abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220549255
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 17:08 schreef Missinglink24 het volgende:
Ik krijg het gewoon spaans benauwd van alleen maar die zooi te zien bij HVK, verschrikkelijk.
Ik vraag me altijd af hoe dan? Pannen van gisteravond staan er om 13:00 nog.
Schoonmaakmiddel tussen de voedingsmiddelen, fles bleek bij het beslag, bah
Eierschalen tussen de afwas, die gooi je toch gelijk weg?
pi_220549297
Denk dat een kind meer trauma krijgt van regulier onderwijs waar hij niet kan aarden dan in een busje
pi_220549313
Waarom filmt Debbie de B12 spuitjes wel uitgebreid en de afvalspuitjes niet? Is het ene interessanter dan het andere?

Zou ze die b12 prikken vergoed krijgen? Dit omdat haar waarden in de normale rang lagen? Zal anders wel weer een dure grap zijn voor die arme Roy...
pi_220549328
En ja, die taxi is eerst ook spannend en misschien zelfs wel een beetje eng. Maar dat went ook.
Onze jongste gaat naar een kdc en daar zijn ook kindjes van 3-4 jaar die met een taxi gaan. Dat kan gewoon.

Onze zoon is heel erg vergelijkbaar met Zayn, op wat HVK laat zien. Onze zoon kan niet het onderwijs is, geen denken aan dat we hem zouden laten verzuipen op het regulier omdat 'het niet uitkomt'. Mijn hart breekt voor Zayn. Je gunt hem dat hij op de juiste plek mag groeien en bloeien.
pi_220549346
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 17:28 schreef Moppie1982 het volgende:
Denk dat een kind meer trauma krijgt van regulier onderwijs waar hij niet kan aarden dan in een busje
Dit. Lees net dat ze ook ergens zegt "eerst op regulier zetten en dan vast laten lopen".
Waarschijnlijk zodat hij dan wel verwijzing sbo/so krijgt.
Hoe denkt die vrouw?! Niet in het belang van Z in elk geval :N
pi_220549379
quote:
Inderdaad. Zo traumatiserend om niet mee te kunnen komen. Die gaat zich afsluiten op den duur terwijl er echt nog wel ontwikkelmogelijkheden zijn
Graag verwijderen
pi_220549395
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 16:19 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Niemand gelooft toch dat haar kind zelf de tv heeft aangezet en Youtube heeft opgezocht?
Tuurlijk niet. Is zodat ze aan Efteling kan aantonen hoe ‘geschikt’ haar familie is als contentmaker om naar Efteling te gaan incl hotel.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_220549429
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 17:41 schreef RipCity het volgende:

[..]
Tuurlijk niet. Is zodat ze aan Efteling kan aantonen hoe ‘geschikt’ haar familie is als contentmaker om naar Efteling te gaan incl hotel.
Ja zo doorzichtig. Kom op Sanne een maand geen meuk kopen en je kan naar deEfteling!
pi_220549434
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 15:59 schreef Muisjeruisje het volgende:
Wat een zooi weer in de keuken bij hvk. En dbm heeft ook weer even hier bijgelezen hoor
Steeds als ik denk het kan niet erger!!!
pi_220549492
HVK heb ik ontvolgd. Ik keek al bijna niet meer maar na de berichten over de taxi heb ik op de ontvolg knop gedrukt. Hoezo geef je je kind niet wat nodig is omdat je er van tevoren vanuit gaat dat hij een trauma krijgt van die taxi. Ik zeg het niet graag over iemand maar zij is echt dom.

[ Bericht 2% gewijzigd door Hocuspocus2 op 10-04-2026 18:34:46 ]
pi_220549586
Bij de afkorting HVK moet ik steeds ff schakelen dat het niet gaat over Harry van t kamp. Net even zitten loeren op de insta van HVK en kwam, op basis van de keuken, tot de conclusie dat zij ook echt niks met het kamp te maken heeft. Mijn hemel wat een bende.
pi_220549592
De oudste dochter van Junoordzij ging op school wennen. Iemand vroeg hoe het gegaan was maar daar wil ze niet teveel over zeggen omdat ze niet teveel over haar dochter's karakter wil uitwijden.
WTF?
"Het ging goed" is ook een acceptabel antwoord he?
pi_220549621
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2026 17:33 schreef ZombieQueen het volgende:
En ja, die taxi is eerst ook spannend en misschien zelfs wel een beetje eng. Maar dat went ook.
Onze jongste gaat naar een kdc en daar zijn ook kindjes van 3-4 jaar die met een taxi gaan. Dat kan gewoon.

Onze zoon is heel erg vergelijkbaar met Zayn, op wat HVK laat zien. Onze zoon kan niet het onderwijs is, geen denken aan dat we hem zouden laten verzuipen op het regulier omdat 'het niet uitkomt'. Mijn hart breekt voor Zayn. Je gunt hem dat hij op de juiste plek mag groeien en bloeien.
Ja echt he. Het lijkt me zo'n lief knulletje die volgens mij heel ver kan komen met de juiste begeleiding.
Trouwens Jayda komt ook vanalles te kort daar. Schrijnend.
I can't help it, if I'm lucky
pi_220549627
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 17:23 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ik vraag me altijd af hoe dan? Pannen van gisteravond staan er om 13:00 nog.
Schoonmaakmiddel tussen de voedingsmiddelen, fles bleek bij het beslag, bah
Eierschalen tussen de afwas, die gooi je toch gelijk weg?
Ik snap er ook niks van. En hoe kan je koken met het fornuis half volgestouwd met spullen.
pi_220549636
MG afgezet bij garage
Tot hij thuis is let AM op de kinderen
Wat is dat nou weer voor onzin. Omdat het haar werkdag is ofzo moet dat vermeld?
Zot gedoe
pi_220549641
quote:
Exact, maar ze was al laat met hulp zoeken voor Zayn.
Ze wist dat hij achterliep.
Zij doet hem tekort door hem naar regulier onderwijs te laten gaan. Ze schuift de schuld nu op de instanties maar als mevrouw gelijk naar deze instanties had geluisterd was Zayn al veel eerder op de juiste plek gestart.
Hij gaat nu ook naar een groep die niet " officieel" bekend staat.
Ze moddert maar aan met hem en omdat zij het niet handig vind dat z met een taxi moet gooit ze het op trauma en angst.
Ze probeert het niet eens.
pi_220549643
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 17:44 schreef brilduiker1973 het volgende:

[..]
Ja zo doorzichtig. Kom op Sanne een maand geen meuk kopen en je kan naar deEfteling!
Ze heeft echt haar zinnen erop gezet idd.
Ik denk niet dat ze het voor elkaar gaat krijgen, gesponsord dan.
pi_220549652
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 15:17 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ze stelt in elk geval niet teleur 😆
Tenminste iets wat ze wel volhoud😂
pi_220549655
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 18:10 schreef Henrike het volgende:

[..]
Exact, maar ze was al laat met hulp zoeken voor Zayn.
Ze wist dat hij achterliep.
Zij doet hem tekort door hem naar regulier onderwijs te laten gaan. Ze schuift de schuld nu op de instanties maar als mevrouw gelijk naar deze instanties had geluisterd was Zayn al veel eerder op de juiste plek gestart.
Hij gaat nu ook naar een groep die niet " officieel" bekend staat.
Ze moddert maar aan met hem en omdat zij het niet handig vind dat z met een taxi moet gooit ze het op trauma en angst.
Ze probeert het niet eens.
Ook dat snap ik niet, dat is toch juist handig?
pi_220549683
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2026 18:04 schreef Harper het volgende:
De oudste dochter van Junoordzij ging op school wennen. Iemand vroeg hoe het gegaan was maar daar wil ze niet teveel over zeggen omdat ze niet teveel over haar dochter's karakter wil uitwijden.
WTF?
"Het ging goed" is ook een acceptabel antwoord he?
Dan kan ze ook stoppen met delen wat de oudste allemaal voor intelligente dingen zegt (volgens Juud uiteraard)
pi_220549685
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 18:08 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ja echt he. Het lijkt me zo'n lief knulletje die volgens mij heel ver kan komen met de juiste begeleiding.
Trouwens Jayda komt ook vanalles te kort daar. Schrijnend.
Ja dat zagen we de laatste maanden al, hij gaat met stappen vooruit en dan zit hij nog niet eens op een officieel kdv.
Maar goed met een moeder die altijd maar filmt en hem continu achter de iPad zet, niks met hem doet wat vaardigheden betreft, lezen, spelletjes enz verwacht je ook niet dat een kind zich top ontwikkeld
pi_220549686
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 18:10 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ze heeft echt haar zinnen erop gezet idd.
Ik denk niet dat ze het voor elkaar gaat krijgen, gesponsord dan.
Ik denk ook niet dat de Efteling dat nog een keer aandurft na Debbie😬
pi_220549691
En Zayn vind alles wat met auto's te maken heeft geweldig. Ook openbaar vervoer enzo. Dan zal een taxi busje ook geen probleem worden. Denk eerder/ weet vrij zeker dat het haar niet uitkomt met ophaal en terugbreng tijden.

Ik vind het wel opvallend dat ze de laatste dagen/ weken telkens kinderen die niet van haar zijn in beeld heeft. Net ook weer mee naar de kermis.

[ Bericht 26% gewijzigd door Lalaland79 op 10-04-2026 18:17:36 (Toevoeging ) ]
pi_220549703
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 18:09 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ik snap er ook niks van. En hoe kan je koken met het fornuis half volgestouwd met spullen.
En ik weet ze woont klein maar opruimen doet wonderen. Al die meuk in de kamer, dat keukentje klimmen ze alleen maar op, doe wat weg
pi_220549713
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 18:11 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ook dat snap ik niet, dat is toch juist handig?
Komt ze in de knoei met de tijden van de tweeling en Louay .
Maar ze probeert ook niets.
Er is echt wel een mouw aan te oassen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')