Ongelofelijk toch? Dat mens zit vastgeplakt aan die stoel geloof ik. I.p.v. dat ze, op advies, de boel even op gaat ruimen biedt ze wéér koffie aan.quote:Op maandag 4 mei 2026 21:03 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ja bizar... maar ja... die lag even niet in de buurt waar hij op dat moment aan het werk was.... dus ja...
En de reactie van het Bloemenkind nadat Heiko op bezoek kwam: 'zo, laten we nu eerst effe koffie gaan drinken''![]()
Is toch niet te vergelijken met die andere klussen? Dit was een enorme klus en niet te doen in enkele uurtjes. Je verwacht toch geen schutting plaatsen van 40 meter?quote:Op maandag 4 mei 2026 21:21 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Eens, maar in dit geval hebben ze er zelf voor gekozen....
Het verbaast me dat ze gewoon nog 400 euro krijgen....
Of dat muurtje in de gang?quote:Op maandag 4 mei 2026 21:42 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
En wat denk je van het plafonnetje verven?
Nou die megaklus van vanavond gaat de deelnemers ook niet in de koude kleren zitten.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 12:40 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Is toch niet te vergelijken met die andere klussen? Dit was een enorme klus en niet te doen in enkele uurtjes. Je verwacht toch geen schutting plaatsen van 40 meter?
Dit moet onder een spoilerquote:Op dinsdag 5 mei 2026 13:33 schreef pmponer het volgende:
[..]
Nou die megaklus van vanavond gaat de deelnemers ook niet in de koude kleren zitten.
Same, in de aflevering van vanavond is het ook weer kommer en kwel daar. Kan ook geen medelijden meer hebben met ze, en dan vooral niet met Flower. Snap ook niet waarom de wedstrijdleiding hen niet gewoon uit Het Blok zet, en nog meer waarom de mensen van casting dachten dat dit wel een goed koppel zou zijn voor het programma. Al snap ik helemaal niet waarom ze zich überhaupt hebben opgegeven, wat hadden ze gerookt toen ze dachten dat dit een goed idee was?quote:Op maandag 4 mei 2026 21:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kan het niet meer aanzien die twee, muts Bianca zo voorovergebogen zittend met een potloodje moeilijk doen op haar mobiel. Sloffende Silvio waar geen sprankje energie in zit. Erger me kapot
Waar zijn we hier nou mee bezig? Continu zaken die onder een spoiler moeten gewoon neerplempen.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 16:28 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Same, in de aflevering van vanavond is het ook weer kommer en kwel daar. Kan ook geen medelijden meer hebben met ze, en dan vooral niet met Flower. Snap ook niet waarom de wedstrijdleiding hen niet gewoon uit Het Blok zet, en nog meer waarom de mensen van casting dachten dat dit wel een goed koppel zou zijn voor het programma. Al snap ik helemaal niet waarom ze zich überhaupt hebben opgegeven, wat hadden ze gerookt toen ze dachten dat dit een goed idee was?
Ja want er wordt verschrikkelijk veel gespoiled.quote:
Ah, vooruitbedenken. Omdat jij te beroerd bent om je aan de afspraak te houden. Ik moet zelf de verhaallijnen maar verzinnen.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 19:01 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ja want er wordt verschrikkelijk veel gespoiled.
Verder kan je als je de uitzendingen hebt gezien en wie welke klus heeft getrokken prima bedenken wat dat zou kunnen zijn.
Ik kijk ‘m morgen. Ik slaap straksquote:Op dinsdag 5 mei 2026 20:08 schreef Firuze60 het volgende:
Ook al heb ik de uitzending al gezien, direct na die van gisteravond, vind ik het toch leuk om dan weer mee te kijken met de rechtstreekse kijkers. Moeten ze wel kijken, he, anders zit ik voor janboerefluitjes commentaar te leveren als een ander pas later gaat inhaken..
Hier kijken de dames Married at first sight.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 20:08 schreef Firuze60 het volgende:
Ook al heb ik de uitzending al gezien, direct na die van gisteravond, vind ik het toch leuk om dan weer mee te kijken met de rechtstreekse kijkers. Moeten ze wel kijken, he, anders zit ik voor janboerefluitjes commentaar te leveren als een ander pas later gaat inhaken..
Daar ben bij afgehaakt, te tenenkrommend.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 20:26 schreef pmponer het volgende:
[..]
Hier kijken de dames Married at first sight.
Mag jij Firuze vertellen wat er steeds komt.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 20:28 schreef pmponer het volgende:
Tja, ik ben niet alleen thuis en 1 tv
Ik kijk mee voor de drama
De laatste aflevering ga ik nog wel even kijken, maar het is dit seizoen nog saaier dan alle vorige.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 20:28 schreef pmponer het volgende:
Tja, ik ben niet alleen thuis en 1 tv
Ik kijk mee voor de drama
Oh dat ben ik al lang weer kwijt, zal morgenvroeg nog eens kijkenquote:Op dinsdag 5 mei 2026 20:29 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Mag jij Firuze vertellen wat er steeds komt.
Hahaha, ik ben die aflevering van vanavond nu al vergeten. Vandaar zometeen even 'terug' kijken.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 20:31 schreef pmponer het volgende:
[..]
Oh dat ben ik al lang weer kwijt, zal morgenvroeg nog eens kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je ziet dat de meeste de ruimtes bezemschoon hebben en zij zit maar in die hoek te zitten. Daar loopt mijn bloed van wegquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |