abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220719883
quote:
2s.gif Op maandag 4 mei 2026 21:03 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Ja bizar... maar ja... die lag even niet in de buurt waar hij op dat moment aan het werk was.... dus ja...

En de reactie van het Bloemenkind nadat Heiko op bezoek kwam: 'zo, laten we nu eerst effe koffie gaan drinken'' _O- 8)7
Ongelofelijk toch? Dat mens zit vastgeplakt aan die stoel geloof ik. I.p.v. dat ze, op advies, de boel even op gaat ruimen biedt ze wéér koffie aan. :? Gelukkig was het antwoord van Sylvio iets verstandiger: lijkt me niet handig nu. :{w
pi_220719907
quote:
2s.gif Op maandag 4 mei 2026 21:21 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Eens, maar in dit geval hebben ze er zelf voor gekozen....
Het verbaast me dat ze gewoon nog 400 euro krijgen....
Is toch niet te vergelijken met die andere klussen? Dit was een enorme klus en niet te doen in enkele uurtjes. Je verwacht toch geen schutting plaatsen van 40 meter? :(
pi_220719928
quote:
2s.gif Op maandag 4 mei 2026 21:42 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
En wat denk je van het plafonnetje verven? :N
Of dat muurtje in de gang? }:|
  dinsdag 5 mei 2026 @ 13:33:33 #279
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220720362
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 12:40 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Is toch niet te vergelijken met die andere klussen? Dit was een enorme klus en niet te doen in enkele uurtjes. Je verwacht toch geen schutting plaatsen van 40 meter? :(
Nou die megaklus van vanavond gaat de deelnemers ook niet in de koude kleren zitten.
Drop you like an ill, bad habit
  dinsdag 5 mei 2026 @ 15:32:16 #280
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220721022
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 13:33 schreef pmponer het volgende:

[..]
Nou die megaklus van vanavond gaat de deelnemers ook niet in de koude kleren zitten.
Dit moet onder een spoiler :(
pi_220721386
quote:
8s.gif Op maandag 4 mei 2026 21:07 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik kan het niet meer aanzien die twee, muts Bianca zo voorovergebogen zittend met een potloodje moeilijk doen op haar mobiel. Sloffende Silvio waar geen sprankje energie in zit. Erger me kapot
Same, in de aflevering van vanavond is het ook weer kommer en kwel daar. Kan ook geen medelijden meer hebben met ze, en dan vooral niet met Flower. Snap ook niet waarom de wedstrijdleiding hen niet gewoon uit Het Blok zet, en nog meer waarom de mensen van casting dachten dat dit wel een goed koppel zou zijn voor het programma. Al snap ik helemaal niet waarom ze zich überhaupt hebben opgegeven, wat hadden ze gerookt toen ze dachten dat dit een goed idee was? :')
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  dinsdag 5 mei 2026 @ 17:06:31 #282
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220721553
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 16:28 schreef PeterKelder het volgende:

[..]
Same, in de aflevering van vanavond is het ook weer kommer en kwel daar. Kan ook geen medelijden meer hebben met ze, en dan vooral niet met Flower. Snap ook niet waarom de wedstrijdleiding hen niet gewoon uit Het Blok zet, en nog meer waarom de mensen van casting dachten dat dit wel een goed koppel zou zijn voor het programma. Al snap ik helemaal niet waarom ze zich überhaupt hebben opgegeven, wat hadden ze gerookt toen ze dachten dat dit een goed idee was? :')
Waar zijn we hier nou mee bezig? Continu zaken die onder een spoiler moeten gewoon neerplempen. :( :( :(
  dinsdag 5 mei 2026 @ 19:01:12 #283
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220722509
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 15:32 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Dit moet onder een spoiler :(
Ja want er wordt verschrikkelijk veel gespoiled.
Verder kan je als je de uitzendingen hebt gezien en wie welke klus heeft getrokken prima bedenken wat dat zou kunnen zijn.
Drop you like an ill, bad habit
  dinsdag 5 mei 2026 @ 19:19:27 #284
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220722625
quote:
16s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 19:01 schreef pmponer het volgende:

[..]
Ja want er wordt verschrikkelijk veel gespoiled.
Verder kan je als je de uitzendingen hebt gezien en wie welke klus heeft getrokken prima bedenken wat dat zou kunnen zijn.
Ah, vooruitbedenken. Omdat jij te beroerd bent om je aan de afspraak te houden. Ik moet zelf de verhaallijnen maar verzinnen. 8)7
  dinsdag 5 mei 2026 @ 19:31:06 #285
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220722719
Nou ik hoop dat je straks geniet van de uitzending en de reclames
Drop you like an ill, bad habit
pi_220723195
Ook al heb ik de uitzending al gezien, direct na die van gisteravond, vind ik het toch leuk om dan weer mee te kijken met de rechtstreekse kijkers. Moeten ze wel kijken, he, anders zit ik voor janboerefluitjes commentaar te leveren als een ander pas later gaat inhaken.. :(
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:21:43 #287
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220723385
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 20:08 schreef Firuze60 het volgende:
Ook al heb ik de uitzending al gezien, direct na die van gisteravond, vind ik het toch leuk om dan weer mee te kijken met de rechtstreekse kijkers. Moeten ze wel kijken, he, anders zit ik voor janboerefluitjes commentaar te leveren als een ander pas later gaat inhaken.. :(
Ik kijk ‘m morgen. Ik slaap straks :z
pi_220723412
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 20:21 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Ik kijk ‘m morgen. Ik slaap straks :z
Mooie boel.. :D
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:26:31 #289
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220723465
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 20:08 schreef Firuze60 het volgende:
Ook al heb ik de uitzending al gezien, direct na die van gisteravond, vind ik het toch leuk om dan weer mee te kijken met de rechtstreekse kijkers. Moeten ze wel kijken, he, anders zit ik voor janboerefluitjes commentaar te leveren als een ander pas later gaat inhaken.. :(
Hier kijken de dames Married at first sight.
Drop you like an ill, bad habit
pi_220723483
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 20:26 schreef pmponer het volgende:

[..]
Hier kijken de dames Married at first sight.
Daar ben bij afgehaakt, te tenenkrommend.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:28:00 #291
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220723493
Tja, ik ben niet alleen thuis en 1 tv :+
Ik kijk mee voor de drama
Drop you like an ill, bad habit
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:29:09 #292
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220723517
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 20:28 schreef pmponer het volgende:
Tja, ik ben niet alleen thuis en 1 tv :+
Ik kijk mee voor de drama
Mag jij Firuze vertellen wat er steeds komt. :+
pi_220723533
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 20:28 schreef pmponer het volgende:
Tja, ik ben niet alleen thuis en 1 tv :+
Ik kijk mee voor de drama
De laatste aflevering ga ik nog wel even kijken, maar het is dit seizoen nog saaier dan alle vorige.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:31:12 #294
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220723553
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 20:29 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Mag jij Firuze vertellen wat er steeds komt. :+
Oh dat ben ik al lang weer kwijt, zal morgenvroeg nog eens kijken ;)
Drop you like an ill, bad habit
pi_220723568
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 20:31 schreef pmponer het volgende:

[..]
Oh dat ben ik al lang weer kwijt, zal morgenvroeg nog eens kijken ;)
Hahaha, ik ben die aflevering van vanavond nu al vergeten. Vandaar zometeen even 'terug' kijken.
pi_220723582
Die eethoek van Bianca. :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:39:40 #297
136 V.
Like tears in rain...
pi_220723634
KOM UIT DIE KUTHOEK!!!
Ja inderdaad, V. ja.
pi_220723645
Ik snap trouwens niet dat wel mag, dat opstoken van spaanplaat op de stoep, zou eerder verwachten dat ze daar klachten over krijgen van de buurt ipv over de container.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:43:58 #299
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_220723676
Waarom is Steffie nu zo “boos” over die boete? Zij gooit spullen in de ondergrondse, maar er is nog geen boete. Wat is t probleem?
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:44:05 #300
168093 Soury
Squeek
pi_220723677
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 20:39 schreef V. het volgende:
KOM UIT DIE KUTHOEK!!!
Als je ziet dat de meeste de ruimtes bezemschoon hebben en zij zit maar in die hoek te zitten. Daar loopt mijn bloed van weg :X
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')