abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220716701
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 21:49 schreef V. het volgende:
Heeft die Steffi nou nepwimpers?
Nee joh, die zijn van nature zo aangegroeid.. _O-
  maandag 4 mei 2026 @ 21:51:27 #252
136 V.
Like tears in rain...
pi_220716708
quote:
2s.gif Op maandag 4 mei 2026 21:50 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Nee, hoe kom je daar nou bij?? En anders hadden we dat hier toch wel eerder benoemd??
Bespeur ik sarcasme?
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 4 mei 2026 @ 21:53:03 #253
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220716721
Ik vind die Sonja ook wel vermoeiend.... tijdens de borrel met haar 3 koppel-vrienden zegt ze dat al het drama-gedoe zat is, en na het appje van Steffie dat ze stoppen met de gezamenlijke container gaat de Commandant Container zelf een rel schoppen dat ze de boete niet gaat betalen....

Wie is er nou een drama-queen??
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220716726
Waar is @pmponer? Ik wil een compliment over mijn tussendooroplossinkje.. :D
  maandag 4 mei 2026 @ 21:55:08 #255
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220716735
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 21:51 schreef V. het volgende:

[..]
Bespeur ik sarcasme?
Ik doe een Frankje ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 10% gewijzigd door RobertoCarlos op 04-05-2026 22:15:31 ]
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220716738
quote:
2s.gif Op maandag 4 mei 2026 21:53 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik vind die Sonja ook wel vermoeiend.... tijdens de borrel met haar 3 koppel-vrienden zegt ze dat al het drama-gedoe zat is, en na het appje van Steffie dat ze stoppen met de gezamenlijke container gaat de Commandant Container zelf een rel schoppen dat ze de boete niet gaat betalen....

Wie is er nou een drama-queen??
Je zal maar de buurvrouw zijn van een Sonja, verschrikkelijk mens. :X
  maandag 4 mei 2026 @ 21:55:56 #257
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220716741
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 21:53 schreef Firuze60 het volgende:
Waar is @:pmponer? Ik wil een compliment over mijn tussendooroplossinkje.. :D
Afgehaakt vanwege teveel spoliers... en romanties uit eten met zijn/haar/hun :W @Menno partner
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
  maandag 4 mei 2026 @ 21:58:11 #258
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220716761
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 21:55 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Je zal maar de buurvrouw zijn van een Sonja, verschrikkelijk mens. :X
Vandaar ook dat ze met een camper rondreist... _O-
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220716768
quote:
2s.gif Op maandag 4 mei 2026 21:55 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Afgehaakt vanwege teveel spoliers... en uit eten met zijn/haar/hun @:Menno partner
Over teveel spoilers klagen is net zo erg als over het posten van vooruitkijkers zonder spoileren. Als Funda kijker heb ik recht op kijken en posten met spoilers.. :6
  maandag 4 mei 2026 @ 22:00:15 #260
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220716776
Trouwens: als S&B zo graag die man hadden willen helpen vanwege zijn moeilijke verhaal.. waarom zeggen ze dan niet dat ze dat na Het Blok nog een keer gaan doen?
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
  maandag 4 mei 2026 @ 22:00:59 #261
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220716780
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 21:59 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Over teveel spoilers klagen is net zo erg als over het posten van vooruitkijkers zonder spoileren. Als Funda kijker heb ik recht op kijken en posten met spoilers.. :6
Zeker! En daar kan pmponer het mee doen! Girlpower! ^O^
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
  maandag 4 mei 2026 @ 22:04:02 #262
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220716796
Ik vraag me trouwens wel af waar Steffi en Gregoor dan hun afval gaan laten... Want dat past echt niet allemaal in en ondergrondse afvalcontainer... ook al snij je het in stukken
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220716811
quote:
2s.gif Op maandag 4 mei 2026 22:04 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik vraag me trouwens wel af waar Steffi en Gregoor dan hun afval gaan laten... Want dat past echt niet allemaal in en ondergrondse afvalcontainer... ook al snij je het in stukken
Die timmerman gebruikt elk stukje hout/gips/spaanplaat of wat dan ook. Die man zie je ook bijna altijd bezig, de enige keren dat ie zit is koffieleuten met de koffieleuters.
  maandag 4 mei 2026 @ 22:09:24 #264
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220716828
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 22:06 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Die timmerman gebruikt elk stukje hout/gips/spaanplaat of wat dan ook. Die man zie je ook bijna altijd bezig, de enige keren dat ie zit is koffieleuten met de koffieleuters.
Ja klopt, hij werkt hard... hij werkt zelfs voor 2... Net zo'n type als Frank...
Daar heb ik op zich wel respect voor... Alhoewel dat ook wel voor een deel is hoe hij vanuit zijn beroep werkt...
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
  maandag 4 mei 2026 @ 22:39:31 #265
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220717073
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 21:53 schreef Firuze60 het volgende:
Waar is @:pmponer? Ik wil een compliment over mijn tussendooroplossinkje.. :D
Andere dingen doen, ik ben ook helemaal kwijt waar het over gaat eigenlijk
Drop you like an ill, bad habit
pi_220717110
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 22:39 schreef pmponer het volgende:

[..]
Andere dingen doen, ik ben ook helemaal kwijt waar het over gaat eigenlijk
Over voorrang krijgen van Friese loodgieters.. _O-
  maandag 4 mei 2026 @ 22:42:42 #267
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220717121
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 22:41 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Over voorrang krijgen van Friese loodgieters.. _O-
Ja was net terug aan het lezen, het is iig gelukt om een afspraak te krijgen. Complimenten !! :+
Drop you like an ill, bad habit
pi_220717132
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 22:42 schreef pmponer het volgende:

[..]
Ja was net terug aan het lezen, het is iig gelukt om een afspraak te krijgen. Complimenten !! :+
Dat wilde ik maar even horen, ja! Hoef ik niet iemand van de sokken te rijden op een regenboogzebrapad.
  maandag 4 mei 2026 @ 22:57:41 #269
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220717211
quote:
2s.gif Op maandag 4 mei 2026 22:00 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Zeker! En daar kan pmponer het mee doen! Girlpower! ^O^
Wut, wat wordt er hier in mijn schoenen geschoven?
Drop you like an ill, bad habit
  maandag 4 mei 2026 @ 22:58:53 #270
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220717223
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 22:44 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Dat wilde ik maar even horen, ja! Hoef ik niet iemand van de sokken te rijden op een regenboogzebrapad.
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 22:44 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Dat wilde ik maar even horen, ja! Hoef ik niet iemand van de sokken te rijden op een regenboogzebrapad.
Nee dat zou ook lullig zijn, maar je vindt tegenwoordig maar weinig gebruikers van zo een zebrapad, iedereen is bang om voor homo uitgemaakt te worden (heb ik ergens gezien/gelezen)
Drop you like an ill, bad habit
pi_220717243
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 22:58 schreef pmponer het volgende:

[..]
[..]
Nee dat zou ook lullig zijn, maar je vindt tegenwoordig maar weinig gebruikers van zo een zebrapad, iedereen is bang om voor homo uitgemaakt te worden (heb ik ergens gezien/gelezen)
Menno zonder prik in zijn cola.. _O-
  maandag 4 mei 2026 @ 23:02:14 #272
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220717270
Morgenvroeg weer even vooruit kijken
Eens even zien wat voor grappen en grollen Frank weer maakt.
Drop you like an ill, bad habit
  dinsdag 5 mei 2026 @ 08:23:17 #273
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220718217
Poah, gelukkig over de helft.

"Ik zeg niet dat jij niks kan, maar ...."

[ Bericht 47% gewijzigd door pmponer op 05-05-2026 09:08:47 ]
Drop you like an ill, bad habit
  dinsdag 5 mei 2026 @ 12:06:11 #274
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220719739
Nou, ik geloof dat ik ook maar eens mijn zware verhaal moet gaan vertellen aan mijn telefoon provider... :P :X
Anders maak ik natuurlijk geen schijn van kans... :s)
Moe nie gekker worre...


Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220719856
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 14:43 schreef Firuze60 het volgende:
Appje gekregen van de loodgieter, er staat een afspraak! Smoesje heeft gewerkt.. :D *O*
Geweldig hoor, smoesjes kan je verder brengen dan eerlijk zijn. ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')