abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220546120
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_220546124
Dat getikt op die spuitjes 😂 ik ga stuk
pi_220546166
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 09:55 schreef Muisjeruisje het volgende:
Helemaal influencer hip! Tikkietikkietikkie Debbie is Helemaal hippie!!
pi_220546178
Ik denk dat Deb geïnspireerd is door ons met haar kleurplaat voor oma en opa 😜
pi_220546182
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 10:00 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
😂

Ben benieuwd wanneer ze weer begint met smakkende stories volliegen
pi_220546196
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 10:02 schreef Sstt1993 het volgende:
Ik denk dat Deb geïnspireerd is door ons met haar kleurplaat voor oma en opa 😜
Opa en oma krijgen toch wel ook iets met Debbie der hoofd erop toch? Die kleurplaat is extra... minimaal een kartonnen Debbie voor in de woonkamer
pi_220546198
Het valt me nog mee dat Debbie geen 'ik klets jullie bij' marathon doet naar het voorbeeld van haar bestie.
pi_220546226
quote:

[..]
Die is echt van lotje getikt 🫣
pi_220546231
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 09:55 schreef Muisjeruisje het volgende:
Hilarisch he?!
En die bril dan.. Hoe kan zij nou denken dat dat een leuke bril is voor haar hoofd. Ik kan me nog herinneren dat ik voor haar grote social media pauze al vaak zo moest lachen om die bril. Ze lijkt wel een uil met dat apparaat op dr kop.
En bij die kleurplaat van opa en oma kreeg ik ook gelijk flashbacks van die geweldige kleurplaten die hier toen werden gepost. Debbie in de elektrische rolstoel omringd door zonnebloemen met 3 droevig kijkende kindjes er omheen. Hopelijk krijgen we snel een update over de rolstoel. Waar is die? Zitten er nog mooie watermeloen stickers op? Is de accu alweer terecht?
Zo blij dat Debbie weer online is 😍
pi_220546266
Juud rijdt voor school vandaag. Is ze abuis met die hoge brandstofprijzen?
pi_220546274
Het is officieel, ik sta te goedgelovig ik de wereld. Ik had Debbie oprecht herstel gegund en erop gehoopt. Maar helaas bewijzen de story's sinds dat ze terug is alleen maar het tegendeel. De meid wil aandacht, niets meer en niets minder. Ik vraag me af of er voor die stop een interventie heeft plaatsgevonden.

Btw, waarom tikt zij tegen dat spuitje???

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 10:08 schreef Weerikier het volgende:

[..]
Hilarisch he?!
En die bril dan.. Hoe kan zij nou denken dat dat een leuke bril is voor haar hoofd. Ik kan me nog herinneren dat ik voor haar grote social media pauze al vaak zo moest lachen om die bril. Ze lijkt wel een uil met dat apparaat op dr kop.
En bij die kleurplaat van opa en oma kreeg ik ook gelijk flashbacks van die geweldige kleurplaten die hier toen werden gepost. Debbie in de elektrische rolstoel omringd door zonnebloemen met 3 droevig kijkende kindjes er omheen. Hopelijk krijgen we snel een update over de rolstoel. Waar is die? Zitten er nog mooie watermeloen stickers op? Is de accu alweer terecht?
Zo blij dat Debbie weer online is 😍
Ons Deb is het type mens dat meegaat in elke trend om relevant gevonden te worden. Niet kijken wat voor bril het beste bij haar hoofd past, maar gewoon de trend van het moment op dr hoofd zetten, of het er nu uitziet of niet.
pi_220546390
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2026 10:11 schreef funkyfabulous het volgende:
Het is officieel, ik sta te goedgelovig ik de wereld. Ik had Debbie oprecht herstel gegund en erop gehoopt. Maar helaas bewijzen de story's sinds dat ze terug is alleen maar het tegendeel. De meid wil aandacht, niets meer en niets minder. Ik vraag me af of er voor die stop een interventie heeft plaatsgevonden.

Ik denk dat Debbie er ff niet meer zo lekker uit kwam met dat long covid verhaal en die WMO hulp en dat het gewoon te heet onder haar voeten werd. Toen kwamen die super handige afval spuitjes op haar pad en heeft ze waarschijnlijk gedacht; ik ga lekker 3 maanden die troep spuiten en helemaal mooi en slank mijn return online maken en ondertussen zijn de meeste "haters" wel afgehaakt en kan ik mooi opnieuw beginnen met mijn sprookje waarin ik zelf de hoofdrol speel.
pi_220546399
quote:

[..]
Ons Deb is het type mens dat meegaat in elke trend om relevant gevonden te worden. Niet kijken wat voor bril het beste bij haar hoofd past, maar gewoon de trend van het moment op dr hoofd zetten, of het er nu uitziet of niet.

Dat ken ik echt enkel van films 🤣 heb het nog nooit echt iemand zien doen (ja een tikje maar niet deze hoeveelheid 🤣😂) dus denk dat ze het ook in films heeft gezien.
Ik moet ook ergens voor prikken zetten maar doe dit niet op beeld en niet met rond scharrelend kind.. full focus op medicatie
pi_220546437
Debbie tikt niet tegen de spuit, maar tegen de ampul, dat bovenste gedeelte (waar bij haar nog vloeistof zit) breek je af. Je wil dus niet dat daar nog vloeistof zit.
Dus voor een keer doet ze iets wat niet zo gek is 😉
Er zijn handigere manieren, maar ze wil vast geen ongevraagde tips 🫶
pi_220546449
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2026 10:10 schreef Maremare het volgende:
Juud rijdt voor school vandaag. Is ze abuis met die hoge brandstofprijzen?
Ze is 'even' naar Bels gereden voor benzine. Tel uit je winst 🤑
pi_220546454
Gelukkig mag MG over 2 maanden mee met AM op een uitje dat georganiseerd wordt door de vakantie consulente....

jemig.
pi_220546460
Natuurlijk kan Maarten prima voor zn eigen kinderen zorgen en waarschijnlijk vinden de kinderen en Maarten het wel lekker om niet gefilmd te worden.

Maar ik vind het een enorm egoïstische keuze van Am om weekenden lang achter elkaar weg te gaan puur voor zichzelf.

Zij doet echt heel veel voor zichzelf, staat echt niet in verhouding met wat Maarten allemaal doet. Zelfs op een doordeweekse dag doet hij effectief veel meer dan Am.

En ondertussen krijgt ze het ook nog voor elkaar om hem neer te zetten als een of andere incompetente huisman. Ze praat nooit met liefde over hem, het zijn altijd aanmerkingen.
pi_220546468
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2026 10:25 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Debbie tikt niet tegen de spuit, maar tegen de ampul, dat bovenste gedeelte (waar bij haar nog vloeistof zit) breek je af. Je wil dus niet dat daar nog vloeistof zit.
Dus voor een keer doet ze iets wat niet zo gek is 😉
Er zijn handigere manieren, maar ze wil vast geen ongevraagde tips 🫶
Daarna doet ze het in die spuit en tikt ze tegen de spuit... die ampul slaat ze ook paar keer op tafel
pi_220546482
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 10:27 schreef Lodelie het volgende:
Natuurlijk kan Maarten prima voor zn eigen kinderen zorgen en waarschijnlijk vinden de kinderen en Maarten het wel lekker om niet gefilmd te worden.

Maar ik vind het een enorm egoïstische keuze van Am om weekenden lang achter elkaar weg te gaan puur voor zichzelf.

Zij doet echt heel veel voor zichzelf, staat echt niet in verhouding met wat Maarten allemaal doet. Zelfs op een doordeweekse dag doet hij effectief veel meer dan Am.

En ondertussen krijgt ze het ook nog voor elkaar om hem neer te zetten als een of andere incompetente huisman. Ze praat nooit met liefde over hem, het zijn altijd aanmerkingen.
Als Maarten het in zijn hoofd haalt om een keer iets voor zichzelf te doen dan moet hij zsm terug zijn, voor de koffie nog het liefst.
I can't help it, if I'm lucky
pi_220546500
Am is zo simpel, in haar promotie praatje noemt de hun cruise "echt een grote klus".

13 man op een cruise zetten is geen grote klus als dat je werk is. Ze is echt wereldvreemd deze vrouw.

Ik kan me wel voorstellen dat iets voor Am organiseren een irritante klus is, aangezien je iedere minuut moet plannen en alles moet uitkauwen. Ze kan nog niet zelf een koffietentje vinden.
pi_220546504
AM is totaal niet zo vrij als ze ieder doet laten denken. Ze zorgt dat h et ieder aan niks ontbreekt voordat ze weg gaat en doet zelf extra taken zodat zij minder schuldgevoel ervaart.
Uiteraard is dit voor Maarten geen probleem, jammer dat AM er een probleem van maakt en wederom een 'how can i make this about me' post plaatst.
pi_220546509
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 10:32 schreef Ouder1980-3de het volgende:
AM is totaal niet zo vrij als ze ieder doet laten denken. Ze zorgt dat h et ieder aan niks ontbreekt voordat ze weg gaat en doet zelf extra taken zodat zij minder schuldgevoel ervaart.
Uiteraard is dit voor Maarten geen probleem, jammer dat AM er een probleem van maakt en wederom een 'how can i make this about me' post plaatst.
Volgens AM moppert Maarten wel hoor over de vele weekenden die ze weg was ivm signeren enzo
pi_220546514
AM, de fantastische planner, kan zelf nog geen nachtje weg met haar man plannen.. Net als een weekendje Londen met (schoon)dochters en 3 dagen Noorwegen met haar (omgekochte) zoon. Dat moet een of andere reis consulent regelen want is allemaal heel ingewikkeld natuurlijk.
pi_220546537
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 10:34 schreef Weerikier het volgende:
AM, de fantastische planner, kan zelf nog geen nachtje weg met haar man plannen.. Net als een weekendje Londen met (schoon)dochters en 3 dagen Noorwegen met haar (omgekochte) zoon. Dat moet een of andere reis consulent regelen want is allemaal heel ingewikkeld natuurlijk.
Nou ja je ziet het resultaat als ze zelf een vakantie bedenkt (Frankrijk met 13/14 man vorige zomer)
pi_220546549
MG is begonnen aan zijn weektaak.

AM behandeld hem als kleuter🙄
pi_220546657
Sorry maar zo goed vind ik Debbie er niet uit zien. Ze heeft enorme wallen onder haar ogen en ik zie de "manische blik" ook weer.
pi_220546699
quote:

[..]

Nou dat ik wou het net komen schrijven.
Heeft ze 3 maanden na kunnen denken over wat ze verder met haar leven wil, want teveel negativiteit .
En dan kom je met een post over bit b12 prikken, zit je dom de camera te installeren om vervolgens met een vreemde blik als een
Malle op een spuitje te tikken.
Denkt ze dat dat content is of zo?
Wie heeft er interesse in mijn filmpje als ik morgen mijn spuit zet🤣😅
Net als dat filmpje met dat boek lezen,zie har gek doen met dat hoofd.
En euhhh waar is Roy?
Heeft ie het pand verlaten?
pi_220546714
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 10:46 schreef Applepony het volgende:
Sorry maar zo goed vind ik Debbie er niet uit zien. Ze heeft enorme wallen onder haar ogen en ik zie de "manische blik" ook weer.
Ze ziet er ongezond uit vind ik ook, maar goed als je zo ziek bent als zij zegt lijkt mij het sowieso ongezond om afval medicatie te spuiten.
Tsja we gaan het zien
pi_220546720
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 10:50 schreef Henrike het volgende:

[..]
Nou dat ik wou het net komen schrijven.
Heeft ze 3 maanden na kunnen denken over wat ze verder met haar leven wil, want teveel negativiteit .
En dan kom je met een post over bit b12 prikken, zit je dom de camera te installeren om vervolgens met een vreemde blik als een
Malle op een spuitje te tikken.
Denkt ze dat dat content is of zo?
Wie heeft er interesse in mijn filmpje als ik morgen mijn spuit zet🤣😅
Net als dat filmpje met dat boek lezen,zie har gek doen met dat hoofd.
En euhhh waar is Roy?
Heeft ie het pand verlaten?
Roy zit een boek te lezen vol verbazing en herkenning over zijn 8 jarige puber!
pi_220546728
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 10:20 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Dat ken ik echt enkel van films 🤣 heb het nog nooit echt iemand zien doen (ja een tikje maar niet deze hoeveelheid 🤣😂) dus denk dat ze het ook in films heeft gezien.
Ik moet ook ergens voor prikken zetten maar doe dit niet op beeld en niet met rond scharrelend kind.. full focus op medicatie
Dat getik op die ampul hoeft ook niet hoor, soms 1 keer bovenaan en zeker niet zo hard.
En als ze de naald eerst naar beneden in de huls drukt hoeft ze niet zo overdreven de lucht eruit te tikken, die tikt ze er zelf eerst in.
pi_220546787
AM laat zich graag verrassen door de reismevrouw, laat me niet lachen 🤣🤣🤣 Zelfs haar reisjes moeten van minuut tot minuut gepland worden. Waar ze koffie drinken, waar ze eten, hoe lang elke bezienswaardigheid bekeken mag worden en hoe lang ze er over mogen doen om van A naar B te komen.

Ben benieuwd waar ze nu weer zo nodig heen moet met die Mirjam, zal ook wel weer gesponsord zijn. En Maarten mag haar reclame afdraaien bij een première in Blijdorp, zou ik hartelijk voor bedanken als ik hem was. AM haar hebberigheid wordt met de week erger en heel het gezin moet er in mee.
pi_220546801
🤣🤣🤣 ik lach mij rot om Debby en haar B12 injectie klaarmaken. Oh my god.verdrijft ze geesten uit het spuitje met het getik.
Wat een afgang dit. Ik zou zo graag ff willen laten zien hoe dit echt moet en dan jas ik em gelijk in haar bil. Zo Debby hier heb je je aandacht. Met je 48 uurs b12 🤣🤣🤣🤣

Waarom is zij weggegaan ?
Ze gaat vrolijk door met onzin posten.waar ze geeindigd is, begint ze weer. Oke oke ze gaat eerder stoppen op de avond met haar onzin.🤣

Welkom terug Debby we hebben niks gemist het was wel heerlijk rustig.
Wanneer gaan jij en Annie een weekendje weg want annie jankt de laatste dgn als een klein kind in haar story's Denk dat ze volgend weekend vast tijd voor je heeft.
pi_220546805
Ik heb soms best moeite om alle vloeistof uit de kop van de B12 ampul te krijgen, dus ik zit ook wel eens als een achterlijke te tikken. Alleen ik film het niet. Haha!

Heeft Milou een pyjamabroek aan?
pi_220546867
Kijk Maarten nou lekker gaan met zijn weektaakje! Als hij netjes stof heeft gezogen mag hij zo koffie drinken met zijn vrouw.
Welke vent laat zich nou zo voor lul zetten online? Echt, ik snap niet dat je dit als man oke vindt. Weektaak.. Dat hebben kleine kinderen op de basisschool.
pi_220546884
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 10:52 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Roy zit een boek te lezen vol verbazing en herkenning over zijn 8 jarige puber!
Over zijn 30jarige puber bedoel je 🫣
  vrijdag 10 april 2026 @ 11:16:37 #36
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_220546896
Maarten doet zijn weektaak... die ik zo fijn in de planner heb gezet. Zij krijgt error als iedereen niet exact doet wat er in de planner staat. Zou ze ook erin zetten wanneer ze moet poepen?
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_220546913
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 11:04 schreef Jenn1806 het volgende:
AM laat zich graag verrassen door de reismevrouw, laat me niet lachen 🤣🤣🤣 Zelfs haar reisjes moeten van minuut tot minuut gepland worden. Waar ze koffie drinken, waar ze eten, hoe lang elke bezienswaardigheid bekeken mag worden en hoe lang ze er over mogen doen om van A naar B te komen.

Ben benieuwd waar ze nu weer zo nodig heen moet met die Mirjam, zal ook wel weer gesponsord zijn. En Maarten mag haar reclame afdraaien bij een première in Blijdorp, zou ik hartelijk voor bedanken als ik hem was. AM haar hebberigheid wordt met de week erger en heel het gezin moet er in mee.
Misschien dat de reisorganisatievrouw de planning van de signeersessies van de plangoeroe op zich kan nemen. Komt ze wèl op tijd, met genoeg tijd tussen winkel en parkeerplaats.
pi_220546958
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 10:28 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Daarna doet ze het in die spuit en tikt ze tegen de spuit... die ampul slaat ze ook paar keer op tafel
Zo ver had ik niet gekeken 😂 dus ff teruggekeken, maar dat tikken tegen die spuit slaat idd nergens op, want de lucht zit bovenin de spuit 🤷‍♀️

Is echt voor de bühne, beetje interessant lopen doen
pi_220546975
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 11:07 schreef Miepje77 het volgende:

Dat idee kreeg ik ook bij het zien van die broek. De kleur vind ik ook echt een voorjaars pyama kleurtje
pi_220547081
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 11:26 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Dat idee kreeg ik ook bij het zien van die broek. De kleur vind ik ook echt een voorjaars pyama kleurtje
Iemand hier noemde dit eerder Milou haar plastic bubbeltjes broek 🤭
pi_220547100
quote:

[..]
Iemand zei Debbie? Ik ben in shock ze is terug! Ik had dr gemist 🤣😁
pi_220547106
Maar hoe komt Am erbij dat die meiden naar BTS gaan? Die komen alleen 1 en 2 juli in België 😅
pi_220547114
Ik had een drukke week, dus ik zie de terugkeer van Deb nu pas; late 2 the partyyy
pi_220547116
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 11:51 schreef Moppie1982 het volgende:
Maar hoe komt Am erbij dat die meiden naar BTS gaan? Die komen alleen 1 en 2 juli in België 😅
cover band?
pi_220547120
Zegt ze nu eigenlijk dat b12 de oplossing is van al dat gezeur de afgelopen jaren?
  vrijdag 10 april 2026 @ 11:54:01 #46
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220547121
Ben toch heel benieuwd wat AM dit weekend gaat doen.
pi_220547124
Ze ziet er wel goed uit trouwens.. Eerlijk is eerlijk
pi_220547125
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2026 11:23 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Zo ver had ik niet gekeken 😂 dus ff teruggekeken, maar dat tikken tegen die spuit slaat idd nergens op, want de lucht zit bovenin de spuit 🤷‍♀️

Nee dat beetje uit de punt van de ampul los tikken daar had je mij ook niet over gehoord hoor... zo moeilijk doe ik nou ook weer niet 😂🤣 dit probleem kent iedereen denk ik wel die met dit soort ampullen heeft moeten klooien
Maar dat getik op die spuit alsof ze in een slechte Franse ziekenhuis film speelt 🤣😂 getikt is het zeker
pi_220547137
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 11:51 schreef Moppie1982 het volgende:
Bioscoop. Concertregistratie. Mijn meiden gaan ook.
pi_220547169
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 11:53 schreef Iris2.0 het volgende:
Zegt ze nu eigenlijk dat b12 de oplossing is van al dat gezeur de afgelopen jaren?
Niet helemaal.. maar wel beetje.. ze zegt al 13 jaar b12 te kort te hebben "maar dat is heel complex" en dat LC haar zeg maar verder genekt heeft.. dus nu een jaar b12 prikken en dan is alles over!
pi_220547173
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 11:56 schreef Manuela007 het volgende:

[..]
Dacht dat dit de 18e was? 🤔
(Mijn meiden wilde ook maar we zitten dan in vliegtuig... balen als ik het verkeerd gezien heb)
pi_220547181
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 12:03 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Nee, morgen ook. Ik snap vooral niet waarom Maarten zou moeten brengen. Ik zou ze (heb ook een 12-jarige) gewoon zelf laten gaan (fiets of ov).
pi_220547190
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 12:05 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Nee, morgen ook. Ik snap vooral niet waarom Maarten zou moeten brengen. Ik zou ze (heb ook een 12-jarige) gewoon zelf laten gaan (fiets of ov).
🫣😱 ik ga gehaat worden 😂🤣 even snel googlen maar is vast niets nergens meer te vinden
pi_220547252
quote:
Ik heb soms best moeite om alle vloeistof uit de kop van de B12 ampul te krijgen, dus ik zit ook wel eens als een achterlijke te tikken. Alleen ik film het niet. Haha!

Offtopic
Een ongevraagde voor jou: schuif de ampul hard over een glad oppervlak heen en weer dan zakt de vloeistof snel(ler) naar beneden. Werkt bij mij altijd.
pi_220547292
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2026 12:03 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
(Mijn meiden wilde ook maar we zitten dan in vliegtuig... balen als ik het verkeerd gezien heb)
Mijn meiden gaan de 18e, het was twee zaterdagen geloof ik.
pi_220547411
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 10:51 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ze ziet er ongezond uit vind ik ook, maar goed als je zo ziek bent als zij zegt lijkt mij het sowieso ongezond om afval medicatie te spuiten.
Tsja we gaan het zien
Ik las hier dat ze weer terug was, naar aanleiding daarvan even gaan kijken. Maar vind haar er inderdaad slecht uitzien, die foto in de post oké, maar de stories ziet ze er echt niet gezond uit 😕
pi_220547415
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 11:56 schreef Manuela007 het volgende:

[..]
Aah dat is wat anders dan wat zij zegt 😅
pi_220547441
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 12:05 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Nou idd dacht concert in bijv Ahoy dan zou ik het snappen maar idd fiets
pi_220547454
Dbm leest echt niet mee hoor (typt wel gewoon letterlijk over wat hier geroepen word)
Dus .... nee dit gedrag van geen zin en te moe ervoor enzo is niet autisme... het is gewoon hoe jij bent! Als je echt gemotiveerd bent zou je juist daar veel voor willen doen! Zeker in het begin.. pas later word het lastiger om gemotiveerd te blijven
pi_220547477
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 12:27 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Aah dat is wat anders dan wat zij zegt 😅
Niet helemaal... het is een bts concert.. maar in een bioscoop
pi_220547479
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 12:28 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Dbm leest echt niet mee hoor (typt wel gewoon letterlijk over wat hier geroepen word)
Dus .... nee dit gedrag van geen zin en te moe ervoor enzo is niet autisme... het is gewoon hoe jij bent! Als je echt gemotiveerd bent zou je juist daar veel voor willen doen! Zeker in het begin.. pas later word het lastiger om gemotiveerd te blijven
Ik zeg al een tijdje dat ik niet geloof dat haar “vriendin” meeleest, zie namelijk ook geen vriendinnen bij haar!

Gelijk op alles de autisme diagnose plakken! Wat een meid
pi_220547486
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 12:30 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Niet helemaal... het is een bts concert.. maar in een bioscoop
Ja ik snap het maar het is toch anders minder druk , wij zijn toen naar stray kids in de arena gegaan dat was heel wat anders dan de straykids tour in de bios
pi_220547488
quote:
Hoe zij praat over ‘die groep’ is gewoon denigrerend! De autisten groep, mijn hemel. Stel, iemand uit die groep leest dit, dan voel je je toch belachelijk gemaakt? Raar mens!
pi_220547531
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 12:30 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Ik zeg al een tijdje dat ik niet geloof dat haar “vriendin” meeleest, zie namelijk ook geen vriendinnen bij haar!

Gelijk op alles de autisme diagnose plakken! Wat een meid
Echt.. al je slechte eigenschappen "kan ik niets aan doen autisme " 🤦‍♂️
Smoesjes om je verantwoordelijkheid niet te hoeven nemen
pi_220547604
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 12:03 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Niet helemaal.. maar wel beetje.. ze zegt al 13 jaar b12 te kort te hebben "maar dat is heel complex" en dat LC haar zeg maar verder genekt heeft.. dus nu een jaar b12 prikken en dan is alles over!
Een waar Mirakel
pi_220547645
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 12:31 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Ja ik snap het maar het is toch anders minder druk , wij zijn toen naar stray kids in de arena gegaan dat was heel wat anders dan de straykids tour in de bios
Ja ok maar ze zegt niet dat ze naar een bts concert in bv de arena gaat.. ze gaan naar een bts concert.. dus wat ze zegt klopt wel dat de ervaring anders is klopt ook maar leuk dat ze met zijn 2en gaan 🤣 lekker los met een zaal hysterische pubers is leuker zonder ouders
pi_220547758
quote:
En een echte autist verschuilt zich niet achter de diagnose autisme. Of misbruikt de diagnose als excuus.
pi_220547762
Bedankt voor de beterschapswensen ❤
Dat debiele gedoe met Debbie en haar spuiten. Ik heb nu van die trombosespuiten en ik vind dat echt vreselijk. Geen cel in mijn lichaam die denkt: laten we dat gaan filmen. Wat moet je in hemelsnaam mankeren om dat zo te filmen en te delen?!

Volgt iemand hier Charlotte Hoeboer? Ik zat net haar laatste vlog te kijken en daarin vertelt ze dat iemand tegen haar heeft gezegd dat er in Hoorn over haar gepraat wordt. Vooral over dat ze zo veel huilt in haar vlogs (wat ook echt zo is). Ze had die informatie liever niet gehad? Nou zo blijven die fluflu’s dus lekker delulu.
pi_220547786
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 12:48 schreef tulpje19 het volgende:
Bedankt voor de beterschapswensen ❤
Dat debiele gedoe met Debbie en haar spuiten. Ik heb nu van die trombosespuiten en ik vind dat echt vreselijk. Geen cel in mijn lichaam die denkt: laten we dat gaan filmen. Wat moet je in hemelsnaam mankeren om dat zo te filmen en te delen?!

Volgt iemand hier Charlotte Hoeboer? Ik zat net haar laatste vlog te kijken en daarin vertelt ze dat iemand tegen haar heeft gezegd dat er in Hoorn over haar gepraat wordt. Vooral over dat ze zo veel huilt in haar vlogs (wat ook echt zo is). Ze had die informatie liever niet gehad? Nou zo blijven die fluflu’s dus lekker delulu.
Delulu fluflu klinkt ook als een brainrot hahahaha.
pi_220547790
Debbie mag haar vliegenkleefding ook wel weer ophangen. Werd afgeleid door de vlieg die achter haar langs vloog
pi_220547793
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2026 12:51 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Delulu fluflu klinkt ook als een brainrot hahahaha.
🤣🤣🤣 kan iemand daar een plaatje van maken?
pi_220547807
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 10:20 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
De vloeistof moet uit de bovenkant. Ik moet ook wel eens vaker tikken bij deze vloeistof. Maar niet zo vaak. Nu ziet het er vooral onbeholpen uit en alsof ze al lang niet zelf heeft gedaan
pi_220547817
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2026 12:15 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Offtopic
Een ongevraagde voor jou: schuif de ampul hard over een glad oppervlak heen en weer dan zakt de vloeistof snel(ler) naar beneden. Werkt bij mij altijd.
Tnx voor de tip!
pi_220547827
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2026 11:48 schreef Earring het volgende:

[..]
Iemand hier noemde dit eerder Milou haar plastic bubbeltjes broek 🤭
It was me. Ik vind hem ook wel op de bodem van m’n zwembad lijken. Hoe dan ook, niet iets wat je buiten de deur wil dragen toch? 😂
pi_220547848
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 12:54 schreef tulpje19 het volgende:

[..]
Mijn chatgpt maakt dit:

In creamy uiteraard.
pi_220547853
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 12:54 schreef tulpje19 het volgende:

[..]
Never mind, lukt me niet om een plaatje te plakken.
pi_220547860
quote:
17s.gif Op vrijdag 10 april 2026 12:58 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
De vloeistof moet uit de bovenkant. Ik moet ook wel eens vaker tikken bij deze vloeistof. Maar niet zo vaak. Nu ziet het er vooral onbeholpen uit en alsof ze al lang niet zelf heeft gedaan
We hebben het over het tikken tegen de spuit he 😉 dat het uit het dopje van de ampul moet snappen we allemaal (al doet ze dat ook wel komisch heftig... maar goed die snappen we ergens nog)
pi_220547863
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2026 13:08 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Mijn chatgpt maakt dit:
[ afbeelding ]
In creamy uiteraard.
🤣🤣🤣🤣 thanks
pi_220547864
Aanpassing link e.d.
pi_220547876
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 13:12 schreef tulpje19 het volgende:

[..]
Oh deze kan ik niet zien
Zou je de link willen weghalen? Lukt niet om hem te plaatsen.
pi_220547893
AM wil het liefst een tripje waarbij alles uitgestippeld is en zij alleen haar koffer maar hoeft te pakken. Misschien kan AM het plekje van DBM beter in nemen in dat ‘ene groepje’.
pi_220547902
Ja DBM we doen allemaal wel eens iets met frisse tegenzin. Maar jij loopt al de hele week te zeiken over deze 'autistengroep'. Diegene die ik ken die ook naar zo'n 'autistengroep' ging vond het ook spannend, maar was vooral blij hulp te krijgen.
pi_220547922
Sanneke wordt lichtelijk desperate voor die Efteling trip hè. Tot aan toe dat de 1jarige nu al YouTube filmpjes aanzet.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_220547932
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 13:11 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
We hebben het over het tikken tegen de spuit he 😉 dat het uit het dopje van de ampul moet snappen we allemaal (al doet ze dat ook wel komisch heftig... maar goed die snappen we ergens nog)
Het tikken tegen de spuit is ook niet heel gek in haar geval. Ze moet toch alle lucht eruit krijgen die ze er zelf in heeft geschud en vervolgens de ampul op tafel mepte 😂. In de reacties benoemt ze nog even weer dat ze afgestudeerd vig-er is. Nou meid, die doen dat niet zo hoor.
pi_220547947
Jeanine van Bzzonder gaat een boek schrijven. Over moederschap en gezin.
Bij GrowingStories, een uitgeverij gericht op boeken over persoonlijke groei en inspiratie.
Ze is vast beter in taal dan AM maar een boek schrijven? En hoe interessant is haar gezin? Want ik begrijp dat het niet specifiek over Joas gaat.
pi_220547979
Ik zet mijn b12 niet zelf, dat doe de assistente bij de huisarts. Die tikt ook wel eens tegen de spuit, maar niet zo hysterisch als Debbie. Maar acteurs vergroten alles uit natuurlijk. Anders zien de toeschouwers op de achterste rij het niet.
pi_220547992
quote:
17s.gif Op vrijdag 10 april 2026 13:23 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Het tikken tegen de spuit is ook niet heel gek in haar geval. Ze moet toch alle lucht eruit krijgen die ze er zelf in heeft geschud en vervolgens de ampul op tafel mepte 😂. In de reacties benoemt ze nog even weer dat ze afgestudeerd vig-er is. Nou meid, die doen dat niet zo hoor.
Een beetje lucht is niet dodelijk, in voorverpakte spuiten zit altijd een luchtbel die je laat zitten.

Zij doet het echt voor het interessant doen; kijk eens hoe veel verstand ik hier van heb!
pi_220548006
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 13:21 schreef RipCity het volgende:
Sanneke wordt lichtelijk desperate voor die Efteling trip hè. Tot aan toe dat de 1jarige nu al YouTube filmpjes aanzet.
Het is een heel slim kind. Weer een overeenkomst met de fluflu’s die hier worden besproken.
pi_220548019
Mijn_geldzaken vraagt wat je zou doen wanneer je structureel 500 euro p/m meer zou hebben. Zij zou dan o.a. iets luxere boodschappen doen, meer bio.

Wat houdt haar tegen om dit nu te doen? Het is niet zo dat zij op haar uitgaven moeten letten.
pi_220548027
quote:
17s.gif Op vrijdag 10 april 2026 13:23 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Toch knap dat ze afgestudeerd is.. dat was ze voorheen niet.. dus moet in de 3 maanden gebeurt zijn 🤣
Over die studie zijn ook al 100 verhalen vertelt..
Zo is ze gestopt om met Roy naar Liverpool te gaan, is ze gestopt omdat ze andere interesses had... heeft ze een keer laten zien dat ze van haar moeder een doos oude schoolspullen kreeg waaronder haar verpleegkundige werkboek.. ze was toen duidelijk niet verder gekomen dan hoofstuk 1 en het was een nti opleiding (verder niets mis mee natuurlijk maar ze is niet echt ergens in dienst geweest of heeft een echte school bezocht ervoor)

Maar nu heeft ze ineens diploma's 🤣👌 ze heeft zelfs in de thuiszorg gewerkt 🤣
Toen ze begon met prikken moest de buurvrouw haar komen helpen omdat ze het nog nooit gedaan had en nu blijkt ze gewoon een pro te zijn

Die vrouw is nog geen 2 dagen terug en hangt nu al weer te bungelen in haar web van verzinsels
pi_220548043
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2026 13:34 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Een beetje lucht is niet dodelijk, in voorverpakte spuiten zit altijd een luchtbel die je laat zitten.

Zij doet het echt voor het interessant doen; kijk eens hoe veel verstand ik hier van heb!
Mij is ooit vertelt dat een luchtbel alleen een probleem kan zijn als het direct in de aderen gespoten word.. en dat is niet het geval bij de b12
pi_220548066
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 13:41 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Toch knap dat ze afgestudeerd is.. dat was ze voorheen niet.. dus moet in de 3 maanden gebeurt zijn 🤣
Zo is ze gestopt om met Roy naar Liverpool te gaan, is ze gestopt omdat ze andere interesses had... heeft ze een keer laten zien dat ze van haar moeder een doos oude schoolspullen kreeg waaronder haar verpleegkundige werkboek.. ze was toen duidelijk niet verder gekomen dan hoofstuk 1 en het was een nti opleiding (verder niets mis mee natuurlijk maar ze is niet echt ergens in dienst geweest of heeft een echte school bezocht ervoor)

Toen ze begon met prikken moest de buurvrouw haar komen helpen omdat ze het nog nooit gedaan had en nu blijkt ze gewoon een pro te zijn

Die vrouw is nog geen 2 dagen terug en hangt nu al weer te bungelen in haar web van verzinsels
Ze had die 3 maanden beter kunnen gebruiken om haar sprookjes enigszins op elkaar af te stemmen. Dan was ze wellicht niet binnen 3 dagen weer compleet door de mand gevallen.
Dus Debbie, neem maar weer een pauze en zorg dat je leugens van betere kwaliteit zijn als je een wederopstanding doet.
pi_220548122
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 13:37 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Het is een heel slim kind. Weer een overeenkomst met de fluflu’s die hier worden besproken.
Ik vraag me dan toch af van wie hij dat slimme zou moeten hebben.
pi_220548124
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 13:37 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Hij “loopt” ontzettend voor op andere kinderen hè ☺hij gaf met een maand of zes ook al aan dat dierentuinen stom zijn, en het is een echt binnenkind ✅ Dat riep Sanneke ook al voor hij een jaar was.

Dus wat doe je dan, lekker uitleggen hoe YouTube werkt aan je dreumes in plaats van een koe bekijken en lekker samen na doen op de kinderboerderij.

Je zou ook een maandje iets minder kunnen uitgeven aan je boodschappen en je rommelmeuk wat het nieuwe hol wordt binnen gezeuld… maar dat zou natuurlijk een gekke gedachte zijn😅
pi_220548154
Wat een grap dat Sofie het nu op haar kinderen gooit. Alsof Junior snapt dat vakantie houden in Spanje iets anders is dan naar een Spaanse school gaan is. Het zijn de kinderen die het willen... ik denk dat ze het zo vaak herhaal heeft, dat ze dat nu zelf gelooft. En reken maar dat het gaat gebeuren. Eline wil daar een bedrijf starten, en dat komt Sofie zo goed uit. Want dan 'moet' ze in Spanje zijn. Dan laat je gewoon drie kinderen in Nederland achter die daar de toko's mogen gaan runnen terwijl je zelf alle dagen siësta gaat houden.
pi_220548157
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 13:56 schreef tulpje19 het volgende:

[..]
Ik vraag me dan toch af van wie hij dat slimme zou moeten hebben.
Het kan. LVB ouders kunnen ook kinderen krijgen met een normaal of hoger IQ.
pi_220548449
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 13:26 schreef Harper het volgende:
Bij GrowingStories, een uitgeverij gericht op boeken over persoonlijke groei en inspiratie.
Ze is vast beter in taal dan AM maar een boek schrijven? En hoe interessant is haar gezin? Want ik begrijp dat het niet specifiek over Joas gaat.
Dat wordt een boek met grof taalgebruik, hoe vermoeiend alles is en pas fijn als de kinderen op bed liggen. Natuurlijk ook dat ze weken alles alleen doet als man weg is en niet te vergeten haar wijn’tjes’. Ik klik haar tegenwoordig snel door
pi_220548462
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 12:52 schreef Loveischocolala het volgende:
Debbie mag haar vliegenkleefding ook wel weer ophangen. Werd afgeleid door de vlieg die achter haar langs vloog
Gatver, zo vies dat vliegending
pi_220548469
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2026 13:08 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Mijn chatgpt maakt dit:
[ afbeelding ]
In creamy uiteraard.
😂😂😂 die creamy doet het hem
pi_220548480
quote:
Schaamteloze schooier
pi_220548484
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 13:26 schreef Harper het volgende:
Gaat ze dan ook schrijven dat ze zelf een snauwerige moeder is die haar kinderen voor gek zet online?
pi_220548492
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 13:41 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]

Ze stelt in elk geval niet teleur 😆
pi_220548556
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 12:40 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ja ok maar ze zegt niet dat ze naar een bts concert in bv de arena gaat.. ze gaan naar een bts concert.. dus wat ze zegt klopt wel dat de ervaring anders is klopt ook maar leuk dat ze met zijn 2en gaan 🤣 lekker los met een zaal hysterische pubers is leuker zonder ouders
Ja ik gun ze dat zo! Maar ook zonder die controle van hun moeder! Lekker met ov laten gaan
pi_220548602
Heeft Debbie afgekeken bij DBM en Sanneke? Prik in de beentjes, terwijl ze ondertussen haar neusgaten filmt?? Ik kan er niet bij dat je je telefoon neerzet om je prikje te filmen en dan zo “neutraal” probeert te zijn. Wat een sneue mensen zijn het toch die fluflu’s. En dat zeg ik allemaal vanuit jaloezie 😂.
pi_220548631
quote:
Volgens mij vind ze het ook leuk en grappig en normaal dat dat gebeurt. Ik kreeg niet het idee dat ze er boos om is geworden. Net als vorige week met de zonnebloemolie. Dat lachte ze ook weg. Met deze leeftijd mag je ze echt wel corrigeren, want als mama lacht is het leuk en volgt er vaak een het van
pi_220548648
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 15:36 schreef Die_van_verderop het volgende:
Heeft Debbie afgekeken bij DBM en Sanneke? Prik in de beentjes, terwijl ze ondertussen haar neusgaten filmt?? Ik kan er niet bij dat je je telefoon neerzet om je prikje te filmen en dan zo “neutraal” probeert te zijn. Wat een sneue mensen zijn het toch die fluflu’s. En dat zeg ik allemaal vanuit jaloezie 😂.
De jaloezie druipt er vanaf.
Het komt over alsof jij ook graag een B12 spuitje wil terwijl je gefilmd wordt... 😉
pi_220548673
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 15:40 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Volgens mij vind ze het ook leuk en grappig en normaal dat dat gebeurt. Ik kreeg niet het idee dat ze er boos om is geworden. Net als vorige week met de zonnebloemolie. Dat lachte ze ook weg. Met deze leeftijd mag je ze echt wel corrigeren, want als mama lacht is het leuk en volgt er vaak een het van
Ik gun het haar gewoon niet! Daarbij vind ik haar geen leuk content maken
pi_220548752
Wat een zooi weer in de keuken bij hvk. En dbm heeft ook weer even hier bijgelezen hoor
pi_220548756
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2026 15:42 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
De jaloezie druipt er vanaf.
Het komt over alsof jij ook graag een B12 spuitje wil terwijl je gefilmd wordt... 😉
Dat afvalspuitje klinkt soms aantrekkelijk, maar nee, doe toch maar niet. Al lijkt het me wel gezellig als jij het dan komt filmen!
pi_220548769
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 16:00 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Dat afvalspuitje klinkt soms aantrekkelijk, maar nee, doe toch maar niet. Al lijkt het me wel gezellig als jij het dan komt filmen!
Ja hoor, ik schaf er ook nog een ringlight voor aan 😂

Die spuitjes klinken soms aantrekkelijk idd, maar ik vind Debbie er niet per se gezond uit zien nu.
Maar dat komt vast door haar B12 ziekte en niet door de afval spuitjes.
pi_220548830
HVK kwam voorbij dus weer eens wat zitten lezen. Haar verhaal was toch dat de taxi niet handig was qua tijden? Ze schrijft nu dat ze bang is dat hij een trauma krijgt van de taxi, en dat ze daarom maar een reguliere school voor hem zoekt?? Dat wijf spoort echt niet hoor. Dat hij het regulier moelijk gaat krijgen is iets wat je zeker weet, en met zo’n taxi zijn ook mogelijkheden om het fijn te maken voor dat ventje. Zag dat Tamara ook op haar reageerde/tegen haar inging.
pi_220548859
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 15:40 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Niemand gelooft toch dat haar kind zelf de tv heeft aangezet en Youtube heeft opgezocht?
pi_220548985
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 15:15 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Gaat ze dan ook schrijven dat ze zelf een snauwerige moeder is die haar kinderen voor gek zet online?
En nu weer laten zien dat Joas er binnen een zooitje van maakt. Maar waarom laat ze hem dan binnen terwijl ze zelf buiten op een bankje zit, en weet dat dat geen goed idee is?
Ik begrijp daar niks van.
  vrijdag 10 april 2026 @ 16:43:39 #114
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220549009
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 16:36 schreef Harper het volgende:

[..]
En nu weer laten zien dat Joas er binnen een zooitje van maakt. Maar waarom laat ze hem dan binnen terwijl ze zelf buiten op een bankje zit, en weet dat dat geen goed idee is?
Content

Sinds lang weer even gekeken bij haar maar ik vind haar zo onvriendelijk. Haar haar vind ik absoluut niet staan, een heel stuk korter is leuker denk ik.

[ Bericht 11% gewijzigd door Rimboequeen op 10-04-2026 16:48:44 ]
pi_220549046
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2026 16:43 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Content

Sinds lang weer even gekeken bij haar maar ik vind haar zo onvriendelijk. Haar haar vind ik absoluut niet staan, een heel stuk korter is leuker denk ik.
Ik heb ontvolgd, vind haar heel onaangenaam om naar te kijken
pi_220549098
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 14:03 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Het kan. LVB ouders kunnen ook kinderen krijgen met een normaal of hoger IQ.
Gelukkig wel zeg! Maar geloof me, het maakt het als "slim" kind niet makkelijk om op te groeien bij LVB ouders.
pi_220549111
quote:

1 keer op de kop houden en dan gelijk weer rechtop zetten helpt
pi_220549122
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2026 11:23 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]

Ja echt hè, die spuit zelf druk ik eerst helemaal naar beneden en dan pas zuig je de vloeistof op, ik hoef nooit te tikken maar ben ook niet zo getikt als Debbie
pi_220549124
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 17:00 schreef bibi het volgende:

[..]
Gelukkig wel zeg! Maar geloof me, het maakt het als "slim" kind niet makkelijk om op te groeien bij LVB ouders.
Ik benijd zulke kinderen ook absoluut niet.
pi_220549131
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 11:52 schreef Iris2.0 het volgende:
Ik had een drukke week, dus ik zie de terugkeer van Deb nu pas; late 2 the partyyy
Niks gemist, als vanouds onze Debbie
pi_220549135
Bzzonder: aan de ene kant heb ik wel respect voor haar hoe ze het allemaal doet. Aan de andere kant erger ik me dood aan dat eeuwige grappig proberen te doen.
pi_220549141
Ik krijg het gewoon spaans benauwd van alleen maar die zooi te zien bij HVK, verschrikkelijk.
pi_220549142
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 11:53 schreef Iris2.0 het volgende:
Yep, lc was uitgespeeld😅😉
Dan nu hoofdstuk b12
pi_220549210
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 13:47 schreef tulpje19 het volgende:

[..]
Ze had die 3 maanden beter kunnen gebruiken om haar sprookjes enigszins op elkaar af te stemmen. Dan was ze wellicht niet binnen 3 dagen weer compleet door de mand gevallen.
Dus Debbie, neem maar weer een pauze en zorg dat je leugens van betere kwaliteit zijn als je een wederopstanding doet.
Haar verstand is net als de kilo's sterk verminderd, en dat bekkentrekken ook weer.
pi_220549244
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 16:13 schreef Die_van_verderop het volgende:
HVK kwam voorbij dus weer eens wat zitten lezen. Haar verhaal was toch dat de taxi niet handig was qua tijden? Ze schrijft nu dat ze bang is dat hij een trauma krijgt van de taxi, en dat ze daarom maar een reguliere school voor hem zoekt?? Dat wijf spoort echt niet hoor. Dat hij het regulier moelijk gaat krijgen is iets wat je zeker weet, en met zo’n taxi zijn ook mogelijkheden om het fijn te maken voor dat ventje. Zag dat Tamara ook op haar reageerde/tegen haar inging.
Ja ik had haar ook een bericht gestuurd, gevraagd waarom een trauma? Dat weet ze toch vooraf niet.
Gezegd : ga keer mee, als dit voor Zayn het beste is.
Wat ik wel bijzonder vind is dat ze vandaag wel naar het cb ging, dacht dat ze ooit had gezegd dat ze daar niet naartoe ging.
pi_220549255
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 17:08 schreef Missinglink24 het volgende:
Ik krijg het gewoon spaans benauwd van alleen maar die zooi te zien bij HVK, verschrikkelijk.
Ik vraag me altijd af hoe dan? Pannen van gisteravond staan er om 13:00 nog.
Schoonmaakmiddel tussen de voedingsmiddelen, fles bleek bij het beslag, bah
Eierschalen tussen de afwas, die gooi je toch gelijk weg?
pi_220549297
Denk dat een kind meer trauma krijgt van regulier onderwijs waar hij niet kan aarden dan in een busje
pi_220549313
Waarom filmt Debbie de B12 spuitjes wel uitgebreid en de afvalspuitjes niet? Is het ene interessanter dan het andere?

Zou ze die b12 prikken vergoed krijgen? Dit omdat haar waarden in de normale rang lagen? Zal anders wel weer een dure grap zijn voor die arme Roy...
pi_220549328
En ja, die taxi is eerst ook spannend en misschien zelfs wel een beetje eng. Maar dat went ook.
Onze jongste gaat naar een kdc en daar zijn ook kindjes van 3-4 jaar die met een taxi gaan. Dat kan gewoon.

Onze zoon is heel erg vergelijkbaar met Zayn, op wat HVK laat zien. Onze zoon kan niet het onderwijs is, geen denken aan dat we hem zouden laten verzuipen op het regulier omdat 'het niet uitkomt'. Mijn hart breekt voor Zayn. Je gunt hem dat hij op de juiste plek mag groeien en bloeien.
pi_220549346
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 17:28 schreef Moppie1982 het volgende:
Denk dat een kind meer trauma krijgt van regulier onderwijs waar hij niet kan aarden dan in een busje
Dit. Lees net dat ze ook ergens zegt "eerst op regulier zetten en dan vast laten lopen".
Waarschijnlijk zodat hij dan wel verwijzing sbo/so krijgt.
Hoe denkt die vrouw?! Niet in het belang van Z in elk geval :N
pi_220549379
quote:
Inderdaad. Zo traumatiserend om niet mee te kunnen komen. Die gaat zich afsluiten op den duur terwijl er echt nog wel ontwikkelmogelijkheden zijn
Graag verwijderen
pi_220549395
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 16:19 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Niemand gelooft toch dat haar kind zelf de tv heeft aangezet en Youtube heeft opgezocht?
Tuurlijk niet. Is zodat ze aan Efteling kan aantonen hoe ‘geschikt’ haar familie is als contentmaker om naar Efteling te gaan incl hotel.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_220549429
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 17:41 schreef RipCity het volgende:

[..]
Tuurlijk niet. Is zodat ze aan Efteling kan aantonen hoe ‘geschikt’ haar familie is als contentmaker om naar Efteling te gaan incl hotel.
Ja zo doorzichtig. Kom op Sanne een maand geen meuk kopen en je kan naar deEfteling!
pi_220549434
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 15:59 schreef Muisjeruisje het volgende:
Wat een zooi weer in de keuken bij hvk. En dbm heeft ook weer even hier bijgelezen hoor
Steeds als ik denk het kan niet erger!!!
pi_220549492
HVK heb ik ontvolgd. Ik keek al bijna niet meer maar na de berichten over de taxi heb ik op de ontvolg knop gedrukt. Hoezo geef je je kind niet wat nodig is omdat je er van tevoren vanuit gaat dat hij een trauma krijgt van die taxi. Ik zeg het niet graag over iemand maar zij is echt dom.

[ Bericht 2% gewijzigd door Hocuspocus2 op 10-04-2026 18:34:46 ]
pi_220549586
Bij de afkorting HVK moet ik steeds ff schakelen dat het niet gaat over Harry van t kamp. Net even zitten loeren op de insta van HVK en kwam, op basis van de keuken, tot de conclusie dat zij ook echt niks met het kamp te maken heeft. Mijn hemel wat een bende.
pi_220549592
De oudste dochter van Junoordzij ging op school wennen. Iemand vroeg hoe het gegaan was maar daar wil ze niet teveel over zeggen omdat ze niet teveel over haar dochter's karakter wil uitwijden.
WTF?
"Het ging goed" is ook een acceptabel antwoord he?
pi_220549621
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2026 17:33 schreef ZombieQueen het volgende:
En ja, die taxi is eerst ook spannend en misschien zelfs wel een beetje eng. Maar dat went ook.
Onze jongste gaat naar een kdc en daar zijn ook kindjes van 3-4 jaar die met een taxi gaan. Dat kan gewoon.

Onze zoon is heel erg vergelijkbaar met Zayn, op wat HVK laat zien. Onze zoon kan niet het onderwijs is, geen denken aan dat we hem zouden laten verzuipen op het regulier omdat 'het niet uitkomt'. Mijn hart breekt voor Zayn. Je gunt hem dat hij op de juiste plek mag groeien en bloeien.
Ja echt he. Het lijkt me zo'n lief knulletje die volgens mij heel ver kan komen met de juiste begeleiding.
Trouwens Jayda komt ook vanalles te kort daar. Schrijnend.
pi_220549627
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 17:23 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ik vraag me altijd af hoe dan? Pannen van gisteravond staan er om 13:00 nog.
Schoonmaakmiddel tussen de voedingsmiddelen, fles bleek bij het beslag, bah
Eierschalen tussen de afwas, die gooi je toch gelijk weg?
Ik snap er ook niks van. En hoe kan je koken met het fornuis half volgestouwd met spullen.
pi_220549636
MG afgezet bij garage
Tot hij thuis is let AM op de kinderen
Wat is dat nou weer voor onzin. Omdat het haar werkdag is ofzo moet dat vermeld?
Zot gedoe
pi_220549641
quote:
Exact, maar ze was al laat met hulp zoeken voor Zayn.
Ze wist dat hij achterliep.
Zij doet hem tekort door hem naar regulier onderwijs te laten gaan. Ze schuift de schuld nu op de instanties maar als mevrouw gelijk naar deze instanties had geluisterd was Zayn al veel eerder op de juiste plek gestart.
Hij gaat nu ook naar een groep die niet " officieel" bekend staat.
Ze moddert maar aan met hem en omdat zij het niet handig vind dat z met een taxi moet gooit ze het op trauma en angst.
Ze probeert het niet eens.
pi_220549643
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 17:44 schreef brilduiker1973 het volgende:

[..]
Ja zo doorzichtig. Kom op Sanne een maand geen meuk kopen en je kan naar deEfteling!
Ze heeft echt haar zinnen erop gezet idd.
Ik denk niet dat ze het voor elkaar gaat krijgen, gesponsord dan.
pi_220549652
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 15:17 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ze stelt in elk geval niet teleur 😆
Tenminste iets wat ze wel volhoud😂
pi_220549655
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 18:10 schreef Henrike het volgende:

[..]
Zij doet hem tekort door hem naar regulier onderwijs te laten gaan. Ze schuift de schuld nu op de instanties maar als mevrouw gelijk naar deze instanties had geluisterd was Zayn al veel eerder op de juiste plek gestart.
Ze moddert maar aan met hem en omdat zij het niet handig vind dat z met een taxi moet gooit ze het op trauma en angst.
Ook dat snap ik niet, dat is toch juist handig?
pi_220549683
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2026 18:04 schreef Harper het volgende:
De oudste dochter van Junoordzij ging op school wennen. Iemand vroeg hoe het gegaan was maar daar wil ze niet teveel over zeggen omdat ze niet teveel over haar dochter's karakter wil uitwijden.
WTF?
"Het ging goed" is ook een acceptabel antwoord he?
Dan kan ze ook stoppen met delen wat de oudste allemaal voor intelligente dingen zegt (volgens Juud uiteraard)
pi_220549685
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 18:08 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ja echt he. Het lijkt me zo'n lief knulletje die volgens mij heel ver kan komen met de juiste begeleiding.
Trouwens Jayda komt ook vanalles te kort daar. Schrijnend.
Ja dat zagen we de laatste maanden al, hij gaat met stappen vooruit en dan zit hij nog niet eens op een officieel kdv.
Maar goed met een moeder die altijd maar filmt en hem continu achter de iPad zet, niks met hem doet wat vaardigheden betreft, lezen, spelletjes enz verwacht je ook niet dat een kind zich top ontwikkeld
pi_220549686
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 18:10 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ze heeft echt haar zinnen erop gezet idd.
Ik denk niet dat ze het voor elkaar gaat krijgen, gesponsord dan.
Ik denk ook niet dat de Efteling dat nog een keer aandurft na Debbie😬
pi_220549691
En Zayn vind alles wat met auto's te maken heeft geweldig. Ook openbaar vervoer enzo. Dan zal een taxi busje ook geen probleem worden. Denk eerder/ weet vrij zeker dat het haar niet uitkomt met ophaal en terugbreng tijden.

Ik vind het wel opvallend dat ze de laatste dagen/ weken telkens kinderen die niet van haar zijn in beeld heeft. Net ook weer mee naar de kermis.

[ Bericht 26% gewijzigd door Lalaland79 op 10-04-2026 18:17:36 (Toevoeging ) ]
pi_220549703
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 18:09 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ik snap er ook niks van. En hoe kan je koken met het fornuis half volgestouwd met spullen.
En ik weet ze woont klein maar opruimen doet wonderen. Al die meuk in de kamer, dat keukentje klimmen ze alleen maar op, doe wat weg
pi_220549713
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 18:11 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ook dat snap ik niet, dat is toch juist handig?
Komt ze in de knoei met de tijden van de tweeling en Louay .
Maar ze probeert ook niets.
Er is echt wel een mouw aan te oassen
pi_220549737
Debbie gaat toch naar zo'n b12 kliniek? Is niet het doel daarvan iedereen aan de prikken te krijgen? Zij moeten ook geld verdienen toch..?
pi_220549747
En wederom is het een patatje bij hvk
Vreselijk wat komen die kinderen daar tekort.
Kun je leuk naar de kermis gaan maar had verdorie eten voorbereid .
Ik kan daar zo kwaad om worden.
Ik had ook moeilijke eters maar ik bood ze wel gezonde voeding aan.
Ik mag niet wat zeggen over kinderen, en ik bedoel dat niet verkeerd maar die kids krijgen toch alleen maar vet binnen, die groeien straks dicht en hun aderen erbij.
Ik heb alleen Louay laatst broccoli zien eten.
Meestal is het oannekoek droge pasta frikandel of patat.
Doe er dan fruit op denk ik dan
pi_220549752
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 18:22 schreef Mola_Mola het volgende:
Debbie gaat toch naar zo'n b12 kliniek? Is niet het doel daarvan iedereen aan de prikken te krijgen? Zij moeten ook geld verdienen toch..?
Yep het b 12 instituut, hetzelfde idee als de vermoeidheidskliniek.
Eerst is ze lovend en dan is het ineens weer klaar.
pi_220549822
Wie/welk account is HVK eigenlijk?
pi_220549848
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 18:36 schreef OnderDeMaan88 het volgende:
Wie/welk account is HVK eigenlijk?
Huisvolkids
pi_220549878
Het debbie weer zooi gekocht bij de Zeeman
pi_220549906
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 18:47 schreef Muisjeruisje het volgende:
Het debbie weer zooi gekocht bij de Zeeman
Zou ze nog ambassadeur zijn?
pi_220549912
Maar hebben jullie Louay wel eens horen praten? Snap niet dat die kids niet naar een VVE gaan!
pi_220550006
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 18:53 schreef Moppie1982 het volgende:
Maar hebben jullie Louay wel eens horen praten? Snap niet dat die kids niet naar een VVE gaan!
Jawel hij praat wel, af en toe heeft ze een filmpje met geluid.
Vind hem vooral zo sip kijken altijd.
pi_220550024
Aaah ik heb door een werktripje gewoon het grote nieuws gemist. Vanaf volgend jaar hebben we geen paasweekend meer, maar een paasweek, want ook Debbie herrees uit haar LC graf!

Ik denk trouwens nog steeds dat die social media stop min of meer een gedwongen stop was omdat het LC verhaal uit de hand liep. Heel benieuwd of we de elektrische rolstoel, de zonnebril, de ketting en alle andere LC verhaallijnen nog terug gaan zien.
Hoopte ze dat met drie maanden stoppen en dan met dit verhaal aankomen dat mensen dat stukje zouden vergeten?
pi_220550033
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 17:32 schreef opwegnaar het volgende:
Waarom filmt Debbie de B12 spuitjes wel uitgebreid en de afvalspuitjes niet? Is het ene interessanter dan het andere?

Zou ze die b12 prikken vergoed krijgen? Dit omdat haar waarden in de normale rang lagen? Zal anders wel weer een dure grap zijn voor die arme Roy...
zonde. Denk dat ze flink wat volgers had gekregen als ze filmde over haar mounjaro proces. Vast ook gaat, want mensen vinden er wat van.

Waarom heeft zij zo'n manische blik?

Sanneke die efteling schooit, voor de zoveelste keer...
pi_220550064
Nog niet alles teruggelezen dus sorry als het dubbel is. Maar natalievdlet ging naar een huis kijken van 995.000 euro.... Jongens ik word ook influencer. 😂
pi_220550072
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 19:07 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Jawel hij praat wel, af en toe heeft ze een filmpje met geluid.
Vind hem vooral zo sip kijken altijd.
Ja, ik zie hem ook zelden lachen 😕
pi_220550097
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 19:11 schreef SterreKaatje het volgende:
Aaah ik heb door een werktripje gewoon het grote nieuws gemist. Vanaf volgend jaar hebben we geen paasweekend meer, maar een paasweek, want ook Debbie herrees uit haar LC graf!

Ik denk trouwens nog steeds dat die social media stop min of meer een gedwongen stop was omdat het LC verhaal uit de hand liep. Heel benieuwd of we de elektrische rolstoel, de zonnebril, de ketting en alle andere LC verhaallijnen nog terug gaan zien.
Hoopte ze dat met drie maanden stoppen en dan met dit verhaal aankomen dat mensen dat stukje zouden vergeten?
Daar ben ik ook benieuwd naar. Zou ze nog zoveel slapen overdag?
pi_220550105
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2026 18:52 schreef Earring het volgende:

[..]
Zou ze nog ambassadeur zijn?
Ben benieuwd welke samenwerkingen ze überhaupt nog heeft
pi_220550116
Denk dat Marketingvrouw al die dingen zelf instuurt. :')
pi_220550122
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 18:24 schreef Henrike het volgende:
En wederom is het een patatje bij hvk
Vreselijk wat komen die kinderen daar tekort.
Kun je leuk naar de kermis gaan maar had verdorie eten voorbereid .
Ik kan daar zo kwaad om worden.
Ik had ook moeilijke eters maar ik bood ze wel gezonde voeding aan.
Ik mag niet wat zeggen over kinderen, en ik bedoel dat niet verkeerd maar die kids krijgen toch alleen maar vet binnen, die groeien straks dicht en hun aderen erbij.
Ik heb alleen Louay laatst broccoli zien eten.
Meestal is het oannekoek droge pasta frikandel of patat.
Doe er dan fruit op denk ik dan
Ja het is in en in triest. Je kunt zeggen dat de kinderen niks lusten. Maar als ik de mijne de keuze geeft kiest die ook voor de drie P's. En zeurt ook dat hij dingen niet lekker vindt. Ze proberen alles uit. Heb het idee dat die kinderen allemaal over haar heen lopen.

Die teringbende in huis. Ligt ook gewoon rommel op de keuken met prullenbak ernaast. Nouja, mijn huis is ook niet spik en span, maar hier krijg ik error van. Snap dat ze zoveel de deur uit is.

(Waarom hangen er badjassen in de keuken)?

En die kinderen lijken zo weinig te lachen...
pi_220550146
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 19:20 schreef SophiaLoren het volgende:

[..]
Ja het is in en in triest. Je kunt zeggen dat de kinderen niks lusten. Maar als ik de mijne de keuze geeft kiest die ook voor de drie P's. En zeurt ook dat hij dingen niet lekker vindt. Ze proberen alles uit. Heb het idee dat die kinderen allemaal over haar heen lopen.

Die teringbende in huis. Ligt ook gewoon rommel op de keuken met prullenbak ernaast. Nouja, mijn huis is ook niet spik en span, maar hier krijg ik error van. Snap dat ze zoveel de deur uit is.

(Waarom hangen er badjassen in de keuken)?

En die kinderen lijken zo weinig te lachen...
Omdat de badkamer daar ook zit
pi_220550149
Wat heeft Sanneke gereageerd op de post van een engelstalige vrouw die het heeft over online haat. Je ziet een stukje van haar comment, dat haar partner (Dion dus)ook iets over heeft gezegd. Kan het verder niet lezen want kijk zonder account. Kan er ook niet op klikken om naar haar reactie te gaan.
pi_220550186
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 19:14 schreef Nooomi het volgende:
Nog niet alles teruggelezen dus sorry als het dubbel is. Maar natalievdlet ging naar een huis kijken van 995.000 euro.... Jongens ik word ook influencer. 😂
Jezus. Geen idee wat haar vriendin doet, maar dit is wel echt serieus geld 🤯
pi_220550193
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 19:23 schreef Jippiejappie het volgende:
Wat heeft Sanneke gereageerd op de post van een engelstalige vrouw die het heeft over online haat. Je ziet een stukje van haar comment, dat haar partner (Dion dus)ook iets over heeft gezegd. Kan het verder niet lezen want kijk zonder account. Kan er ook niet op klikken om naar haar reactie te gaan.
You are a good person
Unfortunately, I
recognize this. My partner said to me just yesterday, 'Without the online hate, you would never think so badly of yourself.' We read things about ourselves that 'normal people' will never hear or read about themselves. And I also constantly wonder what I have ever done wrong to people I don't even know personally that they hate and begrudge me so much. You are not alone. But the kind people are more numerous!

Stay delulu fluflu
pi_220550202
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 18:09 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ja dat vraag ik mezelf ook af. Schoonmaakspullen op de plaat? Sowieso het aanrecht! Wat een bende maar ook de was op de grond.
pi_220550220
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2026 11:11 schreef Weerikier het volgende:
Kijk Maarten nou lekker gaan met zijn weektaakje! Als hij netjes stof heeft gezogen mag hij zo koffie drinken met zijn vrouw.
Welke vent laat zich nou zo voor lul zetten online? Echt, ik snap niet dat je dit als man oke vindt. Weektaak.. Dat hebben kleine kinderen op de basisschool.
Zou Maarten een sticker krijgen of alleen een krul op zijn weektaak?
pi_220550244
Oh ik kijk net, het aanrecht is weer aardig schoon. Maar niet lang gok ik.
pi_220550277
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2026 19:29 schreef tulpje19 het volgende:

[..]
You are a good person
Unfortunately, I
recognize this. My partner said to me just yesterday, 'Without the online hate, you would never think so badly of yourself.' We read things about ourselves that 'normal people' will never hear or read about themselves. And I also constantly wonder what I have ever done wrong to people I don't even know personally that they hate and begrudge me so much. You are not alone. But the kind people are more numerous!

Stay delulu fluflu
Normale mensen zitten ook niet hele dagen op de bank te schooien om geld en te janken dat alles zo zwaar en moeilijk is.
Die hebben gewoon een leven en leven hun leven.
pi_220550292
quote:
En dat ze ook nog maar 1 dag in loondienst hoeft te werken
pi_220550299
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2026 19:29 schreef tulpje19 het volgende:

[..]
You are a good person
Unfortunately, I

Stay delulu fluflu
Hahaha dank u vriendelijk.
pi_220550336
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 19:38 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Zij heeft het altijd al goed gehad. Vind dr steeds meer uit de hoogte doen
pi_220550498
En DBM die zegt dat het weekend te druk is. Vandaag had ze therapie en dat zuigt dr leeg. Die snap ik. Therakan erg heftig en vermoeiend zijn. Maar dan morgen de opkikkerdag en zondag oma jarig. Zeg de zaterdag af. De kinderen komen heus dit jaar nog wel in een dierentuin of pretpark. Spaar de energie van het hele gezin voor zondag. Oma is veel belangrijker.
pi_220550717
quote:

[..]
Ja bizar....
En wij maar werken voor een mooi huis 🏡🤪
pi_220550726
Een paar weken terug werd hier iets geschreven over iemand op insta/tiktok die een go fund me had gestart omdat ze een huis had gekregen. Nadat ze hier was genoemd heb ik haar opgezocht en nu kwam ze net op tiktok voorbij. Ze heeft een ongeluk gehad gehad met haar motor. En die motor heeft ze twee weken geleden gekocht. Weliswaar gekocht met geld wat ze heeft geërfd en wat eind maart is uitbetaald maar dan wist ze een paar weken daarvoor toch ook dat dat geld eraan zat te komen?
Beetje hetzelfde als Sanneke die na de verhuizing doodleuk vertelde dat ze geld over hadden omdat ze genoeg hadden gespaard en ook spullen en geld hadden gekregen van haar moeder en Dion z’n ouders.
pi_220550771
Het zijn volgens mij ook steeds dezelfde kinderen die mee zijn met HVK. Nieuwe vlam/bonuskids? Wel erg blond en dat is geloof ik niet haar type 😅
pi_220550774
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 19:55 schreef Lalaland79 het volgende:
En DBM die zegt dat het weekend te druk is. Vandaag had ze therapie en dat zuigt dr leeg. Die snap ik. Therakan erg heftig en vermoeiend zijn. Maar dan morgen de opkikkerdag en zondag oma jarig. Zeg de zaterdag af. De kinderen komen heus dit jaar nog wel in een dierentuin of pretpark. Spaar de energie van het hele gezin voor zondag. Oma is veel belangrijker.
Maar gratis en er worden veel dingen/activiteiten extra geregeld.

Maar er zal vandaag nog wel hayday gespeeld moeten worden ofzo, dus morgen op haar tandvlees en op karakter opkikkeren.

Maar bij oma (die was toch ziek?) zullen ze ook niet de hele dag blijven, dus dan heeft ze ook nog tijd om naar de sportschool te gaan bij te komen.
pi_220550781
DBM heeft feedback gekregen.
In real life va de groep? Of gelezen hier 😉
pi_220550804
Pascal ‘heeft helaas de post (van dat olieding) opnieuw moeten plaatsen’

Dus het zal ongetwijfeld een betaalde samenwerking zijn waarbij ze niet aan de voorwaarden heeft voldaan door hem redelijk snel offline te halen.

Maar uiteraard vermeldt ze dat niet..
pi_220550809
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2026 20:15 schreef JaNeeDan het volgende:
Een paar weken terug werd hier iets geschreven over iemand op insta/tiktok die een go fund me had gestart omdat ze een huis had gekregen. Nadat ze hier was genoemd heb ik haar opgezocht en nu kwam ze net op tiktok voorbij. Ze heeft een ongeluk gehad gehad met haar motor. En die motor heeft ze twee weken geleden gekocht. Weliswaar gekocht met geld wat ze heeft geërfd en wat eind maart is uitbetaald maar dan wist ze een paar weken daarvoor toch ook dat dat geld eraan zat te komen?
Beetje hetzelfde als Sanneke die na de verhuizing doodleuk vertelde dat ze geld over hadden omdat ze genoeg hadden gespaard en ook spullen en geld hadden gekregen van haar moeder en Dion z’n ouders.
Die gedachte had ik ook, alhoewel je nooit zeker weet of je iets erft. Vond het vooral raar van haar dat ze had gezegd dat iedereen haar een tikkie mocht sturen om het geld terug te vragen. Wetende dat niemand dat zal doen. Had het dan aan een goed doel gedoneerd, want ik denk dat het wel een groot bedrag was wat ze had geerfd.
pi_220550892
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 20:24 schreef Jippiejappie het volgende:

[..]
Die gedachte had ik ook, alhoewel je nooit zeker weet of je iets erft. Vond het vooral raar van haar dat ze had gezegd dat iedereen haar een tikkie mocht sturen om het geld terug te vragen. Wetende dat niemand dat zal doen. Had het dan aan een goed doel gedoneerd, want ik denk dat het wel een groot bedrag was wat ze had geerfd.
Voordat een erfenis wordt uitbetaald ben je al lang en breed op de hoogte of je iets erft. Of ze hebben de rekening van oma direct na overlijden leeggehaald.
pi_220550920
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 16:36 schreef Harper het volgende:

[..]
Ik zie dat joas heerlijk aan het rommelen is geweest in de keuken met waarschijnlijk zijn hobby, koken. Ik had zelf ook Zon broer en die deed dit soort dingen ook. Je kunt ze niet alleen laten, anders krijg je dit. Maar hij maakt nu geen zooitje in de keuken? Hij is juist heerlijk bezig denk ik?
pi_220550927
Iemand Debbies nieuwste project al gezien?
pi_220550947
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 19:15 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ja, ik zie hem ook zelden lachen 😕
Hij is te moe om te lachen , mij zou het lachen ook vergaan als ik zo mee op sleeptouw moest de hele dag.
pi_220550957
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 20:36 schreef Lalaland79 het volgende:
* project van de opa van debbie.

Lief dat ie dat in elkaar heeft gezet voor haar.
pi_220550966
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 19:31 schreef Jees2008 het volgende:

[..]
En een sleutel om als hij naar de wc moet
pi_220550976
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2026 20:39 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]

Ja zelfs die arme man heeft ze voor haar karretje gespannen.
pi_220550992
quote:

[..]

quote:
Project van haar opa bedoel je? Fijn dat haar opa dat doet. En fijn dat Debbie hierdoor een reden had om haar opa en oma extra te bezoeken. Ik wist niet dat je daar een reden voor moet hebben.

Zou ze dit project nou gefilmd hebben om nu op insta te plaatsen? Zo ja, dan verwacht ik nog meer beeldmateriaal van de afgelopen drie maanden.

Het wordt wel druk in de voortuin zo. Skelter, bakfiets, minibieb.
pi_220551048
quote:
Wil je even de naam delen? 👀
  Moderator vrijdag 10 april 2026 @ 20:53:16 #196
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_220551049
quote:
Ik vraag me bij hun sowieso een beetje af hoe serieus het huizen kijken is? De huizen waar zij naar kijken zijn ZO verschillend, je weet toch wel een beetje wat je zoekt? :@ Of je zit nog in zo'n oriëntatiefase dat ik het niet per sé op Insta zou posten geloof ik
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_220551062
Ze vraagt ook schrijvers/ schrijfsters om boeken op te sturen. AM is getagd en heeft al boeken toegezegd. Wat zal ze glibberen.
pi_220551063
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2026 20:53 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Wil je even de naam delen? 👀
yentlvanbreugel
pi_220551065
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 20:43 schreef Applepony het volgende:

[..]
Nou nou, arme man? Alsof mannen op een bepaalde leeftijd niks meer kunnen ofzo, dat is ook gewoon niet waar.

Ik kan en wil veel, echt veel over Debbie zeggen maar dit is niet echt iets waar ik commentaar op heb. Als die beste man het niet had willen doen, had hij het waarschijnlijk niet gedaan.
pi_220551086
quote:

[..]

🤣 en Debbie hoopt dat schrijvers boeken sturen (waarschijnlijk wilt ze booktokker worden... misschien wel beter content dan kijk mij is acteren dat ik ziek ben.. kittens of tiktok sloeg niet aan... dus nieuw project)
Schrijvers sturen hun nieuwste boeken over het algemeen niet gratis naar mini biebs
pi_220551102
quote:

[..]
Ik denk dat opa dit gewoon heeft gedaan voor haar. Ik geloof niet dat je bij opa's veel moeite hoeft te doen om hem 'voor je karretje te spannen'.

Als ik tegen ons pap zeg dat een van mijn kinderen iets wil of mooi vindt, duikt hij de schuur al in om zijn innerlijke Macgyver op te roepen 😂
pi_220551105
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 20:23 schreef Huisopdehoek het volgende:

Dus het zal ongetwijfeld een betaalde samenwerking zijn waarbij ze niet aan de voorwaarden heeft voldaan door hem redelijk snel offline te halen.

Er staat überhaupt niet bij dat het een samenwerking is
pi_220551112
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 20:55 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
yentlvanbreugel
Dankjewel. Das ook geen goedkoop ding... vrij achterlijk om als je net je motorrijbewijs hebt zo'n duur ding te kopen.
Mijn man heeft nu net 5 jaar zijn motorrijbewijs en die heeft een motor van 25 jaar oud. Prima in orde, gekocht voor 3500 dus dan kun je wel nagaan wat dit ding gekost heeft. 🫣 En volgens mij is de helm die ze dus eerder toont ook absoluut niet goedkoop.

En dan janken voor spullen... ik heb toch een gruwelijk hekel aan dat soort mensen he.

Dit is overigens alleen al de prijs van de helm, die ze dus post als ze zo jankt om geld.

https://www.bol.com/nl/nl(...)share_pdp_androidapp

[ Bericht 13% gewijzigd door Beertjeteddy op 10-04-2026 21:08:12 ]
pi_220551115
quote:
Fijn dat ze weer energie genoeg heeft 🫣
pi_220551123
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 20:20 schreef Missinglink24 het volgende:
Het zijn volgens mij ook steeds dezelfde kinderen die mee zijn met HVK. Nieuwe vlam/bonuskids? Wel erg blond en dat is geloof ik niet haar type 😅
quote:

[..]
Voor haar electrische karretje?
pi_220551134
Zou Debbie alle boeken in haar biebje stempelen met haar zelfontworpen Temu stempel 😂
pi_220551139
Ik vind leuk dat Debbie dit samen met opa heeft gedaan, en dat ze zo kastje heeft staan in de tuin.
pi_220551145
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 21:04 schreef Muisjeruisje het volgende:
Zou Debbie alle boeken in haar biebje stempelen met haar zelfontworpen Temu stempel 😂
Pas maar op straks staat hvk ook bij haar op de stoep🤣😂
pi_220551168
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2026 21:01 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Dankjewel. Das ook geen goedkoop ding... vrij achterlijk om als je net je motorrijbewijs hebt zo'n duur ding te kopen.
Mijn man heeft nu net 5 jaar zijn motorrijbewijs en die heeft een motor van 25 jaar oud. Prima in orde, gekocht voor 3500 dus dan kun je wel nagaan wat dit ding gekost heeft. 🫣 En volgens mij is de helm die ze dus eerder toont ook absoluut niet goedkoop.

En dan janken voor spullen... ik heb toch een gruwelijk hekel aan dat soort mensen he.

https://www.bol.com/nl/nl(...)elm/9300000227867830

Dit is overigens alleen al de prijs van de helm, die ze dus post als ze zo jankt om geld.
Ik heb geen verstand van motoren, geen idee wat dat kost maar vast meer dan de laminaatvloer die deels door vrienden betaald werd.

Persoonlijk had ik een auto praktischer gevonden omdat ze een kindje heeft. Maar misschien heeft ze die wel.
pi_220551203
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 20:55 schreef Lalaland79 het volgende:
Ze vraagt ook schrijvers/ schrijfsters om boeken op te sturen. AM is getagd en heeft al boeken toegezegd. Wat zal ze glibberen.
Vorige week of 2 weken geleden stond al bij AM ‘boeken Debbie’ op het to do lijstje in de plannert.
pi_220551272
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 19:31 schreef Jees2008 het volgende:

[..]
Ik denk dat hij er dan een keer weer op mag
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220551291
quote:

[..]
Daarom is Sientje ook verhuisd natuurlijk, naar een veel duurder huis. zIj is nu ook heel druk met reclames
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220551318
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2026 21:09 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik heb geen verstand van motoren, geen idee wat dat kost maar vast meer dan de laminaatvloer die deels door vrienden betaald werd.

Persoonlijk had ik een auto praktischer gevonden omdat ze een kindje heeft. Maar misschien heeft ze die wel.
1000 euro voor een helm. Dat is echt, echt belachelijk duur voor een helm. Ter referentie: Helmen beginnen al vanaf 150 euro en net zo goed gekeurd. Een beetje een luxe helm heb je al voor 500 euro.

Ik gun echt iedereen z'n hobby maar niet als je loopt te janken voor geld en dan zo'n belachelijk dure helm koopt.

Dat is echt hetzelfde als met een Chanel tas lopen en zeggen dat je zelf niks kunt betalen. Motor zal ( als ik zo kijk naar de staat en eenzelfde soort staat kijk van de precieze motor ) zo'n 4 a 5 duizend geweest zijn.
pi_220551352
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2026 21:32 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
1000 euro voor een helm. Dat is echt, echt belachelijk duur voor een helm. Ter referentie: Helmen beginnen al vanaf 150 euro en net zo goed gekeurd. Een beetje een luxe helm heb je al voor 500 euro.

Ik gun echt iedereen z'n hobby maar niet als je loopt te janken voor geld en dan zo'n belachelijk dure helm koopt.

Dat is echt hetzelfde als met een Chanel tas lopen en zeggen dat je zelf niks kunt betalen. Motor zal ( als ik zo kijk naar de staat en eenzelfde soort staat kijk van de precieze motor ) zo'n 4 a 5 duizend geweest zijn.
Was ook een leuke inrichting geweest. Prioriteiten😬
pi_220551368
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 21:04 schreef Loveischocolala het volgende:
Ik vind leuk dat Debbie dit samen met opa heeft gedaan, en dat ze zo kastje heeft staan in de tuin.
Ik ook. Leuk initiatief
pi_220551372
Maarten gaat een lekker rondje rijden, fijn dat hij er even tussenuit mag van de CEO. Vast ook om haar schuldgevoel af te kopen.. Snap alleen echt niet waarom niemand van de motorrijdende Geertsen beschermende kleding en schoenen draagt. Jim dan nog wel een jas maar die heeft ook niks geleerd van die keer dat de huid van zijn been was afgestroopt na die val.
pi_220551379
quote:
En nog een gelijkenis, haar dochtertje loopt ook enormmmmmm voor
pi_220551385
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2026 20:56 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Nou nou, arme man? Alsof mannen op een bepaalde leeftijd niks meer kunnen ofzo, dat is ook gewoon niet waar.

Ik kan en wil veel, echt veel over Debbie zeggen maar dit is niet echt iets waar ik commentaar op heb. Als die beste man het niet had willen doen, had hij het waarschijnlijk niet gedaan.
Ik denk juist dat haar opa het heel leuk vond om te doen. Mijn vader is net zo. Zodra de kleinkinderen vragen of hij iets kan maken klussen duikt hij de schuur in. Geniet hij van.
pi_220551393
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 21:42 schreef Jippiejappie het volgende:

[..]
En nog een gelijkenis, haar dochtertje loopt ook enormmmmmm voor
Ze lijken allemaal op elkaar. Het is een type.
pi_220551407
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2026 21:09 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]

Die heeft ze al. Waar ze overigens in de winter ook een veels te grote mond over had, dat mensen langzaam reden, omdat er sneeuw lag en enorm glad was. En zij er makkelijk met weet ik veel hoeveel km per uur erover heen knalt. Video overigens verwijderd, waarschijnlijk kreeg ze daar veel kritiek op.
pi_220551415
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 21:46 schreef Jippiejappie het volgende:

[..]
Die heeft ze al. Waar ze overigens in de winter ook een veels te grote mond over had, dat mensen langzaam reden, omdat er sneeuw lag en enorm glad was. En zij er makkelijk met weet ik veel hoeveel km per uur erover heen knalt. Video overigens verwijderd, waarschijnlijk kreeg ze daar veel kritiek op.
Ze komt ook niet echt heel sympathiek over, ik ben dus niet verbaasd.
pi_220551426
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 21:37 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Was ook een leuke inrichting geweest. Prioriteiten😬
Precies dat. Dan heb je je prioriteiten echt absoluut niet op een rijtje. Mja janken bij een ander en geld vragen bij een ander is natuurlijk vele malen makkelijker.
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 21:42 schreef Sushirijst het volgende:

[..]
Ik denk juist dat haar opa het heel leuk vond om te doen. Mijn vader is net zo. Zodra de kleinkinderen vragen of hij iets kan maken klussen duikt hij de schuur in. Geniet hij van.
Ja dat denk ik dus ook. Mannen van die leeftijd genieten ervan om dit soort dingen te kunnen doen.
Mijn vader is net zo en die kan ik ook vrijwel niet blijer maken.

Dus hoeveel ik ook over Debbie zou willen zeggen, dit is het niet. Vind het eigenlijk wel leuk voor haar opa dat ze op deze manier tijd met hem besteed.
pi_220551436
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 21:04 schreef Loveischocolala het volgende:
Ik vind dat ook echt leuk.
pi_220551445
Misschien is het eerder gevraagd maar wie zouden die kinderen zijn bij hvk? Die er al weken aanschuiven en meegaan.
pi_220551456
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2026 21:48 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Precies dat. Dan heb je je prioriteiten echt absoluut niet op een rijtje. Mja janken bij een ander en geld vragen bij een ander is natuurlijk vele malen makkelijker.
[..]
Ja dat denk ik dus ook. Mannen van die leeftijd genieten ervan om dit soort dingen te kunnen doen.
Mijn vader is net zo en die kan ik ook vrijwel niet blijer maken.

Dus hoeveel ik ook over Debbie zou willen zeggen, dit is het niet. Vind het eigenlijk wel leuk voor haar opa dat ze op deze manier tijd met hem besteed.
En Debbie kan maar beter met allerlei boeken bezig zijn dan het uitmelken van al haar “lichamelijke klachten” 😉
pi_220551477
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 21:53 schreef Sushirijst het volgende:

[..]
En Debbie kan maar beter met allerlei boeken bezig zijn dan het uitmelken van al haar “lichamelijke klachten” 😉
Exact!
pi_220551508
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 21:51 schreef Beppie12345 het volgende:
Misschien is het eerder gevraagd maar wie zouden die kinderen zijn bij hvk? Die er al weken aanschuiven en meegaan.
Neefje en nichtje, heb haar ooit keer gevraagd( zegt ze althans)
pi_220551517
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 21:05 schreef Henrike het volgende:

[..]
Pas maar op straks staat hvk ook bij haar op de stoep🤣😂
😂😂
pi_220551535
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 18:10 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ja dat idd, mss kan het wel geregeld worden dat ze bv de eerste keer mee gaat met de taxi oid?
pi_220551644
quote:
Over wie gaat dit?
pi_220551687
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2026 22:20 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Over wie gaat dit?
Yentlvanbreugel
pi_220551748
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2026 21:28 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Daarom is Sientje ook verhuisd natuurlijk, naar een veel duurder huis. zIj is nu ook heel druk met reclames
Die schooit ook helemaal niet opvallend 😇 om samenwerkingen, lampen, vloeren, deurmatten, kleding, voedsel, gezichtsverzorging, vakanties. En verrekt het om transparant te zijn over haar bij elkaar gebedelde inboedel.
Maar wel laatst heel pinnig doen over dat iemand haar benaderd had met een veel te laag tarief.
Ik vind haar echt nep. En omhooggevallen. Ik heb haar ontvolgd.
pi_220551848
Ik vind met 2 kinderen de kermis al achterlijk duur, laat staan met 6 kids zoals HVK. Daar komt dus echt genoeg binnen qua ¤¤
pi_220551893
Oh, ik krijg spontaan zin in geocachen in Barneveld 🕵
pi_220551897
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 22:55 schreef Lalaland79 het volgende:
Ik vind met 2 kinderen de kermis al achterlijk duur, laat staan met 6 kids zoals HVK. Daar komt dus echt genoeg binnen qua ¤¤
En het lijkt me sterk dat zij de enige volwassene was met 6 kinderen op zo’n druk terrein?
Zou het ‘minder prikkels’ middag zijn geweest, of is Z weer helemaal van de kaart?
pi_220551924
En na de therapie is DBM ook nog een leuk avondje uit geweest.

#opkarakter
pi_220551988
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 23:03 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
En het lijkt me sterk dat zij de enige volwassene was met 6 kinderen op zo’n druk terrein?
Zou het ‘minder prikkels’ middag zijn geweest, of is Z weer helemaal van de kaart?
Ik denk nog steeds dat ze een vriend heeft met 2 blonde kinderen, al zegt ze van niet.
Ze had laatst ook een filmpje geplaatst in de bios, toen riep er een kind papa.
Niet in beeld maar was duidelijk dicht bij haar
pi_220551994
Volgens mij heeft Debby het principe niet helemaal begrepen van zo'n minibieb.
Ze vraagt of schrijvers hun boeken willen doneren.

Er zijn toch juist heel veel tweedehands boeken in omloop en daar zijn die biebjes ideaal voor.

Of wil zij allemaal nieuwe boeken erin hebben en gaat ze er vanuit dat ze allemaal weer terug komen?
pi_220552000
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2026 23:08 schreef Huisopdehoek het volgende:
En na de therapie is DBM ook nog een leuk avondje uit geweest.

#opkarakter
En ze had toch zo'n druk weekend, ik denk maandag huisarts of dit weekend hap voor een spoedafspraak bij 1 of andere arts.
pi_220552031
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 23:03 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Z durfde nu wel in de auto's, vorig jaar niet. Maar ze zullen morgenochtend wel vroeg wakker zijn omdat ze vandaag later naar bed gingen. En een drukke dagis geen reden tot uitslapen of een rustige nachtrust.
pi_220552041
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 22:00 schreef Henrike het volgende:

[..]
Neefje en nichtje, heb haar ooit keer gevraagd( zegt ze althans)
Heb ze niet eerder gezien dan de laatste weken.
pi_220552045
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 23:21 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ik denk nog steeds dat ze een vriend heeft met 2 blonde kinderen, al zegt ze van niet.
Ze had laatst ook een filmpje geplaatst in de bios, toen riep er een kind papa.
Niet in beeld maar was duidelijk dicht bij haar
Denk het ook.
pi_220552050
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 23:31 schreef Beppie12345 het volgende:

[..]
Heb ze niet eerder gezien dan de laatste weken.
Nee ik ook niet daarom vroeg ik het aan haar.
pi_220552062
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 21:46 schreef Jippiejappie het volgende:

[..]
Hoogbegaafd en spelfouten. Een bijzondere combinatie.
pi_220552074
AM had toch gezegd dat die reuaconsulente geen samenwerking was? Of heb ik dat verkeerd onthouden.
pi_220552108
Milou heeft ook weer even een shop rondje gedaan, was alweer lang geleden natuurlijk
pi_220552141
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 23:22 schreef Lodelie het volgende:
Volgens mij heeft Debby het principe niet helemaal begrepen van zo'n minibieb.
Ze vraagt of schrijvers hun boeken willen doneren.

Er zijn toch juist heel veel tweedehands boeken in omloop en daar zijn die biebjes ideaal voor.

Of wil zij allemaal nieuwe boeken erin hebben en gaat ze er vanuit dat ze allemaal weer terug komen?
Ik heb de hele reel gekeken. Echte brainrot als je het mij vraagt. Maar ze verwacht niet dat de boeken teruggebracht worden. Ze mogen zwerven of zoiets zei ze. Op 16 april is de grande opening. Ik ben helaas verhinderd
pi_220552204
Judith
Schaaaaamteloos. Ik zie haar reageren op een winactie. Daar zet ze haar ziekte in. Ze kwam erachter ongeneeslijk ziek te zijn, bewaarde 7 jaar lang borstvoeding, maar door diezelfde ziekte gunde ze het zichzelf financieel niet om zelf een ring te laten maken😱 Nu leeft ze toch langer en zou het een droom die uitkomt zijn. Hou.op.met.me.
pi_220552261
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 23:39 schreef Klaverblauwtje het volgende:
AM had toch gezegd dat die reuaconsulente geen samenwerking was? Of heb ik dat verkeerd onthouden.
Volgens mij zei ze dat inderdaad .

Wat gaat ze doen dit weekend eigenlijk zo zonder telefoon. Afkick programma ?
pi_220552507
Ik heb een eierschaal gezien!

Weliswaar bij ma Walk in de stories van MCW en niet bij Sanneke
pi_220553023
Hahahaha, DBM is boos omdat iemand in de stad haar een leuk paard heeft genoemd...

Hele verhalen op IG en Threads erover maar het doet haar niets zegt ze, maar ze voelde zich heel onveilig😅
pi_220553037
Michelle die ineens stories plaatst over Pasen bij haar ouders en zwangere schoonzus . Leest overduidelijk mee hier
pi_220553068
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 02:09 schreef Post-its het volgende:
Ik heb een eierschaal gezien!

Weliswaar bij ma Walk in de stories van MCW en niet bij Sanneke
😂
pi_220553070
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 00:24 schreef Celess het volgende:
Judith
Schaaaaamteloos. Ik zie haar reageren op een winactie. Daar zet ze haar ziekte in. Ze kwam erachter ongeneeslijk ziek te zijn, bewaarde 7 jaar lang borstvoeding, maar door diezelfde ziekte gunde ze het zichzelf financieel niet om zelf een ring te laten maken😱 Nu leeft ze toch langer en zou het een droom die uitkomt zijn. Hou.op.met.me.
Schaamteloos
pi_220553091
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 00:55 schreef poohenzo het volgende:

[..]
Volgens mij zei ze dat inderdaad .

Wat gaat ze doen dit weekend eigenlijk zo zonder telefoon. Afkick programma ?
En moet Maarten nu verplicht wel filmen? 😲
pi_220553146
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 00:24 schreef Celess het volgende:
Judith
Heeft ze dan nu nog steeds borstvoeding in de vriezer liggen? Of gebruikt ze het door de pannenkoeken mix of de pap? Doneren kan volgens mij niet meer als het al zo lang ligt.
pi_220553147
Ik heb de indruk dat AM boos is en een silent treatment toepast (deels dan). Door balonnetjes op te laten, geheimzinnig te doen, nadrukkelijk niet te zeggen wat ze gaat doen.
Ze voldoet aan haar verplichtingen als fluflu en dat is het.
Ze komt niet blij over.
Ik denk nog steeds dat ze aangesproken is op haar onlinefilmgedrag. Ze is in de wiek geschoten op haar verjaardag.
pi_220553154
Dbm op threads helemaal in de gloria, dochter at een HELE croissant!! Gewoon, zo in één keer op, geen kruimel over!! Ik was even benieuwd of dat kon met ‘arfid’, maar Google geeft aan dat dit waarschijnlijk gaat om ‘kieskeurig eetgedrag’ 🙃🤡
pi_220553171
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 08:10 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Heeft ze dan nu nog steeds borstvoeding in de vriezer liggen? Of gebruikt ze het door de pannenkoeken mix of de pap? Doneren kan volgens mij niet meer als het al zo lang ligt.
Ik zou van haar echt geen melk willen 🤢
Die placenta ligt ook nog steeds in haar vriezer volgens mij
pi_220553181
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 08:12 schreef Mallorcameisje het volgende:
Dbm op threads helemaal in de gloria, dochter at een HELE croissant!! Gewoon, zo in één keer op, geen kruimel over!! Ik was even benieuwd of dat kon met ‘arfid’, maar Google geeft aan dat dit waarschijnlijk gaat om ‘kieskeurig eetgedrag’ 🙃🤡
Ja en ergens afgelopen week waren 'de kinderen helemaal uitgehongerd en ging de airfryer aan'. Lekker laten praten die griet.
pi_220553205
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 07:52 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]
En moet Maarten nu verplicht wel filmen? 😲
Ja voor de betalende fans! Haha echt zo raar vind ik het allemaal
pi_220553224
Gelukkig is hij zo trots op haar! En vindt hij het helemaal niet erg dat hij haar moet delen met 90.000 volgers (puke)
pi_220553231
Maar die Yentl vaag verhaal over dat ongeluk
pi_220553242
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 07:32 schreef Lovelii2026 het volgende:
Michelle die ineens stories plaatst over Pasen bij haar ouders en zwangere schoonzus . Leest overduidelijk mee hier
Hoezo zou ze, omdat ze dit plaatst, hier mee lezen? Dit is toch gewoon wat zij met Pasen heeft gedaan? Ze plaatst altijd wat ze op een dag doet.
pi_220553250
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 08:36 schreef poohenzo het volgende:

[..]
Ja voor de betalende fans! Haha echt zo raar vind ik het allemaal
Lijkt wel Onlyfans
pi_220553274
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 08:49 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Lijkt wel Onlyfans
In de blote kont 🤪. Oh mensen, ik ben een beelddenker 🙈.
pi_220553276
Ik zou als ik Maarten was vriendelijk bedanken.

Zij gaat er altijd zo prat op dat zij ook werkt, dat ze zelfs meer geld binnen brengt.

Als zij kennelijk moet werken dit weekend, dan kan ze dus niet zomaar een weekendje weg gaan.

Maarten die zelf al een baan heeft, mag nu ook nog eens haar werk opknappen,naast dat hij voor de kinderen moet zorgen. Als ze eens een storie moet delen van een samenwerking dan moet hij acuut alles overnemen. En mag hij ook een uur rusten s middags? En moet hij het avondeten helemaal alleen maken?

Ik snap werkelijk niet dat zo'n man hier oke mee is.
pi_220553285
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 08:12 schreef Mallorcameisje het volgende:
Vorige week at ze een bolletje slagroom 🥴
pi_220553289
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 08:46 schreef Hyacinth het volgende:

[..]
Hoezo zou ze, omdat ze dit plaatst, hier mee lezen? Dit is toch gewoon wat zij met Pasen heeft gedaan? Ze plaatst altijd wat ze op een dag doet.
Eens. Al zie ik wel verschil in de beelden met eerder. Dan was het maximaal aan elkaar plakken, op schoot zitten, en handjes op de buik van schoonzus met een of andere kwijltekst erbij. Vooral voor de kinderen ook fijn dat ze gezellig bij opa en oma Pasen vieren.
pi_220553290
quote:
Dat was precies mijn gedachte toen ik haar stories zag. Even empathiepunten scoren en de speculaties dat familie/vriendinnen uit beeld zijn en ze zichzelf niet thuis voelt op de farm ontkrachten (pa Walk aanwezig: check, foto waarop te zien is dat broer Walk ook aanwezig: check, foto met Tim en een klaver en ma Walk op de achtergrond: check, foto met een vriendin/collega: check, foto van de farm met 'home sweet home': check).

Vind haar schoonzus wel zeer empathisch overkomen (gebaseerd op haar stories op insta, ik ken haar natuurlijk niet).
Hoed af voor hoe zij en haar man dat huis hebben gebouwd en echt veel (pittige) klussen samen doen (en een bedrijf runnen- pa walk staat op hun website ook tussen de teamleden, dat snapte ik niet helemaal). En een account dat (nog) vrij is van irrelevante reclame.

[ Bericht 8% gewijzigd door Fietsbel26 op 11-04-2026 09:03:38 ]
pi_220553353
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 08:56 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Eens. Al zie ik wel verschil in de beelden met eerder. Dan was het maximaal aan elkaar plakken, op schoot zitten, en handjes op de buik van schoonzus met een of andere kwijltekst erbij. Vooral voor de kinderen ook fijn dat ze gezellig bij opa en oma Pasen vieren.
Ze heeft nu Tim om maximaal te plakken
pi_220553356
Vreemd verhaal weer. Annemarie die L. niet durft te vertellen dat ze weg is (waarom stel je dat zo uit?). Maarten die opeens naar een première moet met de kinderen (ik denk dat ik lekker zou bedanken) en dit weekeinde weg was al lang gepland maar de samenwerkingen dan niet?

Julia die opeens uit huis is, maar elke dag nog even langskomt. Voor wat? En Sam die zomaar gaat logeren in Annemarie haar geliefde vakantiehuisje.

En Annemarie die zich van allerlei dingen voorneemt (fotograferen, hardlopen, motorcrossen), maar zo'n druk schema heeft (weer een box, samenwerkingen die ergens in gepropt moeten worden), dat je nu al ziet dat die voornemens een stille dood gaan sterven (de doos is verkocht, dus de starter blijft ook al in de koelkast).

En als klap op de vuurpijl moest ook nog even vermeld worden dat het huishoudelijk werk (welk werk, Annemarie gaat er altijd zo prat op dat ze met haar dagtaakjesschema in het weekeinde vrij is) niet gedaan was omdat Maarten druk was met de tuin en buiten (subtiele steek onder water).

Ik weet niet of het gewoon de overgang is (hoe zou het duren voordat ze aan de hormonen gaat) of dat er meer speelt. Ik niet het idee dat het heel gezellig is in huis daar momenteel).
pi_220553375
Gelukkig is er een stabiele factor in huis. Jim, die ineens gepromoveerd is van puber naar jongvolwassene (die jongen is 26) komt elke dag langs om filmpjes op de bank te kijken (met zijn fan J. in zijn nek), koffie te drinken en mee te eten. Op die man kun je bouwen 🙂.
  zaterdag 11 april 2026 @ 09:12:46 #274
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_220553381
Ik ben toch een beetje teleurgesteld in de eitjes op de schaal bij MCW
Ik had gehoopt op maximaal luxe gevulde eitjes,
maar het zijn gewoon minimalistische doormidden gesneden gekookte eitjes. :P
W
Z
E
pi_220553407
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 08:49 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Lijkt wel Onlyfans
Alleen op Only Fans exposeer je je zelf en niet zoals AM je hele gezin. Waarbij ze zelf zoveel mogelijk buiten beeld blijft
pi_220553413
quote:
Dat vind ik altijd zo’n bijzondere conclusie 😁

Ze heeft duizenden volgers. Wie weet heeft ze vragen gehad van wat van de volgers. Er zijn meer plekken waar fluflus besproken worden.
En waarom zou ze zich tegen een tiental (?) mensen hiér moeten bewijzen door iets te posten?
pi_220553416
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 08:54 schreef Lodelie het volgende:
Ik zou als ik Maarten was vriendelijk bedanken.

Zij gaat er altijd zo prat op dat zij ook werkt, dat ze zelfs meer geld binnen brengt.

Als zij kennelijk moet werken dit weekend, dan kan ze dus niet zomaar een weekendje weg gaan.

Maarten die zelf al een baan heeft, mag nu ook nog eens haar werk opknappen,naast dat hij voor de kinderen moet zorgen. Als ze eens een storie moet delen van een samenwerking dan moet hij acuut alles overnemen. En mag hij ook een uur rusten s middags? En moet hij het avondeten helemaal alleen maken?

Ik snap werkelijk niet dat zo'n man hier oke mee is.
Nou inderdaad. Moet hij haar 'werk ' doen. Ze kon van mij de boom in met haar zogenaamde werk.
En wel op zondag maar voor de zaterdag kon ze het niet beloven, wink wink. Wat verbeeld die vrouw zich.

En jammer voor de kinderen, weer geen dag zonder dat je gefilmd moet worden.

Ik vind veel van die vrouw, maar op gezelligheid en spontaniteit heb ik haar nooit kunnen betrappen.
pi_220553443
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 09:07 schreef Tarantelle het volgende:
Vreemd verhaal weer. Annemarie die L. niet durft te vertellen dat ze weg is (waarom stel je dat zo uit?). Maarten die opeens naar een première moet met de kinderen (ik denk dat ik lekker zou bedanken) en dit weekeinde weg was al lang gepland maar de samenwerkingen dan niet?

Julia die opeens uit huis is, maar elke dag nog even langskomt. Voor wat? En Sam die zomaar gaat logeren in Annemarie haar geliefde vakantiehuisje.

En Annemarie die zich van allerlei dingen voorneemt (fotograferen, hardlopen, motorcrossen), maar zo'n druk schema heeft (weer een box, samenwerkingen die ergens in gepropt moeten worden), dat je nu al ziet dat die voornemens een stille dood gaan sterven (de doos is verkocht, dus de starter blijft ook al in de koelkast).

En als klap op de vuurpijl moest ook nog even vermeld worden dat het huishoudelijk werk (welk werk, Annemarie gaat er altijd zo prat op dat ze met haar dagtaakjesschema in het weekeinde vrij is) niet gedaan was omdat Maarten druk was met de tuin en buiten (subtiele steek onder water).

Ik weet niet of het gewoon de overgang is (hoe zou het duren voordat ze aan de hormonen gaat) of dat er meer speelt. Ik niet het idee dat het heel gezellig is in huis daar momenteel).
Precies dit, goed verwoord! Ze is echt veranderd. Samenwerkingen die stoppen, weekenden achter elkaar weg zonder haar gezin, stories komen allemaal heel anders over.

Die starter in de koelkast valt gewoon op, zo gaat het letterlijk met al haar "hobby's" die het gevolg zijn van een samenwerking. Ze laat het doodbloeden en er wordt vervolgens niet meer over gesproken (waar kennen we dat nog meer van? #opaenoma). Snap echt niet dat die trouwe volgers van haar dat niet door hebben!

Gelukkig heeft ze een mamma slak voor Lot gevonden 🥴 )Samenwerking in 3-2-1....) en belooft ze een ijsje omdat ze weer foetsie is. En wat krijgt Jet??
pi_220553596
En weer die slakken voor L. Dat onderwerp is ondertussen toch wel genoeg uitgemelkt. Waarom mag een jong kind niet gewoon een interesse hebben, zonder dat een moeder daar volledig mee aan de haal gaat. Ik vind dat storend gedrag, zelfde als met dat garnalengedoe van J. Die kinderen weten op een gegeven moment niet meer of het hun eigen interesse is of een interesse die worden geacht te hebben (want schattig en scorend op de socials).
pi_220553614
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 09:48 schreef Tarantelle het volgende:
En weer die slakken voor L. Dat onderwerp is ondertussen toch wel genoeg uitgemelkt. Waarom mag een jong kind niet gewoon een interesse hebben, zonder dat een moeder daar volledig mee aan de haal gaat. Ik vind dat storend gedrag, zelfde als met dat garnalengedoe van J. Die kinderen weten op een gegeven moment niet meer of het hun eigen interesse is of een interesse die worden geacht te hebben (want schattig en scorend op de socials).
Heel erg, maar zo is het exact.
En met je moeder knuffelen/bedmoment voor de camera.
Ik vind dat echt zo sneu voor die kinderen.
pi_220553616
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 08:44 schreef Loveischocolala het volgende:
Maar die Yentl vaag verhaal over dat ongeluk
Zo geschrokken ook, maar wel gelijk een storie kunnen posten. Want volgers laten weten, wellicht valt er nog wat uit te halen
pi_220553712
Ik zit even het dagverslag van gister terug te lezen. Volgens mij heeft ze mot met de buren gehad. Het viel me van de week ook al op. Jim rijdt zo rustig weg (zonder gebrul van die motor) en zij staat niet meer te gillen van:
daaag wie dan ook.
pi_220553723
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 10:11 schreef MissBaksel het volgende:
Ik zit even het dagverslag van gister terug te lezen. Volgens mij heeft ze mot met de buren gehad. Het viel me van de week ook al op. Jim rijdt zo rustig weg (zonder gebrul van die motor) en zij staat niet meer te gillen van:
daaag wie dan ook.
Het viel mij ook op ja, de oprit was ook een stuk leger
pi_220553765
quote:
daaag wie dan ook.
Welk dagverslag?

Zou het? Gisteren laat Maarten de brommer aanstaan terwijl hij binnen nog wat gaat pakken en Jet toetert lekker even. Dus ik zie niet veel verschil.
pi_220553775
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 09:50 schreef Jippiejappie het volgende:

[..]
Zo geschrokken ook, maar wel gelijk een storie kunnen posten. Want volgers laten weten, wellicht valt er nog wat uit te halen
Ja precies en zo van de auto neemt schuld opzich blabla ik reed maar zoveel km per uur. Dan is er wel veel schade. En de ketting die zou ze toch strakker laten maken? En nu ligt ie op een tafel.
pi_220553794
Het zou al een enorm verschil zijn als Jim gewoon zijn gashendel met rust zou laten tot hij de wijk uit is. Ik snap daar echt niets van en ik zou mijn kind er ook op aanspreken. Het is vast moeilijk te begrijpen maar niet iedereen houdt van het geluid van ronkende motoren...
pi_220553821
En Janine van Bzzonder gaat een boek schrijven lees ik dan hier. Wat is dat toch voor een nieuwe trend dat veel influencers boeken gaan schrijven. Die boeken zijn zelden interessant (want de lezer weet bijna alles al), schrijven is een vak apart en de meeste volgers zijn geen lezers.

Ik juich het toe dat meer mensen gaan lezen, maar of het lezen van het boek van een influencer nou zo'n topidee is en bijdraagt aan de leesvreugde vraag ik mij af.
pi_220553872
Sanneke die morgen naar het krijspaleis gaat. Dan kan M fijn met andere kinderen spelen.
Wat is er mis met speeltuintjes in de buurt in plaats van iedere dag de supermarkten bezoeken?
Gister is ze de hele dag binnen gebleven en dat was vreselijk. Huhhh in de keet kwam ze nooit buiten.
Oja en ze gaat vandaag ook weer naar een supermarkt. Waarschijnlijk zien we straks de 1 euro aanbiedingen weer
pi_220553913
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 10:30 schreef Tarantelle het volgende:
En Janine van Bzzonder gaat een boek schrijven lees ik dan hier. Wat is dat toch voor een nieuwe trend dat veel influencers boeken gaan schrijven. Die boeken zijn zelden interessant (want de lezer weet bijna alles al), schrijven is een vak apart en de meeste volgers zijn geen lezers.

Ik juich het toe dat meer mensen gaan lezen, maar of het lezen van het boek van een influencer nou zo'n topidee is en bijdraagt aan de leesvreugde vraag ik mij af.
Ik ben een flinke lezer met zo'n 100 boeken per jaar maar daar zitten geen boeken van influencers tussen. 🤣
pi_220553929
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 10:36 schreef Earring het volgende:
Sanneke die morgen naar het krijspaleis gaat. Dan kan M fijn met andere kinderen spelen.
Wat is er mis met speeltuintjes in de buurt in plaats van iedere dag de supermarkten bezoeken?
Gister is ze de hele dag binnen gebleven en dat was vreselijk. Huhhh in de keet kwam ze nooit buiten.
Oja en ze gaat vandaag ook weer naar een supermarkt. Waarschijnlijk zien we straks de 1 euro aanbiedingen weer
Speeltuintjes in de buurt zijn gratis. En Sanneke geeft nou eenmaal graag geld uit. Dan is een krijspaleis een betere optie.
pi_220553982
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 10:46 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Speeltuintjes in de buurt zijn gratis. En Sanneke geeft nou eenmaal graag geld uit. Dan is een krijspaleis een betere optie.
Ahh daarom zagen we haar nooit bij de binnenspeeltuin van het vakantiepark! Die was ook gratis 😂
pi_220554015
Ze wordt hier niet echt besproken maar zag gisteren een TikTok van Laura Ponti die haar 3 jarige in een draagzak had en hij sloeg wat kreetjes uit, maar zegt volgens mij niet echt woordjes nog? Ze laat zich er niet over uit en dat is haar goed recht, maar heb toch echt het idee dat er iets met ‘m aan de hand is.
pi_220554024
Het was hier al voorspeld maar de starter is aan de wilgen gehangen😂
Was is die vrouw voorspelbaar
pi_220554031
Is Sanneke een vampier ofzo?
pi_220554035
De achterste hoef heeft weer een fluflu weekend?
Sarahliebregts is al gespot
pi_220554053
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 10:46 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ze heeft een binnenkind!
pi_220554057
Lekker bij hvk weer. Om 11 uur aan de pizza.
pi_220554060
Lekker hoor om 11 uur aan de pizza bij huis vol kids. Spoelt wel lekker weg na de churro's.
pi_220554082
quote:
daaag wie dan ook.
Ja of ze is ineens timide omdat er dus iets is gebeurd. Waar ze last van heeft.
pi_220554096
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 11:00 schreef Trenchcoat het volgende:
Ze wordt hier niet echt besproken maar zag gisteren een TikTok van Laura Ponti die haar 3 jarige in een draagzak had en hij sloeg wat kreetjes uit, maar zegt volgens mij niet echt woordjes nog? Ze laat zich er niet over uit en dat is haar goed recht, maar heb toch echt het idee dat er iets met ‘m aan de hand is.
Ik vind het niet echt gezond hoe klein zijn hem houdt. Mijn jongste is even oud en die ziet mij aankomen dat ze nog bij mij in de draagzak moet. Het kind is bijna 3! Kom op hoor.
Maar goed, denk idd dat er ook wel iets met hem aan de hand is, want hij praat volgens mij amper en was ook ruim 2 toen hij ging lopen etc.
pi_220554168
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 20:23 schreef Huisopdehoek het volgende:

Het selfie filmpje: is dat provocerend bedoeld, om reacties uit te lokken? Ze vind dat toch zo erg als mensen 'negatief ' reageren.. misschien begrijp ik de uitdrukking op haar gezicht verkeerd ofzo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')