Ik vraag me altijd af hoe dan? Pannen van gisteravond staan er om 13:00 nog.quote:Op vrijdag 10 april 2026 17:08 schreef Missinglink24 het volgende:
Ik krijg het gewoon spaans benauwd van alleen maar die zooi te zien bij HVK, verschrikkelijk.
Dit. Lees net dat ze ook ergens zegt "eerst op regulier zetten en dan vast laten lopen".quote:Op vrijdag 10 april 2026 17:28 schreef Moppie1982 het volgende:
Denk dat een kind meer trauma krijgt van regulier onderwijs waar hij niet kan aarden dan in een busje
Inderdaad. Zo traumatiserend om niet mee te kunnen komen. Die gaat zich afsluiten op den duur terwijl er echt nog wel ontwikkelmogelijkheden zijnquote:Op vrijdag 10 april 2026 17:28 schreef Moppie1982 het volgende:
Denk dat een kind meer trauma krijgt van regulier onderwijs waar hij niet kan aarden dan in een busje
Tuurlijk niet. Is zodat ze aan Efteling kan aantonen hoe ‘geschikt’ haar familie is als contentmaker om naar Efteling te gaan incl hotel.quote:Op vrijdag 10 april 2026 16:19 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Niemand gelooft toch dat haar kind zelf de tv heeft aangezet en Youtube heeft opgezocht?
Ja zo doorzichtig. Kom op Sanne een maand geen meuk kopen en je kan naar deEfteling!quote:Op vrijdag 10 april 2026 17:41 schreef RipCity het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Is zodat ze aan Efteling kan aantonen hoe ‘geschikt’ haar familie is als contentmaker om naar Efteling te gaan incl hotel.
Steeds als ik denk het kan niet erger!!!quote:Op vrijdag 10 april 2026 15:59 schreef Muisjeruisje het volgende:
Wat een zooi weer in de keuken bij hvk. En dbm heeft ook weer even hier bijgelezen hoor
Ja echt he. Het lijkt me zo'n lief knulletje die volgens mij heel ver kan komen met de juiste begeleiding.quote:Op vrijdag 10 april 2026 17:33 schreef ZombieQueen het volgende:
En ja, die taxi is eerst ook spannend en misschien zelfs wel een beetje eng. Maar dat went ook.
Onze jongste gaat naar een kdc en daar zijn ook kindjes van 3-4 jaar die met een taxi gaan. Dat kan gewoon.
Onze zoon is heel erg vergelijkbaar met Zayn, op wat HVK laat zien. Onze zoon kan niet het onderwijs is, geen denken aan dat we hem zouden laten verzuipen op het regulier omdat 'het niet uitkomt'. Mijn hart breekt voor Zayn. Je gunt hem dat hij op de juiste plek mag groeien en bloeien.
Ik snap er ook niks van. En hoe kan je koken met het fornuis half volgestouwd met spullen.quote:Op vrijdag 10 april 2026 17:23 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af hoe dan? Pannen van gisteravond staan er om 13:00 nog.
Schoonmaakmiddel tussen de voedingsmiddelen, fles bleek bij het beslag, bah
Eierschalen tussen de afwas, die gooi je toch gelijk weg?
Exact, maar ze was al laat met hulp zoeken voor Zayn.quote:Op vrijdag 10 april 2026 17:28 schreef Moppie1982 het volgende:
Ze heeft echt haar zinnen erop gezet idd.quote:Op vrijdag 10 april 2026 17:44 schreef brilduiker1973 het volgende:
[..]
Ja zo doorzichtig. Kom op Sanne een maand geen meuk kopen en je kan naar deEfteling!
Tenminste iets wat ze wel volhoud😂quote:Op vrijdag 10 april 2026 15:17 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ze stelt in elk geval niet teleur 😆
Ook dat snap ik niet, dat is toch juist handig?quote:Op vrijdag 10 april 2026 18:10 schreef Henrike het volgende:
[..]
Exact, maar ze was al laat met hulp zoeken voor Zayn.
Ze wist dat hij achterliep.
Zij doet hem tekort door hem naar regulier onderwijs te laten gaan. Ze schuift de schuld nu op de instanties maar als mevrouw gelijk naar deze instanties had geluisterd was Zayn al veel eerder op de juiste plek gestart.
Hij gaat nu ook naar een groep die niet " officieel" bekend staat.
Ze moddert maar aan met hem en omdat zij het niet handig vind dat z met een taxi moet gooit ze het op trauma en angst.
Ze probeert het niet eens.
Dan kan ze ook stoppen met delen wat de oudste allemaal voor intelligente dingen zegt (volgens Juud uiteraard)quote:Op vrijdag 10 april 2026 18:04 schreef Harper het volgende:
De oudste dochter van Junoordzij ging op school wennen. Iemand vroeg hoe het gegaan was maar daar wil ze niet teveel over zeggen omdat ze niet teveel over haar dochter's karakter wil uitwijden.
WTF?
"Het ging goed" is ook een acceptabel antwoord he?
Ja dat zagen we de laatste maanden al, hij gaat met stappen vooruit en dan zit hij nog niet eens op een officieel kdv.quote:Op vrijdag 10 april 2026 18:08 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ja echt he. Het lijkt me zo'n lief knulletje die volgens mij heel ver kan komen met de juiste begeleiding.
Trouwens Jayda komt ook vanalles te kort daar. Schrijnend.
Ik denk ook niet dat de Efteling dat nog een keer aandurft na Debbie😬quote:Op vrijdag 10 april 2026 18:10 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ze heeft echt haar zinnen erop gezet idd.
Ik denk niet dat ze het voor elkaar gaat krijgen, gesponsord dan.
En ik weet ze woont klein maar opruimen doet wonderen. Al die meuk in de kamer, dat keukentje klimmen ze alleen maar op, doe wat wegquote:Op vrijdag 10 april 2026 18:09 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ik snap er ook niks van. En hoe kan je koken met het fornuis half volgestouwd met spullen.
Komt ze in de knoei met de tijden van de tweeling en Louay .quote:Op vrijdag 10 april 2026 18:11 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ook dat snap ik niet, dat is toch juist handig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |