Yep het b 12 instituut, hetzelfde idee als de vermoeidheidskliniek.quote:Op vrijdag 10 april 2026 18:22 schreef Mola_Mola het volgende:
Debbie gaat toch naar zo'n b12 kliniek? Is niet het doel daarvan iedereen aan de prikken te krijgen? Zij moeten ook geld verdienen toch..?
Huisvolkidsquote:Op vrijdag 10 april 2026 18:36 schreef OnderDeMaan88 het volgende:
Wie/welk account is HVK eigenlijk?
Zou ze nog ambassadeur zijn?quote:Op vrijdag 10 april 2026 18:47 schreef Muisjeruisje het volgende:
Het debbie weer zooi gekocht bij de Zeeman
Jawel hij praat wel, af en toe heeft ze een filmpje met geluid.quote:Op vrijdag 10 april 2026 18:53 schreef Moppie1982 het volgende:
Maar hebben jullie Louay wel eens horen praten? Snap niet dat die kids niet naar een VVE gaan!
zonde. Denk dat ze flink wat volgers had gekregen als ze filmde over haar mounjaro proces. Vast ook gaat, want mensen vinden er wat van.quote:Op vrijdag 10 april 2026 17:32 schreef opwegnaar het volgende:
Waarom filmt Debbie de B12 spuitjes wel uitgebreid en de afvalspuitjes niet? Is het ene interessanter dan het andere?
Zou ze die b12 prikken vergoed krijgen? Dit omdat haar waarden in de normale rang lagen? Zal anders wel weer een dure grap zijn voor die arme Roy...
Ja, ik zie hem ook zelden lachen 😕quote:Op vrijdag 10 april 2026 19:07 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Jawel hij praat wel, af en toe heeft ze een filmpje met geluid.
Vind hem vooral zo sip kijken altijd.
Daar ben ik ook benieuwd naar. Zou ze nog zoveel slapen overdag?quote:Op vrijdag 10 april 2026 19:11 schreef SterreKaatje het volgende:
Aaah ik heb door een werktripje gewoon het grote nieuws gemist. Vanaf volgend jaar hebben we geen paasweekend meer, maar een paasweek, want ook Debbie herrees uit haar LC graf!
Ik denk trouwens nog steeds dat die social media stop min of meer een gedwongen stop was omdat het LC verhaal uit de hand liep. Heel benieuwd of we de elektrische rolstoel, de zonnebril, de ketting en alle andere LC verhaallijnen nog terug gaan zien.
Hoopte ze dat met drie maanden stoppen en dan met dit verhaal aankomen dat mensen dat stukje zouden vergeten?
Ja het is in en in triest. Je kunt zeggen dat de kinderen niks lusten. Maar als ik de mijne de keuze geeft kiest die ook voor de drie P's. En zeurt ook dat hij dingen niet lekker vindt. Ze proberen alles uit. Heb het idee dat die kinderen allemaal over haar heen lopen.quote:Op vrijdag 10 april 2026 18:24 schreef Henrike het volgende:
En wederom is het een patatje bij hvk
Vreselijk wat komen die kinderen daar tekort.
Kun je leuk naar de kermis gaan maar had verdorie eten voorbereid .
Ik kan daar zo kwaad om worden.
Ik had ook moeilijke eters maar ik bood ze wel gezonde voeding aan.
Ik mag niet wat zeggen over kinderen, en ik bedoel dat niet verkeerd maar die kids krijgen toch alleen maar vet binnen, die groeien straks dicht en hun aderen erbij.
Ik heb alleen Louay laatst broccoli zien eten.
Meestal is het oannekoek droge pasta frikandel of patat.
Doe er dan fruit op denk ik dan
Omdat de badkamer daar ook zitquote:Op vrijdag 10 april 2026 19:20 schreef SophiaLoren het volgende:
[..]
Ja het is in en in triest. Je kunt zeggen dat de kinderen niks lusten. Maar als ik de mijne de keuze geeft kiest die ook voor de drie P's. En zeurt ook dat hij dingen niet lekker vindt. Ze proberen alles uit. Heb het idee dat die kinderen allemaal over haar heen lopen.
Die teringbende in huis. Ligt ook gewoon rommel op de keuken met prullenbak ernaast. Nouja, mijn huis is ook niet spik en span, maar hier krijg ik error van. Snap dat ze zoveel de deur uit is.
(Waarom hangen er badjassen in de keuken)?
En die kinderen lijken zo weinig te lachen...
Jezus. Geen idee wat haar vriendin doet, maar dit is wel echt serieus geld 🤯quote:Op vrijdag 10 april 2026 19:14 schreef Nooomi het volgende:
Nog niet alles teruggelezen dus sorry als het dubbel is. Maar natalievdlet ging naar een huis kijken van 995.000 euro.... Jongens ik word ook influencer. 😂
You are a good personquote:Op vrijdag 10 april 2026 19:23 schreef Jippiejappie het volgende:
Wat heeft Sanneke gereageerd op de post van een engelstalige vrouw die het heeft over online haat. Je ziet een stukje van haar comment, dat haar partner (Dion dus)ook iets over heeft gezegd. Kan het verder niet lezen want kijk zonder account. Kan er ook niet op klikken om naar haar reactie te gaan.
Ja dat vraag ik mezelf ook af. Schoonmaakspullen op de plaat? Sowieso het aanrecht! Wat een bende maar ook de was op de grond.quote:Op vrijdag 10 april 2026 18:09 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ik snap er ook niks van. En hoe kan je koken met het fornuis half volgestouwd met spullen.
Zou Maarten een sticker krijgen of alleen een krul op zijn weektaak?quote:Op vrijdag 10 april 2026 11:11 schreef Weerikier het volgende:
Kijk Maarten nou lekker gaan met zijn weektaakje! Als hij netjes stof heeft gezogen mag hij zo koffie drinken met zijn vrouw.
Welke vent laat zich nou zo voor lul zetten online? Echt, ik snap niet dat je dit als man oke vindt. Weektaak.. Dat hebben kleine kinderen op de basisschool.
Normale mensen zitten ook niet hele dagen op de bank te schooien om geld en te janken dat alles zo zwaar en moeilijk is.quote:Op vrijdag 10 april 2026 19:29 schreef tulpje19 het volgende:
[..]
You are a good person
Unfortunately, I
recognize this. My partner said to me just yesterday, 'Without the online hate, you would never think so badly of yourself.' We read things about ourselves that 'normal people' will never hear or read about themselves. And I also constantly wonder what I have ever done wrong to people I don't even know personally that they hate and begrudge me so much. You are not alone. But the kind people are more numerous!
Stay delulu fluflu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |