zo erg als over het posten van vooruitkijkers zonder spoileren. Als Funda kijker heb ik recht op kijken en posten met spoilers..quote:Op maandag 4 mei 2026 21:55 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Afgehaakt vanwege teveel spoliers... en uit eten met zijn/haar/hun @:Menno partner
Zeker! En daar kan pmponer het mee doen! Girlpower!quote:Op maandag 4 mei 2026 21:59 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Over teveel spoilers klagen is net zo erg als over het posten van vooruitkijkers zonder spoileren. Als Funda kijker heb ik recht op kijken en posten met spoilers..
Die timmerman gebruikt elk stukje hout/gips/spaanplaat of wat dan ook. Die man zie je ook bijna altijd bezig, de enige keren dat ie zit is koffieleuten met de koffieleuters.quote:Op maandag 4 mei 2026 22:04 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik vraag me trouwens wel af waar Steffi en Gregoor dan hun afval gaan laten... Want dat past echt niet allemaal in en ondergrondse afvalcontainer... ook al snij je het in stukken
Ja klopt, hij werkt hard... hij werkt zelfs voor 2... Net zo'n type als Frank...quote:Op maandag 4 mei 2026 22:06 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Die timmerman gebruikt elk stukje hout/gips/spaanplaat of wat dan ook. Die man zie je ook bijna altijd bezig, de enige keren dat ie zit is koffieleuten met de koffieleuters.
Andere dingen doen, ik ben ook helemaal kwijt waar het over gaat eigenlijkquote:Op maandag 4 mei 2026 21:53 schreef Firuze60 het volgende:
Waar is @:pmponer? Ik wil een compliment over mijn tussendooroplossinkje..
Over voorrang krijgen van Friese loodgieters..quote:Op maandag 4 mei 2026 22:39 schreef pmponer het volgende:
[..]
Andere dingen doen, ik ben ook helemaal kwijt waar het over gaat eigenlijk
Ja was net terug aan het lezen, het is iig gelukt om een afspraak te krijgen. Complimenten !!quote:Op maandag 4 mei 2026 22:41 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Over voorrang krijgen van Friese loodgieters..
Dat wilde ik maar even horen, ja! Hoef ik niet iemand van de sokken te rijden op een regenboogzebrapad.quote:Op maandag 4 mei 2026 22:42 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ja was net terug aan het lezen, het is iig gelukt om een afspraak te krijgen. Complimenten !!
Wut, wat wordt er hier in mijn schoenen geschoven?quote:Op maandag 4 mei 2026 22:00 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Zeker! En daar kan pmponer het mee doen! Girlpower!
quote:Op maandag 4 mei 2026 22:44 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat wilde ik maar even horen, ja! Hoef ik niet iemand van de sokken te rijden op een regenboogzebrapad.
Nee dat zou ook lullig zijn, maar je vindt tegenwoordig maar weinig gebruikers van zo een zebrapad, iedereen is bang om voor homo uitgemaakt te worden (heb ik ergens gezien/gelezen)quote:Op maandag 4 mei 2026 22:44 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat wilde ik maar even horen, ja! Hoef ik niet iemand van de sokken te rijden op een regenboogzebrapad.
Menno zonder prik in zijn cola..quote:Op maandag 4 mei 2026 22:58 schreef pmponer het volgende:
[..]
[..]
Nee dat zou ook lullig zijn, maar je vindt tegenwoordig maar weinig gebruikers van zo een zebrapad, iedereen is bang om voor homo uitgemaakt te worden (heb ik ergens gezien/gelezen)
Geweldig hoor, smoesjes kan je verder brengen dan eerlijk zijn.quote:Op maandag 4 mei 2026 14:43 schreef Firuze60 het volgende:
Appje gekregen van de loodgieter, er staat een afspraak! Smoesje heeft gewerkt..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |